Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°10°
Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
8,3

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

344 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Fantastisch met kids

Yaya
16-8-2018
  • Activiteiten8

Was hier met kleindochter van 9 jaar op een camperplaats. Animatie prima geregeld; voor verschillende leeftijden ook verschillende activiteiten. Alle speeltoestellen lekker dichtbij. Voor de zwembaden en de kidsclub wel even de weg oversteken. Kleindochter heeft zich prima vermaakt en daar doe je het voor :)

Luxe: je krijgt per dag 1 muntje voor de vaatwasser. Minpuntje: soms 20 minuten wachten bij de damesdouches. Er zijn er slechts 5 voor meer dan 100 plaatsen. Sanitair is wel ruim en schoon

Mooie omgeving en een super vakantie!

Yvonne
15-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad! Er was veel te doen, ook op het park. Voor vragen was het meisje van de schoonmaak met het knotje ontzettend behulpzaam. Ook de receptie kon goed informatie geven.

Super

Maaike
15-8-2018
  • Onderkomen9

Het is een prachtige camping, ruim opgezet, sanitairgebouw is prachtig en schoon met ruime douches.

Er is genoeg te doen voor kinderen, de speeltoestellen zijn van goede kwaliteit en mooi.

Er is een campingwinkel waar je heerlijke broodjes kunt kopen en die in de basis alles heeft wat je nodig hebt.

Direct boeken

If the opportunity comes up we would return

Family F Witvoet
6-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

We liked everything about our experience.

We were with children and grand children in total 11 of us.

We were in the group farmhouse

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Verdeeld in 2 stukken. Het ene stuk heeft de huisjes/bungalows. Hier zit ook het zwembad, restaurant (met entertainment is). Het andere gedeelte heeft de tenten, trekkershutten etc. Hier zit de manage, speelt en pierenb.

Wij zaten in een family lodge. Deze staan met zijn 2en tegenover elkaar op een veldje. Je bent dus best aangewezen op samenleven met je buren. De lodge was redelijk schoon, de veranda en zitgedeelte fijn. Het zwemb. heeft geen toezicht, wat betekent dat iedereen luchtbedden, reuzenflamingos etc. meeneemt het tekleine badje in. Daarbij nog opgeschoten jongens die bommetjes maken terwijl je met je kleintje zwemt.

Camping gedeelte leek ons gezellig (als was her pierenbad bezet door vn ouders). Ons gedeelte was 3/4 bezet door vaste gasten met rommelige tuinen. André H. liefhebbers, tattoos etc. Anim. was erg leuk. Horeca prijzig. Week in zomer bijna 1000 euro, teveel. Leuker met oudere kinderen die er zelf op uit gaan

Rust actie en genieten

Vor gilissen
3-8-2018
  • Onderkomen8

Een fantastische camping met veel kinderen faciliteiten en prima ingerichte tenten Vader met een dochter Prima sanitair

De wellness sauna was enige min punt

Erg leuk

Els
3-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuke camping! Zwembad is wat klein, maar evengoed leuk, wij hebben een leuke vakantie gehad.

Heerlijk

Jetske
2-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke plek om te zijn.

Wij staan hier al vier jaar met ons gezin met 4 kids in ons eigen chalet.

Er is voor ieder wat wils. Kids vervelen zich nooit. Personeel altijd vriendelijk en bereid te helpen waar nodig.

Hoop hier nog vele jaren met plezier te komen.

Ik zou niet meer terugkomen

WPO
29-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Zwembad water was een beetje onhelder en tegeltjes langs zwembad zijn bruin ipv wit. Zwembad heeft diepte overal van 1,40 dus mijn zoon van 9 kon nergens staan en je mag niet duiken. Verder geen bedjes of parasols bij zwembad helaas.

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 31-7-2018

Wat jammer om te horen! Door het extreem warme weer was ons buitenzwembad de enige plek waar men kon afkoelen. Het was daardoor erg druk en werkten onze filters overtime. Het troebele water was een resultaat van enorme drukte. Gelukkig kon het zwembad snachts bijtanken..Het zwembad wordt elke dag gecontroleerd op de juiste waarden en het tijdelijke troebele water zeg gelukkig niets over de veiligheid van het zwemwater.

Er is ook een kinderbadje waar het een stuk ondieper is.

Onze schoonmaak gaat extra controleren. Dank voor uw feedback!

• Onderkomen8

Een weekje met de kids via Maris-life een vakantie geboekt voor alleenstaande ouders. Een apart veld met luxe ruime lodgetenten die schoon en goed voorzien waren.

Binnen de kortste keren een ijsje voor de kids en een introductie door de allervriendelijkste aanspreek persoon.

De mede gasten hadden net als ik de vakantie mentaliteit. Namelijk: er een feest van maken. Zowel voor de kinderen als voor ons zelf.

De leeftijd van de kinderen varieerden van 3 tot 17, binnen de kortste keren werden er al contacten gemaakt.

De ouders, die eerst de tent moesten 'eigen' maken deden dat later ook. Onder het genot van wat drankjes en zo, bleek het al snel bijzonder gezellig onder de overkapping. Ondanks de hitte een ideale avond bezigheid. Zo bleek.

Veel leuke en spannende bezigheden in de buurt.

Gangbare prijzen in het boven verwachting goede camping restaurant. Ok, je moest wat geduldig zijn, want door de hitte was het drukker. Meer dan waard wel

Trudy van Bochove, Mede-eigenaar, 31-7-2018

Dank je Ton voor deze mooie review!

Fijn te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.

Graag tot ziens op de Boshoek!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) scoort een 8.27 uit 10 op basis van 344 reviews.