Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

305 Reviews over Buitenhuis AlbaNera

• 10Familie Dreschler05-11-2022

Fantastisch!

Dit huis biedt echt alles wat een groep nodig heeft! Aan alles is gedacht; voor ieder wat wils: sport, ontspanning, lol maken, filmpje kijken, biertje drinken! Daardoor ideaal voor familiaire groepen of vriendengroepen. De eigenaar staat altijd voor je klaar en handelt adequaat. Heel prettig in contact! Het huis ziet er verzorgd, goed onderhouden en schoon uit. Jammer dat ons verblijf er na 4 dagen op zat, we hadden er zo nog een week kunnen verblijven! In de omgeving zijn leuke activiteiten te doen. Wij zijn naar Weert geweest en hebben ons vermaakt bij de IJzeren man. (klimbos, zwembad, speeltuin etc). Ook ligt het natuurgebied de Groote Peel dichtbij.

• 10Maarten04-11-2022

Prachtige huis, hygiënisch en veel faciliteiten

Fantastische midweek gehad met familie, schoon huis, veel faciliteiten waar je je prima kunt vermaken, vriendelijke gastvrije eigenaren.

• 8Belinda kerkdijk22-10-2022

Geweldig

Mooie plek waar je je zeker niet hoeft te vervelen. Alles aanwezig van tv tot sauna. Heerlijk genoten van een midweek met familie.

• 10Familie van Ek28-09-2022

Top verblijf, schoon en perfect onderhouden

In september hebben wij met onze vriendengroep een heerlijk weekend vertoeft bij Albenera. De accommodatie is voortreffelijk! Super schoon, netjes onderhouden en genoeg te beleven voor jong en oud.

• 10Annet Kemper01-09-2022

Verwachtingen meer dan waargemaakt!

Uiteraard hadden we met onze familie de recensies al gelezen en waren de verwachtingen daarom hoog. Desondanks zijn die verwachtingen nog overtroffen. We gaan al ruim 15 jaar op familieweekend , hebben steeds andere accomodaties gekozen. Voor de volgende keer besparen we ons de moeite van het zoeken en gaan we weer naar Albanera! Alle complimenten ook voor de communicatie door en bereikbaarheid van de eigenaren, top!

• 9Michiel Westerhoff31-08-2022

Grandioos familie verblijf met voor elk wat wils!

Grandioos week-verblijf met ( 28 personen) familie groep. Door de vele voorzieningen en de ruimtes zeer geschikt voor jong en oud. Gastvrij ondersteund door Marcel en Anita die ons verwenden met heerlijke ontbijten en een prachtige Ofyr workshop. Ook de pizza's uit eigen hout oven zijn verassend lekker en een hit bij de jongsten. Verder prima tennisbaan, tafeltennistafel en jeu-de-boulesbaan om elkaar op uit te dagen. Vlakbij natuur en andere bezoek mogelijkheden ( Slakken tour zeer aan te raden!) Fietsen mee is aan te raden, huren ook gemakkelijk te regelen.

• 9Natuur
  • 10Bouk Belien15-08-2022

Top locatie, voor ieder wat wils!

Bijzonder prettige accommodatie. Slaapkamers voorzien van eigen wc, wastafel en douche. Met een eigen tennisbaan, bioscoop, recreatieruimte heb je geen/nauwelijks omkijken naar de kinderen. Van groot tot klein vermaken zij zich. We zijn en blijven zeer enthousiast en zullen in de toekomst zeker terugkomen!

• 10vzw De Kompanie19-07-2022

TOPVERBLIJF bij Alba Nera !! Beste KAMPLOCATIE !!

Een verblijf bij Alba Nera is op en top genieten ! De accommodatie, de vele faciliteiten en de super vriendelijke service waren geweldig ! Onze groep met personen met een beperking hebben enorm enorm enorm genoten van het kamp bij Alba Nera ! De welness, de aangepaste kamers, de pooltafel, de pizza-avond, de bioscoop, de glijbaan, de trampolines... iedereen vond er zijn weg en heeft GENOTEN ! Iedereen vond ook zijn rust door de zovele zithoeken en loungehoeken, aan de ene kant van de living waren het kinderprogramma's, aan de andere kant de tour de france... ! Een mooie omgeving, een mooie tuin en bovenal ALLES PIEKFIJN NETJES !

• 10Sandra Geerlings13-06-2022

Geweldig huis met super gastvrije verhuurders

Heerlijk lang familieweekend achter de rug. Wij, onze familie, hebben ons uitstekend vermaakt. Heel erg genoten van de faciliteiten (voetbalveld, tennisbaan en de wellness). Voor elke leeftijd is er wel wat leuks te doen. Het huis is praktisch en luxe. Heerlijk gedineerd en ook genoten van de OFYR verzorgd door het super aardige gastgezin. Aanradertje. Alvast weer een nieuwe reservering gemaakt.

• 10Annemarie13-06-2022

Tot de volgende keer!!!

Gister teruggekomen van een topweekend bij Buitenhuis AlbaNera. Het was alweer ons 3e weekend en het was top, het voelde weer als thuiskomen. Van ontbijt, tot soep met broodjes en de bbq met de ofyr het was allemaal super geregeld. Over 2 jaar komen we heel graag weer terug!!

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera info

• CafeBeschikbaar (1)