Vakantiepark Buitenhof de Leistert

• 8.4Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 8.9Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Op Vakantiepark Buitenhof de Leistert in Roggel heb je alle ruimte, zowel op de camping als bij de bungalows en huizen. Ook in de winter is het hier aangenaam, want in je verblijf vind je een kachel. De grote speeltuinen, zwemvijver, de klimtoren en de mascottes Pluck en Pien zijn favoriet bij de kinderen. Op een half uurtje rijden van Venlo.

1183 reviews over Vakantiepark Buitenhof de Leistert

• 9Lammers19-10-2020

Geweldig

Super mooi huis / boerderijstijl .Alles perfect en goed schoon. Een ruim park en heel goed onderhouden.Vooral veel speelgelegenheid voor de kids. Wij hadden 2 kleinkids mee , die zich goed vermaakt hebben. Ondanks de Corona tijd , was alles goed te doen.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10Marcel18-10-2020

Heerlijke week

De Corona-maatregelen hebben nogal een impact op vakantiebelevenis. Dat is helaas niet anders. De Leistert heeft hier goed op ingespeeld en voor de kinderen was de animatie nog altijd prima. De kleintjes vonden het in het begin wat moeilijk om helemaal alleen achter gelaten te worden, maar dat is een kwestie van wennen.

Het huisje dat wij hadden gehuurd was helaas niet helemaal goed schoongemaakt en de vorige gebruikers hadden een stapel kratten van BBQ.nl gevuld met vieze bordjes en bestek achtergelaten. Ook het grasveld in de tuin was flink aangepakt, het leek wel of er een grote partytent had gestaan, geen sprietje meer te bekennen.

Tot zover de tegenvaller, nadat we hierover bij de receptie hebben geklaagd, hebben ze ons direct in een ander huisje geplaatst. Geen discussie, gelijk doorpakken. Complimenten!

• 10Sanne17-10-2020

Top park!! Waar voor je geld!!!!

Fantastisch mooi park. Mooie omgeving en veel tedoen voor alle leeftijden ( onze kids 2,12,16,18 ). Wij hadden een prachtige 13 pers boerderij villa kindvriendelijk. Wegens Corona alles super goed geregeld.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 9Marcel lammertink17-10-2020

Een geweldig mooi vakantie park.

Een prima service met een prachtig en schoon huisje. Veel goede mogelijk heden voor de kinderen . Vriendelijk personeel .Wij hebben ons hier ondanks de corona prima vermaakt.

• 10MJB16-10-2020

Een geweldige vakantie hebben wij gehad als gezin

Een heel mooi vakantiepark. Mooie huisjes net of je in een nieuwbouw woon. Er is heel veel voor kinderen te doen op het park. Speeltuinen genoeg op het park voor alle leeftijden van jong tot oud is er wel wat te doen in de speeltuin. Je kan met de kabelbaan, klimparcour, lekker klimmen, schommelen. Je kunt ook lekker eten in de restaurants of eten afhalen. Ook lekker makkelijk een keertje niet te hoeven koken. Een echte aanrader om een keer heen te gaan op vakantie. Alleen de accommodatie was niet helemaal schoon. Als dat het enige is dan valt het mee. Maar verder hebben wij daar echt genoten van een weekje vakantie met ons gezin.

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam. J. Bisschop16-10-2020

Mooie grote huizen, genoeg ruimte voor iedereen.

Mooi groot huis wij waren in een 13 persoonshuis maar was echt genoeg ruimte voor iedereen ook genoeg badkamers we waren met 3 gezinnen dus ieder hun eigen badkamer, en een wasmachine was ook een uitkomst met kleine kinderen. Alleen jammer dat we tekens precies 1 km moeten lopen voor we bij de slagboom waren en dan waren we nog niet bij de receptie enz. is voor kinderen eigenlijk te ver om telkens te lopen

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 10Anoniem16-10-2020

Wij voelden ons meteen thuis.

Wij verbleven van 12 tot en met 16 oktober 2020 op Buitenhof De Leistert. Wij hadden een ruim en goed schoongemaakt huisje met een mooi groot grasveld aan de achterzijde. Door de ligging dichtbij het bos en de hoge hagen die het grasveld omringen, heb je toch een gevoel van privacy. Het park was deze week rustig en netjes ondanks dat vrijwel alle huisjes vol zaten. Onze kinderen hebben zich vermaakt in het zwembad en met de vele speeltoestellen op het park. Ook het recreatieaanbod voor de kinderen was voor oktober nog steeds voldoende en gevarieerd. Helaas konden we vanwege corona niet meer gebruik maken van de horeca voorzieningen, maar de cappuccino die we nog voor de lockdown konden nuttigen was prima. De supermarkt op het park is netjes. De slechte prijs-kwaliteit verhouding die we van andere bungalowparken gewend zijn, viel hier heel erg mee. Het was de eerste keer hier en we voelden ons meteen thuis.

• 8Marianne16-10-2020

Rustig

Bij aankomst waren er veel vliegen in het huisje. We hebben andere dag een melding van gemaakt, de vliegen bleven maar komen ondanks dat we een spuitbus hadden gekocht en vliegenmeppers . Het is gelukkig opgelost en we hebben koffie en gebak als compensatie gehad. We vonden ook nog een beschimmelde koffiefilter in de koffiezetapparaat. En bij binnenkomst lag een vuilniszak met vuil op de schone beddengoed. Ook nu vond ik dat er auto’s te hard reden op het park. Verleden jaar ben ik er ook geweest en toen was het ook zo. De mensen moeten rekening houden met dat er kinderen lopen.

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Ryan15-10-2020

Geweldig mooi park voor alle leeftijden

Wat een geweldig en mooi opgezet park. Een gedeelte met huisjes en een camping gedeelte. Echt alles is super netjes. Veel speeltuinen, alles mooi aangelegd, ruime kavels. Wij zaten in een 5-persoons luxe bungalow. Alles wat je nodig hebt. Prima bedden, mooi huisje. Echt helemaal top. Er zijn diverse restaurants op het park en een mooie plaza. Allemaal vrij nieuw. Ook is er een grote spar supermarkt hier waar je echt alles kunt kopen. Ideaal. Dus prima koken in je huisje en lekkere broodjes halen elke dag. We hebben gemidgetgolft. Alleen was de bowling stuk. Maar die wordt over 2 weken compleet vernieuwd. Zwembad is leuk maar niet erg groot. Er is een grote zwemvijver buiten. Lijkt echt ideaal voor een verblijf in de zomer. Ze zijn ontzettend coulant in het omboeken bij eventuele verscherpte maatregelen. Petje af. Echt een top park!

• 9Onderkomen

Fons, Medewerker Marketing en Sales, Manager Marketing & Sales, 16-10-2020

Hartelijk dank voor je uitgebreide review Ryan. Dit soort reviews lezen we natuurlijk graag. Super.

Graag tot de volgende keer.

• 9fam. Guliker14-10-2020

Fijn vakantiepark, keurig verzorgd, ruime woning

Weekend genoten van een mooie, grote schone, woning mooie speelfaciliteiten voor kinderen

• 9Onderkomen

Fons, Medewerker Marketing en Sales, Manager Marketing & Sales, 16-10-2020

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons park familie Guliker. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben tijdens het verblijf, super!

Graag tot ziens bij Recreatiepark de Leistert.

Vakantiepark Buitenhof de Leistert info

• BBQToegestaan