Camping 't Geuldal

183 reviews over Camping 't Geuldal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooie camping komen zeker terug.

Fam. Bik
17-7-2018

Wij zijn buiten het hoog seizoen geweest op een conform plaats die echt groot zijn .

De geluidsklachten over de snelweg en de luchthaven Maastricht viel in onze beleving mee en hebben er in ieder geval niet wakker van gelegen. Omdat wij er voor de tweede keer hier zijn hebben we de caravan 2 meter van de heg afgezet zodat je ook daar in de schaduw kan zitten met eten/ontbijt ander is het veel te warm. Gratis Wifi is slecht maar niet is ook niet de bedoeling dat je daar de hele dag op zit. Optie voor de camping is een betaal versie beschikbaar te stellen voor sneller internet. wat je echt niet moet doen is op je navigatie naar de camping te komen en je er van te voren in verdiepen hoe je er komt. Wij hebben deze camping gekozen vanwege de ligging als basis voor onze fietstochten.

Genieten

Fam. Span
16-7-2018

Voor het tweede jaar op deze camping, ze is prachtig en doet vanwege de grindpaden, uitzicht op de mergelgrotten en de "bergen/rotsen" een frans aan. Wij genieten hiervan. Alles is goed schoon en onderhouden. In verhouding is de camping niet duur, anderen in de omgeving zijn duurder.

Onze kinderen, in de leeftijd van 19 tot 26 jaar zijn een weekend overgekomen en hebben met zijn allen in een Villatent gezeten waar het heerlijk luxe vertoeven was en zij hebben dan ook genoten.

In de omgeving is veel te zien en dit is dan ook een uitgesproken plek om van hieruit van alles te ondernemen. Wandelen, fietsen of met de auto er op uit, voor elk wat wils. Prachtige wandelroutes, schitterende kastelen en tuinen, geweldige plekjes om ergens spontaan te gaan zitten en te genieten van een heerlijk stukje vlaai. Of een leuke proeverijen te doen van streekproducten. Minpunt is het geluid van de snelweg, maar niet iedereen vind dit storend.

Een camping met grote ruime plaatsen.jaa

Soer

Fijne en rustige campingee

Dik voor mekaar!

Hiemstra
    16-7-2018

Prachtige camping, schoon sanitair, ruime plekken en vriendelijk personeel!

Op de site lijken er wel heel veel regels te bestaan, maar in de praktijk valt dat reuze mee.

Voor herhaling vatbaar

G. Veenhof
    16-7-2018

Heerlijke camping. Grote plaatsen. Sleutelsysteem voor douche en slagboom werkt erg prettig. Veel fiets en wandel mogelijkheden. Valkenburg, Meerssen en Maastricht goed met gewone fiets te bereiken. Lees goed de route beschrijving naar de camping toe op de website! Wij gaan zeker terug.

1 minpuntje

J.
    13-7-2018

Prima camping, rustig en mooi.

Ze werken met een sleutel waarop je geld zet om te douchen of warm water om af te wassen. Douches zijn proper!

Minpuntje is de oudere dame achter de balie, niet vriendelijk en een beetje arrogant. Als hier iets aan gedaan zord komen we zeker terug!

Fijne camping voor jong en oud !!

Meijers
    11-7-2018

Grote campeerplaatsen, jammer dat we geen schaduw hadden . Mooi en zeer netjes sanitair.

Vriendelijke mevrouw bij de receptie .

Leuke speeltuin en leuke kinderboerderij die niet stinkt !!

Op de fiets 5 km. naar Valkenburg en 8 km. centrum Maastricht.

Komen zeker nog een keer terug.

Wij hadden een chalet (stacaravan). Deze was ruim, netjes en alles compleet. Een ruime veranda en ook nog een grasveld. Zeer ruime plek.

Prima verzorgde camping en vriendelijk personeel

fantastisch

Carl en Lida
    9-7-2018

Camping ligt in een mooi gebied. De ontvangst is zeer vriendelijk en gastvrij.

Mooie ruime plaatsen. Sanitaire voorzieningen prima in orde.

Komen zeker nog een keer terug.

Blij dat ik er was

W.Dammer
    7-7-2018

Het verblijf was super camping was super en de mensen waren super

We hebben een aantal aanbieders voor 't Geuldal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Geuldal in Meerssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Geuldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Geuldal scoort een 9.03 uit 10 op basis van 188 reviews.