Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Limburgse Peel voor je op een rij gezet:

2233 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in het Nederlands

Heerlijke midweek gehad, met schitterend weer!

Jolanda, 20-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Gezellig park, mooi vernieuwd vip huisje met een lekker liggende boxspring

Mooi gerenoveerd huisje..

Ze waren nog bezig met de frites affaires..

Weer hebben ons heerlijk vermaakt.

Was heel rustig op het park.

En hebben weer een parkboeking gedaan voor december maar dan een week! In dezelfde vip cottage.. vriendelijk personeel.

Alleen jammer dat het marketrestaurant savonds niet geopend was.

Hopelijk in december wel..

Is echt mijn favoriet park geworden, en fijn dat de auto bij de cottage geparkeerd kan worden!

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 22-4-2018

Beste Jolanda,

Bedankt voor je review. Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben en dat jullie het volgende verblijf alweer geboekt hebben! Hopelijk blijven we nog heel lang jullie favoriete park.

Groeten, Team Limburgse Peel

Prijs kwaliteit dik in orde! Rustig park!

Elsie, 20-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Prijs kwaliteit was dit een goed park! 3* maar minder duur dan de nieuwere parken. Voor de prijs van een weekend in een nieuwer park, konden wij hier 1 week logeren!

De kindjes waren supergelukkig dat ze veel buiten konden lopen/spelen. Zeer mooie en verzorgde kinderboerderij. Het subtropisch zwembad was groot maar niet zoveel attracties ( 1 grote glijbaan). Verzorgde huisjes. Minigolf, gocarts te huur. Voor ons was dit ok. Rustig park in het groen. De speeltuintjes zijn wat verouderd/klein. Er zijn veel verbouwingen bezig op het park. Grill-restaurant was ok. Mooie streek rond het park.

gezellig en kleiner

depoorter, 19-4-2018
  • Onderkomen8

was rustig en gezellig. We wisten op voorhand dat er werken waren,maar heeft ons niet gestoord. alleen spijtig dat niet alle restaurants open waren. er was 1 niet open omdat er weinig volk was en 1 waar ze aan het werken waren. daar er niet veel volk was, was het leuk in het zwembad met zo weinig mensen.

Een heel leuk en gezellig park om te vertoeven

Wim Loos, 19-4-2018
  • Onderkomen8

Een heel prettig park, huisjes hebben een prachtige ligging doorgaans in de bossen.

Door verspreide ligging van de huisjes is de privacy gewaarborgd.Voldoende ruimte er om heen en ook binnen de huisjes prima geregeld. Aqua Mundo het centrum van het park bevat niet alleen het zwembad maar ook diverse eetgelegenheden, supermarkt, souveniers en kleding. Ook voor de grotere jeugd is er een speelhal (automaten). Ook is er een kinderboerderij wat de moeite waard is deze te bezoeken. Er is fietsverhuur, minigolf wat erg goed is onderhouden. Daar ze het park aan het renoveren zijn merk je hier niets van. Wij hebben er een aangenaam verblijf gehad en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader.

Beste Wim Loos,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review, wij waarderen de tijd en moeite die u hiervoor genomen heeft. fijn om te lezen dat u verblijf naar wens is geweest en dat u geen overlast heeft gehad van de verbouwing, dit proberen wij ook tot een minimum te beperken. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten op ons park in de toekomst.

Met vriendelijke groeten, Team Limburgse Peel

Komen graag nog een keer terug

Florian, 19-4-2018
  • Onderkomen8

Het is een mooi park wat

momenteel gerenoveerd wordt, maar hier merk je nauwelijks wat van.

Tijdens ons verblijf wat het erg rustig. Restaurants waren gezellig en het eten was van een goede kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk.

Paula lambert, 18-4-2018
  • Onderkomen8

Het verblijf was heel goed, van de service en de vriendelijk van het personeel zijn we heel tevreden.

Beste Paula,

Fijn dat u deze review heeft geplaatst op Zoover. Leuk om te lezen dat u het personeel als vriendelijk heeft ervaren. Dit vinden wij ook heel belangrijk. Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park.

toch een aanrader.

fam Dubois, 17-4-2018
  • Onderkomen8

De vernieuwde Bungalow was mooi. Jammer voor de kinderen geen Wifi.

het was er zeer rustig. voor iets grotere kinderen mag het iets meer zijn.

Er waren wel renovatiewerken en daarom was het niet zo leuk om iets te gaan eten.Maar toch begrip daarvoor.

1 van de leukste verblijven in center parcs

Mariëlle, 17-4-2018
  • Onderkomen7

Een net park met zeer vriendelijke medewerkers. Er is veel groen aanwezig op het park. Voor jonge kinderen (tot 10 jaar) zijn er voldoende activiteiten voorzien. Ook het zwembad is voldoende uitdagend voor hen.

Het park is sterk aan het renoveren maar dat heeft ons niet gestoord tijdens ons verblijf. Het feit dat je je auto kan parkeren in de buurt van je cottage vonden we een voordeel.

Beste Mariëlle,

Hartelijk dank voor de review die u geplaatst heeft op Zoover. Leuk om te lezen dat u genoten heeft op ons park. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in de toekomst.

met vriendelijke groeten, Team Limburgse Peel

Rustig park

Helma, 11-4-2018
  • Onderkomen7

Het park wordt op dit moment gerenoveerd. Maar daar hebben wij niks van gemerkt.

Dikwijls geweest nu zal het een tijd duren.

Verelst, 10-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij zijn 2x buffet gaan eten dat zeer uitgebreid en lekker was.

Bungalow was proper maar wel aan renovatie toe ook het keuken gerief.

Min punt; wij zijn in paasweekend geweest veel jonge Engelse sporters kwamen daar slapen

wat gepaard ging met veel nachtlawaai en gebonk op de deuren.

Team Limburgse Peel, Guest Relations, 11-4-2018

Beste Verels,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. Wij zullen uw feedback delen met de betreffende afdelingen. Wij hopen u in de toekomt nog eens te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten, Team Limburgse Peel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel scoort een 7.66 uit 10 op basis van 2240 reviews.