Camping De Watermolen

575 reviews over Camping De Watermolen in het Nederlands

uiterst vriendelijk en verzorgd

Ans en Hugo Dekker
10-6-2018

rust, ruimte, vriendelijke mensen, betaalgemak met pasje, mooi meer, fraaie receptie en bar, mooie zitbanken buiten bij restaurant , ruime comfortplaatsen met water en afvoer, autovrij terrein met liefde en zorg mooi gehouden, leuk speeltuig voor kleine kinderen, heerlijke verse broodjes, (en probleempje met ganzen in het strandmeer is opgelost!)

Komen zeker weer terug!

Lilian
5-6-2018

Perfecte camping ook voor honden aan heerlijk zwemwater, met ruime plekken, schoon sanitair, heet water en gezellige en lekkere horeca gelegenheid met heerlijke zelfgebakken pizza’s.

Een 5-sterrencamping, met zwemmeer

Andrea
      5-6-2018

We zitten nu al 1,5 week op deze camping en we hebben al 2x bijgeboekt voor een paar nachten. Het bevalt namelijk zo goed. Mijn man en ik zouden de noordelijke provincien gaan ontdekken. Maar dat gaat ook goed vanaf De Watermolen. Dus we veranderen niet meer en blijven op deze rustige groene camping, met erg schoon sanitair!

Douchen gaat via een pasje. Ook vaker achter elkaar. Werkt goed. En daarnaast kan je ook de broodjes en de koffie's er mee afrekenen. De portemonnee blijft verder in de caravan. Fijn systeem.

Ik ben een fanatieke zwemmer en ga elke ochtend even in het meer (22gr), met veel vogelgezang om me heen. Daar geniet ik van. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, niks is ze teveel.

Voor ons is dit een 5-sterren waard. En dus een verdiende 10.

Tip: huur een fiets bij de receptie en haal een paar fietsroutes bij de receptie. Het is allemaal erg begroeid en groen hier.

Ook een dag bij Eernewoude gefietst.

We hebben een aantal aanbieders voor De Watermolen voor je op een rij gezet:

Plekje voor volgend jaar is weer geboekt....

David Groen
        3-6-2018

Super genoten van deze fijne verzorgde camping. Hartelijk ontvangst en goede verdere zorgen. Pizza heerlijk. Schoon sanitair. Op ieder veld een speel aangelegenheid voor de kids. Nogmaals super genoten.

Prijs-kwaliteit verhouding goed

Loes
        2-6-2018

Wij hebben een prettig verblijf gehad op deze karaktervolle groene camping. Het sanitair is vrij basic, 4 minuten douchen vonden wij erg kort. Er zijn in totaal 4 damesdouches, 4 herendouches en 4 afwasplaatsen, dit lijkt ons erg weinig als de camping vol staat.

De vele tienen uit de overige reviews konden wij en andere aanwezigen ten tijde van ons verblijf niet plaatsen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Fijne camping!

Loes
        30-5-2018

Fijne camping. We waren hier met Pinksteren met onze kinderen van 5 en 9. Zij wilden nog lang niet weg na ons kampeerweekend op deze camping. Ondanks dat de camping zo goed als vol stond, was de sfeer rustig en prettig. Dit gold ook voor het campingpersoneel. En inderdaad de pizza’s: echt een aanrader!

I'll be back!

Bettina Hummel
        28-5-2018

Stonden voor het eerst met de caravan op deze camping. Werden allerhartelijkst ontvangen. Mooie ruime plek met eigen elektra en water. Camping voor jong en oud, met of zonder hond. Keurige schone toiletgebouwen. Heerlijke pizza avond georganiseerd en gebakken door de eigenaars zelf in een heuse houtoven!!! Een ervaring op zich en zo lekker.

Ik kan geen minpunt bedenken, alleen ga zo door en we hebben al voor vlgd jaar geboekt!

Fantastisch en we komen terug. Dit jaar nog.

Jitse J. Bergsma
        28-5-2018

Eigenlijk valt er niets te vermelden als niet goed. Ons Hemelvaartweekend was perfect.

Daar waren de eigenaren en de rest van het team zeker debet aan. Wat een vriendelijkheid.

Zowel de ontvangst als wel gedurende het hele weekend.

Ook het restaurant/bistro gedeelte was perfect.

De kwaliteit / prijs verhouding was uitstekend.

Zelfs een storing in een boiler van een toilet-/douche gelegenheid werd heel soepel en snel met een lach opgelost.

Heerlijke plek!

hilda siebenga
        25-5-2018

Wat een fijne camping! Een oase van rust maar genoeg te doen, zowel op de camping als in de omgeving. De kinderen vermaken zich volop bij het meer en in de ruime speeltuin. Veldjes zijn netjes en autovrij en bijna allemaal voorzien van een speelgelegenheid. Ontvangst en serivce zeer gastvrij. Kortom een aanrader!

Super

Anneke Penninga
        23-5-2018

Een fijne camping om naar toe te gaan. goed verzorgde velden. schoon sanitair en de gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. je geniet hier van de mooie natuur.

Voor de rustzoekers en gezinnen met kinderen in dit mooi stukje Groningen is deze camping aan te raden. Wij komen zeker weer terug .

We hebben een aantal aanbieders voor De Watermolen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watermolen in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Watermolen scoort een 9.51 uit 10 op basis van 582 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: