Géén boekingskosten

Camping De Leistert

NederlandLimburgRoggel

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Leistert voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 1144 reviews
+188/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 1144 reviews
  • 7Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Leistert is een kindvriendelijke 5-sterren camping in het hart van Midden-Limburg. Met de titel ‘ANWB Topcamping’ behoort de Leistert tot een van de mooiste campings in Nederland en Europa. Het park heeft een uitgebreid aanbod aan kampeerplaatsen en verhuur accommodaties. Van een standaard kampeerplaats tot een luxe kampeerplaats met privé sanitair, en van safaritenten tot compleet ingerichte chalets. Wil je je huisdier meenemen? Dat kan! Er zijn namelijk speciale kampeerplaatsen voor een vakantie met je trouwe viervoeter.Camping de Leistert voldoet aan al je verwachtingen dankzij het ruime aanbod aan faciliteiten. Jong of oud, indoor of outdoor, er is voor iedereen wat te doen. Van bijna alle faciliteiten kun je gratis en onbeperkt gebruik maken. Het recreatieteam organiseert verschillende activiteiten waaraan je gratis kunt deelnemen, zo bespaar je nog wat centjes! Bij mooi weer lekker adventure golf, spelen in de speeltuinen, genieten op het dagstrand met roeivijver of een plons nemen in het buitengolfslagbad. Dat is pas vakantie nietwaar?!Wanneer de weergoden je in de steek laten kun je een heerlijke duik in het subtropisch zwembad nemen of je helemaal uitleven in onze indoor speeljungle La Selva Playground. Wil je even een hapje eten wanneer de kinderen aan het spelen zijn? Aangrenzend aan La Selva Playground kun je genieten van heerlijk eten in het à la carte restaurant La Selva Food & Drinks.In de overdekte Plaza is het altijd mooi weer. Een potje hyperbowlen met de familie, spelen op de speeltoestellen of samen met Pluck en Pien knutselen in het Klushuis en dansen in Aventuria. Heb je zin in een hapje, een drankje of een uitgebreid diner? Dat kan bij het Italiaanse restaurant Via Verde of kom zelf je eten grillen bij restaurant Grillo. Voor een snelle hap kun je terecht bij snackbar Mr. Friet.

Contact

1155 Reviews over De Leistert

• 9Gertie22-06-2022

Geweldige camping

Veel mooie schone toiletten en douches ,grote plaatsen

Fons, Eigenaar, 24-06-2022

Hartelijk bedankt voor deze mooie review van maar liefst één 9 Gertie, super!

• 4MW20-06-2022

Zeker niet voor tieners/pubers

Wij hadden voor 2e jaar n voorseizoens plaats. 1e jaar zouden er minder activiteiten zijn door Corona.. ok dat was te begrijpen. .dit jaar waren de pubers duidelijk nergens welkom, werden door bewaking (terwijl ze rustig gewoon ergens zaten) overal weggestuurd en moesten zelfs gelijk hun campingpas bij de bewaking inleveren en als ze naar de caravan wilden, moesten ze eerst de bewaking gaan zoeken om hun passen terug te krijgen . Faciliteiten veels te klein voor aantal bezoekers camping en bungalowpark.. Sanitair op de vijverberg erg vies, schoonmakers staan meer voor het sanitair gebouw te kletsen dan dat ze de tijd gebruiken om schoon te maken. De rioollucht komt je tegemoet als je binnenkomt. Nu kunnen ze blijkbaar de voorseizoeners niet meer gebruiken (ze vergeten dat ze deze jaren nodig gehad hebben om te kunnen groeien) en krimpen hiermee in door de prijzen met 50% te verhogen. Voor ons nooit meer de leistert!!

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Beste,

Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf bij ons is tegen gevallen. U geeft aan dat pubers nergens welkom waren. Ik kan me namelijk niet indenken dat onze beveiliging zomaar mensen hun vakantiepasje laten inleveren. Onze oprechte excuses voor het feit als dit wel zonder reden is gebeurd.

Het klopt dat onze recreatieactiviteiten vooral gericht zijn voor kinderen van 0 t/m 12 jaar. Voor oudere kids is dit inderdaad een stuk minder.

Verder geeft u aan dat het sanitair op de Vijverberg niet schoon was. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Waarvoor onze excuses. Naar aanleiding van uw review hebben we de leidinggevende van de schoonmaakdienst aangesproken. Wij gaan er nu dan ook vanuit dat dit vanaf nu beter schoongemaakt wordt. Dank voor de feedback.

• 9Carola Bijveld - Doodkorte20-06-2022

Heerlijk weekend op vakantiepark de Leistert!

