Camping Minicamping 't Oegenbos

Tonen op kaart

141 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos

• 2019
    10Ellen en Peter Dompeling19-10-2019

Heerlijke seizoensplek gehad en altijd wat te zien

Wij zijn zojuist vertrokken van een heerlijk seizoen op minicamping 't Oegenbos. Wij kwamen half maart aan om de caravan voor een seizoen neer te zetten. Het weer was die dag erg slecht. Veel wind en regen. Het veld was erg nat en niet toegankelijk om met auto en caravan op te rijden in verband met het behoud van het gras. We hebben de caravan op de parkeerplaats laten staan en Erik was zo vriendelijk om hem later in de week op onze plaats te zetten! De campingeigenaren zijn super aardig. Heerlijke koffie bij de theeschenkerij, lekkere patat (deze wordt keurig op de afgesproken tijd bij je caravan gebracht) en heerlijke ijsjes tijdens de warme zomerdagen. De plekken zijn zeer ruim met een mooie, goed onderhouden grasmat. Een fijne speel/zwemvijver waar tijdens de hitte onze hond ook in mocht zwemmen. Dit wel in het achterste gedeelte waar geen kinderen spelen. Wij kijken terug op een heerlijk kampeerseizoen!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Oscar12-10-2019

Super mooi en gezellig

We kwamen gewoon op de bonnefooi. Maar wat een vriendelijke ontvangst. We zouden 1 nacht blijven maar het werden uiteijndelijk 3 nachten. We hebben genoten en komen zeker terug. BEDANKT

Anja & Erik Veldwijk, Eigenaresse, 14-10-2019

Top, hartelijk bedankt voor uw reactie en graag tot ziens.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 1Alexandra10-10-2019

Nooit meer!

Wij hebben een heel seizoen op deze camping gestaan. De locatie van de camping is echt een aanrader! De eigenaren zijn echter super on(klant)vriendelijk en willen alleen geld verdienen maar geen écht contact met de kampeerders. Vanaf dag 1 lieten zij ons merken dat wij een soort indringers op hun terrein zijn. Dit hebben we nog nooit meegemaakt in de 25 jaar dat wij kamperen en daarom zouden wij hier nooit meer terugkomen. We zijn super onbeschoft en oneerlijk behandeld (er werd op onze plek nóg een caravan gezet) en dat overschaduwd deze prachtige locatie. Jammer! Er zijn gelukkig veel alternatieven in de regio waar wij ons wél welkom voelen. Volgend seizoen gaat het weer goed komen. Daar zijn campingeigenaren mét een hart. We kijken er naar uit en proberen dit debacle snel te vergeten.

• 1Eetgelegenheden

Anja & Erik Veldwijk, Eigenaresse, 14-10-2019

Graag wil ik even reageren op deze review. Voor de duidelijkheid: Deze mensen hadden 1 plek in een vrij grote hoek van onze camping gereserveerd. Maar in deze hoek van ca. 350m2 was nóg één andere plek. Maar hun gingen bij reservering ervan uit, dat de hele hoek van 350m2 voor hun alleen was. Die andere plek verhuren wij alleen maar in het hoogseizoen heel af en toe als een wat kleiner reserveplek, dus ook nu dit jaar maar een enkele keer, dat deze plek verhuurd werd. Maar toen hun erachter kwamen dat er soms nog een caravan in deze hoek stond werd er van ons geëist om per direct te stoppen met het verhuren van deze plek. Dus hun wilden van ons eigenlijk 2 plekken voor de prijs van één. Hier konden wij uiteraard niet mee akkoord gaan, hun hadden immers maar 1 plek besproken.

Toen was het kwaad geschied. Met als gevolg, dat ze bij vertrek hun financiële verplichting niet zijn nagekomen (de eindafrekening van de verbruikte stroom moet nu nog betaald worden). Maar ze zijn zonder afscheid te nemen vertrokken. Hierop volgde uiteraard de nodige e-mails met nog veel meer verwijten van hun kant.

Over het genoemde contact met ons en overige de kampeerders kan ik heel kort zijn: mevrouw is zelf in 7 maanden tijd niet 1 keer bij de receptie geweest voor een praatje, ijsje, kop koffie of patat. Van anderen kampeerders hoorden wij ook vaak dat zij hun “buren” erg onvriendelijk benaderde of juist compleet negeerde. 0,0 contact in 7 maanden, geen knikje of goedendag als ik met onze honden er langs liep. Strak de andere kant op kijken.

