Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

8,8

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,2

Omschrijving
Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

703 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

Geweldig

Henry Van der spoel,
9-12-2018
  • Onderkomen10

Gewoon lekker genieten ,Het is lekker rustig en mooi gelegen We waren hier voor de 4de keer en wederom lekker genoten .We kregen bij aankomst een lekkere speculaas pop die we lekker bij een bak koffie gegeten hebben.Wederom een compliment voor het lorkenbos team .We komen zeker weer terug.

Komen zeker weer een keer terug!

I. Mesch,
26-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Heerlijke midweek gehad in De Wulp. Schone bungalow, comfortabel en superdicht bij het bos, de zandverstuiving en de hei. Onze hond heeft ook genoten!

Heerlijk

C&A,
25-11-2018
  • Onderkomen9

Mooie plek aan de rand van de Veluwe.

Heerlijk bosrijk wandelgebied (met hond) met zandverstuiving om de hoek.

Comfortabele en zeer schone bungalow, van alle gemakken voorzien. Met iets betere bedden (behoorlijk hard), een uitmuntende accommodatie.

Tot de volgende keer 😀

Leida,
24-11-2018
  • Activiteiten8

Prachtig huisje midden in het bos

Mooi en rustig vakantiepark

A. Mulder,
24-11-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving. Het vakantiehuis is gezellig en comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. De keuken is prima geoutilleerd. De omgeving is in een woord een weldaad voor natuur- en rustliefhebbers. De service van de eigenaren is erg goed. Toen bleek dat de tv het niet deed, was de onderhoudsinspecteur er binnen 10 minuten. En wat bleek, de huisjes worden zo goed schoongemaakt dat bij het schoonmaken van het huisje de kasten naar voren worden geschoven waardoor de stekker wel eens uit het contact gaat. Een weekend of midweek Lorkenbos is zeker voor herhaling vatbaar.

Wat wil een mens nog meer?!

Kristine Lambinon,
23-11-2018
  • Onderkomen9

Huisje de Berken bleek een uitstekende plek om gezellig samen met ons hondje een midweek door te brengen. Aan de buitenkant ziet het eruit als een klein boerderijtje met een rieten dak. Bij binnenkomst valt direct de nostalgische vloer en potkachel op. Het is heel leuk ingericht en super schoon. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt en het is er heerlijk stil. Het ligt midden in het bos en je kan er mooie wandelingen maken zonder dat je eerst de auto nodig hebt. De hond mag los. We zijn zeer tevreden over de service. Het vakantiepark is best groot maar doet kleinschalig en gemoedelijk aan. Gelukkig nog niet in handen van landelijk bekende ketens. Houden zo, wij komen volgend jaar weer!

Irma Kok,
21-11-2018
  • Onderkomen10

Het is een fantastisch park, de bungalows zijn super schoon en gezellig ingericht.

De natuur is ook geweldig rondom het park, op het park is de heide dat is ook prachtig. Wij zijn altijd in hetzelfde huisje, dit is prima geschikt voor vogel fotografie, er zitten veel verschillende soorten vogels. Echt een aanrader voor fotografen.

Absoluut,we komen hier terug

Bart Knauff,
20-11-2018
  • Onderkomen9

Sfeervolle en nette bungalows direct in een prachtige omgeving op de Veluwe.

De bungalow was zeer schoon,hier was duidelijk aandacht aan besteed.

Zeer vriendelijke en attente medewerkers bij de receptie.

• Onderkomen8

het vakantiehuis heeft een mooie rustige ligging, dichtbij Hoge Veluwe. Ons huis voor 12 personen was goed en plezierig ingericht. 2 badkamers, prima bedden,voldoende serviesgoed, heel volledig ingerichte keuken.

Gewoon goed park.

Carla,
15-11-2018
  • Activiteiten8

Sfeervol huis, volledig ingericht in een prachtige omgeving.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.