Hotel City Stadskanaal

113 reviews over Hotel City Stadskanaal

• 2018
    6Daisy Kilian04-11-2018

Zeker geen 4 sterren waard

Met een bon zijn we naar dit hotel gegaan. Prima ligging met bioscoop en theater op 100 meter afstand. Hotel zelf is zeker geen 4 sterren waard. Kamer is ruim maar vloerbedekking is vies en er zaten nog schroeven in de muur van iets wat er ooit had gestaan. Ook in het hotel zelf was het viezig. Veel vlekken op vloerbedekking en muren. Wij zaten op de 3e verdieping en daar stonk het continue naar de rook. Dit ook gemeld bij receptie maar werd niet veel mee gedaan.

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

9Fam. Tas / Pijnacker17-09-2017

Top hotel

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede (stevige) bedden, goed ontbijt. Zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Tom J.25-08-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel

De medewerkers willen je echt helpen. Aarzel dus niet je wensen kenbaar te maken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Peter van Linden04-08-2017

Prima hotel

Kamer was netjes, personeel zeer vriendelijk en alert. We zaten buiten op het terras en vlakbij zaten 2 zeer verliefde mensen. Ze waren zo verliefd dat het een beetje gênant aan het worden was. Een medewerkster van het hotel was het ook opgevallen en sprak het koppeltje aan met de woorden "Mijnheer en mevrouw, we verhuren ook kamers hoor". Pats die was raak. Personen verontschuldigde zich en waren binnen het kwartier vertrokken. Wat hebben we er met de medewerkster nog om gelachen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Familie Rossel30-07-2017

Super Hotel

Gezellig, knus hotel. Mooie kamers met supet fijne bedden. (Nog nooit zo lekker geslapen in een hotel dan hier)Vriendelijk personeel waar service hoog in het vaandel staat. Echt een super schoon hotel. Wij hebben als gezin met 2 jongens (13 en 9 jaar) genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Patrick21-07-2017

leuk hotel en personeel

• personeel,kwaliteit
    • geen

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Emiel19-05-2017

Een hotel met luxe kamers en aardig personeel

Klantvriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid en een lekker ontbijt.

Zakelijk gereisd in mei 2017

• 9Harry Brakel13-05-2017

Goede luxe, prima eten en uitermate gastvrij!

Het hotel biedt een prima uitvalsbasis voor Drenthe en Groningen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8T08-12-2016

Aanrader

Je wordt uitstekend verzorgd in dit hotel. Wij hadden een gewone kamer voor één nacht. Er zit een minibar in met verschillende koude dranken. Ook heb je een koffie/thee apparaat (misschien handig om extra koffiecupjes/theezakjes mee te nemen). Er liggen een aantal snacks klaar (zoals chips, chocolade). Dit zie je tegenwoordig niet vaak meer in hotelkamers. Zeker niet voor deze prijs. De kamer was groot, schoon en ziet er leuk uit. Er zit een tv, airco en verwarming in de kamer.

De minpunten waren, dat het te warm in de kamer was. We hadden de ramen open gezet, maar dit hielp niet veel. Om de hele nacht met airco aan te slapen, is ook niet erg gezond. De bedden zitten niet aan elkaar vast, dit is niet zo fijn voor een koppel dat samen slaapt. De douche bevindt zich in het bad, dit is een minpunt voor oudere/lichamelijk beperkte mensen. Die kunnen hier niet in of uit komen.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Al met al een prima hotel!

Gereisd met partner in december 2016

• 7Hotelletjes24-07-2016

Redelijk tot prima hotel.

Zaterdagochtend aangekomen en mochten direct al naar de kamer. Officieel pas in de middag, maar de kamer was al opgeruimd. De kamer was redelijk schoon, maar net als randjes en lampenkappen waren wel stoffig. Erg heet in de kamer, dus een losse airco aangezet. Ventilator aan het plafond was kapot. Paar uurtjes naar Groningen geweest (45 min rijden). Eenmaal terug nog niet veel koeler op de kamer. Uiteindelijk was de nacht langer dan gedacht. Heel heet op de kamer, matras wat niet lucht want je laken was nat terwijl je zelf niet echt zweette en luidruchtig buiten. Ramen moesten we wel open houden zodat er kou naar binnen zou komen. Toilet ook lek, dus om de seconde hoorde je gedruppel.

Gereisd met partner in juli 2016

12 tips over Hotel City Stadskanaal

• ha-ad, 02-11-2013

Het hotel is een goede uitvalsbasis om in de omgeving te toeren, met de fiets of met de auto.

• Annelies, 19-09-2013

Stadskanaal is gunstig gelegen voor een fietstochtje naar bijvoorbeeld Bourtange en de mooie omgeving.

• Henny en Peter, 27-08-2012

Met de stoom of dieseltrein van Stadskanaal naar Veendam of Musselkanaal. Er is ook een spoorwegmuseum bij. Erg leuk.

0 vragen over Hotel City Stadskanaal

Hotel City Stadskanaal info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald