Hotel Hoeve De Plei

Tonen op kaart

74 reviews over Hotel Hoeve De Plei

• 8Thea Douna03-11-2019

Aanbevelingswaardig

We waren aangenaam verrast bij aankomst uiterst vriendelijk ontvangen en een korte rondleiding gehad. Een erg leuke kamer met goede bedden. Alles uiterst comfortabel. Zo ook de openbare ruimtes. Daar was het ook zeer prettig toeven onder het genot van een prima kop koffie of een glas wijn. Verder hebben we gebruik gemaakt van de kleine kaart om een hapje te eten. Het Limburgs zuurvlees was overheerlijk. Dit hebben we inmiddels thuis ook zelf gemaakt. Kortom een heerlijk weekend.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8fam. Postma Ede01-11-2019

Heerlijk!

Voor het eerst in het gloednieuwe appartement van hoeve de Plei gelogeerd met onze kleinkinderen . Uitstekend appartement! Gezellig ingericht. Complete keuken, prima bedden en fijne badkamer. Het voordeel van deze appartementen is dat er gebruik gemaakt kan worden van de faciliteiten van hotel Hoeve de Plei. Zo hebben wij genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet. De kinderen vermaakten zich uitstekend in de grote tuin. En niet te vergeten de prachtige omgeving!

• 9Arno30-10-2019

In één woord Geweldig

Prachtig "vakwerk" hotel, heel mooi gelegen in Mechelen aan de Geul. Bij dit hotel voelden wij ons gelijk thuis, vriendelijk en gastvrije ontvangst. In het hotel mooie soort van huiskamers gecreëerd zodat je lekker vrij kunt zitten alsof je thuis op de bank zit. Mooie hotelkamers met super goede bedden, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie verzorgde terrassen en tuin buiten het hotel. Mechelen is een lekker rustig dorpje op korte afstand van vele bezienswaardigheden en steden.

• 7Jansen14-10-2019

Enigszins teleurstellende ervaring.

Het is een prachtig oud authentiek pand en onze verwachtingen waren hooggespannen. Het ontvangst vonden wij wat zakelijk overkomen. De kamer vonden wij wat gedateerd met hoogpolig tapijt wat wij niet hygiënisch vinden. Helaas rook de badkamer erg naar riolering, echter was dat waarschijnlijk een algemeen probleem. De bedden zouden volgens beschrijving goed moeten zijn maar dat hebben wij anders ervaren. Verder goed uitgebreid ontbijt. Genoeg ruimte om leuk te zitten! Speeltuintje en speelgoed aanwezig voor de kids.

• 9Tjerk Pol25-09-2019

de Plei is altijd een hele fijne plaats om te zijn

Al jaren sluiten we onze vakantie af op deze plaats. Nu waren we naar Italië geweest, het is dan leuk om nog even diep adem te halen op deze rustige en prachtige plek, nog even lekker te eten in Limburg en dan pas naar huis te gaan.

• 8Van der Pol19-09-2019

Bjústerbaarlyk

Dat het een goed hotel is. De gast vrijheid is een 10 . Het ontbijt is geen nee te koop. En een extra is dat wij de koffie erg lekker vinden bij het ontbijt. Je kunt vanuit het hotel wandel route 's nemen of op de fiets een route nemen. Prachtige omgeving. Nadat wij er in 2006 2 x zijn geweest hebben wij ook een Hästins bed gekocht. Perfect slaapcomt!

• 9Marieke van Wijnen11-09-2019

Heerlijk verblijf op Hoeve de Plei!

Heerlijk verblijf gehad op Hoeve de Plei. Prachtig vakwerk hotel met prima verzorging! Heerlijke ruime tuin waar we konden genieten van de rust. Mooie kamer, prachtig uitzicht over de Limburgse Heuvels. Echt een aanrader!

• 9Victor19-08-2019

Ontspannen en gastvrij

Zeer prettige week gehad op Hoeve de Plei. Warm ontvangst, prima kamer met goed bed. Ontbijt iedere dag goed verzorgd. Rustige omgeving en ook rustige sfeer in het hotel. Aan te raden in Zuid-Limburg.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8ONDERWATER02-07-2019

RUST OORD

Prachtig authentieke vakwerk-boerderij als comfortabel hotel. Heel veel rust en een ontspannen sfeer. Geweldige fiets en wandel omgeving (wel een E bike)

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Rein25-06-2019

Uit de kunst!

Gebouw, inrichting en omgeving zijn zeer sfeervol! De bediening is persoonlijk, attent en goed verzorgd. We komen her zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

2 tips over Hotel Hoeve De Plei

• rjvdl, 18-03-2013

De gratis app VILAPP (Vakantie in Limburg) en het mijnbouwmuseum in Heerlen met een uitgebreide rondleiding door oud-mijnwerkers. Onze rondleider Piet Bos kan mooi vertellen. in onze groep ook een Marokkanse mijnheer die in dezelfde mijn heeft gewerkt. Dat maakte het beeld over het haast mensonterende werk in de mijnen van destijds compleet!!

• Donkers, 04-10-2012

Als je in Mechelen wilt eten: informeer vooraf, want buiten het weekend kan het lastig zijn om een restaurant te vinden waar je kan eten.

1 vraag over Hotel Hoeve De Plei

• marga, 13-08-2014

kan ik bij Hoeve De Plei lunchen met een besloten

waar vind ik een menukaart voor een lunch?

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen