Camping De Leistert

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie

familie Slegers
15-10-2018

Mooi park met een mooie uitstraling in een prachtige groene omgeving die vanwege de herfstkleuren ook nog eens zeer kleurrijk was. Hele mooie fietstochten gemaakt en met de bus waren we binnen 25 minuten in Roermond ( bushalte direct voor het park) We hebben heerlijk gebruik gemaakt van de tennisbaan en het was fijn dat je hier niet extra voor hoefde te betalen.

Wat we niet goed vonden was dat er in het sanitairgebouw geen handdoeken automaat of handdroger aanwezig was, wij vonden dit echt een verkeerde bezuiniging. Het ontbreken van een inloop mat bij de ingang vonden we ook jammer want met een dergelijke voorziening blijft het in het gebouw veel schoner en netjes.

Voor de rest was het voor ons Genieten met een hoofdletter.

We komen hier beslist nog een keer

Fam. Tieman
10-10-2018

Mooi en goed onderhouden park , goede voorzieningen voor honden bezitters.

Veel overlast

Ingrid Kruines
30-9-2018

Wij hadden een comfort plek geboekt alleen deze was naast de doorgaande weg naar de vaste staanplekken gelegen. Dit veroorzaakte veel overlast auto,s ,fietsen reden af en aan ook s.nachts lallende jongeren etc .Je betaald extra voor zo,n pl

ek en dan verwacht je dit niet..Deze plek mag nooit een comfortplek zijn.....

Angelique, Marketing medewerker, 3-10-2018

Beste Ingrid,

Dankjewel voor je beoordeling. Je schrijft dat jullie langs een doorgaande weg hebben gelegen. Als ik het goed heb, hebben jullie hier echter (alleen een stukje verderop) ook gestaan. Was de overlast dan dit jaar (aangezien dit eigenlijk geen doorgaande weg is) dan zoveel groter dan vorig jaar. Uiteraard horen we dit nog graag even van je, aangezien het nu blijkbaar van invloed is geweest op je vakantieplezier. Dat is jammer!

geweldige 2 weken gehad met weer het kampeergevoel

clasien van breugel
28-9-2018

voor de eerste keer bij de leistert geweest

3 volwassenen en 1 kind

hadden de luxe lodge 4 persoons op de lentehof.

geweldig mooi huis en goed ingedeeld met veel bergruimte in de slaapkamers.

bij de receptie erg vriendelijk. fijne supermarkt.

Ook het restaurant La selva waar we een paar keer zijn wezen eten is heel goed. prijs kwaliteit verhouding heel goed. wij hebben 2 hele fijne weken gehad.

We hadden al geboekt voor de eivakantie een bungalow 6p VIP maar hebben vandaag ook nog maar 2 weken zomervakantie geboekt voor de 6p VIP.

Wij zijn zeer enthousiast over ons verblijf.

Angelique, Marketing medewerker, 3-10-2018

Beste Clasien,

Wat leuk, en Wow een 10! Dankjewel voor de mooie en uitgebreide beoordeling. Heel fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. We verwelkomen jullie graag volgend jaar weer (maar dat komt goed begrijp ik ;-))

Fantastische camping met leuk binnenzwembad.

Stefan Geert
24-9-2018

We hebben hier gelogeerd met onze vouwwagen op een plaats met prive sanitair. De plaats was ruim, je zit niet te kort op de buren.

Het prive sanitair was echt top, een zeer goed werkende douche, ruim toilet en een afwasmachine.

De kinderen vonden de animatie leuk, alsook het binnenzwembad met subtropische allures waren zeer goed.

's ochtends mocht er welk een vlottere toegang tot de bakker in het winkeltje zijn. Ook mocht dit een uurtje vroeger open zijn, zeker op de vertrekdatum.

Het personeel van het park was vriendelijk en gastvrij.

Het sportcafe was redelijk prijzig, als je een paar spelletjes doet ben je gauw een hoop geld kwijt.

De ligging is vrij goed, kort bij Roermond, je kan er ook een wandeling in de buurt maken aan de Busjop.

Kortom een leuke familie camping waar ze ons zeker nog eens mogen verwelkomen.

Angelique, Marketing medewerker, 25-9-2018

Beste Stefan,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie het goed hebben gehad bij ons. De feedback punten nemen we zeker mee, we zien jullie graag nog een keer terug.

Super!

