Camping De Leistert *****

574 reviews over Camping De Leistert in het Nederlands

Vergroot t buitenbad

Hennriette, 5-2-2018

Buitenbad gewoon zielig ,

Veeeel te klein en dat terwijl t zo druk is in de zomermaanden

Binnenbad prima en ook de rest op de camping

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 16-2-2018

Beste Henriette,

Dankjewel voor de review. Helaas moet ik wel aangeven dat ik niet precies weet wat je bedoeld. Wij hebben een 40 meter openlucht verwarmd golfslagbad, met een grootte die wij zelden tot nooit op andere parken tegenkomen. Daarnaast hebben we nog een natuurlijk water waar ook nog in gerecreëerd kan worden.

Natuurlijk kan het op hele warme dagen in de zomer druk zijn, maar je mening dat deze buitenfaciliteiten niet toereikend zouden zijn delen wij niet.

Geweldig

Niel, 12-1-2018

Het was een super leuke camping met aardige werknemers en een heel leuk recreatie team waar ik me super heb vermaakt. Ook was het zwembad heel leuk, alleen persoonlijk vond ik de badmeesters wel aan de strenge kant
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 16-1-2018

Beste Niel,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. Het klopt wel dat de badmeesters soms een beetje streng zijn, maar soms is het ook wel nodig om de veiligheid te waarborgen. Dat vinden we n.l. het allerbelangrijkste.

graag tot een volgende keer!

Leuk, net en prima voor kids

cvm, 31-12-2017

Leuke en nette lodges. Prima voorzieningen voor jonge kids.
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 5-1-2018

Beste cvm,

Dankjewel voor deze mooie review, fijn dat het goed bevallen is.

Graag tot een volgende keer!

Grift, 7-12-2017

Prachtig park. Eten bij het restaurant vonden we wisselend.

Erg jammer dat het gehele weekend het minder gedeelte van het zwembad gesloten was door technische problemen. Onze 3 kinderen waarvan de oudste 5 kunnen nog niet zwemmen. We vroegen nog aan de badmeester een grote mat of iets dergelijks. Helaas werd deze alleen gegeven bij peuterzwemmen. Huisje was prachtig en heerlijk schoon!

Mooie Camping met veel te doen

Pachmo, 2-12-2017

Park is opgebouwd uit 2 delen, het huisjes deel en de Camping waar wij stonden.

Plekken zijn ruim en verzorgd.

Wij hadden dit jaar een plek met prive sanitair en dit is ons zeer goed bevallen.

min punten zijn o.a. de snackbar, dit duurt te lang.

Verder een mooie omgeving waar je kunt mountainbiken of op de racefiets.

Verder een aanrader.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 9-12-2017

Beste Pachmo,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is, ook wij zijn zeer tevreden met de plaatsen met privé sanitair.

Voor wat betreft de snackbar is het wellicht goed om te weten dat de overeenkomst met de pachter ondertussen is opgezegd. Er wordt een nieuwe snackbar gerealiseerd bij het Klushuis (aan het einde van de speeltuin). Het Klushuis komt dan in de ruimte van de huidige snackbar. We hopen dit zo snel mogelijk in seizoen 2018 gereed te hebben. Dan moet dat beter worden.

We zien jullie graag nog een keer terug.

Lekker rustige vakantie

JL, 25-11-2017

Mooie ruime huisjes. In de omgeving veel natuur, je kunt lekker naar buiten.

Wij waren buiten het seizoen, met niet schoolgaande kinderen. Deze konden lekker zwemmen in het binnenbad. Een binnenspeeltuin vinden ze altijd fantastisch.

Kan me voorstellen in het hoogseizoen bij slecht weer dat het zwembad en de binnenspeeltuin wat aan de kleine kant is.

Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 28-11-2017

Beste JL,

dankjewel voor deze mooie review. Fijn dat het goed bevallen is.

geweldige huisjes

peter van esch, 18-11-2017

mooi park goed onderhouden mooi aangelegd en kind vriendelijk alles erop en eraan wij hadden een boerderij voor 9 personen
    Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 22-11-2017

Beste Peter,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is. We zien je graag weer een keer terug op de Leistert.

zeer gezellig en schoon

fam hendrikx, 6-11-2017

alles was goed geen opmerking
    Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 22-11-2017

Beste ardmandy,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer!

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Blaauboer, 3-11-2017

We hebben ons zeer vermaakt recreatiepark De Leistert. De lodge accommodatie (6 pers) is een aanrader en van alle gemakken voorzien. Animatieteam, ondanks eind oktober, toch elke dag aanwezig met een programma. Super! Vele faciliteiten voor de kinderen van het "Klushuis" tot de (buiten) speeltoestellen en van het zwembad (top temperatuur in het peuter bad) tot de Plaza. In de omgeving veel te doen o.a. Toverland, Gaiazoo en mooi natuur/bos gebied om te wandelen.

Een minpunt voor ons was het kwaliteit van het eten bij het restaurant en de tweede keer bij de snackbar (details bespaar ik). Hopelijk een verbetering bij de nieuwe indoor speeljungle / a la carte restaurant. Maar een heerlijke week gehad, bedankt!

Angelique, Marketing medewerker, 4-11-2017

Beste fam. Blaauboer,

Bedankt voor de mooie woorden, we doen ons best om het ook aan het einde van het campingseizoen nog goed te doen. Voor wat betreft de feedback over het restaurant. Het nieuwe restaurant en indoor speeljungle La Selva, worden inderdaad in eigen beheer genomen, juist om grip te krijgen op de kwaliteit van wat wordt aangeboden. Ik nodig jullie graag uit om dat een volgende keer te komen bekijken en beoordelen.

Nogmaals bedankt!

Superleuk , en top animatie !

Fam. Verbeek, 22-10-2017

Zeer mooie en wijdse en ruim opgezette camping met mooie en voldoende facilliteiten. Alles ziet er tiptop uit. Ook als het drukker is , blijft het mooi bijgehouden schoon. Vooral bij het zwembad , met supervriendelijk personeel , echt top .

Ook het strandje en de speeltuin , prachtig ruim opgezet en mooi onderhouden speeltoestellen en voor alle leeftijden wel iets . En fijn bij 'het klushuis' waar alles compleet wordt aangeboden . Zeer divers programma en voor alle leeftijden kun je wat doen .

In de plaza ook mooi aangekleed en fijn bij elkaar ; mooi onderhouden speeltoestel , geen gebreken o.i.d , game zone , restaurant , zodat je als ouder een kopje koffie kan pakken tijdens de 'minidisco' .

Super enthousiast animatie team met altijd vrolijke medewerkers en super kindvriendelijk ! Erg gastvrij en kindvriendelijk . Mooie schone toiletgebouwen .

Wel fijn om de fiets mee te hebben....

Angelique, Marketing medewerker, 23-10-2017

Beste fam. Verbeek,

Bedankt voor de mooie review en uitgebreide feedback. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer!

We hebben een aantal aanbieders voor De Leistert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Leistert scoort een 7.5 uit 10 op basis van 577 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: