Tijdelijk €25 aanbetaling

Parc De Witte Vennen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Parc De Witte Vennen voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 199 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

199 Reviews over Parc De Witte Vennen

• 6Saskia kounens09-10-2022

Rustig, en echt toe aan een opknapbeurt.

Op de website lijkt het een luxe camping, maar eenmaal daar valt er veel tegen.... de tennisbaan is echt toe aan een reiniging/opknapbeurt. Het slamuurtje dat ernaast staat is echt leuk, maar vervallen en maakt het niet mogelijk om ertegen te slaan. 1 van de 2 douchegebouwen is super luxe en netjes, het tweede is oud, en het blijft er raar ruiken. Ook het 5min douchen is echt een tegenvaller als je je haren wilt wassen met shampo en conditioner. Op de campingvelden zelf is het lekker rustig, bijna geen andere gasten... jammer dat er bijna geen gras logt, maar dat ligt misschien aan de droogte? De receptie is netjes en het personeel ook. Jammer dat het buiten de zomervakantie niet mogelijk is om broodjes te bestellen. Zo ook met de animatie, die is er maar een paar weken in de zomer, en verder niet! De friwtkraam bij het strand is echt een aanfluiting, duur en vaak klopt de bestelling niet. De midgetgolfbaan is ook toe aan een opknapbeur

• 2Activiteiten
  • 3Mariette van Goch16-08-2022

Caravanplek aan viswater, maar kan er niet vissen.

De camping is ons ontzettend tegen gevallen. Waren in januari gaan kijken omdat we een zoon hebben die graag vist en hier waren plekken met voor de caravan viswater. Aangekomen stond het riet meer dan een meter hoog en water zat vol alg waardoor je niet kon vissen. Hebben gesprek gehad met manager en die zou overleggen, maar tot nu toe geen enkele reactie. Toiletgebouw was heel mooi, naar werd veel te weinig schoongemaakt, WiFi heel slecht, twee dagen voor we weggingen werd de router vervangen en was het goed, friettent weinig keuze, er waren dingen doorgestreept, personeel bij de receptie erg vriendelijk. Is een hele mooie camping van te maken, maar moet nog heel veel gebeuren. Wij komen in ieder geval niet meer terug. Manager zei dat hij het fijn vond dat we (de buurman en ik) naar hem toekwamen met onze klacht, maar daarna horen we er niks meer van.

• 2Eetgelegenheden
  • 9K Verhulsdonk25-07-2022

Zeer goed en gezellig

Mooie plaatsen, zeer goed sanitair. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst bleek onze gereserveerde plaats al bezet te zijn. Dit is keurig netjes Door het personeel opgelost. We hebben een fijne vakantie.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Wallie24-08-2021

Vergane glorie

Misschien hadden we pech met onze lastminute booking, maar het chaletje was echt onder de maat. Kapotte vloer, rotte kozijnen, geen mengkranen, electrische kookplaat en kapotte gordijnen: tsja. Maar de badkamer is vreselijk: een antieke douchecabine die verroest en beschimmeld is, kan echt niet. Reactie van de receptie "ik zal het noteren" klonk niet alsof er actie gepland stond. Jammer, want het campingdeel, de speeltuin, het zwembad en de nieuwere bungalows zagen er prima uit.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 10Hardenberg24-08-2021

Mooie camping met ruime plekken

Mooie en ruime plek op een veldje bij een klein speeltuintje (C veld) fijne overzichtelijke camping. Mooie zwemplas. Sanitair schoon maar net even te weinig voor het aantal gasten. Douchen kan 5 minuten, daarna is hij uit. Kan wel even op pauze gezet worden. Bij het B veld zijn er speciale kinderdouches aanwezig, erg handig. Animatie aanwezig, hebben de kinderen van genoten.

• 10Onderkomen
  • 5Daan10-08-2021

Matige camping, mooie omgeving, slecht onderhouden

Huisje was smerig. Overal stof en spinnenwebben. Ik heb zelf met een bezem de stof weg gehaald. En met een natte lap de lampenkappen, als je blies dwarrelde van alles naar beneden.Zwemgelegenheid is goed. Speeltuin is groot. Receptiepersoneel hangerige 16 jarige die het teveel moeite vinden om op te staan. Geen winkel of restaurant aanwezig, dit was bekend maar wel een gemis. Er is wel eettentje die patat verkoopt.

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 5Krist10-08-2021

Eigen tent

Ligt mooi, mooie plekken, maar met klachten doen ze niks.In het weekend zijn de mannen wc ontzettend vies, geef je dit door, krijg je de reactie het is weekend, dus wordt er minder schoongemaakt, maar is wel drukker, slaat nergens op

• 7Marijke28-07-2021

Perfect in een andere accommodatie

Heerlijke plek en erg fijne animatie, maar de chalets zijn echt aan een verf- en opknapbeurt toe. Keuken en bedden prima, maar kozijnen, gordijnen, vitrages, vloer etc moeten nodig worden opgefrist. En die geur van hondenurine had voor ons ook niet gehoeven. Qua camping zeker aanrader! En ik miste een winkeltje maar dat is persoonlijk.

• 5Onderkomen
  • 9Sandra20-05-2021

hele leuke tijd hier gehad, mooi en schoon park en er zijn veel leuke dingen te doen voor jonge kinderen. Zeker een aanrader!

• 8Onderkomen
  • 9Michelle20-05-2021

Verblijf

Het was een fantastisch verblijf! Alles was goed schoon en de huisjes waren super ruim! Ook is de ligging van het park heel mooi met de natuur. Verder is er veel te doen op het park voor jong en oud!

• 10Onderkomen

Vakantiepark Parc De Witte Vennen info