Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

8.6Fantastisch

• 8.1Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Op Dormino resort Maastricht vind je een zwembad, kids club, fietsverhuur, restaurants, bar en een bakker. Verblijf in luxe en moderne villa’s of appartementen. Het park is heel sfeervol en echt Limburgs. Een echte aanrader is de ‘foodtour’ door Maastricht. In slechts 10 minuten fiets je naar het centrum van Maastricht.

270 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

• 6Jasper10-07-2020

Wordt slecht schoongemaakt

De bank stinkt, trapleuning is kleverig, borden en bestek niet allemaal schoon, spinnewebben, rommel van vorige vakantiegangers onder de bedden en heel veel stof. Er wordt dus erg oppervlakkkig en haastig schoongemaakt. Mooi zwembad, leuk plein, goeie broodservice. Badkamer is erg klein, hele dunne handdoeken.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10De Jong10-07-2020

Prettig verblijf en goede locatie.

Mooi park en vriendelijk personeel.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Carin10-07-2020

Super verblijf

Een mooi resort, wij verbleven in een hotel-suite. Mooi en schoon. We hebben heerlijk gegeten . Vriendelijke bediening, goede service. We hebben ook al een keer een appartement gehad, ook super. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Silvia07-07-2020

Perfecte onderbreking in een welnesshuisje

Park overzichtelijk, niet kolossaal, schitterende diverse huisjes te huur. Wij hadden een welnesshuisje wat het gevoel gaf ipv de 2 nachten/ 3 dagen die wij hadden geboekt langer waren. Heerlijk ontspannen in de jacuzzi en sauna. Compleet huisje met alles op en aan. Komen graag een keer terug.

• 8Activiteiten

• 10Louk07-07-2020

Dormio Hotel Prins van Oranje, in één woord: Top!

Alleen maar pluspunten! Slechts een kwartiertje rijden van het Vrijthof, maar toch heerlijk rustig. Het hotel ligt een een sfeervol pleintje. De medewerkers van de receptie zijn hartelijk en correct. Je voelt je er direct thuis. De accommodatie, in dit geval een Panoramasuite met uitzicht, is werkelijk schitterend. Smaakvol en compleet ingericht. Alles brandschoon aankomst.. En dat wordt zo gehouden door de vriendelijke mensen van Housekeeping. De bedden zijn uitstekend. Kortom, we hebben genoten van een paar heerlijke dagen! Het volgend verblijf in dit hotel is al geboekt! Oh ja, het ontbijt! Door Corona was het een "to go"-ontbijt. Keurig op de afgesproken tijd bij de suite bezorgd. Lekkere broodjes en croissants. Een bijzondere vermelding voor de jus d'orange: deze proefde vers! Was het waarschijnlijk ook. louk

• 10Louk07-07-2020

Dormio Hotel Prins van Oranje in één woord: top!

• 9Louk06-07-2020

In één woord top!

In één woord top! Ontvangst, ligging en accomodatie waren geweldig! Medewerkers achter de receptie zijn hartelijk en correct. De Panoramasuite is bijzonder smaakvol en compleet ingericht. De bedden zijn uitstekend. Alles om een paar dagen heerlijk te genieten. Het volgend verblijf is al geboekt!

• 10Saskia06-07-2020

Een mooi klein resort met mooie en vooral hele schone huisjes. De jacuzzzi en sauna in de achtertuin maakten dat we volledig konden ontspannen en een echt vakantie gevoel hadden. Medewerkers zijn allemaal even aardig en behulpzaam. Volgende jaar komen we zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

• 8Jessica05-07-2020

Heerlijk appartement in eigen dorp

Heerlijk appartement dat zich op een rustige plek waant, met alle faciliteiten op het terrein. 15 minuutjes fietsen van de binnenstad Maastricht vandaan, heerlijk om rustig te verblijven terwijl je de stad wil ontdekken.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 10A. van Alphen04-07-2020

Wederom genoten bij Dormio Maastricht

We hadden een kidswoning gelegen in de speeltuin. Rondom afgesloten zodat de kinderen vrij kunnen spelen en de (groot)-ouders vanaf hun terras een oogje in het zeil kunnen houden. Mooie woning voorzien van alle gemakken. Rondom de woning en op het park is alles netjes onderhouden. Op het plein zijn wat kleine winkels en horeca maar de aankleding van het plein kan nog wat gezelliger zodat het nog meer uitnodigt om plaats te nemen op het terras. Komen zeker terug!!!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden