Camping Recreatiepark Het Winkel

Camping Recreatiepark Het Winkel
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Het Winkel voor je op een rij gezet:

91 reviews over Camping Recreatiepark Het Winkel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Komen zeker nog eens terug.

Willem
3-7-2018

Een week gestaan op een plek met prive-sanitair. Broodjes voor het ontbijt kun je bestellen en ‘s morgens na 8 uur ophalen.

Ruime plaats. Prima grasbodem.

In de omgeving gefietst met gewone fietsen. Winterswijk is ook leuk om rond te kijken.

Hele fijne camping

Wil
30-6-2018

Wij hebben gekozen voor een comfortplaats, eigen sanitaire unit. Ruime plek en wandel en fiets mogelijkheden voor bezoeker en hond. Goede tot zeer goede behandeling bij receptie en in restaurant. Zwembad voor groot en klein. Niet te vergeten de speelmogelijkheden en de kinderboerderij. Afstand tot centrum Winterswijk is met fiets maar 2 tot 3 km. Wij vonden het zeer geslaagd en komen nog eens terug.

pluspunt is de 55 plus korting

Lenie en Steve
21-6-2018

nette verzorgde camping

leuke omgeving om te fietsen.....knooppuntroutes

voor herhaling vatbaar zo goed bevallen

Rob en Elles
20-6-2018

mooie ruime luxe plaats met een mooi sanitair huisje heerlijk douche nette wc. erg vriendelijk personeel!! en mooie omgeving lekker zwembad onze kleindochter heeft een super eerste kampeerervaring op gedaan. wij komen zeker nog vaker terug!!

Bovenverwachting goed

Kranenburg
15-6-2018

Ruime kampeerplaats, superschoon sanitair. Vriendelijke receptie.

Uitstekend

Henk gaasbeek
14-6-2018

Een super fijn vakantie park met vriendelijk personeel. Zeer schone huisjes. Op de camping goed en schoon sanitair. Goed restaurant en leuk zwembad

heerlijke dagen gehad

Mirjam
17-5-2018

We zaten dit jaar in een 4 persoons chalet, heel erg mooi. Eerdere jaren op de camping gestaan. Mooi en net park. Veel te doen voor de kinderen met name de binnenspeeltuin en het zwembad is zeer in trek. Het nabijgelegen bos en de prachtige fietsomgeving is voor de ouders een pluspunt.

G e n o t e n!

Mien
9-5-2018

Super leuke camping met veel mooie voorzieningen zoals speeltuinen (binnen en buiten) een heerlijk zwembad, mooi (privé)sanitair bij de kampeerplek en een goed restaurant. De kinderboerderij met geiten, koeien en 2 hyperactieve varkens was ook top. Wij hebben 10 dagen lang volop genoten. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is de weg waar vrij hard over gereden wordt tussen het 'nieuwe' deel van de camping en het deel met zwembad/receptie.

Verblijf is zeer de moeite waard

Philip van Glabbeek
23-4-2018

Grote staanplaatsen, vriendelijk personeel, keurig sanitair en prachtige omgeving!

fantastisch

c vd steen
10-3-2018

prachtige ruime stacaravan, van alle moderne gemakken voorzien ( afwasmachine, magnetron, koffiezetter, tv) met veranda

moderne prachtige badkamer met 2 grote wastafels en veel opbergruimte, fijne douche

lekker ruim uitzicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Het Winkel in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Het Winkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark Het Winkel scoort een 8.18 uit 10 op basis van 112 reviews.