NederlandLimburgSchinnenCampings SchinnenCamping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg

Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg

NederlandLimburgSchinnen
9.1FenomenaalScore uit 139 reviews
+67/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 139 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg is ideaal voor een gezinsvakantie. Je kunt namelijk kiezen voor een staanplaats op het kindvriendelijke veld. Hier kunnen de kids onbezorgd spelen op de speelvelden of in de zandbak. De eigenaar brengt elke ochtend verse broodjes. Gelegen in Schinnen. Zie de zon elke avond achter de heuvels verdwijnen.

Tonen op kaart

139 Reviews over Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg

• 7Dam16-09-2021

Mooie grote ruime plek.

We waren met een grote camper, de plek was mooi groot om er te staan. De douches zijn goed schoon, wel hebben ze altijd dezelfde saaie muziek op staan. De closet rollen zitten soms zo strak zodat je er amper geen papier uit krijgt. Wat ons erg tegen gevallen is het volgende, en misschien wel belangrijk om te weten is…. Je betaalt voor je sta plek, maar je betaald ook nog eens dubbel voor je eigen nacht plek in je camper notabene, dit vinden we eigenlijk niet kloppen. Zijn vaker weg geweest naar een camping, maar daar betaal je gewoon voor je plek, incl je slaapplek. En je bent verplicht om een natuur camping kaart te kopen van €15.95.

• 8Richard L.30-08-2021

Hoeve Krekelberg is zeker een aanrader!

Hoeve Krekelberg is een zeer aangename camping waar je tenminste niet "hutje mutje" staat. Wij stonden op een panorama plek (veld Groenling) en met tijd en wijlen hadden wij dankzij het uitzicht een buitenland gevoel. Met andere woorden het was zeer goed toeven op deze camping. Echter geen 10 of 9,5 als oordeel zoals enkelen hier vanwege kleine verbeterpunten. Het sanitair is prachtig en nieuw maar het aantal toiletten blijkt in hoog seizoen nog altijd te weinig (hoog seizoen). Verder stoor ik mij aan alle toiletpapiertjes die de hele dag rond zwerven. De irritante rolhouder zorgt er voor dat je maar amper een velletje per keer kunt pakken en werkelijk iedereen smijt deze dan op de grond (> oogt slordig). Verder op pad langs Groenling enkele openingen creëren naar de tussenplekken. Nu loopt iedereen over elkaars plek of lopen door de fraai aangelegde planten. Verder zie je nooit iemand van de camping en mis ik de binding met eigenaren.

• 9Hennie en Rene24-08-2021

Een geweldige camping met veel mooie fietsroutes

Wij weten eigenlijk geen verbeter punten , ga zo door wij komen zeker terug

• 9Luyckx24-08-2021

Mooie terrassencamping met keurig sanitair

Het is een hele mooie, goed onderhouden camping. Het sanitairgebouw is net nieuw en ziet er erg netjes uit.Wij stonden op het kleinere familieveld omdat het grote familieveld vol was. Het kleinere familieveld was ook prima. De kampeerplekken op de camping zijn erg ruim, dat is fijn! Ook de bakker op de camping ('s ochtends) is erg gemakkelijk. In het hoogseizoen is het soms wel erg druk in het toiletgebouw op de camping. Ik heb regelmatig even moeten wachten. Met kleine kinderen is dat niet altijd even handig. Bovendien is het toiletgebouw vanaf het familieveld nog wel een stukje lopen. Een kleiner toiletgebouw op/bij het familieveld zou ik persoonlijk een goede oplossing vinden.

• 8Maaike10-08-2021

Heerlijke camping, veel ruimte en super sanitair!

Wij stonden op het kindvriendelijke veld. Heerlijk veel ruimte en speeltuintje voor de deur. Als je hier hebt gereserveerd en je wilt een plek aan het speelveld moet je wel zorgen dat je er “als eerste bent”. Er zijn ook een paar plekken die een terras lager liggen en die zagen er een stuk minder aantrekkelijk uit. Het enige nadeel vonden wij de weg die langs de camping liep. Wij stonden daar redelijk dichtbij en dan heb je daar toch best wat overlast van. Daarmee had ik niet het gevoel op een natuur camping te zitten. Sanitair is prachtig en goed schoon. Ik vind het jammer dat de receptie zo weinig open is (dan gelijk een rij met mensen), wij hadden plotseling heel hard een wasmachine muntje nodig en dat is dan niet te krijgen. De bakker op de camping is fantastisch.

• 10Marja van der Horst10-08-2021

Prachtige natuurcamping.

Wauw, prachtige camping. Enorme plekken, fantastisch uitzicht en een prachtig nieuw sanitairgebouw. Autovrij, dus heel fijn met kleine kinderen. De "kinderveldjes " zijn ook zeer ruim opgezet met in het midden een speelgelegenheid voor de kinderen. Aan de andere kant de veldjes voor de wat ouderen onder ons waar je heerlijk rustig van je vakantie kunt genieten zonder geluiden van spelende of huilende kinderen. Het is maar net waar je behoefte aan hebt. Verwacht hier dus ook geen gillende animatie maar als je gaat voor rust, ruimte en een prachtig uitzicht dan is dit een topcamping.

• 9Jelle09-08-2021

Kleinschalige camping met mooie terrasvelden.

Een verassend complete camping met mooie velden op een heuvel gesitueerd. Hou je van de ochtendzon met mooi uitzicht over de akkers sta je ASN de ene kant, Wil je meer in de buurt van speeltuin en een ondergaande avondzon dan sta je aan de andere kant. Je kiest zelf je plek uit die heel ruim zijn. Net en nieuw sanitair en een slechtweerruimte voor de kinderen. Supermarkt op loopafstand van 10 min. De Alfa bierbrouwerij en een leuk cafeetje ook op loopafstand. Enige puntje van zorg was de stroomvoorziening tijdens de wat frissere meivakantie. Die vloog er nog wel eens uit. Maar gelukkig duurde dat nooit lang. We hadden een leuke week!

• 10Martine28-07-2021

Heerlijk!

Wat een prachtige plek! We willen eigenlijk niet weg… dus besloten dat we zeker nog een keer terugkomen hier!

• 9Folkert28-07-2021

Ronduit geweldig!

Het terrein is mooi groen, en de terrassen zorgen voor een soort privacy per veld. Erg ruime kampeerplekken maken kamperen ook voor een caravan met 1 á 2 bijzettenten mogelijk. De afstand tot zowel Schinnen als Oirsbeek is makkelijk te fietsen voor de supermarkt. Het sanitair is erg schoon, en mooi nieuw. De eigenaren zijn vriendelijk; een onverwachte logé was geen probleem. Er is in de buurt zó veel te doen, en alles is op relatief korte afstand. Elke dinsdag- tot zaterdagochtend staat de bakker op de camping met brood en allerlei andere lekkere dingen. Je kunt er zelfs fietsen huren! We hebben (ondanks een nogal natte eerste week) met overvloed genoten van de mooie camping en de prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Liek Gooijer25-05-2021

Wat een schitterende camping!

Zelden zo’n strakke verzorgde camping gezien. Grote ruime plaatsen. Prachtig sanitair gebouw brandschoon.

Camping Natuurkampeerterrein Hoeve Krekelberg info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200