Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)

Vakantiepark
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°5°
Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
8,6

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,8

Omschrijving
Verblijf in een bungalow, groepsaccommodatie of ga glampen op Recreatiepark de Boshoek. Het vriendelijke animatieteam is er om de kinderen te vermaken. Te oud voor het animatieteam? Dan kan je gaan bowlen, midgetgolfen of zwemmen in een van de twee zwembaden. Vanaf het park maak je daarnaast heerlijke wandelingen of fietstochten door de Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

368 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Helemaal fantastisch!

Suzanne,
16-12-2018
  • Onderkomen10

Een super overnachting gehad met een groep collega’s na ons kerstfeest. Bij aankomst al helemaal in kerstsfeer door de mooie kerstversiering bij de receptie en de fijne ontvangst van het vriendelijk lachend personeel. Ons 10 persoons huisje was al helemaal klaar (luxe incheck met opgemaakte bedden en handdoekkenpakket is een aanrader!), heerlijk ruim en gezellig ingericht. We hebben onze overnachtingslocatie voor volgend jaar dus al gevonden!

Super!!

Suus,
9-12-2018
  • Onderkomen10

Wat hebben we een heerlijk verblijf gehad bij jullie op de boshoek.

We hebben het huisje voor volgend jaar weer geboekt. Voor herhaling vatbaar dus!!

Bedankt medewerkers van de boshoek.

Een heerlijke week!

Natascha Stathi,
19-11-2018
  • Activiteiten8

Een aanrader om er even tussenuit te gaan!

Ik had behoefte aan een weekje rust en heb alleen in een heerlijk 4 persoon chalet ;-) gezeten met mn hondje. Dat honden zijn toegestaan vond ik trouwens ook top!

Het chalet was super comfortabel, brandschoon en voelde mij er meteen thuis. De omgeving is prachtig en het personeel ontzettend attent en hulpvaardig!

Het was al naseizoen en waren daardoor andere openingstijden van horeca. Ik vond dat geen probleem..Mijn week was super en zou zó weer gaan!

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 30-11-2018

Beste Natascha, wat fijn te lezen dat je een heerlijk verblijf hebt gehad bij ons!

Natuurlijk zien we je heel graag weer terug.

Tot ziens bij ons op de Boshoek!

• Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Bezint eer ge begint.

Genieten voor familie en groepen ,is niet juist laat ie groepen arbeids migranten zijn uit polen en rusland,veel drinken en onderling ruzies.

Verder ging er veel mis,ik som dit niet allemaal op.Wij hebben de klachten met de directie besproken,zij boden hun excuus aan en een gratis verblijf in een andere periode,maar wat een gezellig weekend had moeten worden met de kinderen en kleinkind werdt een flop. Buiten het sezoen is er weinig vermaak op de camping. Na de bowling gingen we naar het western restaurant om te tafel - grillen de tafel die we kregen was 2 meter van de bar en biertafel en na het voorgerecht stonden er zo,n 8 mannen met bier en sterke verhalen. Ook al geen succes.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 13-11-2018

Beste Jannie,

Het is inderdaad heel vervelend dat dit gebeurd is. Helaas zijn deze gasten er door een externe boekingspartner tussendoor geglipt. Mede ook dankzij uw feedback zijn wij extra alert zodat wij het vakantiegevoel kunnen waarborgen!

Toch hopen wij u weer te mogen begroeten op de Boshoek!

Groots genieten op een compleet en gastvrij park!

N.H. van der Ent,
24-10-2018
  • Onderkomen10

We kwamen aan op een prachtig en compleet park! We hadden een zgn hotelkamer geboekt, maar deze overtrof echt onze verwachtingen. Het had de uitstraling van een 'minihuisje', met alles erop en eraan. De medewerkers van zowel de receptie, het restaurant Proef! en Western Plaza verdienen allemaal een pluim voor hun gastvrijheid en service. De dames die onze kamer kwamen doen deden zelfs hun uiterste best om ons te helpen de DVD op gang te krijgen. Top! Toen dat ons gezamenlijk niet lukte kwam er gewoon even een service-medewerker. Kortom een echte aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Mede door de scherpe prijsdeals die heel regelmatig in omloop zijn. Even zoeken loont!

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 13-11-2018
Dank u wel voor dit hele mooie cijfer! Wij hopen u graag weer te zien bij ons op de Boshoek!

Heerlijk verblijf in trekkershut

Marjo,
16-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Twee nachten gebleven in een knusse trekkershut (voorts huisje) Lekker genoten, .groot huisje. schoon, lekker op het zuiden gelegen, dichtbij tennisbaan, voetbalveld, toiletgebouw. Het was vrij rustig toen wij er waren, maar ik was blij dat we niet voor een bungalow hebben gekozen. De kant van de camping voelde veel ruimtelijke.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 24-10-2018

Dank je wel Marjo! Wat fijn te lezen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad.

Daar doen we het voor!

Graag tot ziens bij ons op de Boshoek

Geweldig met kinderen in de Groepsboederij

Charis de Fauw,
8-10-2018
  • Activiteiten10

Wij verbleven in de Groepsboederij, super fijne grote accomodatie in met directe toegang tot een grote speeltuin en in de buurt van diverse andere activiteiten voor kinderen, zoals de boederij, het voetbalveld, tennisbaan etc.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-10-2018

Beste Charis,

Dank je wel voor dit mooie cijfer! wij zijn erg blij dat jullie het fijn hebben gehad bij ons op de Boshoek.

Heel graag tot ziens!

Gezellig park

José en Ton,
31-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Complimenten voor het animatieteam op de Boshoek. Erg enthousiast en vriendelijk

Beste Jose en Ton,

De complimenten zal ik doorgeven aan het animatieteam! ze zullen blij zijn met deze feedback.

Dank jullie wel!

Heerlijke plek gevonden

Patricia,
27-8-2018
  • Activiteiten8

We hadden een geweldige stacaravan met sauna en jacuzzi echt een top plek heerlijk rustig. Gelijk gereserveerd voor volgend jaar.

Beste Patricia,

Dank je voor deze mooie feedback. Het is altijd fijn om te lezen dat jullie een heerlijke plek hebben gevonden bij de Boshoek.

Tot volgend jaar!

fantastisch

sabrina,
26-8-2018
  • Activiteiten10

vond het animatieteam echt top voor de kinderen met alles wat ze organiseren en doen het ontzettend leuk met en voor de kinderen

het mindere is dat er wat minder te doen is voor de oudere zoals ouders etc daarvoor hebben ze alleen een bingo en de jongere bediening van western plaza mag nog wel aardig wat leren weten niet wat ze moeten doen in bepaalde situaties zoals ongelukken en klanten bedienen vaak werden we overgeslagen hoop dat daar snel verandering in komt maakt het nog leuker en aantrekkelijker voor de rest is alles super en go go go animatieteam bedankt voor de leuke weken en tot volgend jaar

Beste Sabrina,

Wat fijn te lezen dat jullie het fantastisch hebben gehad bij ons op de Boshoek en dat vooral het animatieteam er een feestje van heeft gemaakt voor de kinderen. Daar doen ze het voor!

Tijdens het hoogseizoen was het inderdaad erg druk bij onze horeca. Het mooie weer zorgde voor een overvol terras. Het spijt mij te lezen dat u overgeslagen werd. Dat is zeker niet de bedoeling.

Hopelijk mogen wij u nog een keer begroeten bij ons op de Boshoek!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.