Camping Hitjesvijver

NederlandLimburgHeerlen

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Hitjesvijver voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 103 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 103 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

103 Reviews over Hitjesvijver

• 9Jonne en Patrick08-11-2021

Genieten!

Een leuke stadscamping met prima paatsen. Het ene sanitairblok is prima, het andere wordt inmiddels aangepakt! Mooi zwembad, prima speelplaatsen voor de kinderen en een leuke kinderboerderij. Personeel camping meer dan hulpvaardig. Ze lopen werkelijk de benen onder hun lijf vandaan om het naar je zin te maken. Staan open voor eventueel kritieken en zullen alles in het werk zetten om, indien mogelijk, het op te lossen. Het restaurant is de place to be! Geweldig personeel, geweldige keuken; kortom een topper. Wij gaan er zeker weer naar toe. (Wel even reserveren, want het kan er in het hoogseizoen druk zijn!)

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 6Anoniem19-09-2021

Te oude chalets

We hebben het prima naar ons zin gehad omdat we heel de dag weg waren. De chalets zijn te verouderd en niet onderhouden of aangepast. Het filmpje geeft een vertekend beeld.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Sylvana Kulkes24-08-2021

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!Fijne rustige camping met schone sanitair gebouwen.Leuke speeltuin voor de kinderen en goed verzorgde dieren in de kinderboerderij. Doorgaand verkeer op de weg is hoorbaar maar niet storend. Heerlijk gegeten bij Brasserie 1910.Zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4Linda10-08-2021

Niet voor herhaling haalbaar

Te weinig sanitair voor aantal mensen op de camping. En het sanitair wordt maar 1 keer p. Dag schoon gemaakt. Dat kan niet met zo weinig sanitair.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Joost Vollenbroek10-08-2021

Eenvoudig

Voor de prijs verwacht je een topcamping. Maar dat is niet het geval. Het is personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is top, zeker de buffet avond op maandag.Minpunten:- te weinig water punten- stroompunten chaotisch- plekken erg klein- te weinig parkeergelegenheid op de camping.-sanitair wordt te weinig schoongemaakt.- je zit op het toilet naast de douche, niet echt fris voor degene die staat te douchen als iemand zijn grote boodschap aan het doen is.

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4Onbekend09-08-2021

Viel erg tegen

Wat een drama zo’n volle camping en dan maar 2 douches en 2 toiletten en de toilet zit ook nog eens naast de douche. En 2 plekken om de vaat te doen waarvan er maar 1 was waar heet water was de andere was kapot.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5T03-08-2021

Prima voor echtparen of hele jonge gezinnen

Een ruime kampeerplaats, vriendelijk personeel, dichtbij een supermarkt, het toiletgebouw is schoon, maar veel te klein en verouderd: ‘s Avonds voor het tanden poetsen sta je te wachten totdat je aan de beurt bent. Geen washokjes. Niks te doen voor de oudere jeugd. Op de website leek het ons een actieve camping, maar we zijn eerder vertrokken omdat het erg tegen viel. Op loopafstand van de camping is geen vertier. Toen we aangaven waarom we eerder vertrokken, was er weinig begrip.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Jolanda29-09-2020

Geweldig.

Deze heerlijke camping ligt in een woonwijk. Winkels dichtbij. Mooie plek voor fietstochten naar Maastricht, Sittard en Valkenburg. Enthousiaste dames bij de receptie die kunnen informeren over uitstapjes. Wij komen graag nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8belinda schouten15-08-2020

heerlijk genoten op een gemoedelijke camping!

Wij hebben heerlijk genoten op deze camping. De camping was niet te groot en dat is heel fijn voor onze kinderen van 5 en 8 jaar. Ze hadden direct al vriendjes gemaakt en konden volop in de speeltuin en het zwembad spelen. Ook hebben ze heerlijk kunnen fietsen. We hadden een heerlijk plekje onder de boom en alle faciliteiten waren nabij. Een super vriendelijke ontvangst! broodjes kan je bij de receptie kopen in de ochtend, maar in de avond kan je ook lekker op het terras zitten of een hapje eten. Heerlijk naar de mergelgrotten geweest, naar de geul en naar het drielandenpunt. Een paar heerlijke dagen weggeweest. Enige dat we kunnen noemen als adviespuntje zouden de toiletten en douches zijn, die waren wel goed schoon maar er waren er maar 4 per gebouw en een toilet naast een douche was voor ons een beetje gek, maar op zich prima te doen. Een aanrader voor een heerlijke gemoedelijke vakantie met kleine kids!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Lucas12-08-2020

Prima gemoedelijk en overzichtelijk camping

We hadden hier een kampeerplaats voor onze tent, prima sanitair, we zaten aan de kant waar het net vernieuwd was en zag er prima uit. Mooi kleinschalige camping, overzichtelijk en gemoedelijk. Aardige ontvangst bij receptie en in de brasserie. Kinderen van 10 en 12 jaar genoten van het zwembad. Het zwembad bleef langer open dit kon allemaal. Het weer was er dan ook naar (33 graden).

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar