Vakantiepark Landal De Waufsberg

Fantastische vakantie.

Andre
17-7-2018
  • Onderkomen10

Super bungalow. Leuk ontvangen bij receptie. Waren hier vorig jaar zomer ook. Was weer super. Weer voor herhaling vatbaar.

Super service!!

Tania
14-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Super service!! Iedereen is er heel vriendelijk en behulpzaam... onze frigo leek stuk bij aankomst, na 2 min kregen we een nieuw huisje, nog groter en met nog meer luxe en als extraatje 2 flessen wijn voor het ongemak!

Complimenten aan het team!!

Geweldig

Freddy1959
12-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Met vriendelijkheid en deskundigheid werden wij ontvangen bij de receptie het gaf gelijk aan hoe ons verblijf er uit zou zien “Geweldig”.

Het park straalt rust uit, de huisjes stralen de luxe uit waar je tijdens het verblijf naar verlangt, alles wat je mag verwachten van een 5 sterren verblijf is aanwezig, het is een park waar je tot rust komt, wij hadden een extra luxe 6 persoons verblijf. Het restaurant op het park is zeker een bezoek waard.

Het was ons 2e bezoek aan dit park, we kregen een leuke attentie, een 3e en 4e bezoek aan dit park is in de maak, wij gaan het park niet aanbevelen aan anderen, anders hebben wij geen mogelijkheid meer om dit park te boeken😉.

Komen zeker nog een keer terug.

A. De Boer
9-7-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een 4C huisje, ruimte genoeg. Park ruim van opzet en als de struiken tussen de huisjes gegroeid zijn zit je heerlijk vrij. Wij hebben genoten van de mooie omgeving.

Een heerlijk park

Dirk
29-6-2018
  • Onderkomen10

Een prachtig park van Landal in een landelijke omgeving. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

In de omgeving is genoeg te doen om een leuke vakantie te hebben. Het park ligt heerlijk rustig.

zeker een aanrader

G Tepper
29-6-2018
  • Onderkomen10

Mooie huisjes mooie omgeving en veel te doen in de omgeving zeker voor kinderen en fietsers

Heerlijk rustig vakantiepark

Femke Meijer
25-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We hebben genoten van een heerlijke vakantie. We hebben alle soorten weer gehad maar het comfortabele huisje zorgde ervoor dat elke dag helemaal prima was. In de omgeving genoeg leuke plaatsen te bezoeken zoals Maastricht en Aken. Het zwembad in Gulpen is ook een aanrader. Vlakbij de Zeute Aardbei meerdere malen bezocht voor de lunch. Erg leuk! Park heeft niet heel veel faciliteiten maar daar hadden wij met onze zoon van krap 1 jaar ook geen behoefte aan. Restaurant op het park biedt prima kwaliteit voor zowel lunch als diner.

Een aanrader

George Kok
16-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Landal Waufsberg is een rustig vakantiepark dat in zijn geheel super netjes verzorgd is. De huisjes zijn modern, van alle gemakken voorzien en zeer goed onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader als je van wandelen en fietsen houdt!

Ons verblijf bij landdal de Waufsberg was geweldig

Groep vakantie
10-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ik wilde graag op vakantie met een groep vrienden omdat we ons eind examen hadden gehaald. We ondervonden bij veel verhuurders veel weerstand omdat we allemaal net 18 waren geworden. Bij landdal was dit geen enkel probleem vandaar dat wij een luxe 6 persoons- villa hadden geboekt. Ik had mijn twijfels voordat ik naar landal ging of onze leeftijd echt geen probleem op zou leveren als we zouden inchecken op het vakantie park. Maar het tegendeel was waar we werden zeer vriendelijk ontvangen op het park en moesten zoals was afgesproken de borg betalen. Tijdens ons verblijf was er per ongeluk een glas kapot gegaan in de vaatwasser maar ook dit was geen enkel probleem landdal heeft hier niks voor in rekening gebracht en heeft ons direct een nieuw glas gegeven. Aan het einde van ons verblijf hebben wij keurig onze borg terug gestort gehad op onze rekening. Ik kan echt niks negatiefs over landdal zeggen want echt alles was perfect.

Heerlijk rustig park

Antoinette de Groot
3-6-2018
  • Onderkomen8

Rustig park, met goede huisjes. Het restaurant Henry VIII is een echte aanrader. Als je geen animatie en veel voorzieningen zoekt is dit het perfecte park. In de omgeving is veel te doen, bv Tongeren, Maastricht en Margraten. Heerlijk Pinksterweekend gehad. Het enige wat op te merken valt zijn de bedden. Niet slecht maar ook geen hoge kwaliteit, maar dit geld voor meer Landal Parken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Waufsberg in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Waufsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Waufsberg scoort een 9.11 uit 10 op basis van 91 reviews.