Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) *****

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) *****

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
8,2

WebsiteLink naar website

Weer vandaag6°-2°

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

314 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Geweldig huis,

Fam de Graaff, 22-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooi nieuw huis van alle gemakken voorzien, super om hier te verblijven met grote groep

Erg leuk en gezellig

Charis de Fauw, 11-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooie grote groepsaccomodaties en vriendelijk personeel

Top.

Mevr. Schouten, 11-1-2018
  • Onderkomen10

Aardig personeel. Je voelt je welkom. Mooie omgeving om te wandelen.

Geweldig

Sandra, 11-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Goede locatie voor de diverse attracties in de buurt.

Pechweekend

Janssen, 2-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wat vonden we goed?

- mooie receptie waarmee ook gelijk het visitekaartje van het park wordt afgegeven

- de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van het receptie personeel en de monteurs. Het personeel gaat voor een 10 en dat merk je aan alles.

- de cava die we ontvingen om het oud en nieuw weekend te vieren

- het park en het huisje waren netjes schoongemaakt

- de heerlijke hangbank in het huisje

- de heerlijke jacuzzi in het tuinhuisje

- het fijne senseo koffie apparaat

- de gemakkelijke verwarming waarmee het huisje snel werd opgewarmd

Wat vonden we niet goed?

- De saunadeur kon niet gesloten worden, waardoor de temperatuur op 40 graden bleef steken. Hier zou het park een melding van maken naar de eigenaren. waarschijnlijk is het type week hier de schuld van (uitzetten houten kozijn waar de glazen saunadeur in moet vallen)

- honden mogen niet uitgelaten worden op het park, maar er zijn te weinig faciliteiten of informatie aanwezig waar je je hond wel kunt uitlaten. maw er wordt te weinig aan gedaan om het uitlaten van de hond op het park te voorkomen.

- In het park kun je geen rondjes wandelen. vaak zijn het doodlopende wegen. hierdoor is het park zelf niet aantrekkelijk om een wandeling te maken en ben je dus gedwongen om dit buiten het park te doen

- steengrillen in het restaurant is hartstikke leuk, maar wanneer er andere gasten a la carte eten wordt het zo mistig van de grillbak-rook dat je er last van krijgt aan je luchtwegen en ogen en om van de stank in je kleding nog niet te spreken

- echt wandelen in de directe omgeving van het park is niet mogelijk. je zal eerst 500 meter moeten lopen over een redelijk drukke autoweg voordat je het bos in kunt gaan

- het matras is hard, hierdoor hadden wij veel pijn aan onze rug, schouders en heupen

- de dekens en het onderlaken van het matras zijn volgens mij synthetisch. In ieder geval heb ik nog nooit zoveel gezweet snachts als in dit huisje (en ik had het echt niet warm)

- de stofzuiger was niet in orde (slang laat zomaar los), waardoor je de gasten niet stimuleert om het huisje schoon te houden

- je komt geen extra dekens tegen in het huisje, waardoor je de kachel wel hoger moet stoken als je het snachts koud krijgt

voor de derde keer op rij fantastisch zeker weer

Gerry en Sjef Landgraaf, 30-12-2017
  • Onderkomen10

Helemaal perfect ga vooral eens eten in westren plaza en geniet van het ontbijt bij proef.

Geweldig!!!!

Caroline, 28-12-2017
  • Onderkomen10

We hebben het zo fijn gehad bij de Boshoek. Vooral het warme welkom en de geweldige service heeft indruk gemaakt.

Onvergetelijk

Fam. Schiffelers, 26-12-2017
  • Onderkomen10

Mooi park met zwembad en sauna vlakbij de veluwe, we hebben hier de kerstdagen doorgebracht met kleinkinderen en oma. Helaas was ons huisje een beetje gehorig omdat naast ons ook een grote famile was. Na hiervan melding te hebben gemaakt heeft de desbetreffende servicemedewerkster dit heel kordaat opgepakt en gekeken naar de mogelijke oplossing . Na wat mogelijkheden te hebben bekeken had de Boshoek een prachtige verrassing voor ons; we mochten gebruik maken van de grote 20 persoonsvakantie boerderij voor de overige 3 nachten. Wat een topoplossing. Niets dan lof. We hebben een fantastische kerst gevierd en deze boerderij is een aanrader voor grote gezelschappen. Alle luxe aanwezig tm twee! Vaatwassers. Boshoek bedankt voor de service

Het is een zeer mooi, kindvriendelijk park

Corno en Kirstie, 23-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het zijn zeer mooie en nette accomodaties. Het personeel is erg vriendelijk en het park is goed onderhouden, zelfs in de winter.

Superrrr de Puper

Bernadette, 10-11-2017
  • Onderkomen10

Wat hebben we genoten, voor de kids zoveel te doen. Fijn en net park ;) we komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) scoort een 8.23 uit 10 op basis van 314 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: