9,7

17 reviews over Camping Gene Zijde in het Nederlands

Jaspers,
22-8-2018

In de boerderijwoning een prachtige week gehad.

Mooie lokatie, geweldig huisje. Ruim, licht, smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien. Prachtige eigen tuin aan de overkant van het landweggetje, met een fenomenaal uitzicht.

Eigenaar zeer gastvrij.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ssstil en mooi !

Ton Epping,
2-7-2018

Van 11 tot 28 juni hier genoten van: dit 'stiltegebied', Limburg op zijn 'Sjoenst', prachtige wandelingen, en 7 druppels dauw in al die tijd.

Deze terrassencamping heeft alleen maar ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Eigenaar Paul is eventueel behulpzaam met het plaatsen of weghalen van je caravan. Het kost wel iets meer, maar dan hen je ook wat: Klasse ! Het sanitair (villeroy &Boch ! ) is buitengewoon schoon. Alleen jammer dat sommige gasten uitgebreid uit- en aankleden in de douchecabines. (2 x 2 )

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische plek die nooit verveelt.

Sandra van der Graaf,
4-6-2018

Hier nu al een aantal keer geweest. Het verveelt nooit. Een prachtige ligging, mooi sanitair(net als thuis) . Heerlijke douche, omgeving is genoeg te doen. Je kunt hier prachtig wandelen en fietsen. Gastvrije eigenaar. Kortom heerlijke plek!!!

Gereisd met partner in mei 2018

Kan niet beter, helemaal top!

P Bremmers,
21-5-2018

Mooier plekje bestaat niet! Prachtige ruime plekken met fenomenaal uitzicht op de heuvels. Prachtig nieuw sanitair. Mooie vakwerkhuisjes rondom campingterrein. Prachtige wandelingen en goeie horeca in de buurt. Vriendelijke eigenaar. Kan voor ons niet beter. Hier komen we terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Voor de vijfde keer hier. Opnieuw genieten.

Harrie en Geesje Strieks uit Twente,
10-10-2017

Heel fijn dat de boer onze caravan met de trekker op de plek zette en bij vertrek andersom. Zeer behulpzaam.

Alles klopte, de plek, het uitzicht, het weer, het nieuwe sanitair.

Dit was en blijft voor ons het mooiste plekje van Zuid-Limburg.

Gereisd met partner in september 2017

Héérlijk

Jan,
14-9-2017

Schitterend gelegen camping met ruime plekken en door het uitzicht nog ruimer gevoel! Door de nog jonge aanplant op de "wei" weinig schaduw. Dit wel op de terrasplaatsen. Het sanitair is super, papier-zeep en schoon!

Door het ontbreken van zandbak etc. een paradijs voor kampeerders zonder kinderen.

De omgeving is een plaatje. Vele wandelroutes, voldoende horeca en voor de liefhebbers fietsen. Wel lastig zonder e-bike.

Alles was eigenlijk goed, de ontvangst, de rust, het uitzicht, het ontspannen, de rekening.

Niet goed? Het tekort aan vrije dagen om langer te blijven!

Gereisd met partner in augustus 2017

Bijzonder mooi gelegen camping

Eppo Dokter,
5-8-2017

Wat stonden wij mooi met onze tent, uitkijkend over het glooiende landschap van Zuid-Limburg. En wat hadden we op deze camping een grote plaats. Wat een ruimte om ons heen, terwijl de camping helemaal vol stond. (15 plaatsen) Erg gastvrije campingeigenaars, met bijzonder mooi en schoon sanitair en afwasruimte. Komen hier beslist nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige locatie met mooi verzorgd sanitair

fam. Verhoeven,
6-6-2017

een mooie camping met nieuw mooi sanitair. Een fantastisch uitzicht, ideaal voor rustzoekers , wandelaars en fietsers. Gastvrije eigenaren. Geen broodjesservice. winkels op 3 a 4 km afstand.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Jos van Schuppen,
5-5-2017

De gastvrijheid, de prachtige natuur en de mooie campingplaats zijn echt een 10 op deze plek, wel is het een prettige bijkomstigheid als het zonnetje schijn en je daardoor optimaal van het moois kunt genieten.

Sanitair is perfect, recent nieuw en heel erg schoon

Gereisd met partner in april 2017

Prachtig, goede gastheer, echt genieten

Wilma Slaats
14-9-2016

Mooi uitzicht, ruime plaatsen en mooi sanitairgebouw

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gene Zijde in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gene Zijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.