Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

• 8.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Landal De Veluwse Hoevegaerde in Putten won in 2018 een Zoover Award. Een ideale plek voor rustzoekers. Je verblijft in je eigen boerderij in de natuur, sommige aan het water. Dit is een kleinschalig park. Er is een restaurant, snackbar en een buitenzwembad met speeltuin voor de kleintjes. Met de auto sta je in 6 minuten in het centrum van Putten.

502 reviews over Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

• 8Paul23-07-2020

Heerlijk rustig vakantiepark

Ruime en luxe 4-persoons bungalow. Zeer vriendelijke receptiemedewerkers. Prima eenvoudige bistro. Park ligt op prachtige locatie. Park zelf ziet er keurig schoon uit. Onderhoud aan buitenkant bungalow kan beter.

• 8Activiteiten

Alleen gereisd in juli 2020

• 9Birgit Wiegman09-07-2020

Heerlijke vakantie gehad.

Perfecte ligging vlakbij het bos. Je kunt er lekker wandelen . Natuurlijk is t ook een leuke omgeving om te fietsen. Huisjes zijn leuk ingericht. Er is er nu ook een centraal gebouw waar de receptie , het restaurant en een binnenzwembad in zijn . Wat een tijdje geleden nog niet zo was. Dat is perfect. Naar een heerlijke wandeling kun je ff van een heerlijk kopje koffie of een biertje genieten.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Kluthjes09-07-2020

Mooi rustig park in mooi omgeving! 2021 weer !

Net terug van een week verblijf in een gerenoveerd 2 peroons bungalow.Zeer groot .Het park is zeer rustig en schoon overal.Buitenbad is heerlijk met mooie ligbedden op grasveld.Personeel zeer vriendelijk zowel bij de receptie en het restaurant waar je heel goed kan lunchen en dineren! De snackbar is ook niet duur met veel keuze en ook weer heerlijk! Wij hadden fietsen gehuurd voor 1 week , hierdoor veel gezien in bosrijke omgeving zoals Putten zelf ,gezellig dorp met veel winkels en terrassen.Wij zijn per fiets naar Landgoed Schovenhorst gegaan wat heel groot is het bos daardoor pas 1/3 gezien.Ook leuk is de pluktuin met heerlijk gebak! En als je paar honderd geiten wil zien op een boerderij wat maar 10 minuten fietsen is moet je naar Vrolijke Geit gaan! Deze zuivelboerderij wordt gerund door zeer vriendelijk echtpaar! Kregen rondleiding .In het winkeltje verkopen ze veel streek producten en heerlijke zelf gemaakte geitenkaas!Super !

• 10Activiteiten

• 10Henk Kluth09-07-2020

Zeer rustig mooi park met hele mooie bungalows!

Heerlijk rustig park met mooie vrijstaande bungalow met grote tuin.Buitenbad was zeer schoon met goede ligbedden.Overal vriendelijk personeel zowel bij de receptie en bij het restaurant waar je heel goed kan lunchen en dineren! Wij hadden fietsen voor 1 week gehuurd en veel gezien van de mooie omgeving , vooral landgoed Schovenhorst is mooi en zeer groot ,we hebben pas 1/3 gezien! Als je lekkere kaas vooral geitenkaas wilt kopen dan moet je naar de Vrolijke Geit gaan! 10 minuten fietsen en je komt bij een mooie boerderij met paar honderd geiten! Hier heb je leuk winkeltje met een heel aardig stel dat dit runt! Dus de Veluwse Hoeve gaerde is echt een aanrader waar je rust vindt in een schitterende omgeving!

