Vakantiepark Roompot Klein Vink

7,7

Score uit 1970 reviews

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

1947 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink in het Nederlands

Voor herhaling van toepassing.

G.van Vulpen
17-9-2018

Prima huis,grote omheinde tuin.

Ideaal voor de hond

Heerlijk rustige plek

Alleen koelkast te klein voor 8 personen

Heel mooi park

icw
16-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij vonden het een heel mooi park leuk het meer er om heen we zaten in huisje 160 was verder prima ee voudig maar netjes we hebben het ook niet duur geboekt en we hadden prachtig weer om te fietsen we raden het zeer zeker aan om hIer te komen

heerlijk genieten

Leeraar
16-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

dat het park voor ouderen die lekker genieten willen heel goed is

fantastsich

Sonja vERSWIJVER
15-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

De boxspringbedden waren veel te hard, heel weinig geslapen.

De ligging de vriendelijkheid waren echt perfect, hebben al geboekt voor volgend jaar.

Fantastische park

Jan Brouwer
15-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Termaalbad uitstekend en heerlijk. Mooie ligging en een mooie omgeving om te fietsen

Kees Brouwer
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi en schoon en vriendelijk personeel.

kom weer terug

am waasdorp
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

is goed vertoeven bij de roompot mocht er wat zijn lossen ze het op volgende week Mierlo voor een week

Mooi park

Sijbers
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heel mooi park met vriendelijk personeel. Veel activiteiten op het park. Jammer dat het zwembad heel erg verouderd en saai is

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het recidence straalde rust en luxe uit, met groen en prachtige villa's. De schoonmaak liet echter te wensen over, erg jammer. Ook werden we om 12u weggestuurd omdat de schoonmaaksters nog niet klaar waren. Dit terwijl we hebben betaalde voor een vroege check-in om 12u. Uiteindelijk is dit prima opgelost door de receptie en kregen we een lekkere fles wijn aangeboden.

We hebben eenmaal gezwommen met onze twee jonge kindjes van 2 en 3 jaar oud. We misten een pierenbadje waar m.n. de jongste lekker in kon 'badderen'. Ook was het allemaal wat viezig en verouderd.

De villa zelf was, ondanks de matige schoonmaak, heerlijk. We genoten van de rust, de ruimte en de luxe die de villa te bieden had.

Discriminerend beleid van de organistatie

Rick Westerhof
10-9-2018
  • Onderkomen4

Wij hebben het huisje geboekt voor get Qbase festival 2018. Bij binnenkomst werden wij gevraagd of wij ook naar Qbase gingen. We gaven eerlijk antwoord. Of we dan wel even 50 eu p.p. wouden bij betalen? Pardon? Ja als extra borg (boven op de € 65,- die al betaald was). Lichtelijk aangebrand vertelde ik dat dit niet mocht. Wat een bepaalde groep meer geld vragen, ruikt naar discriminatie. Maar toch maar eerst betaald, het was druk. Wel gaven ze even de voorwaarden mee. Deze later toch nog gelezen. Er stond inderdaad dat ze alle bezoekers mogen vragen om een extra borg in bepaalde periodes. Prima dan geld het voor iedereen. Echter wasdit niet zo. Ook in de bevestiging (bleek achteraf) stond letterlijk dat bezoekers van qbase extra borg moesten betalen. Met andere woorden Roompot hanteert verschillende regels en tarieven voor bepaalde type bezoekers. Dit is per wet verboden! Iedereen valt onder de zelfde regels, geen uitzondering! Schande!

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.