Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht
8,4

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

74 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in het Nederlands

Geweldig

Chris, 15-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig zeer luxe resort. Vriendelijke en behulpzame receptie. Veel te zien: Maastricht, Aken, Luik, Hasselt, Valkenburg, Tongeren.

leuk voor een keer

agnes, 1-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Park ziet er leuk uit met vrij liggende woningen in verschillende soorten. Wij hadden een koopmanswoning voor 6 personen. Fijn is dat de woonkeuken en zitkamer gescheiden zijn, zo heb je twee leefruimtes. Woning is heel erg nieuw. Toch is de apparatuur nu al aan het slijten de afwasmachine ging kapot, de koelkast piepte vreselijk, de whirlpool maakte heel erg veel lawaai. Vriendelijke personeel, bereid om alles op te lossen. Winkels zijn dichtbij per auto en fiets, ook het centrum van Maastricht is snel bereikbaar. Dit is geen park in de natuur , maar wel naast mooie golfbaan. Er is voldoende ruimte om het huisje heen. Er is geen eigen tuin, als alle huisjes bezet zijn zit je redelijk goed in elkaars zicht en is er weinig (gehoors) afstand. Niets is eco is, niet zo van deze tijd. Het kindvriendelijke aan dit huisje was het alleen het traphek. Zwemmen bij club Pelikaan is niet echt voor kinderen. Fitness heel mooi.

Prima

Anne, 17-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Fijn en comfortabel huisje, leuke opzet als een dorpje. Min punt is dat het huis ijskoud was bij aankomst, het duurde zeker 1,5 uur voordat het huis was opgewarmd. Op de begane grond was oppervlakkig schoongemaakt, huis lag vol met katten of honden haren. Het park ligt in een ongezellige woonwijk. Met de auto ben je zo in centrum Maastricht, maar even een leuke wandeling in de directe omgeving is geen optie. Op de website krijg je de indruk dat je bij het park kan zwemmen. Dit kan echter in een fitness gelegeheid alleen savonds na 19 h. Of in een zwembad in Maastricht. Dit staat niet duidelijk op de site vermeld. . Kortom een park met potentie voor de toekomst maar nog niet echt af. Daarentegen zijn de prijzen wel pittig.

Leuk park tikkeltje te duur

Henray, 14-1-2018
  • Onderkomen10

De ligging is fantastisch: zo op de fiets naar Maasstricht. Huisjes spiksplinter nieuw! Leuk ingericht (alleen verlichting in woonkamer iets te kil). De bedden waren voor ons dramatisch: wiebelende matrassen niet ons ding. Niet lekker geslapen (best belangrijk) Verder snap ik niet waarom er midden op het park een mega vakantiehuis staat waar klaarblijkelijk feest gevierd wordt. Het personeel een dikke tien! Vriendelijk en behulpzaam.

Teleurgesteld

Vincent Collier, 2-1-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Prijs bij touroperator voor 2 dagen €300, maar achteraf blijkt dat er nog €180 servicekosten bijkomen!!! Dus 60% van de zogezegde prijs! Geen annulatie of alternatieve oplossing mogelijk. Contact opgenomen met Dormio waar men doodleuk zegt dat het een gekend probleem is, dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik bij touroperator moet gaan klagen. Zeer onvriendelijke afhandeling van probleem waarbij de telefoon gewoon werd dichtgegooid.

Verder is er niets te beleven op het domein zelf en is de omgeving er rond niet aantrekkelijk. Inderdaad, gedeeltelijk bouwwerf. De woningen zijn nieuw, dus dat is ok. Vermoedelijk logeren hier vooral mensen die het nabijgelegen golf resort bezoeken.

Verlaten, geen restaurant, enorme bouwplaats

Fam. H, 20-12-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

1/3 van de oppervlakte van het park is een bouwplaats. Van alle huisjes waren er rond de 15 verhuurd. Het restaurant was de hele week gesloten. Dit park was dus nog niet klaar om verhuurd te worden, dus we voelen ons verkeerd "geïnformeerd". Beste park van Limburg? als je een kluizenaar bent wel ja.

Niks goeds te melden? park ligt gunstig om naar Maastricht en België te gaan en huisjes zijn harstikke nieuw, de aankleding noem ik normaal tot eerder sober dan "rijk uitgerust".

Service is een 5 omdat de receptie wel bezet is, maar je daar niks te doen hebt, trouwens wat kunnen ze doen? restaurant voor ons alleen openen?

Prijs, kwaliteit, als we dit geweten hadden hadden we niet geboekt, dan is EUR 800 dus veel te veel.

Activiteiten waren er in het geheel niet, kinderen hadden er helemaal niks, restaurant gesloten.

In 1 van de slaapkamers lag een prop haar onder het bed, verder te nieuw om vuil te kunnen zijn.

geweldig

Fam. W, 4-12-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Net nieuw park. Prachtige nette, luxe en moderne huisjes van alle gemakken voorzien. Bij sommige huisjes echter geen omheinde tuin maar helemaal "open" (dat is het enige minpunt wat ik kan verzinnen)

Park is nog in aanbouw dus aan zwembad e.d. wordt nog gewerkt.

Op korte afstand van Centrum Maastricht, geweldig leuke stad (bij goed weer prima met fiets te doen en taxi maar 12,- via bon receptie) en dichtbij Valkenburg.

Zeker nog een keer terugkomen!

M, 27-11-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Fijne bedden, lekkere ruime woonkamereb badkamers. Lekker groots en luxe opgezet. Echt even helemaal lekker bijkomen in dit fijne vakantie huis

Super!

Esther, 26-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi, sfeervol, schoon, luxe huis in een mooi vakantiepark. Huis is van alle gemakken voorzien! Echte aanrader!

Heerlijk!

Jannetje, 26-11-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een heerlijk goed verzorgd ruim en gezellig huis. Allemaal verschillende huizen in het park, wat sfeer geeft. Lekker haardvuurtje. Mooie wandelroutes, fijne eet- en drinkgelegenheden in de buurt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht scoort een 8.4 uit 10 op basis van 75 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: