Vakantiepark Roompot Klein Vink

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Roompot Klein Vink bij Arcen is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen. Verwacht hier niet de nieuwste accommodaties maar wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het thermaal bad op het park is door de bezoekers erg geliefd. Huur een fiets, bezoek Arcen en Venlo of ga een dagje naar attractiepark Toverland of Plopsaland in Hasselt.

2360 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 9Peter Van Zanten28-09-2020

Klasse hotel en thermaalbad. Niks op aan te merken

Personeel is een heleboel één uit duizenden. Vriendelijkheid en servicegerichtheid troef!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 8Manfred22-09-2020

Prachtige locatie.

Als je vegan/vega bent kan je hier wel eten, maar het is wel erg karig en daarom heb ik de eetgelegenheid met een 6 beoordeeld. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. De hygiëne is heel goed, alles is netjes en schoon. kamers met balkon zijn erg goed en mooi, de andere kamers kan ik niet beoordelen. Het thermaal bad is heerlijk en mooi schoon. Parkeergelegenheid is er voldoende en de omgeving is erg mooi.

• 6Eetgelegenheden

• 9Dirk21-09-2020

Zeer prettig

Prima verblijf, netjes en ruim..

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2020

• 4ivonne stam21-09-2020

smerig

het park ziet er wel oke uit. We hebben er niet zo veel gedaan. Het verblijf was ronduit smerig. Er lagen nog spullen van de vorige huurders onder het bed en de bank. Veel dode insecten in de hoeken, lades en vensterbank. Schimmel op de ramen en de douche. Verder vooral heel veel stof. En dan zou er extra goed schoongemaakt worden ivm corona. Je betaalt eel 75 euro voor het schoonmaken. Voor dat geld mag je toch wel in een schoon verblijf komen.

• 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 7Erwin16-09-2020

Mooie camping, slecht onderhoud groen bij horeca

Hebben een lang weekend op de camping door gebracht. Vreemd dat er in zowel de winkel als in de sanitair gebouwen geen corona matregelen zijn getroffen. In de winkel bij de kassa geen anderhalve meter lijnen. In het sanitair gebouw waren alle wastafels en toiletten te gebruiken, ipv van om de andere, of een tussenschot.

Camping is super mooi gelegen en het sanitair is schoon. Jammer dat de omgeving van de receptie, winkel en horeca omgeving zwaar verwaarloosd is. Geen enkel bloemetje, gras was nagenoeg helemaal verdwenen. Dit terwijl het terras aan het gazon is gelegen en speeltuin. Dit kan echt niet

• 7Eetgelegenheden

• 9Jacques Decrock11-09-2020

UItstekende vakantie

Uitstekende ligging voor fietsen en wandelen in de natuur. Goede verspreiding van de verblijven, niet opeen gepakt.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 5Anita Ghinato05-09-2020

Waarschijnlijk nooit meer

Leuk vakantiepark maar slecht onderhouden en vieze accomodatie. Twee van de vijf slaapkamers (beide met stapelbed) heel erg krap. Amper ruimte om naast de bedden te staan.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Dorien30-08-2020

Prima tijd gehad. Met name de wellness was top.

We hebben het erg naar ons zin gehad. In de kür-baden gezwommen, massage gehad en over het park gewandeld. Lekker gegeten buiten het park. Het cijferslot dan de hotelkamer was moeilijk te zien, dat zou verbeterd kunnen worden. En een mooiere wandelwegen richting Maas en brouwerij zou ook een plus zijn.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Leen De Cock29-08-2020

Super leuke vakantie gehad

De bungalow is iets wat verouderd en zou eens een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het is park zelf is super. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De coronamaatregelen worden goed in acht genomen. Overal handontsmetting. Temperatuur nemen aan ingang receptie en thermaalbad. Strandje aan het meer is super leuk.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 3Jurgen28-08-2020

de 1e en laatste keer

Dit is de eerste keer dat ik een reactie geef mbt een vakantie accommodatie. En dit is echt niet de eerste keer dat wij op een camping staan maar vond het dit keer echt nodig. Ik mag van mezelf zeggen dat ik alles al snel goed vindt. Maar wat ik op camping Klein Vink aantrof sloeg werkelijk alles. De sanitaire gelegenheden zijn zwaar verouderd. Daarnaast liet de schoonmaak sterk te wensen over. Dan te weten in wat voor een tijd we leven. Als klapper kwam er een straaltje douche water langs de muur waar je dus niet op een normale manier kon douchen. Dit meerdere malen gemeld en in 2 weken tijd is hier niets aan gedaan. Opmerkingen vanuit de receptie het is druk en de boilers kunnen dit niet aan? Sanitair leg je toch uit op de capaciteit van een camping? gezien meerdere reviews verwacht ik geen standaard antwoord vanuit Klein Vink. Maar voor ons echt nooit maar dan ook nooit geen Roompot meer.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden