Géén boekingskosten
NederlandLimburgNoorbeekVakantieparken NoorbeekVakantiepark Landal De Waufsberg

Vakantiepark Landal De Waufsberg

NederlandLimburgNoorbeek

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal De Waufsberg voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 344 reviews
+83/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 344 reviews
  • 9.6Onderkomen
  • 9.3Eetgelegenheden
  • 8.1Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

In het zuiden van ons land in Noorbeek ligt Landal De Waufsberg. Hier overnacht je in een zeer schone villa die van alle gemakken voorzien is. Minder geschikt voor gezinnen met kinderen, want er zijn weinig faciliteiten. Dit park is wel erg geschikt voor de actieve vakantieganger dankzij de ligging in de natuur en de vele wandelroutes.

344 Reviews over Landal De Waufsberg

• 9Jacqueline30-08-2022

Fantastisch!

Rustig park met mooie huisjes. Fantastisch om de omgeving te verkennen met een (gehuurde) fiets. Eten bij het restaurant is een aanrader.

• 10Frank26-08-2022

Toppark!

Een klein park met fantastische huisjes en een fijn restaurant op één van de mooiste plekken van Limburg. Ideale uitgangsbasis voor wandel- en fietstochten in de grensstreek van Nederland, België én Duitsland.

• 9Jos van Santen26-08-2022

Prima huis, schoon en een fantastische receptie!

Eigenlijk geen minpunten. Mooi huisje, heerlijk terras; goede sauna, genoeg stoelen en hele fijne medewerkers die met je meedenken. Niets was teveel.

• 8Patrick W25-08-2022

Geweldig!

Fantastisch verblijf gehad op de Waufsberg. We zijn met ons gezin hier een week verbleven in de zomervakantie. We werden erg gastvrij ontvangen. Het is een rustig, schoon en goed onderhouden park. Ook ons huisje was tip top in orde en erg schoon. Want dit laat soms nog weleens te wensen over bij parken. Mooi vrijstaand huis met voldoende privacy. Je kijkt niet direct bij de buren naar binnen. Wat ook erg prettig was, waren de bedden. Een goed bed met een stevig matras. Eigenlijk is aan alles gedacht. Zelfs de meest kleine dingen om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Vanuit de Waufsberg zijn leuke steden te bezoeken en er is ruim voldoende te doen. De eigenaren zijn erg gastvriendelijk en staan direct voor de gasten klaar. Erg leuk dat ze bijvoorbeeld op mijn verjaardag hier aandacht aan schonken door een klein presentje te overhandigen. Wat ons betreft een aanrader voor gezinnen die het prachtige Zuid-Limburg willen bezoeken.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Familie Oosterom20-07-2022

Terugkijkend op een fantastische week!

Mooi gebied. Veel mogelijkheden: fietsen, wandelen, shoppen, cultuur en tegelijkertijd genieten van vergezichten. Het verblijf op Waufsberg is puur genieten: mogelijkheid om verse broodjes te laten bezorgen, heerlijk genieten van diner in sfeervol restaurant; koffie met vlaai of eind van de dag een borrel drinken op terras. Daarna genieten van een wellness avond in eigen vrijstaand huisje, veel privacy. De huisjes zien er tip top uit: schoon, praktisch en sfeervol. Complete inventaris van theelepel tot afwas- en wasmachine. Buiten mooi terras met kachel, parasol, stoelen en ligbedden. Speciale schuur voor de fietsen. Kinderen kwamen ook en konden op het terrein fietsen huren. Wij hebben genoten van een heerlijke week vakantie in Noorbeek op de Waufsberg. We zijn zeer tevreden en niet te vergeten, we werden gastvrij ontvangen en tussendoor vriendelijk te woord gestaan. De bewegwijzering op park is uitstekend!

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Claudine20-07-2022

Heerlijk rustig en klein park. Geen zwembad

4-EL persoonshuisje met sauna. Beneden is een slaapkamer met een 2 persoons bed aanwezig met aangrenzend een badkamer. De huiskamer is gezellig ingericht en de keuken is meer dan voldoende. Wij hadden een mooi uitzicht over een weide waar de koeien soms voorbij liepen. Het park is kleinschalig, mooi aangelegd en rustig. Het bevat een zeer goed en gezellig restaurant met aangrenzend een speeltuintje. Het personeel van de receptie en het restaurant waren zeer vriendelijk. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Zoals diverse wijngaarden. 1 van de wijnsoorten uit Noorbeek zelf is exclusief in het restaurant te drinken. Een aanrader wat mij betreft als je van een droge witte wijn houdt. Wij waren hier een midweek maar wij komen hier zeker terug omdat we nog genoeg kunnen doen in de omgeving maar ook omdat we hier zo genoten hebben. Een aanrader dus als je naar zuid Limburg wilt.

• 10Freddy en Christine02-07-2022

“De Waufsberg”, een top park in Zuid Limburg.

Vakantievilla's De Waufsberg, wat van soort park is het, daar kunnen wij kort in zijn, het is een top park. Het is kleinschalig in een glooiend landschap, het is de plek waar je tot rust komt, het is luxe op elk gebied. Top park medewerkers die er alles aan doen dat het verblijf een genot is en blijft. Je begeeft je midden in de natuur, in het boerenlandschap waar de koeien grazen waar de appel en perenbomen hun vruchten dragen, waar de kersen en aardbeien bij de plaatselijke kwekers te koop zijn. Je verblijft in één van de mooiste omgevingen die Nederland rijk is, dicht bij het dorp Noorbeek. Mag ik een advies geven, “boek dit park niet”, dan kunnen wij voor de 12e keer dit geweldige park boeken😉.

• 9Activiteiten
  • 10Richard Vermond09-06-2022

Geweldig park als je van rust houd

Van alle gemakken voorzien en alles netjes zoals het hoort.

• 9F.L.Stehmann03-06-2022

Komen erg graag weer terug

De Waufsberg is een zeer goed vakantiepark.Het heeft een mooie ligging,prachtige woningen en uitstekende service.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Kathy Van de Voorde01-06-2022

Prettig verrast door het comfort en hygiëne

Zalig tot rust komen in alle luxe en properheid. Voorzien van alle gemak en comfort. Zalig eten en vertoeven in het restaurant. Uitvalsbasis voor vele leuke bezienswaardigheden.

Vakantiepark Landal De Waufsberg info

Camping-informatie