Géén boekingskosten

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel

NederlandGelderlandScherpenzeel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landgoed Ruwinkel voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 1067 reviews

• 8.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In een rustige omgeving bij Scherpenzeel ligt Landgoed Ruwinkel. Er zijn meerdere horecagelegenheden op het park met voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuin, kinderboerderij en binnenzwembad. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen of bezoek eens het spoorwegmuseum in Utrecht of het dierenpark in Amersfoort.

Contact

1071 Reviews over Landgoed Ruwinkel

• 9Greetje22-05-2022

zeker voor herhaling vatbaar

Een kleinschalig, gezellig park waar je met je hond goed kunt verblijven. We hadden een ontzettend leuk huis waar onze hond van harte welkom was. Er lag zelfs een welkomstpakketje klaar voor hem bij aankomst. Het huis was van alle gemakken voorzien. Medewerkers stonden je vriendelijk te woord. we hebben genoten van ons verblijf en komen er zeker terug.

• 10Inge Bakker-Bakker21-05-2022

Heerlijk park

Mooi schoon en rustig park. Grote huisjes met alles aanwezig. Nu voor de 2de keer geweest en voor herhaling vatbaar. Goede prijs voor wat je krijgt. Alles in de buurt, je hoeft je niet te vervelen, fiets routes, wandel paden en recreatie voldoende op het park.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Rob en Anja20-05-2022

Prima naar ons zin gehad👌

Is een mooi en rustig park, huisje zag er prima uit, lekker in de omgeving kunnen fietsen, naar Barneveld, Lunteren, Veenendaal en Militair Museum in Soesterberg, is allemaal goed te doen!

• 9H. Bertrums19-05-2022

Hulde

Een kleinschalig goed onderhouden park, waar de gastvrijheid en service nog hoog in het vaandel staan. Vriendelijke medewerkers, mooie accommodaties en gezellige eetgelegenheden op het park. Komen hier al jaren.

• 8J.A.J. Schoon18-05-2022

Mooie fietsgebied, rustige park/mooi vakantiehuis.

Mooi ruim vakantiehuis. Kleinschalig park met restaurant, pannenkoekhuis en snackbar. Vriendelijke receptie.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8C glas17-05-2022

Geweldig

Prachtig park, mooie ligging en vriendelijk personeel

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Yvonne Van schelt16-05-2022

Park en omgeving zeker een aanrader

Wat een geweldig park is dit, onze dochter was hier al eerder geweest met het gezin en wij zijn toen ook een dagje langs geweest. Deze keer zelf geboekt voor een week. In deze week was ik jarig dus de kinderen en kleinkinderen kwamen langs. Iedereen heeft heerlijk genoten van de activiteiten op het park, midgetgolf, skelter rijden en natuurlijk van de heerlijke tuin en het mooie huisje. Met de hond iedere dag verder veel gewandeld. Een paar keer gegeten bij juffrouw Tok op het park, dit is zeker een aanrader. Ook het boerenland ontbijt is aan te bevelen. Voor ons zeker een park waar we vaker naar terug zullen gaan.

• 9Ginie Jonker16-05-2022

Mooi park en ook een prachtig omgeving Vriendelijk personeel en huisjes netjes en schoon Een aanrader komen er zelf al jaren en voor fietsers Ideaal mooie routes en alles op het park is voorzien als je nuttigen.

• 9ANNELIES EN FRANS15-05-2022

Herhaling vatbaar.

Er is vriendelijk personeel mooie en schone huisjes je kan er goed uit eten gaan fijn om zelf eens niet te koken.Ook het park is keurig onderhouden.

• 10Onderkomen
  • 9Nel14-05-2022

Geweldig

Voor de vijfde keer nu op dit mooie gezellig knusse park geweest, en nu hadden we voor het eerst het 8 persoons huisje premerium,hiervoor altijd het zes persoons huisje wat ook mooi is ,maar dit huisje is erg goed bevallen vanwege de fijne grote huiskamer, en de grote smeg koelkast. Ruwinkel is voor ons de ultieme ontspanning ,alles bij de hand midgetgolf,zwembad heerlijke wandelpaden die zo vanuit het park te volgen zijn .... en zo fijn dat je meerdere restaurants op het park hebt en er niet ver voor hoeft te gaan ,wij vinden de broodjes service heerlijk ,smorgens verse broodjes aan je deur vinden als je net wakker bent ,of lekker lunchen tussen de middag, alles is even lekker. Een heerlijk park ook om je hond mee te nemen,erg dier vriendelijk en wandel gelegenheden zat om lekker Met de hond erop uit te gaan !

Vakantiepark Landgoed Ruwinkel info

Camping-informatie