Camping Minicamping 't Oegenbos

Nederland, Gelderland, Teuge

8.9Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping 't Oegenbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info

183 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos

• 10Pieter casteleyn22-09-2020

Super camping

Minicamping t oegenbos is al mijn vaste stek voor 10jaar, dit wil al veel zeggen. Perfecte ligging ,dicht bij alles en toch een rustige omgeving. Het is altijd een beetje thuis komen bij Eric en Anja. Lekker genieten van de rust en super met de parachutisten op de achtergrond. Hoop dat ik nog lang mag genieten van deze plek. Dankjewel Eric en Anja. Topteam.

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2020

• 9Theo en Marian Renkens20-09-2020

Komen zeker nog een keer terug.

Heerlijke camping, alles aanwezig, schoon sanitair. Leuk terras voor een hapje drankje enz. Natuurlijk ook het uitzicht op de parachutisten, wat heel leuk is om te zien. Voor de kinderen veel speelmogelijkheden.Kortom alles voor een leuk verblijf. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Gerben Tabak12-09-2020

Super verblijf, mooie plaatsen en keurig sanitair

In 1 woord geweldig en super schoon , vriendelijke eigenaar die je het gevoel gaf zeer welkom te zijn. We komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Familie van Opijnen10-09-2020

Wij komen hier al 4 jaar meerdere keren per jaar

Erik en Anja weten hoe ze een camping moeten runnen en het mensen naar de zin moeten maken. Er zijn ruim voldoende faciliteiten, zeker voor kinderen. Zo is er een springkussen, twee trampolines, zwemvijver met zandstrand, kabelbaan, waterfietsen, bootjes, skelters en nog veel meer vertier. Het sanitair is uitmuntend, altijd schoon en warm en luxe. Ook is er een prachtig binnenverblijf met beamer, dartbord en bar waar je zelf drankjes gekoeld kan neerzetten. Caravans en campers staan op ruime verharde plekken met weids uitzicht. De parachutisten landen voor je neus en dat is een prachtig gezicht. Erik en Anja zijn daarnaast flexibel en hartelijk. Kortom, zeker de moeite waard om eens lekker van vakantie te genieten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Hans Looman03-09-2020

Voor herhaling vatbaar.

Prima camping, keurig sanitair. Wat een belevenis al die landende parachutisten en zo dichtbij. Nog maar een keertje teruggaan dan.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9De Ollie’s30-08-2020

Een heel prettig verblijf

Heel kindvriendelijk, lekker ongenuanceerd, mooi vrij uitzicht

• 8Staat v/h sanitair

• 9Cindy27-08-2020

Fantastisch!

Ivm corona ging onze originele verre reis met het gezin niet door. Als alternatieve vakantie hebben we 6 weken onze tent hier opgezet. We wonen en werken in Apeldoorn. Wat een geweldige zet is dit geweest!! De kinderen hebben hier volop genoten! Wij ook! Gemoedelijke kleine camping. Heel overzichtelijk, net sanitair. Kinderen hebben heerlijk gespeeld in en om de zwemvijver. Zwemmen, trampoline springen, visjes of kikkers vangen, roeien met de roeiboot, waterfietsen, kabelbaan.. Noem maar op. In die tijd konden wij, papa en mama, lekker wijntjes drinken met de buurtjes😜. Even op het terrasje zitten, boekje lezen, of heerlijk genieten van het uitzicht! Parachutespringers voor je neus zien landen. Dat verveelt geen moment! Soms landen ze zelfs op de camping!! Manlief heeft ook een duosprong gedaan en ik heb een rondvlucht gedaan met de kids. En ons hondje gesocialiseerd!!

Erik en Anja... Bedankt! Het was heerlijk vertoeven bij jullie!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Suzan26-08-2020

Avondtuur voor de Kids, Relaxed voor de ouders!

Wij zijn 5 weken op deze fantastische camping geweest. Drie kids van onder de 7 jaar hebben zich geen seconde verveeld. De zwemvijver met bootjes, vlot, kabelbaan, springkussen maakten het een groot avondtuur. De parachutisten die uit de lucht vielen maakten het helemaal compleet, we hebben zelf ook gesprongen!

Ontzettend zorgzame eigenaren, de stijdens de storm zelfs hielpen om alles weer recht te krijgen. Friet wordt aan de ten gebracht en in de ochtend broodjes service! Echt een aanrader en dat zo kort bij huis!

• 9Eetgelegenheden

• 9Sanne Kleijer25-08-2020

Geweldig!!!

Geweldige camping, super mooi sanitair. Ruime plekken en de service is te gek! Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Fam. Vd Donk21-08-2020

Heerlijke, rustige camping voor de hele familie!

Wij kwamen van een andere camping. Omdat onze vouwwagen de laatste nacht was nat geregend nog 2 nachtjes op deze camping geboekt. Wat een verademing! Heerlijke kleine camping met fijne plekken rondom een geweldige speelvijver voor onze kinderen (3 en 5). Op en rondom de speelvijver veel te doen voor de Kids, zoals kabelbaan, trampolines, luchtkasteel, kikkers vangen, zandkastelen bouwen etc. Vanaf de plek uitzicht op de vliegtuigjes en parachutisten die af en aan vliegen. Aardige eigenaren!

Camping Minicamping 't Oegenbos info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50