Vakantiehuis Pinkers

Tonen op kaart

38 reviews over Vakantiehuis Pinkers

• 9Robert en Karin24-01-2020

Een echte aanrader!!

Wij waren hier voor de tweede keer, in huisje 7. En wederom een hele fijne week gehad. Het huisje was weer super schoon, en alles wat je nodig hebt is er. Vanuit het huisje zijn er diverse wandelingen in een prachtige omgeving!! Gulpen is een hele leuk plaats om te zoeken en (voor ons) op loopstand. Ook Maastricht is goed te doen met de auto. Wij hebben weer genoten!

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Joke12-01-2020

Het is genieten van het huis en de omgeving.

In 2019 zijn wij driemaal geweest. Eenmaal met mijn man en tweemaal met familie. Wij komen er al vele jaren. Alle huisjes zijn goed tot zeer goed. Is nooit tegengevallen. Aardige eigenaren, prachtige en goed onderhouden tuin en rustige ligging. Huisje is heel schoon en alles is aanwezig. Afgelopen Kerst waren we er ook. Het huisje was versierd met een Kerstboom en kerststukjes. Dan voel je je meteen thuis. Het is een mooie omgeving waar veel is te zien en te doen. Wij zullen hier zeker nog dikwijls naar toegaan.

Gereisd met partner in december 2019

• 10DG Putten03-01-2020

Top woning in prachtige omgeving

Prachtige ruime en schone woning van alle gemakke voorzien. De vakantiewoning is gelegen in het zuid Limburgse landschap met prachtige wandelgebieden in de omgeving. Een prima plek voor mensen die van rust, natuur en wandelen houden. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Yvonne en Frans09-12-2019

Een aanrader

Prima schoon verblijf, centraal gelegen voor veel leuke uitstapjes en wandelingen

Gereisd met partner in november 2019

• 9Fam Alferink01-12-2019

Meer dan geweldig

We hebben hier met onze kinderen een fantastisch weekend gehad Alle kerstmarkt in een half uur te bereiken Het huisje was weer heel schoon. Het was onze derde keer bij Pinkers en we komen zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Fam. Miedema29-11-2019

Helemaal goed

We hebben weer een heerlijk weekje Zuid-Limburg gehad in huisje 6 van Familie Pinkers. Het was super schoon en keurig netjes.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Arie20-11-2019

Genoten van een heerlijke week wandelen in een prachtige, rustige omgeving. Huisjes zijn brandschoon , gezellig en volledig ingericht. En wat een uitzicht. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 10C & T Putten06-10-2019

Prachtig en super schoon huisje bij fijne mensen

Wat een mooi en super schoon huisje en alles erom heen zo verzorgd. Vriendelijke mensen en een prachtige omgeving. We hopen hier weer in het voorjaar weer naar toe te gaan. Ligt ook heel centraal in zuid Limburg.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Tino02-08-2019

Een aanrader !

Tien jaar geleden hier al eens geweest, wat toen opviel was dat de woningen zeer schoon waren. Dat was nu ook weer zo, woning zag er modern uit. De familie Pinkers zijn zeer aardige mensen die als er wat is gelijk aan een oplossing werken. De woning waar wij verbleven was zeer ruim en zeer schoon, menig bungalowpark kan hier een voorbeeld aan nemen. Ik kan mijn verhaal hier heel lang maken, maar in 1 woord is dit een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Trudy van Huizen09-07-2019

Fantastisch!

Een week genoten in één van Pinkers Vakantiewoningen. Wij zaten in huisje Groenendaal, alles was zo goed voor elkaar en zo schoon tref je het bijna nooit. Elke ochtend in alle rust in het zonnetje op het terras kunnen ontbijten met uitzicht op de koeien en onder een prachtig vogelfluitconcert. Vanuit het huisje zijn er prachtige wandelroutes. Kortom, echt een aanrader voor een heerlijke tijd eruit in Gulpen.

Gereisd met partner in juni 2019

0 tips over Vakantiehuis Pinkers