Vakantiepark Ackersate

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Vakantiepark Ackersate in Voorthuizen ligt centraal maar ook midden in de natuur. De kinderen hoeven zich niet te vervelen in het binnen- en buitenzwembad met glijbanen, verschillende speeltoestellen en met de animatie. Geniet van mooie boswandelingen, bezoek het strand van Zeumeren of een van de dierentuinen in de buurt.

233 reviews over Vakantiepark Ackersate

• 10Laura21-08-2020

Super camping, aanrader!

Hele fijne, nette en mooie camping! Net terug van 2 weken vakantie op Ackersate, wat was het fijn. We hadden een mooie accommodatie gehuurd, was netjes en schoon met prima bedden. Leuk zwembad, leuke speeltuintjes en mooi trampoline park. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt. De animatie is leuk, vooral Jasmijn, Luc en Marleen waren top. Vooral voor kinderen in de basisschoolleeftijd wordt er veel georganiseerd. De ligging is ook heel fijn, genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben alweer voor volgend jaar geboekt, dat zegt denk ik genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Brenda11-08-2020

Compleet en goed georganiseerd park.

Fijn park met veel diverse faciliteiten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Park zelf en sanitair gebouw zien er altijd netjes schoon en onderhouden uit. Kampeerplekken zijn gewoon tot ruim. Zwembad is divers, voor iedere leeftijd leuk. Bij buitenzwembad een glijbaan zou nog een mooie aanwinst zijn. Grote speeltuin bied voor veel leeftijden vermaak.

• 9Activiteiten

• 8Carolien10-08-2020

Schone grote camping, vriendelijk personeel

Van 25-7 tot aan 8-8 op de camping gestaan met onze eigen caravan op het groepsveld. Nou wij vonden dit TOP plekken. Veel ruimte en een hele nette wc ruimte. Uitzicht op de schattige kleine biggetje (waar we totaal geen stank en geluids overlast van hadden) Overal hangen hand senitisor gel en je kunt zelf de wcbril schoonmaken met desinfectie.Handen wassen met zeep. Douches waren echt top! Lekker warm, je krijgt 6 minuten om te douchen dit lukt opzich best alleen als je bv ook nog je benen etc wil scheren is het net te kort. Maar goed...Bij aankomst zijn we in de avond op de camping wezen eten dat was ons niet bevallen jammer genoeg.Patat was heerlijk maar de rest was niet zo lekker.Zwembad is druk en onze dochters van 14 en 10 j vonden er niet veel aan.2 glijbanen opzich wel leuk.Wij als volwassene miste een beetje iets van animatie. Het cafe is gesloten, te weinig stoelen op terras. Alles vanwege corona waarschijnlijk. Maar erg jammer

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 8Anouk06-08-2020

2 weken ackersate met peuter en kleuter

Pluspunten van ackersate zijn voor ons het zeer nette sanitair, de zand-watervallei, de diversiteit in het zwembad en de leuke speeltuinen. Verder zijn we positief over de horeca (goed qua prijs-kwaliteit) , kleine bieb bij de receptie en het enthousiaste recreatie team. De omgeving is prachtig met vele mogelijkheden Voor ons was het grootste minpunt dat er vooral animatie gericht was op 8+. Onze jonge kinderen konden sochtends knutselen en dat was het. Mogelijk had het met Corona te maken maar we misten meer animatie voor hen. Ze hebben 1x meegedaan met speurtocht maar toen moesten ze vanalles lezen (wat ze niet kunnen). En ook op het veld was er weinig aanbod qua leeftijdsgenoten. Kortom Ackersate is een top camping die we vooral voor gezinnen met kinderen tussen 7-12 aanraden.

• 7Activiteiten

• 9Fam. v Boxmeer03-08-2020

Leuke camping ook voor tieners

We hadden met het inchecken een miscommunicatie, maar dat werd door de leiding super opgelost. Complimenten! Foutjes kunnen gemaakt worden en top dat ze dan ook opgelost worden. De kampeer-plek was voor de caravan voorzien van grind. Ideaal!! Wij hoefden daardoor geen grondzeil te leggen want je neemt geen viezigheid de caravan in. Er was volop animatie ook voor de oudere jeugd. Bij ons werd er geen gebruik gemaakt, maar je zag aan de tieners dat ze er zichtbaar plezier in hadden. Mooi zwembad waar je goed vooruit in kan en de omgeving biedt veel mogelijkheden voor fietsen, uitstapjes etc.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10Tineke26-07-2020

fantastisch

het was echt geweldig, mooie plek, super schoon sanitair, kind vond zwembad super en had direct aansluiting en er is superveel te doen, we hebben electrische fietsen gehuurd etc etc ze hadden de corona goed in de smiezen en werd goedopgelet, extra desinfectie bij toiletten rtc

• 10Eetgelegenheden

• 8Lumi25-07-2020

Genieten op deze camping!

3 weken genoten op deze camping. Mooi zwembad, ruim en schoon sanitair, wel jammer dat de babyruimte al om 20 uur op slot gaat. Helemaal nu met de corona maatregelen was het zeer regelmatig (lang) wachten met de kinderen om te kunnen douchen. Ruime plekken met zowel zon als schaduw nabij een zandbak. Ideaal voor de kinderen. Mooie omgeving, veel te doen. Wij komen terug!

• 8Activiteiten

• 10Rianne23-07-2020

Wowww

Prachtig park!

Super leuke animatie, erg mooie accomodaties, mooi zwembad, veel speeltuinen en volop mogelijkheden voor dagjes uit!

Wij komen volgend jaar terug!

• 10Eetgelegenheden

• 10Valk23-07-2020

Geweldig park!

In 1 woord geweldig! Wat een prachtig park! Super leuke animatie voor jonge en oudere kindjes! De regels in het zwembad zijn super, zodat een ieder mag komen zwemmen. Lieve personeelsleden. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

De accommodaties zijn echt super mooi en schoon, heb nog nooit zulke mooie accommodaties gezien. Wij hadden de 4 persoons bungalow.

Enigste verbeterpunt vindt ik, dat ze het bij de snackbar/ijssalon niet aankunnen de drukte. Misschien tip om die nog uit te breiden😉

• 9Eetgelegenheden

• 8Karen21-07-2020

Fijne vakantie!

Super leuke vakantie gehad. Mooie en nette camping, met voldoende activiteiten en animatie. Kids hebben zich goed vermaakt. Corona leek niet te bestaan op de camping. Dat lag niet zozeer aan het park of het personeel, maar aan de gasten zelf. Geen 1,5 meter afstand, grote groepen mensen die tegen elkaar aan staan bij activiteiten en (dag)bezoekers waren gewoon toegestaan. Dus mocht je huiverig zijn voor het COVID virus, blijf thuis!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden