Camping Minicamping De Linde

CampingWeer vandaag17°10°
Camping Minicamping De Linde
9,3

116 reviews over Camping Minicamping De Linde in het Nederlands

Kortom zeker een aanrader.

M.W. Scheele
17-6-2018

Wij waren van 1 juni t/m 13 juni op deze hele mooie camping. Prettige ontvangst door de gastvrouw. Mooi en schoon sanitair. Goede fietsmogelijkheden.

A van Os
15-6-2018

Prima camping voor kleine kinderen, ouders en ouderen.

Prima en schoon sanitair.

Zeer vriendelijke beheerders. Kortom perfecte camping (aanrader)

Prima!

Paula
12-6-2018

Niet geschikt voor jongeren. Ideaal voor jonge kinderen en ouderen

Graag weer voor een of twee weken.

Toos
31-5-2018

Deze autovrije camping is een schitterende plaats voor jong en oud. Voor de kleintjes zijn er voldoende speelmogelijkheden. Zandbak, glijbaan, tafeltennis, skelteren, springkussen. En natuurlijk de gastschaapjes en de mini varkentjes voeren. De fietsen kunnen in het fietsenhok worden geparkeerd.

Echt schoon sanitair. Een klein terras voor een kopje koffie of iets fris.

Ge-Wel-Dige Camping !

Gert en Helma
29-5-2018

Wij hebben er nu voor het derde jaar gestaan in mei en het bevalt ons uitstekend!

Zééér netjes, hééél vriendlijk en hééél behulpzaam, onafhankelijk van het weer en / of de drukte! Top!

prima

M. de Vries
29-5-2018

prima camping, erg netjes, geen op- of aanmerkingen te verzinnen!

Geweldig

Theo
25-5-2018

Gewoon gaan, enorme gastvrijheid

Kees en Ina
23-5-2018

Een prettige ontvangst waarbij we de nodige info kregen. Een mooie rustige camping, prachtig toiletgebouw, mooie staanplaatsen. Veel fiets mogelijkheden in de directe omgeving. Overleg mogelijk over afwijkende aankomst en vertrek tijden. Dichtbij Venray. Een echte aanrader!!!

Je moet er echt eens een keer gaan kamperen.

Familie Van Niftrik
23-5-2018

Ons korte verblijf is ons uitermate goed bevallen. Zeer zorgzame gastheer en gastvrouw. Bij aankomst ontvangst met een kop koffie of thee. Echt alles is er tot in de puntjes verzorgd. TOP sanitair gebouw. Prachtig kampeerterrein met gezellige sfeer. Leuke fiets en wandelmogelijkheden in de buurt. Een aanrader dus!

fantastisch

Fam.Koens
22-5-2018

Hele nette camping heel schoon sanitar en vriendelijke mensen, mooie omgeving om te fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Linde in Merselo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Linde scoort een 9.3 uit 10 op basis van 117 reviews.