Vakantiepark
8,1

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,8

Omschrijving
Center Parcs Limburgse Peel is net wat anders dan de andere parken van de keten. Dit is een klein, overzichtelijk park met vernieuwde bungalows. Natuurlijk vind je op de Limburgse Peel een zwembad met golfslagbad en een gezellige plaza. Je hond is hier overal welkom. Ook kun je een potje bowlen of minigolfen. Op de grens van Brabant en Limburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

2613 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in het Nederlands

Restaurant nooit meer !

W.Karssemakers,
18-3-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Huisje was prima,ik wil wel wat zeggen betreft restaurant buffet.

Restaurant buffet was beduidend minder of wel slecht.

Ik was er met mijn gezin en 2 kinderen .

Voor de kinderen zeer beperkt keus. Ikzelf heb 4 pogingen gedaan om wat friet te kunnen scheppen deze was steeds op.

Bij de vraag bij een medewerker keuken wat er in een schaal lag ( gerecht) kreeg je als antwoord :” Dat weet ik ook niet”,??

De halve haantje was koud !!

Al met al erg teleurstellend zeker toen we de rekening betaalde !

Ik zou dus nooit meer een buffet kiezen dan maar zelf iets bereiden.

Gereisd met vrienden in maart 2019
Team Limburge Peel, Guest Relations, 20-3-2019

Beste W. Karssemakers,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wat verveldend om te horen dat uw bezoek aan ons buffet restaurant niet naar wens is geweest. We zullen dit dan ook doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Met vriendeijke groeten,

Leuk voor een keertje

Pvls,
17-3-2019
  • Onderkomen8

We hebenn het goed naar ons zin gehad bij de Limburgse Peel. De huisjes zijn heel erg netjes opgeknapt. Zo netjes en schoon heb ik ze nog nooit gezien in CP. De plaza is niet zo heel erg groot, daar zijn we dan ook maar 10 min geweest. Leuke tip voor als je oudere kinderen

mee hebt. Met een hele leuke korting

kan je gaan zwemmen bij Cp het

meerdal. Wij waren voor 4 personen

€34,- kwijt. Ook een aanrader is

pizzeria Amon op 10

min ( met de auto) goede pizza’s en aardige mensen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Leuk vernieuwd park met een goede prijs

Tom van den Brink,
16-3-2019
  • Onderkomen8

De huisjes zijn vernieuwd met nieuwe keuken en apparatuur. Het Market Dome is ook vernieuwd en het huisjespark ziet er netjes uit!

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 20-3-2019

Beste Tom van den Brink,

Dank u wel voor de moeite die u genomen heeft een mooie review te schrijven over uw verblijf in ons Park imburgse Peel. Wij hopen u dan ook weer te kunnen ontmoeten in ons Park Limburgse Peel

Heerlijk genieten 😊

Angela,
14-3-2019
  • Onderkomen8

1 van de parken met minder “sterren”, maar je merkt er niks van! Er zijn iets minder faciliteiten, nog steeds genoeg om je prima te vermaken van jong tot oud. Personeel is echt supervriendelijk! Andere parken kunnen een voorbeeld Namenaar dit personeel. Voordeel was voor ons ook, dat de hond nog mee mag in de plaza. En gelukkig komen hier ook alleen mensen met goed opgevoedde honden en hoor je soms een blafje, maar dit is ook echt alles. Overal in de plaza liggen honden gemoedelijk onder de tafels, de kinderen spelen er op los en ouders relaxen met een drankje... kortom, heerlijk genieten 😊

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 16-3-2019

Beste Angela,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten! We geven de complimenten zeker door. We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen op ons park!

Ik zou het zo weer doen

Petra Van Rijn,
14-3-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

We hebben het super naar ons zin gehad. 2 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 2 jaar.

Voor de deur (huisje 103) ligt een prachtige speeltuin, daarnaast de kinderboerderij. Gelukkig hadden we ook een schep bij ons zodat de kinderen in het zand konden spelen.

Het personeel is oprecht heel vriendelijk en zeer kind gericht.

Het zwembad is (ook zonder wild waterbaan) erg leuk en je kan je hier alsnog uren vermaken.

We zijn in de voorjaarsvakantie geweest en het was opvallend rustig.

Het schijnt dat er in 2018 veel gerenoveerd is, en dat is te zien, zowel in de huisjes als in de plaza. Deze doet niet onder voor andere cp's.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het niet auto luw is (wat ook wel weer een pluspunt kan zijn 😂)

Leuke speelplaatsen voor de kids verspreid over het park.

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 20-3-2019

Beste mevrouw van Rijn,

Dank u wel dat u de moeite genomen heeft een reactie op Zoover achter te laten, dat waarderen we enorm.

We hopen u en uw familie dan ook snel weer op ons park Limburgse Peel te mogen begroeten

Met vriendelijke groeten

Een grote meevaller en echte aanrader!

Jessie,
11-3-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Vaak mijden wij CP ivm de verouderde huisjes. Nu gingen we toch weer ivm de gezelligheid. De huisjes zien er van buiten niet uitnodigend uit, maar eenmaal binnen was het erg netjes. Wij hadden een 4 persoons VIP. De eerste keer op een Center Parks park dat vernieuwd er ook echt helemaal vernieuwd uit zag! Superfijne boxpring bedden met nieuwe softtoppers en veel kussens, zeer nette badkamer, grote tv, nieuwe keuken met nieuw apparatuur, nette sauna, mooi terras... Heel fijn ook dat er geen vloerbedekking meer in de slaapkamers ligt wat in de andere oude parken helaas wel het geval is. De plaza is inderdaad kleiner, maar wel echt gezellig met erg vriendelijk en gemotiveerd personeel. Wij misten alleen een Nonna's, maar daarvoor zijn we naar de buren geweest. Mooie gamehal die er nog nieuw uitzag. Zwembad was ook prima en erg schoon met een mooie glijbaan en zeer schone kleedhokjes. Kortom een hele grote meevaller en echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Prima park, slechte restaurant service

Jacolien,
9-3-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

We hadden 5p comfort cottages vernieuwd. Met daadwerkelijk 5p en 2 honden krap, geen verschoningskussen in het babypakket, box/ledikant wordt als 1 gezien. Knus/gezellig park en vriendelijk personeel. Mooi zwembad voor kleine kinderen, boven 6 jr. weinig uitdaging. Gereserveerd en betaald voor 3 avonden buffet, dit is op dit park zeer beperkt mogelijk en dit geval enkel op woensdag. Di en do konden wij naar het Meerdal voor het buffet maar je wordt wel op kosten gejaagd om op en neer te rijden. Andere optie was A la carte maar dit wilde wij niet omdat wij onze kleine van 1,5 juist gevarieerd wilde laten eten. Het reserveringssysteem op de website zou dit vooraf aan moeten geven, zodat je een keus hierin hebt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
Team Limburgse Peel, Guest Relations, 11-3-2019

Beste Jacolien,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met het buffet restaurant. Wij geven de opmerkingen door, zodat onze collega's hier aan kunnen werken. We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen op ons park.

Helemaal top

Bakkertje,
8-3-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

👍leuk weekend weg gehad met de familie

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super mooie omgeving en een rustig park.

Esther van Aalst - Spies,
7-3-2019
  • Onderkomen9

Een fantastische omgeving om te fietsen en wandelen. Het is ongeveer een uur rijden naar Valkenburg. Waar je even een dagje buitenlandse sferen kunt proeven.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Team Limburgse Peel, Guest Relations, 14-3-2019

Beste mevrouw van Aalst,

Dank u wel voor uw mooie reactie, Wat goed om te lezen dat u het zo fijn gehad heeft op ons park de Limburgse Peel.

Met vriendelijke groeten,

perfect

van den Bos,
7-3-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk, ontzettend genoten van de rust en de natuur(vogeltjes en eekhoorns).

Gereisd met partner in februari 2019
Team Limburgse Peel, Guest Relations, 11-3-2019

Beste Van den Bos,

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u zo genoten heeft. We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen op ons park.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.