Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)stersterstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Gelderland, Voorthuizen

8.3Fantastisch

• 8.1Activiteiten
  • 8.5Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Voor een weekendje weg met zijn tweeën of een vakantie met het gezin is dit hotel in Voorthuizen ideaal.
De hotelkamers bieden plaats aan 2 tot 4 personen, en elke ochtend kunt u genieten van een heerlijk ontbijt.
Tijdens uw hotelovernachting kunt u onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten.
Neem een duik in het binnen- of buitenzwembad, en geniet van de zon op de ruime ligweide rondom het buitenzwembad.
Ook aan de kinderen is gedacht! Tijdens uw verblijf in het hotel op de Veluwe kunnen de kinderen zich vermaken in de speeltuinen of op de sportvelden.

425 reviews over Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• 8Ana van ingen medema13-02-2020

Prima ontvangst

We waren met ons gezin en hadden zes kamers besproken. Bij aankomst was alles prima in orde, de ontvangst goed en de kamers prima in orde

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Christine van der Kooij06-01-2020

Geweldig

Geweldige hotelkamer, alles aanwezig, en een fijne ligging !!!!

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-01-2020

Beste Christine, Wat fijn dat jullie verblijf bij ons in het hotel als 'geweldig' is ervaren. Daar doen we het voor! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Heel graag tot ziens!

Gereisd met partner in december 2019

• 8Schodts.vrijsen03-01-2020

Is zeker de moeite

Zeer mooie en bosrijke omgeving. De chalet was netjes in orde en huisdier is meer dan welkom

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-01-2020

Beste fam Schodts vrijssen, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Wij zien u uiteraard heel graag terug op de Boshoek!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9L. de Kruijf27-12-2019

In één woord Fantastisch, voor herhaling vatbaar !

Van 20 t/m 23 dec. met de hele familie : opa,oma, 5 kinderen met partners en 6 kleinkinderen, gelogeerd in de Wellnessvilla . Het huis was sfeervol versiert met kerstboom en kerststukjes. Genoten van de sauna ,jacuzzi en lekkere douches. Op het park zelf naar het zwembad geweest, kinderen met Keessie en Willie een snoephuisje gemaakt. Iedereen heeft ontzettend genoten.

• 9Activiteiten

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 02-01-2020

Beste Fam. de Kruijf, Dank u voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u het fantastisch heeft gehad met uw familie. Daar doen we het voor! Heel graag tot ziens op de Boshoek!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Jan pauli26-12-2019

Super overnachting in een mooi en schoon chalet

Vriendelijk personeel en goede service. Geweldig geslapen in een super chalet.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 02-01-2020

Beste Jan, Dank je voor dit mooie cijfer voor de Boshoek. Ik geef de complimenten door aan onze medewerkers!

Alleen gereisd in december 2019

• 8Kim13-12-2019

Heel prettig

Fijn dat honden ook mee park op mogen en ook in het restaurant was de hond welkom. Ik had niet gemeld dat ik een hond bij had ( was ook niet duidelijk op site hotelspecial) maar daar werd snel passende oplossing voor gevonden. Overal vriendelijk personeel. Verblijf zag er netjes uit. In de omgeving: was zaterdag super slecht weer. We zijn naar Veenendaal geweest, the Maxx, leuke indoor hal waar hoop te doen is. Zondags gaan wandelen in park Hoge Veluwe. Mooi park, mag ook met auto doorheen. Geen verbeterpunten ontdekt. Gaan ooit terug.

• 7Activiteiten

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 28-12-2019

Beste Kim, Dank je wel voor dit mooie cijfer! Fijn dat onze gastvrijheid en jullie verblijf op Veluwe goed bevallen is. Er is inderdaad zoveel te doen en te ontdekken in de buurt! Graag tot ziens!

Gereisd met partner in november 2019

• 8anjo14-11-2019

Mooi, nieuw, fris en smaakvol ingericht hotel!

Mooi hotel, alles nieuw/netjes/schoon/smaakvol ingericht. Prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker als je ook nog eens met kinderen op de (extra aparte!) kamer kunt doorbrengen! Aanrader.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 28-12-2019

Beste Anjo, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. We zijn ook erg trots op ons nieuwe hotel! fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8J Ras10-11-2019

Uitstekend

Uitstekend ook het buffet en ontbijt waren van bijzondere kwaliteit alsmede de bediening. Een aanrader

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 14-11-2019

Beste J. Ras, Dank u wel voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij ons op de Boshoek!

• 8Julia10-11-2019

Fijn huisje op park met prima faciliteiten

Het eerste weekend van november verbleven wij in de geschakelde 16 persoons bungalow. Het zijn 2 identieke bungalows die gescheiden kunnen worden middels een wand. Het ontvangst op het park was ontzettend vriendelijk. Op het park zijn alle benodigde faciliteiten aanwezig. We hebben gebowld en gezwommen. Op zondag lekker geluncht in het restaurant. Overal vriendelijk geholpen en er hing een prettige sfeer. De bungalows waren schoon en ruim genoeg voor een groep van 16. De keukenfaciliteiten hadden wat uitgebreider gekund. Wanneer je voor 16 man gaat koken miste wij bijvoorbeeld een oven. Nu had je 2 kleinere keukens. Er waren 2 badkamers voor 16 personen. 2 extra douches had geen overbodige luxe geweest. Maar al met al een heel leuk weekend!

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 14-11-2019

Beste Julia, Ja, het is altijd leuk om met een grote groep op vakantie te gaan. Fijn dat het goed bevallen is in de bungalow en dat jullie overal goed geholpen zijn. Je feedback is van harte welkom. We zijn altijd op zoek naar waar wij kunnen verbeteren zodat onze gasten het nog meer naar hun zin hebben! Dank je voor dit mooie cijfer!

• 9Natasja garcia07-11-2019

Super leuk weekend gehad.

De familielodge was keurig schoon, het restaurant zag er niet zo gezellig uit, maar het eten was super goed. We hebben ook gebowld en gemidgetgolfd. We hebben het erg leuk gehad.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 14-11-2019

Wat fijn om te lezen dat je een fijn weekend hebt gehad Natasja! Er zijn inderdaad leuke dingen te doen bij ons op het park. Dank je wel voor dit mooie cijfer! Graag tot weerziens bij ons op de Boshoek!

Direct boeken

29 tips over Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• Mayke Herberts, 09-07-2019

Voor zowel een actief weekendje weg of een heerlijke uitrustvakantie is vakantiepark De Boshoek op de Veluwe de ideale bestemming voor een vakantie in Nederland. Recreatiepark De Boshoek beschikt over een ruim aanbod en is geschikt voor de hele familie.

• Suzanne, 17-02-2014

Wij zijn wezen dineren bij 't Herdertje in Voorthuizen. Paar minuutjes rijden met de auto. Nog nooit zo lekker gegeten! Absolute aanrader!

• eradusa, 09-09-2013

uurtje bowlen altijd leuk, met of zonder arrangement. Zwembad is ook lekker, daar hoef je ook het park niet voor af.

4 vragen over Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• J Gerz, 15-01-2020

Paardrijden

Ik kan me herinneren dat je op deze camping ook kon paardrijden is dat nog steeds zo?

• L., 04-12-2019

Animatie

Worden er door het animatieteam verschillende activiteiten georganiseerd voor verschillende leeftijden? Wat wordt er bv georganiseerd voor 10-12 jarigen?

• M. Carvana, 19-03-2016

Dineren

Welke avonden, en tijden, is het restaurant open om te dineren

Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's) info

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht