Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht
8,3

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

82 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in het Nederlands

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding

Verweij
9-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Uitstraling van de huizen is luxe, de inrichting daarentegen niet. Opvallend dat in deze prijsklasse gekozen is voor B-merken keukenapparatuur, servies en bestek. De vaatwasser b.v waste slecht schoon.

Ook is een wasautomaat geen overbodige luxe in zo'n huis, m.i. Zeker gezien de niet geringe huurprijs.

Bij een wandelingetje over het park kwam de gedachte op: hoe hebben ze kunnen bedenken om groepshuizen te midden van familiehuizen te plaatsen? Dat is vragen om overlast, en dus ergenis bij overige gasten. Zelfs midden in de winter, toen wij er waren, kregen we mee hoe er in een groepshuis ruzie was. Geen pretje om zo 's nachts uit je nachtrust gehouden te worden!

Inderdaad is de ligging t.o.v Maastricht-centrum prima; echter de directe omgeving

leent zich niet voor een wandeling.

Wij hebben gegeten in de bistro; dat was prima.

Samen gevat: voor ons is een verblijf in dit resort niet voor herhaling vatbaar.

borg niet weer

k
6-6-2018

Nadat wij zondag ochtend waren gebeld wegens geluidsoverlast op het park bleek al snel dat wij de borg niet terug zouden krijgen. We kregen later een mail erover dat wij snachts bij andere huisjes hebben aangebeld..... de enige bij wie is aangebeld is bij ons eigen huisje door de achterburen die last van ons hadden. Verder vind ik het raar dat borg word ingehouden wegens geluidsoverlast. Want borg betaal je toch voor het huisje? dat je die heel laat en netjes achterlaat? verder werd er geklaagt over muziek, maar die is savonds na 8 uur niet meer aangeweest dus hoe kan iemand dan last van muziek snachts hebben? En wij waren absoluut niet de enige grote groep op het resort. Er liepen namelijk ook groepen snachts over het park te zwalken terwijl wij bij ons eigen huisje zaten en wij werden erop aangekeken.

Fantastisch en ga zo weer terug

Lisanne
      16-5-2018
      • Onderkomen9

Wij hadden een weekend het Koopliedenhuis comfort gehuurd met 6 personen. Het huisjes ziet er net zo uit als op de foto's en alles is nog erg nieuw. De apparatuur deed het prima en het huisje was van alles voorzien. In 5 min ben je met de auto bij een supermarkt. Daarnaast kan je voor 18 euro een grote taxibus (8 pers) bestellen die je van het park naar het vrijthof brengt. Het park is nog niet helemaal af, maar wij hebben daar totaal geen last van gehad.

Heerlijke vakantie in mooi huis

Mar
      13-5-2018
      • Activiteiten5
      • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het park ziet er mooi uit, echt als een dorpje met al die verschillende huizen. Ons koopliedenhuis was echt supermooi, redelijk schoon en had een grote tuin. De huizen staan wel dicht op elkaar, maar daar hadden wij geen last van. Het huis zelf is ruim en van alle gemakken voorzien, voor nu echt niks op aan te merken. Wel merk je nu al dat het gebruikte meubilair van niet al te beste kwaliteit is, er beginnen nu al dingen te slijten (tuinmeubilair) en stuk te gaan (dopjes van bubbelbad, lampjes die niet werken). Ik hoop dat het over vijf jaar nog steeds zo mooi is als nu. Zwembad was nog niet open, maar het Geusseltbad was geweldig. Wel handig als je bij het inchecken meteen wordt gewezen op de mogelijkheid, nu moesten we op de dag zelf vragen om vouchers bij de receptie.

Voor de prijs zou het huis schoner kunnen, de bedden beter en alles heel!

Didam
      11-5-2018
      • Activiteiten1
      • Onderkomen9

Het is een zeer mooi park en heel netjes personeel. Echt een aanrader. Makkelijk om van hier uit naar Maastricht en Valkenburg af te reizen. Er waren nog geen activiteiten park is nog niet helemaal af. Maar je kunt er alles zwemmen, broodjes enz.

Mooi park met enkele aandachtspunten

Fam. Vergeer
      10-5-2018
      • Onderkomen7

Er zijn twee grote aandachtspunten voor dit park:

1. De matrassen liggen door. Zeker als buikslaper had ik hier veel last van.

2. De grote groepen jongeren die midden op het park tussen de gezinnen vakantie vieren. Harde muziek, gelal, gescheld, etc. Daar zit je niet op te wachten wanneer je met je gezin met jonge kinderen op vakantie gaat.

Dat gezegd hebbende:

Het park is prachtig. Boek voor enkele tientjes extra een huisje aan de speeltuin (kidskwartier), dan kun je zelf ook tussendoor heerlijk in de tuin zitten en heb je toch zicht op de spelende kinderen. Bovendien zijn er een hoop vakantievriendjes. In 15 min ben je op de fiets in het centrum en in Maastricht is natuurlijk genoeg te doen: fort Willem, zwembaden, grotten, musea, winkelen, kanoen, etc.

De huisjes zijn nieuw, wij hadden geen last van eerder genoemde vieze huisjes, de schoonmaak was prima. Wel laten er handvatten los en valler er schroeven uit kasten etc.

Ga zo weer terug

Esther
      6-5-2018
      • Onderkomen9

Heerlijk huis. Rustige ligging. Enorm goed bevallen.

Leuk voor een weekendje Maastricht.

Fam. De Jong
      30-4-2018
      • Onderkomen8

Gezellig en mooi park. Wel wat kleinere kavels en nog weinig begroeiing, helaas is de privacy daardoor beperkt. Sommige grotere huizen worden in ons geval door vriendengroepen bewoond. Leverde bij mooi weer nogal wat lawaai van alle kanten op. Geeft meer een campinggevoel, dan het gevoel van een luxe vakantiepark. De inventaris van de woningen is nogal beperkt. Zonder stofzuiger of bezem is met een hond niet handig. Ook het ontbreken van schotels en kleine boekjes is in het land van de vlaaien een zeker gemis. De bedden zijn, verbazend genoeg, niet voorzien van moltons. Dat is weing hygiënisch. Verder is de woning goed schoon.

Geweldig

Chris
      15-4-2018
      • Activiteiten8
      • Onderkomen9

Prachtig zeer luxe resort. Vriendelijke en behulpzame receptie. Veel te zien: Maastricht, Aken, Luik, Hasselt, Valkenburg, Tongeren.

leuk voor een keer

agnes
      1-3-2018
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Park ziet er leuk uit met vrij liggende woningen in verschillende soorten. Wij hadden een koopmanswoning voor 6 personen. Fijn is dat de woonkeuken en zitkamer gescheiden zijn, zo heb je twee leefruimtes. Woning is heel erg nieuw. Toch is de apparatuur nu al aan het slijten de afwasmachine ging kapot, de koelkast piepte vreselijk, de whirlpool maakte heel erg veel lawaai. Vriendelijke personeel, bereid om alles op te lossen. Winkels zijn dichtbij per auto en fiets, ook het centrum van Maastricht is snel bereikbaar. Dit is geen park in de natuur , maar wel naast mooie golfbaan. Er is voldoende ruimte om het huisje heen. Er is geen eigen tuin, als alle huisjes bezet zijn zit je redelijk goed in elkaars zicht en is er weinig (gehoors) afstand. Niets is eco is, niet zo van deze tijd. Het kindvriendelijke aan dit huisje was het alleen het traphek. Zwemmen bij club Pelikaan is niet echt voor kinderen. Fitness heel mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht scoort een 8.33 uit 10 op basis van 83 reviews.