Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

Tonen op kaart

261 reviews over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

• 9Mirjam28-01-2020

Heerlijke complete accomodatie

We verbleven in Buitenhuis Albaneren met een groep met gezinnen met zowel jonge kinderen als oudere kinderen. Er was genoeg te doen en het ligt vlakbij de Peel voor een mooie wandeling.

• 10Sailors 202022-01-2020

uitmuntende groepsaccomodatie voor ons weekend!

perfecte accomodatie voor ons jaarlijkse uitje met onze vriendengroep, van de bar tot de sauna alles tot in zn nopjes voor elkaar, Marcel en team zijn super behulpzaam en goed te bereiken gedurende het weekend, wij raakten zondag enigzins in paniek dat we eventueel door onze bier voorraad heen zouden raken, Marcel arriveerde binnen 20 min met 2 kratten bier!

• 10C. Breukhoven05-01-2020

Echte aanrader

Mijn groep en ik hebben enorm genoten van ons verblijf in albanera. Wij zijn hier een weekend geweest met een groep van 21 mensen. Om te beginnen zijn we fijn ontvangen en rondgeleid door de eigenaar en als we iets nodig hadden hielp hij gelijk. Onze bestelde boodschappen zijn zelfs vooraf door hem ingeruimd en koel gezet. De kamers zijn netjes en elk voorzien van een eigen badkamer, wat een fijn gevoel van privacy geeft. Op de begane grond is een ruime eetzaal met daar aangelegen twee woongedeeltes. Voor ons was dit ruim genoeg.

Verder hebben wij ons kunnen vermaken in de vrijstaande privé kroeg met dartbord, tafeltennis, flipperkast en meer.

Al met al is dit een geweldige locatie om te verblijven met luxe service en goed vermaak. Een aanrader dus!

• 2019
    9Roelie van der Mast26-08-2019

Een super mooie accommodatie, schoon, van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Er is voor iedereen iets te doen. Van speeltoestellen, sauna, jacuzzi, bar, bioscoop en mogelijkheden voor tennis, volleybal, voetbal enz. Wij vonden het er heerlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Alex09-08-2019

Een echte aanrader, niet twijfelen ...

Wij verbleven begin juli met een grote groep fietsers met een mentale beperking en voldoende begeleiders in AlbaNera, 35 personen in totaal. Wij hebben uitgebreid gebruik gemaakt van hun diensten : onze inkopen stonden klaar toen wij aankwamen, wij hebben genoten van pizza's en OFYR, Een BBQ en indonesische maaltijd via externen was ook dik in orde. Daarnaast konden we genieten van de gastvrijheid van Marcel & co die steeds klaar stonden. Het huis is zeker ruim genoeg, de kamers zijn voldoende. Het recreatiegebouw is zeker in de smaak gevallen : elke avond konden de fietsers kiezen uit een film in de bioscoop, genieten van de wellness of iets drinken in de kroeg waar je kon flipperen, poolbiljarten, darts ... En zij die wilden slapen hadden daar geen last van. Kortom, dit was voor herhaling vatbaar ! En dit doen we ook, we komen volgend jaar terug !!!

• 9Jos van Gerven05-08-2019

Prachtig huis! Wij waren hier met de familie en zowel voor de allerkleinste van 8 maanden als voor de oudste van 76 was het hier heerlijk vertoeven. De aangepaste gehandicapte slaapkamer beviel prima. Heel fijn dat je in de slaapkamers geen last hebt van geluid van beneden of anders kamers. Wij hebben genoten zeker ook van de jacuzzi. Voor herhaling vatbaar.

• 10Maurits Haverkate04-08-2019

Onvergetelijk

Wij zijn als groep heel goed ontvangen! Ze lieten ons gelijk weten wat er in de omgeving toedoen was en hielpen ons uitstekend. Ook als we een vraag hadden of iets niet konden vinden hadden we binnen 5 minuten reactie. We hebben het erg naar onze zin gehad en kijken terug op een onvergetelijke week, dus als je dit leest snap je ook wel dat je daar nu wel heen moet gaan!

