Vakantiepark
7,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,9

Omschrijving
Resort Wije Werelt is een vakantiepark waar je verblijft in een huuraccommodatie. Kindvriendelijk dankzij de animatie en de leuke binnenspeeltuin. Bij lekker weer is het buitenzwembad geopend. Voor een hapje eten hoef je het park niet te verlaten, er is een restaurant en snackbar. Wije Werelt ligt in Otterlo op 25 minuten rijden van Arnhem.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Wije Werelt voor je op een rij gezet:

142 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt in het Nederlands

Een échte vakantie

Ronald,
15-1-2019
  • Onderkomen10

Wij hebben drie weken een huisje geboekt op Resort De Wij Werelt in verband met een verbouwing thuis. Het werd uiteindelijk een échte vakantie! Ideaal gelegen aan de rand van de Veluwe konden we zo de natuur in. Ons huisje was rustig gelegen aan de rand van het park en van alle gemakken voorzien. We komen graag nog eens langs!

Gereisd met partner in oktober 2018

Kim,
14-1-2019
  • Onderkomen10

Met een aantal vrienden in december geweest.

Huisje zag er netjes uit en was schoon.

Vriendelijk personeel.

Ik kom zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in december 2018

Wat een verblijf!

Estelle,
14-1-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

1 week overnacht in een prachtig huisje. En wat een mooi park! Er is zijn wat werkzaamheden gebeurd en wat een resultaat. Wanneer je een rondje over het park loopt is het een mooi rondje vol met mooie artistieke huizen. Het is zo echt genieten op de mooie Veluwe.

Bij het inchecken leuk geholpen door de dames van de receptie, gaven ook nog extra uitleg en informatie van de omgeving en wat er te doen was. Super leuk gedaan!

We zijn naar de kinderboerderij gegaan en we hebben genoten van de dieren.

Ook nog lekker wezen eten bij de Houtzagerij. Mooi restaurant met leuke bediening. Het eten was heerlijk! Lekker een warm onderkomen met het regenachtige weer.

Overal een top verblijf met behulpzaam personeel. Ook fijn om te zien dat iedereen zich zo wil inzetten voor het park. Top huisje met als kers op de taart een leuk en sfeervol onderkomen in het restaurant voor in de avonden.

Ga zo door!

Gereisd met partner in januari 2019

Komen zeker terug!

Marjan,
5-1-2019
  • Onderkomen10

Leuk! 1 week op de camping gestaan vlakbij het restaurant en het bos. Toiletgebouw goed schoon, eten in restaurant en erg lekker en met het personeel erg kunnen lachen.

Gereisd met partner in december 2018

Top service

Peter,
4-12-2018
  • Onderkomen10

Was geweldig. Mooie huisjes alles nieuw en onze problemen werden snel door vriendelijk personeel opgelosr. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in december 2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

De Familie camping is overgenomen door de Europarcs Resort Groep die momenteel bezig is het terrein te herverkavelen om plaats te bieden aan wat genoemd wordt de luxe uitstraling van Chalets. Ik heb 14 jaar kunnen genieten van een prachtig plekje rustig gelegen en toch in de buurt van het sanitairgebouw, hier aan is onverwachts een einde gekomen doordat Europarcs eist dat ik mijn vaste jaarplaats met de toercaravan per 31 december zal moeten ontruimen.

Ondertussen is het een komen en gaan van zwaar materieel dat begonnen is de grond te egaliseren. Weg is de rust en het vakantie gevoel. Het Resort management verklaart desgevraagd dat zij bij het gedwongen verhuizen van een 80-plusser enige hand en spandiensten zoals het helpen afvoeren van een schuurtje willen verlenen.

Nee service of coulance voor het geleden ongemak staat niet in het bedrijfsplan. De huurder van een standplaats wordt overstelpt met notariele actes en dwangsommen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Ik kom hier net als velen nooit meer!

Ed,
21-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Dit is geen camping meer maar een chaletpark!

Hier is bijna niets meer te vinden voor de echte kampeerder.

EuroParcs heeft deze camping sinds januari 2018 in zijn bezit, mensen die hier al jaren staan worden weggepest door wurgcontracten.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer wij kwamen er al bij 30 jaar

Saskia Boer,
1-10-2018

De Camping is erg leuk. Alleen het over genomen door EuroParcs je wordt nu schandalig behandeld ze willen je weg hebben erg jammer.

Gereisd met partner in september 2018

Erg jammer!

Han,
9-9-2018

Ontzettend veel overlast van werkzaamheden gehad. Heb van te voren nog gevraagd naar een rustige plek i.v.m. baby, maar er werd niets over verteld. Ontzettend jammer, want de camping heeft leuke faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prima maar niet weer.

Mieke,
2-9-2018

2 weken met caravan gestaan. Goed en gezellig restaurant, leuk animatieteam voor de kids (3 & 5 jaar), leuke binnenspeeltuin en prima zwembad (bij mooi weer). Vanaf de camping loop je direct (met de hond) het bos in. De service vonden wij zwaar onder niveau. Naast ons zaten mensen met een klein kefhondje. Meerdere keren bij de receptie aangegeven maar er werd niks aan gedaan. Tijdens het afwassen gaven ook andere gasten dit aan. Tot 2 keer toe een grote verstopping gehad wat natuurlijk altijd kan gebeuren maar best eerder opgemerkt had kunnen worden. Nieuwe toiletgebouw is van alle gemakken voorzien, zeker met kleine kinderen en baby’s is het erg praktisch. Het oude toiletgebouw is oud en daardoor ook gewoon vies. In de 2 weken dat wij er zaten zijn er zeker 5 chalets neergezet. Het lijkt erop dat deze camping op korte termijn omgetoverd gaat worden tot bungalowpark. Daar is natuurlijk het hele jaar door geld mee te verdienen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Wije Werelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.