9,6

Weer vandaag5°-2°

215 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in het Nederlands

Geweldig!

Lilian landesbergen, 7-2-2018

Voor het 2e jaar geweest met een groep vrienden v 29 man. Wederom weer alles top!

Iedereen kan lekker zn eigen dingetje doen ;tennissen , sauna of jacuzzi’tje pakken of filmpje kijken. En de activiteit expeditie Robinson was ook helemaal leuk! Marcel (en gezin) bedankt weer!!!!

zo voelt werken als vakantie

Ellen Rijkhoff, 22-1-2018

Prachtige locatie en we zijn tijdens het werk heerlijk verwend. Op deze manier voelt werken als vakantie en dat kan alleen met een uitstekende verzorging

Goed toeven

Sander, 22-1-2018

Wij zijn hier begin januari een weekendje met een vriendengroep van 20 man geweest, waarbij we de gehele accommodatie tot onze beschikking hadden. We werden warm welkom geheten door Marcel en Anita (inclusief 2 vlaaien). Vrijdagavond hebben we gebruik gemaakt van de pizza-steenoven, waarbij ook de kinderen van Marcel en Anita hielpen met het bereiden hiervan. Wat ons betreft is deze accommodatie er zeker eentje om nog eens terug te keren!

2 maal TOP!

Annelies, 16-1-2018

Luxe en tegelijk comfortabel, ruimte, schoon, veel faciliteiten en erg goede service.

Wederom fantastisch

M. Giesbers, 24-10-2017

Je merkt aan alles dat Marcel en Anita met hart en ziel hun accommodatie bestieren. Je voelt je meer dan welkom.

Mooi compleet huis met veel activiteiten.

Fam Post, 3-10-2017

Veel verschillende activiteiten voor zowel buiten als binnen. Prachtig ingericht met voor ieder eigen kamer met badkamer. Dichtbij wandelgebied.

Wij waren hier met 36 personen en hadden de hele accommodatie tot onze beschikking. Aan alles is door Marcel & Anita gedacht om het ons naar de zin te maken. Uiterst hartelijk ontvangst, verse bloemen op tafel en heerlijke vlaai.

Huis echt top en ontzettend schoon; de aparte bar/speelruimte ideaal voor spelletjesavond en te gebruiken als kroeg.

De grote omheinde tuin met speelgelegenheden en de bioscoop deden het vooral bij de kinderen heel goed.

Ook met de invulling van ons programma hebben Marcel & Anita overal bij geholpen, echt petje af. Dat zien we niet vaak zo. Deze accommodatie staat dan ook met stip op nummer 1 bij ons!

Mooie accomodatie

familie, 2-9-2017

Voor kinderen leeftijd 1 tot 15 jaar van alles te doen zowel binnen als buiten. Ook voor de overige fam. leden leuke bezigheden.

Goede voorzieningen.

Fantastisch vakantiehuis

Ingrid Lubbers, 29-8-2017

Met familie een midweek in dit geweldige huis gelogeerd. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Er is veel te doen voor zowel jong als oud. We hebben samen het escapespel gespeeld. Dit was geweldig. Naderhand werden we door de eigenaren in de watten gelegd met overheerlijke pizza's uit de steenoven. De eigenaren denken echt met je mee. Kortom een aanrader!

prachtige groepsaccomodatie

n jansen, 28-8-2017

prachtig huis, van alle gemakken voorzien. ieder eigen badkamer en douche. alles gezellig ingericht en keurig netjes verzorgt. ligt mooi rustig gelegen. de tuin ziet eruit alsof je in het buitenland vertoefd. we zaten hier met de familie een midweek. hadden escape in the room en pizza arrangement erbij geboekt. prachtig spel voor jong en oud . de pizza's werden buiten vers gebakken door de eigenaren zelf. heerlijk. we hebben van alle faciliteiten genoten. ben zelf al in vele accommodaties geweest maar deze is toch echt de mooiste waar ik ben geweest. alles klopt en is aanwezig voor wat je wil wensen. ga zo door albanera

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera in Ospel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera scoort een 9.62 uit 10 op basis van 215 reviews.