Camping De Leistert

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°4°
Camping De Leistert
7,7

Camping De Leistert in Roggel is niet zomaar een camping, maar een glamping. Met het subtropische zwembad en de roei/speelvijver met strand en ligweide genoeg opties voor waterratten. Ook zijn er goede voorzieningen voor honden. Huur een fiets op de camping en ontdek de vele natuurparken in Limburg, of maak een buitenrit op de rug van een paard.

672 reviews over Camping De Leistert in het Nederlands

Super leuke en gezellig kindercamping waar veel te doen is voor kinderen tot een jaar of 12. Wij hebben dit jaar voor het eerst een seizoensplaats gehad en dit is ons uitstekend bevallen. Van de Pasen tot aan de herfstvakantie (en verder) wordt er voldoende activiteiten georganiseerd, maar je kan ook veel andere dingen ondernemen. Zwemvijver, visvijver, grote speeltuin, voetbalveld, panna-veld, tennisbaan, overdekte speeljungle, speeljungle in de Plaza, binnenzwembad, buitenzwembad....teveel om op te noemen.

Sanitair is meestal schoon, maar in het hoogseizoen is er soms niet tegen aan te schoonmaken. Dit ligt zeker aan de camping gasten, niet aan de schoonmakers.

Het buitenzwembad was van de zomer door het mooie weer vaak te vol, maar met de DJ bij het zwembad was het toch heerlijk afkoelen. Het peuterbadje is wel aan verbetering toe, is wat gedateerd.

Wat ons erg beviel was de rust na een uur of 10/half 11, heerlijk!

Christel
5-11-2018

Wij liggen hier al een aantal jaar als seizoensgast !! Met drie kinderen super camping ! Voor ieder wat wils !!! Top

Topvakantie

Sander
5-11-2018

Topcamping! We hebben er 3 maanden gestaan en ons geen dag verveelt!

Zeer goed

Franky Ockerman
4-11-2018

Wij zijn voor 4 dagen geweest met de caravan met gezin met 2 kinderen 13 en 10 jaar . Aangekomen 31 oktober s avonds t.e.m 4 november. Stonden op een comfort privacy plaats dichtbij sanitair. Douche ruimte vonden we wel zeer fris . Plaats is ruim. Ideaal! ! Het was er zeer rustig maar was toch nog animatie voorzien. Binnenzwembad ideaal voor kinderen tot plus minus 14 jaar.

Angelique, Marketing medewerker, 6-11-2018

Beste Franky,

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat jullie verblijf goed bevallen is. Het was ons sluitingsweekend voor het seizoen, dus inderdaad lekker rustig. Graag tot een volgende keer.

Fijne vakantie gehad

Paul Bremmers
27-10-2018

Heel erg leuk om er te zijn

Angelique, Marketing medewerker, 6-11-2018

Beste Paul,

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je heel kort samenvat waar wij het allemaal voor doen. Gewoon, dat het leuk is om bij ons te zijn. Dankjewel daarvoor!

Volgend jaar herfst weer.

I
21-10-2018

Wij stonden op zomerhof. Aantal velden waren leeg waardoor het niet massaal aanvoelde. Sanitair schoon. Leuke activiteiten voor de kinderen zoals de spokentocht.

Angelique, Marketing medewerker, 3-11-2018

Beste l,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn dat jullie het goed naar de zin hebben gehad.

We zien jullie graag volgend jaar weer, tot dan!

Heerlijke vakantie

familie Slegers
15-10-2018

Mooi park met een mooie uitstraling in een prachtige groene omgeving die vanwege de herfstkleuren ook nog eens zeer kleurrijk was. Hele mooie fietstochten gemaakt en met de bus waren we binnen 25 minuten in Roermond ( bushalte direct voor het park) We hebben heerlijk gebruik gemaakt van de tennisbaan en het was fijn dat je hier niet extra voor hoefde te betalen.

Wat we niet goed vonden was dat er in het sanitairgebouw geen handdoeken automaat of handdroger aanwezig was, wij vonden dit echt een verkeerde bezuiniging. Het ontbreken van een inloop mat bij de ingang vonden we ook jammer want met een dergelijke voorziening blijft het in het gebouw veel schoner en netjes.

Voor de rest was het voor ons Genieten met een hoofdletter.

Angelique, Marketing medewerker, 18-10-2018

Beste fam. Siegers,

Bedankt voor jullie mooie en uitgebreide beoordeling. Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad en ook zo genoten hebben van de mooie omgeving.

Jullie feedbackpunten nemen we zeker mee ter verbetering voor de toekomst. Bedankt voor de tips en graag tot een volgende keer!

We komen hier beslist nog een keer

Fam. Tieman
10-10-2018

Mooi en goed onderhouden park , goede voorzieningen voor honden bezitters.

Angelique, Marketing medewerker, 18-10-2018

Beste fam. Tieman,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Leuk ook om te lezen dat jullie de voorzieningen voor mensen met huisdieren goed vinden. Soms krijgen we daar ook wel eens opmerkingen over dat dit niet voldoende is. Dus fijn om te lezen. Graag tot de volgende keer.

Veel overlast

Ingrid Kruines
30-9-2018

Wij hadden een comfort plek geboekt alleen deze was naast de doorgaande weg naar de vaste staanplekken gelegen. Dit veroorzaakte veel overlast auto,s ,fietsen reden af en aan ook s.nachts lallende jongeren etc .Je betaald extra voor zo,n pl

ek en dan verwacht je dit niet..Deze plek mag nooit een comfortplek zijn.....

Angelique, Marketing medewerker, 3-10-2018

Beste Ingrid,

Dankjewel voor je beoordeling. Je schrijft dat jullie langs een doorgaande weg hebben gelegen. Als ik het goed heb, hebben jullie hier echter (alleen een stukje verderop) ook gestaan. Was de overlast dan dit jaar (aangezien dit eigenlijk geen doorgaande weg is) dan zoveel groter dan vorig jaar. Uiteraard horen we dit nog graag even van je, aangezien het nu blijkbaar van invloed is geweest op je vakantieplezier. Dat is jammer!

geweldige 2 weken gehad met weer het kampeergevoel

clasien van breugel
28-9-2018

voor de eerste keer bij de leistert geweest

3 volwassenen en 1 kind

hadden de luxe lodge 4 persoons op de lentehof.

geweldig mooi huis en goed ingedeeld met veel bergruimte in de slaapkamers.

bij de receptie erg vriendelijk. fijne supermarkt.

Ook het restaurant La selva waar we een paar keer zijn wezen eten is heel goed. prijs kwaliteit verhouding heel goed. wij hebben 2 hele fijne weken gehad.

We hadden al geboekt voor de eivakantie een bungalow 6p VIP maar hebben vandaag ook nog maar 2 weken zomervakantie geboekt voor de 6p VIP.

Wij zijn zeer enthousiast over ons verblijf.

Angelique, Marketing medewerker, 3-10-2018

Beste Clasien,

Wat leuk, en Wow een 10! Dankjewel voor de mooie en uitgebreide beoordeling. Heel fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. We verwelkomen jullie graag volgend jaar weer (maar dat komt goed begrijp ik ;-))

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.