Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

• Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig

K. Van Daele
16-7-2018

Het park was netjes en heel rustig de huisjes waren mooi ingericht en proper.Ideaal voor fietsers. De bar vond ik iets aan de mindere kant.

Heerlijk en prima bungalowpark

Familie Wilbrink
13-7-2018
  • Onderkomen10

Fijn bungalowpark, zijn hier meerdere malen geweest heerlijk rustig. Jammer dat deze keer de schoonmaak van de bungalow geen hoofdprijs verdiende.

Het park , medewerkers en bistro zijn geweldig.

M de Vries
11-7-2018
  • Onderkomen8

Als je met zes mensen gaat neem dan geen bad

Veel te klein

Minder enthousiast dan voorgaande jaren

Kees
11-7-2018
  • Onderkomen7

Lekker rustig park met vriendelijk personeel. Er is voor kinderen niet zo heel veel te doen, maar dat betekent dat het voor gezinnen zonder (kleine) kinderen wel extra rustig is.

We zijn hier al veel vaker geweest, maar in tegenstelling tot vorige jaren waren we dit keer niet enthousiast over de schoonmaak en technische staat. Bloedvlekken op het matras, loszittende toiletbrillen, en de gordijnen in de keuken waren ronduit smerig. Jammer. Vorig jaar waren we nog zo enthousiast.

Geweldig

Andries
9-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig mooi en onderhouden park , rustige ligging

Mooie bungalow , prima bedden

Receptie zeer correct

Voor herhaling vatbaar

Annelies Bouman
4-7-2018
  • Onderkomen9

Goed verzorgd en rustig park. De bungalow was goed schoon, goeie bedden.

Vriendelijk en behulpzaam receptie personeel.

Een aanrader om naar toe te gaan, met mooie bossen en fietsroutes in de omgeving.

Heerlijk park, fijne bungalow, veel natuur, goed o

Henk van Riemsdijk
4-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Goed: fijne bungalow, prettige receptie, veel groen op het park, veel faciliteiten, auto bij de bungalow, flink wat privacy

Minder goed: diepte van het bankstel voor mij

Prima bungalowpark

C.Boekhout
1-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

kleinschalig keurig park met mooie bungalows en mooi openlucht zwembad
  • Onderkomen8

Huisje erg mooi behalve de ouderslaapkamer is erg klein waardoor de kledingkast niet goed open kan slechts 1 deur oplossing zou zijn een schuifdeur Tevens de ouderbadkamer klein je kan nergens je toiletspullen kwijt hier zou de oplossing zijn een plankje onder de wastafel Verder een zeer goed verblijf gehad waar ook het weer debet aan was

Fantastisch!

Rieni batenburg
23-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi rustig park! Echt een vakantiepark om tot rust te komen! Geweldige omgeving! Fijn om te wandelen en te fietsen! Putten ligt ongeveer op 4 km. Afstand daar vindt je vele supermarkten , slagerijen Bakkerswinkel enz. Leuke terrasjes en restaurants! Voor ons zeker om terug te gaan naar de Hoevegaarde!👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde scoort een 8.6 uit 10 op basis van 413 reviews.