Vakantiehuis Pinkers

25 reviews over Vakantiehuis Pinkers in het Nederlands

Fantastische vakantiewoning en locatie

Angela Van Roey
1-6-2018

Vriendelijke ontvangst van de eigenaren en zeer behulpzaam.

Alles was in het huisje aanwezig , prima bedden en een mooi uitzicht vanaf het terras.

Prachtige locatie om van daar uit te wandelen, fietsen en een terrasje te doen.

We raden het iedereen aan .

Niet voor niets een vijf sterren landschap.

Angela en Yvo

Perfecte plek

JC VAN LEEUWEN
26-7-2017

Zeer goed en vriendelijke mensen, die hart voor hun zaak hebben. Mooie vakantie gehad.

Erg goed mooie locatie zeer schone app.

Fam Vos
17-5-2017

Gewoon heengaan mooie ligging vriendeijke mensen

Erg leuk en schoon huis. Zeer goed uitgerust.

Dick Steenbergen
17-1-2017

Wij hadden twee kapotte lampen boven de eettafel. Deze werden terstond vervangen.

De eigenaren zijn zeer vriendelijke, gastvrije mensen en doen echt alles om je een goede vakantie te laten vieren.

We komen zeker terug.

Beslist geen negatieve ervaringen of opmerkingen.

Fam. Pinkers, eigenaar, 25-1-2017

Beste familie Steenbergen,

Bedankt voor uw positieve reactie.

Wij doen er alles aan om het onze gasten zo veel mogelijk naar hun zin te maken.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Fam. Pinkers

Inderdaad fantasties

Ad Gillesse
16-1-2017

Dat het heel erg schoon en fris is ,heel mooi

prima vakantiehuis

Bram Vreeke
6-12-2016

mooi vakantiehuis, goed ingericht, schoon, vriendelijke eigenaren. Lokatie ook prima en prachtig uitzicht.

super !

fam jager
16-11-2016

We hebben een heerlijke week gehad leuk huis , schoon, ruim ,leuk terras

In een een woord: Geweldig!

Margo en Rudi Vogelzangg
26-9-2016

Wij hebben nog nooit zo'n mooi en schoon vakantiehuisje gehad. Alles wat in een huisje aanwezig zou moeten zijn was er. (er was volgens ons gewoon meer dan in een standaard huisje aanwezig) wat het verblijf alleen maar prettiger maakt.

Ons huisje was na de reservering om geboekt naar een grotere woning, waardoor wij alleen maar gebruik hebben gemaakt van de beneden verdieping. ( was ook niet nodig om boven gebruik te maken van de kamers en badkamer, als je maar met 2 personen bent, is alleen maar meer werk om schoon te maken)

Wij hopen snel weer gebruik te mogen maken van dit prachtige verblijf.

Wim en Corry
23-6-2016

Wij komen niet voor niets hier in Gulpen, al 13 jaar. Geweldige huisjes van alle makken voorzien, super schoon prachtig uitzicht. Altijd genieten

Fijne plek

Luling, E van.
29-2-2016

Dit keer verbleven in huisje 7. Wat een prachtig uitzicht. Fijn comfortabel en vooral schoon huis, van alle gemakken voorzien. Goede bedden , een mooie goed uitgeruste keuken en heerlijke stoelen om op te zitten. Gulpen zelf blijft prachtig, op 5 minuten met de auto voor een paar boodschappen.Vanaf het huisje loopt je zo de natuur in. We hebben al een paar keer een huisje gehuurd en het is altijd Goed. Ook gaan we graag naar Aken, goed te doen per auto maar ook met de bus. Kinderen hebben een paar keer gezwommen in Mosaqua, erg leuk. Kortom goed bevallen !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pinkers in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pinkers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pinkers scoort een 9.41 uit 10 op basis van 25 reviews.