Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 7.9Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Tonen op kaart

2301 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 7Fam.Bom08-01-2020

Heerlijk!!

Mooie omgeving, gezellig ingericht huisje en dichtbij Duitsland,prachtige thermaalbaden!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8M04-01-2020

Prima park

Wij zijn het weekend van 3 januari hier geweest. We waren erg tevreden over ons huisje, ruim opgezet, vloerverwarming, geschikt voor mindervaliden. Ik denk dat wij hier veel geluk mee hadden want de andere bungalows op het park zagen er minder uitnodigend uit. Maar daar ben ik niet binnen geweest dus kan er verder niet over oordelen. Onze kinderen van 1 en 3 hebben zich goed vermaakt. Verwacht niks bijzonders. Het zwembad is een zwembad en that's it. Als je geen aqua mundo verwacht is dat prima. De indoor speeltuin kun je zien als grote zolder met wat springkussens en wat spelletjes. Ik zou me voor kunnen stellen dat je kinderen van 10 jaar daar niet meer op zitten te wachten maar er is wel een indoor midgetgolf. Restaurant en snackbar is goed. Qua zwemmen/spelen heb ik weleens betere parken gezien maar het was prima. Het buitengedeelte ziet er mooi uit met al dat water, misschien gaan we in de zomer nog eens terug.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    4Jansen30-12-2019

Geen fijn park

De 100 euro die ik op een veilingsite heb betaald voor dit weekend, was nog te veel. Als ik hier voor de normale prijs had gezeten, dan had ik me echt opgelicht gevoeld. Huisje was redelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Rest van het park was niet veel te beleven. In de speelhal genaamd Vinkenburgt (maar al snel hernoemd tot Vinkent#ring) stonden een paar spelletjes en een springkussen. Wat een oude gribus zooi. Onze kinderen van 3 en 5 hadden het er na een half uurtje wel gezien. Voor de ouders staan er een paar tafels, maar er is geen koffie oid te krijgen. Ook buiten is er op een vieze, natte trampoline na (verboden met schoenen aan...) niks te beleven voor kinderen, op een glijbaantje na. Het zwembad, tja, het is een vierkante bak met water die er door de kleur van de tegeltjes niet echt fris uit ziet (maar wel schoon was) zonder speelelementen als glijbaan of stroomversnelling e.d. We zijn een dag eerder naar huis gegaan.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 3R.H23-12-2019

Nooit meer

Voor je geld echt niet waard! Wij hebben nu een villa comfort ruim 1000 euro voor een paar dagen. Maandag echt pas na 15 uur ook al is ie klaar en vrijdag al voor 10’uur eruit. Het huisje is erg gedateerd. Woonkamer heel klein. Wel schoon. Zelf beddengoed en handdoeken mee genomen, kost nog een godsvermogen erbij. Stuk lopen naar de receptie moet eigelijk met de auto. Veel blubber. Ben groter en moderner gewend. Rieten zitbank, rieten harde eetkamer stoelen. Klein douchje met douche gordijntje ook zo niet meer van deze tijd. Geen aanrader. Gewoon een tegenvaller als het zo op internet bekijkt ohja zwembad koud! En klein

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Je verblijf op Klein Vink is niet zo gelopen als je van te voren had gewenst. Dat vinden wij jammer om te vernemen en hiervoor onze excuses. Het onderhoud van de accommodaties heeft onze aandacht en wij zijn druk bezig met het uitvoeren van diverse restyles. Wij gaan uw andere feedback over onder andere de modder op de paden doorgeven aan het parkmanagement zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens!

Groetjes Manou

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 5Familie Beens08-12-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Een weekend met het gezin verbleven in een 10 persoons huisje. Het huisje is in oude staat, redelijk schoon gemaakt. Maar de kozijnen op de slaapkamer zijn erg beschimmeld. Huisje is toe aan een flinke opknap beurt. Douche is oud en oogt vies.. Neem je regen laarzen mee voor de vele kuilen, plassen en hobbels in de weg en parkeerplaatsen. En vergeet je eigen kussen niet voor de harde bedden! Het thermaal bad is lekker warm en schoon, helaas waren de kruidenbaden buiten gebruik. Zwembad zijn we niet heen gegaan om de negatieve reacties. Omgeving is mooi, fijne winkel en snackbar. Al met al voor ons geen Roompot de kleine vink meer..

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen

Bedankt voor de reactie.

Wat vervelend dat de vakantie niet helemaal is gelopen zoals jullie hadden gepland. Onze excuses hiervoor!

wij zijn ondertussen druk bezig met verschillende restyles om zo de accommodaties op te knappen. Heb je ook van het beschimmelde kozijn ter plaatse bij de park receptie een melding gemaakt? want we proberen altijd samen tot een passende oplossing te komen.

Jammer genoeg kunnen wij niets veranderen aan het weer en als het regent ontstaan er plassen en modder op het park. Het ligt nu eenmaal in de bossen en dan gebeuren dit soort dingen.

