Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.1Onderkomen
  • 7.7Activiteiten

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Center Parcs Limburgse Peel is net wat anders dan de andere parken van de keten. Dit is een klein, overzichtelijk park met vernieuwde bungalows. Natuurlijk vind je op de Limburgse Peel een zwembad met golfslagbad en een gezellige plaza. Je hond is hier overal welkom. Ook kun je een potje bowlen of minigolfen. Op de grens van Brabant en Limburg.

2879 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

1940

• 9R.Derksen24-01-2020

Zeer prettig verblijf

Een gastvrij park met vriendelijke medewerksers. Prijs / kwaliteitsverhouding is goed. Aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 10Sanne21-01-2020

Geweldig

Super (kind)vriendelijk In de restaurants, in de bar , zwembad echt overal ! Super toffe orry & friends animatie Maken echt tijd voor de kindjes Een echt thuisgevoel ! Erg proper en alles in het huisje aanwezig wat we nodig hadden Lekker eten

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 9Cindy Marien21-01-2020

Als een tweede thuis

We komen heel graag naar deze centerparcs. Super gezellig en mooi. Altijd genieten. Erg vriendelijk personeel. Huisjes voor ons tip top. We komen elk jaar minstens 1 keer. Ik kijk al uit naar de volgende keer. Doe zo verder!

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 21-01-2020

Beste Cindy,

Wat leuk te lezen dat jullie je zo thuis voelen in ons park! Graag tot de volgende keer, wij kijken er ook naar uit jullie weer te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet, Team Limburgse Peel

• 9Smeets21-01-2020

Dit jaar voor de 4de x 😁

Super park voor met je gezin heerlijk te genieten. Voor de 3de keer oud en nieuw doorgebracht bij Limburgse peel. Altijd een zeer fijne ervaring. Is er iets ze lossen elk probleem groot of klein voor je op. Super personeel zowel in de restaurants als in zwembad en winkels.

• 10Frank21-01-2020

Fantastich

Het was weer gezellig en de bediening is nog steeds vriendelijk

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2020

• 4Laela09-01-2020

Niet zo goed

Roompot is zooooveeeeel beter. Alle activiteiten waren betalend. Dit was bij roompot niet het geval. Service in het restaurant laat te wensen over.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 6Caroline09-01-2020

Niet naar verwachting

Omdat in de omschrijving stond dat de Limburgse Peel recent een opknap beurt had gehad, de huisjes waren vernieuwd e.d. hadden we een huisje geboekt op dit park voor 4 volwassenen en 1 kind van 3 jaar. Het was een comfort huisje nummer 617. Op zich was het een leuk huis, echter veel te klein. Toen we alles uitgepakt hadden, zagen we pas dat het niet goed schoon gemaakt was. De kussens van het bankstel waren vies, de keuken kastjes werden bijeengehouden met plakband, terwijl het recent was opgeknapt. (!). De ramen waren niet schoongemaakt. Je kunt je natuurlijk 'aanstellen' en reclameren, maar ik vind dat dit niet hoort. Als ik ergens een huisje huur, dan ga ik ervan uit dat ze alles van tevoren nakijken en schoonmaken! Het is niet leuk dat je tijdens je vakantie mensen over de vloer krijgt die nog alles moeten herstellen c.q. schoonmaken. Alles moet gewoon in orde zijn, voordat je in het huisje je intrek neemt!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 10-01-2020

Beste Caroline,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.

Het is jammer om te horen dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad bij ons op het park. We doen ons uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken. Fijn dat u dit meteen gemeld heeft en dat we dit voor u hebben kunnen oplossen. Neemt niet weg dat u bij aankomst een schone cottage dient aan te treffen. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen dat u in de toekomst Center Parcs nog eens zal overwegen als vakantiebestemming.

Met vriendelijke groeten,

Team Limburgse Peel

• 9T. Aesseloos09-01-2020

Aangenaam park met zeer goede dienstverlening.

