Géén boekingskosten

Camping Capfun Ponderosa

NederlandNoord-BrabantBaarle Nassau

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Ponderosa voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 356 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Ponderosa in Ulicoten is een goede keus als je met kinderen op vakantie gaat. Het animatieteam, het zwembad, de pumptrackbaan en het straatvoetbalplein zorgen voor vermaak op deze camping. Op deze camping worden ook jaarplaatsen verhuurd, dus het kan zijn dat je op de camping “ons kent ons” volk tegenkomt. Op 20 minuten rijden van Breda.

Contact

357 Reviews over Capfun Ponderosa

• 10Marieke Van Oudheusden05-05-2022

Top!!!

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad! Zo veel leuke dingen te doen, pumptrack, zwembad, speeltuin, sporten en spelen in het zand bij het kleine speeltuintje op het veld en een superleuk animatieteam en -programma met enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Maar ook de andere medewerkers zijn toppers! Ze lijken allemaal als doel te hebben om ervoor te zorgen dat je een fantastische belevenis hebt! De safari tenten zijn erg mooi en leuk ingericht. Het was perfect!

• 9Eetgelegenheden
  • 10van Dongen05-01-2022

zeker nog een keer terug

vriendelijk en heel behulpzaam personeel op alle afdelingen

• 4Vermunt17-12-2021

Nooit meer

Ik kom hier nooit meer. Hoe slecht geregeld. Kom je met klachten naar de receptie, kijken ze je net als een “schaap” aan. Is er blijkbaar een manager, nou die was er nooit. Veel geluidsoverlast , en aso volk op de vaste plaatsen. Mijn kinderen voelde zich niet op hun gemak, vooral niet in het zwembad. Ga je een x op het terras zitten, krijg je na 15 minuten wachten eindelijk iemand van de bediening te zien . Spreken ze je met een asociaal Amsterdams accent aan. Voor mij nooit meer

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Capfun, Eigenaar, 17-02-2022

Beste Vermunt, Onze camping Ponderosa ligt in het gezellige Brabant :) personeel met een Amsterdams accent is dan ook ver te zoeken, en ben ik niet zeker of uw review over een verblijf op onze camping gaat.

Als manager ben ik tijdens het hoogseizoen bijna dagelijks aanwezig op het park en ben ik voor iedereen op het park beschikbaar mocht er iets niet naar wens zijn. Ik was dan ook graag een gesprek met uw aangegaan ipv een review op internet te vinden :)

• 9Menno16-12-2021

Steengoed

De kinderen hebben een toptijd gehad, de animatie was fantastisch. Daarnaast heel wat uurtjes doorgebracht in het zwembad. Lekker gegeten in het restaurant en het personeel was heel erg vriendelijk. We verbleven in een nieuwe accommodaties, lekker ruim met 2 badkamers! We komen nog eens terug op Capfun Ponderosa

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Hoi Menno,

wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie! De nieuwe Jasmijn accommodatie met 2 badkamers zijn wij inderdaad ook helemaal fan van! Voor komend seizoen krijgen we er enkele nieuwe types bij, als bijvoorbeeld de Kids accommodatie. Speciaal ingericht voor de kleintjes met een beveiligd terras en speelkamer. Wie wil dat nou niet :)

Om ook het waterplezier uit te breiden staat er voor volgend seizoen een heel nieuw zwembad op de planning. Komen jullie nog eens terug om deze ook uit te proberen? :)

• 8Addie en Janny15-12-2021

Fantastisch!

Wij komen al meer dan 20 jaar ieder Pinksterweekend met de hele familie naar De Ponderosa! Wij reserveren inmiddels 7 kampeerplaatsen! Wij kijken er ieder jaar weer naar uit!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Maikel13-12-2021

Alles is top geregeld en vriendelijke medewerkers

• 10De jong13-12-2021

We zaten in een mooi chalet. Leuk voor een weekendje weg. Jammer dat het zwembad dicht was... Vriendelijke mevrouw op de receptie. Ook in het restaurant vriendelijk personeel. Goede lunch&dinerkaart.. Leuke en mooie omgeving waar genoeg in de buurt is voor jezelf te vermaken. Wij raden echt iedereen dit mooie vakantie park aan..ben benieuwd als het helemaal klaar is...wij komen van de zomer graag terug.

• 10Majella12-12-2021

Heerlijke familie vakantie

Super camping met volop vertier voor de kinderen! Mooie speeltuin, springkussens, zwembad en pump track baan! Animatie is ook super leuk! Kinderen zijn de hele dag aan het spelen. En ‘s avonds heerlijk eten in het restaurant op de camping.

Hoi Majella,

Dankjewel voor deze mooie review! dit is waar wij iedere dag met het hele team hard voor werken. We zijn druk bezig met de voorbereiding voor 2022 en ik kan je zeggen dat er ook bij de animatie weer hele leuke nieuwe dingen op het programma staan :) zien we jullie dan weer?

• 10Familie Snels11-12-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad! Mooie accommodatie die super schoon was en waar een fijn welkomst pakketje klaar stond bij aankomst. Zwembad had een goede temperatuur. Vrolijk personeel iedere ochtend bij het afhalen van de verse broodjes (broodjes waren zelfs nog warm). Kortom echt een aanrader!

• 10Christina10-12-2021

Heerlijk

Gezellig park Goede Annimatie Schoon Vriendelijk en behulpzaam personeel

Camping Capfun Ponderosa info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (200)

Betaling

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne