Vakantiepark Landgoed Ruwinkel ****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag6°-4°

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

380 reviews over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in het Nederlands

Ronduit geweldig ontspannen

Herman en Rya, 18-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Echt een TOP! kleinschalig park waar alles met passie wordt gedaan. Het team geeft je een warm welkom en is altijd positief. Het park is geschikt voor jong tot oud en er is daardoor een goede mix van gasten, die zich goed verdeelt over de faciliteiten en omgeving. Op vrijdag een pannenkoek bij Grietje, op zaterdag uit eten bij Juffrouw Tok en op zondag een patatje halen bij de Friterie maakt een weekend echt ontspannen. Ontbijt bij de Bread & Breakfast is ook aan te raden.

De accomodaties zijn leuk en het zwembad is groot genoeg voor een lekkere plons tussendoor. Vanaf het park kan je heerlijk het tegenovergelegen bosje in gaan en gaan wandelen via de klompenpaden(soms lekker modderig).

Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 19-2-2018

Hartstikke bedankt voor jullie TOP review!!! We worden heel gelukkig van zo’n mooi cijfer!

Super leuk om te lezen hoe jullie als zeer trouwe gasten ons park zo kunnen waarderen.

Fijn dat jullie altijd zo lekker kunnen ontspannen bij ons!

We vinden het altijd weer gezellig om jullie op ons park te begroeten, en hopen dit binnenkort weer te doen, tot de volgende keer!

Geweldig park8

Kees, 7-2-2018
  • Onderkomen9

Voor de 4e keer een week hier geweest een heel mooi goed onderhouden park met mooie accomodatie's .pas gerenoveerde keukens en badkamers .heel vriendelijk behulpzaam personeel die echt voor alles een oplossing zoeken als er iets niet in orde is.kregen bij aankomst een verwenpakket kado omdat ze de orange award hadden gewonnen geweldig leuk voor ze. En ook terecht. Een echte aanrader dit park. Wij gaan vlug terug voor de 5e keer.
Annemieke Mulder - van Huigenbosch, parkmanager, 13-2-2018
Wauw al vier keer bij ons gelogeerd, wat een enorme eer ♥ ! En dat u ook nog de moeite heeft genomen om een review achter te laten doet ons enorm veel deugd. Hopelijk tot de vijfde keer!

geweldig

Emmy de Bruin, 1-2-2018
  • Onderkomen9

Mooi schoon park. Niet zo massaal. Centraal gelegen voor allerlei uitstapjes. Mooie omgeving voor te gaan fietsen.

Het zwembad is voor het hoogseizoen niet zo groot.

Sharon van Ewijk, parkmanager, 5-2-2018
Dank je wel voor jouw review! Als je in de zomer bij ons terugkomt dan bevelen we jullie voor ultiem zwemplezier en vakantiegevoel het nabij gelegen wonderschone Henschotermeer aan. Met Caribisch wit strand midden in het groen van de Utrechtse Heuvelrug waan je jezelf in de tropen.

prima verblijf

f. jungschlager, 28-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Alles was goed maar zeker de badgelegenheid.
Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 29-1-2018
Dank u wel! Positiviteit is altijd leuk om te lezen!

Heel fijn verblijf

B.Dingenouts, 27-1-2018
  • Onderkomen8

Gezellig park. Fijn huisje, leuk dat er een huisje is speciaal voor honden.
Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 29-1-2018
Dank u voor uw review! Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Prima midweek

Hartog, 25-1-2018
  • Onderkomen9

De vakantiewoningen zijn zeer compleet uitgerust en zodanig gepositioneerd dat er voldoende privacy is. Het park is rustig gelegen t.o.v. snelwegen of spoorweg waardoor het er "natuurlijk" stil is.

Medewerkers ontvangen je vriendelijk en zijn behulpzaam bij vragen. Eetgelegenheden op het park eenvoudig, maar redelijk geprijsd.

Ik was hier twee midweken na elkaar, het vakantiehuis 6-persoons dogs (al was ik zonder hond) is basic ingericht maar van alle gemakken voorzien, in het vakantiehuis 4-persoons luxe voel je je direct thuis door een warmere inrichting zoals houten vloer en overdadigheid aan apparatuur. Keuze uit drie soorten koffieapparaten, flatscreen in de slaapkamer, bubbelbad, sauna en solarium en eigen wasmachine en droger. Open haard heeft op het kleine oppervlakte van de kamer weinig meerwaarde en hoewel leeg, geeft deze wel een hinderlijke geur af in het huisje.

Al met al zeker een aanrader om enige tijd te verblijven!

Henri van den Heuvel, parkmanager, 26-1-2018

Dank u wel voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in een 4 persoons luxe vakantiehuis! We vinden het fijn om te lezen dat u er waardering voor heeft.

Niet al onze accommodaties hebben een open haard: onze chalets bijvoorbeeld zijn zonder open haard maar zijn wel van een geheel andere aard. In ieder geval is goed om uw kritische noot te lezen mbt de open haard te lezen! Graag tot een volgende keer op Landgoed Ruwinkel ♥

Vies rookhuisje

Fam. Visser, 22-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Wij hadden een luxe huisje geboekt maar helaas hebben we het gevoel van luxe niet ervaren. Bij aankomst stonk het huisje ontzettend naar rook en deze walm is de hele week blijven hangen. Dat is niet fijn met twee kleintjes (een baby en een peuter). Ook was het huisje ronduit vies. We hebben het zelf grondig schoongemaakt.

Erg jammer.

We lezen hieronder overwegend positieve reacties dus wij hebben blijkbaar pech gehad.

Henri van den Heuvel, parkmanager, 23-1-2018
Enorm spijtig om te lezen dat uw vakantie niet vlekkeloos verlopen is, daar worden we niet blij van. Uw vakantiewoning hoort schoon te zijn. Op vrijdag heeft u gemeld dat de badkamer niet schoon was. De schoonmaakster is toen terug gestuurd. Op zaterdag bleek dat er nog meer aan de schoonmaak schortte. Daar heeft u toen melding van gemaakt zoals onder andere een rooklucht in de woning. Een rooklucht is niet fijn! Het is ons niet duidelijk of dit een rooklucht van sigaretten is of van de open haard. Al onze vakantiewoningen zijn rookvrij maar wellicht dat de vorige gast zich er niet aan gehouden heeft. Blijft zeer vervelend en ongewenst. De beste oplossing was geweest dat we u een andere vakantiewoning aan hadden moeten bieden in plaats van het aangeboden boerenlandgoed ontbijt, onze excuses hiervoor. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Geweldig rustig park

Hans de Bruin, 12-1-2018
  • Onderkomen10

Dat het een kleinschalig park is met uitstekende voorzieningen en dat je er uit de Randstad in een klein uurtje bent.
Sharon van Ewijk, parkmanager, 15-1-2018

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Dank u voor uw mooie rapportcijfers daar worden we erg vrolijk van! We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op ons park.

Aanrader !

Jan & Esther, 4-1-2018
  • Onderkomen9

Maandag 11 december, de dag van onze aankomst, gold er code rood in heel Nederland. Vanaf 13.00 uur zou het hevig gaan sneeuwen. 's Ochtends met het park gebeld of wij al om 12.00 uur (ipv 15.00 uur) in het huisje konden. Dit was geen probleem. Super service van het park. Alles werd goed geregeld. De paden werden sneeuwvrij gehouden. Lekker gegeten in het Pannenkoekenhuis en in de snackbar. Park is ideaal vanuit Zuid-Holland bereikbaar. Een uur rijden en je zit in een hele andere omgeving met heel veel leuke attracties dicht in de buurt. Het Pluimveemuseum in Barneveld en het Oude Ambachten en Speelgoedmuseum in Terschuur zijn hele leuke uitjes dicht in de buurt.
Jolette Methorst Schimmel, parkmanager, 9-1-2018
Wow jullie hebben een echte wintervakantie gehad! Super leuk om te lezen. Hopelijk komen jullie ook een keertje terug in het voorjaar of van de zomer? Graag tot dan!

Buitengewoon goed voor elkaar

Jaap van de Binnenlanden, 25-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooie omgeving mooi huisje lieve mensen, lekker gegeten Panekoekhuis is helemaal Top, en het speciale Kip restaurant was ook super gezellig en lekker... wij komen zeer zeker terug
Henri van den Heuvel, parkmanager, 27-12-2017
Beste Jaap, Dank voor deze super leuke review! Het maakt ons blij om andere blij te maken. Hopelijk mogen we je snel weer op ons park verwelkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Ruwinkel in Scherpenzeel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Ruwinkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel scoort een 8.39 uit 10 op basis van 382 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: