Vakantiepark Landgoed Ruwinkel

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel
8,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

In een rustige omgeving bij Scherpenzeel ligt Landgoed Ruwinkel. Er zijn meerdere horecagelegenheden op het park met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuin, kinderboerderij en binnenzwembad. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen of bezoek eens het spoorwegmuseum in Utrecht of het dierenpark in Amersfoort.

479 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in het Nederlands

Heeeerlijk genoten en voor herhaling vatbaar!

Angela Lemmens
16-11-2018
  • Onderkomen9

Mooi en goed verzorgd park in een mooie veelzijdige omgeving. Comfortabel huis met heerlijke sunshower en goed schoon. Heerlijk rustig. Ik kom zeker nog eens.

fantastisch

n zegwaard
15-11-2018
  • Onderkomen9

fantastisch vakantiepark. prachtige omgeving. geweldige service en heerlijke huisjes. hebben voor het tweede jaar op rij genoten van ons verblijf. is een klein maar heerlijk zwembad bij. zowel de volwassen als de kinderen hebben zich hier prima vermaakt

Henri van den Heuvel, parkmanager, 16-11-2018
💚 💚 💚 💚 Dank u wel voor een leuke review! We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om iets over ons Landgoed te plaatsen! Hopelijk mogen we u in de toekomst weer verwelkomen op Landgoed Ruwinkel. Tot dan!! 💚 💚 💚 💚 💚

Uitstekend

Hans
8-11-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Keurig net park. Parkeren kan je bij de bungalow.je kan ontbijten. Geen buffet. Voldoende en wat je vraagt krijg je. Erg vriendelijk personeel.nette bungalow en schoon.

Een aanrader!!

Franky
8-11-2018
  • Onderkomen8

Het was heel ontspannend, mooie natuur, vriendelijk personeel. En heel lekker gegeten bij Juffrouw Tok.

Fantastisch wij komen weer

Fam Frölich
  • Onderkomen8

Al meerdere keren een verblijf op Ruwinkel gehad. Altijd leuk en gezellig en vriendelijk personeel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie omgeving om te wandelen, zoals de Utrechtse heuvelrug, de Gelderse vallei en de Veluwe. Ook de klompenpaden zijn een aanrader.

Henri van den Heuvel, parkmanager, 16-11-2018
Nog super bedankt voor die hartstikke mooie foto van de eekhoorn op Landgoed Ruwinkel! Supergave foto en dank u wel dat we deze op onze facebook pagina mochten plaatsen. Hopelijk zien we jullie volgend jaar weer op Landgoed Ruwinkel en wie weet wat voor een mooie foto's er dan weer geschoten gaan worden. 💚

Helemaal TOP..!!

Fam. Mes
  • Onderkomen10

Een heerlijk vakantiepark. Wij waren met 2 honden en echt heel welkom.

Bij aankomst een traktatie voor de honden en een pers. Brief voor uitlaatplaatsen voor de honden en losloop plaatsen. Het huisje was precies wat je nodig heb en wij vonden het een heel gezellig, knus huisje.

Ik heb er ook heerlijk kunnen hardlopen, echt mooie omgeving!

De mensen van het park waren ook heel behulpzaam. Leuke fiets en wandelroutes gekregen!

En je kan er heerlijk eten. Kip, pannenkoeken of heerlijke zelfgemaakte appeltaart!

Wij gaan er zeker nog een keer van onze rust genieten.

Fam. Mes en onze 2 honden

Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 16-11-2018
💚💚💚💚💚 Dank u wel familie Mes 💚💚💚💚💚 dank u voor uw mooie uitgebreide review en helemaal super dat we een dikke 10 van jullie hebben gekregen! Dat doet ons goed vooral omdat we weten dat u het naar uw zin heeft gehad 💚💚💚💚💚Hopelijk snel tot een volgende keer 💚💚💚💚💚

Geweldig genoten

Lilian zantvoort
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is echt een geweldig leuk park in een mooie omgeving de bungalow was heel gezellig ingericht de bedden sliepen heerlijk

De mensen van de receptie zijn ook heel vriendelijk.

Ik had een ontbijt besteld en dit was echt een verassing netjes op tijd bezorgd bij de bungalow.

Wij gaan hier zeker nog meerdere keren heen.En zal het ook zeker bij vrienden en familie aanbevelen

Sharon van Ewijk, parkmanager, 16-11-2018
💚💚💚💚💚 Wow een mooie dikke vette 10 💚💚💚💚💚 Dat vinden we super leuk! Graag tot een volgende keer 💚

Fantastisch, en komen zeker terug.

Yvonne Damen
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Erg mooi park, vriendelijke mensen, erg mooi huisje.

Maar vooral de rust en de mooie natuur hebben ons goed gedaan.

Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 16-11-2018
💚 Dank je wel Yvonne! 💚 Graag tot een volgende keer op Landgoed Ruwinkel

Fantastisch komen zeker een keer terug

Peter Kranenburg
5-11-2018
  • Onderkomen8

Heel leuk park hadden een mooi 4 pers chalet. Van alle gemakken voorzien, alleen geen oven. Was netjes en schoon

Op het park is een pannenkoekhuis en juffrouw Tok een kip restaurant en ook een friterie. Voor de kinderen is er een speeltuin en kleine kinderboerderij en een klein binnen zwembad ontbreekt ook niet

Het park ligt lekker centraal. Wij zijn naar het spoorweg museum en dieren park Amersfoort geweest.

Henri van den Heuvel, parkmanager, 7-11-2018
Dat klinkt als een leuke herfst vakantie! Het spoorwegmuseum in Utrecht is erg leuk. Mocht u nu weer bij ons komen logeren dan adviseer ik u een vakantiehuis te huren want deze hebben allemaal een combi oven. Graag tot de volgende keer op Landgoed Ruwinkel 💚

Nora van ,t padje
1-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een fantastisch park. Ben je jarig krijg je zelfs van het team een fles wijn in je huisje. Het zijn prachtige huisjes heerlijk park en alles bij elkaar. Komen zeker terug.

Henri van den Heuvel, parkmanager, 2-11-2018
💚💚💚💚💚 WAUW allemaal 10en Nora 💚💚💚💚💚 Dan krijg je alle liefde van ons terug 💚💚💚💚 Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen op Landgoed Ruwinkel 💚💚💚💚💚 tot dan !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.