Vakantiepark Roompot Klein Vink

Vakantiepark Roompot Klein Vink
7,7

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

1825 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink in het Nederlands

• Onderkomen6

Wij zaten in de oudere huisjes, je hebt namelijk ook een nieuw gedeelte , de residentie. Prijs/kwaliteit verhouding van de oudere huisjes is goed. Je moet er niet te veel van verwachten, en links en rechts is wat beschadigt of bv. een tl balk boven het bed verroest. Badkamer is denk paar jaar geleden gerenoveerd ,evenals de keuken. Eenvoudig maar voldoet. Bedden zijn redelijk voor een weekend maar een week of meer zal niet mee vallen. Het huisje was erg donker, maar dit kwam mede door de bosrand waar het vlakbij stond en dat heeft ook z’n charme.

Huisje was erg schoon!!!dat hebben we weleens anders mee gemaakt. Compliment.

Snackbar is goed, en met de gezinsbucket voor €12,50 / 4 personen friet en snack en saus niet duur. Leuk zwembad en zwemvijver op het mooi aangelegen park.

Kortom, als je niet te veeleisend ben is het prima

Kom graag nog eens terug!

Chantal Elzinga, 19-5-2018
  • Onderkomen7

Voordelen:

Het personeel was vriendelijk, ruime openingstijden van het thermaalbad, erg goede massage gehad, mooie omgeving, veel faciliteiten, gratis wifi, grote hotelkamer, ruim ontbijtkeuze.

Verbeterpunten:

Mijn bed kraakte als ik mij draaide, bediening was soms wat laat met bestelling opnemen, fitnessapparatuur is wat verouderd, de infra-rood sauna's en Turkse tuinen staan wat op een ongezellige plek waar mensen voor langs lopen en het geen probleem vinden ongegeneerd naar je te kijken terwijl je probeert te ontspannen, misschien toch een soort afscheiding maken zodat ze niet allemaal van veraf naar binnen kunnen kijken.

Meer dan 100% : zeker doen

Smits G, 19-5-2018
  • Onderkomen9

Echt een aanrader, en zeker zwemgerief niet vergeten.

Terugkomen mag.

Prima vakantie gehad daar

Piet, 18-5-2018
  • Onderkomen8

Net park met vriendelijk personeel op een wel heel bijzondere locatie Wat wil een mens nog meer ?

Nooit meer bespaar je geld

Michelle, 17-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Vieze huisjes en heel erg oud , vieze bedden mierenplaag in de huisjes veel insecten gehorig pannen die plakken vieze vloeren met een doekje erover heen meteen zwart van kleur . Als je iets meld aan de receptie van roompot dan word er niets gedaan, je krijgt niks van terug van compensatie . ze zijn niet oplossing gericht niet klantvriendelijk, ook sta je voor dichte deuren bij activiteiten of voor de snackbar op de website is heel anders aan geven dan het in werkelijkheid is . Wat echt een grote teleurstelling was , wij hadden op park wat gegeten wij hadden naar enkele uren al last van misselijkheid en buikpijn en wij hebben de hele avond lopen overgeven , Op de website word alles mooi gepresenteerd maar werkelijkheid is dat totaal niet zo . Dit was onze eerste roompot vakantie maar ook echt de laatste dit kan echt niet , je kan beter naar andere park gaan .

Wij hebben genoten!

Mathieu en Rita Voets - Taes, 14-5-2018
  • Onderkomen9

Mooie ligging, goede accommodatie, ruim aanbod van animatie, prima zwembad, vriendelijk personeel.

Heel goed

Anne-Marie, 14-5-2018
  • Onderkomen10

Hadden chalet 6 km van park Klein Vink.

Ik zou hier niet met kinderen naar toe gaan.

Voor ons perfect. Rustig. Mooie schone chalets

In één woord ........Fantastisch!

dickvandertouw, 14-5-2018
  • Onderkomen8

Klein Vink is een prachtig park gelegen in de Maasduinen met veel fiets en wandelpaden en slechts enkele kilometers van Duitsland .

super

Fierens Gino, 14-5-2018
  • Onderkomen9

heel goed onderhouden park,ideaal om mooie wandelingen te maken,ruime accomodatie,eten in restaurant was iets minder (er waren 2 gerechten van de 15 koud),vriendelijk personeel.

Geen aanrader

Nicky, 13-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Animatieteam was ronduit slecht.

We waren met de familie een lang weekend weg, 8 volwassenen en 7 kids van 0-7 jaar.

Kinderen teleurgesteld omdat ze Koos Konijn niet zagen, hij had zijn eerste werkdag zei een jongeman van het animatieteam en kende het dansje niet.

Bingo ging niet door, bij het knutselen geen uitleg alleen maar een kleurplaat en stiften om te pakken. Enz enz. aal geen kidsclub om gerust je kind bij achter te laten. Zo jammer!

Personeel in snackbar is laks, en 3,- voor een flesje water vind ik absurd!

Verder zijn de wandelpaden niet goed aangegeven in het park.

We hadden een omheind huis, alleen tussen de buren en ons stond geen hekje en de kinderen konden onder het hek aan de voorkant door. Bedlinnen voor kinderbed bestond alleen uit een dekentje. Geen hoeslaken/laken oid.

Allemaa kleine dingen die een stuk beter zouden kunnen.

Maar voornamelijk de animatie, we hebben nog nooit zo'n slechte animatie gehad...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Klein Vink scoort een 7.68 uit 10 op basis van 1848 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: