Vakantiepark Roompot Klein Vink

7,7

Score uit 1901 reviews

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

1883 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Blije dochter, is blije mama en papa

Sharon
  • Onderkomen8

We zijn net terug en onze dochter heeft het super leuk gehad. 😁😁

Vind zelf dat de ruimte buiten (podium en terras) uitgebreid moet worden, Het is gewoon te klein meer ruimte voor de kinderen dat ze beter kunnen mee dansen. ( en misschien de tegels vervangen, staat allemaal beetje schreef) en terras aan de voorkant uitbreiden zodat de mama's en papa's kunnen zitten en kijken naar hun kinderen😁

We hadden super lekker weer gehad, dus onze dochter is dan graag buiten. misschien is het een idee om bij het gedeelte waar wij zaten (huisje 153) ook iets neer te zetten bijv klim rek of glijbaan.

Dames en heren van de animatie team ga zo door super gezellig en leuk!! Onze dochter heeft het heel leuk gehad.

Een vakantie met fantastische herinneringen

Liselore
  • Activiteiten10

Een weekje met onze caravan geweest en We hebben er met volle teugen van kunnen genieten. Ons meisje van 3 jaar vond de animatie top. Ze vertelde van 's morgens vroeg tot 's avonds laat over Koos konijn.

Elke avond was er een mini disco, andere avonden was er ook wel steeds iets te doen: optreden van de animatie, springkastelen. Heel leuk allemaal!

De camping was heel netjes, ruime plaatsen, propere sanitaire ruimtes,...

Lekker gezwommen in de zwemvijver en gaan varen met een pedalo.

Wij zijn overtuigd om volgend jaar terug te keren.

Leuke dagen gehad

Monique
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Fijn huisje. Jammer van de auto's die op het weggetje rijden. Geen apart loop of fietspad. Mooi strandje, vuil water. Loopafstand naar het residence is vrij groot met jonge kindjes. De camping voor vaste gasten is niet zo'n mooi gezicht voorin het park. Verder leuke dagen gehad. Ierland was erg leuk, zit op 10 minuten van het park. Mooie omgeving.

Geweldig

Helmut van Grinsven
17-7-2018
  • Onderkomen9

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veel ruimte en rust, mooie faciliteiten

Aanrader!!

Geweldig genoten ;)

Wendy
17-7-2018
  • Onderkomen9

We hebben het enorm naar ons zin gehad prachtig huisje en genoeg te doen voor iederen met drie kinderen in de leeftijd van 13, 6 en 1 jaar.

Wij komen terug !

Abts P.
15-7-2018
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een vakantiewoning in klein vink residence. De eerste dag bleek de afwasmachine stuk, tegen de middag erna was er al een nieuw geïnstalleerd :) De tuin was afgeschermd van de andere woningen, dus heel rustig. Huisje was tip top in orde, meer dan genoeg ruimte voor personen, tuinmeubelen en parasol ook aanwezig, en bergruimte voor fietsen. Park zelf is heel mooi en rustig, alle voorzieningen zijn er. De grote vijver is genieten ! Wij komen zeker terug :) Speciaal voor het WK hebben ze voor de Belgen Vlaamse stoverij gemaakt en deze was ook héééél lekker !

José Van veen
15-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zalig gehad. Met zijn 4en in het hotel geweest. Dag van aaaankomst mag je al vanaf 12 uur in thermathermaalbad. Volgende dag tot 12.30. Echt een super service. Prachtige familiekamer

Genieten van de eerste tot de laatste dag.

Meuleman Daniel
14-7-2018
  • Onderkomen9

Een uitzonderlijk mooi domein met aller erop en eraan. Top.

goed gezellig park en hotel

astrid
13-7-2018
  • Onderkomen8

hotel geboekt mooie kamers en s`morgens goed ontbijt

heerlijk om te genieten in de baden

voor herhaling vatbaar

leny
11-7-2018
  • Onderkomen8

heerlijk verwenmoment. prettige bedden,goed ontbijt.alleen erg raar dat er in het toilet geen wasbakje is,het is een vrij nieuw hotel,maar dat miste ik..zoooo duur is dat toch niet?

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je beoordeling, Leny! Goed om te horen dat je zo hebt genoten! We gaan je mening over een wasbakje in de toilet meenemen!

We zien je graag terug!

Groetjes,

Vera

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Klein Vink scoort een 7.69 uit 10 op basis van 1901 reviews.