Vakantiepark Dormio Resort Maastricht

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht
8,3

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Maastricht voor je op een rij gezet:

99 reviews over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Leuk resort , dichtbij stad, wat geluidsoverlast door bouwwerkzaamheden , trendy inrichting

Vies, uitgeleefd en totaal geen service

Brunink
13-8-2018
  • Onderkomen2

Huis totaal niet schoon. De vaatwasser zat vol met etensresten van de vorige bewoners. Er was geen bolderkar of playstation aanwezig zoals afgesproken. Ook na herhaaldelijk klagen over de hygiene, kapotte parasol, bolderkar, playstation wordt je totaal niet serieus genomen.

• Onderkomen8

De huisjes zijn mooi, maar de puntjes zijn niet op de ingezet

Gebreken:

1. Internet is traag bijvoorbeeld Netflix kijken gaat niet

2. Een smerig trekgordijn in de keuken

3. Zwaar beschadigde tafel met brandplekken

4. Loszittende parasolvoet

5. Scherpe uitstekend onderdeel waar je je voet aan openhaalt.

6. Loszittend deur beslag

Receptie hiervan op de hoogte gesteld maar na twee dagen nog geen enkele actie

In de categorie jammer:

Goedkope keuken apparatuur en bestek. Pas helemaal niet bij een premium huisje. Verkalkte waterkoker, etc.

Kortom bij een resort als dit verwacht je top kwaliteit waar juist de puntjes op de I zijn gezet en er niet bezuinigd wordt op de verkeerde dingen.

Aardig.

Mike
11-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Het park was zeker voor 3kwart met mensen uit het midden oosten bewoond.

En veel liepen in boerka rond bellen en fotoS temaken. Ande huisjes of auto’s die er stonden .

Mooi van buiten..

Marko
6-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Accomodatie was slecht schoongemaakt en was al redelijk uitgeleefd. Grote families uit Midden Oosten aanwezig, vrouwen in boerka en nikab over straat. Niet echt een toonbeeld voor een vakantiepark. Foodcourt was aardig maar eten niet top. Winkeltje erg beperkt, broodjes prima.

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Geweldig park. Wij verbleven in een Hofstede 14 persoonshuis. Wat fantastisch. Dit huis ligt direct aan de Golfbaan (green hole 2) en heeft daarom een prachtige ligging met veel privacy.Ook is het een mooi huis met veel ruimte en vier badkamers. Een aanrader ga zeker terug.

Voor herhaling vatbaar

Gezin Janssen
3-8-2018
  • Activiteiten7

Mooi park, mooie huisjes, leuk zwembad.

Restaurant ook leuk en lekker maar weinig animo toen wij er waren.

Was ook erg heet buiten, dus misschien daar mee te maken.

S ochtends verse broodjes ook erg lekker! Vriendelijk personeel

Super!

Marja
30-7-2018
  • Onderkomen9

Midweek doorgebracht in een Wellness bungalow met sauna en bubbelbad in de tuin. Dagelijks controle van de water kwaliteit in het bad door super vriendelijke meneer. Het park was nog niet helemaal klaar. Per 1 juli zou het zwembad open gaan dus we waren een weekje te vroeg. Heerlijk rustig midweekje gehad.

Veel plezier in een fantastische omgeving

Heikamp
29-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooi huisje met een complete inrichting. Van alle gemakken voorzien. Park is speels opgezet met een leuke afwisseling van verschillende woningen. Leuke plein voor een hapje en een drankje. Aanvulling hier zou een bistro zijn waar je net iets uitgebreider kan eten. Wij hebben een week lang genoten van park, service en de omgeving. Top!

Enthousiast

H.Klip
28-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Enthousiaste ontvangst en gemakkelijke incheck

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dormio Resort Maastricht in Maastricht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dormio Resort Maastricht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Dormio Resort Maastricht scoort een 8.27 uit 10 op basis van 99 reviews.