Natalie Saasen
17-9-2018

Een super leuke camping en mooi knus gezellig huisje

Angelique, Marketing medewerker, 21-9-2018

Beste Natalie,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie het goed hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

Een echte aanrader voor gezinnen met jonge kids

DW Van Sluis
3-9-2018

Afgelopen weekend doorgebracht op een grote kampeerplaats met privé sanitair. Met vaatwasser, ik ben bang dat ik nooit meer zonder wil 😉

We zijn het hele weekend de camping niet af geweest en hebben nog steeds niet alles gedaan. 2 leuke binnen speeltuinen, subtropisch zwembad, diverse speeltuinen buiten, een fietscross baantje, ons zoontje stuiterde enthousiast de camping over. Heerlijk gegeten in beide restaurants.

We zitten er serieus over na te denken om in de zomervakantie terug te komen maar vragen ons wel af als de camping volledig vol geboekt is af dat de ervaring dan nog hetzelfde is.

Beste DW van Sluis,

Lekker is dat hè, die vaatwasser op de plek ;-).

Komend jaar krijgen we als test ook 2 plekken met privé sanitair met infrarood sauna. Maar dan wel weer geen vaatwasser. Wellicht ook leuk!

Fijn om te lezen dat het jullie zo goed bevallen is, wij houden van stuiterende kindjes die niet genoeg krijgen van al dat klimmen, klauteren en spelen.

Qua zomer, natuurlijk als de hele camping vol staat is het wel druk, dat is toch een andere beleving dan de toch wat meer rust in september. Wat wellicht goed is om te weten, de ruimte rondom het privé sanitair maakt dat daar het idee van te groot of te druk niet vaak voorkomt. Zeker niet als jullie buiten de bouwvakperiode zuid (dat is de drukste periode) komen.

Ik zou het zeker een keer proberen als ik jullie was, dan zijn er nog meer leuke activiteiten en dingen waar jullie zoontje aan mee kan doen. En we willen natuurlijk graag dat hij de nieuwe waterspeeltuin komt uitproberen ;-)

Graag tot ziens!

Super!

Jacqueline
3-9-2018

Super leuke en hele grote camping, Doordat de zwem/roei vijver was afgesloten was het wel erg druk in de zwembaden.

Jammer dat de temperatuur van de douches niet te regelen is.

Al met al een fantastische vakantie gehad!

Angelique, Marketing medewerker, 8-9-2018

Beste Jacqueline,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat het jullie zo goed bevallen is. Je tips nemen we mee, alhoewel bijvoorbeeld aanpassing douchetemperatuur in de toiletgebouwen niet iets is wat we gemakkelijk kunnen aanpassen.

Graag tot een volgende keer.

Genoten

jannet
2-9-2018

We waren hier ook al eens geweest in 2015 in een particuliere caravan. Dit jaar wilden de kinderen weer naar deze camping. Wederom een particuliere caravan. Wederom heerlijk een week genoten. Super mooi weer, goede buren, lekker gezwommen.

Er mag wel wat meer activiteiten komen voor kinderen vanaf 13 jaar.

Crazy bingo was hylarisch. Lekker een keer uit eten geweest.

Kortom, voor de 2de x genoten van deze camping.

Beste Jannet,

Qua schoonmaak nooit meer. Park zelf geweldig.

paula dam
1-9-2018

Dit was ons tweede vakantie op de camping de leistert. We hadden dit keer de lodge gehuurd dat leek ons met 4 personen perfect. Je mag pas om 15u in het huisje i.v.m. de schoonmaaktijd die CSU nodig heb en dat lijkt mij logisch. Helaas bleek bij binnenkomst dat de lodge nog niet was schoongemaakt. Gebeld met de receptie en die kwam met de vraag hoe kunt u zien dat uw verblijf nog niet schoon is?? Nou de vuile was lag nog binnen. Ze verontschulde zich en de schoonmakers zouden binnen anderhalf uur langs komen. Helaas moet je daar genoegen meenemen. Een bak koffie hiervoor aanbieden zou gastvrij zijn omdat je moet wachten. Na de schoonmaak bleek ons huisje bijlange na nog niet schoon. Vieze badkamer, wc niet schoon, stof onder het bed, stof onder de bank. Uit eindelijk zelf maar gepoetst omdat we geen zin hadden dat we nog langer moesten wachten. Een stofzuiger in het huisje zou uitkomst bieden.

Beste Paula,

Vervelend om te moeten lezen dat de schoonmaak zo'n invloed op jullie verblijf (in ieder geval de start hiervan) heeft gehad. Ik ga er even vanuit dat je hier ook tijdens of na je verblijf (via de enquete) al contact met ons hebt opgenomen. Mocht dat niet zo zijn, stuur dan even een email naar marketing@leistert.nl. Kunnen we kijken wat we kunnen doen om dit een beetje goed te maken.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.