Hotel Kaboom

Hotel Kaboom
8,7

33 reviews over Hotel Kaboom in het Nederlands

Zeer duur voor wat men biedt.

JV - Antwerpen
16-4-2018

Ronduit duur, onvriendelijke ontvangst, amper een "sorry" nadat het ontbijt 2x werd aangerekend, geen woord Nederlands in de kamer, alleen Engels (vb. instructies airco en verwarming).

Geweldig

Judith
13-4-2018

Supergaaf hotel met een perfecte ligging ten opzichte van openbaar vervoer en het centrum van Maasticht. Vriendelijke ontvangst van de medewerkers achter de receptie. Ontbijt bii Dadawan sterk aan te bevelen, volop keuze en teveel lekkere dingen. Hotel kamer schoon en fris met als pluspunt dat toilet en badkamer gescheiden zijn. Zeker voor herhaling vatbaar

Cor Zeegers
18-2-2018

Wat een ontzettend leuk, gastvrij hotel. Wij waren hier met onze dochters van 12 en 9 jaar. Een absolute aanrader!! Zeer vriendelijk personeel. Zeer gastvrij ontvangen. Een heerlijk ontbijt bij het naastgelegen restaurant.. binnen 10 minuten sta je op het Vrijthof. Kortom: we hebben een heerlijk verblijf gehad in onze favoriete stad en nu ons favoriete hotel. Hier komen we zeker nog eens terug!

prima hotel!!

Merlijn
    22-10-2017

Moderne kamers met grote flatscreen tv, prima bed en heerlijke regendouche. Kamers zijn niet heel groot, maar groot genoeg wat ons betreft voor een kort verblijf. Kamergroottes verschillen, dus je hebt keus. Hotel is perfect gelegen tegenover het station en tegenover een parkeergarage. Ligt in leuke buurt Wijck, waar je goed kunt winkelen en eten. Personeel Erg vriendelijk. Twee ontbijtmogelijkheden. Voor 750 pp en voor 15 pp. Let op bij de website wat je boekt aan ontbijt. Wij vonden het kleine ontbijt in het naastgelegen DE-café klein maar fijn! Gezellige ontbijtruimte met volop kranten en tijdschriften .

Erg leuk hotel en een tikkeltje anders

Erwin schippers
    3-5-2017

Prima ligging tegenover het station en zeer vriendelijke Limburgse dames achter de desk. Prima kamer schoon en prima douche en ook het behang is bijzonder alle info over het hotel staat er ook op. Het ontbijt is ook prima. Kortom geen klachten.

Leuk hotel aan de rand van de stad

Sandra
    14-4-2017

Stad is binnen tien minuten te voet bereikbaar. Het is een leuk ingericht hotel. De kamer is erg klein. Je kan er je koffer niet kwijt, vrij ongemakkelijk. Prijs kwaliteit vind ik niet in verhouding staan. Ontbijt was goed.

Super fijn hotel

Talisa
    20-2-2017

Je kan goed parkeren bij het station. Q park, 12 euro per dag.

Je loopt de garage uit en aan de overkant is het hotel.

Super personeel!

Kamers zijn niet super groot, maar fijn en van alle gemakken voorzien.

Stad en bezienswaardigheden liggen op loop afstand, goed te doen!

Zeker aanrader voor als je naar Maastricht gaat!

Geweldig hotel

Ina
    9-1-2017

Kaboom is een super hip leuk hotel, zeer vriendelijke mensen achter de receptie. Kamers zijn klein maar heel fris en origineel ingericht en goede bedden, goede douche en grote tv en schoon, dus wat wil je nog meer? Alles wat je nodig hebt voor een overnachting is aanwezig, idd alleen een kledingrek, maar who cares? Kaboom ligt in Wyck, de leukste wijk van Maastricht op loopafstand van het centrum en tegenover het station en een parkeergarage. Ik heb nu 2 keer hier overnacht en beide keren goed, dit wordt mijn vaste hotel als in Maastricht ben want de prijs is ook heel gunstig! En omdat het ze duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan is de toeristenbelasting iets hoger dan normaal.

Minpuntje; sommige kamers schijnen geen raam te hebben, als je dat vervelend vindt even vragen van te voren.

Ideaal als uitvalsbasis

Roger Van Mello
    1-1-2017

Alleen superlatieven zijn hier op zijn plaats, wel rekening houdend dat het geen 5 sterrenhotel is, maar basic aan een zeer lage prijs. Zeer net hotel met uitermate vriendelijk personeel. Zeer goed gelegen rechtover het treinstation, op wandelafstand van het centrum, buiten de stadsdrukte.

Oude reviews (archief)

Trendy

oog4stijl
    14-8-2016

Kaboom is een trendy hotel op een geweldige locatie. De kamer was minimalistisch of naar mijn idee wat sober. Het concept is dat de gasten eruit moeten trekken en niet op de kamer moeten blijven. Maar om daarom alleen een kledingrek van Ikea neer te zetten en geen ladekastje zodat je je ondergoed of T-shirt nergens kan leggen is wel schraal. Verder uitermate vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt. Er werd zelf speciaal voor mij een roereitje gemaakt omdat deze op was.Nog een klein tipje, als je al besluit om shampoo en douchecreme neer te zetten, doe dat dan voor 2 personen 😊. De toerismebelasting á € 4,75 pp lijkt me wat veel. Al met al een trendy hotel alleen, naar mijn idee, een te hoge prijs voor het gebodene.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaboom voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaboom in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaboom scoort een 8.71 uit 10 op basis van 33 reviews.