Camping Recreatiepark Het Winkel

Camping Recreatiepark Het Winkel
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Het Winkel voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping Recreatiepark Het Winkel in het Nederlands

prettig

Rita
24-10-2018

altijd een prettige vakantie plaats,goede voorzieningen.Mooie fiets omgeving. Dicht bij de grens Duitsland en gezellige winkelplaats Winterswijk.

erg genoten maar het weer was ook fantasties

henriette kelders
11-10-2018

alles was naar wens mooi huis mooie omgeving goed restaurant

Op recreatiepark het Winkel doet de naam echt eer aan. Een comfortabel park, met enthousiast, vriendelijk en blij personeel, de faciliteiten zijn geweldig (goed sanitair, een fijn zwembad, super de luxe restaurant met vlotte bediening). Subliem is het uitzicht op de bosrand, waar in de ochtend de zon op komt en in de avond/nacht de maan net er boven staat. Maar het mooie is ook: ze hebben als enige camping in Winterswijk een prive-sauna en een supersnelle Wifi! Dat is wat we hebben gemist op de andere campings in Winterswijk, echter hier is het er gewoon allemaal wel. Top!

Voordeeluitjes.nl

Blijft een fijne camping.

Annelies
26-9-2018

De ruimte die er is. Jammer dat nu in september de douche’ s niet iedere dag schoon waren aan de dames kant.

zeker voor herhaling vatbaar

R.E. Blom
7-9-2018

Mooie camping met zeer ruime staanplaatsen. Met zo'n zomer kan het echt niet meer stuk. Zwembad voldeed aan de verwachtingen.

Animatie was duits-georienteerd, maar hier zou men verbetering in aanbrengen.

Vies, te duur, zwembad te klein

Ge
14-8-2018

WC 's zijn vies, douches op ons veld werken niet naar behoren, temperatuur is niet te regelen. Water liep niet weg zodat de hele unit binnen twee minuten over water stond. Het was ook de enige unit (twee hokjes met douche en wc) voor 4 velden! Als je ergens anders wilde douchen moest je een heel eind verder. Zwembad is veel te klein t.o.v. het aantal campinggasten. Prijzen campingwinkel en snackbar/horeca zijn werkelijk schandalig.

Enige positieve is de omgeving. Maar gelukkig zijn er nog andere campings in de buurt, want hier komen wij niet meer terug. Onbegrijpelijk dat deze camping 5 sterren heeft!!!

prachtig!

Fam vd Zaag
13-8-2018

een mooie nette camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel.

top!!

Pieter
7-8-2018

Een heerlijke camping, de kinderen hebben zich super vermaakt. De animatie was super en het zwembad heerlijk. De jongste vond de indoor speeltuin en de speeltuin geweldig

De gastvrijheid en de persoonlijke tijd is top!

Arnold Schepers
19-7-2018

Tijdens onze vakantie is er ingebroken in ons woonhuis. Wij waren genoodzaakt per direct met de caravan huiswaarts te keren; eigenlijk hadden wij nog een week geboekt. Nadat wij dit melden bij de Receptie wat ons was overkomen werd er door de directie al direct gesteld dat wij ons vooruitbetaalde kampeergeld kregen teruggestort. Dus geen gedoe met de annuleringsverzekering. Dat noemen wij nog eens betrokkenheid!! Geweldig toch!

Komen zeker nog eens terug.

Willem
3-7-2018

Een week gestaan op een plek met prive-sanitair. Broodjes voor het ontbijt kun je bestellen en ‘s morgens na 8 uur ophalen.

Ruime plaats. Prima grasbodem.

In de omgeving gefietst met gewone fietsen. Winterswijk is ook leuk om rond te kijken.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Het Winkel in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Het Winkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.