Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)
8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

672 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

Goed, maar met een paar kanttekeningen

Heidi Strik
8-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

We hadden eind juli een bungalow (Leeuwerik) geboekt voor een week. Helaas was bij aankomst de bungalow niet gepoetst. Dus we moesten nog een paar uur wachten voordat we de bungalow in konden. We hebben op zich verder een goede vakantie gehad. Een paar nadelen waren dat we nergens met de hond konden gaan zwemmen. Vanwege de hitte had de hond het ontzettend zwaar. We kregen een paar tips van de receptie, maar bij aankomst mocht de hond er helaas niet zwemmen. Verder was het wandelen in de bossen prima, aangezien de hond los mocht lopen. De bungalow was verder netjes, alleen de bank was hard en zat niet lekker. Ook de kussens in de tuinstoelen ontbraken.

Fantastisch!

Annemiek de Bondt-van Wijk
30-7-2018
  • Onderkomen9

Ik was hier met mijn man, oudste zoon en schoondochter in de Fin van 2-6 Juli 2018 en we hebben een fantastische midweek in de Fin gehad. Heerlijk huis, lekker ruim. Zoon en schoondochter vertoefden op de mooie zolderverdieping. Lekker privacy voor ons allen. Huis lag mooi in het bos, met zicht op de hei en ook vlakbij het zwembad. Super! Het weer was ook heerlijk. Een mooie gelegenheid om het huis 'de Fin' te ontdekken. We hebben al veel huizen verkend. Altijd top! Lorkenbos is een aanrader. 👍 Super! Afz Annemiek de Bondt/van Wijk (den Haag)

Ina
30-7-2018
  • Onderkomen8

Super. Enorm veel.privacy, en superschoon !!

Direct boeken

Helemaal geweldig, midden in de natuur!

Jose
29-7-2018
  • Onderkomen9

Wij waren vanaf 21 julie een week in het huisje “berken” en hebben genoten!!

Een heel leuk klein 2 persoons huisje van alle gemakken voorzien! Met een fantastisch zicht op de hei!

Zeker nog eens terug naar deze ‘oplaadplek’

Iris en Bob van Heel
15-7-2018
  • Onderkomen8

Wij waren van 6 tot 13 juli in huis de Fin op vakantiepark Lorkenbos. Enorm genoten van deze rustgevende plek. Heerlijk koel in het huis door mooi ventilatie systeem. Onze zoon heeft zich optimaal vermaakt en liep de hele vakantie te zingen.

Gastvrije beheerders, zeer schoon huis.

Rustige omgeving

Mertens Frans
3-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

een “Verwarmd” zwembad van 24ºC is veel te koud.

Bij aankomst een uitleg over een fantastische wandeling, niet te doen met buggy!!!

Eetgelegenheid op het park is een pluspunt. Jammer dat er in de directe nabijheid geen winkeltje of bakker is. Chalet “De Fin” is een mooie bungalow met op het gelijkvloers veel ruimte. Maar de verdieping is voor kleine mensen, steeds het hoofd moeten intrekken zo laag is het dak. Ook hier geen opbergruimte.

Receptie Lorkenbos, Eigenaar, 12-7-2018

Dag meneer Mertens,

Allereerst bedankt voor uw eerlijke feedback.

Wat betreft het zwembad: verwarmen naar 24 graden, vanaf 6 graden als het uit de grond komt is weldegelijk 'verwarmd'. Als we het niet zouden verwarmen, zou u helemaal niet blij zijn geweest denk ik. Warmer krijgen we het tot nog toe niet. Dit komt ook mede door de koude nachten in het bos.

De wandeling: Graag horen wij van u welke wandeling dit was, zodat we dit aan andere gasten ook kunnen melden. Het is natuurlijk erg vervelend als een wandeling meer survivallen wordt dan een lekkere wandeling... Onze excuses daarvoor.

De verdieping van de Fin is inderdaad wat meer geschikt voor kinderen. Dat hebben wij ondertussen ook op onze site gezet. Alhoewel we daarna ook al wel van andere gasten hebben gehoord dat ze dit huis daarom ook als erg knus ervaren.

Misschien kunt u de volgende keer een van onze luxere huizen proberen? Die zijn ook wat ruimer ingericht. Bijvoorbeeld type Beekje.

We hopen dat u ons per mail nog e.e.a. laat weten. Waarvoor dank.

Constans

Top locatie en aanrader!

Bea van Vliet
1-7-2018
  • Onderkomen10

In mei 2017 een midweek gebleven in familiehuis de Spar.

Een fantastische grote, leuke aangepaste woning.

Gezellig ingericht met allerlei leuke hoekjes, vertrekken en een grote gezellige leefkeuken. Ook was alles keurig schoon gemaakt. Tip top in orde. Zijn we zeer vriendelijk geholpen.

Omdat de woning zo goed is bevallen zijn we er dit jaar ( juni 2018) weer een midweek geweest. We hebben wederom genoten van de prachtige omgeving, het zwembad met ligbedden en parasols het het heerlijk grote huis, de Spar, wat direct aan de heide en bossen grenst. Volgend jaar komen we graag weer terug!

Groetjes van Bea

Geweldig,

Pieter.
30-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Het was een goed verzorgde caravan, compleet, schoon.

Groot genoeg voor twee personen.

Gezellig, rustig park

Ton en Annemarie
30-6-2018
  • Onderkomen10

Mooi, schoon huisje. Klein maar van alle gemakken voorzien.

Goede bedden en een fijne douche.

Het uitzicht uit het huisje was prachtig.

Heerlijk gewandeld met de hond in het honden losloop gebied

Aanrader. Alleen of met partner en honden/kinderen

Mevr. Heemskerk en Dhr. van der Laan
27-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij zijn reeds drie keer in korte tijd in het Lorkenbos geweest, vanwege de rust en de knusse huisjes, maar ook omdat onze twee hondjes Gizmo en Mikey het hier altijd erg naar hun zin hebben. Er kan geen cijfer gegeven worden voor hondvriendelijk, dus daar heb ik kindvriendelijk maar voor gebruikt, maar dat zit wel goed met een stukje heide waar ze vrij rond kunnen lopen en anders aan de lijn, ook geen probleem. Het zwembad hebben we niet gebruikt, dus daar kan ik geen goede uitspraak over doen, maar het zag er visueel allemaal goed uit. De huisjes zijn schoon en hebben alles wat nodig is en de avonden zijn heerlijk rustig. Enige aandachtspunt was de wifi, die haperde nogal tijdens ons verblijf, maar de receptie was hierin erg behulpzaam. En wifi is niet het belangrijkste als je hier op vakantie bent.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) scoort een 8.85 uit 10 op basis van 672 reviews.