Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°13°
Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
8,2

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

326 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Geweldige vakantie met goede accomodatie!

Kim Hartman
6-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hadden een lang weekend geboekt in een Luxe Safari Cottage voor 6 personen. En luxe was het! Privé sanitair, een volledig ingerichte keuken met vaatwasser en koel/vries combinatie. Goede loungehoek binnen en buiten en binnen was er een grote eettafel aanwezig. De bedden waren comfortabel en er was een voldoende opbergruimte voor de spullen/kleding.

Het zwembad voor kleine kinderen en de grote speeltuin en kinderboerij liggen dichtbij. Het grote zwembad, binnen zwembad en restaurant liggen op wat verdere loopafstand.

Het buiten zwembad was groot en schoon. Veel ruimte om te liggen met je handdoek. Het binnenzwembad was ruim genoeg. Jammer alleen dat de kluisjes daar zo slecht werken..

Voor de tent was er parkeergelegenheid voor je eigen auto en het uitzicht was prima. Een groot grasveld met een tennistafel en volleybalnet. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar. De kinderen hebben enorm genoten van alles en wij ook!!!!

Gemoedelijk park met goede service

Annette
31-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Winkeltje is niet elkedag open

Super

Linsey
19-5-2018
  • Onderkomen9

In de Meivakantie sliepen wij met z’n 3tjes 2 nachten in een trekkershut.

Erg leuk houten huisje met een zitgedeelte voor binnen en buiten en met bedsteden. Voor de kleine natuurlijk super spannend “slapen in de muur”.

Leuk grasveldje met wilde konijnen voor het huisje, een grote speeltuin tegenover, en ook nog een springkussen achter op een veld.

Ideaal zijn de sanitaire voorzieningen vlak naast de trekkershut.

Bedden slapen heerlijk!

Kort maar krachtig verblijf. Top!

Leuk alternatief voor een hotelkamer

Tompoesje
10-5-2018
  • Onderkomen7

Wij hadden voor 2 dagen een hotelkamer geboekt. Deze hotelkamer bestaat uit een halve sta-caravan met zitje ervoor. De kamer is volledig ingericht met goede badkamer met douche. Eventueel kan je een ontbijtbuffet bijboeken, dat in het restaurant van het park 's ochtends klaarstaat. Dat hebben wij niet gedaan, want er is ook een keukentje op de kamer (met ruime koelkast en combi-magnetron) waar je prima ook zelf een ontbijt kan klaarmaken. Je mag ook gebruik maken van het (overdekte) zwembad op het park. Wij vonden de matrassen op de bedden erg slap en dun. Ook de gordijnen waren dun en er kwam veel licht door. Je hebt geen privacy op je terras want je zit heel dicht op je buren. Aanrader voor als je net iets meer zoekt dan een hotelkamer maar je moet geen rugklachten hebben want dan volstaat het bed niet. Over het hele terrein zijn er hoge verkeersdrempels; rijden met een rolstoel of scootmobiel is niet mogelijk.
Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 16-5-2018

Dank u voor het mooie cijfer voor onze hotelkamer. Wij proberen een kindvriendelijke omgeving te creëren. Helaas horen daar verkeersdrempels bij om ervoor te zorgen dat men rekening kan houden met onze kleine gasten.

Het is met minimale extra moeite wel mogelijk voor een scootmobiel of rolstoel de drempel over te gaan.

Het slaapcomfort wordt door iedere gast weer anders ervaren. Het is maar net wat men thuis gewend is.

Nogmaals dank voor uw uitgebreide review. het is inderdaad een leuk alternatief voor een hotelkamer!

Ik zou er niet nog een keer heen gaan

John
9-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De snackbar is heel weinig open ook in de schoolvakantie allemaal een beetje achterstalig onderhoud op het park zelf er wordt ook niet veel gedaan als er iets is je hebt het idee dat ze je laten zitten ik vind 5 sterren voor deze camping zeker niet waard

Gastvrij!

Caroline
28-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fijn verblijf gehad op de Boshoek. Wat opvalt dat iedereen super vriendelijk is. We komen zeker terug!!

• Activiteiten5
  • Onderkomen5

Jammer dat ze geen rekening houden met de meivakantie van het zuiden.

Alles wordt in orde gemaakt voor de nadere meivakantie van het midden van land

Loop je daar in een dode bedoeling waar niks te beleven is

Beste Miriam,

Wat jammer dat jullie dit zo ervaren hebben. Ons zwembad, ponyclub en de knuffelstal was wel open voor de kinderen. Wij vinden het belangrijk dat kinderen het naar hun zin hebben bij ons op de Boshoek. Echter veel basisscholen zijn in de meivakantie een extra week ervoor of erna ook gesloten. Dit mogen de scholen zelf bepalen. De Boshoek faciliteert animatie tijdens de officiële schoolvakanties.

Geweldig!!

Marijke
9-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Geweldig vakantiepark, super leuk voor kinderen. Prachtig huis.

Beste Marijke,

Dank je wel voor dit mooie cijfer! Wij zijn altijd blij als onze gasten het fijn hebben gehad bij ons.

Voor herhaling vatbaar

Daan
28-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst! We hebben genoten van een lang weekend op de Boshoek. Rustig, schoon en veel te doen in nabije omgeving. Aanrader...

Beste Daan,

Wat geweldig! dank je wel voor deze 10. We lezen graag dat onze gasten ons weten te waarderen. Graag tot ziens bij ons op de Boshoek!

Fantastisch park voor lekkerbekken.

G van den Berg
11-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hadden een hotel kamer die net zo compleet was als een huisje.

Goede bedden maar wel een dun kussentje, dus neem je eigen kussen mee.

Mooie grote tv met veel zenders.

Mooi groot park met vriendelijk personeel .

Wij hadden ontbijt en avondeten erbij geboekt en dat was een schot in de roos.

Bij het ontbijt wordt je eitje met spek gebakken waar je bij staat.

Bij het diner hadden wij een verassing menu geboekt (zilver) en wat was dat lekker.

Wij hebben zelden zo lekker gegeten voor zo'n weinig geld.

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Beste G van den Berg,

Wat een mooie uitgebreide beoordeling van uw verblijf op de Boshoek. Wij zien u uiteraard heel graag terug als onze gast.

Graag tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) scoort een 8.21 uit 10 op basis van 326 reviews.