Camping De Watermolen

Camping De Watermolen
9,6

631 reviews over Camping De Watermolen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rustgevend en voor ieder wat wils!

Mario
1-10-2018

Een camping met super mooie ruime plekken een mooie nafuuromgeving en een hele mooie zwemvijver! Tevens een gezellige eetgelegenheid en nette verzorgde sanitaire voorzieningen!

Een plek in ons hart veroverd!

Martijn & Elke
17-9-2018

Voor de tweede keer op deze waanzinnige, unieke en natuurlijke camping.

Vorig jaar hebben wij een safaritent gehuurd op een prachtig veld en door die vakantie daar hebben wij besloten dat wij DIT camping gevoel/camping leven aan onze kinderen door willen geven en wij hebben toen besloten een eigen tent te kopen. Om er zeker van te zijn dat onze eerste 'eigen' kampeerervaring goed zou worden kozen wij wederom voor camping de Watermolen.

Waarom?: Meerdere redenen: - Natuurlijk het plekje, maar daarbij: - de eigenaren vol medeleven, humor, charisma, eerlijkheid, enthousiasme, weten wat zij willen. - Het personeel, met ieder hun eigen stijl en het aanstekelijke enthousiasme in hun werk (wat dat ook is, toiletgebouw schoonmaken, tot bediening tot animatie enz). - Het zwemmeer, - De staat van het geweldige sanitairgebouw. Kortom deze camping heeft een plek in ons hart veroverd!

Fantastisch , een heerlijke camping .

Hoeke Krist
15-9-2018

We hebben een aantal maanden op de camping gestaan en het seizoen aan ons voorbij zien gaan. Wat een geweldige ervaring. In het voorjaar zingen de vogels. Mooie camping met veel mogelijkheden. Voor iedereen is er wel iets. Een mooie zwem en vis plas. Hengelaars halen karpers uit het water van 15 pond. In de knusse eetgelegenheid hebben we genoten van André en Ramona hun kunsten met het maken van lekkere pizza’s. Wij hebben het geweldig gevonden en hebben voor volgend jaar al weer geboekt! En dat wil wat zeggen omdat wij over het algemeen toch wel kritisch zijn.

André, Ramona, Kees, Leonie en personeel bedankt en tot volgend jaar.

Echt een aanrader!

Jolijn
13-9-2018

Wat een heerlijke camping, prachtig uitzicht over het meer, heerlijke speeltuinen (meerdere) voor de kinderen, fijn zwem/vismeer, lekker eten en zelf gemaakte pizza’s, perfect entertainment voor de kinderen met een spannend avondspel en hart verwarmende mensen die er werken.

Heerlijk

Wendy
11-9-2018

Vriendelijke eigenaren. We zaten in een prachtig waterchaletje met alles wat je nodig hebt. Mooi uitzicht over het meer, iedere dag, ieder uur, iedere minuut anders. Leuk dat je een vuurkorf mag gebruiken en dat er pizza's in de houtoven worden gebakken.

Superfijne camping!

Seizoenaanbidders
11-9-2018

Wij hebben op de camping, tussen onze werkzaamheden door, in de zomermaanden heerlijk genoten van het mooie weer, de vuurkorf avonden en de gezelligheid op ons kampeerveldje. Voor de kinderen was een er elke woensdag avond een leuk avondspel en tja...... het zwemmeer.... Heerlijk!

Fantastische camping van alle gemakken voorzien.

Anne-Marie Brouwer
5-9-2018

Supermooie camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk geprijsd, en buiten het hoogseizoen nog goedkoper met ACSI-tarief. We hebben van hieruit heerlijke fietstochten gemaakt. Zeer ruime plaatsen. Waterpunt bij iedere plaats. Brandschoon sanitair, ook buiten het hoogseizoen wordt alles prima bijgehouden. De vriendelijke beheerders doen alles om het je naar de zin te maken.

Unieke camping op een unieke plaats.

Marius
5-9-2018

Nooit geweten dat er zo'n unieke camping in Nederland te vinden is. En op zo'n unieke plaats, op de grens van Friesland en Groningen, precies tussen Groningen en Leeuwarden. In een -zelfs voor Europese begrippen - ook al uniek coulissenlandschap. Ideaal om te wandelen, fietsen en volgels te spotten. En dan de camping, super vriendelijk, attent personeel. Mooie plekken, voldoende schoon sanitair, zwem- en vismeer. En voor de kinderen voldoende speeltoestellen, ook overdekt, en gratis gebruik van skelters. Desondanks toch een zeer rustige camping, met bar/restaurant. We waren er begin augustus met de hele familie ivm ons huwelijksjubileum (cadeautje, verrassing) en besloten onze echte vakantie ipv dat eeuwige Frankrijk maar eens hier te beginnen. En dat is voor herhaling vatbaar. Nog lang niet uitgekeken daar. Wij kunnen geen minpunten bedenken.

Werelds Weekend Waterlodge

Kees en Angela
2-9-2018

Fijn lang weekend gehad in de Waterlodge. Wat een rust en uitzicht over het pingomeer en de landerijen. Spectaculaire vliegshows gezien van de ooievaars die ook nog landen op een paalnest vlakbij. Recreëren en natuur lopen hier naadloos in elkaar over. 'S avonds starend naar de vuurkorf en een flesje wijn soldaat maken was ook niet echt een straf.

In de bistro hebben we heerlijke broodjes gehaald. Hier gaat het er zeer gemoedelijk aan toe. Je voelt je niet persé de gast maar gaat op in de hartelijkheid van de medewerkers met de eigenaren André en Ramona voorop.

Alles op de camping ziet er verzorgt uit. Schoon sanitair incl. muziek en voldoende toiletpapier.

Het zwemmeer en het bos daarachter is een bezoek in de vroege morgen waard. Wat een vogelconcerten!

Ook in de omgeving van de camping zijn er voldoende uitjes. Dit hebben wij gevonden in het activiteitenboek bij de receptie.

Wij hebben vooral gewandeld, genikst en erg genoten.

We komen zeker terug!

Sabine
2-9-2018

Wat een geweldige camping met fantastische eigenaren en personeel! Euke moment van de dag enthousiast en behulpzaam. Zo voel je je als gast heel erg welkom. Mooie camping met ruime plekken bij een heerlijk meertje.

Onze kinderen hebben genoten. Van alle speeltoestellen maar ook van de animatie.

Daarnaast hebben we ook nog genoten van de heerlijke koffie en pizza's!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watermolen in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.