Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag25°9°
8,5

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,7

Verblijf in een bungalow, groepsaccommodatie of ga glampen op Recreatiepark de Boshoek. Het vriendelijke animatieteam is er om de kinderen te vermaken. Te oud voor het animatieteam? Dan kan je gaan bowlen, midgetgolfen of zwemmen in een van de twee zwembaden. Vanaf het park maak je daarnaast heerlijke wandelingen of fietstochten door de Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

Contact

370 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Fantastisch!

Jasper van Buuren,
5-4-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De hotelkamer is een echte aanrader. Beschikt over alle faciliteiten die een hotelkamer nodig heeft. Bovendien is het heerlijk rustig op het park. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2019

Nooit meer!

Van wijk,
30-3-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Ongezellige camping we kwamen op een veld te staan waar elke jaar terug komende gasten staan .je wordt bekeken omdat je nieuw bent.ze houden je in de gaten ze zitten er voor de rust en hele dag op de uitkijk met 3 tieners wordt er geravot maag niet .als je boodschappen met de auto gaat doen spreken ze je aan want mey de auto over het veld rijden geeft stof😂 en noem maar op als je langs loopt ober het veld mag je niet praaten te veel lawaai. Kan nog uren doorgaan. Daar nooit meer ook weinig te doen Slechtste camping in voorthuizen !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 12-4-2019

Uw beoordeling betreft uw ervaring van vorig jaar. Wat jammer dat het niet klikte met onze andere gasten. Onze gasten zijn zeer gastvrij, gezellig en hebben het naar hun zin. Zeker jammer dat u nu de Boshoek neerzet als de slechtste camping van Voorthuizen. Ons doel is juist om de beste camping te zijn. Gastvrijheid en goede sfeer staan hoog in ons vaandel. Ik had u graag gesproken vorig jaar. Dan had ik samen met u kunnen kijken wat wij voor u hadden kunnen betekenen.

Helemaal fantastisch!

Suzanne,
16-12-2018
  • Onderkomen10

Een super overnachting gehad met een groep collega’s na ons kerstfeest. Bij aankomst al helemaal in kerstsfeer door de mooie kerstversiering bij de receptie en de fijne ontvangst van het vriendelijk lachend personeel. Ons 10 persoons huisje was al helemaal klaar (luxe incheck met opgemaakte bedden en handdoekkenpakket is een aanrader!), heerlijk ruim en gezellig ingericht. We hebben onze overnachtingslocatie voor volgend jaar dus al gevonden!

Gereisd met vrienden in december 2018
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 12-4-2019

Dank je wel Suzanne! wat fijn dat jullie het fijn hebben gehad bij ons. Graag tot een volgende keer!

Super!!

Suus,
9-12-2018
  • Activiteiten10

Wat hebben we een heerlijk verblijf gehad bij jullie op de boshoek. We hebben het huisje voor volgend jaar weer geboekt. Voor herhaling vatbaar dus!! Bedankt medewerkers van de boshoek.

Gereisd met vrienden in december 2018

Een heerlijke week!

Natascha Stathi,
19-11-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Een aanrader om er even tussenuit te gaan!

Ik had behoefte aan een weekje rust en heb alleen in een heerlijk 4 persoon chalet ;-) gezeten met mn hondje. Dat honden zijn toegestaan vond ik trouwens ook top!

Het chalet was super comfortabel, brandschoon en voelde mij er meteen thuis. De omgeving is prachtig en het personeel ontzettend attent en hulpvaardig!

Het was al naseizoen en waren daardoor andere openingstijden van horeca. Ik vond dat geen probleem..Mijn week was super en zou zó weer gaan!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 30-11-2018

Beste Natascha, wat fijn te lezen dat je een heerlijk verblijf hebt gehad bij ons! Natuurlijk zien we je heel graag weer terug. Tot ziens bij ons op de Boshoek!

• Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Bezint eer ge begint. Genieten voor familie en groepen ,is niet juist laat ie groepen arbeids migranten zijn uit polen en rusland,veel drinken en onderling ruzies. Verder ging er veel mis,ik som dit niet allemaal op.Wij hebben de klachten met de directie besproken,zij boden hun excuus aan en een gratis verblijf in een andere periode,maar wat een gezellig weekend had moeten worden met de kinderen en kleinkind werdt een flop. Buiten het sezoen is er weinig vermaak op de camping. Na de bowling gingen we naar het western restaurant om te tafel - grillen de tafel die we kregen was 2 meter van de bar en biertafel en na het voorgerecht stonden er zo,n 8 mannen met bier en sterke verhalen. Ook al geen succes.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 13-11-2018

Beste Jannie, Het is inderdaad heel vervelend dat dit gebeurd is. Helaas zijn deze gasten er door een externe boekingspartner tussendoor geglipt. Mede ook dankzij uw feedback zijn wij extra alert zodat wij het vakantiegevoel kunnen waarborgen! Toch hopen wij u weer te mogen begroeten op de Boshoek!

Groots genieten op een compleet en gastvrij park!

N.H. van der Ent,
24-10-2018
  • Onderkomen10

We kwamen aan op een prachtig en compleet park! We hadden een zgn hotelkamer geboekt, maar deze overtrof echt onze verwachtingen. Het had de uitstraling van een 'minihuisje', met alles erop en eraan. De medewerkers van zowel de receptie, het restaurant Proef! en Western Plaza verdienen allemaal een pluim voor hun gastvrijheid en service. De dames die onze kamer kwamen doen deden zelfs hun uiterste best om ons te helpen de DVD op gang te krijgen. Top! Toen dat ons gezamenlijk niet lukte kwam er gewoon even een service-medewerker. Kortom een echte aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Mede door de scherpe prijsdeals die heel regelmatig in omloop zijn. Even zoeken loont!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 13-11-2018

Dank u wel voor dit hele mooie cijfer! Wij hopen u graag weer te zien bij ons op de Boshoek!

Heerlijk verblijf in trekkershut

Marjo,
16-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Twee nachten gebleven in een knusse trekkershut (voorts huisje) Lekker genoten, .groot huisje. schoon, lekker op het zuiden gelegen, dichtbij tennisbaan, voetbalveld, toiletgebouw. Het was vrij rustig toen wij er waren, maar ik was blij dat we niet voor een bungalow hebben gekozen. De kant van de camping voelde veel ruimtelijke.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 24-10-2018

Dank je wel Marjo! Wat fijn te lezen dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad. Daar doen we het voor! Graag tot ziens bij ons op de Boshoek

Geweldig met kinderen in de Groepsboederij

Charis de Fauw,
8-10-2018
  • Activiteiten10

Wij verbleven in de Groepsboederij, super fijne grote accomodatie in met directe toegang tot een grote speeltuin en in de buurt van diverse andere activiteiten voor kinderen, zoals de boederij, het voetbalveld, tennisbaan etc.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-10-2018

Beste Charis, Dank je wel voor dit mooie cijfer! wij zijn erg blij dat jullie het fijn hebben gehad bij ons op de Boshoek. Heel graag tot ziens!

Gezellig park

José en Ton,
31-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Complimenten voor het animatieteam op de Boshoek. Erg enthousiast en vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-9-2018

Beste Jose en Ton, De complimenten zal ik doorgeven aan het animatieteam! ze zullen blij zijn met deze feedback. Dank jullie wel!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.