Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht
8,3

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

122 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldig park op top locatie!

Pauline
15-10-2018
  • Onderkomen10

Een prachtig park op een top locatie! Slechts 10 minuten fietsen naar het Vrijthof!

Direct aan de golfbaan gelegen, gezellig plein met allerlei faciliteiten (bar, cafe, restaurants, bakker, kleine supermarkt, kids club, wasserette, fietsverhuur, zwembad, etc.).

We hadden een mooi appartement met een ruim balkon. Heerlijke bedden en een fijn ligbad. Heerlijk weekend gehad! Een aanrader!

prima appartenent

wilma
15-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

prima appartement mooie badkamer met stoomdoche en bad komplete keuken met vaatwasser. Er zou wel wat meer keukeninventaris ( kopjes glazen enz ) mogen zijn want voor 2 glazen ga je geen vaatwasser aanzetten en sta je dus toch af te wassen.

Ze zijn nog volop aan het bouwen wat wel overlast geeft,Jammer dat er geen goed restaurant bij zit de foutcourt is goed voor een snelle hap maar meer stelt het niet voor.in de supermarkt is alleen een beetje brood te koop en wat streek producten verder stelt dat niet zo veel voor .voor groente vlees e.d zul je toch de auto moeten pakken .

Fantastische aanrader en we komen terug

Maude
9-10-2018
  • Onderkomen9

Het is een prachtig opgezet park, met een gezellig plein met terrasjes, gelegen aan een mooie golfbaan.

Het park en de omgeving biedt voor jong en oud voldoende vertier en ontzettend veel mogelijkheden om je te vermaken.

Wij hebben electrische fietsen gehuurd op het park en hebben een fantastische route gefietst met diverse stops in de omgeving.

Het gehuurde twee persoons comfort appartement zag er keurig uit, van alle luxe voorzien, modern ingericht, fijn balkon en heel schoon, voorzien van grote douche en bad.

Wij hebben samen enorm genoten en raden iedereen dit park aan!

Voordeeluitjes.nl

Mooi park. Geweldige foodtour!

Miranda
8-10-2018
  • Activiteiten10

Mooie ruime appartementen.

Dichtbij het centrum van Maastricht. De foodtour welke wij via Dormio hadden geboekt is een echte aanrader. Wij hadden een leuke, spontane gids. Ze heeft ons van alles over de stad verteld en tussendoor op 4 plekken voorzien van een hapje en drankje.

Uniek Resort

Christiaan Goumans
5-10-2018
  • Onderkomen10

Mooie woning met tuin, prachtige architectuur. Het Resort biedt een parkachtige omgeving met veel groen en volwassen bomen. De woning was schoon, en voorzien van alle luxe. Centrum van Maastricht is maar 10 minuten fietsen.

waanzinnig mooi

peter struik
18-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

heel mooi opgezet en sfeervol park met een prachtig zwembad.resort zeer geschikt voor kinderen

Uniek park in Zuid Limburg

Sander
13-9-2018
  • Onderkomen10

Prachtig park. Uniek in Nederland. Straalt klasse en luxe uit. Bourgondische sfeer. We hadden 2 persoons appartement comfort. Ruim, sfeervol ingericht. Alles nieuw. Echt top.

Aanwinst voor omgeving Maastricht

H.
12-9-2018
  • Onderkomen9

Plus: fantastische ligging; diversiteit (nieuwe) accomodaties en park opzet in het groen; fietsafstand meer dan 10 minuten op centrum Maastricht;

Min: schoonmaakkosten ( 80 Euro !) gelijk ongeacht accomodatie ( 2 pers appartement of vakantiehuis met meerdere slaapkamers ; 1 toiletrolletje ongeacht duur verblijf; wie niet van behoorlijk zachte matrassen houdt....; geen koffie apparaat wel een Nepresso ( zonder welkom cups )

Superfijn huis om lekker in te verblijven.

Diana Bruins
9-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prachtige villa, mooi ruim.

Alles keurig schoon, moderne inrichting, uitermate goed verzorgd in- en exterieur.

Welkomstpakket is ook erg leuk en ruikt erg lekker. Bed lag prima, lekker geslapen.

Enige wat minder handig is, is de platte wasbak in de badkamer. Doordat het niet schuin afloopt, wordt het gauw viezig.

Luxe park met prachtige appartementen

Charles en Marieke
7-9-2018
  • Onderkomen10

Gezellig park, met een typisch Limburgse uitstraling. Park heel mooi en gezellig aangelegd. We hadden een 2 persoons standaard appartement. Hoewel het een standaard appartement was, was de uitstraling luxe, met zelfs groot ligbad en stoombad. Groot balkon met uitzicht over het resort. Heerlijk op de fiets naar het centrum van Maastricht. Mooie uitvalsbasis voor weekend/week Maastricht en omgeving.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.