Camping De Botkoel

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

302 reviews over Camping De Botkoel

• 2019
    10Diana31-12-2019

Fantastische aanrader. Zeer rustig, mooi uitzicht

Prachtig gelegen camping. Zeer rustig gelegen en ruime plekken. Prachtig uitzicht en mooie omgeving om te wandelen en fietsen (E-bike aanbevolen). Familie Cals doet alles voor hun gasten. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Natalie31-12-2019

Een paradijsje

Alles ligt er keurig netjes en schoon bij. Gezellige eigenaren. Behulpzaam en vriendelijk. De camping is TOP!!! Sanitaire voorzieningen een 10 met n griffel!! De ligging is fabelachtig. Een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Nanne30-12-2019

Uitvalsplek voor rust en lekker genieten

wederom genoten van deze geweldige camping en fantastische omgeving. De camping is proper en kindvriendelijk met een prachtig uitzicht en op loopafstand liggen een paar brasseries en een heerlijke ijsboerderij. Het was een vakantieweek zoals een vakantie hoort te zijn: rust en Bourgondisch. Dankzij de tips die we kregen, kwamen we nog tijd te kort om alle heerlijke restaurants, terrasjes en leuke plaatsjes te bezoeken. Reden te meer om nog een keer terug te komen. Dank jullie wel voor de gastvrijheid.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Nanne30-12-2019

een hele fijne vakantieplek

wederom genoten van deze geweldige camping en fantastische omgeving. Bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere vla die jullie bezorgden op mijn verjaardag. Jullie camping is kindvriendelijk, proper en met een geweldig uitzicht. We kregen enthousiaste tips om te genieten van de limburgse omgeving, de gezellige terrasjes in de nabije omgeving, connecties met de heerlijkste restaurants werden met ons gedeeld. De vakantie was te kort om alle tips uit te proberen, dus komen we zeker nog eens terug.
    Kortom, we hebben net als in 2017 geweldig genoten van de bourgondische tijd.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Ellen15-11-2019

Mede door het mooie weer een lang weekend weg in het mooie Limburg op camping de Botkoel. Een warm ontvangst waarbij we een echt ‘thuis-gevoel’ kregen. De eigenaren denken echt mee maar gunnen je tegelijkertijd ook alle rust samen met je gezin. Onze kinderen hebben zich heerlijk kunnen uitleven. ‘S avonds gezellig samen afwassen en douchen in het super mooie en hygiënische sanitairgebouw. De kinderen hadden het heerlijk en wij kwamen ook echt tot rust. Fijn dat ze ook mooie tips gaven voor dagjes uit. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9P.A. Wammes25-10-2019

Mooie camping. Schoon en uitzicht is ook mooi. . Vriendelijke camping beheerders.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Chiel24-10-2019

Enorm gastvrije camping op een prachtige locatie.

Hartelijk ontvangen bij aankomst en vakkundig naar onze plaats gebracht. Net als iedereen een prachtig uitzicht op Schinnen en ver daar buiten. Mooie ruime plaatsen die zo opgesteld zijn dat iedereen het zelfde mooie uitzicht heeft. De avond van aankomst genoten van het kampvuur dat was georganiseerd, met brood op stok en marshmallows voor de kinderen. Geweldige, schone sanitaire voorzieningen, zelfs voor mindervaliden. De gastvrijheid en de ligging van de camping zijn een reden om weer terug te komen volgend jaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10DJ21-10-2019

Prachtig

Mooie camping, vriendelijke mensen, prachtig uitzicht, mooie motorroutes in de omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Finn17-10-2019

Goed verzorgde camping. Super!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10feitehofman17-10-2019

Aanrader!

Mooie omgeving, vriendelijke mensen. En uiteraard zeer netjes en schoon!

Alleen gereisd in september 2019

5 tips over Camping De Botkoel

• Henk, 16-09-2019

Probeer de mooie wandelingen die op de Verkrijgbaar zijn gratis

• Carla Ulaga, 28-08-2012

Bezichtig ook eens de Alphabrouwerij of de Canisiusstroopfabriek kortingskaarten hangen in het rek.

• annemie24, 06-07-2012

In het dorp was net een brasserie geopend, hier hebben we heerlijk gegeten en op het terras gezeten.

3 vragen over Camping De Botkoel

• Freek Laarman, 06-07-2019

Elektra

Op de website zie ik geen max. te gebruiken ampère.

• fam Bekkers, 17-06-2019

teleurstellende ervaring

n.a.v. de award bezoekje gebracht om een kijkje te nemen. In ons enthousiasme hebben we bord eerst melden over het hoofd gezien. Hierover werden we aangesproken.... geen probleem overigens, regels zijn regels. Maar de manier waarop dit gebeurd is ronduit belachelijk. Na 2 of 3 keer excuses aanbieden bleef de man doorgaan en werden we voor analfabeet uitgemaakt. Meneer de camping-medewerker, het is de toon die de muziek maakt.... maar zo benader je geen gasten.

• wamjansen, 06-06-2015

wandelroutes

kan ik zo vanaf de camping gaan wandelen in de bossen of lanen. in ieder geval rustige wegen

Henk en Hennie, 03-07-2015

dit is zeker het geval