Camping De Italiaanse Meren

32 reviews over Camping De Italiaanse Meren

• 2019
    9Roland26-11-2019

Met pasen weer terug

We waren met de hele familie. Heerlijk gehad. De kinderen in de speeltuin en het zwembad, wij lekker een biertje op het terras. Met pasen komen we zeker al weer terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Roos22-11-2019

rustige camping in een prachtige omgeving.

In het najaar zijn wij met ons gezin een lang weekend op deze camping geweest. We zijn helemaal tot rust gekomen, in deze bosrijke omgeving. Daarnaast ook veel leuke dingen gedaan voor de kinderen in en rondom het dorpje Winterswijk. De camping heeft een grote speeltuin waar de kinderen zich prima vermaakten terwijl wij op het terras konden zitten. Daarnaast was er ook een zwembad, zag er prima uit, maar het weer liet het niet toe om te zwemmen. Het hoogseizoen was wel voorbij dus het was wel erg rustig op de campingvelden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Myrthe18-11-2019

Genoten van de rust op deze camping!

Begin september een weekje op deze camping gestaan, heerlijk wat een rust! Begrepen dat er nieuwe eigenaren op de camping zitten en er wordt daardoor duidelijk geinvesteerd in de camping, dit is goed te zien aan het opknapwerk wat reeds is verricht. De ligging van de camping is goed, groene omgeving (mooie fietsroutes!) en het levendige centrum van Winterswijk dichtbij. Het Winterswijkse centrum is erg gezellig met veel leuke restaurantjes en winkels. Op zaterdag zelfs een grote markt. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de camping en wij hebben genoten van de rust die hier heerst. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 3Saskia14-11-2019

Zeer teleurstellend

Onaardig personeel, oude chalets en stinkend douche gebouw.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Fam. Ossel24-08-2019

Leuke camping maar wel erg rustig

In augustus hier twee weken gekampeerd. Mijn zus, zwager en kinderen waren er tegelijkertijd en dat was maar goed ook want het veld was compleet uitgestorven.

Plaatsen waren heel ruim en het veld waar we stonden was ook groot. Leuke speeltuin erbij. Toiletgebouw was keurig schoongemaakt. Schoonmaakster kwam ‘s morgens en het weekend dat het wat drukker was twee keer per dag.

Wat ik een heel groot nadeel vond was het douchen met munten. Helft van de tijd moest je 2 of 3 munten er in gooien voordat hij het deed en zelfs voor warm water bij de afwas moest je een muntje gebruiken. Ook was het een douche met mengkranen waardoor je bijna een minuut verder was voordat hij op temperatuur was.

Receptie was bijna altijd gesloten. Erg irritant, hang dan een briefje op de deur met vaste openingstijden. De eigenaren waren wel behulpzaam en vriendelijk.

Zwembad was netjes en schoon. Wel erg koud.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Veerle16-07-2019

Zeker nog een keer!

Heerlijke vakantie gehad! Genoten van de rust, het leuke centrum van Winterswijk, maar de kinderen ook zeker van de faciliteiten. Heel fijn dat de toiletgebouwen zo mooi schoon zijn, daar hoef je je echt geen moment druk over te maken. Wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Vero08-06-2019

Prima camping in Prachtige Omgeving.

Wij hebben een comfort plek op veld c. Afvoer, stroom en water bij de caravan. Mooie, opvallend ruime plek op open veld met speeltoestellen in het midden. Rustig, ver van bv "verkeersgeluiden". Het sanitair zag er atijd schoon uit, dagelijks volgens mij wel 4 a 5 schoonmaakrondes. Iedere ochtend verse broodjes te koop naast de receptie. Vriendelijk personeel zowel in winkel, receptie als restaurant met gangbare kaart en heerlijk terras aan een vd Italiaanse Meren. De campingeigenaren zijn overduidelijk erg hard aan het werk om deze camping weer op de kaart te zetten. Vernieuwingen, aanpassingen, ze zijn goed op weg. Omgeving TOP. Fietsen en wandelen, geen dag hetzelfde. Kortom, wij zijn erg tevreden en komen hier graag terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Marja Icke-Aries26-12-2018

gezellig mooi.

Rustige camping. Heerlijk zwembad en een prachtige fiets omgeving . Zowel in Nederland als vlak over de grens in Duitsland. Lekker eten kun je er ook. Winterswijk is een gezellige vakantie en winkel stad, Wij vermaken ons hier altijd prima en komen er al jarenlang.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Ria Jansen18-12-2018

Altijd weer

Prima ligging snel in Duitsland ,gastvrij,leuk restaurant en mijn man heeft jarenlang heerlijk kunnen vissen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Boris18-12-2018

Heerlijk, de rust opgezocht!

De rust opgezocht in Winterswijk

• 7Staat v/h sanitair