Géén boekingskosten

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping De Grote Altena in Oosterhout heeft een prachtige ligging aan de Waal. Vanaf elke plek is er uitzicht op het water en het personeel is erg vriendelijk. Laat de kinderen spelen in de speeltuin of ga naar het zandstrand op de camping en neem een frisse duik in de rivier. De camping ligt aan een wandelroute en het landelijke fietsroutenetwerk.

189 Reviews over De Grote Altena

• 9E Rohof19-06-2022

Een hele mooie en rustige camping

Een mooie camping met hygiënisch sanitair voorzieningen en mooie rustige plekken aan de waterkant. De beheerders hebben oog voor hun gasten en zijn bereid om alles voor je te doen. Ook de mogelijkheid om lekker indonesisch eten te bestellen is perfect en het eten word op de plek afgeleverd Kortom een zeer aangename plek om je vakantie te houden

• 10Lars Hocks27-05-2022

Mooi en verzorgt

Mooie camping, meer dan voldoende faciliteiten, fijn uitzicht en rustig. Vanwege de drukte zelfs nog een extra veld geopend. Sanitair ook erg netjes

• 8Eetgelegenheden
  • 10Bert Koster12-11-2021

Geweldige camping om nogmaals te bezoeken.

geweldige camping met nog fijnere beheerders. dit zijn echte toppers. luisteren en helpen daar waar nodig. Wij hebben daar geweldige dagen gehad. Een weekend om nooit meer te vergeten.

• 9Bert Koster28-10-2021

Geweldige camping om nogmaals te bezoeken.

Wij hebben geweldige dagen gehad. Ook geweldige mensen die de camping beheren. Luisterend oor en ruim de tijd voor je. Toppers zijn het.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10M.24-08-2021

Super vakantie gehad

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op campimg de grote Altena. We hebben genoten van de boten en de rust op de camping. De campingmedewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De camping wordt prima onderhouden en het sanitair wordt goed schoongemaakt. De dames aan de receptie doen heel erg goed hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Er was wel een wachtrij bij binnenkomst maar de redenen was dat de beheerder aanwijzingen moest geven omdat de camping onderwater heeft gestaan en de grond drassig was. Geen probleem. Ik heb een 5 genoteerd bij kindvriendelijk en het restaurant, omdat onze kinderen jongvolwassen zijn en wij geen gebruik hebben gemaakt van het restaurant. Wij komen zeker nog terug op deze heerlijke camping.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Fam. de Groot23-08-2021

Mooie camping maar niet meer voor ons

Mooi gelegen camping met grote plekken, vriendelijke receptioniste, je wordt naar je plek gebracht en voor je caravan ligt een soort doek wat handig is. Je kunt er mooi fietsen (leuk met het pontje over) maar wandelen vonden we wat minder langs de dijk i.v.m. de auto’s. Sanitair vonden we goed, zou gezien het aantal plekken wel meer sanitair verwachten en ondanks dat het er schoon uitzag toch soms rioollucht. Vonden het niet echt hondvriendelijk, verboden bij het strandje, aan de dijk en nergens afvalbakken. Wat opviel; er werd wel erg vaak gemaaid, iedere dag hoorde je die herrie, duurde niet lang maar toch jammer.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Dini en Ferry10-08-2021

Heerlijk verblijf

Prachtige camping, schitterende ligging aan de Waal, Goed en schoon sanitair. keurig en zorgvuldig onderhouden. Vriendelijke medewerkers. Een aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
  • 5Marika09-08-2021

Tegenvaller

Bij het boeken ging het mis, bij aanwijzen plek. Bij broodjes bestellen . En uiteindelijk bij het afrekenen. Ze zijn vriendelijk maar de bezetting op de receptie is niet zoals het hoort te zijn . Erg chaotisch allemaal. Verder zijn er weinig toiletten en douches als de camping vol staat sta je in de rij te wachten. Voor ons een tegenvaller dus.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Jan de werd30-04-2021

Aanrader

Mooie camping, rustig en schoon.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ben en Julie24-10-2020

Helemaal top!

Wat een fijne camping! Wij komen ieder jaar en genieten van de rust, het uitzicht en superschoon en verwarmd sanitair. Tot volgend jaar!

• 8Eetgelegenheden

Camping De Grote Altena info