Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

301 Reviews over Buitenhuis AlbaNera

• 10Familie van Ek28-09-2022

Top verblijf, schoon en perfect onderhouden

In september hebben wij met onze vriendengroep een heerlijk weekend vertoeft bij Albenera. De accommodatie is voortreffelijk! Super schoon, netjes onderhouden en genoeg te beleven voor jong en oud.

• 10Annet Kemper01-09-2022

Verwachtingen meer dan waargemaakt!

Uiteraard hadden we met onze familie de recensies al gelezen en waren de verwachtingen daarom hoog. Desondanks zijn die verwachtingen nog overtroffen. We gaan al ruim 15 jaar op familieweekend , hebben steeds andere accomodaties gekozen. Voor de volgende keer besparen we ons de moeite van het zoeken en gaan we weer naar Albanera! Alle complimenten ook voor de communicatie door en bereikbaarheid van de eigenaren, top!

• 9Michiel Westerhoff31-08-2022

Grandioos familie verblijf met voor elk wat wils!

Grandioos week-verblijf met ( 28 personen) familie groep. Door de vele voorzieningen en de ruimtes zeer geschikt voor jong en oud. Gastvrij ondersteund door Marcel en Anita die ons verwenden met heerlijke ontbijten en een prachtige Ofyr workshop. Ook de pizza's uit eigen hout oven zijn verassend lekker en een hit bij de jongsten. Verder prima tennisbaan, tafeltennistafel en jeu-de-boulesbaan om elkaar op uit te dagen. Vlakbij natuur en andere bezoek mogelijkheden ( Slakken tour zeer aan te raden!) Fietsen mee is aan te raden, huren ook gemakkelijk te regelen.

• 9Natuur
  • 10Bouk Belien15-08-2022

Top locatie, voor ieder wat wils!

Bijzonder prettige accommodatie. Slaapkamers voorzien van eigen wc, wastafel en douche. Met een eigen tennisbaan, bioscoop, recreatieruimte heb je geen/nauwelijks omkijken naar de kinderen. Van groot tot klein vermaken zij zich. We zijn en blijven zeer enthousiast en zullen in de toekomst zeker terugkomen!

• 10vzw De Kompanie19-07-2022

TOPVERBLIJF bij Alba Nera !! Beste KAMPLOCATIE !!

Een verblijf bij Alba Nera is op en top genieten ! De accommodatie, de vele faciliteiten en de super vriendelijke service waren geweldig ! Onze groep met personen met een beperking hebben enorm enorm enorm genoten van het kamp bij Alba Nera ! De welness, de aangepaste kamers, de pooltafel, de pizza-avond, de bioscoop, de glijbaan, de trampolines... iedereen vond er zijn weg en heeft GENOTEN ! Iedereen vond ook zijn rust door de zovele zithoeken en loungehoeken, aan de ene kant van de living waren het kinderprogramma's, aan de andere kant de tour de france... ! Een mooie omgeving, een mooie tuin en bovenal ALLES PIEKFIJN NETJES !

• 10Sandra Geerlings13-06-2022

Geweldig huis met super gastvrije verhuurders

Heerlijk lang familieweekend achter de rug. Wij, onze familie, hebben ons uitstekend vermaakt. Heel erg genoten van de faciliteiten (voetbalveld, tennisbaan en de wellness). Voor elke leeftijd is er wel wat leuks te doen. Het huis is praktisch en luxe. Heerlijk gedineerd en ook genoten van de OFYR verzorgd door het super aardige gastgezin. Aanradertje. Alvast weer een nieuwe reservering gemaakt.

• 10Annemarie13-06-2022

Tot de volgende keer!!!

Gister teruggekomen van een topweekend bij Buitenhuis AlbaNera. Het was alweer ons 3e weekend en het was top, het voelde weer als thuiskomen. Van ontbijt, tot soep met broodjes en de bbq met de ofyr het was allemaal super geregeld. Over 2 jaar komen we heel graag weer terug!!

• 10Tom12-06-2022

Verhuurders die hun vak verstaan!

Wij waren met onze hele familie, de jongste 8 maanden en de oudste 70 jaar. Er was voor ieder wat wils. Met name de recreatie ruimte is een uitkomst voor jeugd die lekker hun gang kunnen gaan zonder dat anderen daar last van hebben. Als organisator van dit familie weekend was ik zeer tevreden over het prettige contact met de eigenaar. Hij en zijn vrouw doen al het mogelijk om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Van hun cateringkwaliteiten hebben deze keer nog niet kunnen profiteren. Wellicht een volgende keer.

• 9Diana Hoogvliet18-05-2022

Best of the best!

We hebben dit jaar (13-15 mei 2022) ons familieweekend doorgebracht in Buitenhuis Albanera. We deden dit voor het 27e jaar maar nog niet eerder hadden we zo'n perfect huis. De (slaap)kamers waren keurig. De keuken(s) waren goed geoutilleerd. Er stond een dubbel filterkoffiezetapparaat. Oeps.. filterzakjes vergeten maar een whatsapp naar de eigenaar en hij kwam direct wat filterzakjes afgeven. Dat is toch service! Van jong (2 jaar) tot oud (84 jaar) hebben zich vermaakt. Dat kan ook niet anders met een tennisbaan, een volleybalveld, een groot grasveld, een bioscoop, trampolines, speeltoestellen, een jeu-de-boule baan en een heuse kroeg met tafeltennistafel, poolbiljart, dartbord en piano. Ja de buren hebben ons misschien horen zingen maar genoten hebben we. Niet te vergeten de verzorgde zaterdagavond waar voor ons door Björn en Robin op de OFYR het lekkere eten is klaargemaakt. Wij hebben genoten en zijn er volgend jaar weer!

• 9Natuur
  • 10Emina06-05-2022

Echt een top groepsverblijf, iedereen hadden het super naar de zin. We waren met een groep vrienden met kinderen van 1 tot 20 jaar en iedereen heeft zich kunnen vermaken! Echt een aanrader!

Vakantiehuis Buitenhuis AlbaNera info

• CafeBeschikbaar (1)