Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

Heerlijke vakantie gehad!!

Marja
16-8-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad!Mooi,rustig park en gezellige,prima huisjes met veel ruimte rondom.Ook de Brasserie is goed,heerlijk gegeten en de afhaal was ook prima!Vriendelijk personeel.Zwembad klein maar ook goed genoeg om lekker te zwemmen en viel ons op hoe rustig het soms nog was!Omgeving is super en er is veel te doen.Wij hebben ons prima vermaakt!Klein puntje de schoonmaak binnen en buitenkant huisje zou nog wel wat beter kunnen.Maar verder was het Top!!

Heerlijk rustig!

Fam. Polman
6-3-2018
  • Onderkomen8

Landgoed Aerwinkel is een mooi aangelegd en rustig park. De bungalows hebben veel ruimte rondom. Type 6D1 is een gezellig en compleet ingerichte bungalow. De badkamer is klein en eenvoudig, maar verder prima. Het zwembad op het park is niet groot, maar je kunt er heerlijk zwemmen!

Voor je boodschappen kun je terecht bij een mooie "Plus" in Posterholt, of bij de "Aldi" in Vlodrop (een paar kilometer verderop).

Als je van rust en natuur houdt, is dit park echt een aanrader!

belangrijke verbeterpunten

Celine
27-2-2018
  • Onderkomen5

We zaten in een bungalow voor 6 personen. Positieve punten: er zijn genoeg borden, pannen, bestek en een handig service pakket. De wifi werkt goed. Badkamer boven was modern.

Verbeterpunten: doorgezakte matrassen waardoor slapen erg moeilijk ging. Extreem gehorig, aanrader is om oordoppen mee te nemen. Als laatste is de badkamer beneden toe aan vernieuwing.

zo rustig!!

josefien
8-1-2018
  • Onderkomen9

Ondanks een volgeboekt park genoten van de enorme rust op het park. De huisjes zijn heel ruim en voorzien van alle comfort, het enige wat ik miste was kinder servies en bestek. Mijn zoontje van 2 slaagde er natuurlijk in op die manier iets te breken. Het zwembad is klein maar fijn. 's morgens brandschoon, tegen de middag helaas niet meer. Een tussentijdse schoonmaakbeurt zou zeker op zijn plaats zijn. Jammer dat er slechts op donderdag en zondag Bollo buffet was voor de kinderen, maar gezien mijn zoontje de enige klant was natuurlijk wel begrijpbaar.

Rustig, aangenaam verblijf.

Familie met kleine kindjes
3-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Onze vakantie was goed. Huisjes zijn ruim, schoon en mooi geplaatst op het park. Her park is rustig, met toch nog genoeg te doen voor de kleintjes.

Toch ook best wel wat minpunten; het is erg ver rijden naar leuke toeristische plekjes - zwembad met regelmaat niet goed schoon - eten in restaurant sterk wisselend in kwaliteit - de animatie is ontzettend minimaal, ...je kunt toch op zijn minst wat kussens wegleggen voor de kindjes om op te zitten wanneer Bollo komt - naast zwembad ligt een zwemvijver van aangrenzend (wat minder onderhouden) park, dit trekt helaas wat steekvliegen aan rondom het zwembad.

Wel hebben we een leuke vakantie gehad! Voor wie het niet erg vindt om te rijden, geen entertainment wil en wie het niet erg vindt een aardig eindje te moeten kuieren voor een moooie wandeling.....prima plekje.

Een aanrader

Peter Kaijen
13-12-2017
  • Onderkomen10

We hebben met onze familie van 8 volwassenen en 5 kleinkinderen de 70e verjaardag van Oma gevierd. We hadden twee bungalows gehuurd en een kamer in het vlakbij gelegen B&B Postelly. We begonnen zaterdagmiddag met thee en vlaai gevolgd door bowlen met tapas hapjes en gourmetten in het restaurant. Zondagochtend hebben we nog met z'n allen van een heerlijk ontbijt genoten. Alles was piekfijn geregeld en we hebben het erg naar ons zin gehad. Kortom een aanrader als u uw verjaardag eens wat uitgebreider wil vieren!

fantastisch

H en H
8-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het is zeer goed onderhouden park in het groen, zeer rustig op het park. Mooie omgeving een goed uitvalbasis voor uitstapjes en dagjes weg. Ons huis (61) was een extra luxe, heel netjes en schoon bij aankomst, Van alle gemakken voorzien. Er waren 2 kleine mankementen die werden zeer snel en goed verholpen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Klein min puntje was dat er weinig privacy was als je in de huiskamer zit (een speeltuintje tegenover het huisje) men kan zo binnen kijken als men aankomt lopen of in de speeltuin is. Bedden waren goed. En de extra luxe van het huisje deed zijn naam eer aan echt geweldig!!

Rustig mooi park

Annette
13-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Een mooi rustig park met veel privacy. De eekhoorntjes tikken gewoon op de ramen wanneer ze eten willen hebben, geweldig leuk. Huisjes zijn netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Klein nadeel zijn de bedden... doorgezakt en liggen verschrikkelijk en de vele blaffende honden op het park. Zwembad is klein maar je kan er in zwemmen. Het park ligt dichtbij Duitsland, binnen een uur ben je in Keulen. Ook België is prima te doen.

• Activiteiten7

Rustig gelegen park, vlakbij Nationaal park de Meinweg en de Duitse grens. Je kunt genieten van de rust en mooie omgeving en natuur. Wil je de drukte opzoeken dan is de binnenstad van Roermond dichtbij. Heel gezellig! Ideaal voor rustzoekers. Maak een kanotochtje over de Roer (stroomafwaarts) en je ziet misschien net zoals wij de IJsvogel. Een geweldige ervaring. Vanaf Vlodrop is dit mogelijk (Landwinkel Schurenhof).

De tuin rondom het huis is heerlijk groot. Bungalow zelf is van alle gemakken voorzien. Kortom een aanrader!

Outlet Roermond voor ons nooit meer. De binnenstad van Roermond is veel gezelliger!!!

Lekker rustig in een bosrijke omgevening

Henk Rijndertse
15-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Een heerlijk rustig bungalow park in een bosrijke omgeving, jammer dat niet alle bungalows meer aan vakantiegangers wordt verhuurd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel in Posterholt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.