Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°10°
Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark)
8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor De Boshoek (recreatiepark) voor je op een rij gezet:

318 reviews over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Daan, 28-3-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst! We hebben genoten van een lang weekend op de Boshoek. Rustig, schoon en veel te doen in nabije omgeving. Aanrader...

Fantastisch park voor lekkerbekken.

G van den Berg, 11-3-2018
  • Onderkomen8

Wij hadden een hotel kamer die net zo compleet was als een huisje.

Goede bedden maar wel een dun kussentje, dus neem je eigen kussen mee.

Mooie grote tv met veel zenders.

Mooi groot park met vriendelijk personeel .

Wij hadden ontbijt en avondeten erbij geboekt en dat was een schot in de roos.

Bij het ontbijt wordt je eitje met spek gebakken waar je bij staat.

Bij het diner hadden wij een verassing menu geboekt (zilver) en wat was dat lekker.

Wij hebben zelden zo lekker gegeten voor zo'n weinig geld.

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Danique, 6-3-2018
  • Onderkomen9

We hebben geslapen in de hotelkamers van recreatiepark Boshoek. Erg leuke, gezellige en mooie kamers! Personeel van de receptie is enorm vriendelijk! Ontbijt met live cooking in restaurant Proef ook heel erg lekker en je word er goed verzorgt. Al met al een leuke locatie, waarbij alles super geregeld is!

wat een fijn weekend hebben wij gehad !

Anneke, 1-3-2018
  • Activiteiten9

Een geweldig park!

huisje Bunckman ideaal voor kleine en wat oudere kinderen

vooral de omgeving was erg mooi.

de kinderen hebben genoten

en de ouders ook!

Geweldig huis,

Fam de Graaff, 22-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooi nieuw huis van alle gemakken voorzien, super om hier te verblijven met grote groep

Erg leuk en gezellig

Charis de Fauw, 11-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooie grote groepsaccomodaties en vriendelijk personeel

Top.

Mevr. Schouten, 11-1-2018
  • Onderkomen10

Aardig personeel. Je voelt je welkom. Mooie omgeving om te wandelen.

Geweldig

Sandra, 11-1-2018
  • Onderkomen9

Goede locatie voor de diverse attracties in de buurt.

Pechweekend

Janssen, 2-1-2018
  • Onderkomen8

Wat vonden we goed?

- mooie receptie waarmee ook gelijk het visitekaartje van het park wordt afgegeven

- de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van het receptie personeel en de monteurs. Het personeel gaat voor een 10 en dat merk je aan alles.

- de cava die we ontvingen om het oud en nieuw weekend te vieren

- het park en het huisje waren netjes schoongemaakt

- de heerlijke hangbank in het huisje

- de heerlijke jacuzzi in het tuinhuisje

- het fijne senseo koffie apparaat

- de gemakkelijke verwarming waarmee het huisje snel werd opgewarmd

Wat vonden we niet goed?

- De saunadeur kon niet gesloten worden, waardoor de temperatuur op 40 graden bleef steken. Hier zou het park een melding van maken naar de eigenaren. waarschijnlijk is het type week hier de schuld van (uitzetten houten kozijn waar de glazen saunadeur in moet vallen)

- honden mogen niet uitgelaten worden op het park, maar er zijn te weinig faciliteiten of informatie aanwezig waar je je hond wel kunt uitlaten. maw er wordt te weinig aan gedaan om het uitlaten van de hond op het park te voorkomen.

- In het park kun je geen rondjes wandelen. vaak zijn het doodlopende wegen. hierdoor is het park zelf niet aantrekkelijk om een wandeling te maken en ben je dus gedwongen om dit buiten het park te doen

- steengrillen in het restaurant is hartstikke leuk, maar wanneer er andere gasten a la carte eten wordt het zo mistig van de grillbak-rook dat je er last van krijgt aan je luchtwegen en ogen en om van de stank in je kleding nog niet te spreken

- echt wandelen in de directe omgeving van het park is niet mogelijk. je zal eerst 500 meter moeten lopen over een redelijk drukke autoweg voordat je het bos in kunt gaan

- het matras is hard, hierdoor hadden wij veel pijn aan onze rug, schouders en heupen

- de dekens en het onderlaken van het matras zijn volgens mij synthetisch. In ieder geval heb ik nog nooit zoveel gezweet snachts als in dit huisje (en ik had het echt niet warm)

- de stofzuiger was niet in orde (slang laat zomaar los), waardoor je de gasten niet stimuleert om het huisje schoon te houden

- je komt geen extra dekens tegen in het huisje, waardoor je de kachel wel hoger moet stoken als je het snachts koud krijgt

voor de derde keer op rij fantastisch zeker weer

Gerry en Sjef Landgraaf, 30-12-2017
  • Onderkomen10

Helemaal perfect ga vooral eens eten in westren plaza en geniet van het ontbijt bij proef.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Boshoek (recreatiepark) scoort een 8.25 uit 10 op basis van 318 reviews.