Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

2296 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in het Nederlands

prima voor een mini break

f. witte
  • Onderkomen5

met 4 volwassenen en 3 kinderen was het huisje aan de krappe kant, we konden niet met zijn allen "lekker" zitten omdat er niet genoeg ruimte was op de bank(die ook niet heel comfortabel was). ook vonden we het jammer dat er maar 1 badkamer en 1 toilet was, en dat er geen mogelijkheid was tot ventilatie in de badkamer waardoor het huisje muf rook. voor de rest hebben we ons prima vermaakt, ons verblijf was te kort om echt veel van de faciliteiten op het park te benutten, maar wat we er van gezien hebben was het een net park en het personeel was vriendelijk.

Een heerlijk weekendje weg

hvm
  • Onderkomen7

Een heerlijk weekendje weg gehad. Het was lekker rustig op het park en er zijn genoeg faciliteiten.

Prima park goeie service personeel

Koolen
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Prima park wij zaten in een zeven persoonshuisje nummer 748. Huisjes was mooi Het was op moment dat wij er waren vanaf 2 juni heel erg rustig op het park ongeveer 300 gasten, hierdoor was het Market Restaurant in de avond gesloten, wij hebben toch gebruik kunnen maken van de actie, wij mochten op het meerdal gaan eten. De temperaturen waren redelijk hoog de week waardoor het nog al warm was boven in de slaapkamers. overdag de ramen dicht maar 's avonds en 's nachts wel open alleen dan werd je lek geprikt misschien horren plaatsen. Tevens werkte de ventilator in de douche niet na behoren je hoort hem wel maar het bleef heel lang vochtig, misschien een raampje? Verder prima verblijf de eerste dag met 5 man in het zwembad. Ook het entertainment was prima , de gamenight slecht bezocht wij met 4 en nog 2 andere maar wel alle prijzen werden uitgedeeld waardoor we veel prijzen wonnen waaronder de check dus tot volgende keer van het najaar

Nooit maar dan ook nooit meer.

Jero E. Driessen
18-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Heel heel slecht. Nooit meer.

6 personen in een huisje met één toilet en te weinig ruimte om te zitten. Bankstel is een tuin loungeset met kussens die er af glijden en waar je niet op kan zitten zonder er af te glijden. Eettafel staat tegen de loungeset, zwembad was voor de helft dicht en niet gemeld tijdens het boeken. Tapbier was geen Heineken maar word wel verkocht als Heineken. Erg erg slecht alles bij elkaar. Bespaar je geld en ga ajb een hotel boeken of een AirBnB. Dit was echt het slechtste weekend wat wij in 40 jaar hebben meegemaakt. Alles in verbouwing maar geen meldingen van gemaakt of gereduceerde prijzen op de site daarvoor. Dan heb je nog een keuze.

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 19-6-2018

Geachte heer Driessen,

Uw reeds eerder gemelde opmerkingen omtrent uw verblijf hebben wij doorgestuurd naar onze afdeling Guest Relations op ons hoofdkantoor. Zij doen hun uiterste best zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

• Activiteiten5
  • Onderkomen9

Nieuwe 2 persoons VIP huisje zijn top! Huisje was mooi schoon en netjes.

Het is er lekker rustig op het park waar je lekker kunt ontspannen. Het personeel is erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Wat ons wel tegenviel was de entertainment in de avond. Het nodigde de gasten niet uit tot het blijven zitten. De entertainers deden niet echt hun best om de gasten te vermaken (Veel treurige en trieste liedjes). Als daar een paar jonge en frisse entertainers neergezet worden is het top. Nu waren er veel gasten die naar het naastgelegen Meerdal gingen. Veder is het park mooi schoon en wij hebben geen last gehad van de verbouwingen.

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 18-6-2018

Beste Familie,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Wat fijn om te lezen dat de VIP cottages en ons personeel u goed bevallen zijn.

We zullen uw opmerking over de entertainment doorzetten naar de betreffende afdeling.

Wij hopen u in de toekomst nog meerdere malen te mogen begroeten op ons park.

Rust,heerlijk

D.bruin
15-6-2018
  • Onderkomen9

Het is een heerlijk park niet zo groot als de andere cp parken maar daar integen heerlijk rustig ruim opgezet vrijstaande huisjes die opgeknapt zijn met een mooie keuken, vaatwasser en een combioven is ook idiaal we waren daar een midweek de kinderen zijn uren in het zwembad geweest! Super leuk voor de kleintjes !

Als jong gezin is het fijn hier te zijn!

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 18-6-2018

Beste familie Bruin,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze gerenoveerde cottages.

Wij hopen u en uw jong gezin nog vaak te mogen begroeten als gast op ons park!

Leuk park

Guus Tilburgs
14-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Erg leuk park. Goede faciliteiten en vriendelijk personeel.
Team Limburgse Peel, Guest Relations, 15-6-2018

Beste Guus,

Bedankt voor uw mooie review!

Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons personeel.

Hopelijk mogen wij u nog eens begroeten op Limburgse Peel.

Team Limburgse Peel

het was weer geweldig om er te zijn

CJM van ESCH
11-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Ons verblijf was leuk maar te kort het was er gezellig en tegelijk rust ook voor de andere gasten we hebben ook heerlijk genoten van het restaurant en lekker gegeten

het entertainment was ook leuk ook voor de kinderen onze kleinzoon was gek op de dieren weide hij had daar veel plezier ook zijn ouders en wij zijn oma en opa genoten ervan het is dan ook een aanrader voor andere mensen met kleine kinderen om er naar toe te gaan want het parc is ook kind vriendelijk

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 12-6-2018

Beste familie Esch,

Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u een leuk verblijf heeft gehad op ons park en dat u zo enthousiast bent over onze entertainment.

Hopelijk mogen wij (en onze dieren) u nog eens begroeten op Limburgse Peel

Met vriendelijke groeten,

• Onderkomen9

Alles was goed. Restaurant personeel super.

Leuk park

Familie
9-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Schone mooie vernieuwde accommodatie.

Jammer dat het park nog niet af is en tijdens het reserveren hier niet over ingelicht ben.

Verder prima verblijf, alleen mag het personeel wel wat vriendelijker zijn.

Bij het bowlingcentrum was het personeel erg kort af.

verder een leuk park, alleen er moet nog veel vernieuwd worden.

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 11-6-2018

Beste Familie,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.

Center Parcs heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan en zullen uw feedback dan ook intern delen om de service en kwaliteit aan te pakken.

Wat fijn om te lezen dat u positief bent over onze vernieuwde cottages!

We hopen dat u in de toekomst Center Parcs toch nog eens zult overwegen.

Met vriendelijke groeten,

Team Limburgse Peel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel scoort een 7.69 uit 10 op basis van 2304 reviews.