Vakantiepark Leukermeer

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Leukermeer in het Limburgse Well is een goede keus voor als je met kinderen op vakantie gaat. De animatie, het strand, de zwembaden en de speciale gamehal zorgen voor vermaak voor jong en oud. Huur en fiets en maak mooie fietstochten door de bossen, bezoek kinderparadijs Irrland net over de grens bij Kevelaer of ga op wandeltocht.

462 reviews over Vakantiepark Leukermeer

• 9Tanya17-01-2020

Heerlijk!

Fantastische vakantie gehad! Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de water fietsen en het strand terwijl wij ondertussen op het terras zaten, heerlijk! Wij komen terug zeker terug!

• 8Onderkomen

• 9A. Verweij16-01-2020

Alles goed verzorgd en netjes, altijd vriendelijke bediening aan de receptie en hulpvaardig. Spreken ook goed Duits

Gereisd met partner in juli 2019

• 2019
    5Fam. Angstig16-12-2019

Echt NOOIT meer.

Wij hebben gezien hoe een jongen van rond de 15 jaar mishandeld is door een beveiliger. Hij had de jongen in een wurggreep en op de grond gegooid. Alles wegens een grapje van 2 kleine kinderen. Verder is het jammer dat er veel woonwagenbewoners zijn. Die maken de dienst uit. Veel last van keiharde muziek en niemand doet er wat aan. Een ervaring om nooit te vergeten.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Cornelissen19-10-2019

TOP vakantie op een geweldig park

Leuk park in een schitterende omgeving. Wat hebben we genoten van onze vakantie op het Leukermeer. Wat een mooi park in een evenzo mooie omgeving. Alles was eigenlijk mooi/leuk aan ons verblijf. We verbleven op een comfortplaats (bijna) direct aan het water, mooi uitzicht op de jachthaven waar ons bootje ook tussen lag. De dames op de receptie hebben ons vriendelijk te woord gestaan. Het animatieteam was top. Onze kids (tieners) hebben het er nu nog over. De vakantie voor volgend jaar is inmiddels al weer geboekt! Bedankt Leukermeer, het was TOP

• 9Roy19-10-2019

Geweldige vakantie gehad in eigen land!

Afgelopen herfstvakantie zijn wij op Vakantiepark Leukermeer geweest. Het was voor ons een ontzettende leuke ervaring. Voor het eerst in een supermooie lodge op een erg leuk park. Vooral onze kinderen van 6 en 8 jaar hebben zich goed vermaakt. Het zwembad, de animatie, het restaurant. Alles was leuk en al het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Nieuwehuijse01-09-2019

Super !

Mooie , schone ,gezellige camping ! Zeker de moeite waard om eens heen te gaan !

• 10Eetgelegenheden

• 8LB26-08-2019

Heerlijk en mooi plekje in NL

Super mooie en heerlijke plek. Wandelen, fietsen, watersport of er met de auto op uit...alles kan er. Genoeg te doen. Zeker met mooi weer. Met regen wat beperkt. Prima 5 persoons chalet. Ik vond persoonlijk de bedden te hard. Kleine puntjes: dure slechte Wi-Fi in de chalet en lauw ipv warm water uit de douche. Tieneranimatie viel wat tegen. Hadden t park mede hierom uitgekozen. We hebben een heerlijke vakantie gehad en zullen t zeker aanbevelen. Personeel super aardig en vriendelijk. Waande ons door de vele Duitsers een soort van in buitenland...

• 7Activiteiten

• 6Sonja25-08-2019

Geen 5 sterren waard

Camping mooi gelegen aan het meer en biedt een mooie omgeving om lekker te wandelen /fietsen. Ligging ideaal voor watersporters. Wat direct opviel: unglaublich veel..... heeeeeeel veel Duitsers dominant aanwezig. Vaak in grote groepen en luidruchtig tot in de late uurtjes. Staanplaatsen wel breed maar niet diep genoeg dus geen ruimte op veld om te badmintonnen oid. Erg zanderige / modderige staanplaatsen. Geen apart deel van de camping bestemd voor mensen met of juist zonder hond. Op ons veldje stonden 5 honden. En aangezien wij niks met honden hebben had ik liever op een hond-loos deel gestaan. Sanitair netjes maar geen schotten tussen de urinoirs dus weinig privacy. Zou ook wel een gebouwtje bij mogen. WiFi duur, maar werkt gelukkigwel goed. Aquapark sloot ineens toen er te weinig aanbod was. Stonden we dan met 2 teleurgestelde kids en onze muntjes van 4,50 Per stuk. Animatie biedt te weinig activiteiten voor tieners.

• 5Activiteiten

• 5Manon24-08-2019

Mooie camping, veel geluidsoverlast ervaren

Wij stonden vooraan op de camping, dus niet bij het meer. Golfkarretjes, tractos en andere werkautos reden af en aan. Vaak met radio hard aan. Gastjes in dienst, reden keihard in de avond over de camping, met elkaar te racen. Terwijl wij op de camping waren, in het hoog seizoen, 2 maal met traktors het veldje opgereden op gaatjes in het veld te maken en een andere keer om wat over het veld te slepen. Naast ons veldje was de werkloods dus vaak geluidsoverlast van de werkzaamheden daar zoals boren en lassen. Dit alles bij elkaar was jammer. Tevens is er vaker geluidsoverlast door de overige camping bezoekers. Tot laat in de avond muziek en schreeuwen. In weekend kwam klein nichtje over, die hierdoor niet kon slapen. Hebben er zelf wat van moeten zeggen, maar het bleef. Kon op de site van camping niks vinden om ons hiermee te helpen. Verder is er niks op de camping aan te merken. Zou er nog naar terug gaan maar niet met kleine kinderen.

• 8Mo23-08-2019

Wij hebben een top vakantie gehad! Mooie, overzichtelijke camping. Vriendelijke mensen bij alle faciliteiten. Een super animatie team. 1 tip voor de animatie, er mag wat meer worden ingespeeld op de duitse kinderen, niet alle leidsters konden duits. Een net en schoon chalet. Een paar keer in een toiletgebouw geweest en het was er schoon en netjes. Wij vonden het een toffe camping!

• 8Onderkomen

22 tips over Vakantiepark Leukermeer

• Joyce Bus, 07-11-2013

Bezoekerscentrum de Maasduinen is zeker een bezoek waard!

• Frans en lenie, 06-11-2013

Fietsen hoef je niet mee te slepen! Ze hebben er erg mooie te huur en niet duur!!

• markroelofs, 22-07-2013

Neem een speedboot mee om lekker te varen op het meer en de maas. Maar een rubber bootje en lekker dobberen is ook lekker met 25 graden. Bananen varen is ook een aanrader net als de Hertog Jan brouwerij.Ook in en door de bomen klimmen is een aanrader.{venlo) Ook is het Reinders meer een mooie gebied om 16 km te lopen

17 vragen over Vakantiepark Leukermeer

• C Heijmeskamp, 30-01-2019

Plaatsen

Wil graag naar deze camping masr wie kan mij wat vertellen over de plaats en. Staan er veel hoge bomen. En hoe is het achterin op de plaatsen bij de 200 nummers.

• Josie, 21-02-2017

buiten zwembad

Heb je ook een ligweide bij het buitenzwembad waar je je handdoek neer kunt leggen? Ik zie op de foto alleen stenen.

• lisa, 15-08-2016

disco

vanaf welke leeftijd is de disco

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan