Tijdelijk €25 aanbetaling

Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

9.6FenomenaalScore uit 119 reviews
+44

9.6FenomenaalScore uit 119 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Ontdek het mooiste stukje AchterhoekHet geruis van de bomen. De vogels die fluiten. Genieten van de natuur. Klinkt dat goed? Dan is Camping Schoneveld dé plek voor jouw volgende vakantie. Wij heten je van harte welkom!De camping ligt aan de rand van Ruurlo, in het hart van de Achterhoek. Een streek met bossen, landgoederen, kastelen, kleine rivieren en pittoreske dorpjes. Vanuit de camping kun je prachtig wandelen, fietsen of mountainbiken. Camping Schoneveld is een gastvrije en gemoedelijke locatie, van waaruit je al dit moois kunt beleven. De camping heeft 22 riante kampeerplaatsen met een verwarmd sanitairgebouw. Wil je meer luxe, dan kun je terecht in de prachtige glamping tenten of vakantiehuisjes.Ontdek al het moois wat de Achterhoek te bieden heeft en geniet van een heerlijke vakantie op Camping Schoneveld!Overnachten:Camping Schoneveld is een kleinschalige kindvriendelijke camping. Maar ook voor natuurliefhebbers valt hier vanalles te beleven. Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Op de camping zijn verschillende relaxplekjes, bankjes en picknickbanken te vinden. Er is een vuurplaats, waar wij geregeld een kampvuur stoken. Natuurlijk mag je ook altijd zelf het vuur opstoken.Wij hebben ook een ruimte waar je binnen kunt zitten. Voor de kinderen is er van alles te beleven: kom bijvoorbeeld eens een kijkje nemen bij de dierenweide. Als wij de dieren gaan voeren, ben je van harte welkom om ons een handje te helpen. Ook de skelters, fietsjes, trampoline, overdekte speelhoek en grote zandbak zorgen voor urenlang speelplezier.Al onze kampeerplekken zijn geschikt voor camper, tent of caravan en voorzien van afvoer, stroom en water.Ben je gek op het campingleven, maar wil je iets meer luxe? Wij hebben drie volledig ingerichte glamping tenten voor je klaar staan. Deze tenten van zo’n 35 m2 zijn een prachtige uitvalsbasis om de Achterhoek te ontdekken. Ze zijn allen ingericht met privé sanitair, hebben een mooi terras en een heerlijke pelletkachel voor de koudere en/of natte dagen. Onze glamping tenten zijn geschikt voor 4 personen, een extra campingbedje is eventueel mogelijk.Wil je nog meer luxe? Dan zijn onze vakantiehuisjes een echte aanrader! Wij hebben vier ruime vakantiehuisjes van 65 m2. Deze zijn geschikt voor 6 personen. Twee van deze vakantiehuisjes zijn toegankelijk voor mindervaliden, desgewenst kan er thuiszorg geregeld worden. Ben je met een grotere groep? Je kunt twee huisjes naast elkaar boeken, wij zorgen dat er in één huisje voldoende servies en kookgerei is voor 12 personen.Kom eens een kijkje nemen op onze website en geniet ook van een heerlijke vakantie op Camping Schoneveld.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

119 Reviews over Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

• 10Victime en Dimar Bolleman31-10-2022

Kleinschalige camping met enthousiaste eigenaren.

Kleinschalige camping. Alles ziet er zeer verzorgd uit, t/ m de informatiebordjes bij de dierenverlijven aan toe. Ideale camping voor kleine kinderen, maar ook wij, als ouderen, vonden het een uitstekende camping. De enthousiaste, jonge, eigenaren hebben nog veel plannen voor de toekomst, waarbij kleinschaligheid voorop blijft staan.

• 9Aad18-09-2022

Ontzettend genoten in de glampingtent

Een prettige ontvangst, je voelt je gelijk welkom, het verblijf in de glampingtent is super, de ruimte en uitzicht prima. Mooie kinderboerderij en veel speelgoed voor de kinderen. Echt een camping om terug te gaan. Tot volgend jaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-09-2022

Fijn dat jullie zo hebben genoten in de glamping tent. Tot volgend jaar!

