Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

J. Slagboom
23-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Een heel mooi park, met mooie gezellige apart staande huisjes.

De paden en grasstroken van het park zijn mooi onderhouden.

Wij hebben het zeer naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug.

Waarschijnlijk door de periode(buiten het seizoen) was het erg stil op het park.

Dit laatste kan een nadeel zijn voor gezinnen met kinderen.

fantastische verblijf echt een aanrader

Monique
13-9-2018
  • Onderkomen10

Een heerlijke rustige omgeving. Je kunt er heerlijk lange wandelingen maken met je hond,tegenover het park ligt een groot bos,als je langs het fietspad loopt kan je na een paar meter het bos in,waar je de hond kan los laten. ook kan je een fiets huren waar een hondenkar achter zit zodat je hond ook mee kan.Er is voor ieder wat te doen voetbal veld met volleybal veld tennis baan een open lucht zwembad,trampoline, kleine speeltuin. Een klein restaurant waar je heerlijk koffie of thee kan drinken met overheerlijk zelf gebakken appel gebak welke echt een aanrader is om deze te proeven. Je kunt daar in de vijvers ook vissen. en een leuke midgetgolf baan. Het jammere is dat de wifi ,als je achter in het park zit minder goed werkt. Bij een probleem in het huisje hoe de sauna werkte kwam ook zeer snel een deskundige medewerker maar ik heb hier een geweldige vakantie gehad en kom hier zeker terug

fantastisch

Joe
31-8-2018
  • Onderkomen10

Een oase van rust en genoeg te doen in de omgeving

• Onderkomen9

Het park is klein en rustig zonder subtropisch zwembad; wel met een restaurantje en een speeltuintje. Er is wel een buitenbad, het huisje was met (nep)riet gedekt en was eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt zit er in; er is wel weinig schaduw bij de huisjes, dat is wel jammer; De gehuurde E-bikes waren geweldig!

• Activiteiten4
  • Onderkomen4

Wij verbleven in een boerenhoeve die bij aankomst niet schoon bleek. Overal spinnenwebben, vieze vloer, keukenkastjes en de ramen waren zo vies dat je er niet eens doorheen kon kijken. Super jammer en niet wat we van Landal gewend zijn. Sanitair is gedateerd, zoals de hele bungalow eigenlijk wel. Voor het geld dat we betaald hebben verwacht je wel iets beters dan dit. Het is niks bijzonders. Het hele park is een beetje mwah. Er is niet veel te beleven. Het zwembad ok, een beetje springen of een balletje trappen. De huifkartocht ging weer eens niet door. Nee, voor ons niet nog eens

Aanrader, mooi rustig park

Sabina
11-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Het park is heerlijk rustig. Lekker verkoelend zwembad, vooral omdat het 30 graden was toen wij er waren. Hierdoor niet veel puf om de omgeving te ontdekken, maar er is genoeg te doen. Het huisje is van alle gemakken voorzien, prima inrichting. Toch waren er 3 praktische nadelen;

1- geen airco en de huisjes zijn enorm warm met 30 graden buiten

2- in bad douchen, vooral voor oudere niet echt veilig

3- geen tuinkussens, waardoor de tuinstoelen erg hard zaten.

Voor de rest erg genoten op dit rustige park

• Onderkomen8

Rustig en goed onderhouden park. Tegen de Veluwse bossen aan! Heerlijk om te wandelen. Bungalows zijn netjes met veel ruimte erom heen (veel privacy).

Veel openslaande ramen. Tip: Het zou fijn zijn een minimaal paar ramen te voorzien van horren. Maar alles was prima in orde.

De afhaalmaaltijden waren eenvoudig maar van prima kwaliteit. Ik gun de uitbater van de bistro wat extra personeel in het hoogseizoen: de medewerkers van de bistro en afhaal waren behoorlijk gestresst en dat merk je.

Geweldig!!

Roelof
18-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

De Veluwe Hoevegaerde is een leuk kleinschalig park op de Veluwe, voor rustzoekers, er is een buiten zwembad, speeltuintje voor de kids, trampoline, restaurant en receptie, waar je iedere dag verse broodjes kan bestellen. Wij hadden een leuk huisje aan een klein watertje, met een grote tuin, heel de dag zon, heerlijk...

We hebben fietsen gehuurd, je kan hier geweldig fietsen. We hebben genoten!

Prachtig

K. Van Daele
16-7-2018

Het park was netjes en heel rustig de huisjes waren mooi ingericht en proper.Ideaal voor fietsers. De bar vond ik iets aan de mindere kant.

Heerlijk en prima bungalowpark

Familie Wilbrink
13-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Fijn bungalowpark, zijn hier meerdere malen geweest heerlijk rustig. Jammer dat deze keer de schoonmaak van de bungalow geen hoofdprijs verdiende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.