Tijdelijk €25 aanbetaling

Leukermeer

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Leukermeer voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 596 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantie & Resort Leukermeer in het Limburgse Well is een goede keus voor als je met kinderen op vakantie gaat. De animatie, het strand, de zwembaden en alle andere faciliteiten zorgen voor vermaak voor jong en oud. Huur een fiets en maak mooie fietstochten door de prachtige Maasduinen, kom watersporten op het Leukermeer of bezoek kinderparadijs Irrland net over de grens bij Kevelaer.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

596 Reviews over Leukermeer

• 9Math20-08-2022

Jammer en niet slim!!

Leukermeer is uiteraard prachtig, we wonen in de buurt en fietsen vaak even naar het park om even een hapje te eten in of bij het restaurant ..Nu is het zo dat als je het vakantie park op wil je entree moet betalen.. Nu begrijp ik dat ze dagjesmensen in het hoogseizoen willen weren , maar als je er wat gaat eten eerst 20 euro vragen voor vier personen is in mijn ogen niet erg slim. Hoor steeds meer klachten hierover , en bezoekers ook om deze reden omdraaien. en ergens anders heen gaan..Neem aan dat de uitbater van dit restaurant dit toch ook niet terecht zal vinden ? Waarom regel je niet iets dat als je idd daar gegeten hebt dit (entree) op de een of andere manier gecompenseerd word !! Is maar een Tip

• 8Eetgelegenheden
  • 8Elise Fonville19-08-2022

Heerlijk, fantastisch, gezellig

Wij hebben weer genoten, voor ieder wat wils of het nou een caravan , tent of huisje is alles keurig netjes zeker 5 sterren waardig. Wij zaten in de beach lodge heerlijk vanaf je veranda over het water uit kijken , en even plonsen of lekker dobberen , zwemmen .lekker restaurant nou ja gewoon heerlijk.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 6Chantal19-08-2022

Slechte betaalde wifi in chalet

Hoort nog bij de vorige review: Voor 30,- weekje wifi gekocht voor 4 apparaten. Maar die was niet goed. Viel elke paar minuten een paar seconden weg. Heel irritant tijdens spelletje of film.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Chantal19-08-2022

Mooi als je een eigen boot hebt, anders niet doen

Het meertje is een leuk meertje om te zwemmen. Huisje was klein maar fijn en schoon! Dat is bijna het belangrijkste! Voor de rest zijn er veel vaste staanplaatsen. En er wordt echt heel veel bijgebouwd aan huisjes/villa's en parkeerplaatsen rondom het meertje. Dit maakt het er niet leuker op. Animatie was af en toe zoeken waar het was, namen of telefoonnummers werden niet genoteerd dus maar hopen dat er niks met kind gebeurd. En vond het wat weinig animatie, veel voor een bepaalde leeftijd, niet leuk als je een 15 en een 10jarige mee hebt. Hondenpoep lag er.. zo vies. Binnenzwembadje en buitenzwembadje waren er, ook klein. Gelukkig hadden we mooi weer en konden naar het meertje.

Best een mooi park als je je eigen boot mee hebt, anders zou ik niet naar dit park gaan.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. M19-08-2022

Heerlijk genoten!

Echt een top park! De plaatsen op de veldjes aan het water zijn groot genoeg voor een caravan en twee tentjes. Uitzicht over het meer is prachtig. Mooie haven en Beachclub hanteert nette prijzen. Scooters huren op het park is een aanrader. De kinderen hebben genoten op het waterpark en in het meer. Wij hadden een klein motorbootje mee waar we veel plezier van hebben gehad. Onze zoon heeft zich 's avonds goed vermaakt in de hang-out. Echter wel wat rumoer op de camping als dit sluit na 01.00 uur. Maar op een camping/park voor tieners hou je dat niet tegen. Bewaking fietst wel zichtbaar rond in de avond. Spooktocht was fantastisch! Zit goed in elkaar en is zeker niet voor jonge kinderen. Sanitair is schoon en netjes. Wasmachines reserveren werkt super. Supermarkt veel producten. Snackbar prima. Animatieteam en activiteiten zijn leuk. Veel verschillende dingen op 1 dag voor alle leeftijden. Groot park, maar geen last van. Was top!

• 9I GROENBROEK19-08-2022

WIJ HEBBEN HET ZEER PERFECHT ERVAREN

DE INGANG VAN DE SUPERMARKT GRAAG AAN DE BINNEN KANT VAN DE CAMPING

• 8Onderkomen
  • 9Fam. Schouten18-08-2022

Alles is er goed geregeld!

Goed georganiseerde camping in een prachtige omgeving. Na zes jaar weer eens teruggekeerd en dat was prima. Geweldig gekampeerd weer.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Heine Roffel18-08-2022

Een mooi schoon prachtig park

We hebben er een paar schitterende dagen gehad met onze kinderen en kleinkinderen. Bij het mooie en schone strand kun je prachtig zitten en zwemmen en spelen. Bij de beachclub kun je heerlijk zitten voor wat drinken en lekker en betaalbaar eten

• 10Keizer18-08-2022

Top, genoten, prachtig, super

Huisje was top, alleen niet echt schoon, maar de camping en het personeel was top.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Ine17-08-2022

Fantastisch, komen graag weer terug.

Leuke, gezellige camping aan het water. Lekker eten in het restaurant.

• 8Activiteiten

Vakantiepark Leukermeer info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (119)

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadNiet beschikbaar
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar