Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Genieten van rust, omgeving en het huisje (324)

Mevr. Gijsbertsen
1-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hebben een weekend in een van de luxe 6-persoonhuis huisje (nr, 324) op Residence Klein Vink doorgebracht, Het huisje heeft een mooie ligging aan de rand van het park.

We zijn vooral gegaan om van de rust en de omgeving te genieten.

En om naar het Thermaalbad te gaan.

We wandelen altijd naar het thermaalbad. de wegen zijn voor wandelaars niet verkeersvriendelijk, daar zou Roompot iets aan moeten doen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review,

Wij zijn blij om te lezen dat je genoten hebt van jouw verblijf op Residence Klein Vink.

Wij zullen jouw feedback delen met de parkleiding zodat wij de verbetermogelijkheden kunnen bekijken.

Groetjes Ingrid

Erg genoten

Stefan
30-6-2018
  • Onderkomen10

Erg leuk park zolang je maar in het nieuwe gedeelte zit (residence). Afstand is vrij ver naar het centrum gebouw. Blij dat we fietsen mee hebben genomen (ook te huur). Aparte berging voor de fietsen. Keuken voorzien van alle gemakken.

2 aparte wc’s en 2 badkamers, waarvan 1 met infrarood sauna. 3 slaapkamers. 1 beneden met tv. Bedden prima.

Thermaalbad ook heerlijk. 2,5 uur per dag inclusief. Zoontje van 2 ook 2x meegeweest, aangezien het ‘normale’ zwembad dicht was ivm zwemles. Geen probleem.

Ons huis (312) had veel privacy in de tuin. Dit is niet bij alle huizen zo. Let hier wel op.

Omgeving is erg leuk. Venlo leuke winkelstad. Irrland (doe-park) erg leuk voor kinderen tot een jaar of 12. Kwartiertje rijden.

Wij zaten er een midweek met fantastisch weer. 27+

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review Stefan,

Wat fijn dat jullie zo positief zijn over Résidence Klein Vink en het Thermaalbad! Wij doen dag in dag uit ons uiterste best om al onze gasten een fijne tijd te bezorgen :-)

Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten!

Groetjes Ingrid

1 een woord Fantastisch!

Smit
20-4-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een midweek residence klein vink (roompot) wij komen hier 3 x per jaar, onze ervaring is altijd klasse, alleen deze keer hadden we 2 kleine probleempjes die bij aankomst en melding bij de receptie gelijk werden opgelost (chapeau) de villa was super schoon, de service is altijd klasse, ik heb nooit een minpuntje gehad, behalve deze keer, maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben het weer super naar onze zin gehad, op naar de volgende boeking!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van jullie review!

Goed om te lezen dat jullie nogmaals hebben genoten op Residence Klein Vink. Wat fijn dat de mankementen zo snel en terplekke zijn opgelost.

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen in Arcen!

Groetjes van Cynthia

fantasties

ruud brugman/lian brugman
16-4-2018
  • Onderkomen9

huisje prima alles was er .
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Dat is fijn om te lezen Ruud&Lian!

Wij hopen dat jullie nog een keer terug komen naar één van onze Roompot parken.

Groetjes van Mandy

Wij komen zeker terug

F Cohen
25-3-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, vriendelijk medewerkers, mooi onderkomen (residence Klein Vink)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-4-2018

Wat fijn om te lezen dat je een fijne tijd hebt gehad op Résidence Klein Vink!

Heb je ook genoten van de prachtige omgeving? :-)

Graag tot snel!

Groetjes Denise

Heel mooi hier en s'avonds heerlijk naar de sauna

J van Rijkom
23-3-2018
  • Onderkomen8

Het huisje was prachtig, een zeer goede uitvalsbasis voor onze wandeltochten langs het Maas - Niederrhein pad
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review!

Wat leuk dat jullie het huisje als prachtig hebben ervaren.

Arcen is een ideale uitvalbasis voor mooie wandel en fietstochten en een plek voor goede ontspanning.

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen!

Groetjes van Cynthia

Super verblijf en omgeving!

Fam. van Meer
27-2-2018
  • Onderkomen9

We hebben genoten van een weekend op Residence Klein Vink.

We hadden een 6 persoonshuisje (334) waar erg veel luxe extra's aan toegevoegd was. Zoals: sfeer haard, tuin omheining, combi oven, terrasheather etc.

Verbaasd ben ik over de media, ons huisje was goed schoon gemaakt. Heb dit eerder wel eens slechter aangetroffen bij Roompot , maar na melding bij receptie werd het netjes opgelost.

We hebben genoten van de Limburgse natuur en bourgondische keuken.

Aanrader is langgoed wandeling, eerst stukje een beetje saai, maar daarna prachtig. Ook leuk is rond rond de Maas en stads wandeling Roermond.

Lunchen bij het zoete genot in Arcen en avondeten bij tante Toer en Lanterna in Venlo. We gaan zeker nog een keer terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-3-2018

Bedankt voor jullie review! Wat leuk dat jullie tevreden en enthousiast zijn over Résidence Klein Vink! Zo te lezen hebben jullie genoten van de mooie omgeving en hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt. Komen jullie in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens op Résidence Klein Vink of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

Wisselvallig

Piet
2-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Bij aankomst hebben wij ons aangemeld met een directe mededeling aan de balie dat ons euro 2.45 p.p. per nacht toeristen belasting werd gerekend terwijl op de Gemeente Venlo site staat dat de kosten Euro 1.61 p.p.p.n. is. Daar werd overheen gepraat en geen aandacht aan geschonken. In het restaurant hebben wij een kopje koffie gedronken in een gezellige ruimte. De koffie was verschrikkelijk sterk en prijzig. Het huisje was mooi. Er waren alleen enkele dingen die ons tegen vielen. Er was nagenoeg geen bergruimte in de kamer/keuken en op de slaapkamer. Op de badkamer was wel een grote spiegel maar geen kastje of haken om iets op te hangen. De koekenpan heb ik eerst 20/30 min. moeten schuren om ze schoon te krijgen. De nachten waren verschrikkelijk omdat de matrassen keihard waren. Er is een boxspring aanwezig met gewone matrassen waar totaal geen vering in zit. Je hebt het gevoel dat je met de matras op de grond ligt. Vaatwasser heb ik moeten schoonmaken. Filter lag er los op zodat de sproeiarmen voor de helft vol zaten met troep.

Het Thermalbad was goed.

Roompot: Jammer, maar dit het beter gekund....gemoeten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-2-2018

Bedankt voor jullie bericht. Wat jammer dat het verblijf op Residence Klein Vink tegen gevallen is. Het is tenslotte ons doel om iedereen een leuke en fijne tijd te bezorgen.

Zoals op jullie bevestiging aangegeven staat, betaal je per verblijf lokale heffingen. In dit bedrag zijn de toeristenbelasting en de parklasten verwerkt.

Wanneer je niet tevreden bent, kun je dit altijd aangegeven bij de parkreceptie. Daarnaast zullen wij jullie feedback en opmerkingen met de verantwoordelijke personen bespreken. Wellicht dat wij het een en ander kunnen verbeteren.

Groetjes Mandy

Groetjes van Mandy

Prachtig huis. Compleet ingericht.

Brulvis
27-1-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een prachtig huis voor 8 personen. Het is compleet ingericht met 3 badruimtes en een sauna. Goede bedden, genoeg meubels en op iedere kamer bergruimte. Fijne zitbank, dat mankeert er vooral bij oudere parken nog wel eens aan. Minpunt was dat je met de 3 badkamers niet tegelijk kon douchen. Als er beneden werd gedoucht had je boven geen warm water. Op het park is een mooi bad wat een paar uur per dag gratis toegankelijk is. Tijdskeuze mag wat ruimer, Het Residence restaurant bij het bad (NIET de kloosterhoeve, die was dicht) vonden wij qua smaak eten redelijk (7), maar ook redelijk aan de prijs. maar als je 45 minuten op een fles huiswijn moet wachten, en ook heel lang op je hoofdgerecht dan is er iets niet goed geregeld. Het was Kerstavond, 24-12, maar dat mag geen excuus zijn. Supermarkt was ruim gesorteerd en een drankje in de Kloosterhoeve zeer betaalbaar. Snackbar was ruim gesorteerd en snel in de afwikkeling. Fijne week gehad maar met de Kerst moet je er ook zelf wat van maken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Wat super dat je het verblijf met een 9 beoordeeld, Jan! Wij zullen de minpunten, betreft het douchen in de accommodatie, de horeca en de openingstijden van het Thermaalbad, doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier naar gekeken kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

ruim park, heerlijk bij Thermaalbad

GB
11-1-2018
  • Onderkomen6

Het nieuwe, stijlvolle deel van het park ziet er mooi uit. Het is wel een eindje lopen naar de centrale voorzieningen. Daar zijn een paar prima faciliteiten waar je je met kinderen wel kan vermaken. Het thermaalbad is helemaal heerlijk! Korting op de entree.

In de omgeving leuke Limburgse dorpjes en natuurgebied.

De inventaris van de huisjes blijft Roompot, dus is niet zo ruim bedeeld.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Résidence Klein Vink ligt inderdaad een stukje van het centrale gedeelte. Als gast op Résidence Klein Vink heb je wel het voordeel dat je gratis 2,5 uur per dag gebruik kan maken van het Thermaalbad!

Wij zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad en zien je graag nog een keer terug!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink scoort een 8.38 uit 10 op basis van 409 reviews.