Géén boekingskosten
NederlandLimburgPosterholtVakantieparken PosterholtVakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel

NederlandLimburgPosterholt

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Landgoed Aerwinkel voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 248 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bij het Limburgse Posterholt vind je Landal Landgoed Aerwinkel. Het park is rustig en ligt in een bosrijke omgeving. Voor de kinderen is er behalve een klein zwembad en wat speeltuinen weinig te doen, het park is gericht op rustzoekers. In natuurgebied de Meinweg zijn vele wandelpaden. Roermond ligt vlakbij of steek de grens over met Duitsland.

248 Reviews over Landal Landgoed Aerwinkel

• 6J & M04-07-2022

Ontspannen vakantie beleefd.

Heerlijke ontspannen week hier gehad. Huisje is van binnen wat minder goed onderhouden, (kitranden die loslaten; spak wat vd muren afbrokkelt). Gelukkig was het prachtig weer en waren we veel buiten. Buitenom het huisje was echt heel mooi. Het is heel erg ruim en je hebt er erg veel privacy. Onze dochter kon heerlijk in het gras spelen en er was altijd wel wat schaduw te vinden om het huisje heen. Nadeel waren de vleermuizen, de uitwerpselen lagen overal. Op het park zelf is niet zoveel te beleven en de horeca gelegenheden waren 3 dagen in de week gesloten waaronder de zaterdag. Onbegrijpelijk! Personeel was wel erg vriendelijk - behulpzaam. De omgeving is echt prachtig en genoeg te doen voor ieder wat wils (mooie fiets- en wandelroutes, peewee speelpark, kastelen etc.). Voor ons met een jong kind was dit helemaal prima, maar kan mij voorstellen dat het met wat oudere kinderen veel te saai is.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 1Ilona19-05-2022

Nooit meer!!

Bij aankomst ging het al fout. Bij spitsuur 1 loket open, lange wachttijd, geen horeca de komende 2 dagen, geen zwembad (pomp kapot). Er kwam nog meer aan het licht. In het luxe huisje diverse dingen vies, schimmel in de douche, jetstreambad kapot en gewoon niet serieus genomen worden. De receptioniste deed haar best maar de parkmanager had er schijt aan. En deed alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat het allemaal niet in orde is en dat de faciliteiten dicht zijn. Zwemles gaat voor op de betalende gasten. Geen enkele spijtbetuiging, geen compensatie maar ons wel laten blijken dat we zeikerds zijn. We moeten nog teruggebeld worden voor een fatsoenlijke compensatie zoals beloofd en om de tafel om het te bespreken is ook niet gebeurd. Gewoon respectloos. Wij raden dit park zeker niet aan! Nooit meer Landal. de klant staat bij Landal niet op nummer 1. De omgeving is geweldig (dat maakte een hoop goed) maar kies een ander park!!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Carl17-04-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Wegblijven is de boodschap, bungalow was gewoon smerig bij aankomst. Heel de keuken vol met vet plekken, pan met vet en al weggezet, eetgerief niet proper, stuk uit tafeltje, .... Sommige zaken liggen aan de vorige huurder maar ik betaal aan Landal om in een deftige woonst toe te komen en wens niet te moeten kuisen bij aankomst. De weinige kleedkamers van het zwembad hebben ook een upgrade nodig.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Gerard09-01-2022

Mooie huisjes in rustig park

Heerlijk tot rust gekomen. Prachtige huisjes type 4BL hadden wij geboekt. Echt een luxe huis van alle gemakken voorzien. Eigen sauna en bubbelbad was geweldig. Veel privacy in je eigen tuin. Centrum was ook leuk. Als Corona voorbij komen we zeker terug om te bowlen en uit eten te gaan en natuurlijk lekker zwemmen.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Jaantje26-09-2021

Heerlijk verblijf

Het huisje was netjes, vernieuwd en gezellig ingericht. Het zijn leuke huisjes met die luikjes. Op het park is het rustig. Gezellig receptiegebouw met een prima restaurant, gezellige bowling en een zwembad wat voor ons prima is. Vriendelijk personeel bij de receptie. In de omgeving is heel veel te doen. Ook als je met kinderen gaat.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Ger06-09-2021

Goed park, maar huisje 82 is slecht onderhouden.

