Camping Minicamping De Linde

Nederland, Limburg, Merselo

9.4Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping De Linde voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

171 reviews over Camping Minicamping De Linde

• 2019
    9Geert27-09-2019

Fantastische 4 dagen gehad, aanrader.

Byzonder nette camping met voortreffelijk sanitair, alles is keurig en netjes verzorgt. Een pareltje in noord limburg. Groot compliment aan Anja en Martien, erg gastvrije omgang.

• 10Toos18-09-2019

Fantastisch. Volgend jaar graag weer!

Rustig gelegen, goed verzorgde kleine familiecamping. U wordt met een kop koffie verwelkomd door Anja. De spil van het gezin Versteegen die ook als gezin voor het onderhoud van het terrein en sanitair zorgen. Voor de kleine gasten zijn er voldoende speelmogelijkheden. De camping ligt aan het knooppuntennetwerk Ook wandelroutes zijn er direct vanaf de camping. Een bezoek aan het Oorlogsmuseum of dierentuin in Overloon is een aanrader. Het sanitair is perfect in orde en zelfs echt schoon als de camping vol staat. Het is raadzaam om even te informeren of er nog plaats is. We komen hier graag nog eens terug!

• 9Flip van Dueren den Hollander17-09-2019

Geweldig.

Wij worden al vele jaren gastvrij ontvangen met koffie,en komen met plezier steeds weer terug.Mooie camping goed verzorgd sanitair. Bovenal gastvrije beheerders. was getekend,marjo &flip van Dueren den Hollander.

• 9Verhoeven15-09-2019

Fijn weekend

Mooie standplaats, vriendelijke ontvangst, schoon sanitair

• 9Judith13-09-2019

Fantastisch!

Hele nette, mooie camping met super vriendelijke camping- eigenaren. Goede voorzieningen, leuke speeltoestellen voor kinderen.

• 9Jolanda Aarts12-09-2019

Gastvrij en gezellig

Gastvrij onthaal. Nette camping met ruime plaatsen. Schoon en ruim toiletgebouw.

• 9René12-09-2019

Fantastisch!!!

Hele leuke mini camping om even helemaal tot rust te komen. Zeer vriendelijk ontvangst met uitleg over de camping onder het genot van een vers kopje koffie. Zelden zo'n schoon en net sanitair gezien. Anja & Martien bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 9Bart12-09-2019

Rustige mooie camping

Nette camping waar je tot rust kan komen en mooie wandelingen kunt maken .

• 10Bas10-09-2019

Super!

Keurig onderhouden camping, zeer net sanitair en gastvrije ontvangst.

• 10Nico09-09-2019

Mooie omgeving

Verbleef er met collegae een heel weekend. Warme ontvangst. Prima plaatsen en zeer goed sanitair. Kortom een aanrader.

1 tip over Camping Minicamping De Linde

• AnjaVersteegen, 23-01-2017

De camping is in een zeer afwisselend gebied gelegen. Er zijn eindeloos fiets en wandelmogelijkheden. Maar ook leuke dorpjes in de buurt met een diversiteit aan terrassen. De maas ligt op fietsafstand, evenals het oude peelgebied. Voor de jongen gezinnen zijn er diverse binnen en buitenspeeltuinen in de buurt. Evenals atrractiepark Toverland op 20 minuten rijafstand. Een blotenvoetenpad, kasteel zijn op rijafstand.Op de camping zijn tijdens de schoolvakanties ook tal van activiteiten.

1 vraag over Camping Minicamping De Linde

• Dorien de vries, 06-12-2013

hondenlosloopgebied

Weet iemand of je in de buurt van de camping een gebied hebt waar je met je hond los mag lopen?

AnjaVersteegen, 23-01-2017

Op de camping is de regel dat honden aangelijnd zijn. Buiten de camping mogen honden los lopen. Voor en achter de camping is een bosgebied gelegen, en als je achter de camping het bos in loopt, kom je in een natuurgebied terecht.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig