Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)stersterstersterster

8.3Fantastisch

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Voor een weekendje weg met zijn tweeën of een vakantie met het gezin is dit hotel in Voorthuizen ideaal. De hotelkamers bieden plaats aan 2 tot 4 personen, en elke ochtend kunt u genieten van een heerlijk ontbijt. Tijdens uw hotelovernachting kunt u onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten. Neem een duik in het binnen- of buitenzwembad, en geniet van de zon op de ruime ligweide rondom het buitenzwembad. Ook aan de kinderen is gedacht! Tijdens uw verblijf in het hotel op de Veluwe kunnen de kinderen zich vermaken in de speeltuinen of op de sportvelden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's) voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

416 reviews over Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• 8J Ras10-11-2019

Uitstekend

Uitstekend ook het buffet en ontbijt waren van bijzondere kwaliteit alsmede de bediening. Een aanrader

• 9Onderkomen

• 8Julia10-11-2019

Fijn huisje op park met prima faciliteiten

Het eerste weekend van november verbleven wij in de geschakelde 16 persoons bungalow. Het zijn 2 identieke bungalows die gescheiden kunnen worden middels een wand. Het ontvangst op het park was ontzettend vriendelijk. Op het park zijn alle benodigde faciliteiten aanwezig. We hebben gebowld en gezwommen. Op zondag lekker geluncht in het restaurant. Overal vriendelijk geholpen en er hing een prettige sfeer. De bungalows waren schoon en ruim genoeg voor een groep van 16. De keukenfaciliteiten hadden wat uitgebreider gekund. Wanneer je voor 16 man gaat koken miste wij bijvoorbeeld een oven. Nu had je 2 kleinere keukens. Er waren 2 badkamers voor 16 personen. 2 extra douches had geen overbodige luxe geweest. Maar al met al een heel leuk weekend!

• 9Natasja garcia07-11-2019

Super leuk weekend gehad.

De familielodge was keurig schoon, het restaurant zag er niet zo gezellig uit, maar het eten was super goed. We hebben ook gebowld en gemidgetgolfd. We hebben het erg leuk gehad.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 10Hilke28-10-2019

Zeer mooi hotel

Erg mooi . Net nieuw ( aug2019). Super familie kamer ... hotel is echt een dikke 10! Het park de boshoek is een klein huisjes park met een klein binnen zwembad en groot buitenbad! Park is wat oud maar prima.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Eize Pieter12-10-2019

Prachtig gezinds weekend gehad

Mooie bungalow vriendelijk personeel leuk zwembad

• 7Activiteiten

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 20-10-2019

Beste Eize Pieter, Dank je wel voor deze mooie 8. Wij zijn altijd blij om te lezen dat onze gasten het naar hun zin hebben gehad. Zo te zien was dat zeker het geval! Uiteraard zijn jullie een volgende keer weer van harte welkom!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Marie-Anne03-10-2019

Fantastische camping voor jong en oud!

Wat een mooie camping. Vriendelijke ontvangst, uitstekende service en dito sanitaire voorzieningen. Wij hadden een camperplaats tegenover de sportvelden, ideaal voor de kinderen. Ondanks de regen hebben wij ons prima vermaakt. Lekker gezwommen, gebowld en in het weekend was de kidsclub open en kon er geknutseld worden. We hebben ook gebruik gemaakt van de bezorgservice van het restaurant. Wat een luxe!

• 10Activiteiten

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 20-10-2019

Beste Marie-Anne, Wat een prachtige beoordeling voor de Boshoek. Fijn te lezen dat jullie een mooie tijd hebben gehad bij ons. Daar doen we het voor! Graag tot ziens bij ons op de Boshoek!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Thelka30-09-2019

Kom zeker terug!

Ik logeerde in het nieuwe hotelgedeelte. Prachtige kamers,eigen terras,uitstekend ontbijt.

• 9Onderkomen

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 04-10-2019

Beste Thelka, Dank voor je mooie cijfer voor ons nieuwe hotel de Boshoek. We zijn er ook erg trots op en we zijn blij dat onze gasten het zo fijn hebben. We zien je uiteraard heel graag terug!

Alleen gereisd in september 2019

• 8marchel27-09-2019

kei mooi geweest

is er goed verzorgd tent kompleet en wc ruimte zeer netjes

• 9Eetgelegenheden

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 04-10-2019

Beste Marcel, Wat een leuke review! Kei mooi geweest...! Dank je en heel graag tot ziens bij ons op de Boshoek!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Loes Seijnen26-09-2019

Kom zeker terug

Vind dit hotel chalet heerlijk om te verblijven vrij zijn . Zelf bepalen of je thuis eet of uit eten gaat Complete keuken goede bedden ..goed sanitair buiten zitje gewoon heerlijk

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 04-10-2019

Beste Loes Seijnen, Dank je wel voor dit mooie cijfer! Heel fijn om te lezen dat je zeker terug komt. Van harte welkom! We begroeten je graag weer.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Fam. Soetekouw21-09-2019

Mooie camping.

Wij zijn hier regelmatig op familie bezoek en staan dan op de camperplek. De camperplekken zijn prima helaas is de betaalde Wi-Fi niet van deze tijd slechte ontvangst en dit al een aantal jaren achtereen. Heb je Wi-Fi nodig hou er dan rekening mee, overige noodzakelijke items toilet douches zijn uitstekend netjes en schoon.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 27-09-2019

Beste fam. Soetekouw, Een mooie 9! dank u wel daarvoor. Fijn dat alles naar wens was tijdens uw verblijf. Dank u voor uw feedback horen altijd graag waar wij kunnen verbeteren.

Gereisd met partner in september 2019

Direct boeken

29 tips over Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• Mayke Herberts, 09-07-2019

Voor zowel een actief weekendje weg of een heerlijke uitrustvakantie is vakantiepark De Boshoek op de Veluwe de ideale bestemming voor een vakantie in Nederland. Recreatiepark De Boshoek beschikt over een ruim aanbod en is geschikt voor de hele familie.

• Suzanne, 17-02-2014

Wij zijn wezen dineren bij 't Herdertje in Voorthuizen. Paar minuutjes rijden met de auto. Nog nooit zo lekker gegeten! Absolute aanrader!

• eradusa, 09-09-2013

uurtje bowlen altijd leuk, met of zonder arrangement. Zwembad is ook lekker, daar hoef je ook het park niet voor af.

2 vragen over Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• M. Carvana, 19-03-2016

Dineren

Welke avonden, en tijden, is het restaurant open om te dineren

• M. Carvana, 19-03-2016

Dineren

Welke avonden, en tijden, kun je 's avonds dineren?

Vakantiepark info

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht