Camping De Botkoel

Camping De Botkoel
9,6

172 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

In een woord super camping!

Marlies en Lei, 5-4-2018

We wonen in omgeving, sterker nog mijn man is 100 meter verderop geboren en we hebben jaren in Puth gewoond. We wilde onze nieuwe caravan testen en dachten we gaan naar Marjes en Louis. Nou daar hebben we geen moment spijt van gehad. Het was super, de ontvangst, het op de plaats zetten van de caravan met de tractor, het sanitair, maar natuurlijk de super ligging en het daarbij horende uitzicht, zelfs voor ons.. iedere dag weer een verassing. Ondanks de mindere weersomstandigheden afgelopen Pasen hebben we zeer genoten, mede door gezelligheid van de eigenaren.

Ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan kamperen en wens jullie ook veel plezier.

Bijzonder stukje Nederland

Maud en familie, 19-12-2017

Bij aankomst werden wij enorm hartelijk ontvangen. Wij ontvingen veel informatie vanuit de omgeving. Dat was enorm fijn. Daarna gingen wij met Louis naar de camping. Hier hebben wij samen een schitterende plek uitgezocht. Het uitzicht is adembenemend. Je kunt vanaf de camping heerlijke wandelingen maken. Ook hebben we veel uitstapjes gemaakt. Het sanitair is prachtig en wordt zeer goed schoongemaakt. Wij komen zeker nog eens terug. Deze camping staat in onze top 3 lijst van de campings!!!

Supet

Roel Tijmes, 9-12-2017

Alles oke mooie plekken met super uitzicht

Fantastisch uitzicht, super sanitair en erg vriendelijke mensen

Helemaal top!

Michel Penders, 7-11-2017

Afgelopen zomer ben ik hier met mijn gezin geweest. Onze kinderen waren toen 7, 8 en 10 jaar. Ze vonden het geweldig, de vrijheid, lekker hun fietsen mee. Het uitzicht was zo mooi. Alsof je in Frankrijk bent. Onze dochter wilde hier haar kinderfeestje vieren. We hebben toen direct een weekend geboekt eind september. Alleen toen was het heeeeeel slecht weer. Alleen maar regen. We belde om ons af te melden en er was alle begrip. Volgend jaar zullen wij zeker weer terugkomen en hopen we ook haar kinderfeestje hier te geven. Vrijheid = blijheid.

Geweldig! Genoten en dichtbij

Nicolle van den Berg, 7-11-2017

Het uitzicht is prachtig en kun je van te voren niet indenken. We wonen in de buurt en wilde hier onze vouwwagen uittesten. De kids vonden het er zo mooi dat ze direct zeiden hier tijdens de zomervakantie ook naartoe te willen. Ze voelde zich heerlijk vrij, trampoline, zwembad, en genoeg speelruimte. Zalig gewoon!

Super gezellig en netjes!

Esmeralda, 7-11-2017

Vriendelijke mensen, mooi verzorgde accommodatie en een schitterend uitzicht!

Geweldige camping met een familie sfeer...........

Theo & Tineke Aerts, 5-11-2017

Eigenaar met zijn vrouw en dochter zijn vriendelijk behulpzaam wanneer nodig.

Bijzonder leuke sfeer je voelt je er thuis zeg maar.

Fantastische camping!

Mary Stam, 31-10-2017

Mooie ligging, super aardige campinghouders. Sanitair is nieuw en prima verzorgd.

Ruime plekken.

Je kunt heel veel uitstapjes in de omgeving doen.

geweldig

denny, 23-10-2017

We werden vriendelijk ontvangen, het uitzicht is prachtig.

de camping en het zeer goed onderhouden, kamperen bij de appelboer geweldig.

in de omgeving is er veel te doen. we hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Botkoel scoort een 9.6 uit 10 op basis van 173 reviews.