Hotel De La Ruine

Hotel De La Ruine
8,6

75 reviews over Hotel De La Ruine in het Nederlands

Prima. Voor herhaling vatbaar.

Hugo
25-10-2017

Zeer gezellige B&B met leuk eigenaars echtpaar.

Ze zijn stukje bij beetje het pand van binnen aan het opknappen. Kan geen kwaad. Veel is oud, maar goed.

Hopelijk blijft de huiselijke sfeer bestaan en gaat de la ruïne nog een lange toekomst tegemoet.

Wij hadden kamer 7. Deze ligt aan de buitenkant, tegen de berkelpoort aan. Hierdoor heb je wel wat extra geluid. Maar niet hinderlijk. Het ontbijt is perfect.

1e avond ook diner gebruikt in het restaurant. Was ook prima.

Leuke dagen gehad in Valkenburg en prima overnachtingen in de la ruïne.

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Willem
15-9-2017

Perfecte locatie in het centrum van Valkenburg en toch rustig geslapen. Geweldige gastheer en gastvrouw en een super ontbijtje.

fantastisch

Jo&Rick
25-5-2017

Simpele kamer. Vriendelijke eigenaren. Geweldige ligging. lekkere koffie en thee zelfbediening op de gang. helaas beetje minder kwalitatieve matrassen, maar voor die 3 nachten ok. adembenemend uitzicht op de ruïne. lekker ontbijt(eigenaren bereidden een ei naar wens en je kreeg een mandje met broodjes, beleg en koffie zoals je die graag drinkt)

Het was geweldig!!

Ingeborg
24-5-2017

Ik heb 3 geweldige dagen gehad!! En de eigenaren hebben heel erg hun best gedaan,ook om de vervanging ( omdat ze er 1 dag weg waren) te regelen en goed te zeggen wat mogelijk was.Maar de (schoon) moeder heeft het samen met haar zus perfect opgevangen.Kortom ik heb heel erg van de gastvrijheid genoten.En gezien dat ze heel hard bezig zijn om er een mooi bedrijf van te maken ,waar ze terecht trots op mogen zijn!! En tuurlijk zie je dat het oud is maar dat heeft absoluut ook zijn charme!En het is mij aan niks ontbroken,en ik heb 3 top dagen gehad.En ben dus meer dan tevreden!!!

geweldige b&b super gastvrij

john de vree
16-5-2017

De perfecte b&b met restaurant en goede kamers, service naar de klant staat hier heel hoog in het vaandel, byzonder vriendelijk, gezellig en prachtige ligging

Fantastisch klein hotel. .

Frenk Abrahams
1-5-2017

Leuke accommodatie. Mooi uitvals punt voor van alles en nog wat. Fietsen. Wandelen. Maastricht en Valkenburg zelf.

Hoogtepunt het persoonlijk uitgeserveerd ontbijt.

Sfeervol B&B met gastvrije eigenaren!

Manouk Zieleman
7-2-2017

Een verblijf in deze gemoedelijke B&B is zeker aan te raden! Kamer was schoon en netjes. Elke ochtend staan de eigenaren weer klaar om de gasten te voorzien van een heerlijk ontbijtje. De ligging is perfect. Kortom, wanneer u zoekt naar een knus en gezellig verblijf in Valkenburg, is dit het juiste adres.

Prima B&B

Aafke
5-1-2017

Super ligging, mooi tegen de ruïne aan. Hotel is wel aan renovatie toe, kamers gehorig. Maar met nieuwe eigenaren komt dat vast goed. Zij zorgden voor een goede gastvrije verzorging en heerlijk ontbijtje.

Helaas moesten we een dag eerder naar huis door m'n zieke dochter. Maar had er, bij wijze van spreke, zo een week aangeplakt

Oude reviews (archief)

Een adres waar je als gast nog echt gast bent

Annet en Erik van Haperen
3-12-2016

Een super vriendelijke ontvangst, ook tijdens het diner en ontbijt werden we zorgzaam bediend. Het hotelletje heeft zeven kamers. Alles is oud maar heel schoon en gezellig ingericht. Het bed lag heerlijk en we hadden een ruime kamer. Je gaat vijftien jaar terug in de tijd, maar dat voelt goed. Het eten is heerlijk en leuk opgediend. Een klein min puntje... het was nogal koud, en de verwarming ging op de kamer om 22;15 uur al uit. Locatie is super. Meteen bij de entree van het gezellige centrum. Alles ligt om de hoek. Het jonge stel dat dit hotel runt gaat er echt voor. Mooi om te ervaren!

We hebben een aantal aanbieders voor De La Ruine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Ruine in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Ruine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De La Ruine scoort een 8.55 uit 10 op basis van 75 reviews.