Hotel Berg en Dal

133 reviews over Hotel Berg en Dal in het Nederlands

Gezellig hotel!

Michelle
26-5-2018

Gastvrije ontvangst. Prima kamer. Schoon!! Heerlijke bedden.

Ontbijt was overvloedig, veel keuze!

Een hotel om nog eens terug te komen.

Prima hotel

Pieter
28-12-2017

Personeel heel vriendelijk en het eten heel goed.

Ons jaarlijkse fietsweekend van de wielerclub bracht ons dit jaar in Epen in hotel Berg en Dal. 22 fietsers in de leeftijd van 30 tot 79 jaar hebben zich super vermaakt. We werden zeer vriendelijk ontvangen op vrijdagochtend, konden zelfs al in een aantal kamers inchecken om om te kleden. 's-Avonds een goed verzorgd 3 gangen diner waarbij vooral ook de bijgerechten (groenten, aardappels) opvielen door hun heerlijke smaak & dat ze continue aangevuld werden voor onze hongerige magen :-).

Goede kamers, goede prijs, goed avondeten, super ontbijt en uitermate vriendelijk en kundig personeel en dat in een prachtige omgeving. We kunnen ons als fietsers niets beter wensen!

ps: douchen op de laatste dag was ook geen enkel probleem!

We hebben een aantal aanbieders voor Berg en Dal voor je op een rij gezet:

Heel goed hotel, prachtige accomodatie.

Karel en Godelieve Leenknecht
25-8-2017

Wij vonden alles goed, lekker en gevarieerd eten , vriendelijk personeel en prima bediening.

Dat is voor ons vakantie ! Supermooie nieuw ingerichte appartementen met alles erop en eraan, ondanks dat wij half pension geboekt hadden.

Wij komen elk jaar een paar dagjes wandelen in Zuid-Limburg en dit was de eerste keer in dit hotel.

Super!!

Luk Timperman
16-8-2017

Heel goed hotel.

De kamers zijn tamelijk gehorig en wanneer verschillende mensen tegelijk een douche nemen is het instellen van warm water soms problematisch.

Erg goede bedden en rustige kamer (geen straatlawaai)

Lekker en heel verzorgd ontbijt en ook het avondeten was klasse

Echt een aanrader!!

Anne Schellekens
24-4-2017

Wij zijn afgelopen weekend geweest met 11 personen en iedereen was zeer tevreden, kamers schoon en netjes, goede bedden, personeel vriendelijk en behulpzaam en het eten zeer lekker!!

Wij waren daar een weekend met het Randstadkoor .

LJ .Speelman .
29-3-2017

De kamers en bedden niet vergeten waren uit stekend , douch toilet handoeken alles schoon en netjes , alleen in de douchbak moest je opletten niet uit te glijden verder was alles perfect .Het eten en de bediening waren goed , deligging was mooi .

Heerlijk hotel heel vriendelijk personeel

Mevr.van Gent
11-3-2017

Heerlijk ontbijt en het avond eten was geweldig.

Mooie kamer heerlijke bedden en ruime badkamer.

Fantastisch!

Barones van Gessel
11-2-2017

Prima en gezellig hotel. Mooie kamers, goede bedden, luxe badkamers. Ontbijtbuffet goed verzorgd. De keuken van dit hotel is geweldig. Het is iedere avond weer een genoegen om te genieten van een heerlijk en gevarieerd diner. Dit hotel kan ik u zeker aanbevelen. U zult er geen spijt van krijgen.

Goede bedden, heerlijk ontbijtje en vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Berg en Dal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berg en Dal in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berg en Dal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berg en Dal scoort een 8.6 uit 10 op basis van 134 reviews.