Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Zuid-Limburg bij Valkenburg ligt Camping Vinkenhof. Op de camping zijn een klein zwembad, verschillende speelgelegenheden en animatie aanwezig. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart en er is ook een snackbar. Vanaf de camping zijn er meerdere wandelpaden te volgen. Steden als Gulpen of Maastricht liggen dichtbij en zijn een bezoek waard.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

593 Reviews over Vinkenhof

• 9hank staneke23-09-2022

gezelligheid kent geen tijd

een niet al te grote camping met de nodige faciliteiten voor de kleine kinderen met een klein zwembad en een uitstekend restaurant.

• 7Fam. Jansen02-09-2022

Mooie uitvalsbasis voor leuker trips

Geen onaardige camping. Gastvrije ontvangst door Didier (zoon van). Plekken zijn groot genoeg en veel voorzien van kunstgras. Heeft voor- en nadelen. Weg langs camping is voor bestemmingsverkeer. Wordt behoorlijk hard en veel gereden. Sanitair gebouwen zijn goed verspreid. Niet super modern maar schoon en voldoen ruimschoots. Keycard nodig voor warme douche en slagboom (statiegeld). In de ACSI periode is 5 minuten douchen per dag per persoon inbegrepen. Vind dit een beter systeem dan muntjes. Zorgt voor snellere doorstroming. De inbegrepen elektra van max 4kWh per dag is best krap. Kan me voorstellen dat men het energie verbruik wil beperken maar 5kWh of 6kWh per dag lijkt me realistischer. De WiFi is zeer matig, viel veelvuldig weg. Let op je databundels. Hoorde dat dit niet alleen bij ons was. Mooie omgeving, uitdagend om te fietsen en we hebben mede door het zonnige weer een fijne week gehad.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Sofie30-08-2022

Heerlijk

Heerlijke sfeer hier altijd. Vriendelijk onthaal. Eten in het restaurant is lekker. Terras aan het zwembad. Trekkersveld voor tentjes, iedereen praat met iedereen, heel gezellig. Super schoon sanitair.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Jan Tomasila29-08-2022

alles was goed mooie camping en een mooie omgeving

Verblijf was goed en geen minpunten

• 9Staat v/h sanitair
  • 10karin25-08-2022

fantastisch

heerlijke camping, mooie plekken met kunstgras, ideaal en privesanitair. gezellig terras/restaurant met ruime keuze in heerlijke gerechten. Er is een zwembad bij, niet al te groot, maar heerlijk om een verkoelende duik te nemen. na 22 uur is het stil, dus een goed nachtrust is gegarandeerd. In een prachtige omgeving, heerlijk genoten.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Rudi ter Maat25-08-2022

Perfecte camping

Dat het een rustige relaxe camping is. Niet teveel gedoe maar alles wel.bij de hand. Lokatie is perfect. We hadden eigen sanitair, zo luxe nog niet vaak gezien. Broodjesservice was ook erg fijn. Slagboom openen met pasje vond ik niks liever met kentekenherkenning. We stonden naast toiletgebouw af en toe s'nachts wakker door het kabaal van dichtslaande deuren.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Van Vliet24-08-2022

Helemaal top

Prima camping. Alles netjes geregeld. Animatie gericht op kinderen, maar onze tieners hebben niet veel animatie nodig. Locatie en omgeving prachtig.

• 8Eetgelegenheden
  • 9José Roeleveld.24-08-2022

Fantastisch !!

Altijd gezellig met de mensen die je iedere keer als je weer komt ook weer terug ziet, en in mijn geval iedere morgen baantjes zwemmen met inmiddels een lieve vriendin !!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Dvdz24-08-2022

Super!

Prachtige locatie en heel vriendelijk personeel

• 9Rianne24-08-2022

Heerlijk relaxen

Kleinschalige familiecamping. Prachtige ligging. Centraal in Zuid Limburg. En mooie omgeving. We hebben geweldig gefietst en gewandeld. We huurden 1 week een woodlodge. Mooie accomodatie met alles erop en eraan. Heel vriendelijke mensen. Kortom aanrader voor iedereen.

Camping Vinkenhof info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar