Vakantiepark Ackersate

• 8.9Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Ackersate in Voorthuizen ligt centraal maar ook midden in de natuur. De kinderen hoeven zich niet te vervelen in het binnen- en buitenzwembad met glijbanen, verschillende speeltoestellen en met de animatie. Geniet van mooie boswandelingen, bezoek het strand van Zeumeren of een van de dierentuinen in de buurt.

220 reviews over Vakantiepark Ackersate

• 2019
    9Jan en Corrie07-10-2019

Fantastisch en we komen weer terug

Geweldig en heerlijk verblijf in 6 weken op de nieuwe plaats. Onze vrienden uit Veghel waren er ook! Gezellig !!! Vooral door de week was het zo rustig . Alleen weekenden is het wel best druk! Dan was het toiletgebouw vuiler dan normaal, wat begrijpelijk was. Maar de beide interieur - verzorger(ster)s Jannie en Catrinus v. Kampen maakten het toiletgebouw zo schoon, dat we er blij van werden👍. In een woord: geweldig is dat daar( we komen al voor de vierde keer daar)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9JD22-09-2019

Mooie camping

Hele mooie nette camping! Alles keurig onderhouden. Prachtig, schoon zwembad met uitdagende glijbanen voor pubers. Ons huisje lag aan de drukke weg, je hoort de auto's erg goed! Maar daar ging de eigenaar wat aan proberen te doen. Cafetaria is super! Hardwerkende jongelui! IJsjes heerlijk!! Je kunt een stempelkaart krijgen voor korting, maar die wordt niet vanzelf meegegeven, kwam ik bij toeval achter toen we bijna naar huis gingen. Animatieteam is top! Prachtige omgeving! Veel te doen! We hadden een prachtig schoon huisje met veel ruimte. Er hangt wel regelmatig een mestlucht van de varkensstallen over de camping. Het is een grote camping met veel vaste gasten, wij vonden de sfeer en gezelligheid onderling minder. Maar verder niets negatiefs te melden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kees Sip17-09-2019

Kortom Een super camping waar we graag komen.

Een top camping. We komen er al 16 jaar en met heel veel plezier. Schoon en ruime parkeerplekken. Goed verzorgde en schone toilet gebouwen . Restaurant met uitstekenden, afwisselende diners. Vlotte en fijne bediening prima keuken. Voor de jeugd is er elke dag wat te doen en uitstekend verzorgd door een prima team. Hebben ook al weer voor 2020 geboekt We voelen ons thuis.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marita08-09-2019

bijna 3 weken verbleven met de caravan met onze zoon van 2. Wat een geweldig park. Onze kleine heeft een fantastische tijd gehad en is elke dag druk geweest in de grote speeltuin. Park is goed onderhouden, het zwembad is super en alles word goed schoongehouden. We komen zeker nog eens terug op deze camping.

• 8Onderkomen

• 10Vos03-09-2019

Wat een leuk park, voor ieder wat wils! De kinderen hadden het geweldig, genoeg te ondernemen op het park en de leuke animatie. Vooral het zwembad, de watervallei en niet te vergeten de trampolines zijn top! We komen zeker terug

• 10Familie van Donkersgoed28-08-2019

Super mooi park!

Wij hebben een super vakantie gehad! Ondanks dat het een eind rijden was. Wij stonden op het "nieuwe" gedeelte van de camping, prachtig aangelegd met een mooi wc/douche gebouw. Super schoon! Super zwembad en genoeg te doen voor de kinderen, speeltuinen en animatie team waren goed. Zeumeren is super dichtbij. En Voorthuizen is een gezellig dorp! S'morgens lekkere broodjes enz. in het winkeltje. Vorrig jaar ook hier geweest en volgend jaar zeker weer!

• 10Activiteiten

• 8Kees27-08-2019

Heerlijke camping

Leuke vakantie gehad, op 1 ding na kan ik geen kritiek bedenken, behalve het feit dat er meer toezicht zou moeten zijn op het “handdoeken leggen” bij het zwembad. Het zwembad gaat officieel pas om 10.00 uur open maar elke dag zijn dan bijna alle bedjes en parasols al bezet en zitten er al mensen rara hoe kan dat. Zelfs daggasten met witte bandjes pikken alles in terwijl de echte gasten geen bedje/stoel meer kunnen bemachtigen na 10.30 uur.... Ook de gele bandjes (vaste meestal wat oudere gasten) zitten er al in grote getale en denken dat ze daar de boel een beetje kunnen bepalen en als je dan vraagt om een parasol omdat ze er al 4 gebruiken kijken ze je raar aan of je niet goed bent..

• 8Activiteiten

• 10Irene21-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Een schitterend mooi aangelegd park. Het is er superschoon. Heeft een goed restaurant en snackbar. Heerlijk ijs met veel keus. Gaaf zwembad met leuke glijbanen. Zelfs een buitenbad! Trampolinepark, groot schaakspel en ga zo maar door!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ben20-08-2019

Top vakantie met de kinderen

Heel mooi en modern vakantiepark. Spontane poolparty's toen het zo heet was in het buitenbad. Restaurant erg goed voor een nette prijs. Alles ziet er netjes en goed onderhouden uit. Vers gebakken broodjes voor het onrbijt, goede snackbar, pizza, ijscorner. Er is voor ieder wat wils. Ik kan echt niets bedenken wat beter kan.

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Mark16-08-2019

Geweldige camping en volgend jaar gaan we weer

Een hele leuke camping voor jong en oud, veel activiteiten. Service gericht personeel Prijs kwaliteit is heel goed. Schoonmaak per toilet unit 3 keer op een dag. Toilet gebouwen voorzien van vaatwasser en magnetron. Milieutechnisch goed bezig: zonnepanelen aanwezig, eigen water voorzienend

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

13 tips over Vakantiepark Ackersate

• Vanessa, 12-07-2019 Rapporteren

Hans en grietje in Zeewolde

• linda , 25-08-2013 Rapporteren

boodschappen doen in het dorp daar heb je ook veel leuke restaurantjes maar ook bij de bosweg rechts aan de grote weg zit er een heuveltjes is ook goed ambachtenmuseum superrr leuk maisdoolhof/speeltuin op de weg naar zeumeren

• Aad de Man, 20-09-2013 Rapporteren

Wifi is behoorlijk aan de prijs. (Overigens op het terras gratis)

5 vragen over Vakantiepark Ackersate

• Carry, 29-11-2018 Rapporteren

Kinderen 11 jaar

Is dit echt een camping voor kleinere kinderen of ook voldoende kids vanaf een jaar of 11/12 aanwezig?

• Delia, 25-11-2017 Rapporteren

Is het ver fietsen naar het centrum?

hoeveel km is het ongeveer neer het centrum?

• familie, 15-08-2014 Rapporteren

tieners?

is dit een leuke camping voor pubers? klopt het dat ze veel voor hen organiseren?

Patrick Rijken, 23-08-2014

Er wordt voldoende georganiseerd