Géén boekingskosten

Vakantiepark Ackersate

NederlandGelderlandVoorthuizen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Ackersate voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 288 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Ackersate in Voorthuizen ligt centraal maar ook midden in de natuur. De kinderen hoeven zich niet te vervelen in het binnen- en buitenzwembad met glijbanen, verschillende speeltoestellen en met de animatie. Geniet van mooie boswandelingen, bezoek het strand van Zeumeren of een van de dierentuinen in de buurt.

288 Reviews over Ackersate

• 8Roki20-08-2022

Top animatie

Animatie een dikke 10. Als een activiteit vol was maakte ze een extra groep aan. En kwamen ze zelfs langs om te vragen of de kids nog er bij wilde. Wij komen hier al jaren en dit jaar vondt ik de Animatie het beste door de variatie qua programma met dank aan jasmijn favoriete van mijn zoon . En mijn andere zoon vindt Emma heel leuk Dankje wel meiden. Wat erg leuk was de musical graffitti reptielen en veel meer. Wat minder fijn is de harde muziek na 22.00 uur voorheen mocht dat niet en werden mensen gewaarschuwd dit jaar mocht het schijnbaar wel .

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Marjan18-08-2022

Geweldig mooi park! Erg netjes!

Een geweldig park! Alles is netjes, veel te doen voor kinderen! Leuk animatieteam en programma. Mooi zwembad, trampolinepark en binnen en buiten speeltuinen. Erg vriendelijk personeel en de huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Toppark!

• 7Mari15-08-2022

Leuke camping animatie mwah

Wij hadden een huisje gunstig qua zon dus genoeg schaduw. net huisje alles modern en verzorgd alleen de vloer vond ik echt niet schoon... goede snackbar, mooi zwembad wel heel druk voor zoveel gasten eigenlijk aan de kleine kant in hoogseizoen. Animatie vond ik niet wat onze zoon,deed mee met lego masters en de winnaar kreeg een bon voor een ijsje, helemaal oké, maar moest er opgeruimd worden en degene die het best deed kreeg een bon dat waren er 5 terwijl er meer dan 20 kinderen goed hun best deden dit kan je echt niet maken vind ik! Geef dan alle kinderen een raketje voor de moeite... last gehad van een vaste groep opveld achter ons, grote geluidsinstallatie,de 1e keer ging het echt keihard tot half1 door. 2e x savonds geklaagd maar pas om 11 uur werd er pas wat aan gedaan voor 5 sterren hoef je toch geen ooststappen praktijken te verwachten? Dit was echt jammer. Voor de rest gelukkig wel genoten van het mooie plekje waar we zaten.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Maureen12-08-2022

Leuke camping met minpunten

NEt terug van 4 weken Ackersate. Voor de kinderen een super leuke camping, veel te doen qua animatie, wel even goed opletten met op tijd inschrijven voor bepaalde activiteiten. Zwembad en speelgelegenheden zijn super. Minpunt voor ons is de grote groepen gezelschappen op 1 veld, sommige zijn met meerdere stellen op vakantie, en qua contact is het lastiger om daar tussen te komen. Maar het grootste minpunt is toch echt wel het geluidoverlast snachts van de jongeren. Jee wat zijn sommige slecht opgevoed. Vrijwel elke nacht een kabaal tussen 00.00 en 02.00 uur, dan gaan ze blijkbaar naar hun eigen tent maar gaan eerst nog even de boel op stelten zetten in het toiletgebouw, herrie maken en op de wasbakken gaan staan. Ook bij de dierenweide wil je je kind na 22.00 uur niet meer hebben, want de hangjeugd maakt daar dan de dienst uit, met geitjes gooien en rare uitspraken bijvoorbeeld. Dat stukje heeft onze vakantie wel verpest.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Els Joor12-08-2022

Fantastische week gehad!

Voor de kinderen fantastisch! Zwembad en animatie is geweldig. Veel te doen voor kinderen! Park is overzichtelijk, veel eet en drinkt gelegenheid. Top lokatie voor uitstapjes en fietsen/wandelen in de natuur.

• 7Monique12-08-2022

Dubbel gevoel

Pluspunten: Mooi vakantiepark; Sanitair netjes; Leuk zwembad met leuke glijbanen; Grindplek voor voortent fijn voor afwatering; App is handig; Trampolinepark is leuk; WiFi via modem was top.

Nadelen: 23 uur stil klopt totaal niet, veel herrie ‘s avonds door groepen die bij elkaar zitten die al jaren op deze camping komen, veel ons kent ons dus en als nieuweling kom je daar niet zomaar tussen. Geen controle op 23 uur stil, ook niet na melding. Animatie onduidelijk en snel vol, niet relaxt om paar dagen ervoor te moeten bedenken aan wat voor animatie de kids mee kunnen doen. Krap en druk straatje om auto in te parkeren. Je hoort de snelweg, soms wakker van geworden.

Al met al wel een leuke camping en als de nadelen er niet waren, zou ik deze camping zeker aanraden, maar voor ons eenmalig.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 10A Hendriks11-08-2022

GEWELDIG!!

Fantastisch verblijf gehad alles goed geregeld en een mooi park

• 4Staal08-08-2022

Animatie slecht/vol

Animatie is steeds vroeg volgeboekt dus kids kunnen nergens aan meedoen.Thuis lekker gemaakt met de bingo ..kom je op zaterdag aan is het al zondag al volgeboekt voor maandagavond.Wil je zoon maandag voetballen..inschrijving gesloten..Slecht voor zo,n dure camping..nooit eerder meegemaakt dat kids niet mee mochten doen

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 10Carolien06-08-2022

Gezellig en heel relaxt!

Heerlijk gekampeerd met een caravan. Fijne plekken, hele schone sanitair en vriendelijk personeel. Heel hartelijk ontvangen, heerlijk gegeten en de kids hebben zich goed kunnen vermaken. Dat is precies de vakantie die we wilden!

• 10Kees06-08-2022

Top camping, vriendelijk personeel