Tijdelijk €25 aanbetaling

't Reijmerhöfke

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast 't Reijmerhöfke voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 266 reviews

9.2FenomenaalScore uit 266 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

266 Reviews over 't Reijmerhöfke

• 10[email protected]27-11-2022

Schitterende Bed en Breakfast

Supervriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Na telefonisch contact te hebben gehad door het B en B mochten we voor ons bezoek aan de kerstmarkt in Valkenburg eerst de sleutel komen halen zodat we alle tijd hadden voor ons dagje valkenburg. Het B en B is een prachtig verblijf op een rustige en zeer mooie locatie in Reijmerstok. De kamers zijn zeer mooi en we hebben heerlijk geslapen op de goed bedden. De locatie is erg mooi en knus ingericht. In de zomermaanden zou je daar ook heerlijk kunnen vertoeven op de diverse terrassen en achter in de tuin onder de luifel. Wij hebben ook erg genoten van een supergoed ontbijt. Deze locatie is zeker een aanrader. En we zullen er zeker nog eens terug komen. Ook dat kleine kruisje met een krijtje zodat ze weten dat iedereen terug op deze bestemming is geeft extra service. Nogmaals bedankt het was perfekt

• 9Henk en Renée van den Born25-11-2022

Prachtige boerderij op een fantastische locatie!!

Zeer gastvrij met ruime gezamenlijke zitgedeelte!! Nette kamer en lekker ontbijt!

• 8Gerard en Henriette29-07-2022

Gastvrij en gezellig in rustige omgeving

Leuk uitzicht vanuit onze kamer , kamer wat sober en geen koelkast op de kamer Maar gastvrijheid is top en mooie omgeving om te wandelen en te genieten van de rust . Komen zeker nog eens terug ( bij leven en welzijn )

• 10Ann Haesendonckx25-05-2022

Perfect om te wandelen en te genieten van Limburg.

Heel vriendelijke ontvangst. Prima kamer. Lekker ontbijt. Perfecte ligging met bewegwijzerde wandelroutes vlakbij. Veel mogelijkheden om buiten te zitten. Wij hebben 's avonds nog genoten van een aperitief in de tuin.

• 9Bianca20-05-2022

Zeer goed

Erg fijn verblijf gehad mooie nette ruime kamers en een hartelijk ontvangst gezellig binnenplaats en barretje

• 9Michiel14-05-2022

Vriendelijke ontvangst, mooie kamer, goed ontbijt.

De gastvrouw is bijzonder vriendelijk, de kamer en het ontbijt waren uitstekend. Echt een aanrader.

• 9Gea van der Veen13-05-2022

Wij hadden een fantastisch verblijf van 2nachten .De gastheer en gastvrouw konden niet genoeg voor ons doen .De kamers waren heel gezellig en heel schoon.Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd. In alle vertrekken een gezellige sfeer.Een echte aanrader

• 8John en Marja20-03-2022

Een aanrader!

Leuke huiselijke B&B, zeer vriendelijke gastvrouw en alles ziet er op en top verzorgd uit.

• 9Martijn van Dijk13-03-2022

Kleinschalige gezelligheid

Afgelopen weekend heb ik hier gelogeerd met mijn vader. Voor mij was het de derde keer, mijn vader kwam hier voor t eerst en bevestigde mijn omschrijving. Het is een relatief eenvoudige Bed and Breakfast maar daar hadden we ruim voldoende aan. De kamer was zeer ruim (grote versie) en heel schoon. Alles ruikt fris en er liggen zachte handdoeken klaar elke ochtend. Goede bedden en een klein gezellig ontbijtzaaltje met een goed verzorgd ontbijt. Zeer vriendelijk en gastvrij, en in het aanbouwtje kun je gezellig zitten met n drankje uit het kleine barretje. De ligging is ideaal en het pand ziet er zeer verzorgd en authentiek uit. Prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde en we komen dan ook heel graag nog eens terug!

• 9Ingrid12-03-2022

Genieten!

Prima B&B, prettige ontvangst door gastvrouw, kamers zijn netjes en schoon, lekker ontbijt en mooie omgeving om te wandelen en/of fietsen.

Bed & Breakfast 't Reijmerhöfke info

Het complex