Hotel Hoeve De Plei

8,5

54 reviews over Hotel Hoeve De Plei in het Nederlands

Ben en Janine
20-7-2018

Wat een ontzettend leuk en gezellig hotel.

De inrichting ziet er verzorgd en mooi uit,veel mogelijkheden om binnen of buiten ergens te zitten.Ook de kamer was prachtig,heerlijke bedden,wat erg fijn is!

Prima ontbijt.

Heel vriendelijke eigenaren,niets is ze te veel om het je naar de zin te maken,kortom,een aanrader!

Geweldig

Frits
28-6-2018

Alles was goed Zeer vriendelijk en goed verzorgd

Voor herhaling vatbaar

Ruud Letter
24-6-2018

Een heerlijk hotel voor een goede rust en gelegen in een schitterende omgeving.

Goede bediening en verzorging. Naar mijn menig echter niet rostoelvriendelijk;

Heerlijk ontspannen en genoten

Fam Hui
15-5-2018

Fijne familiekamer door 2 verdiepingen privacy voor iedereen, goed ontbijt en gastvrij ontvangst. Er zou iets meer fruit bij het ontbijt kunnen als je geen broodeter bent. Heerlijke tuin en erg mooie omgeving.

Een bijzonder aangename verblijfplaats!

Joseph Follender
7-5-2018

We genieten al een paar jaar met kinderen en kleinkinderen van dit bijzonder aangename hotel dat mooi is gelegen en voor kleinkinderen veel speelruimte biedt.

In de avonduren kost het soms moeite om een bestelling te doen maar dat doet geen afbreuk aan de algemene plezierige en hulpvaardige verzorging aan het ontbijt en voor tussentijdse hapjes en drankjes.

Fantastis

Fred stuijt
25-4-2018

Sympathiek en zeer gast vrij ,het was een hele mooie plek. Ik kom er graag weer terug!

Een pareltje!

Monique Teeling
25-4-2018

Zeer gastvrije eigenaren, knusse Hoeve met topbedden, lekker ontbijt, koffie en vlaaien. Prachtige omgeving om te fietsen of wandelen. Wij komen zéker terug!

In één woord super!

Frie Postma - Neuman
11-4-2018

Hoeve de Plei is een prachtig, sfeervol ingericht en gastvrij hotel.

Door het vakwerk zijn alle kamers verschillend en zijn voorzien van heerlijke Hästenbeden. Uitgerust ,s-morgens genieten van een heerlijk ontbijt verzorgd door vriendelijke mensen!

Hoeve de Plei is een prima uitvalsbasis voor prachtige wandelingen in het mooie glooiende landschap.

geweldig komen zeker terug

nanc
11-4-2016

Zeer gastvrij personeel ook voor de kinderen.

En een zeer huislijk gevoel. En super mooie omgeving

Eigelijk was alles gewoon super goed.

Alleen tip hotel groot mes voor broodjes door te snijden bij ontbijtbuffet

Zeer gastvrij

gmlegius
7-9-2015

Spontaan en gastvrij personeel. Wij voelden ons hier meteen thuis. Schitterend gelegen. Prachtige uitvalsbasis om te wandelen. Sfeervol ingericht waarbij aandacht is voor de authenticiteit van het pand. Unieke kamers. Heerlijk ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Plei voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoeve De Plei in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoeve De Plei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hoeve De Plei scoort een 8.54 uit 10 op basis van 54 reviews.