Camping Vinkenhof

• Matig / voldoende: 5 - 7

Perfect!

Mevr. Ven
1-7-2018

Gezellige kleinschalige camping met goede voorzieningen. Sanitair zag er netjes uit. Zwembad klein maar groot genoeg voor de kinderen. Leuke speeltuin en recreatieteam vonden ze ook leuk. Genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Een aanrader!!

Familie van der Meer, Oldenzaal
25-5-2018

Een aanrader!! Iedereen kan zich hier prima vermaken!!

De camping heeft een leuk terras met uitzicht op het zwembad. Ideaal!! Ook kunnen de kinderen zich prima vermaken in de speelweide.

Verder ziet de camping er verzorgd uit en zijn de mensen erg aardig!

De omgeving is ideaal voor allerlei uitstapjes.

Een tip: misschien is er in de toekomst nog ruimte voor een apart voetbalveld?

Super

Rosa
9-5-2018

Het was echt heel fijn hier, prachtige omgeving.

Mijn zoon (10) en ik werden goed ontvangen. Er hing een ontspannen sfeer en ik voelde mij vrij om te vragen als ik iets niet wist.

Alles schoon, zwembad ook .

Gezellig druk en niet te groot .

Mijn partner kwam nog een nachtje op t laatste moment ook allemaal geen probleem en later uitchecken kon ook gewoon, omdat daar ruimte voor was.

Voor n weekend oke

Jeroen
19-4-2018

Kleine plaatsen, dicht op elkaar, toiletten oke en schoon, douche moet je erg je best doen om enigzins nat te worden... Komt een flauw straaltje uit. Douchen met pas die opgewardeerd moet worden, was bij ons niet bekent vooraf.

Weinig kinderen, meer oudere mensen veel vaste camping gasten.

Sfeerloos voor ons leuk voor het amstel gold weekend maar verder niet meer. Duur kwa prijs kwaliteit.

Doordat het toilet gebouw bij de ingang is, en dit drukke weekend de slagbomen open waren, word je bijna voor je sokken gereden, voor kinderen erg gevaarlijk

In de zomer zwembad veel te klein

berry eigenaar, Vennoot, 29-4-2018

Beste Jeroen, wij respecteren je review maar delen je mening niet ten aanzien van een aantal dingen. Onze reguliere campingplaatsen zijn ca. 100m2. (zie Anwb waardering). Je was bij ons te gast tijdens het zeer drukbezochte weekend van AmstelGoldrace. Dit is niet geheel representatief voor regulier campingbezoek. Er zijn tijdens dit grote evenement vrijwel allemaal fietsers en daarmee veelal volwassen mensen. In de schoolvakanties is dit beeld anders. Wij hebben 23 van de 160 plaatsen als seizoenplaats. (15%). Het zwembad was nog gesloten. Douchen is met sepcard, zoals ook op de website wordt vermeld. Dat de prijs tijdens de zeer populaire Amstelgoldrace hoger is klopt.

Jammer dat jullie een heel ander beeld hebben gekregen.

De camping ligt onderaan de Keutenberg, perfecte omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooi sanitair, leuk zwembad. We hebben er heerlijk gegeten.
Berry, Vennoot, 29-4-2018
Beste Gea, heel hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot een volgende keer.

Top! We hebben meteen weer besproken!

Renze Schat
18-4-2018

Prima camping om te vertoeven: alles klopt.

De geweldige ligging, de ontvangst en vriendelijkheid, de staat en schoonmaak van de toiletten, allemaal goed voor mekaar.

Gewoon een mooi bedrijf!

Berry, Vennoot, 29-4-2018
Beste familie Schat, hartelijk dank voor de mooie review en alvast bedankt voor de boeking voor Amstelgold 2019. Graag tot dan.

Een echte aanrader.

Piet Koster.
18-4-2018

Voor fiets enthousiasten een eldorado. Daarnaast een vriendelijke ontvangst en verzorging. Ook het restaurant is prima. Kortom een genot om op de kamping te vertoeven.
Berry, Vennoot, 29-4-2018
Beste familie Koster, een hele mooie beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Graag tot een volgende keer.

Goed bevallen en mooi centraal gelegen.

Y.J. van der Meer
18-4-2018

Voor de Amstel Goldrace en enkele dagen vooraf.

Met het gehele gezin incl. kleinkinderen, daardoor een lodge en een caravan gehuurd.

Wij zelf op een caravan plek.

Berry, Vennoot, 29-4-2018
Beste familie van der Meer, bedankt voor de mooie beoordeling. Wij begroeten jullie graag weer een volgende keer.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Familie vd Bunt/Algra
10-3-2018

Fantastische camping! Medewerkers denken met je mee en zijn erg vriendelijk. Animatie was goed geregeld en de verse broodjes die je kan bestellen zijn ook een aanrader. Veel speelmogelijkheden op de camping en in de omgeving is enorm veel te doen. Wij gaan zelden 2 keer naar dezelfde accomodatie, maar voor komende zomer hebben we opnieuw geboekt 😉.
Berry, Vennoot, 29-4-2018
Beste familie Algra, zeer mooie beoordeling. Erg bedankt daarvoor. Zeker ook voor de nieuwe boeking voor zomer 2018. Graag tot dan.

Heerlijke groene camping

fam Bal
14-1-2018

Rustige camping omgeven door groen aan de rand van een bos.

Prima eetcafé op de camping, schoon sanitair en leuke gemoedelijke sfeer!

Berry, Vennoot, 29-4-2018
Beste familie Bal, hartelijk dank voor de mooie beschrijving en beoordeling. Tot binnenkort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vinkenhof in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vinkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vinkenhof scoort een 8.59 uit 10 op basis van 184 reviews.