Vakantiepark
8,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,8

In een rustige omgeving bij Scherpenzeel ligt Landgoed Ruwinkel. Er zijn meerdere horecagelegenheden op het park met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuin, kinderboerderij en binnenzwembad. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen of bezoek eens het spoorwegmuseum in Utrecht of het dierenpark in Amersfoort.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

Contact

558 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in het Nederlands

Een weekje weg met het gevoel van thuiskomen, TOP.

Jan Dilling
23-5-2019
  • Onderkomen10

Het lijkt altijd zo mooi wanneer je verhalen hoort van mensen die naar het buitenland zijn geweest. Verhalen over mooie natuur en rust en cultuur. Natuurlijk zal dat wel zo zijn maar waarom moet je naar het buitenland wanneer je dit allemaal in je eigen land kunt vinden. We zijn dit jaar weer te gast geweest bij Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, jazeker in ons eigen land. Wij komen hier vaker en zijn in de jaren die we daar vertoeven er achter gekomen dat er zo ontzettend veel te bieden is. Aller eerst natuurlijk het verblijf op het landgoed zelf waar je de rust en ruimte vindt die nodig is om te ontspannen. Goed uitgeruste bungalows van alle gemakken voorzien. De natuur en cultuur is ruimschoots aanwezig evenzo als de cultuur. allemaal in de Gelderse vallei en op Utrechtse heuvelrug. En natuurlijk ook heel belangrijk personeel waar bij je het gevoel hebt dat je er toe doet. Problemen kent men daar niet maar alleen oplossingen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Henri van den Heuvel, parkmanager, 23-5-2019

😍wauw wat een super leuk geschreven review! Hoe leuk verwoord door u! Nederland heeft zoals u zegt zo veel moois te bieden en we zijn trots dat u al het moois van de regio Gelderse Vallei/Utrechtse Heuvelrug vanaf Landgoed Ruwinkel vanaf Landgoed Ruwinkel wil verkennen! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!! 💚💚💚💚💚

Aanrader

Dhr D Hendriks
22-5-2019
  • Onderkomen9

Landgoed Ruwinkel is een goed onderhouden en rustig park. Een goede verblijfplaats om er op uit te gaan, wandelen, fietsen en winkelen. Voor de derde keer binnen een jaar dit park bezocht. Een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019
Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 23-5-2019

💚 💚 💚 Drie keer in een jaar! Dat is leuk! Bijna alle seizoenen een keer? Graag tot de volgende keer dan maar weer en hopelijk kunnen we u blijven verrassen 💚 💚 💚

Prima vakantie gehad

Fam Kruyshaar
  • Onderkomen9

Prima bungalow erg Ruime slaapkamers mooie badkamers erg schoon op het gehele park en heel vriendelijk en behulpzaam personeel ook het zwembad mooi en schoon komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 13-5-2019

💚Dank u wel familie Kruyshaar voor uw positieve review! We vinden het fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf : graag tot een volgende keer 💚

Direct boeken

Dit park is zeker een aanrader!

Fam. Pluimers
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een ruim huisje, dat erg schoon was (en wij zijn kritisch!), mooie ligging, heel aardige medewerkers die je graag willen helpen; op een net park met voldoende ruimte, speelgelegenheid voor de kinderen en ook nog eens in een prachtige omgeving. Ons verblijf was top!

Sharon van Ewijk, parkmanager, 13-5-2019

💚💚💚💚💚 WOW een dikke vette 10! SUPER LEUK! dank u wel familie Pluimers 💚💚💚💚💚

Fantastisch...snel weer

Fam Los
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig kleinschalig park. Goede sevice en overal vriendelijk personeel. Prima eten bij pannekoekrestsurant en juffrouw Tok met fantastische kip piri piri. We komen hier zeker terug. En ook de hond was overal welkom

Henri van den Heuvel, parkmanager, 13-5-2019

Dank u wel voor een leuke review! Daar worden we blij van om te lezen dat u een lekkere vakantie heeft gehad. Graag snel tot de volgende keer 💚

Nooit meer

Hans de Vries
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Het huisje zat onder stof. Er lag nog allerlei rotzooi onder de banken in de kamer. Onder het bed boven lag zelfs een onderbroek van de vorige mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 3-5-2019

Nou hier schrikken wij enorm van ! Zo hoort een vakantie niet te beginnen, Allereerst ons nederige excuus. Enorm jammer dat deze vuiligheid ook meteen de graadmeter is van de rest van uw becijfering van de overige onderdelen. We snappen dat u ons een dikke onvoldoende voor de schoonmaak geeft maar dat de rest dan ook meteen zwaar onvoldoende is vinden we echt heel jammer. Klaarblijkelijk zit het u enorm hoog.

Nu hebben we in ons reserveringssysteem gezocht naar een reservering onder uw naam, Hans de Vries, maar kunnen deze helaas niet traceren. Wellicht dat iemand anders de reservering gemaakt heeft? Graag zouden we wel met u in contact willen komen om dit voorval door te spreken. Zou u telefonisch contact op kunnen nemen met mij op 033-277 7774 en anders per email naar [email protected] Nogmaals dit vinden we heel spijtig om te lezen en doet ons pijn. Zoals ieder andere organisatie of persoon willen we het graag goed doen! Graag vernemen we van u.

fantastisch

fam holdorp
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

prachtig park fantastish fijne bungalows geweldige service pannekoeken restaurant en restaurant en snacks alles met goede service en schoon verblijf en park een aanrader ook voor wat oudere mensen.

Gereisd Met partner in april 2018
Sharon van Ewijk, parkmanager, 3-5-2019

Dank u wel familie Holdorp! erg vriendelijk en sympathiek! Hopelijk snel tot een volgende keer 💚

Fantastisch !

Jan Philipsen
  • Onderkomen10

Geweldig huisje ! Open haard, leuke inrichting, sunshower, gratis verwenpakket bij aankomst, zelfs de hond kreeg iets lekkers en een bal om mee te spelen. Wat een rust op het park ! Erg fijn om de auto bij het huisje te kunnen parkeren ! De koolmeesjes aten zowat uit je hand en er liep een fazant ! rond die iedere morgen tegen de deur tikte om wat brood ! Wat wil je dan nog meer ? Leuke kinderboerderij, midgetgolf, 3 restaurants. Hadden een ontbijt laten bezorgen i.v.m. verjaardag van mijn man, kregen een fles wijn cadeau, geweldig toch ! Wij komen zeker terug en verheugen ons al op de volgende keer !

Gereisd Met partner in april 2019
Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 3-5-2019

💚💚💚💚💚 wow een dikke tien! We maken hier een vreugdedansje! Echt super bedankt en hartstikke leuk om te lezen dit! DANK U WEL 💚💚💚💚💚

Kan ik in één woord zeggen: Fantastisch!

J. Groenen
30-4-2019
  • Onderkomen10

Ontvangst, huisjes, faciliteiten, omgeving: alles was goed.

Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 1-5-2019

💚💚💚💚💚 LEUK LEUK ! 💚💚💚💚💚 dank u wel voor uw enthousiaste review! Graag tot de volgende keer!

Een prima park geschikt voor rustzoekers

M.Vos
25-4-2019
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Een mooi kleinschalig park met bungalows en veel groen. Alles ziet er goed verzorgd uit en de huisjes zijn goed verzorgd, goed gepoetst en voorzien van voldoende huisraad en kookgerij. Voor kinderen is er niet zo veel te doen en het restaurant heeft een beperkte menukaart. Het zwembad is goed maar niet groot en weinig ruimte voor kleine kinderen. Wij waren erg tevreden .

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Henri van den Heuvel, parkmanager, 1-5-2019

Dank u wel familie Vos! super leuk om te lezen. Graag snel tot de volgende keer op Landgoed Ruwinkel. 💚

Vakantiepark info

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.