Géén boekingskosten
NederlandGelderlandVoorthuizenVakantieparken VoorthuizenVakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

NederlandGelderlandVoorthuizen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 604 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Voor een weekendje weg met zijn tweeën of een vakantie met het gezin is dit hotel in Voorthuizen ideaal.De hotelkamers bieden plaats aan 2 tot 4 personen, en elke ochtend kunt u genieten van een heerlijk ontbijt.Tijdens uw hotelovernachting kunt u onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten.Neem een duik in het binnen- of buitenzwembad, en geniet van de zon op de ruime ligweide rondom het buitenzwembad.Ook aan de kinderen is gedacht! Tijdens uw verblijf in het hotel op de Veluwe kunnen de kinderen zich vermaken in de speeltuinen of op de sportvelden.

Contact

602 Reviews over De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's)

• 3Uit-de-randstad11-08-2022

Veel geld voor weinig!

De bungalow waarin wij zaten was smoezelig bij aankomst. Heeft duidelijk een poets- en opknapbeurt nodig. Er lag veel stof en schoon was het echt niet te noemen. Het park zelf ziet er mooi onderhouden uit. Het zwembad was helaas niet verwarmd zoals was voorgesteld en onze kinderen vonden het echt steenkoud, zelfs tijdens de hittegolf. Ook geen schaduw plekken te bekennen. Daarnaast zouden stoeltjes of ligbedjes ook fijn zijn. Al met al: een hoop geld voor weinig. Wij komen niet meer terug. Jammer!

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Familie Huisman08-08-2022

Geweldig genoten!

Wat een tof en mooi park! We hebben volop gebruik gemaakt van de faciliteiten, geracet in de Racelounge als echte formule 1 coureur, op de stoere scooters gecrosst over de Veluwe. Lekker gegeten en vriendelijke bediening, en ook nog een prijs gewonnen met de muziek bingo, het feest naderhand was ook top en op tijd klaar, half twaalf. Alle kids lekker op tijd naar bed na een leuke avond. Snachts is het muisstil dus heerlijk slapen.

• 10Activiteiten
  • 2C de Beurs08-08-2022

We voelen ons zwaar opgelicht

Bij dit bedrijf nooit een huisje huren zonder airco. De huisjes die ze lodges noemen zijn broeikassen. Zelfs bij een temperatuur van 22 graden in de zon loopt de temperatuur binnen tot boven de 26 graden op. Wij hebben het na twee slapeloze nachten van de warmte voor gezien gehouden, Zijn vertrokken met een volledig bedorven vakantie en kostenpost van meer dan 1000 Euro, We kregen alleen 15 Euro toeristenbelasting terugbetaald!

• 8Annemarie Baij05-08-2022

Prachtige locatie op recreatiepark de Boshoek

We waren een week in een hotellodge . Een mooi plekje met ruim vrij uitzicht. Hotellodge ziet er modern en comfortabel uit voor 2 personen. Is heel praktisch ingericht en je kan ook heerlijk buiten zitten. Het was wel een paar dagen erg warm. Je kan de accommodatie wel goed door luchten, maar een airco zou wel fijn zijn, met deze warme dagen Verder prima verblijf

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Jan en Corrie van Leeuwen17-07-2022

Super!

Super, volgende keer een safaritent zonder trap, voor ons "oudjes" is dat onhandig,

• 10Activiteiten
  • 8Marja17-07-2022

Prima verblijf. Mooie omgeving om te fietsen.

Wij verbleven in een hotelchalet, donderdag tm zondag. Incl ontbijt. Superschoon en heerlijk ontbijt. TOP.

• 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Huisje 25/2611-07-2022

Eenmalig bezoek, geen goede prijs/kwaliteit!!!!

Kindvriendelijk park, veel dingen te doen voor de jeugd. De huisjes waren precies het omgekeerde. Slechte schoonmaak, douche/toilet/wasbak), meubilair en apparatuur stuk. De prijs/kwaliteit verhouding met de geschakelde appartementen is NIET goed. Het belangrijkste was dat er meerdere malen per dag geen waterdruk in het huisjes aanwezig was, dit kwam omdat het zwembad bijgevuld werd op dat moment, wel handig als je met 14 man bent en water wil pakken (thee/koffie of douchen).

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Fam. Meppelink08-07-2022

Een volgende keer weer.

Mooi park. Lekker gefietst in de mooie omgeving.

• 9Activiteiten
  • 6De Cees05-07-2022

Geen 5 sterren i v.m. slechte schoonmaak sanitair.

Het oplossen van problemen laat tewensen over

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Mevr. Brune03-07-2022

Mooie schone verzorgde camping, een aanrader

Dat het een mooi goed verzorgde camping is zowel het gehele terrein en de mooie ruime toilet gebouw

Vakantiepark De Boshoek (vakantiehuizen + camping + groepsvilla's) info

Camping-informatie