Zeer aangenaam park. Dit was de eerste keer dat wij naar Center Parcs zijn geweest en we hebben hier een heel positieve eerste ervaring aan overgehouden. De bungalow was mooi gerenoveerd en bood voldoende ruimte voor een gezin van 5. Er is voldoende faciliteiten en animatie voorzien: subtropisch zwembad, kinderboerderij, uitgebreid fietspark, speeltuintjes, supermarkt, eetgelegenheden, bowlingbaan. Voor een lang weekend ertussenuit zeker genoeg te doen. Wij hebben 1 x moeten bellen naar de helpdesk omdat de verwarming plots niet meer werkte en binnen de 10 minuten stond er iemand van de technische dienst en werd het probleem onmiddellijk verholpen. Super service! Kortom, dit park is een aanrader voor wie er een lang weekend tussenuit wil met kinderen tussen 5 en 11 jaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10J.Kraan08-01-2020

Zeker een aanrader!

Het is een prachtig park, ons huisje voor 4 personen was mooi ingericht en stond op een fijne plek. Het personeel was heel vriendelijk, zowel in de winkels als de restaurants. Het was een heerlijke plek om de kerstdagen door te brengen.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 10-01-2020

Beste J. Kraan,

Bedankt voor uw beoordeling over ons park.

Fijn om te lezen dat u de Kerstdagen heerlijk heeft doorgebracht op ons park.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Limburgse Peel.

Met vriendelijke groeten,

Team Limburgse Peel

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Familie van der Meijde08-01-2020

Geweldig! Echt een aanrader

In de kerstvakantie een week naar de Limburgse Peel geweest, heel erg leuk park! Huisje was schoon(vip huisje), elke ochtend verse broodjes, ideaal! Zwembad niet super groot maar wel erg leuk, vooral voor kleine kinderen. Genoeg activiteiten ook voor kleine kinderen, minidisco, kinderbingo, knutselactiviteiten. Alles goed geregeld! Met de kerstdagen kwam familie langs en die mochten ook gewoon op het terrein parkeren. Attractiepark Toverland ook vlakbij, ook heel leuk park. Heerlijke week gehad en zeker komen wij nog een keer terug! Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

128 tips over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

• Alice, 26-06-2014

Maria peel, heerlijke routes om te wandelen. 1,5-2 uur. Ligt aan snelheid. Mooie omgeving.

Ga naar het dorpje america, ga naar de bakker daar. Heerlijke lunch en super lekkere vlaaien. Eigenaren zijn super mensen. Z'n service en eten als je daar krijgt krijg je op het park echt niet !!!!!

• Marita, 18-04-2014

Wandelen in groot peel een 20 min rijden

• Fam. Ros, 03-05-2014

Wat wel super was. Is dat je voor de duur van je verblijf een passepartout kan aanschaffen voor Toverland. Dit is slechts 10 minuten met de auto van het park verwijderd. Wij betaalden €104. Waardoor wij met 4 personen 5 dagen toegang hadden tot dit leuke pretpark. Normale toegangs prijs is €24,50 per persoon. Dus dit is echt een goed arrangement die center parcs aanbiedt. Het parkeergeld moet nog wel apart betaald worden en dat bedraagt €7,- per keer.

37 vragen over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

• Romee De Bruijn, 12-07-2019

Ontbijt service

Hoe is de ontbijt service aan het huisje iedere ochtend. En wat krijg je allemaal erbij?

• Debbie, 13-01-2019

Multi-sportveld

Kan iemand mij vertellen of er een multi-sportveld (pannaveldje) aanwezig is? Alvast bedankt voor uw reactie.

Jes, 04-06-2019

Bent u er inmiddels achter of er een voetbalveld is? Zou dit voor zoonlief ook graag willen weten...

• C, 22-06-2018

Kinderstoel

Wat voor soort kinderstoel is er in het huisje en in de restaurants? Als het een stokke triptrap is kan het newborn zitje meememen. Vandaar mijn vraag

Laura Vogelesang, 07-08-2018

In de cottages is dat een "Futura" en in de restaurants Ikea.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Aantal cafés2