Vakantiehuis
9,7

250 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in het Nederlands

Je voelt je welkom en thuis in AlbaNera.

Saskia,
20-3-2019

Ik heb samen met nog 9 studiegenoten van september 2017 t/m maart 2019 één keer per 2 maanden 2 dagen in AlbaNera vertoeft, met 1 overnachting. Constante kwaliteit, fijne samenwerking en heerlijke gerechten. Er kon altijd iets geregeld worden en als ik iets vergeten was, stuurden ze het op!

Gereisd met vrienden in maart 2019

In totaal 15 nachten hier overnacht ivm mijn opleiding. Het is een prachtige locatie voor zowel familie uitjes of zakelijke bijeenkomsten. De gastvrijheid die je hier ervaart is fantastisch. Elke keer een persoonlijk welkom met lekkere dingetjes die klaar staan. Alle maaltijden die ik daar heb gehad waren heerlijk of het nu het ontbijt was of de heerlijke lunch met verse salades...mmmm Een aanrader voor iedereen❤️

Gereisd zakelijk in februari 2019

Angela Peeters,
20-3-2019

Ik heb een coach-opleiding mogen geven, gedurende 1,5 jaar, in het fantastische Alba Nera. Elke studiedag was de verzorging geweldig, niet alleen in food en drinks maar ook in persoonlijke aandacht! Niets is Anita en Marcel teveel; heerlijke koeken, cakes, fruit, drank, lunches en diners. Heerlijke kamers en bedden en niet te vergeten in een mooie omgeving, een heerlijke tuin met vele trainingsmogelijkheden. Ik wil iedereen die een zakelijke ruimte zoekt; aarzelen niet nodig; veel beter dan bij Alba nera ga je het niet krijgen!!

Gereisd zakelijk in februari 2019

Monique Verhagen,
20-3-2019

Mooie locatie, zeer goed verzorgd complex, heerlijke goed verzorgde lunch/ vergaderarrangement, gastvriendelijke eigenaren die je een onbezorgd gevoel geven. Mijn lesdagen waren momenten om naar uit te kijken.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

superfantastisch weekend

Christien,
17-3-2019

We waren met een groep van 30, de hele familie bij elkaar. We hebben een fantastisch weekend gehad in Alba Nera. Ondanks het slechte weer hebben we ons prima kunnen vermaken, omdat er veel mogelijkheden waren voor binnenspelen. De flipperkast was zeer favoriet, maar ook het poolen, tafeltennis en tafelvoetbal, er werd zelfs gedart. Sauna en Jacuzzi waren ook zeer welkom. Het contact van tevoren en tijdens ons verblijf met de eigenaar Marcel was steeds zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. Zo hebben we bij weercode oranje toch de break in kunnen spelen!! In een woord: een superweekend!

Super!

Diana Speksnijder,
10-3-2019

Geweldig verblijf! Als vriendengroep met kinderen genoten van de voorzieningen als tennisbaan en jacuzzi! Gastvrij ontvangen met vlaai en genoten van pizza/Italiaanse maaltijd... top!

top locatie!

Groepsuitjes Leiden,
20-2-2019

Heerlijk ontspannen weekend gehad in dit geweldige huis ! alles goed en keurig geregeld . schoon, luxe, rust, ontspanning voor een ieder was het top!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Linda,
14-1-2019

Een prachtige accommodatie van alle gemakken voorzien. Een warm welkom met wat lekkers, maar ook verse bloemen, een welkomsbord etc. Heel erg leuk. Mooie omgeving met vele mogelijkheden waar wijzelf geen gebruik van gemaakt hebben omdat de accommodatie al zoveel te bieden heeft.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Sascha Baggerman,
4-1-2019

We hebben hier vijf heerlijke dagen gehad. De kinderen hadden alle ruimte en hebben zich fantastisch vermaakt. Iedereen zijn eigen kamer en badkamer. Alles was tot in de puntjes verzorgd. En Marcel staat continu tot je beschikking en maakt heerlijke pizza's!

Gereisd met vrienden in december 2018

In één woord Fantastisch!

Rien Vogel,
2-9-2018

Dit is echt een fantastische locatie voor een familie - weekend! Superschone kamers, allemaal met eigen douche en toilet! Er is van alles te doen zoals: jeu de boules , tennis, volley balveld, speelhal met tafeltennis, poolen, darten, wirlpool, eigen bioscoopzaal etc, etc. Wij gaan over twee jaar voor de 3 de keer naar AlbaNera, dus dat zegt genoeg denk ik!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in Ospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.