Hotel Herberg 't Zwaantje

Hotel Herberg 't Zwaantje

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Mook - Molenhoek

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg 't Zwaantje voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Herberg 't Zwaantje

• 10Monique Duarte22-08-2020

Sfeervolle moderne/authentieke herberg/restarauran

Mooie Herberg waar het heerlijk overnachten is. De kamers zijn modern/chique allemaal in dezelfde stijl alleen de een iets groter of kleiner dan de ander. Allemaal met airco. Badkamers verschillen in uitvoering van erg klein tot zeer ruim. Komt ook in de prijs terug dus prijs/kwaliteit klopt. Evengoed prima in orde. Heerlijk ontbijt en goed restaurant. Wordt met hart en ziel gerund. ideale plek als uitvalsbasis voor te fietsen of te wandelen om daarna lekker op het terasse te genieten. Meedenkend bijproblemen of wensen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Ingrid04-07-2020

Fijn verblijf in een gastvrij hotel

Ruime kamer, schoon, enige minpunt geen balkon. Eten is erg goed, veel aandacht voor persoonlijke wensen van de gast. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Carmen vd Loo14-06-2020

prima voor lunch, maar niet meer om te dineren

we hebben alleen gegeten. Mijn eten was ronduit slecht! indiaase groenteschotel waarvan de groentes veel en veel te gaar waren, en met een saus die licht geschift er uit zag. Verder was het zout en de scherpte overheersend, was er nauwelijks een kerrysmaak te proeven, alleen een vleug van kokos.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Nancy01-03-2020

Gezellig hotel/restaurant met persoonlijke service

Wat een gastvrijheid hier! Goed en gezellig restaurant waar goed opgelet wordt, maar op een prettige en zeker niet opdringerige manier. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Er kwam meteen water en brood met sausjes van het huis op tafel, dat zie je bij ons in de Randstad niet veel meer. Kamer was ruim, wel onder een schuin dak en was nog even bang dat ik mijn hoofd zou stoten bij het opstaan, maar dat is niet gebeurd. Wij hadden kamer New York. De overigens zeer ruime badkamer voorzien van bad waarin je kon douchen werd van de slaapkamer afgescheiden d.m.v. een gordijn. Op zich niet erg als je familie bent, maar kan wat ongemakkelijk overkomen bij toiletbezoek. Kleine minpuntjes waren de tikkende verwarmingsbuizen in de nacht en de wifi, maar toen we de kamerdeur ietsje open zetten naar de gang was de ontvangst wel prima. Bedden lagen zalig. Ontbijt volgende dag was ook zeer goed geregeld en werd aan tafel geserveerd.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    8ej23-04-2019

Echt een aanrader, prachtige omgeving

Gezellig en simpel hotel, ontbijt fantastisch, avond eten ook zeer goed. Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Willem de Zwart29-07-2018

Alles prima. Medewerkers zeer vriendelijk, schone kamer, lekker eten, mooie locatie.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10klarinet5715-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk hotel, vriendelijke ontvangst, zeer gastvrij, prima kamer, afgesloten berging voor de motor, superschoon en vooral heerlijk eten!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9fam. R.A. Jacobs11-06-2018

Zeer aan te bevelen.

Wij hebben hier gebruik gemaakt van "Het koning te rijk" arrangement van 7 juni t/m 9 juni 2018. Dit arrangement deed zijn naam alle eer aan. We hebben genoten in de kamer Romantique met een heerlijke ontbijtje, het lekkere 4 gangen menu en natuurlijk de prachtige omgeving. Ook de ontvangst en bediening was vriendelijk en allerhartelijkst. Komen hier mogelijk nog wel eens terug, maar dan met elektrische fietsen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

4zeeuw10-11-2017

Restaurant goed, kamer oudbollig en zeer stoffig

Eigenaar ongastvrij, lomp in omgang, kan geen kritiek verdragen, reageert kritiek af door, na sluitingstijd met tafels te gaan schuiven, daarna met deuren te gooien! Van slapen kwam de eerste uren niet veel, een goedemorgen kon er s 'morgens niet af. Afgepast ontbijt, er was verder ook geen aandacht meer de gast!

Restaurant was goed, hoewel verschil in het serveren van gerechten!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jenneke19-10-2017

Super!

Geweldig eten, mooi restaurant, leuke sfeer, supervriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hotel Herberg 't Zwaantje info