Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt

Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt
7,6

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen6,5

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Wije Werelt voor je op een rij gezet:

137 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt in het Nederlands

• Activiteiten8
  • Onderkomen5

De Familie camping is overgenomen door de Europarcs Resort Groep die momenteel bezig is het terrein te herverkavelen om plaats te bieden aan wat genoemd wordt de luxe uitstraling van Chalets. Ik heb 14 jaar kunnen genieten van een prachtig plekje rustig gelegen en toch in de buurt van het sanitairgebouw, hier aan is onverwachts een einde gekomen doordat Europarcs eist dat ik mijn vaste jaarplaats met de toercaravan per 31 december zal moeten ontruimen.

Ondertussen is het een komen en gaan van zwaar materieel dat begonnen is de grond te egaliseren. Weg is de rust en het vakantie gevoel. Het Resort management verklaart desgevraagd dat zij bij het gedwongen verhuizen van een 80-plusser enige hand en spandiensten zoals het helpen afvoeren van een schuurtje willen verlenen.

Nee service of coulance voor het geleden ongemak staat niet in het bedrijfsplan. De huurder van een standplaats wordt overstelpt met notariele actes en dwangsommen.

Ik kom hier net als velen nooit meer!

Ed
21-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Dit is geen camping meer maar een chaletpark!

Hier is bijna niets meer te vinden voor de echte kampeerder.

EuroParcs heeft deze camping sinds januari 2018 in zijn bezit, mensen die hier al jaren staan worden weggepest door wurgcontracten.

Nooit meer wij kwamen er al bij 30 jaar

Saskia Boer
1-10-2018

De Camping is erg leuk. Alleen het over genomen door EuroParcs je wordt nu schandalig behandeld ze willen je weg hebben erg jammer.

Erg jammer!

Han
9-9-2018

Ontzettend veel overlast van werkzaamheden gehad. Heb van te voren nog gevraagd naar een rustige plek i.v.m. baby, maar er werd niets over verteld. Ontzettend jammer, want de camping heeft leuke faciliteiten.

Prima maar niet weer.

Mieke
2-9-2018

2 weken met caravan gestaan. Goed en gezellig restaurant, leuk animatieteam voor de kids (3 & 5 jaar), leuke binnenspeeltuin en prima zwembad (bij mooi weer). Vanaf de camping loop je direct (met de hond) het bos in. De service vonden wij zwaar onder niveau. Naast ons zaten mensen met een klein kefhondje. Meerdere keren bij de receptie aangegeven maar er werd niks aan gedaan. Tijdens het afwassen gaven ook andere gasten dit aan. Tot 2 keer toe een grote verstopping gehad wat natuurlijk altijd kan gebeuren maar best eerder opgemerkt had kunnen worden. Nieuwe toiletgebouw is van alle gemakken voorzien, zeker met kleine kinderen en baby’s is het erg praktisch. Het oude toiletgebouw is oud en daardoor ook gewoon vies. In de 2 weken dat wij er zaten zijn er zeker 5 chalets neergezet. Het lijkt erop dat deze camping op korte termijn omgetoverd gaat worden tot bungalowpark. Daar is natuurlijk het hele jaar door geld mee te verdienen.

Prachtige locatie

monique schoorl
31-8-2018

Prachtige camping, leuke variatie van oud en nieuw. Wij zaten helemaal achterin bij de Tiny houses. Een heel natuurlijk ingerichte, knusse en toch ruime plek om te staan, je kijkt fijn van je weg. Wij huurden een blokhutje waarin je alleen kunt overnachten, verder niets. Vond het wel wat prijzig, zeker gezien het feit dat het restaurant niet open was en we dus van de camping af moesten om te gaan eten.

Wel heerlijk rustig en mooie omgeving. Het nieuwe sanitairblok in het midden van de camping was erg mooi en fris.

Voor de rust hoef je hier niet te komen.

Fam. Mulder
31-8-2018

Wij verbleven in de lodgetent. Helaas is de locatie van deze tenten pal achter het restaurant, afvalbak/glasbak en opslag camping. Hier hebben wij veel overlast van gehad. Er rijdt de hele dag een heftruckje heen en weer. Leveranciers rijden af en aan. Bouwverkeer rijdt in grote getale (trekkers en graafmachines) over de camping en doet werkzaamheden op de camping terwijl het nog hoogseizoen is. Voor je rust hoef je hier niet te komen. Klagen over overlast werd niets mee gadaan. Ik moet wel zeggen dat onze klacht over geluidsoverlast op dag 1 van personeel restaurant dat in de avond aan het naborrelen was wel serieus werd genomen.

Zwembad niet verwarmd zoals benoemd op de website. Alleen peuterbad is verwarmd. Speeltuinen en binnenspeeltuin leuk voor de kinderen. Zij hebben zich hier heel goed vermaakt. Animatie ook leuk voor de kinderen.

Het restaurant jong en onervaren personeel. Geld ook voor de receptie.

Wifi slecht.

Bizar slechte klachtenafhandeling

van kleevelt
24-8-2018

Voorzieningen zijn goed. Bediening in het restaurant ook top. De receptie en de organisatie van de camping zeer slecht. Geen service, geen informatie. En klachten worden in welles-niets sfeer weerlegd. Door de beheerder van de camping zelf. Er is op één dag een soort festival, met muziek zo hard versterkt dat er vanuit het dorp (Otterlo) nog over geklaagd is. De campingbeheerder had maar 1 'officiële' melding in zijn 'systeem' staan, dus viel het wel mee volgens hem.

De slagboom gaat voor iedere auto open. Geen veilig idee.

Redelijk, wel aantal verbeterpunten.

Erik
23-8-2018

Mooie ligging. Camping transformeert naar een parc. Op zich niet erg maar gaat nu ten nadele van diverse gasten en aandacht. Aandacht naar/voor kampeerders is stuk minder dan paar jaar geleden. Ontvangst door receptie helaas niet gastvrij. Veel voorzieningen (o.a. toilet, zwembad,velden) worden niet echt bijgehouden. Er lopen veel jonge seizoen medewerkers, zonder ervaren collega's erbij, die hun best doen maar niet echt (restaurant,snack,receptie) de kwaliteit waar kunnen maken. Mag je wel beetje verwachten gezien de tarieven en prijsen die gehanteerd worden. Toezicht op "de camping" is gering. Iedereen loopt en rijdt er in en uit. Hondeliefhebbers houden zich totaal niet aan de regels. Voor kinderen vanaf 14 jaar is er zeer weinig te doen. Evenement voor geheel gezin, als deze er is dan stopt deze al om 2200uur. Gezien de schaalvergroting en transformatie zouden veel punten wel anders mogen. We hopen dat onze review bijdraagt.

Prachtige omgeving en leuke slaapplekken!

Nienke
21-8-2018

We komen hier regelmatig wandelen en eten en spelen. Nu een nacht geslapen in een boet, ook wel trekkershut. Super leuk! Heel schoon en fijne bedden. De boet staat redelijk dicht bij de toiletten en douches. Deze zijn wat oud maar het was wel schoon allemaal.

Wij waren er buiten een vakantie om en het was er heel rustig. De kinderen waren alleen in de speeltuin en ook in het zwembad. Wanneer het drukker is, is het zwembad wel heel klein. Het eten bij de houtzagerij was prima. Wel erg prijzig voor de kwaliteit vinden wij. Vriendelijke bediening en de binnenspeeltuin is echt super!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.