15 tips over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• FrankB, 04-12-2013

Neem je wandelschoenen mee, het is een schitterende omgeving.

• Jasper Henstra, 04-12-2013

Gezien de ligging is de Witte Keizerin een ideale uitvalsbasis om Zuid-Limburg te verkennen, of om net over de grens Duitsland of België te verkennen.

• vanhaute jean, 09-05-2013

noteer als u wil gaan fietsen langs de fiets knooppunten het is er zelden vlak (beleefd uitgedrukt)

• coby vermeulen, 14-04-2013

Heerlijk wandelen of fietsen vanuit de Witte Keizerin

• h.van haarlem gillissen, 10-04-2013

lijkt ons in de winter met sneeuw heel romantisch Maastricht alsook Aken zijn binnen half uur rijden

• Marco Jacobs, 15-04-2013

Maastricht is mooi. De US begraafplaats Margraten is zeker de moeite waard. Zaterdag rommelmarkt in Aachen D en zondag de rommelmarkt Tongeren in Belgie.

• resi, 22-03-2013

speciale koffie van het huis!

• Frank Jambroers, 21-05-2013

Vanuit Simpelveld met de stroomtrein naar Valkenburg. Erg leuk.

• Familie Ravenhorst, 25-07-2012

Prachtige plek is veel van te maken, maar het moet even onderhanden worden genomen. Kortom een uitdaging.

• Marij Werbrouck, 20-05-2012

Naar Brasserie De Chooko. Heel lekker eten, heel tof personeel.

• Davey B., 14-08-2012

De Witte Keizerin ligt in 't hart van Zuid-Limburg. hierdoor zijn de afstanden naar de verschillende leuke dorpjes en steden (zoals Valkenburg , Maastricht , Kerkrade enz enz ... ) rondom Simpelveld zijn goed bereikbaar

• vanhaute, 16-05-2013

fietsers opgelet: heuvelachtige streek met stevige kuitenbijters

• fi, 12-07-2014

Maastricht ligt op boogscheut even als Aachen

• Ron Brouwer, 04-12-2014

Maak een mooie wandeling door de verstilde heuvels richting Eys en ga voor een lekkere lunch in Eys een minuutje rechtsaf... Valkenburg is erg bijzonder in kersttijd!

• S. van der Ent, 20-07-2015

Zeer centraal gelegen, alle grote regionale plaatsen snel bereikbaar. In 15 minuten in Aken, in 25 minuten in Maastricht of Valkenburg.