Camping Minicamping 't Oegenbos

Nederland, Gelderland, Teuge

8.8Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping 't Oegenbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info

181 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos

• 2Patriek17-09-2020

Heel slecht en onbehoorlijk

Zeer onvriendelijk.. ben al op veel campings geweest.. maar eigenaar komt boos dwars door struiken om op een bedreigde manier duidelijk te maken dat de paar houtjes die op onze Smokey Yo Weber lagen niet binnen het camping beleid hoorden.. wisten dat niet.. en hadden verder op de camping ook al vuurtjes gezien . Maar idd zonder enige aankondiging werd er meteen agressief gereageerd.. hij had gelijk.. dus meteen deksel erop gedaan maar wat een pis gevoel.. jammer

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 10Gerben Tabak12-09-2020

Super verblijf, mooie plaatsen en keurig sanitair

In 1 woord geweldig en super schoon , vriendelijke eigenaar die je het gevoel gaf zeer welkom te zijn. We komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Familie van Opijnen10-09-2020

Wij komen hier al 4 jaar meerdere keren per jaar

Erik en Anja weten hoe ze een camping moeten runnen en het mensen naar de zin moeten maken. Er zijn ruim voldoende faciliteiten, zeker voor kinderen. Zo is er een springkussen, twee trampolines, zwemvijver met zandstrand, kabelbaan, waterfietsen, bootjes, skelters en nog veel meer vertier. Het sanitair is uitmuntend, altijd schoon en warm en luxe. Ook is er een prachtig binnenverblijf met beamer, dartbord en bar waar je zelf drankjes gekoeld kan neerzetten. Caravans en campers staan op ruime verharde plekken met weids uitzicht. De parachutisten landen voor je neus en dat is een prachtig gezicht. Erik en Anja zijn daarnaast flexibel en hartelijk. Kortom, zeker de moeite waard om eens lekker van vakantie te genieten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Hans Looman03-09-2020

Voor herhaling vatbaar.

Prima camping, keurig sanitair. Wat een belevenis al die landende parachutisten en zo dichtbij. Nog maar een keertje teruggaan dan.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9De Ollie’s30-08-2020

Een heel prettig verblijf

Heel kindvriendelijk, lekker ongenuanceerd, mooi vrij uitzicht

• 9Cindy27-08-2020

Fantastisch!

Ivm corona ging onze originele verre reis met het gezin niet door. Als alternatieve vakantie hebben we 6 weken onze tent hier opgezet. We wonen en werken in Apeldoorn. Wat een geweldige zet is dit geweest!! De kinderen hebben hier volop genoten! Wij ook! Gemoedelijke kleine camping. Heel overzichtelijk, net sanitair. Kinderen hebben heerlijk gespeeld in en om de zwemvijver. Zwemmen, trampoline springen, visjes of kikkers vangen, roeien met de roeiboot, waterfietsen, kabelbaan.. Noem maar op. In die tijd konden wij, papa en mama, lekker wijntjes drinken met de buurtjes😜. Even op het terrasje zitten, boekje lezen, of heerlijk genieten van het uitzicht! Parachutespringers voor je neus zien landen. Dat verveelt geen moment! Soms landen ze zelfs op de camping!! Manlief heeft ook een duosprong gedaan en ik heb een rondvlucht gedaan met de kids. En ons hondje gesocialiseerd!!

Erik en Anja... Bedankt! Het was heerlijk vertoeven bij jullie!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Suzan26-08-2020

Avondtuur voor de Kids, Relaxed voor de ouders!

Wij zijn 5 weken op deze fantastische camping geweest. Drie kids van onder de 7 jaar hebben zich geen seconde verveeld. De zwemvijver met bootjes, vlot, kabelbaan, springkussen maakten het een groot avondtuur. De parachutisten die uit de lucht vielen maakten het helemaal compleet, we hebben zelf ook gesprongen!

Ontzettend zorgzame eigenaren, de stijdens de storm zelfs hielpen om alles weer recht te krijgen. Friet wordt aan de ten gebracht en in de ochtend broodjes service! Echt een aanrader en dat zo kort bij huis!

• 9Eetgelegenheden

• 9Sanne Kleijer25-08-2020

Geweldig!!!

Geweldige camping, super mooi sanitair. Ruime plekken en de service is te gek! Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Fam. Vd Donk21-08-2020

Heerlijke, rustige camping voor de hele familie!

Wij kwamen van een andere camping. Omdat onze vouwwagen de laatste nacht was nat geregend nog 2 nachtjes op deze camping geboekt. Wat een verademing! Heerlijke kleine camping met fijne plekken rondom een geweldige speelvijver voor onze kinderen (3 en 5). Op en rondom de speelvijver veel te doen voor de Kids, zoals kabelbaan, trampolines, luchtkasteel, kikkers vangen, zandkastelen bouwen etc. Vanaf de plek uitzicht op de vliegtuigjes en parachutisten die af en aan vliegen. Aardige eigenaren!

• 7Fam. Luttmer20-08-2020

Leuk voor een weekje met de kids tot ca. 10jr

Camping met diverse plaatsen met uitzicht op vliegveld Teuge. Zwemmen in natuurlijk meertje met waterplanten (geen algen gezien!) ververst door eigen bron. De waterlijn zal wat vaker schoongemaakt mogen worden. De camping heeft behalve het watertje met strandje en speeltuin ook een kabelbaantje over het water. In het watertje liggen waterfietsen en bootjes. Tevens is er een groot piraten springkussen aanwezig. De kindervoorzieningen kunnen wel beter onderhouden worden. Twee goed onderhouden en schone toiletgebouwen met keurig sanitair. De eigenaren kunnen wat kortaf overkomen in de communicatie, maar het idee dat ze wel vriendelijk zijn met goede bedoelingen. In het hoogseizoen wat onrustiger door geschiktheid voor kinderen tot 10jr. minder geschikt voor mensen die puur voor hun rust komen. Fijne fietsomgeving, wandelen wat minder.

Camping Minicamping 't Oegenbos info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50