Hotel De La Ruine

76 reviews over Hotel De La Ruine in het Nederlands

Goed hoor, prima gehad.

J Brand
3-8-2018

Goeie B&B met een mooie kamer. De eigenaren waren heel gastvriendelijk. We voelden ons bij hen op ons gemak. Het eten was ook heel lekker. We hebben genoten van een drankje en een hapje op het terras en ontbijt , eitjes worden naar keuze gemaakt. Kamer netjes voor een paar daagjes wel goed te doen.

Prima. Voor herhaling vatbaar.

Hugo
25-10-2017

Zeer gezellige B&B met leuk eigenaars echtpaar.

Ze zijn stukje bij beetje het pand van binnen aan het opknappen. Kan geen kwaad. Veel is oud, maar goed.

Hopelijk blijft de huiselijke sfeer bestaan en gaat de la ruïne nog een lange toekomst tegemoet.

Wij hadden kamer 7. Deze ligt aan de buitenkant, tegen de berkelpoort aan. Hierdoor heb je wel wat extra geluid. Maar niet hinderlijk. Het ontbijt is perfect.

1e avond ook diner gebruikt in het restaurant. Was ook prima.

Leuke dagen gehad in Valkenburg en prima overnachtingen in de la ruïne.

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Willem
15-9-2017

Perfecte locatie in het centrum van Valkenburg en toch rustig geslapen. Geweldige gastheer en gastvrouw en een super ontbijtje.

fantastisch

Jo&Rick
25-5-2017

Simpele kamer. Vriendelijke eigenaren. Geweldige ligging. lekkere koffie en thee zelfbediening op de gang. helaas beetje minder kwalitatieve matrassen, maar voor die 3 nachten ok. adembenemend uitzicht op de ruïne. lekker ontbijt(eigenaren bereidden een ei naar wens en je kreeg een mandje met broodjes, beleg en koffie zoals je die graag drinkt)

Het was geweldig!!

Ingeborg
24-5-2017

Ik heb 3 geweldige dagen gehad!! En de eigenaren hebben heel erg hun best gedaan,ook om de vervanging ( omdat ze er 1 dag weg waren) te regelen en goed te zeggen wat mogelijk was.Maar de (schoon) moeder heeft het samen met haar zus perfect opgevangen.Kortom ik heb heel erg van de gastvrijheid genoten.En gezien dat ze heel hard bezig zijn om er een mooi bedrijf van te maken ,waar ze terecht trots op mogen zijn!! En tuurlijk zie je dat het oud is maar dat heeft absoluut ook zijn charme!En het is mij aan niks ontbroken,en ik heb 3 top dagen gehad.En ben dus meer dan tevreden!!!

geweldige b&b super gastvrij

john de vree
16-5-2017

De perfecte b&b met restaurant en goede kamers, service naar de klant staat hier heel hoog in het vaandel, byzonder vriendelijk, gezellig en prachtige ligging

Fantastisch klein hotel. .

Frenk Abrahams
1-5-2017

Leuke accommodatie. Mooi uitvals punt voor van alles en nog wat. Fietsen. Wandelen. Maastricht en Valkenburg zelf.

Hoogtepunt het persoonlijk uitgeserveerd ontbijt.

Sfeervol B&B met gastvrije eigenaren!

Manouk Zieleman
7-2-2017

Een verblijf in deze gemoedelijke B&B is zeker aan te raden! Kamer was schoon en netjes. Elke ochtend staan de eigenaren weer klaar om de gasten te voorzien van een heerlijk ontbijtje. De ligging is perfect. Kortom, wanneer u zoekt naar een knus en gezellig verblijf in Valkenburg, is dit het juiste adres.

Prima B&B

Aafke
5-1-2017

Super ligging, mooi tegen de ruïne aan. Hotel is wel aan renovatie toe, kamers gehorig. Maar met nieuwe eigenaren komt dat vast goed. Zij zorgden voor een goede gastvrije verzorging en heerlijk ontbijtje.

Helaas moesten we een dag eerder naar huis door m'n zieke dochter. Maar had er, bij wijze van spreke, zo een week aangeplakt

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Ruine in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Ruine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.