Vakantiepark Parc De Witte Vennen

8.5Fantastisch

Nederland, Limburg, Oostrum

8.5Fantastisch

• 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Contact

175 reviews over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• 2019
    8Monique04-09-2019

Mooi, gevarieerd maar beperkt park

Wij verbleven er van 30 aug tm 2 sept. Het park is heel mooi met veel afwisseling. Wij hadden een 5 persoons chalet. Alles was schoon, bedden lagen goed en de douche was ook goed. Een prachtig zwemmeer met helder water. Echter de glijbanen waren niet te gebruiken omdat het water laag stond. De speeltuin is voor kinderen erg leuk. Wat erg jammer is, is dat er geen winkeltje op het park is, zelfs -vanaf 30 augustus- geen mogelijkheid is om 's morgens verse broodjes op te halen. Zondag kwamen wij iets na 17:00 terug en wilden nog koffie drinken op het terras; deze was vanaf 17:00 uur gesloten! Nu heb je voor alles de auto nodig. Bij inchecken totaal geen informatie gehad over bijv. kopen van wifi-verbinding. Hoewel het een prachtig park is, was het eenmalig door het ontbreken van een winkeltje. Wat nergens vermeld staat: als je er met (kleinere) kinderen bent, je zit 20 km bij pretpark Irrland vandaan, een erg groot en leuk speelpark met een entréeprijs van slechts € 7,00!

• 7Activiteiten

Frank, Eigenaar/directeur, 11-01-2020

Beste Monique,

Hartelijk dank voor je review. Leuk om te lezen dat je het park mooi vond. Met betrekking tot WIFI kan ik je vertellen dat wij inmiddels gratis WIFI aanbieden over het hele park (woningen, chalets en camping). We zien je graag terug op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Henk Schrijver08-08-2019

Goed verzorgd, meer camping dan vakantiepark.

Het is een heel mooi huisje met alle gemakken die je nodig hebt. De badkamer is groot en modern met een douche en bad. Voor alle ramen zitten horren. Maw het huisje is erg mooi. Dat er ook een camping is, merk je in de huisjes niet veel van. Het personeel is erg vriendelijk en nam al onze opmerkingen erg serieus. Wat wij namelijk minder vinden: - De matrassen zijn van het hardste soort en veren nauwelijks mee. Wij hebben een dekbed op het matras gelegd. Ook de kussens zijn erg plat (5cm) en hard. -Ga er niet heen voor de tennisbaan, deze is schoon, maar oud en versleten. De foto op de site is jaren oud. - Er wordt naar mijn mening te veel geld gevraagd voor de schoonmaak en het lakenpakket. - In de huisjes zijn huisdieren toegestaan, er lagen nog best veel hondenharen in het huisje. - Voor een verblijf van 2 weken krijg je maar 1x schone lakens. Of €34 voor extra pakket.

Ik baal van extra kosten.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Stefanie29-07-2019

Rustig

Wij waren een weekje met de tent op De Witte Vennen. Het was nog erg rustig op het park in de eerste week van het hoogseizoen. Er waren voornamelijk vaste seizoensplekken gevuld, die elkaar allemaal al jaren leken te kennen. De plekken zijn prima, ruime velden en op veld B staat een heel nieuw sanitair gebouw, prachtig en schoon. Op de camping en in de omgeving is veel te doen voor kinderen. Wij waren als stel zonder kinderen na een weekje door alle activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt heen. Het oorlogsmuseum is zeker een aanrader!

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10J van Dijken05-09-2018

Beter kan niet En een lieve gastvrouw

Priema camping mooie omgeving

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 8verhage30-08-2018

leuke camping

grote camping met zwemplas / waterglijbaan is helaas te horizontaal het gaat te langzaam en je blijft onderweg gewoon zitten jammer . mooie grote camping grote velden sanitair prima omgeving genoeg te doen voor elk wat wils. aanrader Irrland daar kun je een hele dag met de kids naar toe en dan zijn ze nog niet uitgespeeld. is ongeveer 20 minuten met de auto van af de camping.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Johan11-08-2018

Mooie, kindvriendelijke camping. Sanitair matig.

Vakantie met jong gezin (3 & 0 jaar). +punt: Ligging: camping ligt nabij leuke plaatsjes (zoals Arcen, Venlo of Venray), en diverse uitstapjes Parc Zoo of Aardbeienland). De kampeervelden liggen mooi met volop speelgelegenheid. De camping heeft een schitterend zwemmeertje, en leuke kinderactiviteiten. - punt: sanitair bij veld d is verouderd en erg smerig. Ook de sanitair bij het receptiegebouwb wordt niet dagelijks bijgehouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Wollies07-08-2018

Helemaal top!

Mooie camping, ruime plekken en gigantische grasvelden voor de plek. Genoeg te doen voor jong en oud. Onze zoon vond de zwemvijver, speeltuin en mini golf geweldig. Heerlijke plek om tot rust te komen

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Lemstra23-07-2018

Prachtig!

Prachtige camping, heel ruim opgezet. Grote velden met ruime plaatsen en speeltoestellen in het midden, ideaal voor de kinderen. Ook hoge bomen tussen de velden, bij erg warm weer heerlijke schaduwplekken. Op de camping een groot meer met kleine strook zand en daarna gras en bomen om lekker te liggen in zon of schaduw. Naast het zwemmeer een supergrote speeltuin en midgetgolf baan. Bij warm weer een heerlijke plek! Verder niet heel veel te doen op fietsafstand in de nabije omgeving. Wij waren met de camper dus dan ben daarvan wel afhankelijk. Sanitair prima, ook leuke douches en badjes voor de kleintjes in het centrale sanitairgebouw. In de vakantie meegedaan aan de bingo voor de kids, erg ebthoisiast gedaan door eigenaresse.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Claudia Bindinga09-07-2018

Mooie verzorgde camping

Vriendelijk personeel. Mooie camping met zeer grote en mooie kampeerplekken. De camping gaan ze in de toekomst nog meer uitbreiden. Erg schoon, mooi sanitair en heerlijke douches. Het hele sanitairgebouw ziet er nieuw uit. Een aparte ruimte met erg mooi kindersanitair heel vrolijk en kleurrijk, met verschillende hoogtes wastafels en douches met verhoging dat je als ouder niet hoeft te bukken. Snackbar erbij is handig en ligt aan een leuk watertje waar men in kan zwemmen. Waterfietsen zijn er ook op de camping, leuk om te doen.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9de Jong03-07-2018

Hier kom ik graag terug.

Keurig onderhouden, ruim en schoon park met mooie staanplaatsen voor kampeermiddelen waar de auto's op centrale parkeerplaatsen staan. Het sanitair is een zonnetje en voor de kleintjes bijzonder speels. Bij de receptie wordt je vlot geholpen door vriendelijke medewerkers. Mooi strandvijver, prachtige grasvelden op de camping voor sport en spel en een heerlijk restaurant/terras.

Gereisd met partner in mei 2018

21 tips over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Eef, 04-05-2014

Irrland, Duitsland ; Leuk boerderijpark

• Svenja Vermeer, 24-04-2012

Fiets een paar routes vanaf het park. De Noordroute is niet te lang en voor kinderen goed te doen. Ook veel pauzeplaatsen onderweg. Irrland net over de grens in Duitsland. Groot boeren attractiepark met belachelijk lage entree, iets van 4 Euro!

• Tumke, 02-09-2013

Venray,Horst ,Deurne,Venlo,Overloon ,Boxmeer zijn leuke plaatsen om te bezoeken.

5 vragen over Vakantiepark Parc De Witte Vennen

• Mark de Keizer, 29-07-2018

Vissen

Is dit een park waar je goed kunt vissen? Ik wil graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen maar dan moet er natuurlijk wel wat te vangen zijn! Mvg. Mark

• Mark, 28-07-2018

Vissen

Ik zou graag met mijn zoon een paar dagen gaan vissen.

Is het de moeite waard om dan deze camping te boeken? Er moet natuurlijk wel regelmatig wat gevangen kunnen worden!

• Patriess, 10-12-2016

Tieners/Pubers

Is deze camping ook leuk voor de leeftijd van 12 tot 15 jaar?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan