Géén boekingskosten

Meer camping info

34 Reviews over Gene Zijde

• 9femke20-09-2021

GEWELDIG!!

Net terug van een week in huis Lousberg 5 pers. Wat een top week hebben we gehad. Veel buiten kunnen zitten. Het huis is heerlijk, schoon, goede bedden en wat een uitzicht!! Veel gefietst en gewandeld. Prima locatie om vanuit te vertrekken. En heerlijke terrassen in de omgeving. We komen zeker terug!

1 tipje: misschien een keer de muren weer hier en daar bijwerken van de muggenplekken en vegen van schoenen

• 9Bert Homan23-08-2021

mooie boeren camping (wel basic)

Mooie terrassen camping, ruime plekken en gastvrij ontvangst. Schoon en mooi sanitair. wel betaald douchen (niet meer van deze tijd, zeker niet als je het alleen over volwassenen hebben) wifi niet toereikend voor het aantal gasten (valt veel uit). In de omgeving veel te doen, maar zorg voor een goede conditie ;) Zeker een plek om eens heen te gaan

• 9Jaap Groenendijk10-08-2021

Ultieme welkom en gastvrijheid

Eigenaars uiterst gastvrij en vriendelijk. Camping erg netjes, mooie ligging en gezellig. Moet gezegd dat de camping wat minder geschikt is als je bijv slecht te been bent vanwege de grote hoogte verschillen. WiFi niet toereikend op de aantal gasten.

• 8JV30-07-2021

Klein maar fijn

Mooi ruime plaatsen, mooie omgeving.

• 9Astrid & Clemens Heijmerink29-09-2020

Meer hebben wij niet te wensen. Fantastisch!

Als je van rust en een mooi landschap houdt moet je hier geweest zijn!

• 8Anne-Mie25-09-2020

Fantastische camping met een geweldig uitzicht

Geweldig fijn verblijf hier op camping Genezijde. Uitstekend sanitair goede maatregelen mbt Covid 19. Fantastisch uitzicht een aanrader ook als vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten. Gastvrije eigenaars.

• 10Fam. Timmers06-09-2020

Rust, ruimte en uitzicht! Voor herhaling vatbaar.

We hebben erg genoten van deze rustige boerderijcamping met prachtig uitzicht. Heel goede uitvalsbasis voor het maken van vele gemarkeerde wandelingen over de karakteristieke holle weggetjes. Omdat er maar voor 5 nachten plaats was op de camping zijn de eigenaren ons erg behulpzaam geweest bij het vinden van een soortgelijke camping in de nabijheid. Geweldige wandelstreek, maar fietsen moet je hier met een elektrische fiets. Op deze camping komen we zeker nog eens terug.

• 10Gert Huisman26-08-2020

Rust, schoon, fietsen, wandelen, ruimte, uitzicht.

Prachtige camping waar we voor het 3e jaar op rij mochten verblijven. Alles wat we zoeken is hier, rust, ruime plaatsen, prachtig uitzicht, prima sanitair, wandelen vanaf de camping, mountainbiken, racefiets. Buitenland binnen de landsgrenzen, voor ons nummer 1 om vakantie te mogen vieren! Anja en Paul zijn heel aardig, en indien nodig, behulpzaam. We hopen nog vaak terug te mogen komen op deze camping waar het voor ons aan niets ontbreekt!!

• 9Fam De Boer31-05-2020

Camping voor rustzoekers met schitterend uitzicht.

Mooi grasveld met ruime plekken. Ideale uitvalsbasis om omgeving te verkennen. Mooie wandelingen te maken vanaf de camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Van der veen29-07-2019

Bijzonder mooi

Het uitzicht is ontzettend mooi, rustige camping met nieuw en goed onderhouden sanitair gelegenheid. Wil je echt even weg van alles dan is dit een echte aanrader.

Camping Gene Zijde info

• CafeNiet beschikbaar