Vakantiepark Landal De Waufsberg

Fantastisch!!

Piet Boogaard
14-9-2018
  • Onderkomen10

Prachtig huisje! Was goed schoongemaakt. Mooi, rustig park.

Er valt niets op te merken want het was gewoon heel erg super goed.

Zeer vriendelijk personeel bij de receptie!

We gaan zeker terugkomen.

Anky
11-9-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig park met luxe huisjes in het mooie Zuid-Limburg. Een perfecte uitvalsbasis. Modern ingericht maar met een authentieke sfeervolle uitstraling. Het restaurant heeft prima eten. Het enige minpuntje waren de zachte matrassen.

In 1 woord "geweldig"

Herald Malestein
9-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Fantastisch 12 persoonshuis met veel luxe. Schoonmaak is helemaal niets op aan te merken en personeel receptie etc.. Is zeer vriendelijk. Men zag dat ons gezelschap 50 jaar getrouwd was en kregen wij een heerlijke vlaai aangeboden van het park. Al met al een geweldig park!!!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ralf van den Heuvel
9-9-2018
  • Onderkomen10

Mooie accomodatie, zeer compleet uitgerust. Verrast met een lekkere vlaai en felicitatie kaart ivm 50-jarig huwelijk opa en oma.

Fantastisch!

Carla Schepers
19-8-2018
  • Onderkomen10

Prachtig huisje! Was goed schoongemaakt. Mooi, rustig park. Er was nog niet veel begroeiing. Dit moet nog groeien. Toch hadden wij genoeg privacy. Hiervoor hadden wij van tevoren ook de plattegrond bekeken.

Zeer vriendelijk personeel bij de receptie!

Goed met wat verbeterpunten

Roelf-Jan
18-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Prachtig park met mooie villa's. Minpunt is totaal geen privacy op het terras. Maar voor een verblijf in een koude periode is dit park uitstekend geschikt. We zijn er nu 3 keer geweest en het schoonmaken van de villa is veel slechter geworden

Zeer goede en gastvrije locatie.

Corrie
13-8-2018
  • Onderkomen10

We hebben een zeer prettig verblijf gehad. Een prachtig huis aan de rand van het rustige, beknopte park. Zowel bij aankomst als bij vertrek zijn we verrast met een attentie. Daarnaast werden we ook nog verrast met een heerlijke fles wijn vanwege ons 40-jarig huwelijk. Wat een gastvrijheid! Het huis was ruim met sauna en zonnebank. Keurig netjes schoon, de bedden zijn in het 8-persoons huis opgemaakt bij aankomst. Het restaurant was heel prettig. We hebben er lekker gegeten. In de omgeving is voldoende te beleven. We komen hier zeker nog een keer terug!

Fantastisch!

Robin
10-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een geweldig park heel mooi en onderhouden we hebben het super gehad !!

Tineke Kroon
4-8-2018
  • Onderkomen9

Dit was echt een super "villa"met bubbelbad, zonnebank en sauna.

Er valt niets op te merken want het was gewoon heel erg super goed

Wij komen zeker terug!

Koos
25-7-2018
  • Onderkomen10

De villa's op De Waufsberg zijn ruim, modern en schoon. Het park wordt keurig onderhouden. De villa's staan vrij dicht op elkaar en door de (nog) ontbrekende groenafscheiding is de privacy beperkt (afhankelijk van de ligging van de villa). De medewerkers zijn hartelijk en nemen de tijd voor je. We waren blij verrast door een leuke attentie bij aankomst en nogmaals bij vertrek. Dat is Limburgse gastvrijheid! Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Waufsberg in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Waufsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.