Camping Mareveld

48 reviews over Camping Mareveld in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Lionne,
7-9-2018

De extra kosten die bij een acsi tarief worden berekend aan belasting

Milieuheffing 1,60

Toeristen belasting 2,40

Wifi 1,50

Acsi card 13,00

De werkelijke kosten met een Acsi voordeelkaart zijn 18,50 per nacht.

Als wij dit van te voren geweten hadden, hadden wij niet op deze camping gaan staan, wij hebben voor dat geld betere en mooiere campings gezien in de omgeving

Zwembad was vies, te vies om in te zwemmen

Gereisd met partner in september 2018

Hendriks,
17-8-2018

Prima camping voor gezinnen met kleine kinderen. Autovrij park en het eten en de bediening was echt top, echt Limburgse gezelligheid

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijn huisje op gezellige camping

Marije,
20-8-2017

Fijn huisje gehuurd voor een midweek op een gezellige familie camping. Leuk speeltuintje, wel wat lastige speeltoestellen voor een kind van bijna 2. Dierenweide er bij. Erg leuk.

Huisje had een ruime comfortabele zitkamer. Ook de slaapkamers waren prima. Alleen het kinderbedje kon bijna niet in de slaapkamer waardoor mijn zoontje bij de lampenknop en deurklink kon

Uiteindelijk prima geslapen en een heerlijke midweek gehad.

Opa en oma kregen een kampeerplekje tegenover ons huisje. Prima service en vriendelijke medewerkers. Kind vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super camping je voelt je er gelijk thuis

Marcel spoor,
2-5-2017

De omgeving is ook mooie en dat Valkenburg zo dicht bij is daar is de vrouw verliefd op geworden

Gereisd met partner in april 2017

Leuke camping, onvriendelijk personeel

Pet en Pat
29-1-2016

We kregen blij 3 euro korting met onze laagseizoen kaart. Toen de jongeman op de kaart zag dat we uit Amsterdam kwamen, zei hij de korting geldt toch niet en we moesten zelfs 3,50 wintertax bijlappen. Geen fijne kennismaking dus. Camping verder OK, winkel dichtbij, wel zeer slecht verlicht na zonsondergang. Onmiddellijk uitgecheckt nadat de werkvoorman mijn vriendin toesnauwde dat ze ergens liep waar dat blijkbaar niet mocht. Zet er dan een hek voor. Als betalende gast verwacht je meer Limburgse vriendelijkheid. Die vind je niet bij het personeel. Eigenaar en vrouw wel aardig.

Gereisd met partner in januari 2016

Een mooie kindvriendelijke camping

Danielle
6-8-2015

Onze laatste dag op deze camping..

Het is een nette kleine camping waar onze kinderen van 7 en 4 zich prima vermaken.

Speeltuin en zwembad aanwezig.

Een net restaurant met goed eten.

Genoeg te doen in de omgeving je hoeft je niet te vervelen .

Bijv.

Dagje valkenburg

3 landen punt

Dagje Maastricht...natuurhistorische museum..

Kasteel Hoensbroek....enz

Maar nu het huisje......

We kwamen aanlopen zag er top uit kwamen binnen ....

Nou wat een heerlijk luxe huisje zijn al in aardig wat chalet geweest maar voelden ons hier meteen thuis .

Volgend jaar komen we weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prima camping!

Nel Gietema
14-7-2014

bijna aan het Pieterpad!

ook heel leuk voor kinderen: met speeltuin en zwembad(je)

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Gezellige camping in een mooie omgeving !

hansvanranst
9-6-2014

Wij hadden een ruime kampeerplaats volledig in de schaduw wat best fijn was met het erg warme weer. Elektriciteitskastje moeten ze nog voorzien veronderstel ik op plaats 51 , stopcontact met plastiek zakje rond is best gevaarlijk. Geen watertappunt dus elke keer naar het enige sanitairgebouw lopen , dus elke keer een eind lopen. Sanitair is prima , wel maar 5 douches , dus de kans dat je een keer moet aanschuiven zit er wel in. De camping is erg rustig gelegen en vanuit de camping kan je direct prachtige wandelingen maken. Betaald met kortingskaart dus prijs / kwaliteit TOPPIE ! Wifi werkt perfect en kost bijna niets ! € 1,5 / dag. Spijtig dat de toerplaatsen tussen de vaste staanplaatsen staan. Wij hebben geen gebruikt gemaakt van Eetgelegenheid en zwembad dus daar beoordelen wij niet op. Absoluut een fijne camping !

Gereisd met partner in juni 2014

Fijne plek

Inge vd Ploeg
1-6-2014

Leuke kindvriendelijke camping met een goede sfeer. Omgeving is geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

De paardjes, ganzen, kippen en zwijntjes worden door de peuter gewaardeerd. En ook de speeltoestellen (o.a. een glijbaan, een trampoline en schommels) zijn goed bevonden :) Het zwembad is klein, onverwarmd en minimaal 0,70 cm diep. Er zit geen apart kinderbadje bij.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareveld in Schimmert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.