Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Klein Vink

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 2525 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Klein Vink bij Arcen is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen. Verwacht hier niet de nieuwste accommodaties maar wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het thermaal bad op het park is door de bezoekers erg geliefd. Huur een fiets, bezoek Arcen en Venlo of ga een dagje naar attractiepark Toverland of Plopsaland in Hasselt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2525 Reviews over Roompot Klein Vink

• 9Hans van der Vuurst04-02-2023

Thermaal bad, echt genieten

Alles top, kamer, ontbijt, thermaal bad en sauna, vriendelijkheid medewerkers Casting vanaf telefoon of tablet naar TV in hotelkamer is ook zeer goed geregeld.

Nog een tip: maak voor rokers een ruimte niet voor de voordeur. Je loopt toch door een rookgeur in en uit. Past niet bij de uitstraling van het geheel.

• 10Cor Ruijzendaal03-02-2023

Een fantastisch huisje.

Geweldig. Kregen een ander huisje aangeboden , aangezien het geboekte huisje lekkage had. Dit huisje was boven verwachting heel mooi en zelfs met wasmachine. En alles was keurig schoon.

• 9Sharon30-01-2023

Heerlijk genoten

Genoten van de rust, onstpanning e temparatuur. De hammam massage is een aanrader. Zen thuis gekomen.

Enige nadeel is, dat de brasserie niet aan te raden is. We hebben voor ons diner 3 kwartier tot een uur moeten wachten op het eten. Het was niet eens lekker. Mijn man heeft snachts overgegeven ervan en ik heb een deel van mijn eten laten staan. Zonde! (Was niet de enige) Was een aantal jaar geleden veel beter.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Ans29-01-2023

Heerlijk voor lichaam en geest!!!

Zeer comfortabel, schoon en ruim

• 8Theo van Alebeek10-01-2023

Verblijf 2 dagen in het hotel

Het verblijf was zeer aangenaam,zeer goed ontbijt,fijn verwarmd zwembad met bubbels en onderwater massage en goede sauna met af en toe een opgieting!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor jouw beoordeling, Theo. Dat klinkt als een heerlijk relaxed verblijf bij Vakantiepark Klein Vink! Mooie complimenten :-)

Zien we je nog een keer terug?

Groetjes, Marit

• 5Sharonie Babtist08-01-2023

Verouderde bungalows

De bungalow is zo verouderd dat het niet meer schoon was. Tip bouw nieuwe bungalows want dit is niet meer van deze tijd. Zowel binnen als buiten sterk verouderd, er hing een muffe geur, alles was vettig en vies. Servies was door de vorige bewoners niet schoon achtergelaten. Op de laatste ochtend sloegen de stoppen door bij het gehele blok. In het donker ontbijten, er kwam niet op tijd iemand vd technische dienst. Park op zich leuk maar ik zou duidelijker aangeven dat de entreen van de Thermen exclusief is en dat er maar een minimale korting is bij verblijf op het park. Zwembad van het park zelf was zeer minimaal. Voor kleine kinderen nog leuk maar zelfs geen glijbaan, alleen bij het peuterbadje. Pizza proberen te bestellen via de QR code wat niet lukte dan kon het via de website waar een code voor nodig was maar deze code was nergens te vinden. Gebeld met het restaurant het was hen niet bekend. Toen naar telefonisch besteld.

• 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 21-01-2023

Bedankt voor je bericht, Sharonie! Je vakantie op Klein Vink is niet geheel verlopen zoals gehoopt. Dat vinden wij jammer en hiervoor onze excuses! We zijn op alle parken druk bezig met het vernieuwen van verouderde accommodaties en faciliteiten. Zo ook op Klein Vink, de accommodatie waar je in verbleef zal dan ook zeker nog aan de beurt komen! Verder hebben wij je opmerkingen kenbaar gemaakt bij het parkmanagement zodat hier nog eens extra aandacht aan besteed kan worden. Wij willen graag dat iedereen met een grote glimlach vertrekt, dus we gaan ons uiterste best doen je de volgende keer een fijne tijd te bezorgen. Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons heeft gedeeld. Graag tot ziens!

Groetjes, Dylan

• 8Henk Luijendijk06-01-2023

geweldig hotel, heerlijke ontspanning in thermal

geen minpunten, misschien een behoefte aan meer zenders op de tv en een koptelefoon

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je review Henk. Heerlijk dat jullie lekker hebben kunnen ontspannen. Fijn dat je met ons meedenkt over verbeteringen! Met extra veel tv kan je natuurlijk nog lekkerder ontspannen. Dat gaan we zeker meenemen! Groetjes, Zoey

• 7MA.06-01-2023

Rolstoeltoegankelijk huisje indigovink.

Ruim huisje, prima bedden, Net gerestiled! Mooi uitzicht en voldoende privacy. Goed toegankelijk, behalve de keuken. Ruime badkamer, maar spiegel hangt te hoog. De losse deurmat bij de voordeur is te klein en onhandig voor een rolstoel. Huisje is van hout, dus wel wat gehorig. Wij vonden de ligging heerlijk rustig,maar naar service punt, supermarkt en zwembad is het wel een eindje lopen. Alles was goed schoon, behalve de vloeren, die waren stoffig. Mogelijk door het restylen. Huisje is niet kindvriendelijk met een open trap, gasfornuis en geen afgesloten tuin, maar dat was voor ons met oudere kinderen ook niet een punt waarop we geboekt hebben. De vaatwasser was defect bij aankomst, dit erdoor echter zo snel mogelijk verholpen. Top! We hebben genoten van ons verblijf in het mooie Limburg.

• 8Activiteiten

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je review. Goed te lezen dat jullie van de vakantie genoten hebben. Ook fijn dat jullie met ons meedenken over verbeterpunten! Zo kunnen we er samen voor zorgen dat jullie volgende vakantie nog beter bevalt. Graag tot snel! Groetjes, Zoey

• 9André05-01-2023

zeer goed

Fijn verblijf gehad, mooi hotel met vriendelijke medewerkers

Eigenaar, 17-01-2023

Bedankt voor je review, Andre. Wat leuk dat je enthousiast bent over jouw verblijf op Klein Vink. Dat lezen we graag. Hopelijk is dit voor herhaling vatbaar! Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 8Kim03-01-2023

Zeker voor herhaling vatbaar

Diner kaart vonden wij erg weinig keus met name de hoofdgerechten, maar verder een prima verblijf om een nacht te blijven met heerlijk thermaalbad erbij

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-01-2023

Bedankt voor jouw review Kim! Wat had je graag op de kaart gezien :-)? We nemen dit graag mee in de volgende brainstorm.

Groetjes, Jennifer

Vakantiepark Roompot Klein Vink info