Camping In den Hof

Meer camping info

113 reviews over Camping In den Hof

• 2019
    10W. Streutker10-03-2019

Geweldige locatie en top Limburgse gastvrijheidb

Geweldige locatie! Aan alles is gedacht en niets is te veel. Limburgse gastvrijheid en super arrangementen. Perfect voor groepen!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    9Dirk16-07-2018

Gezellige camping met leuke eigenaren!

We verbleven op de camping voor een festival in de buurt. Camping was schoon en hygienisch. Personeel heel vriendenlijk. Het eten was prima. Het zwembad was ook netjes en schoon.

Wat ik wel apart vond is dat je muntjes moet kopen om eten te bestellen. De muntjes kun je alleen halen met contant geld wat je bij de kassa kunt pinnen...beetje omslachtig als je alleen een kopje koffie wil. Van mij mogen ze dit systeem wegdoen. Maar al met al een leuke en verzorgde camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Broer van der Wal29-07-2017

Top voor elkaar!

Een hele goede locatie voor een mooie prijs. Ontvangst was fijn, we kregen een geweldig warm buffet voorgeschoteld. Ook voor de vegatarische mensen werd prima rekening gehouden. De verblijven zijn goed, bedden voldoende, wat mij betteft meer dan wat ik verwacht had vooraf. een fantastisch (overdekt) terras en een leuke bar maken de sfeer. Top weerlend grhad!

• 10Eetgelegenheden

• 8Greetje Postma26-07-2017

Met de fanfare 2x overnachting In den Hof

Een fijne sfeervolle locatie met een gezellig terras, prima ontbijt en voldoende slaapaccommodaties, toiletten en douches. Met bovendien zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Voor groepsverblijf een prima locatie!

• 8Ton Beemer10-07-2017

Wij zijn zeer gastvrij onthaald.

Prettige sfeer en lekker eten en drinken.

• 7E.Bruggeman05-07-2017

Goed en vertrouwd als altijd

Was mijn portemonnee kwijtgeraakt, 1 van de personeelsleden heeft het schijnbaar gevonden en keurig bewaard

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Edwin Ruiter04-07-2017

Super motorcamping met slaperij en eetgelegenheid

Bij eigenlijke elke motortrip ri de Eifel is de overnachting ervoor bij In Den Hof. Goed slapen in tent of op zolder en daarna na een douche en een goed en stevig ontbij op pad. Voor mij top!

• 9Konings18-06-2017

Echt geweldig

Hier 25 jarig Huwelijksfeest gehouden. Het was echt tot in de puntjes geregeld echt toppie

• 9Eetgelegenheden

• 6Esther Miedema08-06-2017

Geschikt voor Pinkpopweekend met caravan

De ruimte voor de caravan met de tentjes was super. De tapkraan met wasbak bij onze plek was ideaal, (nadat ik de oude bladeren eerst eruit had geschept). Stroomvoorziening was prima en de douchen (2 x2 is wel weinig op het caravanveld) waren heerlijk warm (tip is een vloertrekker erbij te zetten zodat je de vloer schoon achter kunt laten). De extra wc-boxen waren prima en ook goed verzorgd (geen onhygienische dixies), maar helaas zaten ze alle drie op zondag al vol, was de zeep en wc papier op en werd het dus wel vies. Meer van deze boxen was niet overbodig geweest. De toegang naar camping B kon wel wat duidelijker aangegeven worden onderaan de weg. Het was wel heel steil naar boven met de caravan erachter. De slagbomen hadden m.i wel iets verder van het steile gedeelte afgekund zodat je met de combinatie in ieder geval op een recht gedeelt kan stoppen om de toegangscode in te voeren. Tot slot was er een keukenblokje met kraan waar je (als het werkte, bij ons 2 keer niet) voor 50 cent warm water kon krijgen. De afvoer van dit keukenblokje was zo groot dat het leek dat deze ook gebruikt wordt voor storten chemisch toilet en volgens ons werd dit ook gedaan want er was hier geen andere plek voor. Het leek erg onhygiënisch en niet praktisch. Een pluspunt was de afstand naar het festival, het geregelde taxivervoer vanaf de camping, het uitzicht en de locatie, o.a. dichtbij de supermarkt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8Richard08-06-2017

Goede camping!

Naast de goede sanitaire voorzieningen, die camping In den Hof heeft, is het het ontbijt van deze camping er goed (zeker nadat je een kater hebt van de dag ervoor:)) en is het personeel bijna altijd bereid je te helpen. .....

Een minpuntje van deze camping is dat deze camping naast een weg is gelegen, alleen als je echt moe bent is dit geen probleem!

Camping In den Hof info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200