Vakantiepark Roompot Klein Vink

7,7

Score uit 2007 reviews

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten7,7

Roompot Klein Vink bij Arcen is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen. Verwacht hier niet de nieuwste accommodaties maar wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het thermaal bad op het park is door de bezoekers erg geliefd. Huur een fiets, bezoek Arcen en Venlo of ga een dagje naar attractiepark Toverland of Plopsaland in Hasselt.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

1985 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink in het Nederlands

Geweldig

D. de Jong
16-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Ligging is geweldig. Kom zeker nog eens terug.

Voor herhaling vatbaar!

Hitty Rotmeijer
12-11-2018
  • Onderkomen9

Super fijn en comfortabel huisje met vrij uitzicht.

Sterk verouderd, slecht personeel

Hugo
10-11-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Huisje is prima, niet super schoon. Maar een zesje. Wel fijn dat het ingericht is voor kleine kinderen.

Zwembad was zaterdag tot 11 uur dicht, zonder aankondiging, vanwege zwemles? Met twee kids omgekleed geen pretje als je nog 30min moet wachten.

Speelparadijs is sterk verouderd en gevaarlijk. Mijn dochter had meerdere splinters. Het vinden van pleisters is nogal een uitdaging.

Snackbar onderbezet. Pizza deal op zaterdag ging niet door omdat de patatbakker het te druk had.

Nooit meer

Jan willem
9-11-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Rotzooi wat een aanfluiting dat ze dit nog durven verhuren anno 2018 (huisje 139).

Gescheurde vloer zeil.alleen bad kamer redelijk.

Een fantastische rustgevende vakantie gehad !

Linda Opdorp
8-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We verbleven in een mooi huisje met het nodige comfort en genoten van de rust en het thermaalbad … Van daaruit kan je vele uitstapjes doen; het is een plaats waar ik regelmatig terug kom ; zeker een aanrader !

super relaxed

Anja Baart
7-11-2018
  • Onderkomen8

Dat het een mooi park is met mooi uitzicht. Als je niet zo goed ter been bent vraag dan een huisje dichtbij je auto om uit te laden...

Thermaalbad niet te missen !

Bart
5-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

De combinatie van het verblijf in onze accommodatie en de aanwezigheid van het Thermaalbad is een mooie combinatie. Als je dan de wandel- en fietsgelegenheid er bij telt, is Klein Vinck, een bestemming die in je Bucket-list moet staan !!!!

Uitgestrekt park

Dhr. Wiersma
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Uitgestrekt park. Thermale baden zijn heerlijk, alleen de kinderen vonden het warm.

top vakantie

Ben Bartelds
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

de ligging van het park, lekker rustig en toch dichtbij b.v. Venlo waar je uitgebreid kunt winkelen

lekker ontspannen in een thermaalbad.

adrie K
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Moeder en dochter weekendje weg in het Hotel,lekker ontspannen .

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.