Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink *****

8,4

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Residence Klein Vink voor je op een rij gezet:

401 reviews over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in het Nederlands

Wisselvallig

Piet, 2-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Bij aankomst hebben wij ons aangemeld met een directe mededeling aan de balie dat ons euro 2.45 p.p. per nacht toeristen belasting werd gerekend terwijl op de Gemeente Venlo site staat dat de kosten Euro 1.61 p.p.p.n. is. Daar werd overheen gepraat en geen aandacht aan geschonken. In het restaurant hebben wij een kopje koffie gedronken in een gezellige ruimte. De koffie was verschrikkelijk sterk en prijzig. Het huisje was mooi. Er waren alleen enkele dingen die ons tegen vielen. Er was nagenoeg geen bergruimte in de kamer/keuken en op de slaapkamer. Op de badkamer was wel een grote spiegel maar geen kastje of haken om iets op te hangen. De koekenpan heb ik eerst 20/30 min. moeten schuren om ze schoon te krijgen. De nachten waren verschrikkelijk omdat de matrassen keihard waren. Er is een boxspring aanwezig met gewone matrassen waar totaal geen vering in zit. Je hebt het gevoel dat je met de matras op de grond ligt. Vaatwasser heb ik moeten schoonmaken. Filter lag er los op zodat de sproeiarmen voor de helft vol zaten met troep.

Het Thermalbad was goed.

Roompot: Jammer, maar dit het beter gekund....gemoeten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-2-2018

Bedankt voor jullie bericht. Wat jammer dat het verblijf op Residence Klein Vink tegen gevallen is. Het is tenslotte ons doel om iedereen een leuke en fijne tijd te bezorgen.

Zoals op jullie bevestiging aangegeven staat, betaal je per verblijf lokale heffingen. In dit bedrag zijn de toeristenbelasting en de parklasten verwerkt.

Wanneer je niet tevreden bent, kun je dit altijd aangegeven bij de parkreceptie. Daarnaast zullen wij jullie feedback en opmerkingen met de verantwoordelijke personen bespreken. Wellicht dat wij het een en ander kunnen verbeteren.

Groetjes van Mandy

Prachtig huis. Compleet ingericht.

Brulvis, 27-1-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een prachtig huis voor 8 personen. Het is compleet ingericht met 3 badruimtes en een sauna. Goede bedden, genoeg meubels en op iedere kamer bergruimte. Fijne zitbank, dat mankeert er vooral bij oudere parken nog wel eens aan. Minpunt was dat je met de 3 badkamers niet tegelijk kon douchen. Als er beneden werd gedoucht had je boven geen warm water. Op het park is een mooi bad wat een paar uur per dag gratis toegankelijk is. Tijdskeuze mag wat ruimer, Het Residence restaurant bij het bad (NIET de kloosterhoeve, die was dicht) vonden wij qua smaak eten redelijk (7), maar ook redelijk aan de prijs. maar als je 45 minuten op een fles huiswijn moet wachten, en ook heel lang op je hoofdgerecht dan is er iets niet goed geregeld. Het was Kerstavond, 24-12, maar dat mag geen excuus zijn. Supermarkt was ruim gesorteerd en een drankje in de Kloosterhoeve zeer betaalbaar. Snackbar was ruim gesorteerd en snel in de afwikkeling. Fijne week gehad maar met de Kerst moet je er ook zelf wat van maken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Wat super dat je het verblijf met een 9 beoordeeld, Jan! Wij zullen de minpunten, betreft het douchen in de accommodatie, de horeca en de openingstijden van het Thermaalbad, doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier naar gekeken kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

ruim park, heerlijk bij Thermaalbad

GB, 11-1-2018
  • Onderkomen6

Het nieuwe, stijlvolle deel van het park ziet er mooi uit. Het is wel een eindje lopen naar de centrale voorzieningen. Daar zijn een paar prima faciliteiten waar je je met kinderen wel kan vermaken. Het thermaalbad is helemaal heerlijk! Korting op de entree.

In de omgeving leuke Limburgse dorpjes en natuurgebied.

De inventaris van de huisjes blijft Roompot, dus is niet zo ruim bedeeld.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Résidence Klein Vink ligt inderdaad een stukje van het centrale gedeelte. Als gast op Résidence Klein Vink heb je wel het voordeel dat je gratis 2,5 uur per dag gebruik kan maken van het Thermaalbad!

Wij zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad en zien je graag nog een keer terug!

Groetjes Denise

Super

Leonie, 2-1-2018
    • Onderkomen8

We zaten in een 16 persoonshuisje. Erg mooi, veel ruimte, gratis goede wifi, smart tv's , gebruik wasmachines.

Echt top! De bedden waren echter wel aan vervanging toe. Wij leken op de spiralen zelf te liggen.

Ook was er waarschijnlijk door de vorige bewoners in 1 bepaald gedeelte gerookt. Wat een lucht! Waarschijnlijk hebben ze dit onder de afzuigkap gedaan, want die stonk enorm naar sigarettenlucht. Dit duurde een aantal dagen voordat we het niet meer roken nadat we van alles geprobeerd hadden.

Het zwembad was voor onze kinderen prima. Ook het thermaal bad was erg fijn. Met name in het donker, wat heerlijk om dan in zo'n warm bad buiten te kunnen zwemmen!

Wij komen graag eens terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Wat een leuke review, Leo! Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben.

Wij kijken al weer uit naar jullie komst!

• Onderkomen8

Mooi park met veel mogelijkheden voor alle leeftijden. Netjes verzorgd.
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Dat klopt, Reza! Résidence Klein Vink is van alle gemakken voorzien en heeft voor ieder wat wils zodat je de vakantie van je leven hebt! :-)

Zijn jullie ook naar het Thermaalbad geweest?

Graag tot ziens!

Prima gehad

Jeroen, 27-12-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen6

Park is oud (ondanks aangebouwde villa wijk) maar prima onderhouden. Veel 'oude meuk', maar alles werkt prima. In het voorjaar een lang weekend geweest en nu met de Kerst weer in een 6-pax huis. Was goed te doen. Alles is er: supermarkt met groot assortiment, zwembaden, thermen, restaurants, entertainment voor de kids, helemaal goed.

Enige nadeel is het verkeer: ze rijden er als gekken (15 is toegestaan). Ik weet, voor je het weet zit je op de 30 maar kom op... met loslopende kinderen op het terrein had ik een iets repressiever beleid verwacht.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Bedankt voor je feedback. Goed dat je doorgeeft dat er te hard gereden wordt op het park. Wij zullen dit doorspelen aan de parkleiding zodat hier extra aandacht aan besteed kan worden. Wij willen tenslotte dat kinderen veilig kunnen bespelen en kunnen genieten van de buitenlucht.

Wij hopen dat jullie verder een leuke vakantie gehad hebben.

Groetjes Mandy

Absoluut geen waar voor je geld

Henk, 24-12-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen2

Verouderde bungalows die slecht schoongemaakt zijn. Doodgemepte insecten tegen de wanden. Ijskoude slaapkamer beneden. Sanitair vernieuwd, rest dringend aan vernieuwing toe.waardeloze bedden. dik 1300 betaald voor een week, doodzonde. Termaalbad is ook oude meuk. Dus: ga niet!!!
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Wat jammer dat je niet tevreden bent, Henk. Het is immers ons doel om al onze gasten een leuke tijd te bezorgen.

De parkreceptie staat altijd voor onze gasten klaar, ook wanneer je niet tevreden bent. Wij denken graag mee in een oplossing om er toch voor te zorgen dat je een fijne vakantie hebt.

Ondanks deze ervaring hopen wij je nog op één van onze andere parken te mogen begroeten.

Groetjes Mandy

Een heerlijke week waar we nog lang van genoten .

C Koens, 19-12-2017
    • Onderkomen9

Een heerlijk Resort waar we van alle comfort en rust konden genieten !
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Dat is fijn om te horen, familie Koens!

Staat het volgende bezoek aan Résidence Klein Vink al weer op de planning?

Graag tot ziens! :-)

Groetjes Mandy

Fantastisch verblijf in luxe villa residence !

Irene Bessem, 16-12-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

In ons geval was alles prima!Meerdere keren verbleven wij in Arcen in een Roompot villa! Een enkele keer kon de schoonmaak beter helaas.Genoten van thermaal baden,1 1/2 uur gratis entree bij verblijf op Residence!
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Bedankt voor jullie reactie. Fijn om te lezen dat jullie een leuke vakantie gehad hebben. Wanneer de schoonmaak niet geheel naar wens is, kun je dit altijd aangegeven bij de parkreceptie en sturen wij zo snel mogelijk de huishoudelijke dienst langs om dit op te lossen.

Groetjes van Mandy

Prettige midweek gehad

K.J. Vijfschaft, 16-12-2017
    • Onderkomen8

Mooi park goeie omgeving voor fietsers en wandellaars.

Restaurant vonden wij niet zo goed, aten daarom in Arcen.

Daar zijn genoeg goede restaurants.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2018

Wat jammer dat het restaurant tegen is gevallen. Kun je aangegeven wat er niet goed was? Wij geven dit graag door aan de horecamanager zodat wij dit kunnen verbeteren.

Wij hopen dat jullie verder een leuke vakantie gehad hebben. Graag tot ziens!

Groetjes Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink scoort een 8.37 uit 10 op basis van 402 reviews.