Géén boekingskosten
NederlandLimburgMaastrichtVakantieparken MaastrichtVakantiepark Dormio Resort Maastricht

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

NederlandLimburgMaastricht

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 789 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Dormino resort Maastricht vind je een zwembad, kids club, fietsverhuur, restaurants, bar en een bakker. Verblijf in luxe en moderne villa’s of appartementen. Het park is heel sfeervol en echt Limburgs. Een echte aanrader is de ‘foodtour’ door Maastricht. In slechts 10 minuten fiets je naar het centrum van Maastricht.

786 Reviews over Dormio Resort Maastricht

• 5Janine07-08-2022

Kan veel beter

Wij waren met 8 personen en hadden een wellnessvilla aan het water. De villa zag er prachtig uit en was ook ruim. Op het eerste oog zag alles er netjes uit. Echter zijn er toch een paar puntjes van kritiek. Tuinset buiten hebben we zelf schoongemaakt en in de woonkamer in de hoek zat een behoorlijk spinnenweb met enorm veel spinnenpoep. Als je dan toch een aanzienlijk hoog bedrag betaald voor de huur verwacht ik toch wel dat er grondig schoon gemaakt is. In de omgeving met name tuin lag toch behoorlijk wat rotzooi. Huis naast ons zelfs pizza dozen etc. Terwijl het huis niet verhuurd was. Het restaurant op het park is niet echt een aanrader. Je krijgt het vlees gebracht en de bijbehorende frites volgen pas als het vlees op is. Dit is toch echt een no go. Personeel gevraagd en antwoord was de frites komen als ze klaar zijn. Prijs kwaliteit verhouding ver beneden de maat. Prijzig restaurant voor wat je aangeboden krijgt.

• 5Natuur
  • 2Luscombe03-08-2022

Teleurstelling

Wilhelmus gebouw, luxe appartement. Bovenste etage, geen airco dus niet uit te houden. Niet goed schoongemaakt, smerig! Vieze kleden, dode en levende insecten, douche goor, haren etc. Direct gemeld echter geen gehoor. 2e melding gemaakt, ben benieuwd.

• 5Korpel26-07-2022

Beroerd slapen

Hoewel Dormio ‘ ik slaap’ betekent slaap ik niet tot uitermate beroerd op een veel te zacht matras.

• 6Natuur
  • 9Familie van Rooijen17-07-2022

Prachtig resort

Lekker ontspannen verblijf gehad op het resort van Dormio in Maastricht. Prima ontvangst bij de receptie en snelle afhandeling. Daarna door naar ons appartement, gelegen aan het plein. Zeer gezellig plein met restaurant, café, fietsverhuurbedrijf, bakker en kleine super. Alles dus lekker in de buurt. Ons appartement was ruim, luxe en sfeervol. Ruime en luxe badkamer met ligbad en stoomdouche. Een ruim balkon met veel privacy en mooi uitzicht. Kortom: dit park beveel ik iedereen aan.

• 9Marian Korte14-07-2022

We gaan zeker nog een keer terug

Top verblijf op luxe park van Dormio in Maastricht. Waren nog niet eerder op een park van Dormio geweest. Het verblijf is ons uitstekend bevallen. Sfeervolle woningen en appartementen. Wij hadden een 2 kamer appartement gehuurd. Dit was gelegen aan het plein. Veel leuker dan een hotel appartement /kamer. Veel privacy en sfeervolle inrichting. Ruime keuken en badkamer. De douche heeft ook een stoomfunctie.

• 9Tamara Breedveld14-07-2022

Bijzonder mooi en luxe park. Uniek in Nederland

We hebben met ons gezin (2 pubers) een heerlijk verblijf gehad in het resort van Dormio in Maastricht. Genoten van Limburgse gastvrijheid. Park is echt onderscheidend ten opzichte van andere Nederlandse parken. Zeker omdat het park dichtbij het centrum van Maastricht ligt, maar ook in de vrije natuur en het Limburgse heuvellandschap. Goede horeca op het park. Als je van lekker eten houdt, bezoek dan wel restaurant Rantree. Dit moet je wel van te voren reserveren. Maar ook het restaurant aan het plein is prima en laagdrempelig. Prachtige woningen en appartementen en mooie Limburgse stijl.

• 10Familie Hermans13-07-2022

Heerlijk verblijf

We waren afgelopen week voor de tweede keer op het resort van Dormio Maastricht. Het park is nu nog mooier geworden. Het laatste project, het sauna complex, is nu helemaal af. Wat is het mooi geworden. Ook het restaurant aan het plein is verbeterd. Geen foodtrucks meer, maar een restaurant met een goede kaart en niet te duur. Daarnaast heb je op het park ook nog Rantree. Een restaurant met een Michelin ster. Dus volop keuze.

• 10Natuur
  • 9Dennis12-07-2022

Sfeervol en luxe park. Behoort tot de top in NL

Zeer luxe en sfeervol park. Geen standaard park. Woningen en appartementen zijn in stijl opgezet. Mooie sfeervolle inrichting. Veel te doen op en rond om het park. Centrum van Maastricht dichtbij maar je zit ook zo in het mooie Limburgse heuvelllandschap. Veel faciliteiten op het park.

• 10Jan Degenkamp12-07-2022

Luxe resort in Limburgse sferen

Luxe resort gelegen op de Dousberg in Maastricht. Het park is prachtig aangelegd. Zeker geen doorsnee park. De architect(en) die dit park hebben ontwikkeld zijn hier super in geslaagd. De service op het park heel erg goed. Aardige dames bij de receptie. De eigenaar van het fietenverhuurbedrijf geeft je zeer bruikbare tips voor prachtige routes door Limburg. Het park ligt direct op de grens met België. Vergeet niet een bezoek te brengen aan kasteel Neercanne of de wijngaarden van Apostelhoeve. Je krijgt daar het gevoel alsof je door Toscane rijdt. Het appartement aan het plein was sfeervol ingericht. Wij gaan zeker terug.

• 9Han Dassen09-07-2022

Luxe park. Zeer sfeervol.

Zeer luxe park gelegen op een heuvel op een kleine 15 minuten fietsafstand van Maastricht. Vanaf het park kan je prachtige wandelingen en fietstochten maken. Het park ligt direct aan de golfbaan. Uniek is dat deze golfbaan in twee landen ligt. Op enig moment kom je een grenspaal van België op de baan tegen. Volgens mij uniek in de wereld. Wij zaten in een prachtig appartement aan het plein. Stijlvol ingericht. Wij gaan zeker terug naar deze plek.

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht info

Camping-informatie