Camping De Grote Altena

Camping De Grote Altena
9,2

155 reviews over Camping De Grote Altena in het Nederlands

Zo dicht bij huis zo'n prachtige plek!!

Geert en Diny de Bruin
30-9-2018

Als ze op zoek zijn naar n plek die een verwende kampeerder zoekt, ze dit op de Grote Altena kunnen vinden, en niet teleurgesteld zullen worden.

In een woor Prachtig

Terry de Rijk
28-9-2018

de mangefieke ligging aan de waal, het uitzicht , vooral ook de opstelling van de caravans, zodat iedereen uitzicht heeft en het worteldoek.

Een minpuntje; de waterdruk mag beter;. Misschien een tussenpomp?

fantastisch

A.Lezwijn
24-9-2018

Vriendelijke en behulpzame mensen .

Slechts één woord is genoeg: Uitstekend!

Jaap Fernhout
2-9-2018

Perfecte zeer gastvrije ontvangst. Uiterst vriendelijk en behulpzaam.. Gastheren die het Helemaal in de vingers hebben!

Super camping

Toon en Sien
29-8-2018

Schitterende camping aan de druks bevaren rivier van Europa met name de Waal vanaf praktisch elke plek uitzicht op het water en de boten. Al weer geboekt voor volgend jaar

Keurig

Fam. Stuifzand
21-8-2018

De ontvangst was weer heel vriendelijk, er werd geholpen de caravan op de plek te zetten. Het sanitair is keurig en wordt geweldig goed onderhouden, ook het terrein zag er weer prima uit. De wifi was dit jaar erg slecht wat toch wel jammer is voor 1euro per dag. We hebben er nu 3jaar gekampeerd en elk jaar is prima bevallen.

Uitstekend georganiseerd.

Claudia en Theo
21-8-2018

Dit was de derde keer dat we de Grote Altena bezochten en ook nu was het weer prima! De ontvangst is uitstekend, je krijgt duidelijke instructie bij het plaatsen van de caravan (met een plaats voor de caravan van worteldoek) en de plaatsen staan onder een hoek van 45 graden ten opzichte van we Waal zodat iedereen een optimaal uitzicht heeft. Het sanitair is uitstekend en alles is optimaal georganiseerd.

De vriendelijke benadering door de eigenaren en hun medewerkers voorkomen dat het te zakelijk wordt.

Alweer geboekt voor 2019!

Fam. Seppenwoolde
13-8-2018

Terug van een fantastisch verblijf in een Waal-lodge met een prachtig uitzicht op de Waal met de vele schepen die voorbijkomen. De lodge is van alle gemakken voorzien en heeft een mooi groot terras met een veranda waar het heerlijk toeven is.

Kom zeker weer terug

Henk en Henny Haandrikman
13-7-2018

Geweldige camping met fantastisch uitzicht op de Waal. Super schoon. Voldoende en schoon sanitair. Ruime plaatsen. 1x p/w heerlijke Indische maaltijd op het Waalterras. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gastvrij. Goeie uitvalsbasis voor fietstochten in een mooi omgeving.

schoon, hartelijk, prachtige plek

fam de ruijter
11-7-2018

wat een mooie camping gelegen op een prachtige en unieke ligging aan de Waal.

De eigenaren zijn lieve en hartelijke mensen die je meteen een welkom gevoel geven.

Sanitair super schoon... wij hebben het heerlijk gehad en komen zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Grote Altena in Oosterhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Grote Altena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.