Camping De Watermolen

• 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Watermolen (Opende) is een plek waar zowel rustzoekers als gezinnen goed zitten. Het is goed onderhouden en altijd schoon. Jong en oud heeft veel waterplezier in de zwemvijver. In het restaurant is het altijd gezellig en kun je lekker eten. De omgeving is perfect voor natuurliefhebbers, maar ook met kinderen zijn er leuke uitstapjes.

708 reviews over Camping De Watermolen

• 10Bob Zijlmans02-01-2020

Super toffe Safari tent aan het water met lekkere bedden en top service van het team van de Watermolen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2019
    10Sander31-12-2019

2 weken heerlijk genoten op de Watermolen!

Twee weken met de tent op de Watermolen gestaan met gezin (kinderen van 14 en 7 jaar). Heerlijk genoten van de ruime camping, goede sfeer, heerlijke pizza's en mooie zonsondergangen op het terras. Lekker zwemmen in het zwemmeer een savonds een vuurkorf bij de tent. De sfeer en gemoedelijkheid zorgen er voor dat je binnen no time tot rust komt. Vakantie vieren zoals het hoort!

• 10Fam Nieboer30-12-2019

Volgend jaar weer!!!

Wat een leuke camping!! Echt, zoek je een leuke camping voor het hele gezin, ga hier naartoe! We waren in juli en augustus 2 weken met onze kinderen op vakantie bij De Watermolen. De kinderen waren vooral buiten met vriendjes te vinden, aan het knutselen en als hoogtepunt de grote playbackshow. Geen massale toestanden, echt onwijs gezellig. Regelmatig met andere ouders genoten van een bak koffie of drankje 's avonds bij het vuurtje op het terras van de bistro. Veel gezwommen in het zwemmeer en gefietst in de omgeving. Heel netjes sanitair, safaritenten was top. En de mensen, echt heel vriendelijk en leuk! We hebben voor volgend jaar al drie weken gereserveerd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10N. van Montfoort29-12-2019

Prachtige zeer goed onderhouden camping! Super gastvrije camping eigenaren die er alles aan doen om hun gasten een fantastisch verblijf te bezorgen! Er wordt veel voor kinderen georganiseerd en overal wordt rekening mee gehouden, alles kan, niks is te gek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Nanda van Bruggen29-12-2019

Geweldige camping! Fantastisch personeel!

Heerlijke week gehad met mijn dochter en een vriendinnetje in een blokhut! André en Ramona zijn zo gastvrij en zo goed bezig om het de gasten naar de zin te maken, echt geweldig! De kinderen hebben de tijd van hun leven gehad tijdens de vele animaties die er deze week waren! Het animatieteam maakte van bijna elke dag een feestje. En als er iets is waar je hulp bij nodig hebt, staan ze gelijk voor je klaar! Ik kom hier zeker terug!

• 10Fam. Mulder29-12-2019

Fantastische camping voor het hele gezin.

We verbleven in augustus op de camping. Het zwemmeer is geweldig voor de kinderen. In de avond heerlijk kunnen genieten van de vers gebakken pizza’s uit ze pizza oven.

• 10John29-12-2019

Camping De Watermolen, geweldig !

Onbekend maakt onbemind dachten wij. Maar niets is minder waard, het tegenovergestelde is bij deze camping het geval!!! Wat een prachtig uitzicht op de pingo en last but no least: eigenaren en personeel waren/zijn meer dan klantvriendelijk en behulpzaam. Hulde!!! Wbt sanitair wat we erg belangrijk vinden: prima. En....we komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Joy29-12-2019

Geweldig!

Met oma een rondje gelopen over de mooie camping, in de prachtige natuur. Hier kom je helemaal tot rust. Daarna op het terras gezeten, genietend van het zonnetje! Het was pizza avond : de lekkerste pizza's worden vers belegd en dan in een steenoven (pizza oven) bereid. Heel leuk personeel! Echt heerlijk gegeten en nog een lekkere zomeravond beleefd (bij het kampvuur).

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Bas koster29-12-2019

Fantastische camping op een geweldig gelegen

Verbleven in 1 van de 3 waterhuisjes op camping de watermolen, fantastische plek om heerlijk tot rust te komen. Camping heeft alles wat je nodig hebt en is van alle gemakken voorzien. Kinderen vermaken zich top de camping, en als de kinderen het leuk hebben...

• 10Saskia28-12-2019

Heerlijk genoten, zowel ouders als kinderen!

We waren met klein baby’tje en kleuter even een weekje ontspannen, heerlijk gehad! Kleuter kon volop buitenspelen en wij heerlijk ontspannen op terras met zalige koffie! S avonds met z’n allen pizza eten, top! Iedereen is supervriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie liggen leuke tips voor uitjes in de omgeving bij minder weer. Heerlijke week gehad, komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

6 tips over Camping De Watermolen

• rob en carolien, 29-05-2012

Het blote voetenpad is een aanrader en wij hebben nog lekker een middagje kunnen zeilen op het leekstermeer.

• Jasper1970, 01-08-2013

Je kan op vrijdag en zaterdag avond eten op het terras, de kaart ziet er goed uit de prijs ook. Wijzelf zijn er echter niet aan toegekomen.

• Fred, 09-07-2012

Wanneer je kinderen zich vermaken is je vakantie al voor 50% geslaagd, hier zullen kinderen t/m 12 jaar zich uitstekend vermaken dus die 50% is al binnen. De andere 50% is ook binnen zodra je ziet waar je terecht bent gekomen, ruimte, rust, netheid en prachtige plaatsen. Een absolute topcamping.

0 vragen over Camping De Watermolen

Camping De Watermolen info