Camping Orientalsterstersterster

8.4Fantastisch

Nederland, Limburg, Berg en Terblijt (Valkenburg)

8.4Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Een familievakantie in eigen land vier je op camping Oriental in Berg en Terblijt. Met de grote speeltuin, het zwembad en het enthousiaste animatieteam is dit een ideale camping om met kinderen naartoe te gaan. Het dak van het zwembad kan dicht op regenachtige dagen. Ga rodelen in Valkenburg, fietsen in de natuur of een dagje naar Maastricht.

488 reviews over Camping Oriental

• 2019
    9Hans21-10-2019

Camping om terug te komen . . .

Camping Oriental heefft ruime plekken, ook comfort (met tv aansluiting en water..) Sanitair is gewoon prachtig. Zwembad kan overdekt worden. Ontvangst is ook prima. Het enige aandachtspuntje kan wezen, het winkeltje....maar wel lekker afgebakken brood. Voor de deur stopt de bus, je kunt zo naar Maastricht of Valkenburg... Gewoon een heerlijke camping, gaan we vaker heen. . . . .

Gereisd met partner in september 2019

• 8Loofhome15-09-2019

Top camperplaatsen: eigen elektra, water én afvoer

Voor campers en caravans zijn er plaatsen met volledige aansluiting: eigen elektra, water en afvoer. Goed aan te rijden vanaf de snelweg en op de camping ook voldoende ruimte om met de camper te rijden. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Mooie ligging ten opzichte van Maastricht én Valkenburg; goed te doen met de fiets, maar met het OV ook goed te doen (bushalte voor de deur). 's Nachts geen last van de weg of het nabijgelegen vliegveld. Schoon sanitair (in het hoofdseizoen gaat een extra sanitairgebouw open). Door de indeling in 'laantjes' is de camping wel wat saai en kijk je rechtstreeks naar je overburen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Edwin13-09-2019

Fijne camping met grote plaatsen.

Wij kwamen vrijdagavond even voor half negen aan. Was eigenlijk te laat maar dame bij de receptie bleef op ons wachten. Ruime plaatsen met auto bij de kampeermiddelen. Sanitaire voorzieningen schoon en modern. Geen muntjes oid voor het douchen. Campingwinkel en friteszaak aanwezig alsook een indoor zwembad, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Prima uitvalbasis voor stedentrips of zoals in mijn geval met de mountainbike MTB parcoursen, rondritten en grotere afstanden naar België of Duitsland. De Limburgse omgeving is prachtig en biedt vele mooie fotomomenten en uitdagingen. Persoonlijk vind ik dit niet de goedkoopste maar wel een fijne en overzichtelijke camping. Wij komen met regelmaat terug voor een overnachting op doorreis of een weekje in het najaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Span08-09-2019

Zeer mooie en verzorgde camping

Op de terugreis vanuit Frankrijk eind augustus een nachtje op deze camping verbleven. Het is een zeer schone camping met goede faciliteiten zoals het zwembad met mogelijkheid van open dak en zeer mooie speeltuin. Alléén maar pluspunten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Linda24-08-2019

Fantastisch!!!!

Wij waren hier voor de eerste keer maar wat hebben wij genoten, heel vriendelijke personeel en het sanitair was super schoon!!! Elke ochtend verse warme broodjes, zwembad met buitenbadje voor de kleine. Wij komen snel een keer terug 😊

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Rene21-08-2019

Komen wel weer maar op een ander camping.

Veel reclame over nieuw sanitair, alleen het afwaswater is niet heet. De douches zijn koud en als er iemand de wastafel gebruikt mag je blij zijn dat je nog nat wordt. WiFi is betalen € 3,- per dag. Toilet gebouw wordt de ene keer s’morgens schoongemaakt en de dag er op om 16.30uur. Er zit veel te lang tussen voor zoveel mensen op de camping niet echt schoon. € 4,- voor de hond per dag.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gerrit20-08-2019

Enorm geweldig

Dit is een geweldige camping comfort plekken zijn mooi en groot en ruim , met een sanitair gebouw in de buurt en deze zijn schoon zo helder en proper geweldig. Fietsen geweldige omgeving Maastricht en Valkenburg allemaal met de fiets te bezoeken . Groot spektakel was de Amstel Gold race geweldig om dit te beleven ze komen paar keer langs de camping met de eind streep op 2 km afstand , wij gaan volgend jaar weer

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Wilma10-08-2019

Nooit meer! Onvriendelijk eigenaresse

Sinds begin jaren 80 kom ik op deze camping. Eerst met mijn ouders, daarna met man en kinderen. Altijd zijn de eigenaren best wat streng geweest, maar mijn motto is "streng maar rechtvaardig" Daardoor kan deze camping ook zijn hoe ze is. Schoon, netjes, zeer goede animatie. Dit jaar op vakantie naar Italie hadden wij een tussenstop bij onze campingvrienden. Opa (ruim 80) viel op de grond, doordat hij duizelig was. Mijn man is naar voren gelopen om te vragen naar iemand van de BHV of dat er iemand wilde komen kijken. Eigenaresse begon toen dat wij 2 jaar gelden hadden getoeterd bij het weggaan van de camping en dat als wij dat weer deden onze boeking zou worden geannuleerd. Mijn man heeft toen onze EHBO koffer uit onze auto gehaald en opa verbonden. Waarom is over het toeteren vorig jaar niets gezegd?Toen stonden wij 3 weken op de camping. En nu bij weggaan dus getoeterd, omdat er dat zoveel doen. Dag daarna onze boeking geannuleerd.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam. Reker29-07-2019

Nette en voor kinderen een overzichtelijke camping

Camping om trots op te zijn! Schoon, leuke mensen en een topteam geleid door Rowan! Kerel ga zo door! Volgend jaar zijn wij zo goed als zeker weer van de partij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Pris25-07-2019

Fantastische camping!

Net terug van onze vakantie van 10 dagen op de camping. Een hele fijne camping, het was behoorlijk druk maar het sanitair was altijd even netjes! De animatie is heel erg leuk en er is heel de dag genoeg te doen. Het sport/speelveld ligt er ook altijd netjes bij. Het winkeltje heeft elke ochtend lekker verse broodjes en ook de frietjes van de cafetaria waren lekker. Al het personeel is heel vriendelijk. Het zwembad was op de hele warme dagen net een beetje te klein om er met alle mensen in te kunnen 😁. Maar al met al een top camping op een hele mooie locatie!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

35 tips over Camping Oriental

• familie Valk, 05-08-2013

grotten in valkenburd, maastricht, blote voetenpad in brunssum is zeker een aanrader! de valkenier!

• Johan, 01-09-2013

Plusmarkt is lopend te bereiken, en op loopafstand een snackbar die open is (die op de camping is namelijk maar enkele uren op 5 dagen open).

• ilse, 28-08-2013

Omgeving is erg mooi, tussen Maastricht en Valkenburg. Openbaar vervoer stopt voor de deur. Veel wandelroutes in de buurt.

14 vragen over Camping Oriental

• Gerrit , 28-11-2017

Couberg op fietsen

Is de couberg met een e bike goed op te fietsen ook voor wat oudere mensen

• C. Wendelgelst, 26-03-2017

oudere jeugd 14- 16

Wij zijn enthousiast over deze camping . Zien alleen niets terug voor de ouder jeugd. zijn er vanuit de camping activiteiten voor hen?

• Martijn, 21-07-2016

Televisie

Is er ook digitenne te huur op de camping. Begreep dat alleen de comfort plekken CAI aansluiting hebben. Wil graag studio sport zien :-)

Ch kox, 10-08-2018

Hoi geen. Cai of digitenne te verkrijgen op de standaard plaatsen alleen op de comfort plaatsen

Camping Oriental info

• Aantal sterrensterstersterster