Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke

Kleine hotels
Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke
9,3

193 reviews over Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke in het Nederlands

Boven verwachting, zeker voor herhaling vatbaar !

Gert Koopman
22-9-2018

Dit B&B is echt een aanrader, zeer vriendelijke en gastvrije gastvrouw (niet kennisgemaakt met de gastheer maar deze zal ongetwijfeld van hetzelfde kaliber zijn !) - schone kamers en sanitair , goede bedden, een gezellige woonkamer voor verblijf buiten de eigen kamer, een gemoedelijke sfeer ,een leuk buitenterras en een zeer goed verzorgd ontbijt met de mogelijkheid om een luchpakket mee te nemen - ik kom hier graag nog eens terug want hier wordt Gastvrijheid met een hoofdletter geschreven !

Fantastisch!

Luc
20-9-2018

We zijn hier al vele malen geweest en het is een geweldige uitvalsbasis voor Zuid-Limburg. Men is hier zeer vriendelijk en behulpzaam. Gezellig een praatje en goede tips voor de omgeving. Een lekker welkomstdrankje bij de altijd weer hartelijke ontvangst. Voor ons is er geen betere B&B dan ‘t Reijmerhofke!

Heel goed

A de Graaf
15-9-2018

Heel goede B@B. Wij werden met een kopje koffie artelijk ontvangen door de gast vrouw en kregen alle uitleg. We kregen een mooie en ruime kamer met uitzicht op de binnen plaats. De kamer was schoon en netjes en het bed dik in orde. Prima ontbijt. Omgeving erg mooi en met mooie plaatsen. Al met al een aanrader

Fantastisch!!

Jack & Jozefien
13-9-2018

Dit is een heerlijke B&B. Zeer hartelijke ontvangst, fijne kamers en goed ontbijt. Alles maakt een fris en verzorgde indruk. Deze mensen denken duidelijk vanuit de gast. Fijne ligging, dicht bij Gulpen en een perfect startpunt om te gaan fietsen of wandelen. Ook goede parkeergelegenheid en oplaadpunt voor e-bike aanwezig. Verder zowel binnen als buiten nog verschillende plekjes om te zitten/ ontspannen met een drankje. Drankjes vrij verkrijgbaar (op basis van vertrouwen) tegen zeer redelijk tarief. Voor ons een perfecte B&B!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Sylvia Vorenholt
12-9-2018

Prachtige locatie en -ligging in het mooie Zuid Limburg.

Bijzonder vriendelijke eigenaars. Alles was prima.

Dit is een perfecte B&B, Met heel vriendelijke gastvrouw. Omdat je gebruik kan maken van tuin met mooi uitzicht of de recreatie ruimte is Deze locatie geschikt bij mooi of slecht weer.

Bedden en de kamers zijn prima.

Fantastisch .

J Spaargaren
9-9-2018

Hartelijke ontvangst en een geweldig verblijf. Bedden waren prima en het ontbijt was uitstekend. Mooie ligging je kunt alle kanten uit in het Limburge's Heuvelland.

Snel nog n keer!

Jos den Brink
9-9-2018

Echte Limburgse gastvrijheid! Charmante gastvrouw ;)

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Jos en Lia Bik
2-9-2018

We hebben een heerlijk 5-daags verblijf gehad bij Paulette en Carlo. Ruime kamer met 2 heerlijke relaxfauteuils. Veel kastruimte en nette, schone kamer. Zeer attente en gastvrije eigenaren, denken in alles mee. Lekker ontbijt met lunchpakketmogelijkheid, heel praktisch en fijn. Een echte aanrader!!!

Komen vast nog eens terug.

Dik Diekema
28-8-2018

Van 20 t-m 24 augustus voor de vierde keer gebruik gemaakt van deze B en B. Zoals alle keren zeer vriendelijk ontvangen. Goede nette slaapkamer met ruime bedden en goed liggende matrassen. Ruim ontbijt met mogelijkheid om een lunchpakket te maken. In een woord weer een voortreffelijk verblijf. Komen graag nog eens terug. Ik geef nooit tienen meer een 9,5 is deze B en B mij zeker waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke in Reijmerstok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.