Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

• Sauna
Meer vakantiehuis info

265 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

• 10Jelmer31-07-2020

Geweldig verblijf en van alle gemakken voorzien

Top verblijf. Van alles voorzien. Wij waren met 26 volwassenen en 12 baby's/peuters en was voldoende ruimte voor iedereen. Slaapkamers kunnen wat warm worden maar valt in het niet tegen de rest van het verblijf. Wij gaan volgend jaar weer

• 10Pamela en Claire29-07-2020

FANTASTISCH

Werkelijk een fantastische locatie voor een grote groep, we waren hier met familie. Leeftijden van 5 tot 80 jaar en alles daar tussenin en iedereen heeft zich prima vermaakt. Wij komen ZEKER terug!!!!!

• 10Maaike20-07-2020

Genoten!

Marcel is een geweldige gastheer. De communicatie is perfect. Voor jong en oud is er genoeg te doen. We hebben vooral plezier gehad van de ruimte met bar in het naastgelegen gebouw. Hierdoor kon een groepje het wat later maken en anderen heerlijk slapen in het hoofdgebouw. Wij komen graag terug!

• 10Kim02-07-2020

Superattent en meedenkend

Iedereen had een eigen kamer met badkamer. Er was voldoende ruimte en afwisseling in ruimte voor onze bijeenkomst. Er werk goed meegedacht met de wensen van onze groep.

Zakelijk gereisd in juni 2020

• 9Mirjam28-01-2020

Heerlijke complete accomodatie

We verbleven in Buitenhuis Albaneren met een groep met gezinnen met zowel jonge kinderen als oudere kinderen. Er was genoeg te doen en het ligt vlakbij de Peel voor een mooie wandeling.

• 10Sailors 202022-01-2020

uitmuntende groepsaccomodatie voor ons weekend!

perfecte accomodatie voor ons jaarlijkse uitje met onze vriendengroep, van de bar tot de sauna alles tot in zn nopjes voor elkaar, Marcel en team zijn super behulpzaam en goed te bereiken gedurende het weekend, wij raakten zondag enigzins in paniek dat we eventueel door onze bier voorraad heen zouden raken, Marcel arriveerde binnen 20 min met 2 kratten bier!

• 10C. Breukhoven05-01-2020

Echte aanrader

Mijn groep en ik hebben enorm genoten van ons verblijf in albanera. Wij zijn hier een weekend geweest met een groep van 21 mensen. Om te beginnen zijn we fijn ontvangen en rondgeleid door de eigenaar en als we iets nodig hadden hielp hij gelijk. Onze bestelde boodschappen zijn zelfs vooraf door hem ingeruimd en koel gezet. De kamers zijn netjes en elk voorzien van een eigen badkamer, wat een fijn gevoel van privacy geeft. Op de begane grond is een ruime eetzaal met daar aangelegen twee woongedeeltes. Voor ons was dit ruim genoeg.

Verder hebben wij ons kunnen vermaken in de vrijstaande privé kroeg met dartbord, tafeltennis, flipperkast en meer.

Al met al is dit een geweldige locatie om te verblijven met luxe service en goed vermaak. Een aanrader dus!

• 2019
    9Roelie van der Mast26-08-2019

Een super mooie accommodatie, schoon, van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Er is voor iedereen iets te doen. Van speeltoestellen, sauna, jacuzzi, bar, bioscoop en mogelijkheden voor tennis, volleybal, voetbal enz. Wij vonden het er heerlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Alex09-08-2019

Een echte aanrader, niet twijfelen ...

Wij verbleven begin juli met een grote groep fietsers met een mentale beperking en voldoende begeleiders in AlbaNera, 35 personen in totaal. Wij hebben uitgebreid gebruik gemaakt van hun diensten : onze inkopen stonden klaar toen wij aankwamen, wij hebben genoten van pizza's en OFYR, Een BBQ en indonesische maaltijd via externen was ook dik in orde. Daarnaast konden we genieten van de gastvrijheid van Marcel & co die steeds klaar stonden. Het huis is zeker ruim genoeg, de kamers zijn voldoende. Het recreatiegebouw is zeker in de smaak gevallen : elke avond konden de fietsers kiezen uit een film in de bioscoop, genieten van de wellness of iets drinken in de kroeg waar je kon flipperen, poolbiljarten, darts ... En zij die wilden slapen hadden daar geen last van. Kortom, dit was voor herhaling vatbaar ! En dit doen we ook, we komen volgend jaar terug !!!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Jos van Gerven05-08-2019

Prachtig huis! Wij waren hier met de familie en zowel voor de allerkleinste van 8 maanden als voor de oudste van 76 was het hier heerlijk vertoeven. De aangepaste gehandicapte slaapkamer beviel prima. Heel fijn dat je in de slaapkamers geen last hebt van geluid van beneden of anders kamers. Wij hebben genoten zeker ook van de jacuzzi. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera info