Tijdelijk €25 aanbetaling

De Leistert

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Leistert voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 1253 reviews
+188

7.8GoedScore uit 1253 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Leistert is een kindvriendelijke 5-sterren camping in het hart van Midden-Limburg. Met de titel ‘ANWB Topcamping’ behoort de Leistert tot een van de mooiste campings in Nederland en Europa. Het park heeft een uitgebreid aanbod aan kampeerplaatsen en verhuur accommodaties. Van een standaard kampeerplaats tot een luxe kampeerplaats met privé sanitair, en van safaritenten tot compleet ingerichte chalets. Wil je je huisdier meenemen? Dat kan! Er zijn namelijk speciale kampeerplaatsen voor een vakantie met je trouwe viervoeter.Camping de Leistert voldoet aan al je verwachtingen dankzij het ruime aanbod aan faciliteiten. Jong of oud, indoor of outdoor, er is voor iedereen wat te doen. Van bijna alle faciliteiten kun je gratis en onbeperkt gebruik maken. Het recreatieteam organiseert verschillende activiteiten waaraan je gratis kunt deelnemen, zo bespaar je nog wat centjes! Bij mooi weer lekker adventure golf, spelen in de speeltuinen, genieten op het dagstrand met roeivijver of een plons nemen in het buitengolfslagbad. Dat is pas vakantie nietwaar?!Wanneer de weergoden je in de steek laten kun je een heerlijke duik in het subtropisch zwembad nemen of je helemaal uitleven in onze indoor speeljungle La Selva Playground. Wil je even een hapje eten wanneer de kinderen aan het spelen zijn? Aangrenzend aan La Selva Playground kun je genieten van heerlijk eten in het à la carte restaurant La Selva Food & Drinks.In de overdekte Plaza is het altijd mooi weer. Een potje hyperbowlen met de familie, spelen op de speeltoestellen of samen met Pluck en Pien knutselen in het Klushuis en dansen in Aventuria. Heb je zin in een hapje, een drankje of een uitgebreid diner? Dat kan bij het Italiaanse restaurant Via Verde of kom zelf je eten grillen bij restaurant Grillo. Voor een snelle hap kun je terecht bij snackbar Mr. Friet.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1253 Reviews over De Leistert

• 7Bonny22-01-2023

Met de hond viel het tegen

Voor de kinderen was er heel veel te doen. Helaas zouden wij hier niet meer terugkomen aangezien je met de hond alleen via een looproute het park op en afmag. Dus even met de hond kijken bij de buitespeeltuin of het goed gaat met de kids dat kan niet. Ook op het terras buiten was de hond niet welkom. Wel hadden ze een mooi veld waar de honden los konden lopen. Maar voor ons waren er teveel belemmeringen. Terwijl ze aanstaan geschreven als een hele hond vriendelijke camping. Maar wij hebben veel campings gezien die hondvriendelijker zijn.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor je review Bonny.

De Leistert staat bekend als een kindvriendelijk vakantiepark waar overal kinderen op een veilige manier buiten kunnen spelen. Uit onderzoek onder de doelgroep is gebleken dat de aanwezigheid van honden rondom spelende kinderen door vele ouders als onveilig en onprettig wordt ervaren. Het is dan ook een bewuste keuze in ons beleid om de veiligheid van de kinderen voorop te stellen en honden niet toe te laten op het overgrote deel van de camping. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.

• 9Botermans10-01-2023

Topvakantie gehad met heel ons gezinnetje!!!

Net terug van onze vakantie op de leistert. Ondanks de regen echt een super tijd gehad!! Zoveel te doen voor elke leeftijd ( leeftijden zijn 1,7,11 en 14jaar) mooi park, super leuke bediening en top animatie. Elke dag weer wat anders gedaan!!! Wij komen echt nog een keer terug!!!

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-01-2023

Bedankt voor deze top review van maar liefst een 9.

Tot de volgende keer!

• 9Fam van Beek26-11-2022

Prima, we komen graag weer een keer.

Leuke camping met mogelijkheid tot staanplaats met privacy. Heerlijk middenin de natuur, maar ook vlakbij Roermond (aanrader) en pretpark, dus ook leuk met pubers. Zwembad is mooi, park is ruim en goed onderhouden.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-12-2022

Bedankt voor jullie mooie review van maar liefst een 9 familie van Beek.

Graag tot de volgende keer.

• 9Rudi10-11-2022

Korte maar mooie vakantie.

Tijdens de herfstvakantie waren we met de jongste van onze kleinkinderen op de camping De Leistert. Wij stonden op een mooi verharde plaats met onze camper vlakbij een mooie speeltuin, ideaal voor onze kleindochter. Op het terrein was alles netjes, ook het sanitair. Ook de Plaza is een ideale plaats waar kleine kinderen kunnen spelen terwijl de ouders/grootouders hen in het oog houden terwijl zij iets kunnen nuttigen op het binnenterras . Het waterparadijs is mooi, zeker voor kleine kinderen. Soms is het wel iets te druk. Er wordt goed toezicht gehouden door het personeel.

Eigenaar, 18-11-2022

Hartelijk bedankt voor je mooie review Rudi!

• 9Fam. Jansen09-11-2022

Perfect!

Hele fijne camping. Wij hadden de Leistert Lodge (6p) geboekt met grootouders en jonge kinderen. Helemaal prima voor een weekendje weg! Mooie camping/park met veel faciliteiten en leuke activiteiten voor de kinderen (6 en 8).

Eigenaar, 10-11-2022

Yes een perfecte score van de familie Janssen. Hartelijk bedankt hiervoor en graag tot de volgende keer. :)

• 7Fam. Frusch07-11-2022

Prima!

Prima camping, iedere dag genoeg te doen voor de kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Bedankt voor je review!

• 10Anthonissen07-11-2022

Fantastisch park.

Ons dochtertje van 4 heeft zich fantastisch geamuseerd. En wij ook natuurlijk. Zoveel speeltuintje, zowel binnen als buiten. Een bos naast het park is ook een pluspunt. Lekker gegeten en gedronken. Super park!

Eigenaar, 10-11-2022

Hartelijk bedankt voor deze toffe review!

• 9Angelle05-11-2022

Leuke camping

Hele leuke camping voor de kinderen. Heel veel te doen. Sanitair is heel schoon.

Eigenaar, 10-11-2022

Yes, wat een top review van Angelle. Dankjewel hiervoor! :)

• 9Moreels Hugo04-11-2022

formidabel

heel toffe camping zeker met huisdier maar geen voorkeursplaats reserveren dat is weggegooid geld

Eigenaar, 10-11-2022

Bedankt voor je mooie review Hugo!

• 10Vanessa Dewulf04-11-2022

Super

We hadden echt naar onze zin. Zeer mooi Park. Mooi zwembad. Vernieuwde chalet. Leuke faciliteiteiten en zeer lekker gegeten. Goeie prijs/kwaliteit. We komen zeker nog eens terug

Eigenaar, 10-11-2022

Yes, de hoogste score van Vanessa. Hartelijk bedankt hiervoor.

Tot de volgende keer! :)

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar