Hotel Hoeve De Plei

60 reviews over Hotel Hoeve De Plei in het Nederlands

Uitstekend

COby de Vries- Rector,
28-11-2018

Goed, gezellig hotel hoeve.mooie locatie, vriendelijke mensen/ personeel. Goede service, uitstekend ontbijt. Kortom een aanrader.

Zeker doen!

S. van Damme,
21-10-2018

Ontzettend gastvrij en vriendelijk hotel. Ook onze zoon van 5 voelde zich heerlijk thuis, ondanks dat hij op dat moment de enige jonge gast was. Fijne kamers, fijne bedden, heerlijk verzorgd ontbijt. Omgeving is ook zeer mooi. Je kunt letterlijk van allerlei landen wat 'meepakken'.

Marja,
27-9-2018

De afgelopen 2 jaar hebben we hier enkele keren gelogeerd. De laatste keer zelfs 14 dagen omdat het er zo heerlijk is. Hoeve de Plei is een prachtig monumentale Limburgse vakwerk boerderij dat omgedoopt is tot hotel. Naast de comfortabel ingerichte kamers met Hästingsbedden hebben ze op de begane grond gezellige en goed ingerichte vertrekken, met 2 open haarden, waar het goed toeven is als je een keer niet op stap wilt gaan. Het personeelsteam is heel gastvrij en stellen zich ook zeer dienstbaar op. Het terras op de binnenplaats en de riante tuin achter mag er zeker zijn als je lekker buiten wilt zitten. Voor iedereen dit het Limburgse heuvellandschap per fiets of wandelend wil verkennen is het een fantastische uitvalsbasis. Hier proef je ook echt de Limburgse sfeer nog! Oh ja en vergeet niet een heerlijk stuk vlaai te bestellen bij de koffie, want die is nl. altijd aanwezig in Hoeve de Plei.

Geweldig

Erica Keurst,
23-9-2018

Heerlijk geslapen bij Hoeve de Plei voor 2 nachten. Alles was prima en vooral het echte gezellige Limburgse gevoel maakte het compleet. Fijne sfeer en aardig personeel. Een echte aanrader.

Voor herhaling vatbaar!

Michel Koppes,
12-9-2018

De hoeve ligt in een prachtige omgeving en heeft mooi ingerichte kamers. Het ontbijt is goed en een prachtige uitvalsbasis om te wandelen of om lekker te gaan shoppen in een van de prachtige steden in de buurt als Maastricht en Aken.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar .

Heinz Schrack,
30-8-2018

Mooi landelijk ingericht hotel . In het hotel zijn verschillende lounges open hard , tv kamer , lees gedeelte . De kamer / suite zijn ruim en schoon de Hästens bedden liggen prima . Vriendelijk personeel . Echt een aanrader voor een mooi verblijf in het gezellige Mechelen.

Ben en Janine,
20-7-2018

Wat een ontzettend leuk en gezellig hotel.

De inrichting ziet er verzorgd en mooi uit,veel mogelijkheden om binnen of buiten ergens te zitten.Ook de kamer was prachtig,heerlijke bedden,wat erg fijn is!

Prima ontbijt.

Heel vriendelijke eigenaren,niets is ze te veel om het je naar de zin te maken,kortom,een aanrader!

Geweldig

Frits,
28-6-2018

Alles was goed Zeer vriendelijk en goed verzorgd

Voor herhaling vatbaar

Ruud Letter,
24-6-2018

Een heerlijk hotel voor een goede rust en gelegen in een schitterende omgeving.

Goede bediening en verzorging. Naar mijn menig echter niet rostoelvriendelijk;

Heerlijk ontspannen en genoten

Fam Hui,
15-5-2018

Fijne familiekamer door 2 verdiepingen privacy voor iedereen, goed ontbijt en gastvrij ontvangst. Er zou iets meer fruit bij het ontbijt kunnen als je geen broodeter bent. Heerlijke tuin en erg mooie omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Plei voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoeve De Plei in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoeve De Plei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.