Géén boekingskosten
NederlandGelderlandRuurloCampings RuurloCamping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

NederlandGelderlandRuurlo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 99 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 99 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Ontdek het mooiste stukje AchterhoekHet geruis van de bomen. De vogels die fluiten. Genieten van de natuur. Klinkt dat goed? Dan is Camping Schoneveld dé plek voor jouw volgende vakantie. Wij heten je van harte welkom!De camping ligt aan de rand van Ruurlo, in het hart van de Achterhoek. Een streek met bossen, landgoederen, kastelen, kleine rivieren en pittoreske dorpjes. Vanuit de camping kun je prachtig wandelen, fietsen of mountainbiken. Camping Schoneveld is een gastvrije en gemoedelijke locatie, van waaruit je al dit moois kunt beleven. De camping heeft 22 riante kampeerplaatsen met een verwarmd sanitairgebouw. Wil je meer luxe, dan kun je terecht in de prachtige glamping tenten of vakantiehuisjes.Ontdek al het moois wat de Achterhoek te bieden heeft en geniet van een heerlijke vakantie op Camping Schoneveld!Overnachten:Camping Schoneveld is een kleinschalige kindvriendelijke camping. Maar ook voor natuurliefhebbers valt hier vanalles te beleven. Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Op de camping zijn verschillende relaxplekjes, bankjes en picknickbanken te vinden. Er is een vuurplaats, waar wij geregeld een kampvuur stoken. Natuurlijk mag je ook altijd zelf het vuur opstoken.Wij hebben ook een ruimte waar je binnen kunt zitten. Voor de kinderen is er van alles te beleven: kom bijvoorbeeld eens een kijkje nemen bij de dierenweide. Als wij de dieren gaan voeren, ben je van harte welkom om ons een handje te helpen. Ook de skelters, fietsjes, trampoline, overdekte speelhoek en grote zandbak zorgen voor urenlang speelplezier.Al onze kampeerplekken zijn geschikt voor camper, tent of caravan en voorzien van afvoer, stroom en water.Ben je gek op het campingleven, maar wil je iets meer luxe? Wij hebben drie volledig ingerichte glamping tenten voor je klaar staan. Deze tenten van zo’n 35 m2 zijn een prachtige uitvalsbasis om de Achterhoek te ontdekken. Ze zijn allen ingericht met privé sanitair, hebben een mooi terras en een heerlijke pelletkachel voor de koudere en/of natte dagen. Onze glamping tenten zijn geschikt voor 4 personen, een extra campingbedje is eventueel mogelijk.Wil je nog meer luxe? Dan zijn onze vakantiehuisjes een echte aanrader! Wij hebben vier ruime vakantiehuisjes van 65 m2. Deze zijn geschikt voor 6 personen. Twee van deze vakantiehuisjes zijn toegankelijk voor mindervaliden, desgewenst kan er thuiszorg geregeld worden. Ben je met een grotere groep? Je kunt twee huisjes naast elkaar boeken, wij zorgen dat er in één huisje voldoende servies en kookgerei is voor 12 personen.Kom eens een kijkje nemen op onze website en geniet ook van een heerlijke vakantie op Camping Schoneveld.

Contact

99 Reviews over Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

• 9Yvonne04-08-2022

Fantastisch!

Wij hebben 2 weken in een glampingtent gezeten en een fantastische vakantie gehad met twee kinderen (2 en 7). De tent zag er keurig uit en was van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen was er op de camping veel te doen: er zijn veel skelters en fietsen aanwezig, verschillende dieren die ze mee mogen helpen voeren, een grote zandbak met klimtoestel en waterpomp, een trampoline, een springkussen en veel andere kinderen om mee te spelen. In de omgeving is er voor kinderen en de ouders veel te doen. Mooie groenrijke omgeving. De eigenaren van de camping zijn hele lieve, hartelijke mensen die veel bereikbaar zijn en je het familie-camping-gevoel geven. Ze hebben hart voor de zaak en staan altijd open voor een praatje. Nadat wij vorig jaar een week in een huisje hebben gezeten, hebben wij ervoor gekozen dit jaar terug te komen omdat het zo goed is bevallen. En we hebben wederom een hele fijne vakantie gehad. In de toekomst zullen wij hier

• 10Gerrit en Maria29-07-2022

Een fantastisch kindvriendelijke camping!!

Wij hebben net een week vakantie erop zitten bij camping Schoneveld te Ruurlo in een huisje. Ons eerste indruk; wat een heerlijke, gemoedelijke, gezellige, zeer kindvriendelijke camping! Bij aankomst waren de kinderen gelijk vertrokken, eerst op avontuur. Gelijk op de skelters rijden, trampoline springen, spelletjes doen, dieren aaien op de dierenweide en vooral in de zandbak met een waterpomp spelen! Alle voorzieningen waren er. Huisje was zeer netjes, schoon en voor alle gemakken voorzien! De kids gingen ‘s ochtends al vroeg naar de speelhoeken. Er werd al snel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. De camping ligt centraal, je kan alle kanten uit voor wandel-, fiets- of autotochten. Een hele mooie omgeving, je bent snel in de bossen.

De camping eigenaren zijn vriendelijke, behulpzame mensen, je kan altijd terecht met vragen/ opmerkingen. Kortom: hou je van een kleine/ kindvriendelijke camping dan is dit zeker een aanrader!!!

• 10Eetgelegenheden

Willem, Eigenaar, 05-08-2022

Bedankt voor deze mooie review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Altijd leuk om te lezen dat de kinderen (en de ouders natuurlijk) zich zo goed vermaken en thuis voelen. Wie weet tot een volgende keer!

• 10Lizette Bergsma24-07-2022

Een heerlijke plek voor de ideale vakantie

Een heel ruime opstelling qua kampeerplaatsen. Op korte afstand ligt Ruurlo waar slager, bakker, supermarkt en terrasjes zijn. Zeer gastvrije mensen. Ondanks dat ze pas voor het tweede seizoen open zijn is alles zeer compleet en is aan de kleinste details gedacht.

Willem, Eigenaar, 26-07-2022

Bedankt voor deze mooie review Lizette! Erg leuk om te lezen! Fijn dat het jullie zo goed is bevallen:)

• 10Gerard en Petra van Seters07-07-2022

Prima

Heerlijk rustige en toch wel levendige schone camping waar geen minpunten te vinden zijn. Allemaal negens gegeven want er moet ruimte zijn voor verbeteringen maar kan het me bijna niet voorstellen.

Willem, Eigenaar, 12-07-2022

Bedankt voor de review en het grote compliment. Fijn dat het jullie zo naar je zin is geweest!

• 10Familie Rikkengaa28-06-2022

Fantastisch!

In juni een midweek in een vakantiehuis geweest, waarvoor we nu een beoordeling geven. Ruim, veel bergruimte, ruim terras en de fijnste banken en stoelen die we ooit hebben meegemaakt. In de avond gezellig rond het kampvuur gezeten. Echt een aanrader, net als de camping waar we vorig jaar met de caravan stonden. Leuke, vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Deze zomer hopen we weer met de caravan te kunnen komen.

Willem, Eigenaar, 30-06-2022

Bedank voor deze fijne review. Zo leuk om te lezen dat jullie hier hebben genoten! Ik vond het ook erg gezellig dat jullie met zoveel plezier met z'n allen hebben geholpen met kersen plukken :) Tot de volgende keer!

• 10Steven05-05-2022

Topper!

Super camping! Ruime plaatsen, schoon sanitair, warme douches en warm afwaswater en veel speelmogelijkheden (ook binnen voor als het slecht weer is) voor kinderen. Mooie omgeving. Supermarkten op 2 kilometer.

Willem, Eigenaar, 10-05-2022

Dank je wel Steven. Wat leuk dat je zo'n positieve review schrijft! We vinden het erg leuk dat jullie zo genoten hebben. Daar genieten wij zelf ook weer van :)

• 10Bob Oudshoorn04-05-2022

De camping is geweldig! De eigenaren zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en hebben echt hart voor de camping. Wij hebben nog nooit een camping gezien waar alles zo perfect is. Deze camping is zeker een aanrader, vooral met kinderen.

• 10Eetgelegenheden

Willem, Eigenaar, 10-05-2022

Dank je wel, erg leuk om te lezen. Leuk dat je het ervaart dat alles zo perfect is, ik ga er haast van blozen... Fijn dat jullie zo genieten hier!

• 10Familie Horstik03-05-2022

Kindvriendelijke, zeer nette camping!

Zeer schoon sanitair, wordt dagelijks goed schoongemaakt. Mooie, groene en ruime plekken. Zeer kindvriendelijk: onze kinderen (4, 6 en 8 jaar) konden volop veilig spelen met alle aanwezige speelgoed (skelters, fietsjes, karren, ballen, binnenspelletjes enz), de grote schommel, duikelrekken, trampoline, de zandbak met waterpomp en kijken naar de diertjes in de dierenweide. Mooie speelschuur voor als het een dag minder weer zou zijn met oa een tafelvoetbal, een tafeltennistafel en natuurlijk het springkussen. Hele aardige eigenaren die steeds klaarstaan voor hun gasten. Deze camping is een aanrader om de omgeving van Ruurlo te ontdekken!

• 1Eetgelegenheden

Willem, Eigenaar, 10-05-2022

Bedankt voor de review. Fijn dat jullie met z'n allen zo genoten hebben!

• 10Mirjam Westland01-05-2022

In 1 woord Super!

Een camping voor jong en oud! Waar kinderen kind mogen zijn..zand, water, skelters, klimtoestellen binnen speel gelegenheid en beestjes.. wij waren met vier generaties hier, iedereen heeft genoten. Super mooie kampeer plaatsen met zeer schoon sanitair! Een camping om blij van te worden.

Willem, Eigenaar, 10-05-2022

Dank je wel Mirjam. Zo leuk om jullie hier als vier generaties te mogen ontvangen en fijn om te lezen dat het jullie zo goed is bevallen. Daar worden wij ook blij van!

• 9Tim Dekker12-10-2021

Samen met mijn echtgenote enkele dagen in een huisje voor mindervaliden verbleven. Het huisje was keurig schoon, goed toegankelijk voor de rolstoel. Brede deuren, verhoogd toilet met beugels, douchestoel enz. De familie Huitema is sinds november 2020 de eigenaar van de camping. Zij zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig.

• 1Eetgelegenheden

Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar