9,8

Beste in regio

Camping De Watermolen (Opende) is een plek waar zowel rustzoekers als gezinnen goed zitten. Het is goed onderhouden en altijd schoon. Jong en oud heeft veel waterplezier in de zwemvijver. In het restaurant is het altijd gezellig en kun je lekker eten. De omgeving is perfect voor natuurliefhebbers, maar ook met kinderen zijn er leuke uitstapjes.

633 reviews over Camping De Watermolen in het Nederlands

Fantastisch!

Evelien de Ruiter,
15-1-2019

Maar wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Onze dochter van 6 praat er nog steeds over. Wij verbleven in de heetste week (begin augustus) van 2018 in de Waterchalet met uitzicht op de 'Pingo'. Elke ochtend stonden wij op met het geluid van vogels en 's avonds konen wij genieten van de mooiste zonsondergangen. De luxe van de Waterchalet in combinatie van het uitzicht, eigen terras en het aansteken van de bbq maakte dit voor ons de ideale gezinsvakantie. Onze kinderen van 2 en 6 konden heerlijk vrij rondlopen, spelen in de prachtige speeltuin en samen genoten we ook van de mooie speelvijver, waar we uren hebben doorgebracht voor afkoeling. Het was tenslotte 33 graden! Heerlijke siësta's gehouden, gewandeld, wijntjes gedronken, overheerlijke pizza's gegeten, 's ochtends verse broodjes en heerlijk vermaak voor de kids, met een bonte avond als afsluiter. Bedankt André en Ramona voor deze top vakantie. Dit jaar komen we absoluut weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Schitterende camping met een perfect team.

Paul hoijtink,
27-12-2018

Wij gaan niet gauw terug naar een camping, maar na een schitterende vakantie in 2017 hebben wij nu geboekt voor zomer 2019. Daar hebben wij heel veel zin in. Terecht al 2 jaar op rij de beste camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustgevend en voor ieder wat wils!

Mario,
1-10-2018

Een camping met super mooie ruime plekken een mooie nafuuromgeving en een hele mooie zwemvijver! Tevens een gezellige eetgelegenheid en nette verzorgde sanitaire voorzieningen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een plek in ons hart veroverd!

Martijn & Elke,
17-9-2018

Voor de tweede keer op deze waanzinnige, unieke en natuurlijke camping. Vorig jaar hebben wij een safaritent gehuurd op een prachtig veld en door die vakantie daar hebben wij besloten dat wij DIT camping gevoel/camping leven aan onze kinderen door willen geven en wij hebben toen besloten een eigen tent te kopen. Om er zeker van te zijn dat onze eerste 'eigen' kampeerervaring goed zou worden kozen wij wederom voor camping de Watermolen. Waarom?: Meerdere redenen: - Natuurlijk het plekje, maar daarbij: - de eigenaren vol medeleven, humor, charisma, eerlijkheid, enthousiasme, weten wat zij willen. - Het personeel, met ieder hun eigen stijl en het aanstekelijke enthousiasme in hun werk (wat dat ook is, toiletgebouw schoonmaken, tot bediening tot animatie enz). - Het zwemmeer, - De staat van het geweldige sanitairgebouw. Kortom deze camping heeft een plek in ons hart veroverd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch , een heerlijke camping .

Hoeke Krist,
15-9-2018

We hebben een aantal maanden op de camping gestaan en het seizoen aan ons voorbij zien gaan. Wat een geweldige ervaring. In het voorjaar zingen de vogels. Mooie camping met veel mogelijkheden. Voor iedereen is er wel iets. Een mooie zwem en vis plas. Hengelaars halen karpers uit het water van 15 pond. In de knusse eetgelegenheid hebben we genoten van André en Ramona hun kunsten met het maken van lekkere pizza’s. Wij hebben het geweldig gevonden en hebben voor volgend jaar al weer geboekt! En dat wil wat zeggen omdat wij over het algemeen toch wel kritisch zijn. André, Ramona, Kees, Leonie en personeel bedankt en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Echt een aanrader!

Jolijn,
13-9-2018

Wat een heerlijke camping, prachtig uitzicht over het meer, heerlijke speeltuinen (meerdere) voor de kinderen, fijn zwem/vismeer, lekker eten en zelf gemaakte pizza’s, perfect entertainment voor de kinderen met een spannend avondspel en hart verwarmende mensen die er werken.

Heerlijk

Wendy,
11-9-2018

Vriendelijke eigenaren. We zaten in een prachtig waterchaletje met alles wat je nodig hebt. Mooi uitzicht over het meer, iedere dag, ieder uur, iedere minuut anders. Leuk dat je een vuurkorf mag gebruiken en dat er pizza's in de houtoven worden gebakken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Superfijne camping!

Seizoenaanbidders,
11-9-2018

Wij hebben op de camping, tussen onze werkzaamheden door, in de zomermaanden heerlijk genoten van het mooie weer, de vuurkorf avonden en de gezelligheid op ons kampeerveldje. Voor de kinderen was een er elke woensdag avond een leuk avondspel en tja...... het zwemmeer.... Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping van alle gemakken voorzien.

Anne-Marie Brouwer,
5-9-2018

Supermooie camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk geprijsd, en buiten het hoogseizoen nog goedkoper met ACSI-tarief. We hebben van hieruit heerlijke fietstochten gemaakt. Zeer ruime plaatsen. Waterpunt bij iedere plaats. Brandschoon sanitair, ook buiten het hoogseizoen wordt alles prima bijgehouden. De vriendelijke beheerders doen alles om het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Unieke camping op een unieke plaats.

Marius,
5-9-2018

Nooit geweten dat er zo'n unieke camping in Nederland te vinden is. En op zo'n unieke plaats, op de grens van Friesland en Groningen, precies tussen Groningen en Leeuwarden. In een -zelfs voor Europese begrippen - ook al uniek coulissenlandschap. Ideaal om te wandelen, fietsen en volgels te spotten. En dan de camping, super vriendelijk, attent personeel. Mooie plekken, voldoende schoon sanitair, zwem- en vismeer. En voor de kinderen voldoende speeltoestellen, ook overdekt, en gratis gebruik van skelters. Desondanks toch een zeer rustige camping, met bar/restaurant. We waren er begin augustus met de hele familie ivm ons huwelijksjubileum (cadeautje, verrassing) en besloten onze echte vakantie ipv dat eeuwige Frankrijk maar eens hier te beginnen. En dat is voor herhaling vatbaar. Nog lang niet uitgekeken daar. Wij kunnen geen minpunten bedenken.

Gereisd met partner in september 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watermolen in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.