Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

8,1

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,8

Omschrijving
Op Dormino resort Maastricht vind je een zwembad, kids club, fietsverhuur, restaurants, bar en een bakker. Verblijf in luxe en moderne villa’s of appartementen. Het park is heel sfeervol en echt Limburgs. Een echte aanrader is de ‘foodtour’ door Maastricht. In slechts 10 minuten fiets je naar het centrum van Maastricht.

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

142 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in het Nederlands

Prachtig park met hele mooie huisjes!

Jip de bos,
5-1-2019
  • Onderkomen10

Heel mooi park en we zijn zeker van plan om een keertje terug te komen! Appartement had alles wat je nog had en uitzicht op de golfbaan.

Verwachting was iets te hoog

Tessa,
28-12-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Vriendelijk personeel, mooie huisjes. Schoonmaak mag beter, huisje mooi maar weinig privacy in tuin. Niet veel ruimte om je spullen op te ruimen. Een ontzettend goed restaurant Rantree.. Niet goedkoop maar waar voor je geld. Golfbaan, skibaan op het park.

Fantastisch, een aanrader

Ingrid,
27-12-2018
  • Onderkomen10

Wij zaten in een luxe appartement met 6 personen . Het was gezellig en sfeervol en luxe ingericht. Het resort is mooi. Nabij Maastricht waar we met een kortingsvoucher van het resort met de taxi naar toe konden. Wij hebben erg genoten en bevelen het van harte aan!

Direct boeken

Wauw! Mooi, net en modern park.

Djojs,
19-12-2018
  • Onderkomen10

Weekendje in een 2 persoons comfort appartement door gebracht, heerlijke, nieuwe, moderne plek.

Direct gelegen aan de kern van het park, waar je de eetgelegenheden had, het winkeltje, de receptie, en het zwembad.

Op 5 a 10min (auto) van het centrum van Maastricht

Fijn verblijf

Lotte,
17-12-2018
  • Onderkomen10

Wij verbleven in een 6-persoons lifestyle appartement met 4 personen. Heel mooi appartement, het park is net een klein dorpje, heel mooi. Er is genoeg ruimte in het appartement met hele fijne bedden en een heerlijk verwarmd buitenterras. Supermarkt is wat klein maar de nodige dingen kun je er halen, bij de bakkerij veel keuze en ook erg lekker. Voor €12 met de taxi naar het centrum, ideaal. Wij komen zeker nog eens terug!

aanrader!

Sabrina van Tunen-Kint,
17-12-2018
  • Onderkomen9

schitterend bungalowpark, mooi ligging, zeer luxe en mooie huisjes en nabij Maastricht een aanrader!

Fijn hotel!!

Mark,
3-12-2018
  • Onderkomen9

Weekend geweest in het nieuwe hotel. Mooie ruime kamers, vriendelijke mensen. Aanrader

Erg mooi lommerrijk park!

F.H.A.L. Hoebert,
26-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wij waren hier al eerder geweest, en zo te zien is het park nu af. Zwembad hadden we 's ochtends voor ons alleen en is erg mooi geworden.

Wij verbleven in 8 persoonshuisje direct aan golfbaan, wat een leuke sfeer geeft.

De bakkerij heeft 's ochtends een mooie sortering verse broodjes; voor echte boodschappen moet je het park af. Wij vonden het café-achtige Proeverij Lokaal erg gezellig, met diverse speciaal bieren van de tap. Er is een vaste fietsverhuur met goede fietsen, zodat wij niet onze eigen fietsen mee hoefden te nemen.

Bij de golfbaan hadden wij vooraf telefonisch een les geregeld voor beginnende golfer, dat was erg leuk, De drivingrange en oefengreen zijn ook zonder afspraak vooraf te maken te gebruiken .

Unieke omgeving en uitstekende faciliteiten.

De heer Stuij,
25-11-2018
  • Activiteiten8

Schitterend resort wat voelt als een eigen dorp. Uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan de stad Maastricht en verdere omgeving. Kinderen kunnen zich uitstekend vermaken op het resort in bijvoorbeeld de kids club of zwembad.

Voor mensen die golfen ligt de golfbaan naast het resort en voor degene die willen oefenen voor de wintersport kunnen terecht op de skibaan.

Horeca is voldoende vertegenwoordigt met een uitstekend restaurant op de 8e etage van het Hotel.

Geweldig

Tl,
19-11-2018
  • Activiteiten9

Mooie huizen in een prachtige omgeving

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.