Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)
8,9

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

684 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

Fantastis

L van der Hart
13-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Totale rust op een hele mooie lokatie.en prachtig mooie schone vakantie huizen

Relaxt.

Cootje Parson
30-9-2018
  • Onderkomen9

Het is altijd goed. Schone huisjes, veel ruimte tussen de huisjes. Alleen deze keer hadden wij buren, die hun hond uitlieten bij het huisje.

Dag Cootje,

Bedankt voor de reactie. Het uitlaten van de honden is niet toegestaan tussen de huisjes. Wat jammer dat dat toch is gebeurt. We geven altijd duidelijke instructies mee met waar hondjes los mogen lopen en zeggen altijd duidelijk dat men de uitwerpselen dienen op te ruimen. U mag dit altijd bij ons melden, dan zullen we de andere gasten daarop aanspreken. Wellicht waren ze zich van geen kwaad bewust.

Tot de volgende keer maar weer.

Geweldig

Remco koelemij
29-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij zaten in een 4 persoons huis de denneappel. We hadden mooi weer en de rust die voel je al bij aankomst en je wortdt vriendelijk geholpen. Wij waren daar met 2 honden. Het is mooi gebied om te wandelen en te fietsen. De week is snel gegaan. Maar lekker tot rust gekomen daar

Dank je wel lorkenbos en tot gauw

Dag Remco,

Wat een leuk bericht om te lezen. Dat is de bedoeling: dat men tot rust komt. De tijd ging snel. Beetje jammer natuurlijk, maar wel een goed teken.

Direct boeken

de Lariks is een geweldig huis

Gerda
28-9-2018
  • Onderkomen9

We waren een weekend met de familie en kleinkinderen in het huisje De Lariks. ( 10 personen in een 12 persoons huis) Alles was prima in orde. Heerlijk in het bos aan de rand van de hei. De bedden waren goed, maar de slaapkamertjes klein, maar daar ben je alleen om te slapen. In de woonkamer stond een heel grote tafel met voldoende stoelen. Hier hebben we heerlijk gegeten en leuke spelletjes gedaan. Ook buiten prima stoelen en tafels. Keukenspullen waren ruim voldoende aanwezig . Het huis was erg schoon. Ook de kinderen hebben zich enorm vermaakt ook met de skelters. Iedereen was erg tevreden over dit huis en het park.

Dag Gerda,

Zo te zien hebben jullie alles gedaan wat bij een familievakantie hoort. Het was erg gezellig zo te lezen. Leuk hoor.

Ps; een 5 voor het zwembad kwam zeker wel omdat hij dicht was toen jullie er waren? Anders horen we het natuurlijk graag.

Tot ziens hoor!

zeker weer

jan tijssen
23-9-2018
  • Onderkomen9

Zuiver, diervriendelijk, rustig, prima personeel. Als ze het weer konden regelen was dit ook altijd goed.

Dag Jan,

Als we het weer konden regelen, was dat altijd goed, maar wel voldoende regen om de natuur zo prachtig te houden zoals hij nu is. Afgelopen zomer was een grote uitdaging voor ons bos en heideveld......

WAUW top lokatie

Huub
22-9-2018
  • Onderkomen9

Een week voor aankomst een leuke mail van Lorkenbos gehad met daarin enkele tips mbt ons verblijf. Bij aankomst hartelijk ontvangen waarbij men tijd nam om het eea uit te leggen. Ondanks wat we al op de site gezien hadden waren we zeer verrast over het schone interieur. Ook de buitenzijde en ligging met uitzicht over een klein heideveld was zeer indrukwekkend. De WAUW factor was heel hoog. De heerlijke bedden samen met de boslucht noopte ons een wekker te zetten om wakker te worden. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. Jammer was dat het restaurant en zwembad niet open waren. Dus geen cijfer gegeven.

Dag Huub,

Een Wauw-factor! Daar worden we blij van! We doen met het gehele team ons best om van A tot Z alles in orde te hebben voor onze gasten. Daarbij hoort ook een mailtje met wat extra info. Fijn dat dat ook wordt gewaardeert.

Tot de volgende keer!

zoals altijd in één woord: geweldig!

Annette en Marcel
20-9-2018
  • Onderkomen10

Lieve mensen, wederom ontzettend bedankt voor de warme ontvangst, de enorme service enne.....ja eigenlijk vooral voor het creëren en in stand houden van deze fantastische plek. Ideaal voor natuurliefhebbers, die toch ook het comfort van een een heerlijk ruim en vooral schoon huisje ook kunnen waarderen. In alle opzichten wat ons betreft de beste!!! Tot ziens in december :-).

Fantastisch!

Jolanda Nijdam
18-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Al 5 jaar komen wij op het lorkenbos en er is nog nooit een moment geweest dat wij dachten hier komen wij nooit meer sterker nog wij proberen elk jaar wel minimaal 1x te komen. Voor ons voelt het onderhand als thuiskomen maar dat komt ook zeker door de mensen van het lorkenbos. Alles is bespreekbaar en zij zijn zeker bereid om altijd voor een oplossing te zorgen. Wij raden het lorkenbos zeker aan bij onze familie/vrienden en kennissen.

Ideaal voor heidagen op de hei

Mw. Wester
17-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Luxe, schoon huisje met goede faciliteiten. Genoeg ruimte voor vergaderen, maar ook gezelligheid. Mooie omgeving waar ook mogelijkheid is voor ontspanning. Voor zakelijke doeleinden zou het prettig zijn een beamer/scherm te hebben. Die hadden we nu zelf meegenomen.

Dag mevrouw Wester,

Wij vonden het ook leuk dat jullie er waren tijdens de zakelijke bijeenkomst. Is toch weer wat anders als volledig recreatief. Erg fijn dat alles naar wens was in de Eekhoorn. Wel vermeld ik graag dat we wel een beamer hebben hoor. Deze hadden jullie gewoon kunnen en mogen lenen.... mar dat is nu te laat. Wie weet tot ziens!

Geweldig!

Monique Blom
16-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We waren met vrienden in een zorgbungalow omdat onze vriend uitbehandeld is. Omdat dit park speciale bungalows heeft was dit een prima vakantie. Een bed in de woonkamer, zuurstof, zorg....alles kon geregeld worden. De bungalow was erg mooi en degelijk en daarnaast een zeer royale tuin en schitterend uitzicht op de hei. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en meer dan voldoende activiteiten op en rond het park. Een aanrader voor zorgvragers, natuurliefhebbers, groepen, eigenlijk voor iedereen.

Dag mevrouw Blom,

Wat leuk dat u het naar uw zin heeft gehad. Dat vinden we altijd bijzonder fijn natuurlijk, en helemaal als alle extra wensen zijn vervuld. Daar doen we altijd ons best voor. We proberen voordat een vakantie begint alles onder controle te hebben, zodat onze gasten ontzorgt zijn als ze komen. Fijn dat undit zo heeft ervaren.

Wie weet tot ziens.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.