Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

2360 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in het Nederlands

Geen centerparcs meer voor ons

Etims
14-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Huisjes zijn gerenoveerd met de Franse slag. Het blijft uiteindelijk een oud huisje. Vloer van het huisje is niet meer schoon te krijgen doordat er geen coating over de pvc vloer is gedaan(gehoord van de schoonmaakster) dit tot ergenis van de gasten want je hebt steeds vieze zwarte voeten. Verder ook veel spinnenrag en dode insecten in het huisje. Dit wel gemeld via de app, en dan word er wel gehandeld door snel een schoonmaakster te sturen. Wij vinden het niet reëel dat er reclame word gemaakt met gerenoveerde huisjes, want dit viel voor ons zwaar tegen.

Misschien nog weer terug

Anoniem
14-8-2018
  • Onderkomen8

Het zwembad was super mooi de bediening mocht wel iets vlotter 3 kwartier op ijsje gewacht

Kom hier graag weer eens terug

G. Oerlemans
13-8-2018
  • Onderkomen8

Compleet kindvriendelijk park, net gerenoveerde bungalows, schoon en fris, genoeg faciliteiten op het park (diverse eetgelegenheden, zwembad, sportactiviteiten, kinderboerderij, uitgebreid assortiment in de winkel, uitlaat gelegenheden voor honden). Vriendelijke ontvangst. Adequaat reageren op vragen of bijzonderheden van de receptie.

Prima service

Lahsen
  • Onderkomen7

Huisje was goed verzorgd en lekker koel, terras had vooraf iets beter schoongemaakt kunnen worden, spinnenwebben in de hoekjes enz.

verrassend

Fam, Kleeven
  • Onderkomen7

We waren positief verrast door het mooi opgeknapt huisje. Enige minpunt is dat op de aankomst-vertrekdagen de parkeergelegenheid te klein is.

Beste familie Kleeven,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Wat fijn om te lezen dat u positief verrast was door onze mooie opgeknapte cottage. We hopen u en uw familie nog vaker te mogen begroeten in ons park.

Met vriendelijke groet,

Team Limburgse Peel

Verder was het OK,we hebben er van genoten.

W.van den Broek
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een heel mooi bungalowpark,heel leuk voor jong en oud,mooie gerenoveerde bungalows,tenminste de 7 persoons bungalow die wij hadden was mooi opgeknapt,nieuwe meubels en aankleding,in het park was ook van alles vernieuwd en opgeknapt,mooie nieuwe kinderboerderij en daar omheen diverse kinder speeltoestellen,

Het enige wat tegenviel was de openings tijd van het zwembad,toen we tegen kwart voor acht sávonds bij het zwembad aankwamen bleek dat het om 8 uur al ging sluiten,konden we weer terug,dat zijn toch geen tijden in het hoogseizoen,

er zijn veel parken die zijn tot 10 uur sávonds open,dit was dus een beetje een min punt.

Beste W. van den Broek,

Wat fijn dat u de tijd genomen heeft deze mooie review te schrijven! En wat fijn dat alle verbouwingen zo in de smaak vallen.

We zullen uw opmerking wat betreft de openingstijden van onze Aqua Mundo intern doorzetten naar de betreffende afdeling.

Wij hopen u en uw familie nog vele malen te mogen begroeten op ons park.

Team Limburgse Peel

Zeer fijne aangename gezinsvakantie gehad!

Fam. van de Wege
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Zeer net huisje, alles voor onze baby van 10 maanden aanwezig.

Aardig personeel. Leuk zwembad om met de baby te zwemmen.

We hebben bij alle faciliteiten gegeten, maar vonden het bij de Grill het beste, ook qua prijs-kwaliteit. De rest was aardig aan de prijs voor wat we kregen. Dat was het enige mindere. De rest was zeer nar wens.

Boven berwachting en netjes

M de groot
  • Onderkomen9

Super weekend gehad huisjes zijn compleet vernieuwd ( comfort en vip) park is niet het meest luxe park van center parcs maar was boven vewachting waren met vrienden en 1 kind van 3 hij had het super

Beste M. de groot,

Hartelijk dank voor uw ontvangen review op Zoover. Fijn om te lezen dat u een super weekend heeft gehad. U bent altijd van harte welkom om nog eens terug te komen.

Weer enorm genoten!

Antoinette
  • Onderkomen9

We hebben voor de 5e keer genoten van het park. De kinderen willen niks anders meer.

Ook hebben we nog een dik compliment voor Judith (?) . Volgens mij was ze één van de managers bij de restaurants. Ze ging zo goed om met de allergieën van onze vriendin. Echt super!

Geweldig!

Linda
  • Onderkomen9

Wij waren met onze kinderen en een bevriend stel met hun kinderen hier op vakantie eind juli.

Het is een geweldig park. Heerlijk rustig en geen overlast van andere vakantiegangers waardoor de kinderen ook heerlijk konden slapen.

De accomedatie (8 persoons) was groot, schoon en van alle gemakken voorzien!

We hebben het allemaal geweldig gehad deze vakantie.

Het zwembad is niet super groot maar groot genoeg en ideaal voor kinderen omdat het water nergens dieper is dan 1.40 meter.

Zwembad wordt ook goed in de gaten gehouden door het personeel. Meteen schoongemaakt als iets vies is en kinderen worden in de gaten gehouden of ze niet alleen in het water zijn ivm verdrinking.

Super netjes en mooi rustig park!

Wij zijn zeker van plan om hier vaker naar toe te gaan!

Beste Linda,

Wat fijn dat u de tijd genomen heeft deze mooie review te schrijven!

Een heerlijke vakantie, dat is wat wij, als Center Parcs heel belangrijk vinden en dus zijn we heel tevreden dat u op die manier van uw vakantie genoten heeft. Uw omschrijving is dan ook helemaal perfect.

Wij als park hopen u snel nog een keer te mogen begroeten.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel scoort een 7.68 uit 10 op basis van 2343 reviews.