Hotel Berg en Dal

NederlandLimburgEpen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Berg en Dal voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 150 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 150 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

151 Reviews over Berg en Dal

• 10Van uden13-09-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi schoon hotel en aardige mensen , het eten was goed ondanks je geen keuze krijgt geweldig gegeten , in 14 dagen iedere dag iets anders. Gemiddelde leeftijd van de gasten was wel erg hoog. Heel mooie omgeving.

• 10Sjaak Meeren01-09-2021

Geweldig

Het is een mooi hotel op een van de mooiste plaatsen van Limburg, Goede kamers, zeer schoon en goed eten. Het personeel is erg vriendelijk.

• 1Shaffy24-08-2021

Teleurstellend eten, niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunt: Mooie locatie.Minpunten: helaas viel het eten heel erg tegen. De soep leek niet vers gemaakt. Had me verheugd op lekkere gebakken forel met amandelen, helaas was de forel niet goed gebakken en kreeg je er een bakje bij met amandelschaafsel rechtstreeks uit een pakje waar niets mee gedaan was. De groente was doorgekookt en niet op smaak gebracht.Dit ook aangegeven. Hoop dat de opmerkingen meegenomen worden.

• 9Familie Smeets09-08-2021

Geweldig!!

Top gewoon! Alles klopte, van de bediening tot het eten, de kamer en de inrichting.

• 10Hans Balvers09-08-2021

Genieten met een grote, zachte G..

Ik heb er genoten van mijn verblijf, een fijne kamer met balkon, heerlijk bed, vriendelijke eigenaren en medewerkers en heerlijk gegeten.

• 9Familie Smeets01-06-2021

Geweldig!!

Top hotel,van bediening tot het eten en de kamer. Alles was goed op elkaar afgestemd.

• 6Frank21-12-2020

matig hotel

Leuk hotel in een erg mooie omgeving. Eten (half-pension) was goed alsmede het ontbijt. Ontbijt moest je aangeven wat je wenste te eten. Zaten naast elkaar in plaats van tegenover elkaar wegens de corona maatregelen, wat wel apart was. Het restaurant en de lounge zag er netjes, verfrissend en nieuw uit. De kamer daarentegen was erg slecht. Het idee dat dit een achteraf kamertje was, verlichting die het niet deed, oubollig en klein, losse wand contactdoos, versleten matras. Het hotel was nagenoeg leeg dus hadden we beter een normale kamer kunnen krijgen. Erg jammer. Verder erg truttig en weinig spontaan.

• 9Ary Joosse26-10-2020

Deze mensen denken met de klant mee!

Betrokken met hun Hotel, vriendelijk en netjes eerst waren we in een Hotel in Valkenburg dat kon niet slechter. We zijn niet veeleisende mensen maar vriendelijkheid was hier in iedergeval top!

• 8W.Batje28-08-2019

Prima hotel!! Mooie omgeving!

Weer een paar dagen in dit hotel verbleven. Nu ook met e-Bike. Mooie afgesloten stalling met oplaadpunten. Mooie fietstochten gemaakt en is prima te doen. Goed hotel. Schoon en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Net als vorige keer vonden wij de bedden (te) zacht. Douchen in badkuip. Gaat allemaal wel, maar gezien de vaak wat oudere gasten zou dit aangepast kunnen worden. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten vanuit hotel. En de vlaaien bij hotel waren heerlijk. Indien nodig zullen wij daar zo weer boeken!

Hotel Berg en Dal, Eigenaar, 17-09-2019

Geachte heer Batje, er zijn ook voldoende kamers met alleen een douche. Indien u dit aangeeft bij de reservering, houden wij hier rekening mee.

• 8Fam .P de Niet07-07-2019

Fantastisch ! 3 keer geweest , komen weer !

Een prima hotel , aardige mensen, mooie ruime kamers, de meeste met prachtig uitzicht aan de achterkant. Schoon , prima restaurant ! De eigenaars , man en vrouw en hun personeel werken er hard voor met resultaat voor een heerlijk verblijf.

Hotel Berg en Dal info

Facilities