Géén boekingskosten

De Watermolen

NederlandGroningenOpende

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Watermolen voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 836 reviews
+73/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 836 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 9.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping De Watermolen (Opende) is een plek waar zowel rustzoekers als gezinnen het fijn vinden. Het is een goed onderhouden camping en altijd schoon. Jong en oud heeft veel waterplezier in het zwemmeer. In de bistro kan je af en toe lekkere pizza’s eten. De omgeving is perfect voor natuurliefhebbers, maar ook met kinderen zijn er leuke uitstapjes in de directe omgeving.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

836 Reviews over De Watermolen

• 10Famillie Dijkstra13-09-2022

Alles klopt aan deze camping! Goede sfeer en team!

Deze camping heeft echt een hele fijne sfeer: natuurlijk, overzichtelijk, vriendelijk en goed verzorgd. Ramona, Andre en hun team dragen bij aan deze sfeer en zorgen ervoor dat alles goed is verzorgd. Alles schoon, het terrein wordt heel goed onderhouden en in de bistro kun je heerlijk (binnen en buiten) zitten en wat eten of drinken. Leuk ook, de activiteiten die worden georganiseerd. Knutselen, dansen etc. voor kinderen en een aantal keren een bonte avond voor iedereen. Je hoort het verkeer wat op de velden die grenzen aan de weg, meestal is dit niet storend. Het zwemmeertje is perfect! Mooi overzichtelijk, goede waterkwaliteit en wat leuke speelgelegenheden voor (vooral) de kinderen. De watermolen is echt een heerlijke camping en klopt voor ons in alles - we hebben hier in 2022 een heel seizoen gestaan.

• 10L H04-09-2022

F A N T A S T I S C H

Heerlijk een paar dagen genoten van de gastvrijheid van André en Ramona en hun team. We verbleven in een van de safaritenten, die werkelijk fantastisch was! Zo compleet!! Heerlijk gegeten in de bistro en gezwommen in het heerlijke, blauwalg vrije, zwemmeer!! Als september het nog toelaat komen we zeker nog een dagje terug om te zwemmen.

• 10J.A Hakvoort04-09-2022

Optimaal genoten op deze prachtige camping

Er zijn geen minpunten wat mij betreft. Oké, een verbeterpunt. Wifi signaal kan beter en gratis zou fijn zijn, maar verder veel lof. Leuke animatie voor de kinderen. 2x in de week super lekkere pizza's uit eigen steenoven, waar de kinderen kunnen kijken Andere gerechten van de kaart zijn ook van goede prijs/kwaliteit. Ruim opgezette plekken. Mooie speeltoestellen. Heerlijk meer om in te zwemmen. Waterstand was door de droogte wat lager dan normaal en hierdoor voor de kleintjes wel snel diep. Maar met zwembandjes ook voor hen fijn. Mooi opblaasbare parcour voor jong en oud in het midden van het meer en een toffe waterbaan, die van een heuvel tot in het meer gaat. Je kunt hier met band of luchtbed super hard vanaf. "Echt vet" Goed opgeleid, prettig en enthousiast personeel. Goede service en schoon sanitair. Ik kan echt ieder gezin met kinderen deze camping aanraden.

Wij komen zeker terug.

Warme groet,

Fam. Hakvoort

• 10Jan en Angela27-08-2022

Maximaal genoten

7 prachtige weken gehad op deze sfeervolle en ongedwongen camping. De eigenaren en het personeel stralen enthousiasme, vriendelijkheid en betrokkenheid uit, dat voel je overal in terug. Voor kinderen is er van alles te doen maar niets is geforceerd, dat maakt het ook voor mensen zonder kinderen een heerlijke camping. Het campingterrein is groot met ruime kampeerplekken, het sanitair is altijd schoon en netjes. Het zwemmeer, de pizza avonden, de heerlijke cappucino en softijsjes, een aantal leuke huuraccommodaties, de omgeving en gezellige campinggasten maken het helemaal af. Kortom voor ons heeft deze camping alles wat een mens zich kan wensen voor een ontspannen vakantie, een absolute aanrader.

• 10Jeroen Rombout25-08-2022

Super!!

Voor het tweede jaar op rij naar deze geweldige camping geweest op het natuurkampeerterrein. De sfeer is top en zeer relaxed. Alles op de camping is goed onderhouden en bijgehouden. De toiletgebouwen worden meerdere keren per dag nagelopen en zijn daardoor zeer schoon. Elke jaar werkt er weer een top team welke je een echt vakantie gevoel geven. Geen mega grote animatie, maar gewoon precies goed en voor alle leeftijden wat wils. Ook de pizza's zijn een echte aanrader. Bij thuis komst moesten we echt weer even acclimatiseren, waarbij de kinderen echt heimwee hadden! Wij stiekem ook wel een beetje(veel). Of te wel een echte aanrader en we gaan zeker weer terug komen!!

• 10Prescilla25-08-2022

Nog steeds aan het genieten!

Voor het tweede jaar op rij met onze tent op het Natuurveld van Camping de Watermolen geweest. Dat veld biedt de heerlijke chaos van het loslaten van uitgezette plekjes, dat in combinatie met de gezellige verlichting 's avonds, ruimte biedt aan spontane kennismakingen bij het afwassen, bij de kampvuurtjes of tijdens het Koningsspel spelen. Ook de kinderen (11&13) hadden al snel vanaf het moment dat ze hun ogen open deden totdat ze die weer dicht dikke pret met de andere kinderen (7-19 jaar) op de camping. De outdoor activiteiten georganiseerd door Echt Outdoor maakte de pret compleet! 's Avonds zodra het kon genieten van de steenovenpizza's en het heerlijke softijs maakt dat onze tieners nu alweer smeken om volgend jaar wéér naar De Watermolen te gaan. De leuke herinneringen op Instagram maken het nagenieten gemakkelijk en de kans dat we ons volgend jaar ook weer onderdompelen in dit warme bad groot. Wat een topteam op deze camping!

• 10Leon K.23-08-2022

Fantastische vakantie op super complete camping!

Onze minivakantie op camping De Watermolen was geslaagd, het ontbrak ons nergens aan! Heel betaalbaar en schone en moderne faciliteiten. Een aantal keer per week worden er verse pizza’s gebakken in een echte steenoven, de pizza met gorgonzola en bacon is een echte aanrader! Personeel is professioneel en tegelijk zeer benaderbaar en altijd in voor een praatje! Er zijn allerlei activiteiten te doen in de directe omgeving van de camping, wij hebben onder andere een bootje gehuurd in Earnewâld.

• 10René21-08-2022

Fantastische camping! Echt genieten!

Voor de derde keer op deze camping en wat hebben we weer genoten! De kinderen nauwelijks gezien, heerlijk Zwemmeer, leuke veldjes, uitstekend sanitair en leuke animatie! Verse broodjes, plates, en dan die overheerlijke pizza’s zijn samen met zeer vriendelijk en toegankelijk watermolenteam een echte aanrader!

• 10Elke19-08-2022

Grandioos!

Al meerdere keren hebben wij gekampeerd op camping de Watermolen. Dit jaar vertrokken wij na 3 weken met een lach en een traan. Wat hebben wij GENOTEN. We hebben heimwee nu wij weer thuis zijn. De sfeer, het meedenken, serieus maar ook bakken humor! Dit jaar hebben wij ook weer ervaren als samenspel tussen campinggasten en campinghouders/medewerkers. Een soort combinatie die geweldig op elkaar aansluit en waardoor iedereen enthousiast wordt. De Outdoor activiteiten zijn een mooie aanvulling op de andere activiteiten. Zeker ook voor meegaande tieners. Suppen, skimboarden enz. De soms koude nachten ingaan met voorafgaand een vuurtje is heerlijk. Sanitair gebouwen zeer prettig, schoon, ruim, overzichtelijk. De camping wordt goed onderhouden en ligt middenin de groene natuur. Het meer is een magische plek, schitterend! Kortom: een grandioze camping, zowel de plek als het gehele team.

• 10Marieke19-08-2022

Wij komen terug :-)

Superleuke camping! Hele fijne sfeer. Wij hebben 3 fantastische weken gehad door de gezelligheid, waarbij (bijna) iedereen een praatje maakt met elkaar zonder opdringerig te zijn. Schoon sanitair met heerlijke douches en leuk dat je nog met een vuurkorf zelf vuur mag maken (was net voor de droogte).

De kinderen lagen veel in het zwemmeer en wij genoten van het terras en de zelfgemaakte pizza's. Ook een goede camping als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, er is zoveel moois hier!

Camping De Watermolen info

Camping-informatie