Camping De Italiaanse Meren ***

Weer vandaag2°-5°

10 reviews over Camping De Italiaanse Meren in het Nederlands

Schitterend gelegen camping

Roger, 23-8-2016

Super grote plaatsen comfortplekken ruim 200m2. Zeer vriendelijke gastvrije beheerder. Echt voor mensen die houden van ruimte, rust en natuur. Zeer aanbevelingswaardig. Goed sanitair. Je krijgt de sleutel hiervan. Kleine kinderen moeten onder begeleiding naar sanitair. Goed schoongemaakt. Restaurant niet duur en goed. Alcoholische dranken goedkoop. Zeer vriendelijk personeel. Vaste huisjes zijn veelal verpauperd. De camping is wel goed verzorgd. Onbegrijpelijk dat er momenteel 23/8/2016 slechts weinig kampeerders zijn. Grote plekken, zwembad, visgelegenheid en fantastische ligging. Redelijke prijzen. Ruimte, rust, vriendelijkheid. Echt een ondergewaardeerde camping! Als je hier eenmaal geweest bent, weet je dat dit onterecht is! We gaan zeker weer terug.

Leuke camping

familie, 20-8-2015

Camping in vergane glorie...... verwaarloosd en dat is echt zonde!

Zoon probeert er weer wat van te maken.

Veldjes zijn ruim, grote plekken. Weinig volk op de camping. Zwembad is prima. Restaurant en speeltuin ook (aan de overkant). Speeltoestel op het veldje was niet goed gemonteerd en dus gevaarlijk!

Winterswijk is een leuk dorp. Wel ruim 5 km fietsen!

Super mooie, sportieve dagen.

Maarten, 14-5-2015

We heben het super gehad op jullie fanastische camping de Italiaanse Meren. Leuk terras, lekker eten, brandschoon sanitair. Prachtige natuur, fietsen, gezellig Winterswijk en omgeving. En heerlijke rustig 's-nachts! Zelfs alle dagen veel zon.

Hartelijke groet Maarten, Jolanda en de kids.

Pracht camping

Bonne en Jitske, 7-8-2011

Mooie camping, grote plaatsen,schoon sanitair.`S nachts heel rustig je hoort echt helemaal niets.Vriendelijk welkom, geen regeltjes, receptie was wel gesloten toen wij aankwamen maar geen enkel probleem de deur werd direct geopend.Kortom komen hier graag terug

Heerlijk nazomeren

michel, 22-9-2009

Een heerlijk weekend gehad.

Ook al stonden er weinig mensen, de gastvrijheid was hier top! Mooi grote plekken op ruime "groene" velden.

Heerlijk fietsen in de omgeving en heerlijk en goedkoop eten bij "El Paso" net over de grens (5 min. fietsen).

In de periode 29 mei t/m 01 juni een weekend doorgebracht op seizoenplaats "S"

Bij aankomst voelde wij ons al gelijk thuis. Wat een vriendelijke ontvangst.

Later bleek onze haspel te kort te zijn en dat wij ons koffie apparaat waren vergeten, geen probleem voor ze, konden we gewoon lenen.

Wij hadden een standaard plek maar wat een ruimte.

Lekker zwembad voor de kids

Het winkeltje had het nodige voor weinig extra en de broodjes elke ochtend waren echt vers.

Aan de overkant van de weg zit het restaurant met een snackbar eraan vast. Zeker ook niet duur.

Onze kinderen hadden nog de huis honden uitgelaten en werden overladen met snoep of kregen daar een 1 euro voor.

Als ik volgend jaar met Pinksteren weer zulk mooi weer heb dan gaat ik op zeker terug.

Dit is een aanrader

Fam. Berkout, 9-11-2008

Dit seizoen meerdere malen geweest. Personeel heel vriendelijk, sanitair goed, eten lekker, kleine winkel met 's morgens heerlijke broodjes. Prima plaatsen met veel ruimte. Komen volgend seizoen zeker terug gezien de reisafstand vanaf huis en de omgeving.

Ontvangst uitstekend en er is na overleg veel mogelijk

we zijn net terug van twee heerlijke weken op de op de camping. De kampeervelden zijn heerlijk ruim. Je hebt grote plekken en alles ziet er goed verzorgd uit. Je krijgt een sleutelbos bij het inchecken, wat bestaat uit een sleutel voor de poort, electrakastje, watersleutel en een sleutel voor de sanitaire voorzieningen. Dat is heel slim gedaan, want hierdoor blijft het sanitair er altijd goed uitzien. We hebben vaak even in het restaurant gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Vooral de sorbets zijn heerlijk. De omgeving is heel mooi. Je kunt er erg goed fietsen en wandelen en je zit tegen de Duitse grens aan. Wij bevelen deze camping van harte aan. Het personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Winterswijk zelf is ook een leuke stad. Goed bewinkeld en je kunt er gezellig even rondneuzen.

hele rustige camping hele grote plaatsen

goed sanitair en schoon

de bar is niet open of om 22.00 uur dicht en veder moet je het zelf doen maar de fam heeft er erg genoten en tot rust gekomen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Italiaanse Meren in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Italiaanse Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Italiaanse Meren scoort een 8 uit 10 op basis van 11 reviews.