Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

• 8.5Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Bij het Limburgse Posterholt vind je Landal Landgoed Aerwinkel. Het park is rustig en ligt in een bosrijke omgeving. Voor de kinderen is er behalve een klein zwembad en wat speeltuinen weinig te doen, het park is gericht op rustzoekers. In natuurgebied de Meinweg zijn vele wandelpaden. Roermond ligt vlakbij of steek de grens over met Duitsland.

229 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

• 8Kirsten07-10-2019

Nette huisjes en park.

Nette huisjes, goede schoonmaak (beste ooit, en we hebben best wat huisjes bezocht). Vriendelijke mensen werkzaam. Gewoon een basis park, met een “thuis” gevoel. Zwembad klein maar schoon. Kom hier zeker nog eens terug.

Wel uit de beurt van alles. Maar daardoor ook heerlijk rustig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8maria06-08-2019

zeer mooi opgezet en ruim park met moie huisjes

mooi rustig park, schone nette huisjes, goede bedden,vriendelijk personeel, klein eenvoudig zwembad, maar onze meiden hebben zich er prima vermaakt, weinig tot geen animatie, dit vond ik wel erg jammer, speeltuintjes op het park zijn erg leuk en vrij nieuw. de brasserie is vrij prijzig, het eten is we goed. wij hebben genoten van 10 fijne dagen

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Sandra26-07-2019

Prima park, geweldige omgeving

Prima park .. tip: boek een gemoderniseerde bungalow. We zitten nu in een oud type maar das dan ook echt wel wat ouder en smoezelig.. Niet echt wat we gewend zijn van Landal.

Verder prima en heerlijk rustig en relaxed park.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Deejay14-07-2019

Fantastische vakantie!

Keurige Bungalow, Mooi ingericht en goed schoon. Vriendelijk ontvangst met een duidelijke uitleg. Omgeving is leuk om te fietsen en te vissen. De horeca was netjes verzorgd en het eten was goed. Ook in de omgeving zijn er voldoende opties om te eten van snackbar tot restaurant. Erg genoten van deze vakantie!

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Piet22-04-2019

Ontspannen

Heerlijk rustig park in een mooie omgeving. Klein zwembad, maar de kinderen vonden het leuk. Fietsen gehuurd en genoten van de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Stikkelman06-01-2019

Het was geweldig

De rust die je daar vind is geweldig, je kunt er wheerlijk wandelen.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    8Freek van der Maas19-10-2018

Geweldige week

Bij aankomst hartelijk verwelkomd door een medewerker van Landal die alles vertelde over het verblijf op het park. Onze bungalow (no 113) was echt geweldig. Voorzien van alle comfort, lekker ruim en licht en prima onderhouden. Ook de horeca op het park is prima. Leker eten en drinken en vriendelijk en behulpzaam personeel. De week is veel te snel voorbij gegaan maar we komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Marja16-08-2018

Heerlijke vakantie gehad!!

Heerlijke vakantie gehad!Mooi,rustig park en gezellige,prima huisjes met veel ruimte rondom.Ook de Brasserie is goed,heerlijk gegeten en de afhaal was ook prima!Vriendelijk personeel.Zwembad klein maar ook goed genoeg om lekker te zwemmen en viel ons op hoe rustig het soms nog was!Omgeving is super en er is veel te doen.Wij hebben ons prima vermaakt!Klein puntje de schoonmaak binnen en buitenkant huisje zou nog wel wat beter kunnen.Maar verder was het Top!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Polman06-03-2018

Heerlijk rustig!

Landgoed Aerwinkel is een mooi aangelegd en rustig park. De bungalows hebben veel ruimte rondom. Type 6D1 is een gezellig en compleet ingerichte bungalow. De badkamer is klein en eenvoudig, maar verder prima. Het zwembad op het park is niet groot, maar je kunt er heerlijk zwemmen! Voor je boodschappen kun je terecht bij een mooie "Plus" in Posterholt, of bij de "Aldi" in Vlodrop (een paar kilometer verderop). Als je van rust en natuur houdt, is dit park echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

• 7Celine27-02-2018

belangrijke verbeterpunten

We zaten in een bungalow voor 6 personen. Positieve punten: er zijn genoeg borden, pannen, bestek en een handig service pakket. De wifi werkt goed. Badkamer boven was modern. Verbeterpunten: doorgezakte matrassen waardoor slapen erg moeilijk ging. Extreem gehorig, aanrader is om oordoppen mee te nemen. Als laatste is de badkamer beneden toe aan vernieuwing.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2018

31 tips over Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

• M., 15-03-2014

Mondo Verde in Landgraaf, wandelen op de Meinweg, Thorn, Roermond.

• P. van Klaveren, 09-02-2014

Roermond is erg leuk om te bezoeken; combi Outlet en Centrum was goed te doen.

• marian de min, 15-09-2013

roermond outlet leuk om heen te gaan

8 vragen over Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

• toos v Vugt, 05-03-2019

huisjes nr 35 of 19

wil graag weten of er in deze huisjes een bad of douche zit .

• Mike Van Deursen, 10-11-2018

Vissen

Mag je vis meenemen of moet alle vis worden uitgezet

• RJ Haze, 23-09-2018

wandelen

Hallo, wat zijn de mogelijkheden om te wandelen in de directe omgeving van het park ?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan