Camping De Watermolen ****

Camping De Watermolen
9,5

Weer vandaag5°-2°

557 reviews over Camping De Watermolen in het Nederlands

Zo hoort gastvrijheid te zijn!

Feliz, 31-12-2017

Dit weekend op zoek geweest naar een vakantie voor komende zomer. Veel campings bekeken en vergeleken, met als resultaat: toch weer geboekt bij de Watermolen.

De ultieme gastvrijheid die we al 2 jaar mogen ervaren gaf de doorslag.

Prijs-kwaliteit in orde!

Supervriendelijk, niet ‘gemaakt’. De eigenaren en medewerkers hebben het campingvak begrepen.

Mijn man en ik kwamen echt uitgerust terug van vakantie.

Hebben een paar leuke dingen gedaan in de omgeving, die de camping in een mooi georganiseerd boek had verzameld.

Een van de hoogtepunten was het blote voetenpad. Fijn in de avondzon gelopen, lekker rustig. En uiteraard de verrukkelijke pizza’s geproefd. We hebben het er thuis nog vaak over.

Ook nog een bootje gehuurd en gevaren.

Al met al, een aanrader!

Minpuntje: er is Wifi op de plek (pluspunt), maar door het buitengebied niet altijd even snel. Maar het was prima voor ons

Heb nu alweer zin in de zomer.

Helemaal goed

Rutger, 9-12-2017

Goed verzorgd en bijzonder hartelijk

Geweldige camping

Mevr Verstoep, 9-10-2017

Geweldige camping. Schone toiletgebouwen. Heerlijk zwemmeer

Alles ziet er verzorgd uit.

Prachtige, groene en kindvriendelijke camping

Jelle & Renate, 21-9-2017

Prachtige camping gelegen in het Groningse Westerkwartier. De camping wordt gerund door enthousiaste, bevlogen eigenaren. Bij aankomst direct een warm welkom en erg service gericht naar de gast.

Voor de kinderen zijn er speelveldjes op het veld en bij mooi weer is er gelegenheid te zwemmen in het zwemmeer op de camping. Daarnaast zijn er in de omgeving leuke activiteiten zoals het blote voetenpad.

Deze camping is zeker een aanrader wanneer je wilt kamperen in Nederland.

Rust, ruimte, gezelligheid voor jong en oud

Nel de Graaf, 19-9-2017

Een enorm leuke camping, super schoon , waar rust en drukte echt heel goed samengaan. Eerder waren onze kinderen en kleinkinderen ook al zo enthousiast en hebben een lang weekend enorm genoten. Van het meertje tot aan de schommels waar je met zn zessen op kunt echt te leuk. Blotevoetenpad niet te vergeten, heerlijke koffie leuke bediening etc etc

Lekker bijkomen

Fam Rens, 17-9-2017

Het was voor ons tot rust komen en dat lukt hier zeker. We hadden ook onze hond mee en ook hij vermaakte zich prima. Een meertje in de buurt, een strandje en activiteiten, wat willen we nog meer!

Alles was schoon en goed verzorgd.

Overheerlijke pizza's!!

Tjitske, 13-9-2017

Op camping de Watermolen heb je altijd direct het fijne vakantiegevoel te pakken.

Wat hebben we genoten van de overheerlijke, zelfgebakken pizza's! Wij en onze kleine meiden vonden het een feest! Zowel het kijken bij de steenoven, als het opeten! Lekker en vers.

Ook de minidisco was erg leuk voor de kleintjes: gezellig en laagdrempelig. Super enthousiaste mensen ook!

Zo hoort een camping te zijn!

Fam van Wanrooij, 28-8-2017

Heel fijne, gemoedelijke camping, we hebben er drie weken gestaan met de caravan. De camping maakt de verwachting meer dan waar:

- Schoon en veilig zwemmeer.

- Sanitair is zeer netjes. De familiedouches zijn ideaal, waardoor je met je kind tegelijkertijd kunt douchen en allebei dus onder een straal kan. Douchen is gratis.

- Babyruimte is ook in orde.

- Je mag er een vuurkorf aansteken bij je eigen plek. Dit vond onze zoon natuurlijk geweldig.

- Vriendelijk personeel.

- Kleine camping, hierdoor is alles lekker dichtbij.

- Autovrij.

- Ruime plaatsen, met op ons veld een zandbak en speeltoestel.

- Alle plaatsen hebben eigen stroom, water en afvoer. Geen gesjouw met water dus.

- Leuke activiteiten voor de kinderen. Voor ons zoontje van 3 was er knutselen en disco. (Al vond hij dansen een beetje spannend en keek hij liever).

- Handig betaalsysteem met een pasje.

- Camping, meer en strand is erg netjes.

- Overdag veel spelende kinderen overal, erg gezellig. 's Avonds is het rustig, wat fijn is met een jong gezin.

- De pizza's en pannekoeken zijn heerlijk. Wel van te voren even aangeven, maar dat is logisch op een wat kleinere camping. Maar hierdoor dus wel een wat beperkter menu.

- Meer dan genoeg te doen in de omgeving. De camping heeft ook een handige map waar dit allemaal in staat.

Minpunten heeft de camping voor ons eigenlijk niet. Maar als je op zoek bent naar een camping waar je s avonds naar de disco kunt en wil bingoen, dan moet je een andere zoeken.

Een voorbeeld voor vele andere campings!

Ronald Westerbeek, 25-8-2017

Groningen is écht prachtig!

We zijn hier met onze 2 kleine kinderen geweest voor een paar dagen, en het was voor mij persoonlijk boven verwachting, aangezien ik nog nooit op een camping gestaan heb!

Het is gelegen in een werkelijk prachtige groene omgeving aan een meer, en de camping is zeer goed onderhouden. Ook de sanitaire ruimte is modern en schoon en alles werkt naar behoren.

Op het gezellige terras hebben hier heerlijk gegeten en gedronken en werden heel gastvrij bediend door het vriendelijke personeel.

Ook voor de kinderen worden er spelletjes georganiseerd, en zijn er diverse speeltuinen.

Het is ook heerlijk vertoeven aan het meertje waar je kunt zwemmen, en waar de kinderen kunnen spelen met de waterbaan, kabelbaan of gewoon in het zand!

We komen zeker een keer terug, maar dan in een waterlodge aan het meer!

Camping De Watermolen is een voorbeeld voor vele andere campings, ik kan ze daarom ook niet anders dan een dikke vette 10 geven!

Keep up the good work!

Een woord: geweldig!

M. Westerbeek, 24-8-2017

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad! Super gastvrij personeel, kleine probleempjes werden direct opgelost. Leuke activiteiten voor de kids en genoten van heerlijke koffie en drankjes bij het haardvuur!

De camping wordt super onderhouden, mooie natuur, prima accomodatie en schoon sanitair.

We waren er nu voor 2 nachtjes, maar komen zeker nog eens een keer langer genieten. Niets anders dan onze complimenten voor het team van De Watermolen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watermolen in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Watermolen scoort een 9.5 uit 10 op basis van 564 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: