Vakantiepark Parc De Witte Vennen

Vakantiepark Parc De Witte Vennen
8,6

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

170 reviews over Vakantiepark Parc De Witte Vennen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Beter kan niet En een lieve gastvrouw

J van Dijken

leuke camping

verhage
30-8-2018
  • Onderkomen8

grote camping met zwemplas / waterglijbaan is helaas te horizontaal het gaat te langzaam en je blijft onderweg gewoon zitten jammer . mooie grote camping grote velden sanitair prima omgeving genoeg te doen voor elk wat wils. aanrader Irrland daar kun je een hele dag met de kids naar toe en dan zijn ze nog niet uitgespeeld. is ongeveer 20 minuten met de auto van af de camping.

• Activiteiten8

Vakantie met jong gezin (3 & 0 jaar).

+punt: Ligging: camping ligt nabij leuke plaatsjes (zoals Arcen, Venlo of Venray), en diverse uitstapjes Parc Zoo of Aardbeienland).

De kampeervelden liggen mooi met volop speelgelegenheid.

De camping heeft een schitterend zwemmeertje, en leuke kinderactiviteiten.

- punt: sanitair bij veld d is verouderd en erg smerig. Ook de sanitair bij het receptiegebouwb wordt niet dagelijks bijgehouden.

Helemaal top!

Wollies
7-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie camping, ruime plekken en gigantische grasvelden voor de plek. Genoeg te doen voor jong en oud. Onze zoon vond de zwemvijver, speeltuin en mini golf geweldig. Heerlijke plek om tot rust te komen

Prachtig!

Lemstra
23-7-2018
  • Onderkomen9

Prachtige camping, heel ruim opgezet. Grote velden met ruime plaatsen en speeltoestellen in het midden, ideaal voor de kinderen. Ook hoge bomen tussen de velden, bij erg warm weer heerlijke schaduwplekken. Op de camping een groot meer met kleine strook zand en daarna gras en bomen om lekker te liggen in zon of schaduw. Naast het zwemmeer een supergrote speeltuin en midgetgolf baan. Bij warm weer een heerlijke plek! Verder niet heel veel te doen op fietsafstand in de nabije omgeving. Wij waren met de camper dus dan ben daarvan wel afhankelijk. Sanitair prima, ook leuke douches en badjes voor de kleintjes in het centrale sanitairgebouw. In de vakantie meegedaan aan de bingo voor de kids, erg ebthoisiast gedaan door eigenaresse.

Mooie verzorgde camping

Claudia Bindinga
9-7-2018
  • Activiteiten9

Vriendelijk personeel. Mooie camping met zeer grote en mooie kampeerplekken. De camping gaan ze in de toekomst nog meer uitbreiden. Erg schoon, mooi sanitair en heerlijke douches. Het hele sanitairgebouw ziet er nieuw uit. Een aparte ruimte met erg mooi kindersanitair heel vrolijk en kleurrijk, met verschillende hoogtes wastafels en douches met verhoging dat je als ouder niet hoeft te bukken. Snackbar erbij is handig en ligt aan een leuk watertje waar men in kan zwemmen. Waterfietsen zijn er ook op de camping, leuk om te doen.

Hier kom ik graag terug.

de Jong
3-7-2018

Keurig onderhouden, ruim en schoon park met mooie staanplaatsen voor kampeermiddelen waar de auto's op centrale parkeerplaatsen staan. Het sanitair is een zonnetje en voor de kleintjes bijzonder speels.

Bij de receptie wordt je vlot geholpen door vriendelijke medewerkers.

Mooi strandvijver, prachtige grasvelden op de camping voor sport en spel en een heerlijk restaurant/terras.

De Witte Vennen, voor iedere leeftijd fantastisch

Silvia Konings
29-6-2018
  • Onderkomen10

het is een super park. ruime campingplaatsen met overal speeltuinen voor de kinderen. sanitair op het camping gedeelte ook mooi en schoon. wij zaten in een gerenoveerd huisje echt superdelux en mijn kinderen, tussen de 20 en 30 jaar, hebben ook nog heerlijk geschommeld, gewaterfietst en in de grote speeltuin gespeeld. midgetgolf was een mooie baan.

echt een aanrader voor iedere leeftijd. vriendelijk en behulpzaam personeel. helaas kunnen we het zwembad niet beoordelen vanwege het frisse weer maar het zag er ook goed verzorgd uit.

Niets op aan te merken!

ToClaDaViMa
18-6-2018
  • Activiteiten9

Heerlijk hemelvaartsweekend gehad op de Witte Vennen. Park is onderverdeeld in meerdere grote velden, waar kampeerplekken langs de buitenrand zich bevinden. Verplichte opstelling van caravan of tent met deur gericht op middenveld. Kinderen hebben hier alle ruimte. Echte ouderwetse speeltuin, fijne zwemgelegenheid (hier is wel ook dagrecreatie, maar daar heb je verder op de camping geen last van). Sanitair is netjes en verzorgd. Warm water is tijdsgebonden, maar voldoende om heerlijk te douchen). Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Jumbo supermarkt op 5 autominuten van de camping.

fantastisch

D.Bout
7-10-2017
  • Onderkomen9

Voor de tweede keer op het parc geweest, het geeft je het gevoel of je thuis komt.

Genoten van de mooie natuur.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc De Witte Vennen in Oostrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc De Witte Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.