Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke

178 reviews over Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastisch dat er zo'n fijne plek is.

Ronald en Tiny Jansen
18-7-2018

Dit was de 3e keer dat wij 't Reijmerhöfke bezochten en niet voor niets, want wij werden weer warm verwelkomd door de lieve gastvrouw Paulette. Het voelt als thuiskomen in een prachtige omgeving. De kamer was geweldig en schoon. Het ontbijt was heel erg goed verzorgd. Wij komen zeker weer terug.

Gewoon doen

Kees en Rolanda
13-7-2018

Een geweldig ontvangst door de gastvrouw Paulette.

Geweldige kamer, alles schoon en helder, hele goede bedden en een machtig uitzicht.

Overweldigend ontbijt geserveerd op een door ons aangegeven tijdstip.

Een mooie hoeve met ruime parkeergelegenheid en nog een fraaie zithoek in de tuin.

Dit was ook de reden om nog een nacht bij te boeken, in een ruime omgeving is er veel te zien en te beleven.

De natuur is prachtig.

Kortom een B&B wat een echte aanrader is.

Grandioos.

Gerlien en Bert
11-7-2018

Was echt super goed , fijne en hartelijke gastvrouw/man. Wij hebben er heerlijk kunnen wielrennen . Bij het ontbijt was er gelegenheid om broodjes voor onderweg mee te nemen . Zondags na het uitchecken nog gefietst , daarna was er nog de mogelijkheid om lekker te douchen .

Intens genieten

Fam. Buma
7-7-2018

Afgelopen week in 't Reijmerhofke gelogeerd.

Als start/eindpunt voor onze tourritten met de cabrio om de Mergelland- en de Ardennenroute te rijden.

Onderweg genoeg mogelijkheden tot bezoeken van toeristische plekken, maar wij hebben vooral genoten van de prachtige natuur.

We werden zeer gastvrij ontvangen, je voelde je gelijk "thuis"en op je gemak.

De kamer was prima, goed verzorgd en met 2 heerlijke fauteuils.

Het ontbijt was heerlijk en iedere ochtend kregen we er 'n boterhamzakje bij om wat overbleef mee te nemen voor de lunch, ook de flessen water stonden klaar. We vonden ook de parkeergelegenheid op de binnenplaats een groot pluspunt.

's Avonds nog nagenieten in de tuin met volop kersen binnen handbereik.

We hebben genoten en hopen nog eens terug te komen.

Fantastisch!

Teunis Bouman
5-7-2018

Ontvangst was zeer goed tevens de accommodatie was goed

Bourgondische gastvrijheid in een mooie hofstede

Hans Maarten Parigger
28-6-2018

De ontvangst voelde al als een warm bad, en dat is gedurende het hele verblijf zo gebleven. Een prachtige omgeving, een mooie boerenhoeve, een zeer charmante gastvrouw Paulette, mooie schone kamer, en een prima ontbijt. Ik had niet beter kunnen wensen

écht Limburgs ontspannen

Stephan
20-6-2018

Afgelopen week wederom voor een verblijf gekozen bij 't Reijmerhofke, als 'uitvalsbasis' voor een paar mooie fietsritten op de racefiets. Twee jaar geleden heb ik dit ook een keer gedaan en dit was erg goed bevallen. Ook deze keer ben ik zeer tevreden over het verblijf.

Bij aankomst ben ik gastvrij ontvangen, met een lekker welkomstdrankje en je voelt gelijk de welkome en vriendelijke sfeer. Alles ziet er zeer netjes en verzorgd uit, en ook het ontbijt is prima verzorgd.

Het dorpje Reijmerstok is een rustige plek zonder grote drukte. Voor mij ideaal om tot rust te komen of als je niet voor het uitgaansleven komt. Wel ligt Reijmerstok centraal ten opzichte van diverse toeristische plekken waar je makkelijk naartoe kunt.

Een groot pluspunt vindt ik de overdekte veranda in de tuin. Hier kun je genieten van de rust en kijk je uit op de mooie fruitbomen.

Al met al is deze B&B wat mij betreft een dikke aanrader!

Enorm gastvrij.

Gina
16-6-2018

Wij werden erg gastvrij ontvangen, kregen een drankje (heerlijk buiten op het mooie terras) en de zorg voor een taxi werd ons volledig uit handen genomen. De bedden zijn goed en het ontbijt is heerlijk. Toen we vertrokken kregen we een flesje water mee voor onderweg. Wat een service. Graag tot een volgende keer!

We werden gastvrij ontvangen. Schone en nette kamer. Erg mooie omgeving! Lekker en goed ontbijt. Kortom, echt een aanrader.

Echt fantastisch!

Mieke G.
23-5-2018

Wat een hartelijk ontvangst, goede uitleg, prachtige, heel schone kamer en sanitair. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en nog veel meer. De mogelijkheid bestaat binnen of buiten een drankje te drinken. Achter de parkeerplekken is een groet overkapping gebouwd, waar je heerlijk kunt hangen of zitten op de prachtige loucheset, maar er staat ook een tafel en 4 stoelen, en vlak bij de ingang een leuk zitje. Het pension is bijzonder mooi en erg goed bijgehouden. Kortom een echte aanrader, ik kom zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke in Reijmerstok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke scoort een 9.24 uit 10 op basis van 178 reviews.