Vakantiepark Landal De Waufsberg

9,2

• Onderkomen9,6
  • Activiteiten7,7

Omschrijving
In het zuiden van ons land in Noorbeek ligt Landal De Waufsberg. Hier overnacht je in een zeer schone villa die van alle gemakken voorzien is. Minder geschikt voor gezinnen met kinderen, want er zijn weinig faciliteiten. Dit park is wel erg geschikt voor de actieve vakantieganger dankzij de ligging in de natuur en de vele wandelroutes.

115 reviews over Vakantiepark Landal De Waufsberg in het Nederlands

• Activiteiten9
  • Activiteiten9

Het park ligt in een schitterende omgeving waar we heerlijk hebben gewandeld en gefietst (elektrisch) De bus stopt vlak bij de ingang waardoor je met het grootste gemak naar o.a. het centrum Maastricht en Aken kunt zonder parkeerproblemen.

Het restaurant op het park heeft een prima keuken en alerte bediening. In de omgeving zijn nog een aantal restaurants waar het prima eten is. Kortom een prima park om te toeven

Fantastisch!

Dhr. Jongbloed,
25-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wij hebben genoten van ons geweldige verblijf met de familie! De accommodatie (8L) was ruim, luxe en van alle gemakken voorzien. We hadden zelfs een sauna in de badkamer. Bovendien was alles superschoon bij aankomst. De service was super en de medewerkers van de receptie zeer vriendelijk. Wij zijn op één van de dagen naar Maastricht gereden, dat ligt op ca. 25 min afstand van het park, net als Aken (Duitsland). Wij komen Zeker nog eens terug. Een dikke 10!

Nieuw en fris

Petra,
17-11-2018
  • Onderkomen9

Het is een nieuw schoon rustig park met ongeveer 50 woningen. Naast een heerlijk restaurant en speeltuin geen faciliteiten. Voor ons voor herhaling vatbaar

Bijzonder vriendelijk

Jannet,
13-11-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooi park in een prachtige omgeving. De medewerksters aan de receptie waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende accommodatie en service

Frank,
10-11-2018
  • Onderkomen10

Uitstekende accommodatie en prima service. Het landschap in de grensstreek met Duitsland en België is erg mooi met prachtige kleuren in de herfst. De nabij gelegen steden Aken en Maastricht met een unieke cultuur zijn zeker een bezoek waart. De sfeer van het Bourgondische leven is een verademing.

kleinschalig park met vriendelijk personeel

M Nan-Bakker,
5-11-2018
  • Activiteiten5

Prachtig aangelegd park ,niet te groot(62 villa’s) in de vorm van klein Limburgs dorp

De villa’s zijn echt van alle gemakken voorzien en zeer schoon.

Het restaurant Gasterij Henry viii,direct gelegen aan de entree vh park is ook aan te bevelen.

Hebben er heerlijk gegeten.

Vanaf het park en in de omgeving zijn prachtige wandelingen te maken.

Luxe en schoon

Bettie Noordijk,
16-10-2018
  • Activiteiten7

Luxe en heel schoon park, de natuur en omgeving zijn fantastisch.

Franka Leliveld,
13-10-2018
  • Onderkomen10

Heel goed opgezet park. Kleinschalig met mooie villa's. Villa is smaakvol en praktisch comfortabel ingericht. Wij zaten aan de rand van het park met geweldig uitzicht over de heuvel. Meer dan uitstekend wandelgebied. Mede dankzij het mooie weer en de locatie hadden wij een geweldige vakantie.

Prachtige wandel en fietsroutes vlakbij!

Gert en Marianne Vermeulen,
12-10-2018

Heerlijk restaurant, weinig voorzieningen voor kinderen van 6 tot 16 jaar

Marijke,
8-10-2018
  • Activiteiten7

Wat een geweldige omgeving in prachtige villa,s en je kunt er heerlijk eten. Super locatie, fijn park met heel fijn personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Waufsberg in Noorbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Waufsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.