Vakantiepark Landgoed Ruwinkel

• 7.8Activiteiten
  • 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In een rustige omgeving bij Scherpenzeel ligt Landgoed Ruwinkel. Er zijn meerdere horecagelegenheden op het park met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuin, kinderboerderij en binnenzwembad. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen of bezoek eens het spoorwegmuseum in Utrecht of het dierenpark in Amersfoort.

675 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel

• 9Herman en Rya17-02-2020

Blijft al 20 jaar voor herhaling vatbaar

geweldig kleinschalig park met meerdere horeca opties, gastvrij en vriendelijk personeel.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2020

• 8fam Slaa15-02-2020

Prima

een prima kleinschalig vakantiepark je komt hier voor je rust alle voorzieningen aanwezig zonder al te veel toeters en bellen prima vakantiewoning wij komen hier al jaren ook heel centraal gelegen

• 7Onderkomen

• 4T de de Ruiter09-02-2020

niet weer omdat de huisjes niet rookvrij zijn.

De hygiëne krijgt van mij een 1 omdat de huisjes rookvrij horen te zijn en het huisje waar wij in zaten was gerookt en niet naar behoren geventileerd. Dit kan echt niet voor mensen met een overgevoeligheid. Ligging van het park prima. Ontvangst bij aankomst bij de receptie onverschillig

• 4Onderkomen

Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 10-02-2020

In al onze vakantiewoningen mag niet gerookt worden! Super vervelend dat de vorige gast zich klaarblijkelijk niet aan onze regels gehouden heeft: u zult begrijpen dat wij hier dan ook niet blij mee zijn en snappen helemaal uw teleurstelling. Tevens had de schoonmaak het natuurlijk ook moeten merken. We vinden het jammer dat u hier door niet optimaal heeft kunnen genieten. Hopelijk hebben we u nog een adequate oplossing kunnen bieden toen u melding had gemaakt van uw bevindingen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Jeroen07-02-2020

Mijn prachtige titel

Fijne ontvangst, net schoon huisje, aparte WC (geen idee waarom dat vaak samen gaat met een douche), prachtige omgeving. Rustig.

• 8Onderkomen

Alleen gereisd in februari 2020

• 9Petra Klok05-02-2020

Super en blijvend voor herhaling !

Schitterend schoon park met supervriendelijk personeel. Ideale uitvalsbasis voor veel uitjes. De huisjes zijn compleet en schoon. Wij waren hier nu voor t 5de jaar en nog steeds van alles om naar uit te kijken. Komen zeker volgend jaar weer terug

• 10Eetgelegenheden

• 9Lieke03-02-2020

Mooi gelegen park

Mooi aangelegd park dichtbij de bossen. Alles goed onderhouden. Huisje Weidezicht niet aan te raden wegens ontbreken van eettafeltje. Met bord op schoot was het echt behelpen. Zou ook rookvrij moeten zijn maar daar hebben vorige bewoners blijkbaar geen boodschap aan gehad. Huis prima schoon. Keuken goed ingericht. Mooie ruime badkamer met fijne douche en dubbele wastafel. Horeca voldoende aanwezig.

• 7Onderkomen

• 8Familie Groenendijk02-02-2020

Fijne winterbreak; voor herhaling vatbaar!

Weer 2 heerlijke weken gehad op dit fijne vakantiepark. Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Bij aankomst presentjes in de accommodatie, en opgemaakte bedden. Niets is teveel om je een welkom-gevoel te geven. Huis met veel privacy en comfortabel ingericht. Gewandeld, gefietst, gewinkeld. Echt een fijne winterbreak!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 8Willy30-01-2020

Fantastisch zeker volgt er herhaling

Januari is niet echt een vakantie maand. Maar hier is t echt genieten van rust en activiteiten. Klompenpaden en relaxen en musea bezoeken. Wij hadden een luxe bungalow met sauna, zonnebank hebben we niet gebruikt. De bungalow was helemaal tof met alles erop en eraan.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 8Henk van Asten29-01-2020

Verwennerij op een mooi, schoon en gezellig park.

Mooi bungalowpark in natuurlijke omgeving. We hebben weer genoten

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 10Michael29-01-2020

Wij zijn hier nu twee keer geweest en hadden het weer erg naar ons zin. Het is een erg mooi en rustig park, ook de huisjes zien er van binnen goed uit. Wij zijn dan ook van plan om hier jaarlijks terug te keren om even lekker bij te komen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2020

26 tips over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel

• marieke, 02-03-2019

-wandelen op de klompenpaden -wandelen op de Utrechtse heuvelrug -Pyramide van Austerlitz -the Maxx in Veenendaal (o.a. escape-room, lasergame, karten, trampolines) -Nationaal Militair Museum Soesterberg (zelf een minitank besturen, superleuk) -eieren halen bij de eierautomaat bij de kippenboer om de hoek -shoppen in Veenendaal -Barneveld bezoeken

Zo centraal gelegen dat je alle kanten op kunt, heel veel dingen te doen binnen max 30 min rijden.

• E. Govaarts, 17-03-2014

Wij wisten niet, dat Amersfoort zo'n leuk stadje is om te shoppen!

• elizabeth, 03-01-2014

Voor een heerlijke diner ga je naar De Toekomst in Scherpenzeel, 3 gang menu voor 27,50, 4 gangen 29,50, 5 gangen 32,50 ! Wij zijn met zijn achten geweest en iedereen vond haar of zijn gerecht zalig ! Vriendelijke en snelle bediening, mooi opgemaakte borden, echt een aanrader.

Ongeveer een half uurtje rijden met de auto vanaf het park vindt je de Grebbeberg,aan de overkant van het militaire ereveld kan je een wandelroute volgen ( witte route) duurt op het gemak 2 uur en is echt de moeite waard

11 vragen over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel

• AA Westenberg Bronkhorst, 10-11-2018

Combi magnetron

Is er ook de mogelijkheid om zelf broodjes af te bakken met de combimagnetron of is het alleen gril en magnetron ( 6 persoons huisje)

Henri van den Heuvel , 17-12-2018

Alle vakantiehuizen beschikken over een combi magentron!

• F.van Schoonderwalt, 04-09-2018

Fietsen huren.

L.s. Hebt u ook e-bikes te huur.graag prijsopgave voor een week.groeten .F.v.schoonderwalt

• hillie van sintmaartensdijk, 27-08-2017

auto parkeren bij het huisje en laten staan

kan je de auto parkeren bij het huisje laten staan bedoel ik want ik kan haast niet lopen vandaar hielspoor en archille pees ontsteking

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel info

• Aantal sterrensterstersterster