Camping De Watermolen

609 reviews over Camping De Watermolen in het Nederlands

Zalig

Mario
15-8-2018

Camping de Watermolen is een heerlijke camping waar men heerlijk tot rust kan komen en genieten. Er hangt echt een sfeer van alles kan maar niks hoeft. Ook is er genoeg te doen voor de kleintjes! Het personeel is super attent en kent door de niet te grote omvang ook bijna iedereen bij zijn naam waardoor je je heerlijk thuis voelt! Kortom Gewoon genieten en echt vakantie

Geweldig

Brigitte Risstrom
15-8-2018

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad. De kinderen hebben het zo naar hun zin gehad met de spelletjes en in het zwemmeer. En dus hadden wij de ouders het ook heerlijk en relaxed! Leuke fietstochtjes en een lekker wijntje en een zelf gemaakte pizza op het terras. Mooie natuur om ons heen en gezellige mensen om ons heen. Schoon sanitair, heerlijk.

Wederom fantastisch!

Fam van den Bogaard
11-8-2018

Voor het tweede jaar op een rij een fantastische vakantie gehad op de watermolen. Wat een heerlijke camping! Niks moet en alles kan. Tot voorheen is het voor ons gezin altijd zoeken geweest naar een camping waar al onze kids het naar hun zin hebben gezien hun verschillende leeftijden. De kleintjes hebben zich heerlijk vermaakt in de verschillende speeltuinen, tijdens de piep-in, en de minidisco. De oudste kon zijn fantasie geheel los kon laten in de prachtige natuur en het zwemmeer met de vele andere kids! En papa en mama? Die konden heerlijk genieten van o.a de rust maar ook de super lekkere koffie, wijntjes, en pizza's op het mooie en sfeervolle terras.

Andre, Ramona en hun team snappen wat gastvrijheid is! Wij komen volgend jaar zeker ook weer terug, en kijken daar nu al naar uit!

Frank
11-8-2018

Wat is er niet goed op de Watermolen?! Dit jaar weer terug geweest en dat gaat nog wel een keer gebeuren.. top voorzieningen, heerlijk zwemmeer en een fantastisch team dat er alles aan doet om je een heerlijke tijd te bezorgen!

Judith
10-8-2018

Wat een fijne plek! Gezellige veldjes met speeltoestellen, mooie zwem- en visvijver, schoon sanitair met muziek en een fijn terras om een praatje te maken met goede koffie of om een heerlijke zelfgemaakte pizza te eten. Het team is fantastisch, heel persoonlijk en enthousiast! Zeker voor herhaling vatbaar!

Noord boven Oost

Natascha
10-8-2018

Wat een fijne camping is dit! In de vakantie zijn wij normaal te vinden in het verre Oosten, op zoek naar nieuwe ervaringen, en mooie omgevingen. Omdat onze jongste nog geen jaar is, besloten wij echter deze vakantie naar die ene camping in Opende te gaan. Meerdere keren op rij verkozen tot de beste? Nou geen woord is gelogen. Ons verblijf was in de watervilla. Top chalet. Van wasmachine tot tequila shotglaasjes. Alles was aanwezig. En was je vergeten iets van huis mee te nemen, dan had Ramona een 'wonderkast'! Nou, wonderen werden hier zeker verricht. De lekkerste ijscappuccino, heerlijke authentieke pizza's, borrelen aan het kampvuur, en zo kan ik wel 1000 woorden volmaken. Maar laat me vooral niet de kinderanimatie vergeten. Aan het fantastische zwemmeer en in het op het terrein gelegen stuk bos. We hebben het verre Oosten en de nieuwe ervaringen zeker niet gemist hier in het hoge noorden :)

Fantastische camping. Pareltje in Groningen

René, Krista en Aniek
10-8-2018

Heerlijk ontspannen op deze prachtig gelegen camping in Zuid-West Groningen. Gezellige, niet te grote kampeervelden met ruime plekken. Leuke speeltoestellen en zandbakken voor de kinderen en een fantastisch zwemmeer. In de omgeving is genoeg te beleven: leuke stadjes, water, bos en het blote voetenpad is zeker een aanrader. Het team van de camping is supervriendelijk, enthousiast en weet op een ongedwongen manier de juiste sfeer te creëren, met oog voor detail. Sanitair is top in orde, ook midden in het hoogseizoen en als klap op de vuurpijl weet Patrick de kinderen uitstekend te vermaken met leuke activiteiten. Onze dochter van 6 heeft " de leukste vakantie ooit" gehad. Ons principe is normaal... ieder jaar naar een andere camping, maar soms moet je van je principes afstappen. André en Ramona en overige medewerkers, ga vooral door met jullie prachtige concept. Dan komen we zeker weer een keer genieten op deze parel in Groningen.

Heerlijke plek met vriendelijke mensen.

S. Coster
10-8-2018

Wat een heerlijke weken hebben wij weer gehad op de Watermolen. Prachtige plek, kindvriendelijk zonder te overdrijven en een super vriendelijk team. Dank jullie wel!

Ja echt, een 10!

Taco
9-8-2018

In een woord een geweldige camping! Vakantie zoals vakantie bedoeld is. Omdat alles perfect verzorgd is kun je alles loslaten en hoef je alleen maar te genieten van het zwemmeertje, vuurtje bij je tent, warme broodjes 's morgens of een lekker bord eten bij de bistro van da camping! En natuurlijk zijn de primaire voorzieningen top bij een camping met deze score! Het eigenaarsstel André en Ramona en hun betrokken team doen er vanuit hun passie alles aan om het JOU naar je zin te maken!

Een superfijne camping voor jong en oud!

Adinda Bult
8-8-2018

Een heerlijke camping! Superfijne beheerders en personeel. Schone toiletvoorzieningen en een leuk zwem-/vismeertje. Bij de bar en het restaurant word je altijd vrolijk verwelkomt voor een ijsje🍦, drankje🍷 of zelf gebakken pizza’s 🍕Ook voor kinderen is er elke dag genoeg te beleven en elke dag is er wel een leuke activiteit. Wij komen zeker terug! 👍🏼🏕

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watermolen in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Watermolen scoort een 9.55 uit 10 op basis van 617 reviews.