Vakantiepark Buitengoed 't Sikkeler

Meer vakantiepark info

208 reviews over Vakantiepark Buitengoed 't Sikkeler

• 8J.H. Schuurman10-08-2020

Schitterend

Schitterend aangelegd park en super mooie huisjes. Schoon en zeer compleet. Erg aardige medewerkers. Direct vanuit het park het bos in om te fietsen of te wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Fam. krijgsman30-07-2020

Fantastisch park

Het is een park waar je echt nog kan genieten van echte rust. Personeel is zeker klantvriendelijk waarbij niets te veel is. Woningen zijn netjes, compleet en zeer schoon. Wij komen al jaren op dit park vanwege de netheid en rust. Park wordt ook tav natuur erg goed onderhouden.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Rinus28-07-2020

FANTASTISCH!!!

Van 10 t/m 24 juli hebben wij onze vakantie genoten op T Sikkeler. Ik zeg met recht genoten! De eerste week samen met mijn echtgenote op de Wolberg. In een werkelijk prachtige woning met grote omheinde tuin en veel privacy. De tweede week op het park in woning nummer 31 in gezelschap van onze kinderen en kleinkinderen. Ook nu weer in een prachtige woning met omheinde tuin. Ideaal voor de kleinkinderen. Wat opvalt is de schone omgeving van het park en zeker ook van de woningen. Daarnaast spreek de ontspannen sfeer ons erg aan. Tel daarbij op de prachtige regio waarin het park gelegen is, een mooie Nederlandse zomer en je hebt een vakantie om nooit te vergeten. En dat gaan we zeker niet doen! Buitengoed T Sikkeler is meer dan vakantie!!

• 9Ronald24-07-2020

Super mooi park

Een van de beste en mooiste parken en huisjes waar ik ooit ben geweest. Het is wel een park voor de rustzoeker maar als dit is wat je wilt dan ben je hier aan het juiste adres.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Marianne24-07-2020

Fantastisch vakantiepark voor rustzoekers

‘t Sikkeler is een vakantiepark voor rustzoekers.Het is prachtig aangelegd en de huizen ( in verschillende typen) zijn mooi en ruim. Bij binnenkomst ben je verbaasd over de inrichting, de schoonmaak, de gezelligheid en het comfort van het huis.Ook is er een overvloed aan kastruimte, zowel voor kleding als voor boodschappen. Ook is er nog een trapkast en schuur.De tuin van het huis waar wij verbleven is schitterend aangelegd en onderhouden en er is een tafel met stoelen om buiten te eten en op een ander terras een loungeset met prima zitkwaliteit. Het enige dat je buiten hoort zijn de vogels.Er is geen enkele vorm van vermaak op het park, behalve de verhuur van (elektrische of gewone) fietsen. De mogelijkheden om te fietsen en te wandelen zijn eindeloos en er zijn leuke plaatsjes en kastelen in de directe omgeving.Kortom een aanrader voor iedereen die rust zoekt en zichzelf kan vermaken.

• 9Monique Logchies20-07-2020

Geen min punten, alleen maar plus punten. Ons huisje ( of eigenlijk mini villa) was ontzettend schoon. Alles erop en eraan. Wij zullen er zeker nog wel eens naar toe gaan! Echt een park voor mensen die van rust houden. Het park organiseert zelf niets en voor kinderen is er een klein speeltuintje. Maar dat staat duidelijk aan gegeven op de website

• 5Activiteiten

• 10Rob van Rossum02-07-2020

Fantastisch!

We hadden een mooi en comfortabel huis met een zeer complete inventaris. De huizen en het park zien er zeer goed onderhouden uit. Het park is ruim opgezet en rustig. Erg mooie omgeving (mooie en gezellige plaatsjes, veel fiets- en wandelmogelijkheden. Er is fietsverhuur, ook prettig. Museum More (Kasteel Ruurlo en Gorssel) zijn een bezoekje waard! Goede restaurants zijn o.a. De Heeren van Wolfersveen in Ruurlo en Jaimy's in Zelhem.

• 9Renske22-06-2020

Geweldig

Een prachtig vakantiepark, netjes en schoon en een heel mooi verblijf in een 6 persoons woning. Rust en ruimte in overvloed!

• 10Ebi Wassenaar20-06-2020

Zeer zeker de moeite waard om terug te komen

Een prachtig mooi onderhouden park, een oase van rust. Comfortabel vakantiehuis. Het heeft ons aan niets ontbroken deze 2 weken.

• 9Fam van houselt19-06-2020

Zeer goed

Het is een heerlijk schoon en rustig park met zeer nette bungalows.

Vakantiepark Buitengoed 't Sikkeler info

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette