Vakantiepark Leukermeer

378 reviews over Vakantiepark Leukermeer in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Jacqueline J, 15-1-2018
  • Onderkomen9

Een fijn park voor jong en oud, wij hebben ons hier prima vermaakt, ondanks dat het weer niet altijd mee zat!

Aanrader!

Jeroen, 24-12-2017
  • Onderkomen9

Zeer vriendelijk personeel, mooie omgeving en zat activiteiten te doen. Kortom aanrader!

Fantastische zomervakantie!

Fam Pieters, 21-12-2017
  • Onderkomen8

Wat een supervakantie! De challet zag er erg netjes en schoon uit. Er was genoeg te doen voor de kinderen zoals het aquaparx( een echte aanrader!), waterfietsen, zwemmen en noem maar op. Ook was het personeel erg behulpzaam!

Kortom een topvakantie!

Relaxed

Alex de Jong, 20-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Horeca en gastvrijheid was gezellig,leuke avonden en overdag genoeg te doen voor de kinderen,Helaas ben ik slecht ter been en vond de doucheruimte zeer ver lopen vanaf de haven(ter hoogte van het zwembad)en wat weinig toiletten voor zoveel havenbezoekers.Havenmeester was ook zeer behulpzaam en begripvol voor mijn situatie,kom hier graag terug.

Wauw!

Maaike Bakker, 20-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles aan Leukermeer is leuk! Aantal jaar geleden was ik er voor de 1ste keer maar het bleef me altijd kriebelen om er nog eens heen te gaan. In al die jaren is het zo mooi geworden. De sanitairgebouwen, aquaparx, het restaurant, het personeel, gewoon alles! Het voelt op het Leukermeer alsof je in het buitenland bent. Ga zo door!

Top vakantie!

Fam Kersten, 20-12-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad! Mooie ligging (in het mooie Well). De lodge was keurig verzorgd en schoon. Kinderen hebben volop genoten, er was genoeg te doen! Hier geniet je als ouder ook van!

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kortom; een aanrader om op vakantie te gaan!!

Geweldig!

Stefan & Priscilla, 13-12-2017
  • Onderkomen9

Wat een ontzettend gezellig en fijn park! Wij waren hier in september met onze dochter, en we hebben een top vakantie gehad!

Wij hebben geboekt voor een Lodge voor 4 personen, dan heb je 2 aparte slaapkamers. Wij konden de kleine mooi in de 2e slaapkamer in een kinderbedje laten slapen!

Het huisje was erg schoon, wat wij zelf heel belangrijk vinden en ook de badkamer en keuken zagen er goed uit.

Op het park is van alles te doen, maar wij hebben voornamelijk van de mooie omgeving genoten. Lekker fietsen en wandelen door de natuur. Wij hadden gelukkig mooi weer, dus dat heeft ook zeker meegeholpen! Wij vinden het park een echte aanrader, en we komen graag nog een keertje terug!

Prachtig park

Ina, 1-10-2017
  • Onderkomen8

We hadden een chalet met overkapping; erg leuk. Nadeel is wel dat de chalets vrij dicht op elkaar staan.

Het park zelf is goed onderhouden en de omgeving is prachtig

We hebben veel gefietst en een wandeling rond het meer is ook een aanrader

Super

Judi, 22-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het is een heel mooi park. Vooral het dag strand is super.

Alles lekker kortbij ook de auto kun je goed kort bij zetten, en je eigen parkeer nummer dus er staat nooit iemand op jouw plekje.

En een geweldige omgeving zo mooi aan de maas.

Breng vooral een bezoek aan de nationaal park Maasduinen paar min rijden.

Wat een heerlijke omgeving voor lekker met de honden te wandelen en wat een gezellig restaurant. Heerlijk zuurvlees krijg je daar.

Het chalet is netjes, alleen de bedden zijn heel slecht zeer weinig plaats met draaien. En ook de kinderbedden zijn soort stapelbedden over elkaar heen echt weinig plek. En jammer in september totaal niks van entertainment een bingo of dans avond dat is wel jammer !

Vooral voor kinderen lijkt mij het zonde.. geen kids club alleen zo dingen in zomer. Zou dit echt in september ook proberen te doen.

We zouden wel nog een keer graag richting de maas komen, we zijn goed relax terug gekomen..

Echter het grootte min punt waren de bedden.!

Prima

Janneke, 2-9-2017

Nette camping.

Chalet met overkapping was Netjes en practisch.

Alles netjes onderhouden.

We hebben een aantal aanbieders voor Leukermeer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Leukermeer scoort een 8.53 uit 10 op basis van 401 reviews.