• 10Activiteiten

• 8Tompoesje09-07-2020

Rustig park

Wij komen al jaren regelmatig in dit park. Er zijn diversen soorten huisjes. We hadden deze keer een bruine boerderij. Deze heeft praktische indeling. Het is een rustig park en ligt niet tussen de bomen waardoor het wat lichter is dan een bospark. Ligging is perfect vlakbij Putten en de bossen. Heerlijk verwarmd buitenzwembad om banen te zwemmen, Jammer vanwege Corona was het beperkt open. Binnenbad niet geweest, ziet er klein uit. We hadden een gerenoveerde boerderij. De nieuwe inrichting was niet fijn. Onhandige opbergkasten, geen fijne bank. Deze keer hadden we erg slechte bedden; nog nooit gehad in dit park, erg jammer. Er waren ook enorm veel muggen deze keer. We raden dit park aan voor volwassen rustzoekers, fietsers , wandelaars en zwemliefhebbers.

• 8Activiteiten

• 8P. Verhaar08-07-2020

Heerlijke vakantie in een mooie rustige omgeving.

We verbleven 2 weken in een 4-pers.boerderijtje waarvan de inrichting vernieuwd was. De kastruimte is beperkt. De koelkast met vriesvak was eigenlijk te klein en door de indeling onhandig te vullen zeker als je voor 4 personen etenswaren moet opbergen, dus een elektrische koelbox meenemen in de zomer is geen overbodige luxe in dit geval. In het huisje is ook nog een berging die je zowel van binnen- als buitenaf kunt betreden en waar ook makkelijk 2 elektrische fietsen in passen.

Wij hebben van een heerlijk vakantie genoten op de Veluwse Hoevegaerde en van de prachtige omgeving en komen hier zeker terug.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 7Jh van der sluijs07-07-2020

Wij vinden dit een heel mooi park.

Ja het is corona tijd dus anders als vorig jaar ,wij zaten in boerderij 242 vernieuwd maar ze hadden de koelkast mogen vernieuwen te klein mag wat groter en ruimer ,kastruimte mag ook groter te weinig opbergruimte en als je daar 1 4 dagen verblijft en het zijn tropische temperaturen dan mag er als service wel extra lakenpakket verstrekt worden !

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 3Thinkerbell28-06-2020

Afschuwelijk we waren zo weer weg

Wij zijn niet gebleven het huisje was niet schoon nadat de schoonmaak Nog even was geweest was het nog steeds smoezelig, schandalig voor deze prijzen die ze ervoor vragen, het enige wat goed was was het receptiepersoneel zeer vriendelijk. Jammer want de omgeving is mooi, maar ons zul je er nooit meer zien😡

• 2Onderkomen

• 8Fam. Dusbaba26-06-2020

Mooi park, door bossen omgeven en leuke huisjes.

Voor het tweede jaar op rij hetzelfde huisje gehuurd (135) dit jaar een upgrade van een 4B1 naar een 4C1, een vernieuwd interieur. Geen succes overigens van een drie-, en tweesitsbank naar een twee en halve sits en twee losse zeer krappe stoelen, van een grote langwerpige tafel naar een heel klein rond tafeltje, de upgrade is totaal geen succes. Er is t.o.v. vorig jaar ook een grote eenden plaag bij dit huisje, de eerste keer dat wij de tuin betraden dachten we dat er een donzen dekbed was stuk gescheurd en op het moment dat je er voor kiest om in de tuin te gaan zitten, word je al in de smiezen gehouden, wanneer ze het vermoeden krijgen dat je gaat eten of een zakje horen kraken gaan de alarmbellen bij hen af en in binnen een paar minuten tijd zitten er zo'n 30 a 40 eenden in je tuintje, want ze krijgen het idee, eten. Wegjagen is leuk maar 5 minuten later zitten ze er weer.

• 3Activiteiten

• 10Harma Braam16-02-2020

Heerlijk

Weekend in een 2 persoons huisje. Heerlijk ruim en schoon! Vanuit het park loop je zo de bossen in. Mooie nieuwe receptie met zwembad( wel klein) en leuk restaurant. Alles op het park ziet er zeer verzorgd uit! Dit weekend was het erg stormachtig maar wij komen zeker nog eens terug met hopelijk beter weer.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in februari 2020