Resultaat is deze review, die wij al hadden verwacht. Helaas kun je het niet altijd iedereen naar de zin maken. En daarnaast laten ons beleid niet door een seizoengast bepalen.

Wij wensen andere campingeigenaren heel veel sterkte en succes met hun nieuwe seizoengasten!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Cor04-09-2019

Geweldig!

Ik vertel lekker niks want dan wordt het veel te druk op deze geweldige camping. Ik kom hier in ieder geval volgend jaar weer😉. We hebben genoten!

• 10Brigitte Zwijnenberg21-08-2019

Fantastisch!

Top camping!we komen zeker terug! Mooie zwemvijver!echt fantastisch!😍

• 10H J van Steenbergen21-08-2019

Geweldige camping!!!!!!

We waren hier afgelopen weekend voor ons jaarlijks fam. weekend.Wij de kinderen en kleinkinderen hebben ontzettend genoten op deze camping.We hadden drie blokhutten en 7 kampeerplaatsen op een veldje.Alles was goed verzorgd en zag er netjes uit.We doen dit al vele jaren, elk jaar op een andere camping, maar nu wil iedereen volgend jaar weer naar het Oegenbos , dus dat zegt genoeg over deze camping en eigennaren Erik en Anja. Bedankt en we komen terug!!!!!!!!!

• 8Eetgelegenheden

• 10Peter Kouland19-08-2019

Prachtige camping

Alles is al gezegd over deze mooie camping. Niets aan toe te voegen. De eigenaren zijn heel erg behulpzaam dus de onderstaande negatieve reacties, daar kunnen wij ons echt niet in vinden. Patat en snacks worden tot aan de voortent gebracht, wat een service. Je kunt de hele dag voor vragen bij de receptie terecht, en zelf s'nachts zijn ze bereikbaar via een intercom, mocht het in noodgevallen nodig zijn. Wij komen niet vaak op dezelfde camping maar hier zullen we zeker nog eens komen.

Anja Veldwijk, Eigenaresse, 11-10-2019

Bedankt voor u super leuke review. Wij zien u graag terug

• 10Fam. van Baaren19-08-2019

Fantastische plek met mooi uitzicht

Afgelopen weekend met familie er gestaan. Kinderen hebben zich fantastisch vermaakt aan het water en speeltuin. Toilet gebouw ziet er super uit en wordt goed bij gehouden. Wij vonden het stukje kunstgras met drainage erg handig voor de caravan. Kortom een fijne camping met leuk uitzicht op de vliegtuigen en parachutisten. Wij komen zeker volgend jaar terug!!!!

• 10Erna de Boer18-08-2019

Tot volgend jaar!

Afgelopen weekend hier met onze vriendengroep gestaan. Wat een fantastische camping. Zo een mooi sanitair hebben wij nog nooit meegemaakt. Zelf muziek op de wc! En wij konden mooi gebruik maken van de gezamenlijke ruimte om er 's avonds te zitten. Heel leuk eigenaren koppel. we hebben meteen voor volgend jaar weer geboekt.

Anja & Erik, Eigenaresse, 11-10-2019

Bedankt voor jullie review. Wij hebben het toen heel gezellig gehad op ons terras.

• 10V. de Vries18-08-2019

Top camping

Prachtige camping. Heel erg mooi en schoon sanitair. Eigenaren heel erg vriendelijk, niets is hun te veel. Patat wordt zelfs tot aan de voortent gebracht. Mooi uitzicht naar de landingen van de parachutisten. Wij komen zeker weer terug!!

Anja & Erik, Eigenaresse, 11-10-2019

Heel erg bedankt voor jullie review. Leuk dat jullie er waren.

6 tips over Camping Minicamping 't Oegenbos

• Nick and Heather Bird, 25-09-2013

Not far from Teuge Parachute Centre where you have a birds eye view of the action! You must try one of Anja's cakes or better still, afternoon tea! Breakfast is always wonderful!

• Robert, 08-07-2013

Vanuit de camping zijn er veel fietsroutes beschikbaar

• Harry en Wilma Foederer, 07-06-2013

Wil je gezellig en ongedwongen lekker eten op fietsafstand, dan is café-restaurant De Groot aan de Vecht een aanrader. De ligging van de camping is super. Heerlijk in je luie stoel genieten van de parachutisten die naar beneden dwarrelen. Verder is het prachtig fietsen in de omgeving.

0 vragen over Camping Minicamping 't Oegenbos

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50