Vakantiepark Recreatielandgoed De IJsvogel

Vakantiepark Recreatielandgoed De IJsvogel
7,6

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatielandgoed De IJsvogel voor je op een rij gezet:

102 reviews over Vakantiepark Recreatielandgoed De IJsvogel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer

Sabina
16-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Nou wat er zeker veranderd kan worden is de attitude van het meeste personeel, zoals Mandy van de happas, joyce van de receptie en lex van de technische dienst wat een nare mensen, wij waren niet de enigste die dat vonden. Gelukkig hebben we al 4 gezinnen kunnen weerhouden om naar deze camping te gaan.

Ik ga verder niet gedetailleerd op de details in, maar wij hebben er 2 weken gestaan voor bijna 1400 euro en 2 vreselijke weken gehad, wat er allemaal gebeurd is, nooit meer op dit park we hebben wel met de camping eigenaar gesproken en gemaild en we kregen een sumire tegemoetkoming van maar liefst 250 euro.

Dus geen aanrader, als gast wordt je niet serieus genomen.

rustig mooi park ieder zijn eigen plek heeft

duijvelshoff
17-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

mooie chalet redeljk luxe alleen jammer dat de ventilator vies was en dat het restaurant 2 dagen dicht was en erg lag vloerbeddeking in

Een heerlijk verblijf!

Wouter
17-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De kinderen hebben genoten van het gecombineerde binnen- en buitenbad. Wij konden daar heerlijk op het terras zitten. Een heerlijk rustig park. De accommodatie had veel privacy, met zonnige en schaduwrijke plekken, prettig tijdens warme dagen.

Direct boeken

Hard gewerkt het jaar en voor gevoel nu 450 euro w

Brabander
13-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Geen animatie terwijl de schoolvakanties u gegaan zijn in Limburg brabant en Zeeland

Zeer klantgericht, fantastisch restaurant.

Annelies & André
14-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het Hapasrestaurant is een succesformule. Bij uitstek geschikt als je met vrienden/kennissen en kinderen uit eten gaat. Verder heeft het park voor elk wat wils qua faciliteiten: een binnen- en buitenzwembad, een bowlingbaan, een tennisbaan, een voetbalkooi en tijdens schoolvakanties animatie voor de kinderen.

Kortom men kan prima vertoeven op dit park.

Heerlijke vakantie, prachtige vakantiehuizen

Familie ter Haar
7-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hadden een hele mooie vakantiewoningen. Het park is ruim opgezet met veel faciliteiten. Er was veel te doen voor kinderen: Animatie, binnen- en buitenbad, veel speelgelegenheden. Wij komen zeker weer! Prachtige ligging op de Veluwe.

Nooit meer

Theo Kouwenberg
17-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Bij aankomst waren de huisjes niet schoongemaakt. Alles was erg vies. Slaapkamers waren erg stoffig (hele stofnesten onder de bedden). Het huisje was van buiten erg mooi, maar binnen viel alles tegen. Op een van de slaapkamers was een lekkage geweest.

Heerlijk genoten

Mw. van Kampen
1-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mijn man en ik hebben genoten op dit vakantiepark! Accommodatie prima in orde en vriendelijk personeel. Wij hebben veel gewandeld en gefietst in de mooie omgeving. Een nieuwe boeking voor in de nazomer hebben wij al gemaakt.

Voor herhaling vatbaar!

de Bruijn
28-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben 2 weken genoten op dit vakantiepark! Onze kinderen hebben zich goed vermaakt tijdens de animatie en heerlijk gezwommen in het zwembad, bij slecht weer ook fijn om lekker binnen te zwemmen. De accommodatie waar wij in verbleven was heerlijk, dichtbij de faciliteiten. De bedden waren net nieuw en wij hebben dan ook lekker geslapen. Lekker hapas gegeten in het restaurant en ook het bowlen was hartstikke leuk met de kinderen. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Niet geweldig

Han
22-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Bij aankomst kwamen we terecht in een schoon en fris ruikend huisje. "Dit gaat helemaal geweldig worden!" dachten we nog. Helaas begonnen daarna toch flink wat barsten te komen in het geheel. Zeer harde matrassen op zeer smalle bedden waar nauwelijks op te slapen viel. In het huisje misten we nogal wat. Pannenlappen, soepkoppen of soepborden, soeplepel, een eierdorpje als asbak zijn gebruikt. Het was er allemaal erg karig. Klinken van deuren kapot. Niet geweldig allemaal. Kinderprogramma was een beetje een wassen neus. Vooral kwantiteit. Eén dame deed haar best maar had duidelijk niet de middelen.

Een winkeltje is er niet en ook een broodjesservice ontbreekt. En gezien De Gasterij pas om 12 uur open gaat betekent dat, dat er voor de middag nog geen kopje koffie te krijgen is. Verder een nog een snackbar zonder duidelijke openingstijden. Nee, wij gaan hier niet meer terug en zullen dit park ook nooit aanraden. Ze verkopen de huisjes daar liever dan dat ze huurders hebben zo is ons idee.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatielandgoed De IJsvogel in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatielandgoed De IJsvogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.