Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 142 reviews

141 Reviews over Hoeve De Plei

• 10Marja31-05-2022

Top plek!

Heerlijke plek, al meerdere keren geweest, en komen er graag terug. Ligging is perfect voor fietstochten en wandelingen. Service is top. Met mooi weer genieten in de tuin.

• 10Karolien Bremmers20-05-2022

Geweldig

Het is een gerenoveerde hoeve. Geweldige locatie . Geweldige uitval voor wandelaars en fietsers. Het hotel ligt in een hele rustige.omgeving. je komt er echt tot rust. Beheerders zijn vriendelijk niks is hun teveel. Ze staan klaar voor hun gasten. Ontbijt is rijkelijk. En als je wil kun je s'avonds er ook een hapje eten. In een woord geweldig.

• 9Martien en Monique Teeling15-05-2022

Voor de vierde keer genoten van de gastvrijheid van Kevin en Saskia. De Hoeve is een plek waar we graag ieder jaar een paar dagen naar toe gaan. De knusse kamers, de mooie tuin en het heerlijke ontbijt, allemaal ingrediënten voor een fijn verblijf. Wandelen en fietsen, leuke steden bezoeken, het kan allemaal. Wij komen zéker terug!!

• 9Fam.Mattheeuwse11-05-2022

Echt een aanrader !!!

Prachtige accommodatie, en een prachtige omgeving. We werden hartelijk ontvangen, en voelden ons echt welkom. Kamers een beetje gehorig, maar dat kun je verwachten in een oude hoeve. Alles was netjes en schoon. Ontbijt was prima in orde, zeker als er koeien en paarden in de tuin lopen maakt het nog specialer 🤪 Wij komen zeker nog eens terug !!

• 9Fam. Michel11-05-2022

Helemaal top !

Prima verblijf, in een mooie omgeving.

• 6T&I10-05-2022

Mooie plek in Mechelen aan de rand van het dorp

Ons verblijf viel tegen. Een donkere kleine kamer met geen privacy voor badkamer en toilet. Beroemde beddenmerk waarmee gekoketteerd wordt valt zwaar tegen, brakke nachten helaas. De keuken hebben we 1 keer gebruik van gemaakt. Te slecht voor woorden, diepvries saté die zuur was, blaadje sla en friet die het woord verse friet niet verdiend. Een zware teleurstelling. Ontbijt was daarentegen goed en kakelvers. Van alles voldoende en de bereidheid om een eitje te bakken werd zeker gewaardeerd. Vriendelijke kordate gastvrouw en gastheer, de laatste is snel geërgerd over gasten en of wat dan ook maar. Er is geen zwembad dus die gaat niet mee in de beoordeling.

• 6WeeBee7705-05-2022

Slecht getroffen

Door een lange dame uit Vaals heel hartelijk ontvangen. De dag er op alleen nog contact met de man des huizes (kevin?). Hij nam geen moeite om ons welkom te laten voelen. Ook had hij een discussie/mot met zijn vrouw naast ons raam. We komen op veel plekken en zijn dit zo niet gewend. Daar op het terras gezeten en met 2 tafels bezet na 20-30 min geholpen. Een tweede ronde is er niet van gekomen, want hij was 30 min druk aan het praten met de 'oma van..' over hoe erg gasten kunnen zijn.. Wow; hoe onprofessioneel. Het Hastens bed viel tegen (voor mijn gevoel doorgezakt) en de steenmarter in het plafond maakte dat we de 2e nacht 2uur hebben geslapen. Toen de dag erop de verjaardag van mijn man vergeten was en we niet weer een gebroken nacht wilden, hebben we besloten die avond, een dag eerder, naar huis te gaan. Ik geloof dat deze plek mooi is, maar dat ligt ook aan wie je treft. Hopelijk is de steenmarter ook inmiddels vertrokken.

• 10Danny04-05-2022

Heel authentiek, romantisch, mooi, Gezellig

Heel fijn ontvangst met een rondleiding door alle ruimtes. Direct het gevoel van thuis, welkom zijn. Wij hadden de suite wat een hele bijzondere kamer is met een open haard.

• 8Manuela Cazemier02-05-2022

Lekker weg en je thuis voelen in hoeve de plei

We hebben een heerlijke tijd gehad op de hoeve. Lekker ontbijt, gastvrije eigenaren, vriendelijk personeel. Het voelt iedere keer als een warm bad als we in Mechelen zijn. Goede bedden, gezellige zitjes en een gevoel van thuiskomen. Ongedwongen sfeer en een prachtige locatie. We komen zeker weer terug.

• 10B. Sillessen20-04-2022

Absoluut Fantastisch

Wat een heerlijk hotel. Het was echt goed, van de mooie inrichting, de geweldige bedden, het lekkere ontbijt, de prachtige omgeving en niet te vergeten, de service, de vriendelijkheid, behulpzaamheid. De eigenaren en het personeel doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Wij hebben genoten.

Hotel Hoeve De Plei info

• AirconditioningNiet beschikbaar