Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs De Wije Werelt

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Wije Werelt voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 675 reviews
+83

8.8FantastischScore uit 675 reviews
  • 8.6Activiteiten
  • 8.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

EuroParcs De Wije Werelt is het ideale vakantiepark voor de natuurliefhebber met zijn locatie middenin de Veluwe en op de rand van Nationaal Park de Hoge Veluwe. Het kindvriendelijke vakantiepark heeft onder andere animatie, een houtsculpturen speurtocht, (indoor) speeltuinen, een buitenzwembad en een restaurant. Ook ligt dit park op 25 minuten rijden van Arnhem.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

675 Reviews over EuroParcs De Wije Werelt

• 9M.W23-10-2022

Leuk kindvriendelijk park met fantastische ligging

Wat een leuk park!! Super mooie ligging! Schoon chalet. Gezellig restaurant met prima eten en een ontzettend leuk animatieteam! Onze kids hebben zich goed vermaakt. Ook in de binnenspeeltuin.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Sandra10-08-2022

Heel fijn!

Ontzettend mooie omgeving en ligging van de chalet, super netjes en mooi ingericht, we zijn hier met 2 kids van 14 en 15 en die vervelen zich niet , lekker buitenzwembad en dat is lekker met die warmte nu.we hadden problemen met een douche wand, binnen 5 minuten was er iemand en was het opgelost , super service. Kan niets anders zeggen dan een heerlijke midweek! Voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Petra en Gerard van der Voort12-05-2022

Mooie locatie en huisje, lekker rustig.

Weer een heerlijk lang weekend in de Wije Werelt, in huisje Pavilion 4, nummer 141. Met het zitgedeelte tegen het bos gelegen. Waar je prachtig kan wandelen en fietsen. Dit keer helaas geen ree gezien wel veel vogels. Huisje is netjes en ruim, ruime kledingkast in de slaapkamer. Alleen jammer dat er geen deur in de douche cabine zit, zodat de vloer nat wordt. Ook dat in het schuurtje spullen staan van de verhuurder ?? Lekker gegeten in het restaurant met vriendelijk personeel.

• 8Onderkomen
  • 10Fam. Vd Kooij09-05-2022

Super service van Europarcs

Na een hele slechte ervaring in een "rondstamlodge" (zie onze eerdere revieuw) kregen we van Europarcs het aanbod van een gratis verblijf. Deze accommodatie genaamd Velthorst was SUPER. Het was netjes, schoon, leuk en compleet ingericht.

• 10Jan & Julia15-04-2022

Altijd weer

Prachtig park en omgeving, zelfs in december. Genoten van het vriendelijke onthaal door de medewerkers!

• 9Activiteiten
  • 9Ina31-03-2022

Get was gewoon leuk om hier te verblijven

We waren hier vsn 28 maart midweekje morgen weer terug we hadden een mooi chalet met hottub we zijn tevreden zeer vriendelijk personeel en de o geving is prachtig het weer helaas viel een beetje tegen

• 8Activiteiten
  • 8Wijnja25-02-2022

Helaas, het is weer voorbij

Voor de zesde keer naar de Wije Werelt, en voor de derde keer binnen een jaar naar dezelfde pavilion 4. 's Middags kregen we een telefoontje dat we eerder mochten komen ivm de storm die later op de dag zou komen. Heel attent. We besluiten een dagje later te gaan. Zoals gewoonlijk worden we vriendelijk begroet. Bij binnenkomst in het huisje vallen ons meteen een aantal dingen op. Geen kussentjes meer op de bank, geen vloerkleed, geen nachtkastje. Geen onoverkomelijk probleem, maar het viel op. Verwarming blijkt kapot. Dit wordt snel opgelost. Super. Het koffiezetapparaat en Senseo zijn vervangen door een Nespresso Professional, de pads zijn niet verkrijgbaar in een gewone supermarkt, maar alleen op het park. Niet goedkoop, zeker niet wanneer je regelmatig een bakje koffie drinkt. We hebben een koffiezetapparaat gekocht, was goedkoper en wat ons betreft lekkerder. Bij de Houtzagerij lekker gegeten. Kortom, we komen zeker weer.

• 7Activiteiten
  • 8Dennie Rijnsewijn15-02-2022

Heerlijke omgeving.

Prima park in een leuke omgeving. Er is veel moeite gedaan om het valentijnsweekend te laten slagen. Ontvangst bij de receptie met een big smile. We kregen een roos en in het huisje lagen rozenblaadjes op tafel. Alles was schoon. De vorige huurde was door een stoel gezakt en was dit 'vergeten' te melden. Hij ons overduidelijk scheef en dit was niet door de schoonmakers opgemerkt (?). Tip: als je van lekkere warme koffie houdt neem dan je eigen koffiekan en een filter mee. De koffie uit het professionele Nespresso apparaat is namelijk lauw, gierend duur en alleen bij het winkeltje op het park verkrijgbaar. Al met al een prima park, waar ook jonge kinderen zich prima zullen vermaken. Als uitvalbasis onovertroffen; je kunt zo het bos inlopen en diverse leuke uitstapjes maken. Een weekend is gewoon te kort. Complimenten aan alle medewerkers op het park; ik heb geen chagrijnig gezicht gezien.

• 5Activiteiten
  • 10Jacky06-12-2021

Zeer fijn verblijf gehad

Een prachtig park met veel bos eromheen waar je kunt wandelen, de planken wambuis. Het verblijf was heel schoon en bovenal vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder goed onderhouden en mooie uitstraling.

• 10Corinne Kleinendorst02-12-2021

Heerlijk verblijf gehad!!!

Wij hebben 2 weken op de Wije Werelt gezeten, en dat was fantastisch!! Mooi huisje, heerlijke omgeving en supervriendelijke medewerkers. Ook super lekkere pizza's van de houtzageij! Voor herhaling vatbaar!

Vakantiepark EuroParcs De Wije Werelt info

• CafeBeschikbaar (1)