Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

9,6

222 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Oortwijn, 10-5-2018

Geweldige accommodatie. Geweldige eigenaar die meedenkt en graag helpt waar nodig.

Paul Giesbers, 29-4-2018

Het huis is mooi en schoon. Er zijn genoeg attributen om je te vermaken. o.a. Jacuzzi, tennisbaan en dartbord. Door de gezellige, vriendelijke maar vooral gastvrije familie Reijnders is het goed vertoeven. Een aanrader is de pizza oven!!

Volgend jaar weer hierheen!

Annemieke Huisman, 12-4-2018

Het huis ligt heerlijk rustig. Alle ruimte er om heen. Tennisbaan, voetbalveld, overdekte stukken, bioscoop, wellness, grote tafels. Alles is er om een heerlijk weekend te hebben.

Prachtig, sfeervol en compleet huis. Als je je hier niet vermaakt, weet ik het niet meer. Werkelijk alles is er: sauna, welness, tennisbaan, bioscoop, aparte recreatieruimte, trampoline, trapveldje, noem maar op! Bestek en borden zijn ruim voldoende, heel veel koelkastruimte, veel bergruimte.

Als ik wat kleine nadeeltjes moet opnoemen zijn dat de "normale" vaatwassers, industriële vaatwasser zou top zijn en de klapdeurtjes in de badkamer (ietwat weinig privacy, geen probleem bij familie, maar wellicht met collega's wat minder :-)). Marcel is enorm gastvrij en servicegericht, niets is hem teveel. Ook de pizza-avond was een doorslaand succes! Wij komen vast nog eens terug.

Meer dan geweldig!

Miranda, 30-3-2018

Wow, wat een accommodatie! Wat een gastheer en gastvrouw! Wij zijn ongelooflijk warm verwelkomd. Fantastische service. Ongelooflijk leuke activiteiten. Het was top. Wij gaan zeker nogmaals van Marcel en Anita hun accommodatie gebruik maken :)

Waanzinnig!

Carla, 7-3-2018

Het is echt een fantastisch huis! Zeer sfeervol ingericht. Erg schoon en netjes, nieuw, compleet en heel veel vermaak voor jong en oud! Echt complimenten voor de eigenaren. Als er iets is staan ze meteen voor je klaar. We hebben echt een superleuke midweek

gehad ondanks de vrieskou! De prijzen voor een week vind ik wel iets uit verhouding ten opzichte van een weekend/midweek, een week zou iets goedkoper mogen.

Voor herhaling vatbaar!

Familie Christiaensen, 1-3-2018

Het is een mooi en net huis, alles is voorzien. Een aparte plaats om een activiteit te organiseren. Een bioscoop en een wellness. De gastheer en zijn vrouw zijn super vriendelijk.. Je kan mooie wandelingen maken in de omgeving. Er is veel info beschikbaar in het huis over de omgeving.. Je kan van alles regelen van eten enz. Het was super gezellig daar. we hebben een leuk familieweekend gehad. !

Subliem

Chris Donckels, 20-2-2018

Heel aangename en vriendelijke ontvangst. Heel veel mogelijkheden in het vakantiehuis. Alles tiptop in orde. Service top.

Normaal gaan we geen tweemaal naar dezelfde locatie maar hiervoor hebben we een uitzondering gemaakt.

Geweldig!

Lilian landesbergen, 7-2-2018

Voor het 2e jaar geweest met een groep vrienden v 29 man. Wederom weer alles top!

Iedereen kan lekker zn eigen dingetje doen ;tennissen , sauna of jacuzzi’tje pakken of filmpje kijken. En de activiteit expeditie Robinson was ook helemaal leuk! Marcel (en gezin) bedankt weer!!!!

zo voelt werken als vakantie

Ellen Rijkhoff, 22-1-2018

Prachtige locatie en we zijn tijdens het werk heerlijk verwend. Op deze manier voelt werken als vakantie en dat kan alleen met een uitstekende verzorging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in Ospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera scoort een 9.63 uit 10 op basis van 222 reviews.