Camping De Leistert

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Leistert in Roggel is niet zomaar een camping, maar een glamping. Met het subtropische zwembad en de roei/speelvijver met strand en ligweide genoeg opties voor waterratten. Ook zijn er goede voorzieningen voor honden. Huur een fiets op de camping en ontdek de vele natuurparken in Limburg, of maak een buitenrit op de rug van een paard.

Contact

791 reviews over Camping De Leistert

• 8Jennifer07-01-2020

Mooi park!

Zeer mooi park met veel mogelijkheden. Veel te doen met jonge kinderen. Zowel indoor als uitdoor. Huisje (lodge) was op het oog wel schoon. Echter onder de bedden zeer veel stof en er lag nog een een BH van de vorige gasten.... Dat was enig minpunt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    8Kennis15-11-2019

Geweldig

Wij komen al 36jaar naar de camping dus hebben we het reuze naar ons zin op de camping. De kleinkinderen vragen ieder jaar weer gaan jullie dit jaar weer naar de camping. Die vinden het er ook gezellig ondanks dat het oudste kleinkind 18jaar is, dus dat wil wat zeggen.

Beste fam. Kennis,

Dankjewel voor jullie mooie beoordeling en bedankt voor jullie trouwe bezoek aan ons mooie park. Tot een volgende keer.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Vanderveken10-11-2019

Gezellig, tof, leuk en aangenaam voor iedereen

Zwem gerief niet vergeten, veel energie hebben want er is veel te doen

• 10Staat v/h sanitair

Beste fam. Vanderveken,

Haha, ook echt he. veel energie hebben, want er is veel te doen. Dat klopt helemaal, we zijn geen park waar je een beetje onder je luiffel blijft lummelen (alhoewel dat soms ook erg lekker kan zijn ;-)). Bedankt voor jullie mooie beoordeling en graag tot een volgende keer.

• 9Alice05-11-2019

Bij De Leistert kan iedereen genieten

De Leistert is een park vol afwisseling. Voor alle leeftijden zeer geschikt. Ook aan de mindervalide medemens is gedacht, zo is ook de officieel opgeleide hulphond overal welkom bij De Leistert, zowel bij de huisjes als bij de camping.

• 9Eetgelegenheden

Angelique, Marketing medewerker, 23-11-2019

Wow, het je titel lijkt al bijna op een mooie reclameslogan. Bij de Leistert kan iedereen genieten. Dat is nou precies onze bedoeling. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons, graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Daisy03-11-2019

We komen zeker nog eens terug!

Leuke camping met ruime staanplaats. Prive sanitair is modern en best wel ruim. De mat aan de deur was niet echt proper maar de rest wel. Vele speeltuigen verspeidt over het ganse park. Aanbod van activiteiten zijn ruim bv subtropisch zwembad, minigolf, bowling, indoor speeltuinen, ... Mooi gebied om te gaan wandelen en fietsen buiten het park.Het subtropisch zwembad is leuk. Niet mega groot maar je kan er wel even amuseren met 2 glijbanen, 2 bubbelbaden, peuterbad, ... Het water is aangenaam van temperatuur. Soms was het er best wel druk. De vloer in de kleedhokjes en gangen waren niet proper. Er lag steeds zand en steentjes... De redders probeerden het proper te houden maar dit lukte niet zo goed door het vele geloop van de badgasten. Maar we hadden een fijn verblijf en raden de camping zeker aan!

• 9Staat v/h sanitair

Beste Daisy,

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide beoordeling. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons.

• 9Sandy mees02-11-2019

Leuk in groep

Aangename vakantie,voor herhaling vatbaar. Enkel de douches mochten warmer maar dat is misschien een persoonlijke keuze. Winkeltje zeker aan te raden, niet duurder dan buurtwinkel. Misschien wel meer activiteiten bedenken voor 12 plussers.

• 9Staat v/h sanitair

Beste Sandy,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat het jullie goed bevallen is. Je punten nemen we mee ter verbetering, bedankt daarvoor.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Antoon van Berloo02-11-2019

goed ruime plaatsen

nette camping, vriendelijk personeel

Beste Antoon,

Dankjewel voor je beoordeling, graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Veronique30-10-2019

Voorlopig niet weer, hopen op verbeteringen.

