Camping Minicamping 't Oegenbos

Camping Minicamping 't Oegenbos
9,1

109 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos in het Nederlands

Hele fijne, schone, gemoedelijke camping!

Marleen
8-8-2018

Wat een heerlijke plek! We zijn hier één nachtje geweest met onze dochters die graag een keer wilden kamperen en ze vonden het fantastisch. Heerlijke zwemvijver en super schoon. Wat een fijne dag hebben wij gehad!

Prettig

Eric Besselink
6-8-2018

Rustige camping, mooie uitvalsbasis voor fietstochten. Vriendelijk en kleinschalig.

Zeker voor een herhaling vatbaar

Fam Otto
6-8-2018

We hebben genoten op deze rustige camping. Heerlijk om vanuit de camper naar de vliegtuigen en parachutisten op Teuge te kijken.

Schoon sanitair met makkelijke cabines waar toilet, wastafel en douche ineen zitten.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Helaas door korte vakantie geen gebruik kunnen maken van de theetuin. Maar ook deze zag er gezellig uit. Ook voor kinderen veel vertier in de plas met de tropische temperatuur van dat moment.

We gaan zeker nog een keer, alleen kiezen we dan voor een comfort plaats omdat we dan nog mooier uitzicht hebben en de plaatsen iets groter zijn.

Droomplek!

Suzan
23-7-2018

Wat een fantastische plek! Het voelt hier als een klein tropisch eiland! Het sanitair is brandschoon, heerlijke friet op het terras! Goede bediening. Onze kindjes 6,4,2 hebben zich meer dan vermaakt! Buitengewoon fantastisch!

De beste camping ever!

Bakker
17-7-2018

Wat een geweldig camping is dit!

Het begon al dat we iets later incheckten wat geen probleem was, wel even van te voren bellen, maar dat is logisch.

Toen we aankwamen bleek dat we op een andere plek moesten staan, maar dat werd duidelijk verteld

Tijdens het opzetten van de tent waren onze kinderen verdwenen, want de camping is een prachtige plek voor ze.

In de ochtend gingen we een bakkie koffie halen, en ondanks dat het eigenlijk niet open was (we hadden niet goed gelezen) was er een vriendelijke tegemoetkoming, en een kopje koffie voor ons.

De plek van de camping is prachtig, direct naast het vliegveld en we hebben genoten van het vliegen en de parachutspringers.

De kinderen hebben het ook heerlijk gehad, volgens hen de beste camping eveR!

Niet twijfelen, boeken !

Petra
16-7-2018

Ook al lijken de Vekabo regels aan de voorzijde wellicht wat streng, het verblijf is het meer dan waard. Wij kwamen met een groep en iedereen heeft het naar zijn zin gehad. Van jong tot oud. Het mooie weer hielp natuurlijk ontzettend mee. Voor kinderen een (zwem)paradijs. Patat werd bij de tent bezorgd. Zelfs bij de receptie tijdens de drukte tijd voor een praatje. Klein minpuntje was dat de recreatieruimte niet echt in gebruik was tijdens het WK. Voor de mannen in ons gezelschap was dat een teleurstelling, maar ... de ruimte werd snel in orde gemaakt. Omgeving is leuk, uitzicht geweldig en sanitair schoon. Grootste nadeel ? We moesten weer naar huis. Met de mazzel dat we voor de zomer ook al geboekt hadden. Wij komen dus zeker terug.

Topplek!

Miriam Aarts
9-7-2018

Geweldige camping! Mooi sanitair, leuke plekken met uitzicht op t veld waar de parachutisten landen. Prachtige zwemvijver met leuk strandje.

Heerlijke fijne camping met super sanitair!

Vermeulen
9-7-2018

Prima camping, ideaal voor kleine kinderen. Mooie (zwem) vijver waar de kids zich prima kunnen vermaken. En een fantastisch (uit)zicht op vliegtuigjes (ook zweef) en vele parachutisten die gedurende de dag naar beneden komen en vlakbij de camping landen.

Camping heeft een deel met hele ruime plaatsen. Let echter op: de op website getoonde plattegrond klopt niet. Wij dachten na reservering vrij uitzicht te hebben maar er zijn plaatsen die niet op de plattegrond staan. Mooie grasvelden en mooi sanitair maar camping oogt wel ongezellig. De aanplant is nog super klein en valt weg tussen t onkruid.Een beetje meer beplanting zou leuker zijn.Dit geldt dan voor t nieuwere gedeelte van de camping met de ruime plekken. Ik lees in veel revieuws dat de eigenaren zo vriendelijk en gastvrij zijn, dat hebben wij helaas niet mogen ervaren.

Anja Veldwijk, Eigenaresse, 8-7-2018

Geachte mevrouw de Wit, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om te reageren. Dit stellen wij zeer op prijs. Echter willen wij ook graag nog reageren op een aantal punten die u opnoemt.

U heeft het over 4 plekken die (nog) niet op de plattegrond staan. Dat klopt inderdaad want deze plekken heeft Erik dit voorjaar aangelegd. U stond op plek 68, vanuit uw voortent had u een uitzicht wat niet door deze nieuwe plekken belemmerd werd, want deze nieuwe plekken waren ruim achter uw caravan gesitueerd.

De plattegrond laten we eind van het jaar weer bijwerken, want dan zijn er nog wel wat andere dingen veranderd die we dan meteen meenemen in de nieuwe plattegrond (nieuwe milieu- en afvalplekken, kabelbaan over het water etc.).

En het klopt ook dat de aanplanting nog redelijk klein is, want zoals u zelf aangeeft, is dit het nieuwe gedeelte wat pas 1 jaar oud is, dus de planten moeten nog wel wat groeien.

Wij vonden het eveneens jammer dat wij u niet persoonlijk hebben gesproken. U heeft zelf ingecheckt maar daarna hebben wij u en uw man niet meer gezien. Bijna alle campinggasten komen eens langs in onze theeschenkerij om b.v. fietsroutes uit te zoeken, een boek uit te lenen, patatjes o.i.d. te bestellen, wat wij dan persoonlijk naar de caravan brengen. Of men komt voor een ijsje of een drankje wat zeker op de dag van vertrek altijd door ons wordt aangeboden. Ook zeggen alle gasten ons op de dag van vertrek nog even gedag, maar helaas hebben wij u niet meer gezien.

Wellicht heeft dit te maken met het feit, dat u vóór uw aankomst al ontstemd was over het feit, dat wij de VeKaBo-voorwaarden hanteren, nádat u uw verblijf had willen annuleren? Maar helaas gelden deze voorwaarden voor iedereen en u bent hiermee immers zelf tijdens uw online reservering mee akkoord gegaan.

gaan beslist nog eens terug

Bevina
6-7-2018

mooie camping met verzorgd sanitair. vriendelijke mensen.

ruime plaatsen. schitterend uitzicht op t vliegveld.

je zit eerste rang bij t parachutespringen.

veel voorzieningen voor kinderen

Anja Veldwijk, Eigenaresse, 8-7-2018
Bedankt voor deze mooie review. We zien u graag nog een keertje terug. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om te reageren.

Camping Minicamping 't Oegenbos 9.11 10 109 .