Hotel Kaboom

37 reviews over Hotel Kaboom in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Horjus,
28-9-2018

Mooi hotel, erg vriendelijk personeel (kreeg bij vertrek zelfs een vlaai mee). Kamers netjes, leuk en grappig ingericht, schoon en ruim genoeg. Mooie ruime badkamer met stortdouche.

Je loopt de hoek om en je loopt gelijk in de leuke wijk Wijck. Langs leuke winkeltjes, restaurantjes en barretjes waar je ook voor een leuk prijsje kunt ontbijten.

Bij het hotel is het ontbijt ook prima! Ook daar supervriendelijk personeel.

Minpuntje? Je kan overal over klagen, maar dat doe ik niet. Voor de tweede keer in dit hotel. Kom zeker er terug.

Simplistisch hotel

Roos,
17-9-2018

Geinig ingericht hotel. Prima voor als je niet teveel eisen stelt. Voor hetgeen je krijgt aan de dure kant.

Mooie ligging.

Prima uitvalsbasis voor Maastricht eo.

Utrecht40,
3-9-2018

Toplocatie recht tegen over het station, mooie kamer en badkamer. Lekkere bedden, grote tv en gratis wifi. Douchegel en shampoo aanwezig.

Minpunt: zwarte haren in en op de mogen we toch aannemen verschoonde bedden bij aankomst. (van de schoonmaker of de vorige gast?) maar dit kan natuurlijk niet.

Quick ontbijt bij DE is niet voor de grote eter, keuze uit: muffin, yoghurt met granola of croisant met jam, daarnaast koffie of thee en sap danwel water en een stuk fruit. Ontbijt bij Dadawan schijnt uitgebreider te zijn maar 16,50 is wel wat aan de prijs voor een budgethotel. Buiten de deur ontbijten kan ook.

Is zoals bijna alle hotels ter wereld wel wat gehorig door houten vloeren en dunne wanden. Gelukkig wel kunnen slapen.

Tip: wil men geen busverkeer horen boek dan niet de Urban kamer (aan de buitenzijde) maar een gewone kamer, die zitten aan de binnenplaats.

Te gek hotel

Bea,
10-7-2018

Wat een leuk hotel. De mensen bij de receptie waren ondanks de drukte heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een heel leuk hotel dat mooi is ingericht met hele aparte dingen. Wij kwamen op de kamer en waren heel verrast want er stond een flesje prosecco en een doosje chocola en leuke toilettasjes met inhoud voor zowel de dames als de heren. Het bed was erg goed en van auping. En ook niet onbelangrijk met het warme weer er was een airco op de kamer aanwezig. Het ontbijt was geweldig. En heel goed buffet met veel keuze.

Minder weergeven

Zeer duur voor wat men biedt.

JV - Antwerpen,
16-4-2018

Ronduit duur, onvriendelijke ontvangst, amper een "sorry" nadat het ontbijt 2x werd aangerekend, geen woord Nederlands in de kamer, alleen Engels (vb. instructies airco en verwarming).

Geweldig

Judith,
13-4-2018

Supergaaf hotel met een perfecte ligging ten opzichte van openbaar vervoer en het centrum van Maasticht. Vriendelijke ontvangst van de medewerkers achter de receptie. Ontbijt bii Dadawan sterk aan te bevelen, volop keuze en teveel lekkere dingen. Hotel kamer schoon en fris met als pluspunt dat toilet en badkamer gescheiden zijn. Zeker voor herhaling vatbaar

Cor Zeegers,
18-2-2018

Wat een ontzettend leuk, gastvrij hotel. Wij waren hier met onze dochters van 12 en 9 jaar. Een absolute aanrader!! Zeer vriendelijk personeel. Zeer gastvrij ontvangen. Een heerlijk ontbijt bij het naastgelegen restaurant.. binnen 10 minuten sta je op het Vrijthof. Kortom: we hebben een heerlijk verblijf gehad in onze favoriete stad en nu ons favoriete hotel. Hier komen we zeker nog eens terug!

prima hotel!!

Merlijn,
22-10-2017

Moderne kamers met grote flatscreen tv, prima bed en heerlijke regendouche. Kamers zijn niet heel groot, maar groot genoeg wat ons betreft voor een kort verblijf. Kamergroottes verschillen, dus je hebt keus. Hotel is perfect gelegen tegenover het station en tegenover een parkeergarage. Ligt in leuke buurt Wijck, waar je goed kunt winkelen en eten. Personeel Erg vriendelijk. Twee ontbijtmogelijkheden. Voor 750 pp en voor 15 pp. Let op bij de website wat je boekt aan ontbijt. Wij vonden het kleine ontbijt in het naastgelegen DE-café klein maar fijn! Gezellige ontbijtruimte met volop kranten en tijdschriften .

Erg leuk hotel en een tikkeltje anders

Erwin schippers,
3-5-2017

Prima ligging tegenover het station en zeer vriendelijke Limburgse dames achter de desk. Prima kamer schoon en prima douche en ook het behang is bijzonder alle info over het hotel staat er ook op. Het ontbijt is ook prima. Kortom geen klachten.

Leuk hotel aan de rand van de stad

Sandra,
14-4-2017

Stad is binnen tien minuten te voet bereikbaar. Het is een leuk ingericht hotel. De kamer is erg klein. Je kan er je koffer niet kwijt, vrij ongemakkelijk. Prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding staan. Ontbijt was goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaboom voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaboom in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.