Géén boekingskosten

Herberg 't Zwaantje

NederlandLimburgMook - Molenhoek

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 56 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 56 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Herberg 't Zwaantje

• 9Monique26-09-2022

Komen zeker nog een keer terug!

In een hele mooie gerenoveerde kamer geslapen met een gas open haard. Fantastische douche. Diner en ontbijt ruim voldoende. Personeel erg vriendelijk.

• 9Vivian29-03-2022

Verwachtingen overtroffen

Prachtige locatie midden in de bossen en direct aan diverse routes, ideaal voor natuurliefhebbers, wandelaars, fietsers of mountainbikers! Bij aankomst waren wij zeer positief verrast: onze kamer (d'Avilla) bleek net gerenoveerd te zijn en was ontzettend mooi! De kamer overtrof onze verwachtingen. Stijlvol ingericht, mooie badkamer met regendouche, lekker bed en zelfs een open haard. De ontvangst was hartelijk en je voelt je meteen thuis. Het ontbijt is prima en er werd goed rekening gehouden met allergieën. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd, wat op zich prima is. Wij hadden een ontbijtbuffet zelf nog fijner gevonden (meer keuze en minder voedselverspilling omdat je zelf "opschept" wat je nodig hebt). Verder was alles naar wens!

• 9Evelien06-09-2021

Limburgse gezelligheid en Bourgondische diners

Wij hebben twee nachtjes verbleven in Herberg 't Zwaantje. Gastvrij en vriendelijk ontvangst door de eigenaar. Wij hadden kamer Romantique aan de voorzijde van het pand en aan de hoofdweg. Deze weg hoor je in de ochtend wel vanaf 6.30 uur. In de avond en nacht hoor je deze niet. Kamer is van alle gemakken voorzien en leuk ingericht. De badkamer heeft geen deur maar wordt door een gordijn afgescheiden van het slaap gedeelte. De kamer is wel ietwat gehorig wellicht voor de lichte slaper. Wij hadden een drie gangen verrassingsdiner voor de beide avonden. Heerlijk gegeten en ruime hoeveelheden. In de ochtend wordt een heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd met koffie en thee. Helemaal top en beter dan een buffetvorm. Rondom Mook kan je geweldig wandelen. De eigenaar heeft zelf een wandeling samengesteld met de mooiste plekjes die je kan doen. Wij hebben ook de Natuurwandeling N70 gewandeld in de omgeving van Beek en de Duivelsberg.

• 9Marcel10-05-2021

Uitstekend

Heel aardige mensen en ontzettend lekker gegeten. Wij hadden een wandelarrangement (twee nachten incl ontbijt en 2 x 3 gangendiner) tijdens corona. We hadden een fijne kamer (met bad; heel prettig na het wandelen) en een keurig gedekte tafel waar het gezellig tafelen was. Uitstekende driegangendiners en ontbijt.

• 9Fam. Schippers28-04-2021

Super verblijf op toplocatie

Super verblijf gehad op basis van het het drie daags Koning te rijk arrangement. Vanwege corona ontbijt en diner op de kamer. Het ontbijt en alle 4 gangen van het verrassingsmenu stipt op tijd en van hoogstaande kwaliteit. Het asperge seizoen heeft daar zeker bij geholpen. Top !Het vriendelijke en behulpzame team heeft ons verblijf compleet gemaakt.

• 9Petra28-04-2021

Wat een aanrader!

Een perfecte uitvalsbasis om te wandelen en/of fietsen in de prachtige omgeving. Schone, ruime en moderne kamer, met een heerlijk bubbelbad. Het personeel is erg vriendelijk. Door de coronamaatregelen wat het terras nog dicht maar dat zag er wel fijn uit. Diner (lekker) en ontbijt (heel uitgebreid) op de kamer was goed geregeld door een extra geplaatst tafeltje. Ik ga hier zeker nog eens naar terug.

• 9G. van den Berg10-04-2021

Sfeervol en keurig hotel

Verblijf was tiptop in orde. Ondanks coronamaatregelen zorgt dit hotel voor een aangenaam verblijf. Maaltijden worden stipt op tijd geserveerd. Vriendelijke en behulpzame mensen. Hygiëne is ook goed. Omgeving is genieten!

• 10Monique Duarte22-08-2020

Sfeervolle moderne/authentieke herberg/restarauran

Mooie Herberg waar het heerlijk overnachten is. De kamers zijn modern/chique allemaal in dezelfde stijl alleen de een iets groter of kleiner dan de ander. Allemaal met airco. Badkamers verschillen in uitvoering van erg klein tot zeer ruim. Komt ook in de prijs terug dus prijs/kwaliteit klopt. Evengoed prima in orde. Heerlijk ontbijt en goed restaurant. Wordt met hart en ziel gerund. ideale plek als uitvalsbasis voor te fietsen of te wandelen om daarna lekker op het terasse te genieten. Meedenkend bijproblemen of wensen

• 9Ingrid04-07-2020

Fijn verblijf in een gastvrij hotel

Ruime kamer, schoon, enige minpunt geen balkon. Eten is erg goed, veel aandacht voor persoonlijke wensen van de gast. Wij komen zeker terug!

• 5Carmen vd Loo14-06-2020

prima voor lunch, maar niet meer om te dineren

we hebben alleen gegeten. Mijn eten was ronduit slecht! indiaase groenteschotel waarvan de groentes veel en veel te gaar waren, en met een saus die licht geschift er uit zag. Verder was het zout en de scherpte overheersend, was er nauwelijks een kerrysmaak te proeven, alleen een vleug van kokos.

Hotel Herberg 't Zwaantje info

• AirconditioningBeschikbaar