Camping Minicamping 't Oegenbos

109 reviews over Camping Minicamping 't Oegenbos in het Nederlands

Super!

M Linders,
10-9-2018

We zijn hier voor een weekend geweest prachtige lokatie mooi uitzicht op vliegveld parachutespringers je hebt heel de dag wat te kijken en geen overlast!

Vriendelijke eigenaars en prachtig sanitair gebouw voor herhaling vatbaar!

Mooie ruim opgezette camping. Schoon sanitair, leuke speelplas voor de kinderen met bootjes, kabelbaan en vlot. Eigenaren vriendelijk en geen moeilijk gedoe. Mooi in de buurt met zicht op het vliegveld en parachutisten. Wij hebben er 2 weken gestaan.Helaas een paar dagen eerder naar huis ivm een ongelukje op de trampoline. Verder prima vermaakt. Patat wordt netjes tot aan de tent gebracht. Er zijn honden toegestaan, geen enkele wanklank hierover. Iedereen ruimt netjes alles op en er was geen overlast door geblaf of loslopende honden.

Prachtig verzorgde camping met een strak regieme

Guillaume Klaaysen,
3-9-2018

Landelijk gelegen direct aan het vliegveld Teuge met zicht op de vlieg en Para activiteiten. Het terrein en de plaatsjes zijn tot in de deails verzorgd met water en Electra-punten en voor de caravans/campers een egaal stukje kunstgras. Het sanitair is ongeevenaard en op gehele terrein is WiFi. Voor de kinderen zijn er leuke speelmogelijkheden en er is een mooie zwemvijver met een strandje. Minpuntje was dat de eigenaar z'n domein iets te grondig in de gaten houd. Bij aankomst liepen wij het terrein op om even te kijken en werden direct besprongen (aangesproken) wat we kwamen doen. De volgende dag klokslag 12u stond hij bij de tent om te peilen of we nog wilde blijven. Zelf een plaatsje uitkiezen is ook niet de bedoeling. Er zijn wat vreemde regeltjes. Op het sanitairblok zit een cijferslot. Erg gastvrij komt het, zeker voor een mini camping, niet over. Doet afbreuk aan een verder perfect verzorgde accomodatie.

Hele fijne, schone, gemoedelijke camping!

Marleen,
8-8-2018

Wat een heerlijke plek! We zijn hier één nachtje geweest met onze dochters die graag een keer wilden kamperen en ze vonden het fantastisch. Heerlijke zwemvijver en super schoon. Wat een fijne dag hebben wij gehad!

Prettig

Eric Besselink,
6-8-2018

Rustige camping, mooie uitvalsbasis voor fietstochten. Vriendelijk en kleinschalig.

Zeker voor een herhaling vatbaar

Fam Otto,
6-8-2018

We hebben genoten op deze rustige camping. Heerlijk om vanuit de camper naar de vliegtuigen en parachutisten op Teuge te kijken.

Schoon sanitair met makkelijke cabines waar toilet, wastafel en douche ineen zitten.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Helaas door korte vakantie geen gebruik kunnen maken van de theetuin. Maar ook deze zag er gezellig uit. Ook voor kinderen veel vertier in de plas met de tropische temperatuur van dat moment.

We gaan zeker nog een keer, alleen kiezen we dan voor een comfort plaats omdat we dan nog mooier uitzicht hebben en de plaatsen iets groter zijn.

Droomplek!

Suzan,
23-7-2018

Wat een fantastische plek! Het voelt hier als een klein tropisch eiland! Het sanitair is brandschoon, heerlijke friet op het terras! Goede bediening. Onze kindjes 6,4,2 hebben zich meer dan vermaakt! Buitengewoon fantastisch!

De beste camping ever!

Bakker,
17-7-2018

Wat een geweldig camping is dit!

Het begon al dat we iets later incheckten wat geen probleem was, wel even van te voren bellen, maar dat is logisch.

Toen we aankwamen bleek dat we op een andere plek moesten staan, maar dat werd duidelijk verteld

Tijdens het opzetten van de tent waren onze kinderen verdwenen, want de camping is een prachtige plek voor ze.

In de ochtend gingen we een bakkie koffie halen, en ondanks dat het eigenlijk niet open was (we hadden niet goed gelezen) was er een vriendelijke tegemoetkoming, en een kopje koffie voor ons.

De plek van de camping is prachtig, direct naast het vliegveld en we hebben genoten van het vliegen en de parachutspringers.

De kinderen hebben het ook heerlijk gehad, volgens hen de beste camping eveR!

Niet twijfelen, boeken !

Petra,
16-7-2018

Ook al lijken de Vekabo regels aan de voorzijde wellicht wat streng, het verblijf is het meer dan waard. Wij kwamen met een groep en iedereen heeft het naar zijn zin gehad. Van jong tot oud. Het mooie weer hielp natuurlijk ontzettend mee. Voor kinderen een (zwem)paradijs. Patat werd bij de tent bezorgd. Zelfs bij de receptie tijdens de drukte tijd voor een praatje. Klein minpuntje was dat de recreatieruimte niet echt in gebruik was tijdens het WK. Voor de mannen in ons gezelschap was dat een teleurstelling, maar ... de ruimte werd snel in orde gemaakt. Omgeving is leuk, uitzicht geweldig en sanitair schoon. Grootste nadeel ? We moesten weer naar huis. Met de mazzel dat we voor de zomer ook al geboekt hadden. Wij komen dus zeker terug.

Topplek!

Miriam Aarts,
9-7-2018

Geweldige camping! Mooi sanitair, leuke plekken met uitzicht op t veld waar de parachutisten landen. Prachtige zwemvijver met leuk strandje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Oegenbos in Teuge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Oegenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.