Tijdelijk €25 aanbetaling

+20

9FenomenaalScore uit 251 reviews
  • 9Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hulsman voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

251 Reviews over Hulsman

• 9Bob22-10-2022

Heerlijke tijd in Valkenburg

Ik had op Zoover de reviews gelezen. 9.7 dus eigenlijk niet getwijfeld. Bij binnenkomst een beetje huiverig. Alles zag er een beetje oud uit, krappe lift, krappe gang. Eerste indruk niet 9.7 waardig. Maar eigenlijk was alles er, alles was heel netjes en schoon, de medewerkers waren vriendelijk. De dame van de schoonmaak heel snel en netjes. Ontbijt prima, kamer prima. Dus prijs / kwaliteit zeker de hoge score waardig. En 100m van de gezellige terrassen.

• 10A. Pater17-10-2020

Heel fijn!

Wat een lieve en gastvrije familie. Ondanks corona-maatregelen echt kunnen genieten van paar nachtjes in Valkenburg.

• 10Margriet04-09-2020

We hebben genoten!

We hebben genoten van een heerlijk verblijf in een comfort kamer. Hartelijke ontvangst! Uitstekend bed! Heerlijke douche! Uitgebreid en smakelijk ontbijt! Kortom...zeer zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Manouk02-09-2020

Super!

Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen! Erg vriendelijk personeel! Wat ook opviel is dat alles heel schoon en fris was! Dichtbij alle bezienswaardigheden. Het is zeker een aanrader!

• 10Esther04-06-2020

Geweldig knus, heerlijk ontbijt

Wat een leuk en fijn familiehotel. We werden hartelijk ontvangen, ontbijt was super, parkeerplek goedkoop en dichtbij. Het hotel ligt in hartje Valkenburg, beter kan je niet zitten. Het is wel een beetje gehorig. Ja, heerlijk weekend gehad.

• 10E. van der Post28-12-2019

Gastvrijheid zoals het hoort.

Vriendelijk welkom. Gewoon goed en gezellig. Nette kamers en goede bedden en in de ochtend een lekker ontbijt. We waren hier met de kerst met twee families in vijf kamers. Speciaal gekozen vanwege de ligging (tegen het centrum aan en alle bezienswaardigheden op loopafstand). Komen zeker nog een keer terug.

• 8Rbonke27-12-2019

Fijn hotel

Een gezellig hotel . Het enige min punt was , dat we twee dagen oud brood bij het ontbijt hadden , heel jammer .

• 9Diana22-07-2019

Uitstekend

We komen hier alweer een aantal jaren en zijn erg tevreden over alles. Het ontbijt is goed in buffet vorm, kamers netjes en schoon, personeel vriendelijk! Kortom, wij komen hier altijd erg graag! 👍👍😀

• 10Marjan en Samantha21-07-2019

FANTASTICH, zeker weer terug daar !!!

Met een verblijf van 3 dagen in dit geweldige hotel kunnen we dit iedereen aanbevelen. Mooie ligging, Geweldige mensen , heel vriendelijk, mooie, schone en gezellige kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en was geweldig. Echt een familiehotel war de mensen niet te beroerd waren te helpen waar nodig was. Ik kan wel uren doorgaan, maar het verblijf was gewoon GEWELDIG, en hier gaan we zeker terugkomen !!!

• 10Rita15-07-2019

Super Hotel, toll gelegen, familiär, prima Service

Hotel Hulsmann ist super zentral und dennoch ruhig gelegen, Parkplätze sind vorhanden, man ist sofort in der Innenstadt. Familie Hulsmann hat gute Tipps, es gibt eine Bar und ein sehr reichhaltiges Frühstück. Mit dem Zug kommt nach sehr einfach nach Maastricht. Wir würden hier sofort wieder buchen !

Hotel Hulsman info

• AirconditioningNiet beschikbaar