Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Geniet van al het Limburgse natuurschoon op onze gastvrije, gezellige en goed verzorgde familiecamping. Onze kindvriendelijke familiecamping in Limburg is bij onze gasten zeer geliefd om de ideale ligging in de Zuid-Limburgse natuur, de ruime kampeerplaatsen en het schone, goed verzorgde sanitair. Wij maken het iedereen graag naar de zin; kinderen, ouders, liefhebbers van wandelen en fietsen, natuuraanbidders, rustzoekers, kortom iedereen die houdt van het kampeerleven...of er aan toe is;-)

539 Reviews over 't Geuldal

• 9Ad25-05-2022

Mooie camping met ruime plaatsen

Wij waren een paar dagen met vrienden op deze camping. Is prima bevallen. We hebben de camping gebruikt als uitvalsbasis voor bezoekjes aan Valkenburg en Maastricht. De afstand is prima te doen met de fiets. Openbaar vervoer is alleen in het dorp te vinden. De camping is goed verzorgd! Restaurant vonden we echt goed. Hadden ook een prijs gewonnen voor beste campingrestaurant. Wij komen zeker terug!

• 10Jelle Peeters21-05-2022

Prachtig onderhouden camping

De camping ziet er heel verzorgt uit. Je kunt in de omgeving prachtige wandelen en fietsen. Goed restaurant voor een schappelijke prijs. Sanitair was wat ouder maar werd meerdere malen per dag gepoetst en was altijd schoon. Er was zelfs een afwasmachine voor de gasten. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar

• 10Koenen15-05-2022

Super Service!

Bij aankomst bleek onze mobilehome geboekt bij LuxCamp overboekt te zijn. Vanuit de camping werd (bij toeval leeggekomen) ons een luxe "Safaritent Ranger" aangeboden. Vanuit de camping werden de eerste stappen gezet richting LuxCamp mbt overboeking, deze zijn uiteindelijk mede door "Camping 't Geuldal" correct afgewerkt. De camping heeft een luxe uitstraling een mix van Safaritenten, Mobilehome's en ruime kampeer/ camper-plaatsen daarnaast een kwaliteit horeca met ruime lunch, borrel en dinerkaart en daarmee voor ieder wat wils! Een ideale camping om vakantie te vieren en als uitvalsbasis om zuid Limburg te ontdekken. Nog een leuke activiteits tip, huur een E-scooter bij "ESCOOTER HEUVELLAND" en ontdek het mooie heuvelachtige landschap met zijn vriendelijke dorpen in de omgeving. camping 't Geuldal, wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Sanne31-10-2021

Super mooie camping met ontzettend vriendelijk personeel! Een echte aanrader voor jong en oud.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9J Peeters22-10-2021

Nette goed onderhouden camping

Algemene indruk van de camping is heel netjes en goed onderhouden. Wij waren met de camper en hadden een plekje aan het riviertje. Vanuit de camping kun je mooie uitstapjes maken naar o.a. valkenburg. De omgeving leent zich goed voor fietstochten. Een electrische fiets is wel aan te raden. De camping ligt namelijk direct aan het begin van het heuvelland. We brasserie heeft leuke en goede gerechten voor een redelijke prijs. Het sanitair was goed en schoon maar mag wat moderner en ruimer. Zeker na de huidige corona-tijd is ruimte wel wenselijk. Kortom een mooie camping en zeker voor herhaling vatbaar. Dan komen we wel in een warmere en minder natte periode.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Jef Tossings18-10-2021

Prima Camping in het Heuvelland

Vlak bij Maastricht en Valkenburg. Aan fiets routes (knooppunten) in het heuvelland. Grote plaatsen, vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten in Brasserie

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Edzard van Delden11-10-2021

Wel echt Nederlands

Na 1200 km reizen en dan tweehonderd meter voor de camping staan we voor een brug van 2.30 breed. Caravan moeten draaien op een weggetje van ca. 4 meter met aan weerszijden een sloot of greppel. Wat zonder mover. Dan de camping. Ziet er allemaal even keurig en verzorgt uit. Vindt de heuvels aan de achterzijde wel wat naargeestig maar dat is persoonlijk.

Wifi gratis, adviseer u gasten ervoor te laten betalen en dat mag best flink zijn, maar dan wel goed. Dit is knullig. Hebben er ook de afwas gedaan. Was nu in oktober best rustig maar nieuwsgierig hoe dit moet met honderden campinggasten en 1, ja echt, warme waterkraan die na een minuut de geest geeft. Toch als overnachtingscamping is deze camping prima, een ligging vlak naast de doorgaande route