We hopen jullie nog eens te mogen begroeten op één van onze andere parken!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Henk06-12-2019

Top park met veel rust en heerlijk zwembad

De huisjes op dit park zijn uit de jaren 60 Wij hadden een huisje wat niet gerestyled was. Toch voldoet het aan de normen van deze tijd vinden wij. Alles is aanwezig met prima bedden De keuken is kompleet. Prima verwarming die zelf te regelen is Douche en toiletruimte prima en lekker warm Ligging en parkeren dik in orde. Fietsen kunnen droog staan onder het afdak van je terras Prachtig wandelgebied achter het park Zwembad met heerlijk warm water. Thermaal bad ( tegen betaling) is helemaal super. Geen oost europees werkvolk in de huisjes. Rust alom en een fijne sfeer. Huurprijs is laag . Niet zeuren maar gaan dus en genieten.

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor deze top review Henk!!

We zijn altijd blij met zulke goede ervaringen op onze parken. We hebben gewoon niets toe te voegen aan dit bericht. Alles is al gezegd!

Hopelijk zien we jullie volgend jaar nog eens terug, om opnieuw te genieten van alle pracht die dit park tot zijn beschikking heeft.

Gereisd met partner in december 2019

• 7Jennifer25-11-2019

Heerlijk 2 dagen weg geweest, heerlijk ontspannen. Hotelkamer prima voor ons, netjes en schoon, ontbijt super. Vriendelijk personeel. Zwembad prima sauna heerlijk,en dat voor een degelijke prijs, kom zeker nog keer terug

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor dit fantastische berichtje!

Wat fijn dat jullie samen twee dagen heerlijk hebben genoten van alles wat het hotel te bieden heeft. We zullen alle complimentjes doorgeven aan het betreffende personeel en gaan ons best doen om jullie volgende keer weer zo'n fijne tijd te bieden!

• 10Lia Bringmann24-11-2019

Heerlijk

Wij hebben 1 nacht doorgebracht, voornaamste reden was Wellness Wij hadden een mooie ruime kamer, maar het is niet waar je gezellig kunt zitten 's avonds. Benede in de louge was het wel oke, maar een haardvuurtje of makkelijke luie stoelen zou we fijn zijn.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, Lia! dat waarderen wij enorm.

Ook fijn dat jullie heerlijk hebben kunnen genieten van de wellness. We zullen met de opmerking die je geeft omtrent het knus en gezellig zitten aan de slag gaan. zo kunnen we iedereen een perfecte vakantie geven! We zien jullie graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9B.kuizenga08-11-2019

Heerlijk relaxed verblijf gehad

Thermaalbad en Sauna gescheiden

• 9Eetgelegenheden

Bedankt voor je review!

Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen relaxen Tijdens het verblijf op Klein Vink. We hebben hier verder niets meer aan toe te voegen. Hebben jullie nog andere tips voor toekomstige gasten? We zien jullie graag weer eens terug voor een lekker relaxte vakantie!

• 9Robrecht vanoutrive03-11-2019

Een super ervaring

Een mooie locatie, ruime en nette kamers, verzorgd ontbijt en niet te vergeten de gebruiksfaciliteiten voor de thermale baden : heerlijk ontspannend.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review!

Wat fijn om te lezen dat jullie dit zo hebben ervaren. Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving? Of hebben jullie vooral genoten van de wellness faciliteiten op het park?

Zien we jullie snel terug?

Groetjes Shannon

135 tips over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• Jurre, 08-10-2019

Irrland in Duitsland is een zeer leuk park om heen te gaan met kinderen tussen de 4 en 14 jaar! Entree is €7,50 en je vermaakt je een hele dag. Je kunt eten en drinken meenemen maar er is ook genoeg verkrijgbaar op het park voor weinig geld. Je vindt er hooibalen om op te klauteren, skelters, trampolines, vliegtuigen, glijbanen en een groot maisbad! Het is maar 20 minuten rijden vanaf Arcen.

• bvlas, 04-05-2012

Brouwerij Hertog Jan in Arcen. Irrland in Kevelaer (D). Speeltuin Mart Roeffen Grubbenvorst. IJssalon Clevers Arcen en Grubbenvorst.

• cojac, 04-05-2014

In de omgeving zijn er best leuke uitstapjes om te ondernemen zoals een pannenkoekenhuis met midgetgolf, mooie kasteeltuinen met een grote speeltuin en beesten. Klein Zwitserland leuk voor jong en oud, je kan daar zwemmen, speeltuin in de bossen heel groot, klimmen in de bomen fun forest, grote midgetgolf baan. Heerlijk op het terras zitten aan de maas. En een mooie omgeving om te wandelen,fietsen en te genieten van de natuur.

33 vragen over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• coby, 09-11-2019

BUNGALOW (KVR6B

Graag zou ik willen weten hoe de BUNGALOW (KVR6B zijn? op de foto ziet het er mooi uit!

• Moerenhout, 28-01-2019

Elektrische fietsen huren

Elektrische fietsen huren

• Lia, 16-01-2019

Vuurwerk

Hoe is het op dit park met oud en nieuw? Vuurwerk centrale plek? Is er veel?

Vakantiepark info

• RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer