Tijdelijk €25 aanbetaling

Buitenhof de Leistert

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 2024 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Buitenhof de Leistert is gelegen in het hart van Midden-Limburg. Dit familiepark biedt alles, maar dan ook écht alles, voor een heerlijke vakantie. Met een oppervlakte van ruim 200 voetbalvelden en een enorm aanbod aan voorzieningen is vervelen haast onmogelijk! Geniet van de ruimte en luxe in de Limburgse vakantieboerderijen of de modern vormgegeven bungalows.Buitenhof de Leistert staat bekend om haar enorme aanbod aan faciliteiten. Jong of oud, indoor of outdoor, er is altijd iets te doen. De faciliteiten zijn veelal gratis en onbeperkt te gebruiken. Het recreatieteam organiseert verschillende activiteiten waaraan je gratis kunt deelnemen, zo bespaar je nog wat centjes! Bij goed weer een potje midgetgolfen, lekker spelen in de vele buitenspeeltuinen, de “waterspeelzone” of een duik nemen in het buitengolfslagbad.Is het even wat minder mooi weer? Neem dan een plons in het subtropisch zwembad of ga op ontdekking in de jungle van La Selva Playground. Aangrenzend aan La Selva Playground kun je genieten van heerlijk eten in familierestaurant La Selva Food & Drinks.In de overdekte Plaza kun je altijd terecht. Lekker spelen in de indoor speeltuin, een potje hyperbowlen met de familie, met Pluck en Pien knutselen in Het Klushuis en dansen in Aventuria. Hier kunnen de kids urenlang plezier beleven. Heb je zin in een hapje, een drankje of een uitgebreid diner? Dat kan bij het Italiaanse restaurant Via Verde of beheer zelf de grill bij restaurant Grillo. Voor een snelle hap kun je terecht bij snackbar Mr. Friet.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2024 Reviews over Buitenhof de Leistert

• 9Marion24-01-2023

Heerlijk weekend en voor herhaling vatbaar

We hebben een heerlijk weekend gehad. De kleintjes hebben zich prima vermaakt in speeltuin en zwembad. We waren met vier huishoudens, maar in de woning was er voldoende ruimte om elkaar niet voor de voeten te lopen. Alles goed verzorgd en schoon. Een aanrader dus.

Eigenaar, 27-01-2023

Yes, een score van een 9. Hartelijk bedankt hiervoor Marion.

Hopelijk tot de volgende keer.

• 8Ilse23-01-2023

Luxueuze, ontspannende minivaka.ntie

Heerlijke vakantie waar het personeel je vriendelijk helpt op een park met mooie verblijven in een natuurlijke omgeving. Genoeg te doen om je te amuseren!

• 8Onderkomen

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor deze mooie review Ilse.

Graag tot de volgende keer! :)

• 8Irene23-01-2023

Heerlijk weekend (voor de 3e x hier geweest)

Fijne ruime bungalow (13 pers.) van alle gemakken voorzien: grote bank en eettafel, volledig inventaris, sauna, 3 badkamers, ruime tuin met overkapping, 2 koelkasten en wasmachine. Op het park volop faciliteiten, ruim opgezet. In de omgeving van alles te doen, vriendelijke receptie medewerkers. Aanrader om te eten: De Zoes in Helden. Minpuntjes: Bungalow was wat matig schoongemaakt (spinnenraggen, stof en toilet). Geen verduistering of horren voor de ramen. Redelijk harde matrassen. Gehorig.

• 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor deze duidelijke review Irene. Fijn om te vernemen dat je een heerlijk weekend hebt gehad. Je geeft aan dat je niet geheel tevreden bent over de schoonmaak van de accommodatie. Een accommodatie dient bij aankomst schoon te zijn, spic en span. Daarover bestaat geen enkele twijfel. Heb je bij aankomst gemeld dat de schoonmaak niet in orde was? Op die manier hadden we wellicht meteen actie kunnen ondernemen.

Hopelijk mogen wij je nogmaals verwelkomen bij de Leistert! :)

• 9Mariëlle15-01-2023

Heel mooi park.

Zaten in een 5 pers boerderij. Mooi ruim schoon park, leuke binnen speeltuintjes. Zwembad is niet groot maar prima te doen buiten de vak heel rustig zwemmen met een peuter&baby. De grill was ook lkkr. De robot was ook grappig al was zoontje daar wel bang voor. Het zwemmeer zag er ook heel leuk uit, en ook meerdere speeltuintjes. Ze waren zichtbaar het park verder aan het opknappen. Klein min puntje 2 dgn hadden we problemen met de WiFi De slagboom zat daar op dus uiten dat we het park niet af konden.. de bel deed het niet en ook per tel waren ze slecht bereikbaar. Kan een x gebeuren maar bij de 2e x was dat wel irritant en is m'n man naar de receptie gelopen en is het netjes opgelost. Puntje waar het park niks aan kan doen maar voor de gezinnen met een baby met reflux de nutrilon AR voeding is in de omgeving slecht te koop zijn uiteindelijk geslaagd bij de plus. Kortom hebben wij een leuke week gehad en komen zeker terug. 😁

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je duidelijke review en feedback Mariëlle! :)

• 9Mirjam12-01-2023

We komen zeker nog eens terug,mogelijk deze zomer!

Superleuk park, heel veel te doen, alles heel goed geregeld. Enige minpuntje is dat alles binnen pas om 10.00u open gaat, wat erg laat is voor jonge kids die vaak al rond 6u op zijn....

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je mooie review Mirjam. Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, top!

Graag tot de volgende keer.

• 9Fam. Puijenbroek11-01-2023

Alles prima geregeld op dit park. Geen lange rijen bij aanmelding bij de receptie. Voor iedereen was er wat te doen. Genoten met heel de familie.

Eigenaar, 12-01-2023

Bedankt voor het delen van deze review en dat ook nog eens met een 9. Top zeg!

Tot de volgende keer!

• 9Dirk Willems10-01-2023

een goede aanrader die moesten twijfelen.

Heel leuk park voor klein en groot, ook voor grote groepen

Eigenaar, 12-01-2023

Yes, een score van maar liefst een 9, dankjewel Dirk!

• 8Luc VMH09-01-2023

Opnieuw een heerlijk verblijf in de Leistert

De Leistert is voor ons telkens weer genieten. We zijn hier al talrijke keren geweest en nooit teleurgesteld geweest. De bungalows zijn perfect en mooi onderhouden. Het park heeft heel wat voorzieningen en ligt er altijd proper bij. Een mooie omgeving met veel wandel- en fietsmogelijkheden. En voor de shoppers op 20 minuutjes rijden van Roermond Outlet 😉 Enige minpunt was de ongelooflijke file bij het inchecken om 15u30 waarbij iedereen op hetzelfde moment naar de bungalow wil. Dit leidde tot files tot op de openbare weg. Een werkpunt.

• 7Activiteiten

Eigenaar, 12-01-2023

Wauw, wat een top review Luc. Hartelijk bedankt hiervoor! :)

• 10Denise09-01-2023

Geweldig vakantiepark voor jong en oud

Super mooi vakantiepark! Recreatie geweldig, heel leuk warm(!) zwembad, hyperbowlen en minigolf echt een aanrader! Wij waren met familie met kinderen van 0-15 jaar in de 13p bungalow. Grote omheinde tuin, ruim en speels opgezet park. Genoeg te doen voor de kids, zowel binnen als buiten. Enige minpunt wat ik wil noemen. De gordijnen op de slaapkamers zijn niet verduisterend. Je ziet op alle ramen ook allemaal lijmresten van eerdere gasten die dat ook een probleem vonden :)

• 10Activiteiten

Eigenaar, 12-01-2023

Yes, de hoogste score van Denise. Hartelijk bedankt hiervoor. Voor dit soort reviews doen wij het tenslotte.

Tot de volgende keer.

• 8Mèlanie07-01-2023

Fijn familievriendelijk vakantiepark

Wij verbleven in de 7-persoons luxe vakantieboerderij. Inmiddels ons derde bezoek aan dit vakantiepark. Mooie ruime opzet met veel leuke speeltuintjes. Leuk zwembad en prima restaurant. Ruime vakantieboerderij, compleet ingericht een schoon. Dicht bij het bos waar fijn gewandeld kan worden. Wat ons betreft een aanrader!

Eigenaar, 12-01-2023

Bedankt voor je positieve review Mèlanie. Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de Leistert, top!

Graag tot de volgende keer.

Vakantiepark Buitenhof de Leistert info

Camping-informatie