Géén boekingskosten

Camping De Watermolen

NederlandGroningenOpende

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Watermolen voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 812 reviews
+137/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 812 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 9.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping De Watermolen (Opende) is een plek waar zowel rustzoekers als gezinnen goed zitten. Het is goed onderhouden en altijd schoon. Jong en oud heeft veel waterplezier in de zwemvijver. In het restaurant is het altijd gezellig en kun je lekker eten. De omgeving is perfect voor natuurliefhebbers, maar ook met kinderen zijn er leuke uitstapjes.

814 Reviews over De Watermolen

• 10Johanna met man en kinderen…06-05-2022

Even een heel lang weekend weer als vanouds!

Even een aantal dagen weg in de meivakantie met de kinderen… Kinderen kunnen niet wachten en zijn direct op zoek naar vriendjes, wat een heerlijkheid. Lekker spelen .. de hele dag . In de speeltuin en rond het zwemmeer zijn ze sowieso te vinden.. Vandaag vrijdag weer een heerlijke zon, gezellig op de velden en vanavond weer de heerlijke ambachtelijke hout gestookte oven pizza’s gegeten. Deze dagen zijn weer een fantastisch begin van de zomer ‘ 22 In de grote vakantie komen we zeker terug. De kinderen verheugen zich dan ook weer op het animatieteam, die dan dagelijks klaarstaat met toffe spellen……..

• 10Ans23-09-2021

Genoten.

Wij hebben twee weken gekampeerd op de camping en enorm genoten van de ruimte, het heerlijke eten, en de service. In de buurt kan je heerlijk fietsen en wandelen met de routes die ze aanbieden bij de receptie. De bistro bied erg veel eetmogelijkheden. Vooral de pizza's die ze maken zijn zeker aan te raden! Wij hebben ook erg genoten van het vrolijke en vriendelijke personeel. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam de Jong22-09-2021

Kunnen niet wachten tot volgend jaar!

Hele mooie, leuke, gezellige camping. Ruim opgezet met enorm gaaf zwemmeer. De kinderen hebben zich enorm vermaakt met de animatie die een paar keer per dag iets organiseert. Het eten was echt fantastisch! Heerlijke pizza's die voor je neus in een steenoven werden gebakken. Erg gezellig! Het personeel en de eigenaren zijn erg vriendelijk en enthousiast. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Fam Doedee13-09-2021

Genoten

We hebben genoten van de rust, de sfeer, het vriendelijke personeel, de verse pizza's, het zwemmeer, de speeltuin, het schone sanitair. Kleinschalige, gemoedelijke camping waar je de kinderen met een gerust hart alleen rond kan laten lopen ( beetje afhankelijk van de leeftijd uiteraard ). Fijn dat de camping autovrij is. Om je boodschappen te vervoeren vd auto naar de camping plaats zijn er makkelijke bolderkarren beschikbaar. Tevens genoeg om je te vermaken in de omgeving vd camping. We voelden ons er snel thuis en komen vast nog eens terug. P.s er zijn ook hele leuke verhuur accomodaties. Wat ik zelf iets minder prettig vond was de weg naast de camping, maar 's-nachts is het heerlijk stil

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Marlies08-09-2021

Leuke camping voor jongere kinderen

De camping is erg leuk, mooie velden met speeltoestellen, zwemwater met een strandje en belangrijk: autovrij. Het personeel is vriendelijk, het sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt en er wordt animatie verzorgd. Wij waren op deze camping met onze zoon van 2 en dochter van 15. Voor de kleine man was er genoeg vertier, voor de puber was er eigenlijk niet veel, er werd niets georganiseerd voor de wat oudere jeugd. Al met al een mooie camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Hugo de H.07-09-2021

Wat een plek! En wat een tent! 10+

We waanden ons op verschillende werelddelen. De waterlodge staat aan het meer en elk uur kon het uitzicht en het gevoel veranderen. We reisden in een mum van tijd van Toscane naar Zweden. En dan weer typisch Nederlands, met de stemmen van onze kinderen die uit het water galmden. :-) Zij hebben zich veel vermaakt op de floti-baan voor de deur, in het water. Heel erg leuk! De glampingtent aan het water beviel super goed. Wat een luxe en ruimte. De boxspring sliep lekker en de vaatwasser was ook heel prettig. En we vonden het daarnaast heerlijk dat we wat verder van de andere kampeervelden afstonden. Konden we iets langer slapen in de ochtend. Nadat we lang bij een kampvuurtje voor de tent hadden gezeten. Zo leuk dat dat mocht.

Er heerste een prettige sfeer op de camping. De omgeving vonden we verrassend mooi. Hadden we niks van verwacht, maar we komen graag nog een keer terug, want we zijn nog lang niet uitgekeken! Tot ziens!!!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Fleur R.03-09-2021

Een camping uit duizenden!

Wat hebben we het lekker gehad op de camping! Lekkere koffies, vuurtje in de avond, paar keer gebarbecued; hele relaxte sfeer op de camping, bij de andere gasten maar ook bij de eigenaren en al het personeel. Geen vraag was te gek. Er was bijvoorbeeld iets afgebroken bij de tent. Er werd meegedacht hoe dat het makkelijk gemaakt kon worden en het werd nog gedaan voor ons ook! Wat een service.

Ook al viel de zomerse temperatuur wat tegen, het meer was nog steeds heerlijk en ik heb elke ochtend gezwommen, terwijl de vogels floten in een ontwakende dag.

Leuk om te doen: maisdoolhof, blote-voeten-pad, dagje Leeuwarden en een bezoek aan het Groninger museum!

Wij zijn in ieder geval nog niet uitgekeken in de groene omgeving daar. Het was zo anders dan we voor die tijd gedacht hadden (Groningen = wind/open/aardbevingen ;-), nou, hadden wij het mooi even mis!

Tot volgend jaar campingteam!

• 10Eva Lista01-09-2021

Groen paradijsje in Groningen

Dit is een kleinschalige, relaxte maar tegelijkertijd gezellige natuurcamping. Prachtig gelegen met een fantastisch kindvriendelijk zwemmeer waar zowel de kleinsten als de oudere kinderen zich goed vermaken. André bakt geweldige verse pizza's. En met een goede kop cappuccino in de ochtend maakte Ramona mijn dag. Maar de tot in de puntjes verzorgde service en vriendelijkheid van de eigenaren en hun team die er alles aan doen om ons de beste tijd te geven, maken toch wel dat ik De Watermolen niets anders kan geven dan een 10. We komen terug! Paradijsje in Groningen.

• 10Petra de Vries31-08-2021

Fijne gemoedelijke sfeer tussen het groen!

Een fijne sfeer hangt hier tussen het groen. Alles is er, maar kleinschalig. Toen we aan kwamen rijden voelde het direct goed. Zeer aardige medewerkers, iedereen loopt rond met een glimlach en wil je helpen.

We hebben best wel wat last van water gehad. Maar oa door de vlonders die we konden lenen, heeft onze vakantie er verder niet onder geleden.
    Wat een werk moesten ze verzetten om de velden goed te houden. Maar het werd elke keer weer gedaan! Overal werd gevraagd of ze nog iets konden doen of dachten ze mee. De overmacht van nattigheid, werd dus aangepakt waar mogelijk.

De kleinkinderen hebben elke ochtend de broodjes gehaald. Deed de eigenaar en de meiden daar erg leuk bij het ophalen. We gaan normaal naar kleinere boerencampings, maar dit was heel fijn omdat er net wat meer was, maar met hetzelfde gevoel. Fijn! Ik geef een 10, omdat ze het verdienen!

En heel veel succes wensen we André en Kees met het herstel van de velden!

• 6Familie van Zaane30-08-2021

Tegenvallende camping

Mooi zwemmeer, wat helaas tijdens ons verblijf elke dag werd bezocht door grote aantallen scholieren/studenten op introductieweek. Als we dat hadden geweten, hadden we ergens anders geboekt. Verder vinden we de camping behoorlijk aan de prijs (vooral de horeca en de vuurkorf). De plekken zijn minimaal qua afmeting: wij hadden net als onze 50 m2 en dat paste bij niemand.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair