Camping Minicamping De Linde

135 reviews over Camping Minicamping De Linde in het Nederlands

Supertijd gehad!

Fam. Reuling-Hoedemaekers
26-9-2018

Nog even en dan zit het seizoen erop. We hebben het hele campingseizoen mogen genieten van deze supercamping. Mooie kampeerplaatsen, goed en schoon sanitair, rustige omgeving en vooral leuke mensen ontmoet. Anja en Martien bedankt voor jullie gastvrijheid, wij hebben een fantastische tijd gehad met ons hele gezin. JW, Eefje, Floor en Lieve.

Minicamping De Linde is een kleine, overzichtelijke en gemoedelijke camping, gelegen in het mooie Noord-Limburg. De kinderen die er waren, speelden met elkaar en nieuwe kinderen vonden snel aansluiting. Het springkussen, het voeren van de zwijntjes elke dag om 18:15u, knutselen, huifkartochten, popcorn bakken enzovoorts. Voor de kinderen was er op de camping genoeg te doen, net als in de directe omgeving van Merselo, en uitstekend met de fiets bereikbaar! Strandbaden, attractieparken, musea en natuurlijk het prachtige Nationaal Park De Maasduinen.

geweldig

Dennis van der laan
25-8-2018

Echt een hele fijne camping met goed sanitair.

Anja en martien zijn erg lief en doen er alles aan om je te vermaken

De kinderen hebben erg genoten met het voeren van ziggy en zazu.

Ook stond er regelmatig een luchtkussen en zijn we met de huifkar weg geweest.

Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

ook namens Bram en fiep!!!

Grandioos.

jaap
25-8-2018

Mooie camping en super netjes sanitair. Bij aankomst een kop koffie en foldermateriaal. Mooie omgeving om te fietsen of er op uit te gaan. Ook activiteiten voor kinderen en het kampvuur met alle gasten was fantastisch.

Gewoon een gezellige topcamping !!!!

Top!!!

Jacqueline Aarts
24-8-2018

Mooie camping en omgeving. Keurig sanitair, mooie plek.

Alleen veel last van vliegen helaas.

Echte aanrader

Paul Vos
16-8-2018

We hebben anderhalve week op deze camping gestaan.

Het was een prettig verblijf.

Er heerst een gemoedelijke sfeer en de gasten zijn van alle leeftijden.

Het sanitair wordt keurig onderhouden.

De camping is een aanrader.

Gezellig, persoonlijk, kindvriendelijk, schoon. De camping ligt alleen wel een eindje van de bewoonde wereld af

Heerlijk genoten!

Steenblik
12-8-2018

Erg leuke camping. De gastvrouw en heer doen er alles aan om het een fijn verblijf voor de gasten te laten zijn. Onze kinderen hebben nog nooit zo leuk gespeeld op een camping. Eerder gingen we naar grotere campings, maar dit wat kleinere camping geeft de kinderen toch meer het gevoel dat ze sneller contact willen zoeken.

Mooie uitvalsbasis ook voor dagtochten. Genoeg te doen in de buurt.

Er was geen zwembad, maar die kun je in de buurt genoeg opzoeken. Ook stonden er sproeiers aan tijdens het warme weer wat ook tot vermaak voor de kinderen leidde.

Ook leuk dat ze een paar keer per week voor de kinderen iets organiseren als knutselen, het bos in, schapen bezoeken en elke avond de zwijntjes voeren!

We hebben genoten.

Genoten!

Koen
12-8-2018

De eigenaars gaan vol voor hun camping, en dat is terug te zien

Zeer aangenaam verblijf gehad

Henk
10-8-2018

Hele vriendelijk gast gezin. Je kiest gewoon een vrije plek als je aankomt, wifi werkt goed maar is heel traag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Linde in Merselo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.