Wij hadden huisje 82. Dit huisje is nog niet gerenoveerd, daardoor erg gedateerde inrichting. Ook liet het onderhoud te wensen over. Veel relatief kleine dingetjes, zoals niet doorlopen van afvoer, loshangend batterijklepje afstandsbediening, ventilatierooster in terrasdeur kapot, slecht sluitende ramen en deuren en dat soort dingen. Omdat wij dezelfde prijs moeten betalen als een wel gerenoveerd huisje, mogen we toch op zijn minst verwachten dat er niet bezuinigd wordt op het onderhoud, omdat het huisje toch binnenkort gerenoveerd zal worden. Het park zelf is wel goed onderhouden, het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam, huurfietsen zijn prima. Dus samengevat: goed park, maar jammer van de staat van onderhoud van huisje 82. Wij zijn beter gewend van landal.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 6Nora11-08-2021

Mooi en keurig netjes, maar erg rustig.

Wij verbleven 1 week op landgoed Aerwinkel in een EL huisje. Mooi huisje met heel veel ruimte erbij, dat geldt eigenlijk voor het hele park. Tip:plaats horren voor de ramen zodat de vleermuizen niet naar binnen kunnen, 2x 1 binnen gehad s'nachts op slaapkamer. Minpunt:het terras grenst bijna aan het terras van achterburen, zo jammer omdat er heel veel ruimte om het huisje is.Restaurant op woensdag en zaterdag gesloten.hier mogelijkheid tot afhalen, heel klein zwembad, buitenbad gesloten, 4 bowlingbanen. Alles ook vroeg gesloten, oogt wat verlaten allemaal, geen animatie in de avond.Fietsverhuur, goede e-bikes, je kan mooi fietsen in de omgeving. Supermarkt ,Plus, in het dorp en bakker.Roermond op 10min.veel kastelen, Zuid-Limburg is mooi. Voor jeugd is het park niet geschikt, er verblijven ook veel senioren. Prachtig huisje en omgeving, maar mij toch iets te rustig.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 3Fam. met kinderen10-08-2021

Foutje bedankt!

Landal Landgoed AerwinkelOp de dag voor vertrek kregen we een brief van Aerwinkel thuisgestuurd met de volgende mededeling;''Hierbij verklaart ondergetekende dat het verblijf van bovengenoemde gast op het park eerder is beëndigd'' reden:''Ernstig zieke vader''En laten we nou net met mijn vader op vakantie gaan dus ik denk;een vieze misselijke grap van een medewerker daar en bel er naartoe,blijkt een ''foutje''te zijn geweest en onze reservering staat nog steeds zoals gepland.Waar mensen werken worden fouten gemaakt; prima,maar geen enkel excuses van hun kant helemaal niets! Daarna bij aankomst blijkt zoals verwacht alles vies eerst de hele avond staan te poetsen in de keuken!Doucheslang kapot,gootsteen wasbakken in beide douches verstopt,keutels ongedierte in alle raamkozijnen,lamp bij bed slaapkamer werkt niet,bloedvlekken opdekmatras,Bollo de hele week niet gezien op het park en bijna 1400 euro lichter!!!Nooit meer naar Aerwinkel!!!

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9Diana09-08-2021

Heerlijk weekend gehad

Voor het eerst naar Landal!Speciaal gekozen voor een huisje met sauna en ligbad, om onszelf eens een keer te verwennen.Het huisje was een aangename verrassing (wij waren voorheen Center Parcs bezoekers). Een mooi ingericht huis, van alle gemakken voorzien, netjes schoon, mooie ligging.Het park is ook mooi en heel divers opgezet qua huisjes.Geen gebruik gemaakt van beschikbare faciliteiten, behalve eten bestellen. En dat ging vlot en was lekker.Wij gaan zeker terugkomen bij Landal.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 6M Wolf26-07-2021

Leuk park maar niet Landal waardig

Relatief klein park met niet al teveel voorzieningen. Stevig aan de prijs door Corona terwijl hetgeen er geboden wordt eigenlijk achterblijft. Een buitenbad dat gesloten is, een te klein binnenbad dat teveel choor bevat en waarvan het water niet echt schoon is. Tijdens het zwemmen klitten de haren van anderen tussen je vingers en het water is niet echt helder. De voorzieningen zijn beperkt, geen winkel en de wasvoorziening is te beperkt. Maar 1 wasmachine en droger op ruim honder huisjes is echt te weinig. De mensen bij de receptie vinden het echter meer dan genoeg(?). Wij hebben al vele Landal parken bezocht maar deze zullen wij niet meer aan doen. Het restaurant met terras is wel in orde. Vriendelijke en attente bediening. Wat er geserveerd wordt smaakt prima. Heb wel geduld want het kan even duren eer het op tafel komt. Het is het wachten echter wel waard. Het huisje zelf is netjes en goed onderhouden.

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen