Camping De Italiaanse Meren

Meer camping info

39 reviews over Camping De Italiaanse Meren

• 9Marijke21-09-2020

fantastisch

Heerlijke dagen gehad, erg vriendelijk personeel, prachtige omgeving, superschoon sanitair

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Lotte20-09-2020

Leuke kindvriendelijke camping!!

Top locatie met vriendelijk en behulpzaam personeel. Top vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8H.J. van der Boswinkel20-09-2020

Fijne camping een echte aanrader!!!!!

Ontvangst was goed, vriendelijke geholpen door een jonge dame. Eenmaal aangekomen op onze mooie ruime plaats lekker een paar dagen van de zon kunnen genieten. In de ochtend lekkere broodjes gehaald in de winkel. Overdag er lekker op uit met de fiets of te voet. in de avond gebruikt gemaakt van de horeca op de camping. Lekker gegeten en netjes geholpen. Over het algemeen: De toiletgebouwen werden meerdere keren netjes per dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Het afval werd netjes elke morgen opgehaald. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Marga19-09-2020

Heerlijk genoten met de kinderen ..!!

We hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad ..!! De kinderen hebben zich goed vermaakt in de speeltuintjes die op de velden staan ... en heerlijk gezwommen in het zwembad. S’avonds zijn we heerlijk uit eten geweest in het restaurant oude camping . De omgeving is geweldig om te fietsen of te wandelen .! Wij hebben het super gehad en komen zeker weer ..!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 4Ger Carol16-09-2020

Super omgeving maar dat is het ook wel zo ongeveer

Prachtige omgeving, de camping is echter niet veel bijzonders.

Er zijn veel vaste plaatsen op de camping en dat is echt een oude troep, vervallen huisjes met slecht onderhouden tuintjes. De kampeerplaatsen zijn groot, de velden zijn ook groot maar er is weinig groen waardoor schaduw schaars is. Er is maar 1 waterput per veld waardoor je wel een erg lange slang moet hebben om je watertank te vullen, wij kwamen met 20 meter niet over...

De sanitairgebouwen zijn hard aan renovatie toe, de zwemvijver is niet erg fris, de cafetaria stinkt naar oud vet en heeft ongeïnteresseerd personeel.

Wat ons echt een doorn in het oog was, zijn de afvalbakken op het veld voor algemeen gebruik, die staan verdeeld op aantal kampeerplaatsen waaronder die van ons. Het resultaat was dat de buren verderop bij 35 graden hun luiers en ander afval in de afvalbak op onze plek gooiden, precies onder het raam van het stapelbed van onze kids, gewoon smerig!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Vanuit Veenendaal29-01-2020

Aanrader

Erg genoten. Mooie camping. Mooie omgeving. En de eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anneke en Wim27-01-2020

Fijne camping

Tijdens het zoeken van vakanties voor 2020 gezien hoe belangrijk recensies zijn, dus wilde nog wel wat kwijt over camping de italiaanse meren. Vorig jaar, maar ook al een paar keer eerder, hier geweest en eigenlijk altijd genoten. Gezellig, ruim en mooi om te zien dat er steeds wordt geinvesteerd in verbeterin van de camping. In het voorjaar gaan we zeker al weer (nu we een camper hebben kunnen we makkelijker en vaker op pad) en wie weet nog wel vaker dit jaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    9Roland26-11-2019

Met pasen weer terug

We waren met de hele familie. Heerlijk gehad. De kinderen in de speeltuin en het zwembad, wij lekker een biertje op het terras. Met pasen komen we zeker al weer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Roos22-11-2019

rustige camping in een prachtige omgeving.

In het najaar zijn wij met ons gezin een lang weekend op deze camping geweest. We zijn helemaal tot rust gekomen, in deze bosrijke omgeving. Daarnaast ook veel leuke dingen gedaan voor de kinderen in en rondom het dorpje Winterswijk. De camping heeft een grote speeltuin waar de kinderen zich prima vermaakten terwijl wij op het terras konden zitten. Daarnaast was er ook een zwembad, zag er prima uit, maar het weer liet het niet toe om te zwemmen. Het hoogseizoen was wel voorbij dus het was wel erg rustig op de campingvelden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Myrthe18-11-2019

Genoten van de rust op deze camping!

Begin september een weekje op deze camping gestaan, heerlijk wat een rust! Begrepen dat er nieuwe eigenaren op de camping zitten en er wordt daardoor duidelijk geinvesteerd in de camping, dit is goed te zien aan het opknapwerk wat reeds is verricht. De ligging van de camping is goed, groene omgeving (mooie fietsroutes!) en het levendige centrum van Winterswijk dichtbij. Het Winterswijkse centrum is erg gezellig met veel leuke restaurantjes en winkels. Op zaterdag zelfs een grote markt. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de camping en wij hebben genoten van de rust die hier heerst. Wij komen zeker nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019