Camping 't Geuldal ****

Camping 't Geuldal
9,1

Weer vandaag3°-4°

140 reviews over Camping 't Geuldal in het Nederlands

mooie opgeruimde camping op een plek vanwaar je ook op een gewone fiets nog uit de voeten kan (valkenburg maastricht)

Heerlijk

Jansen, 2-11-2017

Een camping met schoon sanitair, animatie voor jong en oud,vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Echt een aanrader!

AnneMarie kempen, 2-11-2017

Deze schone camping ligt in bosrijke omgeving niet ver van Valkenburg en Maastricht. Geweldig om te fietsen en te wandelen. Mooie speeltuin voor de kinderen. In hoogseizoen is er een animatieteam. Deze camping maakt ook gebruik van een app zodat je alle info op je telefoon hebt. In hoogseizoen werkt de WiFi niet altijd even snel.

Super vakantie

Fam. v.d.Heijden, 30-10-2017

Camping gelegen in een heel mooi natuurgebied.

Ontvangst heel vriendelijk en behulpzaam.

Mooie ruime plekken.

Zeer schoon sanitair.

Heerlijk wandel- en fietsgebied.

Kortom: een echte aanrader voor groot en klein

Geweldig en we komen zeker terug

Carla, 30-10-2017

Heerlijke gezellige camping. Schoon, groen, heerlijk eten en geweldig personeel.

Heerlijke rustige camping

Lange, 9-10-2017

Gastvrijheid was helemaal geweldig

Wauw!

Marjet, 21-9-2017

Deze camping is een absolute aanrader! De omgeving is prachtig en de camping biedt een fijne balans tussen gezelligheid en rust. De faciliteiten zoals wifi, snackbar en pizzaria (4 dagen per week geopend) waren zeer naar wens. Het sanitair... wij hebben nog nooit meegemaakt dat de sanitair gebouwen zo schoon zijn, heerlijk! De broodjesservice is tevens perfect geregeld. Je kunt ze via een papiertje bestellen, maar ook via de app. Elke ochtend stonden er dan ook heerlijke ovenverse broodjes voor ons klaar. Al met al zijn wij alleen maar positief!

Super leuk!

Kelsey, 21-9-2017

Super leuke camping , mooie omgeving , goede faciliteiten , super lieve en vriendelijke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer terug naar de camping te gaan :)

Leukste camping óóit!

Heymans, 21-9-2017

Wat een geweldige camping!

Mooie en schone sanitairgebouwen. Ruime plaatsen, hele goede wifi, lief personeel ook altijd begripvol. In het hoogseizoen hebben ze ook een broodjes service en dan zijn de lekkere pizzeria en snackbar ook regelmatig open.

Heel veel te doen voor kinderen en een geweldig animatieteam.

Ik kom zeker nog een keer terug en ik kan het iedereen aanraden.

Super!!

Fam.Splinter, 19-9-2017

Op onze terugreis naar huis vanuit Spanje/Frankrijk zochten we een overnachtingscamping. Per toeval hier terecht gekomen. In de receptie hangt een bordje met een beoordelingscijfer 9,2 maar van ons mag het een 10 zijn!! Heel

vriendelijke ontvangst, supermooie plekken, prachtig schoon toiletgebouw. Wij komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Geuldal in Meerssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Geuldal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Geuldal scoort een 9.11 uit 10 op basis van 144 reviews.