Vakantiepark
8,6

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,6

Omschrijving
In een rustige omgeving bij Scherpenzeel ligt Landgoed Ruwinkel. Er zijn meerdere horecagelegenheden op het park met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuin, kinderboerderij en binnenzwembad. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen of bezoek eens het spoorwegmuseum in Utrecht of het dierenpark in Amersfoort.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

507 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in het Nederlands

We hebben genoten van een luxe weekend

Anita van Breugel,
18-1-2019
  • Onderkomen10

Mooi, rustig park met allemaal vrijstaande huisjes. Mooie omgeving en zeer behulpzaam, vriendelijk personeel. Huisjes netjes , schoon en van alle gemakken voorzien

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Fantastische week met familie

Fam van Komen,
16-1-2019
  • Onderkomen8

Wij familie van 8 pers. met 1 baby, hadden een 8 persoon Vakantiehuis Premium geboekt om oud en nieuw te vieren. Bij aankomst was alles prima in orde, keurig schoon, vriendelijke ontvangst. Verrassing op tafel, we waren nl al eens eerder geweest.

Zondag morgen bleek de afwas nog vuil in de afwasmachine te staan, de machine was niet aan de praat te krijgen. Na een melding was Kees de technische man binnen 10 min aanwezig. Hij constateerde dat de machine was overleden, voor we er erg in hadden had hij een nieuwe machine geïnstalleerd. Super !!

Ook de koekenpan die krom was werd gelijk vervangen. We kunnen niet anders dan dit super service vinden. Oude jaars avond werd er bij een van de andere huisjes vuurwerk afgestoken, ( wat bij aankomst duidelijk was verboden ivm kleine kinderen )voor we zelf in actie konden komen was er al iemand van het park, aansluitend was het weer rustig. Hele familie heeft genoten van we komen terug !

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Henri van den Heuvel, parkmanager, 18-1-2019
💚 💚 💚 💚 💚 Dank voor uw lieve leuke review : worden we gelukkig van hier op Landgoed Ruwinkel 💚 💚 💚 💚 💚 Graag tot een volgende keer!

Heerlijke plek midden in de natuur

Ruud,
14-1-2019
  • Onderkomen10

De luxe vier personen bungalow gehuurd om samen oud en nieuw te vieren. Doorslag was de sauna want daar ging het vooral om. Aangekomen, ruime een uur eerder dan zou kunnen, werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen we te horen dat de bungalow al klaar was. De receptie is vriendelijk en efficiënt. Nadat alles werd uitgelegd op naar de bungalow. Daar aangekomen blijkt deze ruim en schoon te zijn. We begrepen niet hoe de sauna werkt dus Technische dienst ingeschakeld. Zeer geduldige meneer heeft uitstekend geholpen en daarna de heerlijke sauna in.

De tweede avond bij Juffrouw Tok gegeten, snelle maaltijd met kip en een vegetarische maaltijd. Beide zijn goed bevallen hoewel de kip maaltijd simpel is. Tweede avond in het pannenkoekenrestaurant gegeten, veel keuze uit bijzondere smaken. Heerlijk gegeten. Aan de overkant van de weg kun je heerlijk wandelen in een mooi natuurgebied. Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2019
Sharon van Ewijk, parkmanager, 17-1-2019
💚💚💚💚💚 Dank je wel Ruud wat een mooie review! worden we heel blij van hier op Landgoed Ruwinkel. We hopen dat jullie ook eens komen logeren als alles mooi groen is : graag tot dan 💚💚💚💚💚

Direct boeken

heerlijk weekje ontspannen in de kerstvakantie

Cecile IJsakkers,
12-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Lekker met het gezin een weekje op pad geweest bij Ruwinkel. Lekker tot rust gekomen en leuke activiteiten op het park en daarbuiten gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 15-1-2019
Dank Cecile 💚 we waarderen het heel erg! Hopelijk snel tot een volgende keer 💚

Met oud en nieuw 2019/2020 zijn we er weer

Hans de Bruin,
10-1-2019
  • Onderkomen10

We zijn zeer te spreken over dit kleinschalige bungalowpark, het is er knus, zeer vriendelijlk personeel en je loopt zo van het park het bos.

Tevens nog een compliment voor de TOD, ze hebben een probleem goed opgelost.

Henri van den Heuvel, parkmanager, 14-1-2019
💚💚💚💚💚 Super leuk om te lezen Hans! Graag tot volgende nieuwjaarwisseling (eerder mag natuurlijk ook want in het voorjaar als het groen er weer is dan is ons park op z'n mooist) 💚💚💚💚💚

Voor herhaling vatbaar !

Dorien Zeef,
9-1-2019
  • Onderkomen8

Wij zijn het weekend voor kerst op dit landgoed geweest. Samen met onze 2 honden. Het was een huis waar al een bench en voerbakken aanwezig waren. Wij hebben het hier super naar ons zin gehad! Kleinschalig park maar wel privacy. Het eten bij de aanwezige restaurants was ook heerlijk . Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Sharon van Ewijk, parkmanager, 14-1-2019
💚 Dank je wel Dorien!! Graag tot een volgende keer op Landgoed Ruwinkel 💚

Een tien met een griffel!

Frank Thiel,
9-1-2019
  • Onderkomen10

Wij (opa, oma, dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen (14-10)) zijn met de kerstdagen in Landgoed Ruwinkel geweest. Wij zaten in een 6 persoons huis. Drie slaapkamers en twee badkamers.

Het huisje heeft een modern ingerichte keuken. Het huis was schoon en ruim. Het personeel van het landgoed is erg gastvrij en behulpzaam. Men is erg klantvriendelijk en klantgericht. Wij hebben van alle restauranten gebruik gemaakt en zijn daar zeer tevreden over. Een punt van aandacht is het bewaken van de reserveringen in Vrouwtje Tok. Ik had reeds in September gereserveerd (tafel die niet op de tocht stond) en dit was bevestigd. Helaas was bij binnen komst de reservering niet bekend. Hierdoor hadden wij geen goede tafel en last van tocht. Het ontbijt in de Bread en Breakfast was formidabel. Wederom een dikke tien voor het personeel. Landgoed Ruwinkel is een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Henri van den Heuvel, parkmanager, 14-1-2019
💚💚💚💚💚 Wat een mooi rapport! Daar worden we heel blij van. Graag tot een volgende keer op Landgoed Ruwinkel 💚💚💚💚💚

Aanrader voor herhaling vatbaar.

Van Pelt,
8-1-2019
  • Onderkomen9

Gezellig familieweekend gehad. Super huisjes, keurig schoongemaakt en onderhouden. De attentie die wij mochten ontvangen was een verrassing, erg leuk. Genoeg te doen in de directe omgeving van het park. Als ik dan toch een verbeterpunt moet aangeven dan zou dat de wifi zijn. Die zou wat beter mogen.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Rosalie van der Jagt, parkmanager, 14-1-2019
💚dank u wel voor uw leuke recensie! graag tot een volgende keer

Noah Léger,
4-1-2019
  • Onderkomen9

Mooi en rustig park. Huisje netjes en schoon. Zwembad is goed genoeg. Wij vinden het kleinschalige erg fijn, wij zijn niet van de massa. Super verblijf, Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Henri van den Heuvel, parkmanager, 7-1-2019
💚💚💚💚 Dank je wel Noah 💚💚💚💚 wat een leuke review: onze eerste in 2019! Super bedankt hiervoor en graag te volgende keer

Geweldig, schitterend huis. En bovenal heel rustig

Fam. van Put,
21-12-2018
  • Onderkomen9

Mooi onderhouden park, zeer compleet ingerichte luxe villa incl. div extra’s. Mooie omgeving om te fietsen, wandelen en leuke plaatsen in de directe omgeving.

Altijd fijn om op Ruwinkel te verblijven.

Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 25-12-2018
💚💚💚💚 dank familie van Put : graag tot de volgende keer 💚💚💚💚

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.