• 10Jos Rijsemus04-07-2019

AlbaNera is de locatie voor jouw familiefeest

In warm weekend onze 40 jarige bruiloft gevierd (29 personen 3 baby’s) in AlbaNera. Het contact vooraf met Anita en Marcel verliep vlekkeloos. Zij dachten goed mee en adviseerden ons geweldig. Het huis is schoon perfect ingericht en niet gehorig. Er zijn prima kinderbedjes en kinderstoelen aanwezig, De woonkamer is ruim en blijft ook bij zeer warm weer koel. De slaapkamers: goede bedden met prima badkamer. Super recreatiegebouw. Bar met biertap, tafeltennistafel, poolbiljart, darts en de flipperkast zijn geen moment onbespeeld gebleven. Marcel en Anita hebben een uitgebreid ontbijt geregeld en op de vrijdag avond bakten zij heerlijke pizza’s. De zaterdagavond was super. Via Marcel een 6 gangen diner geboekt bij kookstudio “Kook”. Het eten was sterren waardig. Kook verzorgde alles incl het dekken van de tafels tot en met het opruimen en afwassen. Heerlijk ook de Wifi o.a. voor de babyfoons. Evenzo sauna en jacuzzi. Kortom Perfect

• 10Bram26-06-2019

Onze nummer 1 locatie voor een grote groep!

Elk jaar gaan we met onze vriendengroep van 11 stellen en kinderen een weekend weg. Wij zijn altijd op zoek naar een luxe accommodatie waarbij elk gezin 1 of 2 slaapkamers heeft met eigen badkamer voor privacy. Daarnaast moet de locatie voldoende bieden om geen noodzaak te hebben om de locatie te verlaten. Alba Nera heeft meer dan dat! De locatie is fantastisch en biedt niet enkel fijne slaapplekken, maar veel meer met een ruime woonkamer, buitenruimte met speeltoestellen voor de kids, bar waar we de late uurtjes konden vertoeven en een ware bioscoop voor de kids. De eigenaar Marcel heeft actief deel uitgemaakt van het weekend met spellen zoals Minute To Win It en Quiz der Quizen. Vooral Minute To Win It samen met de groep was heel leuk, voor ieder wat wils en samen als een groep het spel gedaan. Zelfs de pizza's zijn door Marcel geregeld en daar hebben we zeker geen spijt van. Kortom voor ons staat dit bovenaan op onze lijst!

• 10Okra Beek10-06-2019

We hebben van een fantastische midweek genoten!

We zijn met een groep van 30 personen, allen 60 plussers op fietsvierdaagse geweest van maandag 3 juni tot donderdag 6 juni. We hebben deze lokatie gekozen omdat er 14 tweepersoonskamers zijn en 2 vierpersoonskamers zodat iedereen zijn eigen kamer had. We hebben ook de optie van opgemaakte bedden genomen en ontbijt. Het ontbijt was super lekker en zeer gevarieerd. De kamers waren heel proper en heel gerieflijk. Verder zijn er ongelooflijk veel recreatiemogelijkheden: tennis, petanque, darten, tafelvoetbal, flipperkast, volleybal, homecinema,sauna en wellness, enz te veel om op te noemen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Wij gaan zeker nog eens terug gaan. Ook veel uitstapjes mogelijk in de buurt.

6 tips over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

• Wivien kuijpers, 29-12-2014

voor een weekend heeft de accommodatie zoveel te bieden dat je bijna niet van het terrein af komt. Behalve voor je boodschappen. Een grote supermarkt is te vinden in een dorpje verderop. Rondtoeren in de auto langs alle automaten met (paas)eieren, champions, aardbeien etc is een spel op zich en zo zie je ook wat van de mooie omgeving.

• Peelviervoeters V.O.F., 03-02-2015

Zelf kom ik uit deze streek dus weet ik dat ook de omgeving meer dan voldoende kan bieden. Dus naast het prachtige verblijf nog volop mogelijkheden om aangenaam de dag door te brengen.

• Diny de Lede, 11-01-2015

Lekker eten bij destino in Nederweert. Boodschappen bij Coop in Ospel of Jumbo in Nederweert.

3 vragen over Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera

• Jan en Inevan Eijndt, 14-05-2019

vakantiewoning voor 10 personen

Wij zijn op zoek naar een vakantiewoning voor ons gezin bestaande uit 10 personen voor het Paasweekend 2020 van 17 tot 20 april. Kunt u ons een prijsopgave geven? Met vriendelijke groet, Ine van Eijndt

• R Lewis, 02-02-2018

Huren

Wat kost dit huis met Pinksteren voor 10 pers.?

Groet Reina

• Els van horne, 08-01-2018

Weekend 26 oktober tot 28 oktober

Hoe groot is het huis? Voor 10 volwassenen? Wat kost het huis voor een weekend? Ik hoor het graag van u. Dank je.

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera info

• Aantal personenMeer dan 12