Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoed Ruwinkel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 1243 reviews
+68

8.8FantastischScore uit 1243 reviews
  • 8.1Activiteiten
  • 8.9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In een rustige omgeving bij Scherpenzeel ligt Landgoed Ruwinkel. Er zijn meerdere horecagelegenheden op het park met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuin, kinderboerderij en binnenzwembad. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen of bezoek eens het spoorwegmuseum in Utrecht of het dierenpark in Amersfoort.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1243 Reviews over Landgoed Ruwinkel

• 9Mevr van Hees25-01-2023

Rustig park in een mooie omgeving

Ruime bungalow. Heerlijke bedden. Vriendelijk personeel. Veel te doen in de omgeving.

• 8Alexander van Teeffelen21-01-2023

We komen hier zeker nog een keer terug

Fijne vakantie gehad na de drukke feestdagen. Mooie complete vrijstaande huisjes. Lekker rustig in deze tijd. Prima park ook voor de hondjes. Goede restaurants met prima eten en vriendelijke bediening. In de buurt zijn meer dan voldoende dorpen steden supermarkten restaurants kastelen en toeristische objecten om te bezoeken. Voor kinderen zullen in de zomertijd ook voldoende speel mogelijkheden aanwezig zijn. We komen hier zeker weer terug voor een korte vakantie. Het zwembad hebben we nog niet uitgeprobeerd die komt volgende keer. We komen hier zeker weer terug voor een korte vakantie.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Familie De Boers17-01-2023

Fantastisch en een bezoek meer dan waard.

We waren voor de 18e keer in een luxe Villa (sauna, openhaard, bubbelbad en zonnebank) en een heel veel grond om de Villa heen. De villa is van alle gemakken voorzien en heel ruim opgezet. Alle accomodaties hebben inmiddels hun eigen razendsnelle Wifi; geweldig. Het Ruwinkel team is zoals altijd uiterst vriendelijk en servicegericht. Als je geen zin hebt om boodschappen te doen en/of te koken dan kun je van een Boerenland ontbijt en lunch broodjes (bij de receptie bestellen) tot een met het avondeten (snackbar, pannenkoeken en pizza restaurant en kippenrestaurant) terecht op het park. Het zwembad is klein en fijn. Wij hebben onze hond Max heel wat kilometers afgelegd in het naastgelegen bos en elders in de mooie omgeving. Een prachtige breek van de wintermaanden. Landgoed Ruwinkel: tot de volgende keer. 🤙

• 10Eetgelegenheden
  • 9Holman12-01-2023

Fijn comfortabel verblijf, gelegen aan een top bos

Wij hebben een vakantiehuis geboekt tijdens oud en nieuw met onze honden. Er is wel vuurwerk te horen , maar niet direct op het park. Voor onze honden al een zegen.

• 9Activiteiten
  • 9W. van de Kamp10-01-2023

Prachtig park waar veel te doen is en rust heerst

Het is hier heerlijk rustig, vooral ‘s nachts. Geen verkeersgeluiden. Ruime, gezellige bungalows Heel veel te doen voor kinderen en volwassenen. Veel mogelijkheden om uit eten te gaan op het park (3 restaurants). Je kunt zo van het park het bos inlopen. Een prachtig klompenpad (Breeschoterpad) loopt langs het park. Ook is er een overdekt zwembad! We kregen kleinkinderen op bezoek die zich ook prima vermaakten.

• 9Theo en Dineke van Leeuwen05-01-2023

Tekort

We zijn van 5 Tot 30 december 2022 op het park geweest, heerlijk helemaal los. Genoten van de faciliteiten en fijn gewandeld, de eerste twee weken lekker vriezend weer. De luxe bungalow met sauna, heel prettig na het wandelen. Heel vriendelijk personeel, gewoon top. Direct geboekt, drie weken in de volgende kerstperiode.

• 4Sylvia05-01-2023

Absoluut NIET vuurwerkvrij!

Onze hond is vreselijk bang voor vuurwerk, dus we zochten naar vuurwerkvrij park. Dat was dit absoluut niet, met als gevolg een bibberende gestreste hond. Dit hadden we het hondje zo graag willen besparen! Dit was het 5e jaar naar een vuurwerkvrij park en voor de 1e keer hier. Nog nooit zoiets op andere parken meegemaakt. Er werd op het park afgestoken en ook 10 meter buiten de poort door mensen die op het park logeerden. Er was geen handhaving en de receptie was al om 1600 uur gesloten. Ik raad iedereen met een hond af om hierheen te gaan met Oud en Nieuw.

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-01-2023

We vinden het net zo verschrikkelijk als jou Sylvia en ook heel sneu voor jouw hondje! Dit is ons ook niet eerder overkomen: al die jaren is het goed gegaan maar klaarblijkelijk hebben sommige mensen lak aan verboden. Misschien heb je het journaal gezien dat ook in steden waar het verboden was om vuurwerk af te steken dat mensen dat toch deden: en daar kon niet op gehandhaaft worden. Wij hopen dan ook op een landelijke verbod op vuurwerk. Jammer wel dat dit meteen jouw verblijf zo verpest hebt.... we hadden hier liever in gesprek over gegaan face to face dan een afbrand review: maar dat hoort ook bij deze tijd. Lak aan verboden en afbranden op internet. Nogmaals wij vinden het ook niet normaal gedrag om vuurwerk af te steken op het park als dat expliciet verboden is.

• 10Ceesie03-01-2023

Wat goéééd

Weer heerlijk genoten op ons favoriete park.fijn huis ,leuke medewerkers , en je komt er heerlijk tot rust.alleen jammer dat er met de jaarwisseling mensen op een vuurwerk vrij park vuurwerk aan de poort afgaan steken jammer voor de dieren.voor de rest prima park👍

• 10Eetgelegenheden
  • 9Gerda02-01-2023

Ruim huis met grote slaapkamers

Pluspunten waren de ruime woonkamer en slaapkamers. We hadden 8 persoons huis voor 2 gezinnen plus opa en oma. Ook de rust was fijn. Prima zwembad voor kleine kinderen. Met kerst geen gebruik gemaakt van de tuin. Daar weinig privacy.

• 9Dineke van Leeuwen27-12-2022

Super

Top, in de kerstweek genoten, kerst gevierd met onze kinderen en kleindochter met partner. Heerlijk gewandeld naar Scherpenzeel, lunch gebruikt bij De Kromme Hoek en Bij Thomas, heel goed. Met kerstmis gegeten bij juf Tok en 2e kerstdag ontbijt bij de receptie. Zo’n relaxte sfeer. Komen hier zeker weer terug.

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel info

Camping-informatie