Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag18°
8,2

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,7

Op Dormino resort Maastricht vind je een zwembad, kids club, fietsverhuur, restaurants, bar en een bakker. Verblijf in luxe en moderne villa’s of appartementen. Het park is heel sfeervol en echt Limburgs. Een echte aanrader is de ‘foodtour’ door Maastricht. In slechts 10 minuten fiets je naar het centrum van Maastricht.

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

Contact

183 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in het Nederlands

Ruime en Luxe appartementen aan een sfeervol plein

Claudia
27-8-2019
  • Onderkomen10

Heerlijk genoten van een weekje Dormio Resort Maastricht. Prachtig aangelegd park met prachtige woningen en een gezellig plein met appartementen. Wij hadden een appartement geboekt aan het plein. Veel privacy. De ingang is aan de pleinkant en het appartement met balkon kijkt uit over het dorp. Daardoor totaal geen last van geluid van horeca op het plein. Vanaf ons balkon keken we ruim over het park.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

sabrina
26-8-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Dormio Maastricht , prachtige park, heel kindvriendelijk, mooie omgeving en bezoek Maastricht is top !

Gereisd Met partner in augustus 2019

Zeer zeker de moeite waard!

Carine
22-8-2019
  • Onderkomen10

Super ruim appartement, sfeervol en erg schoon.

Uitstekend en sfeervol park

Jeroen Schreiner
21-8-2019
  • Onderkomen10

Prachtig en sfeervol park. We hadden een twee persoons appartement aan het plein. Erg mooi gelegen. Er zijn ook hotel appartementen beschikbaar, maar adviseer gewoon een appartement aan het plein te nemen. Veel gezelliger. Park ligt op 10 min rijden van het gezellige centrum van Maastricht.

Zeer sfeervol park. Ruim opgezet.

Eric Koppens
21-8-2019
  • Onderkomen10

Super mooie omgeving niet ver van het centrum van Maastricht. Zeer ruime en schone appartementen aan het plein. Er zijn ook hotel appartementen, maar ik zou voor de appartementen aan het plein gaan. Veel meer sfeer.

Perfect

Wendy
15-8-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Heel mooi park, genoeg kwa faciliteiten voor een gezin met kleine kinderen. Huisjes erg mooi, mogen alleen wel beter schoongemaakt worden.

Heerlijk genoten!

Jan
10-8-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Huisje voor 10 personen was ruim en inventaris was compleet, nieuw en fris. Huisje was dichtbij voorzieningen dat was met kleine kinderen heerlijk. Verder kidsclub niet extreem uitgebreid maar een echte meerwaarde voor kleine kinderen. Speeltuintjes op het park en zwembad zijn voor de omvang van het park precies goed. Aandachtspuntje toch wel de zorg voor het schoonmaakwerk. Zorg dat alles mooi blijft, dus ook de badkamer en trappen goed schoonhouden. Verder her en der een prullenbak op het resort zou ook handig zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi!

Familie
9-8-2019
  • Onderkomen8

Het park is werkelijk fantastisch mooi! Toen we aankwamen was ons huisje alleen heel vies, overal spinnenrag, kruimels, vies toilet, vieze ramen binnen/buiten, heel veel vieze vlekken op de muur, stoffig... kortom niet te doen... naar de receptie geweest om dit te melden want dit kan echt niet!! We hebben de schoonmaak kosten terug gekregen, maar het is verre van een leuke start!! Dit was ook het enige negatieve aan het park. De rest is goed verzorgd, leuk zwembad, prachtige omgeving! zeker een aanrader, maar bij aankomst een vies huisje? Gelijk melden bij de receptie!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooi park, schoonmaak onvoldoende helaas

Anne
8-8-2019
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Het park ziet er prachtig uit. De huisjes liggen mooi en er zijn lekker veel faciliteiten. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. Het zwembad is perfect voor kleine en wat grotere kinderen. We vonden de schoonmaak van het huisje echt onvoldoende, waardoor het prachtig, best nieuwe huisje een beetje uitgeleefd aanvoelde. Deuren en keukenkastjes zaten onder de vieze vegen en vingerafdrukken en onder bedden en banken lag een laag stof. De schoonmaak doet bepaalde dingen dus gewoon helemaal niet. Verder hebben we een keer pizza (bij de Foodtruck) gegeten. Deze pizza’s waren erg klein, niet lekker en veel te duur! 12 euro voor een mini-pizza die ook echt mini was.

Geweldig

Klimop
6-8-2019
  • Onderkomen8

Super mooi park! We zaten aan het kidskwartier waardoor de kinderen rustig buiten konden spelen zonder dat ze het halve park over moeten. Huisje was schoon alleen hadden we last van mieren. Konden niet vinden waar ze vandaag kwamen maar met een lokdoosje van de receptie in het keukenkastje waren het er in elk geval minder. Zwembad is klein maar voor onze kids prima. Wel was de vloer na de kleedhokjes vaak wat modderig. Veel mensen die hun buitenschoenen aanhielden omdat ze niet gingen zwemmen. Prima park alleen de bedden zijn niet anders te omschrijven als VRESELIJK. We hadden voor 14 nachten geboekt en hebben 13 nachten met de matrassen op de grond geslapen. Dan was het iets beter maar nog stonden we elke ochtend met rugpijn op. Melding van gemaakt bij de receptie. Hopelijk doen ze er wat mee want zo te lezen zijn er meer met deze ervaring

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

• BalsportenSquash
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.