• 3Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

maike vaessen, Eigenaar, 06-04-2022

Eindelijk werkt de Zoover account weer zodat ik kan reageren op uw, zeer onterechte, review. Wij waarschuwen in al onze correspondentie en op onze website voor het feit dat gasten niet de navigatie, maar onze routebeschrijving en de borden moeten volgen. Alleen dan voorkomt u bruggetjes en tunneltjes. Uit uw review blijkt dat u ons advies niet heeft opgevolgd en dat leidt to ergernis, die echter niet ons aangerekend kan worden. De 'naargeestige heuvels' zijn mergelwanden die jaarlijks duizenden toeristen trekken en zelfs op de lijst voor UNESCO erfgoed staan. Smaken verschillen, dat is duidelijk! Dan de WIFI: wij zitten in een natuurgebied. Dat is heel mooi, maar leidt er ook toe dat u niet alle gemakken van thuis heeft. Hier lopen geen kabels (noch voor tv, noch voor internet) dus de WIFI komt vanuit telefoonlijnen die we over de hele camping verspreiden. Alles wat technisch kan om internet sneller te maken, hebben we, maar dat is niet snel genoeg. Meer dan mails en facebook lezen kan daarom niet. Hier zijn we in al onze communicatie open en eerlijk in. We vragen dan ook geen geld voor de WIFI. We hopen volgend jaar meegenomen te worden in een groot project om buitengebieden van glasvezel te voorzien, zodat ook wij onszelf en de gasten van snelle WIFI kunnen voorzien! Wat de afwas betreft: om water te besparen loopt de kraan maar 1 minuut. Na 1 minuut kunt u hem echter gewoon weer activeren! Voor uw beeldvorming: we hebben 14 afwasplaatsen op de camping. Jammer dat u niet verder heeft gekeken! Toch fijn dat u onze camping keurig en verzorgd noemt. Dank daarvoor!

Al met al: uw review is heel vervelend en oneerlijk en het zou fijn zijn als u uw frustratie de volgende keer persoonlijk bespreekt ipv, geheel onterecht, op Zoover te plaatsen. Wij werken heel hard om het gasten naar de zin te maken en een dergelijke review kam veel schade aanrichten.

• 4Anja11-09-2021

Vreselijk heel zakelijk en veelte duur

Ik kwam met tentje geen stroom niks was de bedoeling alleen voor de 4 daagse.Maar deze ging niet door dus ik belde of ze mij plekje naar volgend jaar wilde zetten.(klein trekkers tentje geen stroom)Geen probleem toch!!!!!Nee dat was onmogelijk dus ik ging maar anders was ik mij geld kwijt.Plekje kist gewoon 25 Euro echt niet normaal voor een stukje grond.Ik ging op mij fietst erheen 220 km ik vroeg of ik een stoeltje ofzo mocht lenen voor de 4 dagen dat ik daar stond.Het antwoord was NEE dat moest ik zelf maar meenemen.Ik zij ik ben op de fietst mevrouw.Daar Jan ik niks aan doen zij ze je krijg geen stoel.Ik ben 60tig jaar ik kampeer heel veel en overal en ik krijg overal een stoel en ik betaal voor een stukje grond zonder stroom op de mooiste campings niet meer dan 15 euro. Vreselijke drukke camping sanitair matig personeel heel zakelijk.Draait bij camping de Geuldal alleen maar om jou geld.Ik ga hier nooit meer naar toe.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Eric van Buuren11-09-2021

Zalig

Heerlijke camping Maar douche kost 50 euro cent en afwassen met heet water 10 euro cent Je krijgt/koopt (borg 20€) een soort sleutel met 10€ te goed op de sleutel , sleutel gebruik je voor douche en warm water .als tegoed op is kan je er weer bv 10€ op laten zetten bij receptie. En als je weer weg gaat ,krijg je het tegoed wat nog op sleutel staat weer terug samen met de borg natuurlijk Er is een gezellige bistro met gezellig terras en met heerlijk eten . De camping zelf is netjes en keurig verzorgt. Prachtige omgeving en veel te doen , en valkenburg is natuurlijk een top dorp wat een gezelligheid daar ( op fiets afstand). In andere reviews las ik het geluid van de snelweg… nou je moet verdomd goed luisteren wil je die horen, zeker overdag. Dus al met al een zalige camping met grote kampeer plekken. Zeker een aanrader deze camping

• 1Staat v/h sanitair
  • 9fam uit Friesland24-08-2021

alweer top

Alweer voor de 5 de keer op de camping geweest en hoewel het weer niet top was hadden we geen kind aan onze kinderen. Er is veel voor ze te doen. En het animatieteam met Magida Emma en mevrouw Knutselschuur ( Renate) zorgde er opnieuw voor dat we onze caravan weer met mooie dingen konden versieren..Ook de rest van de dag veel te doen. Als je niet zelf wil koken is het heerlijk bij de brasserie of frituur en pizzeria. De omgeving is mooi en ook daar kun je alle kanten op. Het is dat de afstand te ver is anders overwogen we zeker een seizoensplek. Zeker tot de volgende keer. Veel succes met het einde van seizoen en knap hoe snel jullie als team alles weer in orde hadden na het vele water.Gewoon top team op een fijne camping

Camping 't Geuldal info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (4)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar