Vakantiepark Landal De Waufsberg

Zoover gold Award 2019

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In het zuiden van ons land in Noorbeek ligt Landal De Waufsberg. Hier overnacht je in een zeer schone villa die van alle gemakken voorzien is. Minder geschikt voor gezinnen met kinderen, want er zijn weinig faciliteiten. Dit park is wel erg geschikt voor de actieve vakantieganger dankzij de ligging in de natuur en de vele wandelroutes.

193 reviews over Vakantiepark Landal De Waufsberg

• 10Ali14-02-2020

Genieten

We zijn 2 weken geweest bij Waufsberg. Vorig jaar een week en we hebben weer genoten. Van de mooie ingerichte bungalow, die ook goed was schoongemaakt. Van de prachtige omgeving. Fijn gewandeld in België en Limburg. Restaurant is ook goed, lekker eten voor een goede prijs en vriendelijk personeel. Park is kleinschalig, dus heerlijk rustig.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Lies24-01-2020

Geweldig!

Wij hadden een 12 pers huis. En dat overtrof al onze verwachtingen! Schoon en zoveel luxe! Ook voor onze kleinkinderen, die hebben zich niet verveeld. Park was mooi in kerstsfeer versiert, en dat verhoogde de pret nog meer! Goede uitval basis naar drie landen. Geweldig om te shoppen! 😄👍

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Familie Bijvoet23-01-2020

Uitstekend! Gaan er graag heen. !

De Waufsberg is een klein en bijzonder sfeervol park in een prachtige omgeving. De ontvangst is aller hartelijkst en geeft ons het gevoel dat we echt welkom zijn. De huisjes zijn prachtig, zowel van buiten als van binnen. Mocht er iets ontbreken of je hebt een vraag staat het personeel altijd voor je klaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Koen20-12-2019

zeer tevreden

gezellig vakantiepark in een mooie omgeving. Receptie van het park = super vriendelijk Mooie,ruime huisjes voorzien van alle komfort. Ideaal voor uitstapjes in de natuur of bezoek van Maasstricht, Aken ,Luik ,... Lekker eten in het restaurant gelegen in het park. Hondjes welkom Voor ons was dit de tweede keer, en zijn terug zeer tevreden van ons verblijf

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Fam. Lemmens28-11-2019

Knus park in mooie glooiende omgeving.

Rustig park, mooie ligging en een gezellig restaurant op het park.

• 8W van Duijvenvoorde28-11-2019

Een rustig park voor mensen die van stilte en rust houden, in de regio kan je alle kanten op naar Duitsland of Belgie of naar maastricht in 20 minuten voor kinderen is er weinig

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 10Miranda28-11-2019

Park ligt in super mooie omgeving , heerlijk wandelen of fietsen . Dicht bij Aken , Luik , Maastricht .park zelf erg mooi en rustig , mooie huisjes en super schoon . Medewerkers vriendelijk . Alles bijelkaar zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar in alle jaargetijden .

• 10Fam. Huibregtsen28-11-2019

Fabelachtig mooi!!

Dit was de 3e keer dat we een villa hebben gehuurd met de familie. Dat is heel bijzonder want meestal kijken we graag ook naar andere Landal Greenparcs parken in andere provincies. De reden was ondermeer dat het park een mooie ligging heeft, kleinschalig is en ontzettend vriendelijke medewerkers. Teevens ook een geweldig goed restaurant met ook weer heel aardige medewerkers. Verder ligt het in de buurt van grotere steden, onveranderd Maastricht. België en Duitsland is ook dichtbij. Het voelt weer als thuis komen op De Waufsberg. Gekscherend hebben we al gesproken om een villa te kopen, zo mooi vinden we het park De Waufsberg.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Lucy22-11-2019

Uitstekende plek

Voor de eerste keer naar de Waufsberg geweest. We hebben door de jaren heen al vele parken bezocht van Landal en ook hier was het zoals altijd uitstekend verzorgd. Uitstekende info, schoon huis, hele aardige medewerkers/sters. Park was schoon en rustig. Hele fijne plek om als uitgangspunt te gebruiken voor wandelingen, fietstochten enz. Het is een nieuw park en de tuinbeplanting/afscheiding moet uiteraard nog wat groeien. We komen volgend jaar graag weer.

• 9M J20-11-2019

Heerlijk genieten

Heerlijk rustig mooi gelegen park in een prachtig heuvelachtige omgeving, de huisjes zijn heel netjes, ruim en luxe, goede bedden.

Gereisd met partner in oktober 2019

5 tips over Vakantiepark Landal De Waufsberg

• J. van Reenen. , 03-09-2019

Wat een heleboel mensen óók niet weten is dat er nét buiten Eupen in België twee mooie stuwmeren liggen. Nog niet echt ontdekt door het massatoerisme. De La Gileppe én de Wesertalsperre zijn zeker een bezoekje waard. De stuwmeren zijn bedoeld voor de drinkwatervoorziening en daardoor mag je er niet in zwemmen of op varen. Heerlijk rustige en stille meren. Ook aanbevolen!!

• J. van Reenen. , 03-09-2019

Bezoekers, de meeste mensen gaan altijd (meestal) als ze naar een militair ereveld willen, naar Margraten. Maar ga óók eens kijken op de Cimetiere de Americain in Henri Chapelle. Tien minuten rijden vanaf het park, in België. Mede door de ligging met uitkijkpunt over de uitlopers van de Ardennen een zéér indrukwekkend geheel. Aanbevolen!!

• suus, 22-08-2017

Je kunt op het park heel goed eten bij: Henry Vlll Echt een aanrader. Gezellig, goede bediening, normale prijzen. Gastvrij Goede menukaart. Gewoon top!

1 vraag over Vakantiepark Landal De Waufsberg

• jacqueline pieck, 24-08-2017

wandelen

kun je vanuit het huisje in het bos wandelen

Vakantiepark Landal De Waufsberg info

• Aantal sterrenstersterstersterster