• 10Bonne en Anneke Gringhuis18-09-2022

Geweldig

Wat een geweldige camping. Mooie dierenweide en zeker een aanrader voor kinderen. Receptie is net een woonkamer, zo gezellig. Prettig ontvangen door de eigenaren, altijd tijd voor een praatje. Ruime plekken, met eigen aan en afvoer van water. Alles zag er perfect en super schoon uit. Wij komen zeker hier terug. Een top camping.

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-09-2022

Wauw, bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen, dat het jullie zo goed is bevallen. Tot de volgende keer!

• 9Désirée15-09-2022

Héérlijk

Goed verzorgde kleine camping op 3 kilometer fiets afstand van het dorp. We hadden een fijn plekje met onze vrienden op een eigen grasveldje. Dit was vlakbij het goed onderhouden sanitair blok. Hier waren schone toiletten met wc-papier, goede en warme douches. Kortom zeer verzorgd.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-09-2022

Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Bedankt voor deze mooie review.

• 10Rob en Heidi van der Zande09-09-2022

Heerlijke camping, bij aankomst hadden we gelijk een goed gevoel. Eigenaren zijn altijd in voor een praatje. Formule van Zandvoort gekeken op scherm samen met anderen. Sanitair super schoon , kleine problemen worden gelijk opgelost. Bedankt voor de fijne vakantie op jullie camping.

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-09-2022

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben fam. vd Zande. Jullie bedankt voor de gezelligheid.

• 9Familie van Dijk03-09-2022

Rust, ruimte, gastvrijheid en vermaak

Wat een fijne plek om vakantie houden! Wij waren 1 week in een glampingtent met 2 kinderen van 6 en 9 jaar. De douchecabine is erg klein, maar verder genoeg ruimte in de tent. Echt een camping om tot rust te komen terwijl de kinderen heerlijk speelde in de zandbak, op de trampoline, een rondje fietsten of in de speelschuur zich vermaakte met de vele andere kinderen. Eigenaren zijn vriendelijk en stonden direct klaar toen er een klein probleempje was. Ook de georganiseerde BBQ was top!

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-09-2022

Bedankt voor de review fam. van Dijk. Fijn dat jullie zo genoten hebben.

• 10Irene Venema31-08-2022

Fantastische camping, mooie omgeving

Mooie campingplekken, schoon sanitair en bijzonder kindvriendelijk. Gastvrije eigenaren. Mooie omgeving met veel fietsroutes

Eigenaar, 02-09-2022

Bedankt voor deze mooie review Irene Venema!

• 9Margriet Westera31-08-2022

Lang weekend

Wat een geweldige camping. Bij het oprijden van de camping zie je al een hele mooie dierenweide. Bij binnenkomst in de receptie lijkt dat je een woonkamer inloopt. En we werden prettig ontvangen door de eigenaar. De plekken waren mooi en ruim. En een mooi veld waar je in een rondje staat. Alles zag er perfect uit en wij komen zeker hier terug. Zeker een aanrader met kinderen. Een top camping

Eigenaar, 31-08-2022

Bedankt voor deze mooie review! Mooi om te lezen dat jullie ons een top camping vinden en dat jullie hier weer terug willen komen. Tot de volgende keer!

• 9Adolf Kaijser30-08-2022

Fantastische camping vriendelijke beheerders

Wij kunnen het iedereen aanraden om naar camping schoneveld te gaan klantvriendelijk schoon sanitair misschien voor de toekomst een zwembad erbij

Eigenaar, 31-08-2022

Bedankt voor je review fam. Kaijser. Mooi om te lezen dat jullie iedereen aanraden naar onze camping te gaan. Wij zijn zelf ook aan het bekijken en uitzoeken hoe wij in de toekomst mogelijk voor extra waterpret kunnen zorgen. Voor nu geniet men gelukkig ook van de sproeiers en de waterspeelplaats in de zandbak :)

• 9Marion22-08-2022

Aanrader!

Nette camping in de mooie Achterhoek met zijn afwisselend landschap, gezellig voor jong en oud. De gastvrije jonge eigenaars hebben alles tot in de puntjes verzorgd. Altijd tijd voor een praatje en zijn goed bereikbaar. In de buurt van centrum

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-08-2022

Heel erg bedankt voor deze mooie review Marion!

Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar