Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera
9,7

241 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in het Nederlands

Met vrienden

In één woord Fantastisch!

Rien Vogel
2-9-2018

Dit is echt een fantastische locatie voor een familie - weekend!

Superschone kamers, allemaal met eigen douche en toilet! Er is van alles te doen zoals: jeu de boules , tennis, volley balveld, speelhal met tafeltennis, poolen, darten, wirlpool, eigen bioscoopzaal etc, etc.

Wij gaan over twee jaar voor de 3 de keer naar AlbaNera, dus dat zegt genoeg denk ik!

Over 2 jaar weer...voor de derde keer!

Tineke Zoeteman-Vogel
2-9-2018

Wij zijn een familiegroep en waren met 37 personen, vanaf 1 jaar tot 73 jaar!

Marcel en Anita zijn heel erg gastvrij, bij aankomst stonden voor de hele fam.groep heerlijke vlaaien klaar!

Ieder gezin zn eigen slaap-douche-en toilet, ideaal!

Veel ruimte, zowel binnen als buiten, fijne zithoeken overal..het jongeren cafe aan de andere kant, sauna, whirlpool, bioscoopzaal..heerlijk!

We hebben een leuk spel gedaan onder aanvoering van Marcel, daarna zelfgebakken pizza's gegeten (gebakken door Marcel, Anita en kinderen) was erg lekker! En ik zal best wel iets vergeten zijn...maar het feit dat wij over 2 jaar al weer een afspraak hebben staan zegt genoeg!

In één woord : Fantastisch..!!

Bart Vogel
1-9-2018

Ik kan geen dingen opnoemen die niet goed waren! Het is een geweldige locatie, een fantastisch mooi huis, alles op en top, mooie kamers, heerlijke bedden, elke kamer eigen douche en toilet, voor de jongeren onder ons een eigen café met spelletjes, bioscoop, sauna en wellness , pizza-oven,sportveld, jeu de boules baan, speeltuin enz.enz. En niet te vergeten de geweldige ontvangst met limb.vlaaien van Marcel en Anita, die altijd voor je klaar staan en waar niks teveel voor is..!!

Top!!

Sander Vogel
1-9-2018

Dit huis, zo compleet en van dit hoge niveau vind je niet snel elders..

Hier moet je gewoon eens zijn geweest. En dan wil je nog een keer..

Ideaal voor ons familie weekend!

M.J. Vogel
1-9-2018

Zeer mooie lokatie voor ons familieweekend! Schoon en gezellig, praktisch ingericht huis met omliggend terrein waar van alles mogelijk is.

Gastvrije, gezellige, hardwerkende eigenaren die oplossingsgericht zijn.

Geen nadelen gevonden...!

Heerlijk huis !

Józia
1-9-2018

Een heerlijk buitenhuis waar je volop kan genieten. Met veel sport en spel mogelijkheden en waar je ook heerlijk kan relaxen en fijn samen kan zijn in een gezellig en top verzorgd huis met mooie slaapkamers, goede bedden en eigen badkamer. Dit was ons tweede weekend na twee jaar en het voelde weer als thuiskomen. Leuk was het om te zien dat er niet was stil gezeten en er weer nieuwe elementen en mogelijkheden bij zijn gekomen waardoor wij als gasten een nog mooie weekend konden krijgen. Marcel en Anita zijn zeer gastvrije en goed meedenkende eigenaren die goed naar de wensen van hun gasten luisteren. Het was weer een top weekend en wij komen graag over twee jaar weer terug. Kijk er nu al weer naar uit !!!

Super!!!

Rowan Vogel- Scholman
1-9-2018

Voor de 2e keer hier geweest met de familie.Heerlijk mooi groot huis, super ontvangen. Super leuk spel op de zaterdag georganiseerd en heerlijke pizzapunten gebakken door de eigenaren zelf! Kamer en badkamer netjes en schoon! Het enige wat mij opviel (2 jaar geleden zwanger en nu met een kleintje) is dat er geen stopcontact beschermers waren. Onze dochter houd van ontdekken haha. Maar voor de rest een heerlijk, ontspannen, topweekend gehad!

Tophuis

Ramona
1-9-2018

Wauw wat was het weer top! Heerlijke bedden, fijne badkamer en super compleet huis. Heerlijke pizza’s uit de eigen pizzaoven! Fijne wellness en genoeg te doen rondom het huis.

Geweldig

Marijke Bosma-Vogel
31-8-2018

Het was de 2e keer dat wij ons Vogelfamilieweekend op Albanera doorbrachten. Het was wederom een fantastisch weekend, mede dankzij de fijne ontvangst door Marcel en Anita én Limburgse vlaai.

We hebben zaterdag het Albanera break- in- room- spel gespeeld, zooo leuk en spannend ! En het record is gebroken, yeah!

Op zaterdagavond genoten van de pizza's :voor elk wat wils; groente, kaas, worst,vis, zelfs een toetjespizza met vruchten en slagroom.

We hebben genoten, het huis was heerlijk schoon, echte Limburgse gastvrijheid.

Dus als familie gaan we niet verder zoeken, maar komen graag weer over 2 jaar!

Top! en nog eens Top!

Wietze Bosma
30-8-2018

Heerlijke locatie, schoon, perfect onderhouden en van alle gemakken voorzien.

We zijn met familie voor de 2e keer bij Alba Nera geweest, en dat we alweer voor de 3e keer geboekt hebben zegt denk ik genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in Ospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.