6 Jaar geleden hier ook geweest en toen goede ervaringen. Nu was het huis niet schoongemaakt, er lag een dikke laag stof. Na melding zouden ze binnen een kwartier komen, maar kwamen niet. Nogmaals gebeld toen werd er wel schoongemaakt. Bungalowpark wordt te groot. Kwamen niet eens in hoogseizoen en er waren plekken te kort in het restaurant en op het terras. Zwembad is te klein voor alle mensen. Bowlingbaan zat vol en mensen pakken toch weer met de handen verse broodjes uit de schappen. Wijs mensen op de grijpers, daar liggen ze voor! Wij komen hier voorlopig niet weer.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Beste Veronique,

Dankjewel voor je beoordeling. Jammer dat het niet geheel naar je zin is geweest. Je geeft aan dat de faciliteiten te weinig zijn m.b.t. horeca, dat is natuurlijk ook omdat de horeca in de Plaza wordt verbouwd. Zodra dit weer gereed is (seizoen 2020) hebben we qua restaurants echt wel weer voldoende capaciteit. De winter is natuurlijk de enige periode waarin we zo'n verbouwing kunnen uitvoeren.

• 8Leandra30-10-2019

Fijne familiecamping!!!

Het is een echte familiecamping, voor alle kinderen is er wel iets te doen, overal staan kleine speeltuintjes tussen de huisjes en op de kampeerveldjes. Ook het zwembad binnen is leuk om een uurtje of 2 door te brengen. Als ouders was het ideaal om de kids te laten spelen bij La Selva, terwijl de kids heerlijk spelen kun je zelf wat drinken of eten. Jammer vond ik dat het restaurant bij de plaza verbouwd werd en je daardoor in de rij moest gaan staan voor een drankje of iets te eten, wij zijn hier 2 keer eerder geweest en toen werd je aan je tafeltje geholpen, hopelijk komt die service als het restaurant klaar is weer terug.

Beste Leandra,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie het goed gehad hebben. V.w.b. de Plaza, het klopt inderdaad dat de bediening aan tafel gewoon weer terugkomt als de restaurants verbouwd zijn en de Plaza is opgeknapt. Nu wordt het even gedraaid vanuit de supermarkt (waar wij natuurlijk al heel blij mee zijn), maar de setting is door de verbouwing even niet ideaal.

• 8Annie28-10-2019

Goed bevallen, maar nog wat puntjes op de i!

Erg leuk en ruim opgezet. Genoeg activiteiten elke dag!( herfstvakantie). Leisterd Lodge 4p. erg mooi, netjes maar erg klein! Wifi werkt voor geen meter! Zwembad leuk, voor ons wat te koud, mocht best 3-5 graden warmer! Indoor speeltoestel in Plaza erg leuk, maar kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Plaza oogt bouwvallig omdat "Smulhoek" en " Sportcafe" dicht zijn omdat deze verbouwd worden. La Selva speeljungle erg donker en zanderig! Moet je van houden... In de zomer zal dit een nog leuker park zijn denk ik.

Beste Annie,

Dankjewel voor je mooie review. We nemen je feedback punten mee ter verbetering voor de toekomst.

32 tips over Camping De Leistert

• robert bisschop, 09-05-2014

Je kunt er ook prachtig vissen bij de visvijver.

• Fam. Meyers, 26-07-2012

een dagje stadten in Roermond

• erik, 24-10-2013

Toverland is een super park.

31 vragen over Camping De Leistert

• van Beers, 05-06-2018

Dikke pluim

Om gezondheidsredenen geen gebruik kunnen maken van de geboekte vakantiedagen. Dit hebben wij per mail laten weten aan receptie. Hierbij niet gevraagd om het geld terug te storten, hadden wel iets anders aan ons hoofd. Tot onze verbazing kregen we een mail van De Leistert, dat het geld op onze rekening was overgemaakt. Zij verdienen een "warme douche" en een dikke pluim! Mochten wij in de toekomst toch nog gebruik kunnen maken van een camping dan komt De Leistert op de EERSTE plaats.

• Belinda Verdel, 25-04-2018

Plekken Vijverberg

Kan iemand me vertellen welke plekken op veld Vijverberg 120m2 zijn? Er staat in de omschrijving 90-12m2 maar het is de plattegrond niet te zien welke 90 en welke 120m2 zijn. Ik heb gemailt maar er wordt niet gereageerd.

• fam. Lok, 03-04-2018

Boeken onmogelijk?

Helaas is het onmogelijk om tijdens het hemelvaarts weekeind een comfort kampeerplaats te boeken. Ik vindt dit een slechte service en met de klantenservice kom je ook niet veel veder . We zoeken nu wel een andere camping.

Camping De Leistert info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Turks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Post service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats