Géén boekingskosten
NederlandLimburgAmericaVakantieparken AmericaVakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

NederlandLimburgAmerica

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 3229 reviews
+263/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 3229 reviews
  • 7.5Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Center Parcs Limburgse Peel is net wat anders dan de andere parken van de keten. Dit is een klein, overzichtelijk park met vernieuwde bungalows. Natuurlijk vind je op de Limburgse Peel een zwembad met golfslagbad en een gezellige plaza. Je hond is hier overal welkom. Ook kun je een potje bowlen of minigolfen. Op de grens van Brabant en Limburg.

3229 Reviews over Center Parcs Limburgse Peel

• 1G van der Krogt18-09-2022

Nooit meer

We hebben nog nooit in zo vies en goor huisje gezeten.Niets was er goed.Zelfs buiten lag er een plakkaat vet.De bedden bezorgde ons alle vier rugpijn.De deur van de slaapkamer kon niet dicht.DE af zuigers deden het niet.De afzuigkap was zo vies dat je er geen pan onder durfde te zetten.Dus we zullen nooit meer bij Center Parc iets boeken.

• 8Martina Paulusma31-08-2022

Leuk klein park.

De voordelen dat je een upgrade heb voor het geld wat je ergens anders betaald bij centerparcs. Nadeel vind ik het straatwerk bij de koepel en de tussendoor paadjes alles is Schots en scheef. Ook in de huisjes wordt geen rekening gehouden met ouderen , lage wc geen steunen en douchen in het bad.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Fam Koen20-08-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

De aankomst op dit park was niet fijn. Onze cottage zou gereed zijn maar dit was niet het geval. Medicijnen konden niet in de koelkast terwijl het buiten 34 graden was en dure boodschappen die wij bij ons hadden ivm voedselintoleranties waren gedeeltelijk onbruikbaar geworden. We hebben lang op schoonmakers moeten wachten. Maar toen de schoonmakers kwamen en een vriendelijke dame van de receptie dit zeer serieus opnam is gelukkig alles toch nog goed gekomen. Wij hebben een zeer ruime vergoeding gekregen zodat wij nieuwe boodschappen konden halen en de dame van de receptie kwam met haar collega een fles wijn en ijsjes brengen. Zo lief! Door deze vriendelijke actie konden wij dit gebeuren snel vergeten en van onze vakantie gaan genieten op de Limburgse Peel. Het park heeft vriendelijke medewerkers en wij werden bij de snackbar en in het Grill restaurant zeer goed en serieus geholpen ivm het glutenvrije eten. Voor herhaling vatbaar!

• 5M van P09-08-2022

Wat een aanfluiting

Met 3 kinderen in de leeftijd van 13,11 en 7. Alle drie uiteraard zwemdiploma ‘s. Moet je als ouders met de kinderen mee zwemmen. Lekker vakantie gevoel. Wees gewaarschuwd! Oude huisjes, slecht onderhouden. Prijs is veel te hoog voor de kwaliteit. Nooit meer.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 3Gert09-08-2022

Verschrikkelijk

Wat een vies en vuil huisje. We hadden een peuter bij, die na 5 minuten kruipen zwarte knieën, handen en kleding had. Hier werd ook niets aan gedaan nadat dit gemeld werd aan de receptie.

Door de warmte, was het gemis van een airco duidelijk. Degenen die op verdieping sliepen hebben amper geslapen. Eveneens konden er geen ramen of schuifdeur open gezet worden door gebrek aan vliegenramen, muggen en vooral wespen kwamen binnen. We zijn een dag eerder vertrokken omdat het essentiële comfort ontbrak.

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Petra09-08-2022

Geweldig verblijf

Heel mooi park,mooi zwembad,huisje was vernieuwd,we zaten dichtbij een speeltuin,was ook ideaal.We hebben een geweldige week gehad.We hebben voor volgend jaar ook weer geboekt op dit park

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 5Dora en Kevin06-08-2022

Duur en geen waar voor je waar voor je geld!

VIP huisje 643 was een veredeld comfort huisje. Huisje was oud en overal spinnenraggen wat niet van de laatste 3 weken was. 1 verzorgingspakketje voor 4 personen met daarin 46 ml shampoo, conditioner, bodywash en bodylotion, dit komt neer op 2,8 ml per persoon per dag voor een weekend. Vroeger kreeg je 1 pakketje per persoon per weekend, wat wij normaal zouden vinden. 3 broodjes per volwassene en 2 per kind, dat was prima. Er was geen ventilatie in het huisje, daardoor voelde alles klam aan en had onze zoon het benauwd. Het zwembad was prima en overzichtelijk. Speeltoestellen waren dichtgespijkerd, omdat het verrot was. 2 andere speeltuinen waren netjes en erg nieuw. Het Park oogt netjes, maar de was van de vorige gasten heeft 4 dagen buiten gelegen en werd niet opgehaald. Tevens geen glazenwassers gezien, deze zouden voor 1 aug ramen lappen. Olympia is een aanrader als restaurant (Griek in Horst). CP LP is duur en een tegenvaller!

• 2Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 5Carla Eshuis30-07-2022

Eens maar nooit weer!

Huisjes zijn verouderd en mogen niet het predikaat comfort hebben! Op de bank in de woonkamer kun je niet fatsoenlijk zitten. Het huisje zit vol stofnesten en spinnenwebben. Trek geen bed van de kant want daar vind je wel wat onder 😞 Buiten is het helemaal huilen met de pet op. Meubilair is vies en oud. Het " gras" is niet onderhouden en schilderwerk bladdert volledig af. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet kloppen. Het zwembad is wel mooi even als de groene omgeving waarin het park ligt . Personeel is vriendelijk.

• 2Onderkomen
  • 8Paul en Ingrid15-07-2022

Tussen het groen

Hier liggen de huisjes tussen het groen, heel rustig. Het is ook een mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Wij komen hier al vele jaren.

• 9Onderkomen
  • 8Reinders15-07-2022

Heerlijk rustig mooi park.

Leuk rustig en gezellig Park. Huisjes zijn eenvoudig maar goed te doen. Leuke plaza goede horeca. Klein zwembad maar best om even te ontspannen. Wat wij heerlijk vonden dat het heel rustig was en toch dichtbij. Leuke speelhal.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden