Géén boekingskosten

• 9.8Staat v/h sanitair
  • 9.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Winnaar van twee Zoover awards in 2018 is Camping de Botkoel in Puth. Deze kindvriendelijke camping beschikt over een grote speelweide, jeu-de-boules baan en vernieuwd sanitair (ook geschikt voor baby’s en invaliden). De camping is een goede uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten, een bezoek aan Maastricht of een dagje naar de Alfa Brouwerij.

Contact

527 Reviews over De Botkoel

• 9Nanne31-12-2021

Zeer ontspannen verblijf

Verblijf was zeer ontspannen, net waar we behoeften aan hadden. Pure eenvoud, boekje en drankje erbij, genieten van de mooie omgeving op de fiets, heerlijk gewandeld, culinair genoten bij restaurant ‘Biej de Tant’ in Schinveld, de Alfa bierbrouwerij in Thull bezocht, beiden een aanrader! De eigenaresse, haar man en vader, die samen de camping beheren, waren enorme behulpzame en vriendelijke mensen. Volgend jaar gaan we er zeker weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10C j van den Berk31-12-2021

Geweldig

De Botkoel. Een geweldige camping. Fijne ontvangst. Mooie en zeer schone sanitair ruimte. Geweldig uitzicht. Een heerlijke boerderij camping met een geweldig uitzicht. Net of je in het buitenland zit . Gewoon genieten. Ook met twee dochters van 12 en 15 als vader alleen. Mooie omgeving. Gewoon genieten.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Giel30-12-2021

Geweldig mooie ervaring.

Een prachtig gelegen camping met uitzonderlijk vriendelijke beheerders. Super schone sanitaire voorzieningen voor klein en groot. Elke kampeerder wordt met een uniek uitzicht op een plek geplaatst zodat iedereen toch uitzicht heeft. Dit uitzicht rijkt overigens ruim 40km. Voor kinderen is er een ruime speeltuin met een klimrek, trampoline, zandbak enz. Een pracht van een zwembad staat net naast het terras, lekker centraal. Er is zelfs een kampvuur voor kinderen georganiseerd, waar de kinderen een broodje op een stok konden bakken boven het vuur. Met als afsluiting marshmallows. Verder is de omgeving prachtig om te wandelen en te fietsen. Echt een aanrader.

• 10Gido30-12-2021

Fantastisch!

Pareltje in Beekdaelen; SUPER verzorgde camping. Campingterrein uitstekend verzorgd met DE beloofde PANORAMA-uitblik: Fantastisch. Sanitair super verzorgd. Ook aan de kids wordt gedacht :) Lekker een weekje tot rust gekomen.

• 10Marlie30-12-2021

Geweldig

Gastvrij en zeer behulpzaam Doen alles om je op je gemak te voelen Heel fijn we gaan beslisd terug

• 10Jadranka30-12-2021

Een absolute aanrader!!!

😍 Genoten van een prachtig uitzicht op een hele mooie locatie met super sanitaire voorzieningen, heerlijk gegeten in de buurt bij oa Peil 5, Biej de tant, Boon etc. Super wandel en fietsroutes (incl fietsenstalling op locatie om elec. fiets op te laden) leuke uitstapjes gemaakt naar Valkenburg, Maastricht, Aken etc! Bakker komt 5 x per week naar de camping met heerlijke verse broodjes! De was kan schoon weer mee naar huis (wasmachine en droger is aanwezig👍) en dan nog de vakkundige tips van “opa” die zijn uiterste best deed om alles goed uit te leggen en hielp bij het waterpas zetten van de caravan. Kortom een Super Service op een locatie waar je je meteen thuis voelt!

• 10Truus20-12-2021

Limburgse gastvrijheid!

We hebben een geweldig verblijf gehad. Heerlijk genoten van de najaarszon. We hadden onze fietsen mee en konden deze mooi plaatsen in de grote overdekte fietsenstalling. Door het mooie landschap en weer hebben we onze fietsen dus gretig gebruikt. Tijdens ons verblijf hoorden we van het onlangs verlies van de vrouw van de eigenaar; zware periode maar knap hoe hij toch de draad weer probeert op te pakken samen met gezin. Wij zijn in ieder geval echt verwend door hun gastvrijheid. Een echte aanrader voor de levensgenieter!

• 10Peter20-12-2021

De Botkoel is zo bijzonder! Prachtig uitzicht, mooie ruime plekken, schoon en goed sanitair, fijne mensen. De omgeving bied daarbij ook zoveel: van wandelen en fietsen tot aan het Bourgondische leven. Sittard en Maastricht in de nabije omgeving. Kortom: deze camping heeft alles wat je hartje begeert. Top!!!

• 10Monique20-12-2021

Was het maar alweer voorjaar!!

Even op bezoek bij onze favoriete camping wat zelfs in de winter adembenemend is. We kunnen niet wachten totdat het seizoen weer opent. De rust maar zeker het uitzicht en niet vergeten de gastvrije beheerders. Dit is wat Limburg is en wilt uitstralen.

• 5Richard05-11-2021

Niet meer

Botkoel is opzich een mooie uitzicht camping, ligging is prima. wat ons erg stoorde was de bemoeienis van de eigenaar over het neerzetten van de caravan. Het zou en moest op zijn manier gebeuren.....nog nooit meegemaakt... Behulpzaam zijn is prima, maar dit is erg dwingerig. Jammer van de mooie locatie, maar wij hoeven hier niet zo nodig meer naar toe. Sanitair is overigens prima

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden