Camping Oriental

Met jonge kinderen

Super camping!

Annette
8-9-2018

Wat een heerlijke camping om te zitten met een 5-jarige dochter! Grote en leuke speeltuin, prima zwembad, leuke dingen te doen in de omgeving. Voor mensen zonder auto; er stopt een bus voor de deur en de supermarkt zit ook heel dichtbij.

Maar wat deze camping helemaal top voor ons maakte was de animatie! Alle lof voor Fret (Roan). Dochter liep met hem weg en wij eigenlijk ook!

Heerlijke camping!

Monique
25-8-2018

Een super camping , sanitair is goed en schoon! Een leuk zwembad ,fantastische animatie en mooie ruime plaatsen. Een camping waar wij zeker vaker gaan komen!

super

Fam. Bosma
24-8-2018

Super camping. Zeer enthousiast animatieteam. Vriendelijke eigenaars en werd meteen iets geregeld toen bleek dat we een te kleine staplaats hadden geboekt.

Niet voor een tweede keer

Maastricht
21-8-2018

Meten met twee maten.

Boek je in de tijd van de Heuvelvierdaagse dan ben je in het hoog seizoen Min 10 dagen verplicht om te boeken terwijl je aan geeft graag 1 week wilt blijven.

Heb je je geld betaald, dan kan je buurvrouw die achter je staat bij de receptie makkelijk voor 1 nacht boeken(hoe was de regel ook weer in het hoogseizoen???

Camping oriental is de moeite waard!

Joyce
21-8-2018

Het is een mooie en compacte gezinscamping. Je hebt genoeg plaats om je hebben en houden uit te stallen.. of je bent creatief in het opstellen hiervan!

In de omgeving is er zat te doen en te vinden. Aanpassingspuntjes voor de gehele zomervakantie ( ook de laatste weken vd bouwvak)

* entertainment team zou wat mij betreft wat meer kunnen organiseren voor 10 t/m 16 jarige.

* snackbar open tot de laatste week v/d bouwvak. Openingstijden aanpassen in vakantie periode van bv 12:00-14:00 & 17:00-21:30 Zodat iedereen tussentijds zich kunnen voldoen aan het snackmoment.

* zwembad sluiting graag verruimen naar 21:00 uur. Toezicht vind ik de verantwoording voor de ouders zelf. Het zijn hun kinderen.

Verder is het een gastvrij vriendelijk en toegankelijke camping.

Nog 1 puntje toevoegen. Dat bezoekers moeten betalen vind ik niet meer dan logisch. Daar zit bij in begrepen gebruik van zwembad, sanitair. Op een pretpark of zwembad betaal je ook entree

Hutje mutje

Bart
20-8-2018

Op deze camping overnacht op doorreis naar het zuiden. De camping heeft 3 pluspunten:

- dichtbij de A2

- dichtbij Maastricht

- sanitair is modern

Prima camping voor een overnachting op doorreis, maar ik snap echt niet waarom mensen hier weken achter elkaar hun zomervakantie doorbrengen en er ook nog zulke fantastische reviews over schrijven. Maar goed smaken verschillen. Zoals al in eerdere reviews beschreven: kleine plekken voor de hoofdprijs, caravans en andere kampeermiddelen zij aan zij aan geasfalteerde rechte laantjes, met luifels die (noodgedwongen) tot aan het straatje staan. Je kijkt zo bij je buren op het bord. Geen privacy dus. Zwembad is veel te klein voor het aantal mensen dat op de camping staat. Personeel kwam niet heel gastvrij over.

Fantastische en zeer schone camping!

Sanne
13-8-2018

Afgelopen 2 weken hebben wij op Camping Oriental gestaan. We hebben een geweldige vakantie gehad. Natuurlijk hadden we prachtig weer. We waren veel in het zwembad te vinden. Onze zoon van 2 was vooral in het buitenbadje, waar een klein glijbaantje en verschillende spoeiers waren. Onze andere zoon van 4 was vooral in het binnenbad, al hoewel het geen binnenbad was, omdat het dak open geschoven kon worden. De glijbaan was geweldig. Verder viel het ons op dat het sanitair erg schoon was. Het animatieteam was ook heel leuk. Zij organiseerden leuke activiteiten. Hier was de Fred en Jet show de grootste favoriet.

De kampeer plekken waren ruim, en wij hadden mooi uitzicht op het speelveldje waar de kinderen zich uitstekend vermaakt hebben.

Voor ons nooit meer!

Inez
10-8-2018

Wij waren hier 1 nachtje op de terugweg naar huis. Grote camping, verschillende veldjes met hele kleine plaatsen. Auto mag erbij, maar past eigenlijk gewoon niet. Elke plek heeft eigen water en stroom. Kraan met sleutel (borg 2 euro). Douchen kan 5 minuten, wel gratis, temperatuur goed, hokje ruim. Sanitairgebouw niet al te schoon. Zwembad veel te klein voor de grootte van de camping. Geen toezicht. Verschillende speeltuintjes. Winkeltje (stelt niet veel voor en duur) en snackbar aanwezig. Betaalde wifi, geen idee voor welke prijs, 30 minuten per dag gratis. Animatie aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Supermarkt Plus op loopafstand in het dorp.

Prijs/ kwaliteit ver beneden niveau. 43 euro voor een plekje van amper 50 m2 .

Sfeerloze indruk maakte deze camping op ons. Volgepakt.

Vaneker
4-8-2018

Geweldig leuke camping. Goed schoon sanitair, zeer vriendelijk personeel en een heel erg leuk animatie team. Het winkeltje heeft heerlijke verse broodjes sochtends en ook de snackbar is goed. Wij hebben een fantastische week gehad. Enige wat we iets minder vonden was het zwembad. Deze is met dit weer iets te klein voor de grote van de camping. Maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Wij hebben er heerlijk gebruik van gemaakt.

Fantastisch!

Fam Hellemons
4-8-2018

Superleuke week gehad. Laat geboekt, kon nog kiezen waar we wilden staan. Ruime plek op het veld. Voor de kids was het super, veel te doen, ook in omgeving. Zwembad top, sanitair uitstekend, zingende schoonmaker, topvent! Komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oriental in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.