Camping Vinkenhof

8,6

180 reviews over Camping Vinkenhof in het Nederlands

Voor n weekend oke

Jeroen, 19-4-2018

Kleine plaatsen, dicht op elkaar, toiletten oke en schoon, douche moet je erg je best doen om enigzins nat te worden... Komt een flauw straaltje uit. Douchen met pas die opgewardeerd moet worden, was bij ons niet bekent vooraf.

Weinig kinderen, meer oudere mensen veel vaste camping gasten.

Sfeerloos voor ons leuk voor het amstel gold weekend maar verder niet meer. Duur kwa prijs kwaliteit.

Doordat het toilet gebouw bij de ingang is, en dit drukke weekend de slagbomen open waren, word je bijna voor je sokken gereden, voor kinderen erg gevaarlijk

In de zomer zwembad veel te klein

De camping ligt onderaan de Keutenberg, perfecte omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi sanitair, leuk zwembad. We hebben er heerlijk gegeten.

Top! We hebben meteen weer besproken!

Renze Schat, 18-4-2018

Prima camping om te vertoeven: alles klopt.

De geweldige ligging, de ontvangst en vriendelijkheid, de staat en schoonmaak van de toiletten, allemaal goed voor mekaar.

Gewoon een mooi bedrijf!

Een echte aanrader.

Piet Koster., 18-4-2018

Voor fiets enthousiasten een eldorado. Daarnaast een vriendelijke ontvangst en verzorging. Ook het restaurant is prima. Kortom een genot om op de kamping te vertoeven.

Goed bevallen en mooi centraal gelegen.

Y.J. van der Meer, 18-4-2018

Voor de Amstel Goldrace en enkele dagen vooraf.

Met het gehele gezin incl. kleinkinderen, daardoor een lodge en een caravan gehuurd.

Wij zelf op een caravan plek.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Familie vd Bunt/Algra, 10-3-2018

Fantastische camping! Medewerkers denken met je mee en zijn erg vriendelijk. Animatie was goed geregeld en de verse broodjes die je kan bestellen zijn ook een aanrader. Veel speelmogelijkheden op de camping en in de omgeving is enorm veel te doen. Wij gaan zelden 2 keer naar dezelfde accomodatie, maar voor komende zomer hebben we opnieuw geboekt 😉.

Heerlijke groene camping

fam Bal, 14-1-2018

Rustige camping omgeven door groen aan de rand van een bos.

Prima eetcafé op de camping, schoon sanitair en leuke gemoedelijke sfeer!

Camping waar ik het gevoel heb “thuis” te zijn!

Duwien Aalbertsen, 12-12-2017

Gewoon een fijne camping. En heerlijk rustig midden in het mooie Zuid Limburg.

Kan niet echt iets bedenken wat niet goed is.

Gaan volgend jaar als ik het goed heb voor de negende keer!

Zegt genoeg dacht ik!

Geweldig mooie camping!

Stel uit Brabant met Buscampertje, 1-10-2017

Wat een mooie camping en wat een schitterende omgeving, wij waren hier al eerder geweest en wij zijn verliefd geworden op het Zuid Limburgse Heuvelland. Deze camping biedt dan de ideale uitvalsbasis. Je kunt er heerlijk genieten van de omgeving op de fiets, wandelend of met de auto. De camping ligt midden tussen de heuvels en het uitzicht is fenomenaal. De eigenaar, zijn vrouw en het personeel zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een gezellig praatje. De camping wordt netjes bijgehouden en het sanitair is schoon en goed toegankelijk. Het zwembad is verwarmd en is heerlijk om even in bij te komen. Eten in het restaurant is ook prima! We hebben genoten van de 'Mixed-Grill' op leuk opgemaakte borden. Als je er dan ook nog een Keutenberg Blond bij drinkt kom je helemaal in bourgondische sferen. Kortom wij komen hier zeker nog een paar keer terug met ons busje. Te beginnen tijdens de kerstmarkt in de grotten in Valkenburg vanaf half november. Niets dan lof dus!

Heerlijke camping

Van der heijden, 2-9-2017

Pas op het laatste moment geboekt.

Toen we aankwamen stonden er nog mensen op onze plek, maar toen kregen na overleg met de eigenaar meteen een (in onze ogen ook betere) andere plek.

Kleinschalig maar leuk voor jonge kinderen.

En stiekem zaten er heel wat kinderen.

Fijn dat er een zwembad is.

Leuke omgeving!

Valkenburg, Maastricht etc.

Sanitair: douchekoppen niet fijn.

Ik vond dat er wel weinig douches waren.

Erg leuke meiden ik het animatieteam.

Ze deden het hartstikke leuk! Complimenten, want ze waren volgens mij nog hartstikke jong.

Ik heb heerlijke dagen gehad op vinkenhof. En zou zo terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vinkenhof in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vinkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vinkenhof scoort een 8.58 uit 10 op basis van 181 reviews.