Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

• 7.6Activiteiten

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Landal De Veluwse Hoevegaerde in Putten won in 2018 een Zoover Award. Een ideale plek voor rustzoekers. Je verblijft in je eigen boerderij in de natuur, sommige aan het water. Dit is een kleinschalig park. Er is een restaurant, snackbar en een buitenzwembad met speeltuin voor de kleintjes. Met de auto sta je in 6 minuten in het centrum van Putten.

509 reviews over Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

• 10Fam. Stouten19-10-2020

Prima park waar wij graag verblijven

Het is een rustig niet zo groot park. Huisje is schoon en mocht zich een defect voordoen, wordt het vrijwel direct verholpen. Personeel heel vriendelijk en klantgericht.

• 9Johannes Hoekstra15-10-2020

Ons verblijf was rustig en ontspannend.

We hadden een fijne woning. Het was er rustig en stil. We waren een week op het park en hebben vijf dagen gezwommen in het buitenbad. Onder de huidige omstandigheden waren we dan samen in het geboekte uur. Verder hebben we vooral gefietst in de omgeving. Met veel bos en hei in de directe omgeving was dit een fijne ervaring. De winkel in Putten was mooi op fietsafstand. In het park hebben we verder twee keer gebruik gemaakt van de snackafhaal. De bejegening van het parkpersoneel was prettig en vriendelijk.

• 9Fam Ottens09-10-2020

Prima park in een mooie omgeving .We komen terug.

Mooi gelegen,rustig park van waaruit je heerlijk kunt fietsen en wandelen. Gerenoveerde woning met prettige stoelen en bank en voor ons goede bedden. Fijn privé terras en omdat we in het begin van de week mooi weer hadden konden we daar lekker in de zon zitten.

• 9Piet van den Bovenkamp01-10-2020

We hebben genoten van het huisje waar alles in zat en de rust die wij nooit hebben In een stad , het binnen bad wat nieuw is was heerlijk het park was heel schoon We hebben een paar dagen genoten ook dat het weer goed was lekker in de zon gezetten op een eigen terrein achter het huisje geheel privé

• 8fam rozemeijer29-09-2020

fantatisch

heel rustig en mooi park en vriendelijke medewerkers een genot om daar te vertoeven

• 9Els28-09-2020

Zeker nog terug voor ‘n volgende (3de) keer.

Mooie uitvalsbasis voor een wandelvakantie in een bosrijke omgeving in een 4 persoons-huisje met vernieuwd meubilair.

• 9Fam. Maat05-09-2020

Het was een fantastische vakantie

Wij vonden het een fantastisch verblijf We waren hier voor de derde keer De huisjes waren leuk opgeknapt met nieuwe meubels Hopelijk is vlgd jaar de badkamer aan de beurt

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Paul23-07-2020

Heerlijk rustig vakantiepark

Ruime en luxe 4-persoons bungalow. Zeer vriendelijke receptiemedewerkers. Prima eenvoudige bistro. Park ligt op prachtige locatie. Park zelf ziet er keurig schoon uit. Onderhoud aan buitenkant bungalow kan beter.

Alleen gereisd in juli 2020

• 9Birgit Wiegman09-07-2020

Heerlijke vakantie gehad.

Perfecte ligging vlakbij het bos. Je kunt er lekker wandelen . Natuurlijk is t ook een leuke omgeving om te fietsen. Huisjes zijn leuk ingericht. Er is er nu ook een centraal gebouw waar de receptie , het restaurant en een binnenzwembad in zijn . Wat een tijdje geleden nog niet zo was. Dat is perfect. Naar een heerlijke wandeling kun je ff van een heerlijk kopje koffie of een biertje genieten.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Kluthjes09-07-2020

Mooi rustig park in mooi omgeving! 2021 weer !

Net terug van een week verblijf in een gerenoveerd 2 peroons bungalow.Zeer groot .Het park is zeer rustig en schoon overal.Buitenbad is heerlijk met mooie ligbedden op grasveld.Personeel zeer vriendelijk zowel bij de receptie en het restaurant waar je heel goed kan lunchen en dineren! De snackbar is ook niet duur met veel keuze en ook weer heerlijk! Wij hadden fietsen gehuurd voor 1 week , hierdoor veel gezien in bosrijke omgeving zoals Putten zelf ,gezellig dorp met veel winkels en terrassen.Wij zijn per fiets naar Landgoed Schovenhorst gegaan wat heel groot is het bos daardoor pas 1/3 gezien.Ook leuk is de pluktuin met heerlijk gebak! En als je paar honderd geiten wil zien op een boerderij wat maar 10 minuten fietsen is moet je naar Vrolijke Geit gaan! Deze zuivelboerderij wordt gerund door zeer vriendelijk echtpaar! Kregen rondleiding .In het winkeltje verkopen ze veel streek producten en heerlijke zelf gemaakte geitenkaas!Super !

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2020