Camping Vinkenhof

8,6

195 reviews over Camping Vinkenhof in het Nederlands

Monique
4-9-2018

Het was een mooie rustige met mooi landschap en vonden niets echt slecht

Fijne vakantie, mooie plek

Familie Homburg
20-8-2018

Prachtig gelegen camping. Ook heel handig voor ons zonder auto. Goede uitvalsbasis.

Basic zwembad, maar voldeed prima (en was nodig deze zomer).

Mooie accommodatie met prachtig uitzicht op de paarden.

Mooie, schone camping maar voor ons nooit meer.

Saskia van Doorn
18-8-2018

Bij aankomst moesten wij alle nachten al vooruit betalen, iets wat we bij kamperen niet gewend zijn. Het vreemde is, dat er geen afrekenbon was en wij dus niet konden zien wat de kosten van een nacht zijn. Een wazige, niet doorzichtige boekhouding dus. Wij hebben genoten van een mooie grote tentplek met prachtig uitzicht. Het sanitair was superschoon! Helaas was er geen enkele controle op schreeuwende kinderen die tot ‘s avonds zeer laat actief waren. Meerdere tentkampeerders, waaronder onze wederzijdse buren, vertrokken daardoor eerder. Uiteindelijk zijn wij ook eerder weg gegaan nadat we de reden hadden aangegeven met de tip even rond tienen ‘s avonds een rondje over de camping te lopen en aan de kinderen even te zeggen dat andere kinderen misschien al slapen dus dat de stemmen wel wat zachter moeten ( de nachtrust op de camping begint om 23.00 uur). Wij kregen geen excuus en geen geld terug! Dat kwam niet goed over...

Prima camping in Zuid-Limburg

Familie Wieland
11-8-2018

Prima camping in Zuid-Limburg aan de voet van de Keutenberg. De voorzieningen zijn prima. Op de camping staan voor een deel vaste gasten die ieder jaar met caravan, camper of tent komen maar ook nieuwe gasten of trekkers. De mix hiertussen is prima en niet uit verhouding. Voor kinderen zijn er voorzieningen (schommel, klimtoestel, fietstoestellen) en er is een klein zwembad. Daarnaast is er animatie. Bij het restaurant wordt je snel en goed geholpen. Al met al een prima camping! Enige aandachtspunt is wellicht iets meer schaduwmogelijkheden op het speelveld.

Leuke camping!

M.A.
11-8-2018

Leuke camping in prachtige omgeving. Fijn eetcafé erbij. Zwembad is ook prima! 10 dagen gekampeerd. Prettig verblijf gehad.

Een aanrader!

Bert Veeningen
1-8-2018

De camping is kleinschalig. We stonden achterop het kampeerveld en dit was ideaal. Een leuke speeltuin en heel overzichtelijk. Het is een hele rustige camping met veel gezinnen met jonge kinderen.

De ligging van de camping is mooi. Prima uitzicht op de Sousberg. De camping is niet duur en er is genoeg voor de kinderen te doen. Het recreatieteam (ingehuurd) deed het erg goed en waren erg positief betrokken op de kinderen.

De douches zijn relatief nieuw en worden naar gebruik twee keer per dag schoongemaakt. Bij echt smerigheden, werd er meteen actie ondernomen.

Het restaurant is niet alleen voor campinggasten maar richt zich ook op fietstoeristen. Het is erg goed verzorgd en de service uitstekend.

Het zwembad is niet heel erg groot en we misten wel een gedeelte voor hele jonge kinderen, een pierenbadje. Maar het was schoon en heerlijk voor een frisse duik.

Voor herhaling vatbaar

Marie-Louise Tax
27-7-2018

Gastvrijheid, schoon sanitair, heerlijk zwembad wat heerlijk schoon is, goed restaurantje. Kortom alles wat je nodig hebt op een camping. Veel animatie voor kinderen, zowel jong als oud en een mooie speelweide.

Prima voor een paar dagen

Fam Janssen
26-7-2018

Pluspunten:

Schoon sanitair, mooie ligging, vriendelijk personeel, leuke animatie.

Minpunten:

Plekken dicht bij elkaar, ook tegenover je. Bij de speelweide is het echter een stuk vrijer staan. Bij warm weer en volle camping is het zwembad wat aan de kleine kant. In algemene zin vond ik de aankleding/uitstraling van de camping matig.

Prima camping.....absoluut een aanrader!

Van Ommeren
26-7-2018

Leuke gezellige camping, gemoedelijke sfeer, in ochtend wakker worden met in de verte geluiden van koeien , paarden en vogels. Echt heerlijk ontspannend! Aardige campingbaas een een keurig verzorgde camping. Sanitair was zeer schoon maar wel wat sober uitgevoerd met "kupan" wandjes tussen de wc's. Uitstekend restaurant waar je gezellig kan zitten maar ook heerlijk kan eten. Voor kinderen van 11 jaar en ouder is er misschien wat minder te doen maar dat is eigenlijk bijna geheel afhankelijk van het feit of er nog andere leeftijdgenoten zijn. Wij waren er wat vroeg in het seizoen en toen waren er relatief weinig kinderen van 11 jaar en ouder. En tot slot...perfecte uitvalbasis voor diverse uitstapjes in Zuid Limburg!

Op en top genoten

De boer
25-7-2018

Wij hebben genoten van ons verblijf op deze sfeervolle familie camping. De kinderen hebben zich super vermaakt in het verwarmde zwembad. We hadden een heerlijke plek gekregen op het veldje met extra schaduw vanwege de hitte van de afgelopen tijd, de eigenaar en het personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken! Je kunt lekkere pizza afhalen bij de snackbar en ook de kaart in het eetcafé biedt een ruime keuze. Goede uitvalsbasis voor diverse dagtochtjes. Schone, warme douches, werkende met de sepcard, wij vinden dit een eerlijk systeem omdat je betaald wat je gebruikt, niet meer en niet minder. Kortom wij hebben echt genoten op deze camping en komen zeker terug! Hopelijk dan met net zoveel zon als dit jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vinkenhof in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vinkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.