Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)

Vakantiepark
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
8,3

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,4

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

363 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk verblijf in trekkershut

Marjo
16-10-2018
  • Onderkomen8

Twee nachten gebleven in een knusse trekkershut (voorts huisje) Lekker genoten, .groot huisje. schoon, lekker op het zuiden gelegen, dichtbij tennisbaan, voetbalveld, toiletgebouw. Het was vrij rustig toen wij er waren, maar ik was blij dat we niet voor een bungalow hebben gekozen. De kant van de camping voelde veel ruimtelijke.

Geweldig met kinderen in de Groepsboederij

Charis de Fauw
8-10-2018
  • Onderkomen10

Wij verbleven in de Groepsboederij, super fijne grote accomodatie in met directe toegang tot een grote speeltuin en in de buurt van diverse andere activiteiten voor kinderen, zoals de boederij, het voetbalveld, tennisbaan etc.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 15-10-2018

Beste Charis,

Dank je wel voor dit mooie cijfer! wij zijn erg blij dat jullie het fijn hebben gehad bij ons op de Boshoek.

Heel graag tot ziens!

Gezellig park

José en Ton
31-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Complimenten voor het animatieteam op de Boshoek. Erg enthousiast en vriendelijk

Beste Jose en Ton,

De complimenten zal ik doorgeven aan het animatieteam! ze zullen blij zijn met deze feedback.

Dank jullie wel!

Heerlijke plek gevonden

Patricia
27-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden een geweldige stacaravan met sauna en jacuzzi echt een top plek heerlijk rustig. Gelijk gereserveerd voor volgend jaar.

Beste Patricia,

Dank je voor deze mooie feedback. Het is altijd fijn om te lezen dat jullie een heerlijke plek hebben gevonden bij de Boshoek.

Tot volgend jaar!

fantastisch

sabrina
26-8-2018
  • Activiteiten10

vond het animatieteam echt top voor de kinderen met alles wat ze organiseren en doen het ontzettend leuk met en voor de kinderen

het mindere is dat er wat minder te doen is voor de oudere zoals ouders etc daarvoor hebben ze alleen een bingo en de jongere bediening van western plaza mag nog wel aardig wat leren weten niet wat ze moeten doen in bepaalde situaties zoals ongelukken en klanten bedienen vaak werden we overgeslagen hoop dat daar snel verandering in komt maakt het nog leuker en aantrekkelijker voor de rest is alles super en go go go animatieteam bedankt voor de leuke weken en tot volgend jaar

Beste Sabrina,

Wat fijn te lezen dat jullie het fantastisch hebben gehad bij ons op de Boshoek en dat vooral het animatieteam er een feestje van heeft gemaakt voor de kinderen. Daar doen ze het voor!

Tijdens het hoogseizoen was het inderdaad erg druk bij onze horeca. Het mooie weer zorgde voor een overvol terras. Het spijt mij te lezen dat u overgeslagen werd. Dat is zeker niet de bedoeling.

Hopelijk mogen wij u nog een keer begroeten bij ons op de Boshoek!

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Tanja
25-8-2018
  • Onderkomen10

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad! Ik was met mijn zoontje van 6 op vakantie. Onze vakantiecoach Trudy is een topper. Dank je voor alles!😘 De kinderen konden in het speeltuintje op het veld spelen of zelf naar de grote speeltuin lopen waar ze zichzelf uren konden vermaken. Ook het voetbalveld met Yelp bord wat favoriet. Alles mooi dicht bij elkaar. Het toiletgebouw werd volgens mij wel 3x per dag schoongemaakt. Er is animatie voor alle leeftijden. Van 4 tot 12+ jaar. Een chillplek voor tieners...goed geregeld. Eten was heerlijk bij Western Plaza voor prima prijzen. Bowlen was ook erg leuk. Ook goed geschikt voor kinderen omdat de bal niet in de geul kan vallen. Midgetgolf was ook leuk.

Mijn zoontje gaf aan, bij thuiskomst, dat hij wel 6 weken had willen blijven 😄 Dat zegt genoeg lijkt me....

Gezellig en kwalitatief zeer goed park. 5 sterren is zeker op z'n plaats 🌟🌟🌟🌟🌟

Dank je wel Tanja,

Een 10...dat is geweldig. Fijn dat jij en je zoontje zo'n fijne vakantie hebben gehad!

We zien jullie graag terug. Volgend jaar?

Voor ons nooit meer

Bianc
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Komt totaal niet overeen met de website. Chalet was netjes maar ze staan erg dicht op elkaar (niet te zien op de foto’s). We waren compleet ingebouwd. Allemaal particulier, de mensen verblijven daar lange tijd waardoor je ook mee geniet met de klusgeluiden aan hun stacaravans. En veel overlast in de avonden (geschreeuw en gevloek, harde muziek, brommers, groepjes voor je chalet). Verder is het park enorm verouderd. Het restaurant, snackbar, binnen zwembad. En de grote zandbak lijkt een vuilnisbelt. Geen rustige vakantie zo. Dit was eens en nooit meer. Zeker geen aanrader.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 28-8-2018
Dank u voor uw feedback. Het spijt ons enorm dat u niet van de Boshoek heeft kunnen genieten. Ons doel is juist dat onze gasten een hele fijne vakantie hebben. Wij komen graag met u in contact om dit met u te bespreken.

glamping op de Boshoek

Martin K
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij verbleven 2 weken in een Luxe tent met eigen sanitair en zelfs een vaatwasser!

De tent was netjes alleen weinig zitplaatsen tenzij je tegen / op elkaar op de loungebank wil zitten. Dit werd netjes opgelost door 2 extra stoelen te brengen.

Bij de tenten mocht je de auto parkeren dit vonden wij een rommelig aanzicht en ook was er niet bij elke tent evenveel ruimte beschikbaar om je auto te parkeren. Voor jongere kinderen was er best wel wat te doen maar voor de iets oudere 10+ viel het erg tegen. Wat wij ook jammer vonden dat op het kampeergedeelte niet het e.e.a. was samengevoegd zoals de Air trampoline, speeltuin, voetbalveld etc. Dit lag nu verspreid zeker als er dan ook nog een horecapunt zou zijn dan was dat top. Qua service van de horeca wel lof want indien gewenst werd je bestelde pizza/ snack oid tot bij de tent bezorgd!

Park is een mooie uitvalsbasis voor diverse uitstapjes op of rond de Veluwe. |Supermarkten ook vlak bij

Beste Martin,

Dank je wel voor je feedback. Deze nemen we zeker mee bij de evaluatie van het seizoen.

Geweldige vakantie voor de kids

Monique
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Tenten waren goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Leuke knutselclub.

Te weinig te doen op de ponyclub. Douches snel koud. Geen schaduw bij het zwembad. Ook geen fijne zitjes bij het zwembad als je kind nog niet kan zwemmen wil je in de buurt blijven van t zwembad. Wespenvangers en tafels schoonmaken bij western plaza.

Wij zouden graag nog eens terug komen!

Ellen Laarman
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het zwembad is aan de kleine kant, deze zou wat groter mogen en wat meer bijzonder, momenteel valt hij in het niet ten opzichte van de kwaliteit van de andere gebouwen. Leeftijd en ervaring van personeel in de winkel is soms te laag en niet voldoende om een goede service te lenen. Aanbod activiteiten is leuk en gevarieerd, ook de speelgelegenheid voor de kinderen is prima. Gezellige en verzorgde camping, bijzonder gastvrij ontvangst. Campingcoachis is echt een meerwaarde voor deze camping. Zij regelt wat je nodig hebt en lost problemen adequaat op.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.