Hotel Herberg 't Zwaantje

Kleine hotelsWeer vandaag3°-1°
Hotel Herberg 't Zwaantje
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje in het Nederlands

Willem de Zwart,
29-7-2018

Alles prima.

Medewerkers zeer vriendelijk, schone kamer, lekker eten, mooie locatie.

Voor herhaling vatbaar!

klarinet57,
15-7-2018

Heerlijk hotel, vriendelijke ontvangst, zeer gastvrij, prima kamer, afgesloten berging voor de motor, superschoon en vooral heerlijk eten!

Zeer aan te bevelen.

fam. R.A. Jacobs,
11-6-2018

Wij hebben hier gebruik gemaakt van "Het koning te rijk" arrangement van 7 juni t/m 9 juni 2018. Dit arrangement deed zijn naam alle eer aan. We hebben genoten in de kamer Romantique met een heerlijke ontbijtje, het lekkere 4 gangen menu en natuurlijk de prachtige omgeving. Ook de ontvangst en bediening was vriendelijk en allerhartelijkst. Komen hier mogelijk nog wel eens terug, maar dan met elektrische fietsen.

HotelSpecials.nl

Eigenaar ongastvrij, lomp in omgang, kan geen kritiek verdragen, reageert kritiek af door, na sluitingstijd met tafels te gaan schuiven, daarna met deuren te gooien!

Van slapen kwam de eerste uren niet veel, een goedemorgen kon er s 'morgens niet af. Afgepast ontbijt, er was verder ook geen aandacht meer de gast!

Restaurant was goed, hoewel verschil in het serveren van gerechten!

Super!

Jenneke,
19-10-2017

Geweldig eten, mooi restaurant, leuke sfeer, supervriendelijk personeel!

Wat een heerlijk hotel!!

Familie van Wensveen
5-9-2016

De ligging van het hotel is prachtig. Hooguit de weg kan druk zijn maar het heeft ons niet gestoord. De mensen die er werken zijn zonder uitzondering zeer vriendelijk en gastvrij. Het diner s'avonds en het ontbijt de volgende ochtend waren uitgebreid maar niet zodanig dat er etenswaar moet worden weggegooid. De kamer was zeer comfortabel en schoon. Voordat we weggingen hebben we nog genoten van heerlijke limburgse vlaai. Wij willen graag nog eens terugkomen. Ook voor de prachtige wandelingen die je vanuit het hotel kan maken. Een aanrader!!

Wat hebben wij weer genoten

Astrid & Andre
25-7-2016

Dit hotel is echt een aanrader. Ligt in de bossen aan verschillende fiets en wandelroutes. Jammer van de doorgaande weg (Mook-Groesbeek) waar best hard op gereden wordt. De service staat in dit hotel hoog in het vaandel, erg vriendelijk personeel en het eten vinden wij van zeer goede kwaliteit. Ons verblijf was nu voor deelname aan de 100e 4daagse van Nijmegen maar wij komen hier zeker nog eens in een andere periode terug, Wij hebben onze kamer (La Mer) voor deelname aan de 4daagse 2017 al weer gemaakt.

zeer vriendelijk personeel !

Jan Waeterschoot
6-2-2016

Zeer "gastgericht" personeel.

Mooie, nette kamer.

Lekker eten. Gunstige ligging (wandelingen, Nijmegen, ...)

Vriendelijk personeel, was er 2 nachten . In overleg heel veel mogelijk.

Ontbijt moesten buiten de reguliere tijd, dit was geen enkel proleem.

zeker een plaats om terug te komen.

Prima hotel

Ria
22-9-2015

Wij hebben hier 1 nacht verbleven. Vriendelijke ontvangst, overdekte afgesloten ruimte voor onze fietsen, mooie kamer met prima bedden en goede badkamer. Lekker biertje op het zonnige terras, daarna heerlijk gegeten (menu voor een aantrekkelijke prijs) met een heerlijke wijn er bij. De volgende ochtend een heerlijk ontbijt met verse broodjes. Alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en doen heel erg hun best het hun gasten naar de zin te maken. Kortom: een aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg 't Zwaantje in Mook - Molenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg 't Zwaantje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.