Vakantiepark Leukermeer

Geweldig.

Fam. Smits
16-7-2018
  • Activiteiten9

Gestaan op de camping, super schoon sanitair, geweldig water en strand plezier voor de kinderen, restaurant beachclub is heerlijk om daar wat te eten, goed en netjes verzorgd en alles mijns inziens vers, geen diepvries of blikvoer zeg maar en niet geheel onbelangrijk is de prijs die is heel schappelijk voor wat je krijgt. Binnenbad is erg klein, dus bij slecht weer en een vol park zal het niet aan personen kunnen bergen. Verder absoluut een aanrader om hier te vertoeven.

Geweldig!!

Fam. Janssen
30-6-2018
  • Onderkomen9

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Wat hebben we genoten. Geweldig park. Kan echt geen negatieve punten bedenken!! Kids hebben zich heel goed vermaakt op en rondom het water en speeltuin. Echt een aanrader.

We blijven terugkomen

Thijs Vossen
15-5-2018
  • Onderkomen8

Een zeer compleet bedrijf met werkelijk alle voorzieningen. Gehele gezin tevreden.

We hebben een aantal aanbieders voor Leukermeer voor je op een rij gezet:

Prettig park in een mooie omgeving

Fam. S.
13-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Vakantiepark Leukermeer is ons goed bevallen, ook geholpen door het prachtige weer. Dan is het nabijgelegen strandje met speelmogelijkheden voor jonge kinderen natuurlijk prachtig. Ook de airtrampoline viel in de smaak. Binnenzwembad wat aan de kleine kant, maar prima. Buitenzwembad wat achterhaald, maar wel aanwezig. Een grote meerwaarde is de beachclub, met uitzicht op de jachthaven. Fijn terras, lekker eten en goede bediening.

Wij zaten in een 4p. lodge, ruim, mooi, schoon huisje. Maar de bedden in zo'n chalet blijven toch tegenvallen. Rondom het huisje ook genoeg ruimte en een overkapt terras is toch wel prettig. We schrokken wel toen we op een avond een rat over de vlonder zagen rennen. Aangegeven bij vertrek en aan de reacties te zien vertelden we ze daarmee niet iets nieuws... (Oorzaak? Afvalcontainers in het milieupark puilden tijdens ons verblijf...)

Tot slot: aankomst is pas vanaf 16 uur en dat vonden wij aan de late kant.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi verzorgd vakantiepark! Er zijn veel voorzieningen voor alle leeftijden en de haven geeft het park een luxe uitstraling. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt in het zwembad, op het strandje en de sportvelden. Jammer dat er geen animatie was, terwijl een gedeelte van Nederland wel mei vakantie had. De stacaravan ziet er netjes uit en is groot genoeg voor een gezin met 4 personen. De bedden zijn te hard!

OK maar niet voor herhaaling vaatbar

Darya
2-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Wardeloos internet. 25 euro betaald voor slechte wifi.Dit is heel traag of soms helemaal niet werkte. Weggegoid geld. De kinder kamer met drie stapelbedden in de 5 p. Chalet vonden wij heel krap en gevaarlijk voor jongere kinderen. Het zwembad is niet de hele dag open voor de gasten i.v.m zwemlessen (ook in de vakantie). Wij waren aan het zwemmen toen wij wegesturd.Jammer. Ligging is wel mooi aan het meer.

Heerlijke vakantie

Jacqueline J
15-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een fijn park voor jong en oud, wij hebben ons hier prima vermaakt, ondanks dat het weer niet altijd mee zat!

Aanrader!

Jeroen
24-12-2017
  • Onderkomen9

Zeer vriendelijk personeel, mooie omgeving en zat activiteiten te doen. Kortom aanrader!

Fantastische zomervakantie!

Fam Pieters
21-12-2017
  • Onderkomen8

Wat een supervakantie! De challet zag er erg netjes en schoon uit. Er was genoeg te doen voor de kinderen zoals het aquaparx( een echte aanrader!), waterfietsen, zwemmen en noem maar op. Ook was het personeel erg behulpzaam!

Kortom een topvakantie!

Relaxed

Alex de Jong
20-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Horeca en gastvrijheid was gezellig,leuke avonden en overdag genoeg te doen voor de kinderen,Helaas ben ik slecht ter been en vond de doucheruimte zeer ver lopen vanaf de haven(ter hoogte van het zwembad)en wat weinig toiletten voor zoveel havenbezoekers.Havenmeester was ook zeer behulpzaam en begripvol voor mijn situatie,kom hier graag terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Leukermeer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Leukermeer scoort een 8.5 uit 10 op basis van 407 reviews.