Een camping en vakantiepark met voor iedereen wat wils! Van groot tot klein en van jong tot oud. De animatie is op verschillende leeftijden afgestemd waardoor niemand van de kinderen zich hoef te vervelen. En is het slecht weer dan zijn er diversen mogelijkheden (binnenzwembad, binnenspeeltuinen maar de accomodaties bieden op deze dagen de juiste comfort). Wanneer het warm weer is kan je naar het buitenzwempad of de speel/ roeivijver. Ook de accomodaties hebben verschillende comfortmogelijkheden die aansluiten op jou wensen. De service is top !

Fons, Eigenaar, 24-06-2022

Wauw, wat een mooie review Carola. Voor dit soort reviews doen wij het natuurlijk, top!

• 9A R M Janssen18-06-2022

Lekker een paar dagen er op uit.

Heerlijk genoten van dit geweldige vakantiepark.

Fons, Eigenaar, 24-06-2022

Hartelijk dank voor deze mooie review!

• 10Ellen13-06-2022

Hele mooie en nette camping met veel mogelijkheden/activiteiten om te doen. We waren heel tevreden.

Fons, Eigenaar, 16-06-2022

Yes, de hoogste score van Ellen. Hartelijk bedankt hiervoor.

Tot de volgende keer.

• 8Emans08-06-2022

Fijn verblijf op goede camping

In juni hebben we drie dagen op de camping gestaan met onze vouwwagen. De camping is mooi verzorgt met goede voorzieningen. De sfeer is erg gezellig en het personeel vriendelijk. Het sanitair is schoon. Enige nadeel was de relatief grote afstand van onze staanplaats tot het sanitairgebouw.

• 7Eetgelegenheden

Fons, Eigenaar, 16-06-2022

Bedankt voor je mooie review. Fijn om te vernemen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad bij ons op het park, super!

• 4Mark06-06-2022

3 sterren camping

Restaurant en buitenzwembad dicht op de warmste dagen. Sanitair jaren ‘80 en vaak vies en kapot. Eten: reken op een uur wachten en gewoon echt slecht. Salade ossehaaspuntjes nog natter dan soep. Na 20.00 niets meer te krijgen ( ook geen ijsje voor de kinderen). Voor mannen: buiten het restaurant NERGENS en drankje te krijgen. Kinderbingo geweldig. Avondanimatie nul. Veel grote groepen lallende Duitsers tot na 0100. De security van 16 rijdt er gewoon langs. Samengevat: prachtige camping maar de exploitatie ervan verdient een ander management. Vies, overal een uur wachten en slechte kwaliteit. Eens maar nooit weer.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Beste Mark,

Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf bij de Leistert is tegengevallen. Voor wat betreft het relatieve tekort aan medewerkers bij onze horecavoorziening en de daarmee de beperkte openingstijden kunnen wij helaas niet anders dan onze excuses aanbieden. Ook de Leistert heeft dit jaar last van de extreme krapte op de horeca-arbeidsmarkt. Personeel is zeer lastig te vinden en binden, zeker op het niveau waar wij naar streven. Wij blijven ons inzetten om dit zo spoedig mogelijk op te lossen, echter zijn hierin enigszins afhankelijk van de markt, waarvoor hopelijk uw begrip.

U geeft aan dat u last heeft gehad van geluidsoverlast. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, onze oprechte excuses. We hebben naar aanleiding van uw review dit doorgegeven aan onze security om er via die manier ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter gehandhaafd wordt.

• 9winkelmolen06-06-2022

Fantastisch, gaan zeker terug komen

Boek tijdig, maar zeker indien vol is even een telefoontje plegen of echt niks vrij is. We hadden geluk dst iemand eerder naar huis ging en zo een camping vrij kwam

Fons, Eigenaar, 10-06-2022

Bedankt voor je mooie beoordeling van één 9!

• 9Theo03-06-2022

Prachtige camping, vriendelijk personeel op alle afdelingen, mooie omgeving, een aanrader

Fons, Eigenaar, 10-06-2022

Bedankt voor je mooie review Theo. Mooi om te lezen dat je de Leistert een prachtige camping vind.

• 8Mol31-05-2022

Prachtige veelzijdige camping

Super mooie camping! Voor ieder wat wils. Voor alle leeftijdscategorieën genoeg en afwisselende activiteiten. Camping en faciliteiten zijn netjes. Toiletgebouw mag schoner. Met name de afwasplekken buiten leken de eerste dagen niet schoongemaakt te worden. Dit mocht de pret niet drukken. Door personeelstekort was er in de meivakantie helaas maar 1 restaurant geopend hierdoor duurde het ook wat lang in het restaurant, maar de kids konden ondertussen lekker spelen. De camping heeft veel te bieden qua faciliteiten zowel bij mooi weer als bij minder mooi weer. Daarnaast zit er een heerlijk bos achter waar je lekker kan wandelen of hardlopen 😃 Wij komen zeker nog een keer terug!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Fons, Eigenaar, 02-06-2022

Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaringen familie Mol. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Het feedbackpuntje m.b.t. de schoonmaak van het toiletgebouw gaan we zeker mee nemen, dank daarvoor.

Tot de volgende keer.

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar