Géén boekingskosten

Camping De Italiaanse Meren

NederlandGelderlandWinterswijk

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Italiaanse Meren voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 44 reviews

Meer camping info

44 Reviews over De Italiaanse Meren

• 9Fam spek24-08-2021

Aanrader

We hebben super genoten op dit vakantie park . Zeer ruime plekken een vernieuwde speeltuin en een heerlijk terras waar je heerlijk kunt eten . En een prachtige fietsomgeving

• 9Henk en ans24-08-2021

Super vakantie gehad ..!!!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We hebben 2 weken lang op het nieuwe privé sanitair veld gestaan met onze kinderen . Het was perfect lekker dicht bij de speeltuin en het restaurant de kinderen konden zelfstandig naar de speeltuin lopen om daar lekker te spelen met al hun vriendjes. We hebben lekker gegeten in het restaurant . Super vriendelijk personeel we komen zeker een keertje terug .

• 10Eetgelegenheden
  • 3Ellen24-08-2021

Nooit meer schandalig hoe ze met boekingen omgaan

Helaas dit jaar de camping een tweede kans gegeven. Daar wij verleden jaar geboekt hadden met voorkeur plek ,maar bij aankomst ergens anders terecht kwamen. Dit was echt eenmalig werd ons verzekerd met excuses. Dus dit jaar al in maart gereserveerd voor plek D1 echter bij boeken ging het mis dus gebeld en telefonisch geboekt Nee zou helemaal goed komen. Dus dan kom je op de camping , kwamen van een rustige camping dus wij dachten heerlijk verder te kunnen genieten. Niets van waar! Bij aankomst bleek ja hoor we kregen WEER een andere plek dan geboekt. Ipv de rustige plek een plek tegenover de speeltuin en restaurant.uitzicht op de vuilnis containers en de auto’s van de parkeerplek . Of wij maar even naar het restaurant gingen dan ging de baliemedewerker even kijken,of hij nog iets kon doen. Afijn na bijna een uur wachten met koffie voor eigen rekening toch maar even vragen. Nee helaas we kregen de slechte plek!!

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Kim09-08-2021

Super mei vakantie

We hebben heerlijk genoten de maand mei. Helaas zat het weer niet mee, maar dat mocht de pret niet drukken. Zeer ruime plaatsen, leuk speeltuintje op het veld en het toiletgebouw werd meerdere keren per dag schoongemaakt en gecheckt.Leuke speeltuin voorop de camping met een springkussen, waar de kids niet vanaf te krijgen waren. Zwembad zag er goed, schoon en netjes uit, maar vanwege het weer niet kunnen testen.Personeel was vriendelijk, goede horeca en lekkere verse broodjes elke ochtend.Mooie visvijvers met veel vis, ons zoontje van 6 heeft verscheidene vissen gevangen.Wij hebben enorm genoten!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Henk Zwagerman16-10-2020

Heerlijk verblijf

We hadden het veld voor onszelf. Het privé sanitair blinkend schoon en heel fijn; zelfs vloerverwarming. De kampeer plaatsen zijn zeer ruim en de veldjes apart van de huisjes. Aan de overkant van de weg het restaurant, speeltuin en zwembad. Personeel heel vriendelijk en de omgeving prachtig! Kortom.....een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marijke21-09-2020

fantastisch

Heerlijke dagen gehad, erg vriendelijk personeel, prachtige omgeving, superschoon sanitair

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Lotte20-09-2020

Leuke kindvriendelijke camping!!

Top locatie met vriendelijk en behulpzaam personeel. Top vakantie gehad!!

• 8H.J. van der Boswinkel20-09-2020

Fijne camping een echte aanrader!!!!!

Ontvangst was goed, vriendelijke geholpen door een jonge dame. Eenmaal aangekomen op onze mooie ruime plaats lekker een paar dagen van de zon kunnen genieten. In de ochtend lekkere broodjes gehaald in de winkel. Overdag er lekker op uit met de fiets of te voet. in de avond gebruikt gemaakt van de horeca op de camping. Lekker gegeten en netjes geholpen. Over het algemeen: De toiletgebouwen werden meerdere keren netjes per dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Het afval werd netjes elke morgen opgehaald. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marga19-09-2020

Heerlijk genoten met de kinderen ..!!

We hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad ..!! De kinderen hebben zich goed vermaakt in de speeltuintjes die op de velden staan ... en heerlijk gezwommen in het zwembad. S’avonds zijn we heerlijk uit eten geweest in het restaurant oude camping . De omgeving is geweldig om te fietsen of te wandelen .! Wij hebben het super gehad en komen zeker weer ..!!

• 4Ger Carol16-09-2020

Super omgeving maar dat is het ook wel zo ongeveer

Prachtige omgeving, de camping is echter niet veel bijzonders.

Er zijn veel vaste plaatsen op de camping en dat is echt een oude troep, vervallen huisjes met slecht onderhouden tuintjes. De kampeerplaatsen zijn groot, de velden zijn ook groot maar er is weinig groen waardoor schaduw schaars is. Er is maar 1 waterput per veld waardoor je wel een erg lange slang moet hebben om je watertank te vullen, wij kwamen met 20 meter niet over...

De sanitairgebouwen zijn hard aan renovatie toe, de zwemvijver is niet erg fris, de cafetaria stinkt naar oud vet en heeft ongeïnteresseerd personeel.

Wat ons echt een doorn in het oog was, zijn de afvalbakken op het veld voor algemeen gebruik, die staan verdeeld op aantal kampeerplaatsen waaronder die van ons. Het resultaat was dat de buren verderop bij 35 graden hun luiers en ander afval in de afvalbak op onze plek gooiden, precies onder het raam van het stapelbed van onze kids, gewoon smerig!

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar