Vakantiepark Leukermeer

Volgende vakantie weer!

Sophie
24-9-2018
  • Onderkomen10

Super leuke camping en heel klantvriendelijk!

Je hebt van alles op het park: leuke beachclub met heerlijk eten, zwembad, fitness, speeltuinen voor kinderen en nog veel meer😍 ook kan je lekker het bos in gaan en wandelen🌳 Onze lodge was heel netjes en mooi en ze hadden een leuke manier van een 3e slaapkamer bedacht. Echt een aanrader om naar deze camping te gaan.

Fantastisch!

Thomas
24-9-2018
  • Onderkomen10

Helemaal geweldig, mooie plaats. Zeer aardige medewerkers. Supermarkt en speciale gamehal aanwezig voor de kinderen. En een hele gezellige beachclub!

Geweldig

Sharon van den Heuvel
18-9-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn afgelopen weekend 3 dagen geweest , we hadden natuurlijk top weer ,maar wat n supermooi park en wat n leuke gezellige sfeer!

Goeie receptie met heel behulpzaam en vriendelijk personeel !

Wij hadden n mooie schone lodge en er ontbrak ons aan niets .

We houden heel erg van bos en water en dat heb je daar vol op !

Kortom geweldig voor jong en oud !

En n echte aanrader

1x maar nooit meer.

Eenmalig
14-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Eenmalig. Een grote en weinig sfeer op de camping waar seizoen gasten het belangrijkste zijn.

Wij hadden chalet voor 5 personen, met overkapping. Dat laatste was heel fijn. Maar de bedden voor de kinderen was niets, een soort 3 stapelbed half over elkaar heen, als je aardig lang bent pas je er al niet tussen, wat de jeugd wel is tegenwoordig.

In hoogseizoen gaat 2keer per dag een geluidsinstallatie af. Dan word er even verteld wat er allemaal te doen is in het Nederlands en Engels. Leek wel of ik op de kermis stond.

Weinig rust, wat zelfs me dochters miste. We zaten aan eind van de vakantie, en aquapark waar veel reclame mee gemaakt word werd al langzaam opgeruimd. Jammer als je nog op vakantie ging.

Activiteiten weinig voor de oudere jeugd, waar wel reclame voor word gemaakt.

Wij gaan niet meer terug, niet een camping waar je ook tot rust kan komen, waarde vakantie toch voor bedoeld is.......

leuke vakantie in mooie omgeving

Feline
25-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park was gekenmerkt als Anwb camping van het jaar, dat beloofde wat!

Op de site ziet het aquapark er spectaculair uit en dat was het ook.

Helaas hadden wij het merendeel van de vakantie te maken met blauw als.... het aquapark zijn de jongens dus maar 1 keer op geweest helaas. Het zwembad was aan de kleine kant en bood weinig anders dan een kaal zwembad. Daar hadden we ons een beetje op verkeken. Het binnen bad bood ook weinig anders dan een kaal zwembad, gelukkig was het wel goed weer dus hoefden we daar niet naar uit te wijken. De animatie was prima, leuke activiteiten voor jong en oud. Vooral de spoken tocht was erg spectaculair! Een echte topper een aanrader!

De chalet was prima, wij hadden er 1 met overkapping, zeker ook aan te raden! Voldoende ruimte in en om de chalet. We hebben een prima vakantie gehad, maar nogmaals gelukkig werkte het weer goed mee, anders valt er weinig te beleven.

Echt Nooit meer.

Angst
21-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Hier verblijven zoveel woonwagenbewoners met kei en keiharde Hollandse muziek. Niemand, ook het personeel durft er iets van te zeggen. Angst heerst hier.

Gefrustreerde beveiliger kan heel hardhandig en grof doen naar gasten. Nooit meer. hebben voor een week geboekt en zijn na 2 dagen vertrokken.

Lotte van Voorden
  • Onderkomen10

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad! Mijn dochter van 8 heeft het nogsteeds over kapitein blauwbaard en piraat plukje! De camping had namelijk een hele leuke piratendag georganiseerd voor de kinderen! Smiddags mochten ze op een boot met piraat plukje mee om de echte schat te zoeken! Ondertussen zaten wij op het mooie terras waar wij mooi over het meer konden uitkijken! Echt leuk dat zelfs het horeca personeel mee deed met deze thema dag! Ze liepen allemaal met een piraten bandana in hun haar! Wat een sfeer! Ook echt een aanrader is het aquaparx! Sprinngkussens in het water waar de kids de hele dag zoet mee zijn! Ook hebben wij de zeskamp mee gemaakt! Super leuk georganiseerd! Al het personeel doet gezellig met alles mee,wat een leuke mensen! Er hangt een hele fijne sfeer! Het is echt vakantie!

Super cool

Lars van gerden
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het is een geweldige camping, leuk voor iedereen. Voor kinderen en volwassenen. De animatie heeft dehele dag leuke activiteiten. Voor volwassenen is de beachclub erg leuk. Het wordt allemaal goed onderhouden.

Leukste vakantiepark ooit!!

Kristina Koch
  • Onderkomen10

Wat een geweldige vakantie hebben we hier gehad!! Een onwijs vriendelijke en fijne ontvangst. De gehele beleving was top! Er waren genoeg activiteiten om de hele dag bezig te blijven en het animatieteam was iedere keer enthousiast. Vooral de Western/cowboy dag was heel gezellig! Volgend jaar kom ik zeker terug : - )

Grandioos

Kimberley Pot
  • Onderkomen10

Wat een super camping! Het was echt geweldig! We hebben een heerlijke relax vakantie gehad,de animatie was dit jaar echt geweldig! Alles werd heel leuk georganiseerd door dit super leuke en enthousiaste team! Er was altijd wel iets te doen! Mijn kinderen hebben mee gedaan aan een toffe musical die werd georganiseerd,normaal zou mijn zoon van 17 nooit zo iets doen, maar de animatie heeft hem toch zover gekregen en hij vond het fantastisch! Heerlijk voor ons ook om even een avond met an tweetjes op het gezellige terras te zitten! Zelfs voor ons werden er leuke dingen georganiseerd, mijn man als vrijwilliger in de spooktocht en wij met de rest van het gezin natuurlijk mee lopen! Het was echt een top vakantie echt een aanrader! Zelfs als je niet een doen-er bent kun je hier heerlijk relaxen op het terras of in een van de bootjes! De bingo avonden waren ook toff! Werd super leuk gepresenteerd door de animatie! Hier word iedereen vrolijk van!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Leukermeer in Well, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Leukermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.