Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg

• Onvoldoende: 1 - 5

Super!

Barbara Bak
14-7-2018

Prachtig aangelegde terrassencamping met zeer ruime plekken waarvan je zelf(!) je plekje mag uitkiezen maar ook hoe om je je kampeermiddel plaatst. Zeer goed onderhouden en tevens zeer schoon sanitair. Wasmachine EN droger (tegen vergoeding) beschikbaar, ideaal voor de langkampeerders.

Voor alleengaande kampeerders wordt een 1 persoons prijs gerekend ipv tot vele andere campings een standaard prijs voor 2 personen. Pinnen is mogelijk.

Dichtstbijzijnde supermarkt is op 1km van de camping. Van dinsdag t/m zaterdag komt de plaatselijke bakker om 08:30 met zeer ruim assortiment op de camping: geweldige extra service.

Een prettige bijkomstigheid ....

henkimono
11-7-2018

Een Berg-Pareltje in Limburg met de natuur en goede voorzieningen voor iedereen

(ook Duitsland en Belgie) onder handbereik.

Fantastische plek!

Susan
11-7-2018

Op onze plek hadden we van 's ochtends vroeg tot 's avonds de zon, met een prachtige zonsondergang achter de heuvels! Met ons kampeerbusje moesten we op een veld voor campers staan, maar gelukkig weinig witte voertuigen om ons heen: het zijn grote plekken!

Waanzinnig genoten!

Huibert
10-7-2018

Dit is nou zo'n camping die het waard is om achter de computer te kruipen en een goede review te schrijven. Het terrein is echt prachtig aangelegd, mooie beplanting, netjes onderhouden toiletgebouw en heerlijk ruime plekken. Het uitzicht is ook echt als op de foto's, net alsof je in het buitenland zit! We hebben genoten, waanzinnig genoten zelfs!

Prachtige, groene camping!

Vosse
7-7-2018

Fijne camping, zeer groen en goed onderhouden. Voldoende privacy en veel plaats voor de kinderen om te spelen. Voor wie wil kamperen in midden Limburg is deze camping echt een aanrader!

Dit is voor ons een ontdekking!

Korte Boer
4-7-2018

Voor ons was de Krekelhoeve een echte ontdekking. De kinderen konden zich urenlang vermaken in de zandbak en speeltuin, het was echt genieten voor ze. Voor ons dus ook! De plekken zijn heerlijk ruim en we hadden het geluk lekker aan de bosrand te staan. De plek mochten we zelf uitzoeken. Fijn dat er een fietsenstalling is, dat zie je niet overal.

We gaan hier zeker nog vaker terug komen, dit is voor ons een ontdekking!

Hier wil je naartoe!

Sjaak
2-7-2018

Wat hebben we genoten van ons verblijf op deze mooie camping. De ontvangst was vriendelijk en de camping was een nog grotere verrassing. Mooie ruime plekken en een heel goed schoongehouden toiletgebouw. Dit is een absolute aanrader!

Zeer aan te bevelen!

Andrea
18-6-2018

Prachtige terrassencamping, heel mooi en groen terrein, goed onderhouden. Ligt aan wandel- en fietsroutes. Plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur!

Een heel vriendelijk welkom, mooi onderhouden terrein, groter dan de meeste natuurcampings, maar dit merk je niet door de ruime plaatsen.

Er is niets, dat ik niet goed vond.

Annelies
9-6-2018

Prachtige terrascamping. Rustig en veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen. Aardige mensen, camping is erg mooi onderhouden. Elke morgen komt de warme bakker op bezoek met vers brood.

Hoeve de Krekelberg is een pareltje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg in Schinnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg scoort een 8.91 uit 10 op basis van 90 reviews.