Camping Minicamping De Linde

Nederland, Limburg, Merselo

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

Meer camping info

194 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 8Jeanne Verhoeven13-08-2020

Fijn voor kleine kinderen.

Schone camping, vooral geschikt voor jonge gezinnetjes of opa’s en oma’s die hun kleinkinderen meebrengen. Genoeg vertier waaronder ook een springkussen. Mooie fiets en wandel omgeving

• 8Staat v/h sanitair

• 9Nico13-08-2020

fijne camping

Bij aankomst kregen we een kopje koffie. Sandra is een gemoedelijke gastvrouw, relaxed. Die eigenschappen heeft ook Martien. De camping is tot in de puntjes verzorgd: grasmat, toiletgebouw, afval. Wij hadden een plek met de hele dag schaduw: voor ons noodzaak tijdens de hittegolf die er was. Bij vertrek kregen we nog een blocnote met erop geschreven: leuk dat jullie er waren.....

• 8Bas Stolk12-08-2020

Een prima en vooral 'warm' verblijf

Een lang weekend in augustus doorgebracht op camping 'De Linde'. De temperaturen waren extreem hoog, maar we hebben optimaal van de campingfaciliteiten gebruik kunnen maken. Ruime plekken en alles wat een camping nodig heeft. In Anja hadden we een gezellige gastvrouw (gevoel voor humor). De corana-maatregelen waren strikt maar duidelijk. Door de warmte niet alles kunnen doen wat we wilden, maar we hopen hier zeker nog eens terug te komen. Al was het maar om nog wat meer fietstochtjes in de prachtige groene natuur van deze regio te maken. Door de overmatige warmte maar ook door een lekke band hebben we dit helaas moeten beperken. Ook aan te bevelen is het natuurgebied Maasduinen met onder andere een rondwandeling rond het Leukermeer (6 km). Wat ons betreft: prima en voor herhaling vatbaar. Rieneke en Bas Stolk

• 9Staat v/h sanitair

• 10Wim11-08-2020

Geweldig voor effe weg

We hadden net een nieuwe caravan en wilde deze graag uitproberen. Wij op zoek naar een camping in deze coronatijd. We waren al een keer eerder op camping De Linde. Dat zegt natuurlijk al genoeg. De camping is netjes ingericht. Het sanitair is geweldig (belangrijk in deze coronatijd). De gastvrijheid is dik in orde. Op ma 15 juni werden we getrakteerd op vlaai. Anja was zo blij dat de coronamaatregels wat soepeler werden. Vanaf de camping kan je mooie fietstochtjes maken. We hebben het prima naar ons zin gehad op camping De Linde.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Jan10-08-2020

Hartelijk!

We kennen de camping van verschillende verblijven intussen. We komen hier graag omwille van de hartelijke ontvangst, de rust en de ligging. In deze Corona tijden ben je 100 procent zeker dat het Coronaproof is. De eigenaars doen hiervoor hun uiterste beste en hanteren een duidelijk systeem. Het wordt ook gerespecteerd door alle gasten. Verder mooie plekken en erg aangename sfeer.

• 8Wil Van zwamen10-08-2020

Mooie camping met zeer gastvrije eigenaren,

Rustige camping met voldoende vertier voor zowel opa en oma als ons kleinkind. Leuke wandelingen, huifkartocht, knutselen etc en mooi fietgebied corona regels perfect

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Wim , Sylvie, Elisa en Luna10-08-2020

topvakantie in camping De linde

wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf, een topcamping met een gezellige familiale sfeer. Gastkoppel zijn ontzettend lieve mensen en doen heel hard hun best om alles proper te houden. De kindjes vonden het ritje op de huifkar super en het knutselen van het lampionnetje was een fijne afwisseling tussen het fietsen en wandelen in de heerlijke natuur.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Fam. Verdel08-08-2020

Top camping!

Gastvrije en hartelijke eigenaren, mooie grote kampeer plaatsen, Corona-proof sanitair, rustige camping, broodjes service, mooie fietsroutes in de omgeving.. kortom een plek om terug te komen!

• 9Anouk08-08-2020

Fantastische camping

Heel hartelijk welkom, keurig verzorgd en er werd goed omgegaan met de coronamaatregelen! Het terrein is goed verzorgd en het sanitair keurig. Kortom: fantastische vakantie gehad. Bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Bert07-08-2020

Schoon, schoner, schoonst!!!

Het ontvangst is hartelijk (uiteraard met koffie). Wij huurden de Pipowagen, prima te doen en niet duur. De camping is heel geordend, schoon en rustig. Er hangt een gemoedelijke sfeer. De douches en toiletten hebben we nog nergens zo schoon meegemaakt. De Wi-Fi op de camping is vrij instabiel. Maar wij hebben genoten!

Camping Minicamping De Linde info

• SchaduwplaatsenAanwezig