Camping 't Geuldal

8.6Fantastisch

• 8.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

In een mooie, groene omgeving ligt Camping ’t Geuldal, winnaar van de Zoover Award 2017. Het is een kindvriendelijke, schone camping met vriendelijk personeel. Door de omgeving is het een ideale plek voor wandelaars en fietsers. Op 2 kilometer afstand bevindt zich een zwembad en de camping ligt tussen de gezellige steden Maastricht en Valkenburg.

515 reviews over Camping 't Geuldal

• 8Eugénie Westrik12-09-2020

Een heerlijke camping in een prachtige omgeving.

Ons verblijf was helemaal top! We moesten onze vakantie in zuid Frankrijk annuleren, maar hier hadden we het franse gevoel een beetje

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7Sjaan11-09-2020

Nette rustige camping, snelweg hoor je wel

Minpunt zeer slechte! tot geen! WiFi waar je ook zit op de camping ondanks dat er verschillende ontvangst palen staan.... Ja bij de receptie gaan zitten maar dat is de bedoeling natuurlijk ook niet

Pluspunt vanaf camping kan je alle richtingen op met auto fiets of te voet, prachtige omgeving

Gereisd met partner in september 2020

• 8J. Heemskerk03-09-2020

Mooie groene camping, maar rumoerig

Mooie. Groene camping met ruime plaatsen. Centraal gelegen tussen Maastricht en Valkenburg, beide goed met de fiets te doen. Sanitaire is schoon . Wel betalen voor warm water, dat is prima te doen met een sleuteltje die per minuut afrekent dus geen gedoe met muntjes of max. tijd. Wel jammer dat er dan weinig waterdruk aanwezig is. Wifi werkt meestal redelijk goed. Het riviertje waar het aanstaat vind ik misleidend aangezien je hem nergens ziet en er ook niet bij of in kunt. Aangezien er ook geen zwembad is mis je toch wel waterpret. Veel seizoensplaatsen. Geen stille camping. Je hoort de snelweg en bij bepaalde wind ook veel opstijgende vliegtuigen. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Het dorp Meerssen op 2 km erg gezellig met veel leuke eetgelegenheden en winkels. Bij Uitspanning De Nachtegaal, op 500 meter van de camping ,kun je erg lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Fam. Troost26-08-2020

Weer genoten!

Wij hebben voor de tweede keer onze zomervakantie op camping 't Geuldal doorgebracht en weer enorm genoten. Het is een heerlijke rustige camping waar een gemoedelijke sfeer heerst. We hadden een comfort plaats gehuurd waar je echt zeeën van ruimte hebt én een eigen waterkraantje achter de caravan (en dat was met deze hitte helemaal super natuurlijk). De camping ligt op een ideale locatie. Je kan zo met de fiets naar Valkenburg, Maastricht Airport of lekker het heuvelland in. De brasserie is zeker een aanwinst met heerlijke gerechten op de kaart. Als we een klein minpuntje moeten noemen is dat er maar een hele kleine overdekte speelgelegenheid voor de kinderen is. Bij slecht weer moet je er dan wel echt opuit. Maar al met al: absoluut een aanrader en wij hopen er zeker nog eens te gaan kamperen!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Familie Van der Rest24-08-2020

Fijne kindvriendelijke camping

Perfect gelegen gemoedelijke camping met royale plekken. Daarnaast lieve en betrokken animatie. Elke dag verzorgden Wietze en Magdi een leuk en gevarieerd programma voor de kinderen. Wij kijken terug op een fijn verblijf op deze Camping!

• 9fam de Bruin12-08-2020

Wij komen zeker terug

Leuke camping. We hebben een top week gehad onze kids bijna niet gezien. Ze waren steeds bij animatie met in de ochtend mooie knutsels van mevrouw knutselsschuur ook wel Renate en Magida en Wietze die steeds weer voor leuke activiteiten zorgen bij goed en slecht weer. Kook theater was echt heel leuk Sanitair is prima soms wat druk. Maar schoon. Hele mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Je bent zo in Maastricht Valkenburg en Vaals. We komen zeker terug. Fijne behulpzame mensen op de camping. wifi is niet optimaal maar met zoveel mensen op een camping is dat logisch en he je bent op vakantie even zonder is niet erg hoor. We raden de camping zeker aan.

• 10Familie Janssen12-08-2020

Gezellig en rustgevend

Geweldig verblijf gehad op deze heerlijke camping. Personeel dat rondloopt is erg vriendelijk en bij de receptie helpen ze je geduldig en goed. In eerste instantie vonden wij de douche druppel een beetje apart, maar je krijgt al het geld dat je niet gebruikt teruggestort en warm water is maar 10 cent per minuut.

Onze kinderen hebben we weinig gezien. Er loopt hier een geweldig animatieteam met leuke (niet te overdreven) activiteiten. De knutsels zijn heel mooi en goed geregeld. Dank Renate. Naast de animatie is er een leuke speeltuin en zijn er gratis skelters. Onze kinderen hebben zich dus goed vermaakt.

Ondanks de heerlijke rust hier op de camping, is er genoeg te doen in de omgeving! Je bent zo in Meerssen, Valkenburg of Maastricht en er zijn nog genoeg andere activiteiten die je kunt ondernemen. De omgeving is ook erg mooi om een wandeling te maken.

Wij hebben ongelooflijk genoten!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Fam de Bruin12-08-2020

We komen zeker terug

Hele mooie camping. Goed animatie team met leuke knutsels en altijd een alternatief als het te moeilijk is. Ook bij deze warme dagen wordt er gezorgd voor steeds een activiteit passend bij het weer. goed sanitair soms even wachten voor een douche. De wifi is niet heel goed maar he je bent op vakantie even zonder is ook niet erg. Streamen lukt inderdaad niet op een volle camping. Een heel mooie omgeving fijn om te fietsen en wandelen. En je kunt naar vele plekken Maastricht Valkenburg Vaals. Zeker voor herhaling vatbaar. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt en daardoor was het voor ons ook echt vakantie. We komen zeker terug Brasserie is ook echt een aanwinst.

• 7Linda08-08-2020

Leuke camping

Prima camping. Klein maar fijn! Qua animatie wordt er weinig bijzonders geregeld. Veel herhaling in het programma en weinig spectaculairs. Het was enorm warm, weinig tot geen improvisatie hierop. Erg jammer. Sanitaire voorziening wordt in de ochtend schoon gemaakt. In de avond zie je iemand met doekje en desinfectie middel lopen. Zwembad of waterplein zou een mooie aanvulling zijn.

Omgeving is prachtig. Ga je naar bike B&B de brakke berg dan loopt hier langs een wandelpad met aan de linkerhand de geul. Mooi stukje waar je aan het einde verkoeling kan zoeken in de geul.

WiFi die is er niet... Word mee geadverteerd maar weinig tot geen signaal.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Simone31-07-2020

Geweldig!!

Echt een super camping! Vooral met kleinere kinderen aan te raden, animatie is super geregeld en heel erg gezellig voor de kinderen. Er worden mooie knutsels gemaakt, het kampvuur is heel gezellig en het kooktheater wordt goed verzorgt. De camping ligt zeer dichtbij Valkenburg en Maastricht wat echt super fijn en handig is. Ook het personeel is hartstikke aardig en wilt graag kijken naar andere mogelijkheden voor eventueel langer verblijf of een beter plek. Het sanitair wordt elke dag meerdere malen schoongemaakt met desinfectiemiddel wat in deze tijd zeer prettig is om te weten. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020