Camping 't Geuldal

258 reviews over Camping 't Geuldal in het Nederlands

Prima camping!

K. Lemmen
22-9-2018

Camping momenteel in een fase van verbouwing receptie-gedeelte, maar volledig toegankelijk en met bijzonder vriendelijk personeel, dat zeer behulpzaam is met alles. Kinderen mogen helpen de dieren in de kinderboerderij te verzorgen. De camping ligt prachtig in de natuur en op fietsafstand van Maastricht met ook nog een leuke uitspanning op ca. 200 meter. Bovendien is het station van Meerssen ook goed bereikbaar en op 5 minuten van Maastricht Station

hele mooi week gehad

fam.Fokkens
19-9-2018

hele nette camping,vriendelijke ontvangst,grote plaatsen,schoon en mooi sanitair en vanuit de camping mooi fietsen naar b.v. Valkenburg en Maastricht.

Super

Jan
15-9-2018

Was wederom perfect en hebben het wederom prima naar de zin gehad

Villatent

Aardige mensen, nette en rustige camping

Wil Hagen
14-9-2018

In deze periode is het een heel rustige en nette camping. Vriendelijke receptionisten.

Prachtige omgeving. Komen zeker weer eens terug in het voor- of naseizoen.

Aanrader !

Edwin
13-9-2018

Mooie camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging is mooi centraal tussen Maastricht en Valkenburg. Valkenburg is te voet goed te doen. De weg naar de camping toe is hier en daar wat smalletjes en kan met een erg grote caravan een uitdaging zijn. Er is wat achtergrond geruis van de snelweg te horen, maar niet storend. Ook af en toe een opstijgend vliegtuig van Maastricht airport, maar ook dit vond ik niet storend. Sanitair is dik in orde. Ik vond het een fijne camping en vind het een aanrader!

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad.

P Voogd
12-9-2018

Wat vond ik wel goed....alles

Wat vond ik niet goed.....simpel geen idee.

Het is een fijne camping met vriendelijke mensen en een mooie omgeving ze zijn erg gastvrij .

Wandelen en fietsen in een mooie omgeving als deze is er genoeg.

Wij hebben het er prima naar ons zin gehad.

Mooie, gezellige, levendige , camping,

Anja wijnands
10-9-2018

Wij werden aller vriendelijkste onthaald en ook het afreken op vertrekdag was zeer vriendelijk. Dat je hinder kan ondervinden van honden ontlasting. Dit was jammer!

Verder een super mooie camping. Mooi sanitair.

Het was heerlijk om naar Maastricht of Valkenburg te kunnen fietsen. Prachtige omgeving. En super fijn dat de camping ook in september nog volop bezocht wordt, zodat je niet op een lege of bijna lege camping staat.

Wij hebben een top vakantie beleeft.

Fam. Schomaker
5-9-2018

Lang weekend geweest in ‘n chalet. Weer heerlijk gehad. Hele fijne camping met vriendelijke mensen. De eigenaren Maike en Ramon staan altijd voor je klaar en zijn druk bezig om dr camping steeds mooier te maken. Voor de kleine kinderen heel veel vermaak. Dichtbij Maastricht en het altijd gezellige Valkenburg!

Ook hier jaren geweest met eigen caravan en altijd heerlijk gehad. Geen minpunt!

Prima prijs-prestatieverhouding!

Frank Rutten
5-9-2018

Mooie camping met prima voorzieningen en goed, schoon sanitair. Prettige ontvangst in " 's moers taal".

Een geweldige camping voor fiets en rust vakantie

Rob & Erica
31-8-2018

Voor ons de 3 X dat we dit jaar deze geweldige camping bezoeken. Vriendelijk personeel mooie ruime plekken en schoon sanitair. Met ingang van 2019 is er ook een restaurant bij

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Geuldal in Meerssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Geuldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.