Tijdelijk €25 aanbetaling

De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek)

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 23 reviews
+18

7.7GoedScore uit 23 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek)

• 10Wendie10-01-2023

Superleuk

We hebben voor het tweede jaar o p rij genoten tijdens ons verblijf hier. Schone toiletten, altijd voldoende toiletpapier, vriendelijke eigenaren. Ze hebben zo hun regeltjes, maar dat heeft iedere camping. En eigen toiletten voor vaste gasten zoals hieronder staat beschreven is niet zo. Er is een invalidentoilet/douche die tevens de 65+ en familietoilet/douche is en deze heeft 2 deuren waarvan er 1 standaard op slot zit.

• 9Staat v/h sanitair
  • 2Gast27-12-2021

Nooit meer!

Och, op de foto’s leek het geweldig en ook alle vaste gasten schrijven hier op Zoover, lovende woorden. Maar zij krijgen dan ook een andere behandeling dan ‘de gewone gast’. Zo is er voor de geliefde gast extra afgesloten en schone douches. Zij hoeven niet (alleen) gebruik te maken vd vieze en weinige openbare toiletten. De vaste jeugd is vreselijk ordinair en blaffen de kinderen weg. De dieren worden slecht behandeld. Slecht eten, geen drinkwater, smerig. Om te huilen. Het personeel loopt met ontbloot bovenlijf rond, drinkt bier op het terras en mag je dan niet storen. Zeer onprettig! De ambiance heeft zeker kans van slagen maar dan met andere eigenaren en minder dieren. Alleen de herten worden fijn verzorgd. Treurnis!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 6Familie Hermse10-08-2021

Leuk, voor 1 weekje.

Heb je kleine kinderen en houden jullie van dieren dan is dit een geweldige camping om naar toe te gaan. Met tieners geen aanrader. Houdt je van vroeg opstaan (7.10 uur op zondag en 7.40 op maandag) dan vindt je het hier heerlijk. Houdt je echter van uitslapen tijdens je vakantie, dan gauw verder zoeken !!! Verder hanteert de camping bepaalde regels (tijden van komen en gaan) waar ze gasten niet aan houden. Zo skelteren kinderen om 21.40 uur nog over de camping, en arriveren nieuwe gasten om 8.30 terwijl dit volgens de papieren pas na 13 uur mag. Zondags receptie gesloten en geen schoonmaak in het toiletgebouw. Geloven in … is prima maar je bent een bedrijf en dat kun je voor je gasten niet uitzetten op een zondag. Conclusie: leuk voor eenmalig een weekje maar daar blijft het wat ons betreft ook bij. Dit is een prima gezinscamping met (zeer) jonge kinderen. Voor ons niet.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Marleen danneberg31-05-2021

Fantastische camping!

Geweldige camping waar mijn kinderen zich goed hebben vermaakt. Er is van alles te doen, zoals de boer/boerin helpen, veel skelters, fietsen en dieren aaien. De eigenaren nemen de tijd voor je en als er wat is word het direct opgelost. Al met al een top vakantie gehad!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Stefan20-04-2021

Gezellige en kindvriendelijke camping

We hebben het paasweekend erg genoten! Het is zo goed bevallen dat we de hele maand april blijven staan. Schoon sanitair en onze kinderen vermaken zich super. Verder hartelijke mensen/eigenaren. Complimenten!

• 9Fam assink23-03-2021

Zoals de kids zeggen: Dit was de mooiste vakantie

We hebben een midweek in een gehuurde caravan gezeten. Wij werden de dag van aankomst goed ontvangen. Het was druk, maar toch werd er tijd voor je gemaakt. Er ontbraken kussens in de stoelen en deze werden meteen geregeld. Als er wat was, konden we meteen iemand aan de "mouw" trekken. De kinderen hadden de week van hun leven. Tussen de dieren, op pad met de boer.. betere animatie is niet te bedenken. De ligging van de camping is ook erg mooi. We maakten wat uitstapjes in de buurt en gingen een avond uit eten in Deventer. Verder kon je lekker koken op de camping zelf. De kinderen waren namelijk niet weg te slaan. De camping werd goed onderhouden. Sanitair was netjes. Kortom, een super leuke vakantie beleefd!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Evert22-03-2021

Geweldig wat een mooie kind vriendelijke camping

Zeer mooie ligging en geweldige plaatsen op de verschillende veldjesEigenaren zeer behulpzaam en vriendelijkDaarom voor mei en juni al gereserveerdWe kijken er naar uit

• 8Eetgelegenheden
  • 9MMarie09-08-2020

Gewoon ontzettend TOP!

Knus met z'n tweetjes in de drie-persoonscaravan. Prima bed, ruime voortent, veel speelgelegenheid voor kinderen en zeer vriendelijke en betrokken eigenaren. We hebben het erg naar ons zin gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden
  • 5Campinggast08-08-2020

Geen aanrader

Geen enkele Coronamaatregel wordt nageleefd!

Zonder overleg zijn we op een plek geplaatst zónder afvoer, ook deed het waterkraantje op de plek het 2 dagen niet. Wel de volledige prijs betaald en er wordt niet op teruggekomen, ondanks dat dat verzoek er ligt.

Er is een zeer vaste klantenkring waardoor je een buitenstaander bent. De hangjongeren heersen over de dieren en camping. Tot laat geschreeuw en grof taal gebruik. Opletten dat ze je niet omver skelteren/fietsen.

4 douches voor 50 campingplekken! Toiletpapier vaak op. Wel leuke activiteiten (waarvoor je moet betalen) en een erg aardige boerderijhulp. Omgeving is práchtig. Staat fietsen/trampoline/hooischuur is zeer goed.

Dieren (die geen geld opleveren) slecht verzorgd. Vies/geen water, kleine/vieze hokjes, geen daglicht. haan in een konijnenhok, een varken zonder modder, eend zonder water, kippen kaalgeplukt. Konijnen met 6 in hokje.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

eigenaar, 17-03-2021

Vervelend dat u een aantal dingen zo negatief ervaren hebt. We zouden het fijn hebben gevonden als jullie op dat moment contact met ons hadden gezocht. We hebben bijv. 5 douches en de 6 konijnen in een hok was een moeder konijn met jongen...

• 8gert van keulen24-06-2020

GEWELDIGE CAMPING VOOR KINDEREN

ZEER LEUKE CAMPING MET ALLERLEI LEUKE SPEELTES SKELTERS, KRUIWAGENS, TRAMPOLINES EN BIJNA OP VELDEN STOND WAT! OOK HEEL LEUK ALLERLEI DIEREN VOOR DE KINDEREN ECHT EEN FEEST. ONZE KLEINZOON VAN 2 JAAR VOND HET OOK ALLEMAAL HEEL LEUK. AAIEN VAN DE DIEREN ZEER MOOI EN FRIS SANITAIR! LEUKE KAMPEERPLAATSEN! INMIDDELS OOK MOOIE SAFARI TENSTEN VOOR VERHUUR OOK ERG LEUKE OM TE ZIEN. KOMEN ZEKER NOG EEN KEER TERUG.

• 6Eetgelegenheden

Camping De Weerd's Hertenboerderij (in Nijbroek) info