Camping De Leistert

7,5

582 reviews over Camping De Leistert in het Nederlands

mooie betaalbare nette camping

Marc Haasen, 15-4-2018

Alles goed en heel netjes. Tv aanbod kon beter

Beste Marc,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Qua tv aanbod ligt het een beetje aan de tv, de nieuwste ontvangen op ons park ca. 70 zenders, maar de iets oudere "slechts" 15, dus in dat geval kan ik me voorstellen dat dat in het voorseizoen (met wat langere avonden) wat beperkt is.

graag tot een volgende keer.

Mooie camping

Marieke1110, 9-4-2018

Wij zijn met onze caravan geweest en kozen een plek op een rustig deel waar we bijna alleen stonden. Dit beviel ons prima. Het is een heel grote camping, maar alles is mooi aangeduid en de plekken zijn ruim.

De sanitairblokken zijn best ok, maar wel zeker te klein voor het vele volk tijdens het hoogseizoen. Het water is warm genoeg, maar je voelt onder de douche steeds de koude tocht vanonder de deur komen (grote opening onder de deur!). Dit is niet prettig en zeker niet voor kleine kinderen!

Lekkere broodjes in de supermarkt :-) Voor de rest wel een dure supermarkt. Je gaat beter naar een gewone winkel voor je grotere boodschappen.

Leuke plaza om te vertoeven, maar hier doe je wel makkelijk je geld op... Wij schrokken achteraf van het bedrag dat we aan eten/drinken uitgegeven hadden. Het eten is zeker niet slecht, maar je betaalt veel voor hetgeen je maar krijgt. Met groentjes zijn ze niet vrijgevig...De frietjes zijn wel lekker!

Kinderen kunnen leuk spelen in de klimtoren, als is het peutergedeelte onderaan wel behoorlijk vuil... er ligt veel stof en vuil tussen en onder de matten. Die mogen wel eens meer schoongemaakt worden.

Mooi basic zwembad, maar in onze ogen niet subtropisch... Wij vonden de omgevingstemperatuur in het zwembad niet heel warm en ook het water zelf was maar lauw... Dit maakte het onaangenaam om nat in een stoel te zitten of uit bad te komen. We zijn daarom slechts één keer geweest. De vloer was ook behoorlijk vuil.

Bij mooi weer is er in de omgeving wel veel te doen: fietsen, wandelen, speeltuinen, Toverland, Gaia zoo, ...

Al bij al zeker een leuke camping als je de kleine tekortkomingen wat door de vingers ziet!

Beste Marieke,

Bedankt voor de mooie en uitgebreide beoordeling. Fijn om zo'n uitgebreide feedback te krijgen, daar kunnen we van leren en de verbeterpunten uithalen. Bedankt daarvoor!

De punten nemen we zeker mee en brengen we (waar mogelijk) verbeteringen aan.

#steedseenbeetjebeter.

Graag tot een volgende keer.

toffe camping

fam sanders, 8-4-2018

toffe camping waar je je zeker en vast niet verveeld

Beste familie Sanders,

Wow, wat een mooie beoordeling. dankjewel.

Vervelen gaan jullie je zeker niet, want we blijven onszelf verbeteren. Dus ik zou zeggen, graag tot een volgende keer.

Qualitytime met het gezin

Anniek, 3-4-2018

Wij hebben met onze kinderen genoten van onze vrije dagen op de camping.

Het zwembad is super, de 2 binnenspeeltuinen zijn te gek voor de kinderen en vooral ook alle speeltuin(tjes)en buiten zijn fijn!

De kinderen hebben echt hele fijne dagen hier gehad.

Het is schoon en het personeel is vriendelijk.

Het was heel fijn en komen graag no vaker hier terug.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 7-4-2018

Beste Anniek,

Wow een 9, dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is. Fijn ook dat de kids zo heerlijk hebben kunnen spelen bij alle speelfaciliteiten. Graag tot een volgende keer!

een onvergetelijke tijd voor de kids

Gorissen, 11-3-2018

Mooi opgezette camping! Wij waren hier met twee koppels met elk 2jonge kinds. Voor de kinderen is er genoeg te beleven! Animatieteam doet de hele dag zijn best om de kids bezig te houden, ook is er een mooie grote speeltuin. Elk veldje bezit een klein speeltoestel zodat de kinderen voor de caravan kunnen spelen. Een enkele douchevoorziening moet nog gerenoveerd worden, al was alles netjes en schoon. Dit jaar plannen wij wederom een bezoek aan de leistert in Roggel!!
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 14-3-2018

Beste fam. Gorissen,

Bedankt voor de mooie review, fijn dat het jullie zo goed bevallen is.

We breiden deze winter ook het aantal veldjes met speelelement weer uit, dus nog meer speelplezier!

Fijn dat jullie weer terugkomen, kunnen jullie gelijk ook komen genieten van onze nieuwe indoor speeljungle en nieuw restaurant La Selva.

Dus ik zou zeggen, tot de volgende keer!

Een onvergetelijke vakantie voor onze kinderen!

Familie Gorissen, 10-3-2018

Hele mooie nette en overzichtelijke camping. De camping is heel kindvriendelijk en het personeel is enthousiast en doet goed zijn best om jong en oud het naar de zin te maken. 1 badhuis moet nog vernieuwd worden. Het is gedateerd maar wel netjes dit zelfde geldt voor het zwembad en de midgetgolfbaan, deze verdienen ook aandacht.

Wij zijn in de herfstvakantie geweest met de kinderen in de leeftijd van 2,4,5 en 6 jaar en het park was gezellig druk. Wij gaan ook nu in 2018 met dezelfde vrienden een vakantie naar Roggel inplannen. Fijn dat er bij minder weer ook mogelijkheden zijn tot binnen activiteiten /speel mogelijkheid.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 14-3-2018

Beste fam. Gorissen,

Bedankt voor de mooie review, fijn dat het jullie in oktober zo goed bevallen is.

De punten die jullie noemen staan inderdaad op onze planning.

Dus ik zou zeggen, tot de volgende keer!

Fantastisch genoten!

Monique de Jong, 4-3-2018

Wij waren met onze kinderen en kleindochter van 6 een midweekje daar. We hadden een Leisert Lodge gehuurd en een Pod. Beide accommodaties bevielen prima en ook het hele recreatiepark was erg leuk en zeker de speeltuin, de vijver en het zwembad waren top👍Zeker nog een bezoekje waardig!
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 9-3-2018

Beste Monique,

Dankjewel voor de mooie beoordeling, fijn dat het goed bevallen is. Fijn ook dat jullie onze faciliteiten zo hebben gewaardeerd, dus graag tot een volgende keer!

Voor herhaling vatbaar !

Bianca, 28-2-2018

Super luxe huisjes, mooi binnen zwembad en apekooi. Fijne omgeving. Vriendelijk personeel. Ruim opgezet en veel natuur.
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 9-3-2018

Beste Bianca,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer!

Vergroot t buitenbad

Hennriette, 5-2-2018

Buitenbad gewoon zielig ,

Veeeel te klein en dat terwijl t zo druk is in de zomermaanden

Binnenbad prima en ook de rest op de camping

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 16-2-2018

Beste Henriette,

Dankjewel voor de review. Helaas moet ik wel aangeven dat ik niet precies weet wat je bedoeld. Wij hebben een 40 meter openlucht verwarmd golfslagbad, met een grootte die wij zelden tot nooit op andere parken tegenkomen. Daarnaast hebben we nog een natuurlijk water waar ook nog in gerecreëerd kan worden.

Natuurlijk kan het op hele warme dagen in de zomer druk zijn, maar je mening dat deze buitenfaciliteiten niet toereikend zouden zijn delen wij niet.

Geweldig

Niel, 12-1-2018

Het was een super leuke camping met aardige werknemers en een heel leuk recreatie team waar ik me super heb vermaakt. Ook was het zwembad heel leuk, alleen persoonlijk vond ik de badmeesters wel aan de strenge kant
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 16-1-2018

Beste Niel,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad. Het klopt wel dat de badmeesters soms een beetje streng zijn, maar soms is het ook wel nodig om de veiligheid te waarborgen. Dat vinden we n.l. het allerbelangrijkste.

graag tot een volgende keer!

We hebben een aantal aanbieders voor De Leistert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Leistert scoort een 7.54 uit 10 op basis van 585 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: