Géén boekingskosten
NederlandLimburgArcenVakantieparken ArcenVakantiepark Roompot Klein Vink

Vakantiepark Roompot Klein Vink

NederlandLimburgArcen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 2435 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Klein Vink bij Arcen is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen. Verwacht hier niet de nieuwste accommodaties maar wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het thermaal bad op het park is door de bezoekers erg geliefd. Huur een fiets, bezoek Arcen en Venlo of ga een dagje naar attractiepark Toverland of Plopsaland in Hasselt.

Contact

2460 Reviews over Roompot Klein Vink

• 6Ilse Cornelissen22-06-2022

Vergane glorie

We hebben hier enkele dagen met de camper gestaan omdat we dit vroeger zo'n leuke camping vonden maar het is een mistroostig boeltje. Toiletgebouw is ver weg en onfris. Terras van t restaurant is niets meer dan wat tafeltjes en plastic stoeltjes. Heel veel seizoensplekken die hutje mutje staan. De supermarkt is prima en ook het glowgolf gedeelte is heel netjes. Maar de camping An sich heeft zijn beste tijd gehad.

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Ingrid22-06-2022

Super

Goed hotel, schone kamers, leuk ingericht, heerlijk ontbijt, genoten van de thermaal baden. Mooie omgeving. Minpuntje: geen ontvangst wifisignaal

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Linda Zijderveld21-06-2022

Prima

Prima naar ons zin gehad. Alleen zonder auto is het park moeilijk te komen. Bushalte te ver weg ik hem pijndelijke benen was 1ramp. Zou fijn zijn als er 's huutle busje zou komen vanaf station . Naar het park . 2 vriendinnen uit schiedam.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Gerrit Kamp17-06-2022

Voor herhaling vatbaar!

Dat de hotelreceptie zich bij het Service Point bevindt. Dat verwacht je niet. We hebben ons wezenloos gezocht!

• 9Eetgelegenheden
  • 3Elly13-06-2022

Geen aanrader!

De luxe huisjes zijn mooi maar veel te duur voor wat je krijgt. Faciliteiten zijn er nagenoeg niet. Zwembad is oud, vies, klein en saai!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Marja de Roos13-06-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!

Basic accommodatie in de natuur gelegen met veel privacy. Park is ruim opgezet, supermarkt is handig Personeel is vriendelijk en service gericht. Centrum Arcen is gezellig met diverse eetgelegenheden. Kasteeltuinen aanrader!

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Corina05-05-2022

Nooit meer!

Bij aankomst een zeer slecht en smerig huisje. Ronduit uitgeleefd en niet bewoonbaar. Terug naar de receptie en daar een ander huisje toegewezen gekregen. Bij aankomst bij dat huisje bleek deze al bewoond. Weer terug bij de receptie konden we kiezen een kleinere woning of geld terug want het park zat vol! Kleinere woning was geen optie want dan was er niet voldoende slaapplaats. Daar stonden we dan met onze kids na een hele poos rijden zonder huisje.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 10Max Looij18-02-2022

Een aan rader voor die prijs

Een heel goed hotel met lieve mensen en een HEEL GOED ONTBIJT in het Hilton is het slechter het is een aanrader was de tweede keer maar ga gouw weer

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ilona Bleistein Falize31-12-2021

Simpelweg fantastisch!!!

Het is er erg rustig en een mooie omgeving en supervriendelijk personeel... Huisjes schoon comfortabel ingericht en helemaal niet duur!!!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Paul30-11-2021

Een mooi park, rustig gelegen, leuke fietsroutes.

Het is een groot park. Even lopen om broodjes te halen voor ontbijt is voor veel bungalows echt ver. Lopen is geen optie. Het is wel een rustig park. Wij dachten een huisje gereserveerd te hebben met een traditionele sauna. Dat bleek dus uiteindelijk niet zo te zijn. Foto's en afbeeldingen komen niet altijd met de werkelijkheid overeen. Van te voren moet je heel goed in de beschrijving lezen. Na aankomst konden we alsnog een bungalow krijgen met traditionle sauna. Moesten wel bijbetalen,. Als je een bungelow in de residence boekt heb je alle dagen 2 1/2 uur gratis toegang tot de thermaalbaden. Echter op je aakomstdag door de week is dat na 16.00 uur. En op je vertrekdag heb je geen gratis toegang tot het thermaalbad. Ook hier moet je dus weer goed lezen. Er zijn mooie gerestylde bungalows, maar ook bungalows die dat nog zeker moeten ondergaan.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden