Camping De Botkoel

206 reviews over Camping De Botkoel in het Nederlands

Super camping en omgeving

Finn
22-9-2018

Wat een warm welkom. We kregen veel informatie uit de omgeving. Je kunt er prachtig wandelen en fietsen. De camping is rustig gelegen. De warme bakker komt op de camping. De supermarkt is op korte afstand. Zeer prettig. We hadden ook een kortingskaartje gekregen van een restaurant Steak house Leon. Ook een aanrader. De rondleiding bij de alfa brouwerij is ook een echte aanrader. De camping is zeer centraal gelegen. Wij komen zeker terug.

Super

Frans en Elly
20-9-2018

Het ontvangst was erg prettig. We kregen zelfs hulp bij het opbouwen van de voortent. De camping (terrein) vinden we super, en het sanitair kon niet mooier en schoner. We waanden ons in het buitenland, door de prachtige vergezichten. En ook de appels waren heerlijk!

Rustieke camping in het heuvellandschap

Randy
15-9-2018

Een hele fijne rustige camping op een mooie locatie. Voor de eigenaren is niets te gek. Die staan altijd voor je klaar. Het is een prachtige omgeving. Op de camping hebben ze ook een heel klein winkeltje. Erg goed geregeld allemaal. Het sanitairgebouw wordt heel netjes onderhouden. Geen enkele slechte ervaring gehad hier.

Zeker voor herhaling vatbaar

Debbie Priester
15-9-2018

Alles aan deze camping is gewoon top geregeld. Het word beheerd door een super lief en betrokken echtpaar die altijd voor je klaar staan. Het toilet en douchegebouw wordt iedere dag netjes gehouden. Het uitzicht vanaf de staanplaatsen is prachtig. En doordat het geen super grote camping is blijft het contact heel persoonlijk. Een hele fijne ervaring! En de appelsap die ze verkopen 😍

Een echte aanrader.

Benny
14-9-2018

Prachtig uitzicht. Super sanitair. Gastvrije en aardige eigenaren.Mooie omgeving.

Super!

Sander
6-9-2018

Zoals iedere keer gewoon een mooie camping. Eigenaren zijn behulpzaam en willen dat iedereen van het prachtige uitzicht kan genieten. Het toiletgebouw is superschoon en de douches zijn gewoon goed! Een leuke speeltuin voor de kinderen, alhoewel de bezoekers vaak al wat ouder zijn. Desalnietemin is het altijd gezellig. In de receptie kan je echt heerlijke appelsap kopen die gemaakt is van appels uit de boomgaard.

Voor ons is dit een camping waar we zeker nog vaker terug komen.

Henk
27-8-2018

Alles was prima En goed verzorgd

BeMo Dekker
26-8-2018

Geweldige camping in een mooie omgeving met hele leuke camping eigenaars waar niets te gek voor is!

Fantastisch mooie omgeving

Benno en Jeannet Boshoven
22-8-2018

Als je van wandelen en fietsen houd, moet je hier zijn.

Fantastisch!

Nienke
19-8-2018

Geweldige camping! Heerlijk om echt te kunnen genieten. Sanitair super schoon. Alles word goed bijgehouden. Nooit zonder wc papier of zeep. Mooie plekken mooi uitzicht.

Ze helpen je als je wat wilt of zoekt in de buurt.

Ze zijn geduldig met onze kinderen. Onze kinderen konden hun gang gaan. Speeltuin word goed bijgehouden en alles is veilig. Heerlijk om zelf ook even lekker bij te komen.

Iedereen is ook ontzettend aardig.

In 2015 waren we er al een keer geweest en nu ook weer even genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Botkoel in Puth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Botkoel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.