Camping Minicamping De Linde

131 reviews over Camping Minicamping De Linde in het Nederlands

Echte aanrader

Paul Vos
16-8-2018

We hebben anderhalve week op deze camping gestaan.

Het was een prettig verblijf.

Er heerst een gemoedelijke sfeer en de gasten zijn van alle leeftijden.

Het sanitair wordt keurig onderhouden.

De camping is een aanrader.

Gezellig, persoonlijk, kindvriendelijk, schoon. De camping ligt alleen wel een eindje van de bewoonde wereld af

Heerlijk genoten!

Steenblik
12-8-2018

Erg leuke camping. De gastvrouw en heer doen er alles aan om het een fijn verblijf voor de gasten te laten zijn. Onze kinderen hebben nog nooit zo leuk gespeeld op een camping. Eerder gingen we naar grotere campings, maar dit wat kleinere camping geeft de kinderen toch meer het gevoel dat ze sneller contact willen zoeken.

Mooie uitvalsbasis ook voor dagtochten. Genoeg te doen in de buurt.

Er was geen zwembad, maar die kun je in de buurt genoeg opzoeken. Ook stonden er sproeiers aan tijdens het warme weer wat ook tot vermaak voor de kinderen leidde.

Ook leuk dat ze een paar keer per week voor de kinderen iets organiseren als knutselen, het bos in, schapen bezoeken en elke avond de zwijntjes voeren!

We hebben genoten.

Genoten!

Koen
12-8-2018

De eigenaars gaan vol voor hun camping, en dat is terug te zien

Zeer aangenaam verblijf gehad

Henk
10-8-2018

Hele vriendelijk gast gezin. Je kiest gewoon een vrije plek als je aankomt, wifi werkt goed maar is heel traag

Geweldig.

Fam v Dijk
8-8-2018

Mooie camping goed onderhouden ruime plekken. Prijs kwaliteit perfect!!Zeker een aanrader.

Wij waren over alles zeer te spreken

Fantastisch!

Jan
22-7-2018

Wat een mooie camping! Alles wat je als kampeerder nodig hebt, was tot in de puntjes verzorgd. Een mooi veld om de tent op te zetten en een heel schoon en goed ingericht toilet/douche-gebouw.

Als het kan volgende maand weer.

Jac en Leonie
16-7-2018

Prachtige camping , en een met koffie welkom ontvangst door Anja .

Sanitair uitmuntend en als die goed is, is de rest ook goed.

Vanaf de camping loop je zo een mooi natuurgebied in.

Fietsen naar Venray, Arcen aan de maas of Griendtsveen in de Peel.

De kleinkinderen 3 nachten gehad, het is geen probleem.

Ze kunnen mooi buiten spelen, of in het mini overdekt speelpaleisje.

Het weer was heel goed, en de rest moet je toch zelf maken.

Super! Kort en krachtig😊

Fam Creemers
15-7-2018

Dit was voor ons een proef weekend om te kijken of we hier volgend jaar een voorseizoensplek willen nemen. En dat gaat ook gebeuren!! We zijn helemaal tevreden😊

Mooie rustige plekken...mooi sanitair (goed heet water)..Anja en haar man zijn super relaxte mensen...er is zelfs een fietsenstalling...ze hebben ijsjes in de diepvries...de auto parkeer je appart en dat vindt ik persoonlijk een pluspunt...alles is heel goed verzorgd...alles wijst zich vanzelf..ik zou zeggen niks meer veranderen👍

(Anja misschien een ding! Klovencréme 🤣)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Linde in Merselo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Linde scoort een 9.31 uit 10 op basis van 131 reviews.