Bed and Breakfast De Droomhoeve

605 reviews over Bed and Breakfast De Droomhoeve in het Nederlands

fantastisch Bed & Breakfast

S&S Bunnik
24-9-2018

Super verblijf. Heerlijk genoten van de rust en de prachtig kamer. Kamer Riverstone echt een aanrader !! Op loop afstand van het centrum, winkels en restaurant, super locatie. Heel aardig ontvangen en begeleid in ons weekend. Feestelijk ontbijt ! Dichtbij de bos/Veluwe.

Super!

Natasja van Vemde
23-9-2018

Heerlijke bed en breakfast. Heel schoon. Ontbijt was uitgebreid en erg lekker.

Fantastisch!!

Miriam van den Bergh-Nakken
21-9-2018

De Droomhoeve is een heel gezellig B&B bestaande uit 4 kamers. Alle kamers zijn anders, maar even mooi en knus ingericht. Je slaapt er in een heerlijk bed en de volgende ochtend word je verrast met een lekker uitgebreid ontbijt.

Je krijgt er zelfs een boterhamzakje bij om een broodje mee te kunnen nemen voor onderweg. De gastvrouw is erg sociaal en altijd in voor een praatje.

De kamers zijn super schoon en hebben een gevuld koelkastje, waar je tegen betaling iets uit kan pakken. Ook kun je zelf thee en koffie zetten en staat er een pot met koekjes en snoepjes. Kortom het ontbreekt je aan niets. Als kers op de taart vind je op 50 meter loopafstand allerlei restaurantjes waar je gezellig een hapje kunt eten en diverse winkeltjes om te shoppen. Het is zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan, want je kunt er in de omgeving ook hele mooie fietstochten maken. Uiteraard kun je een fiets huren bij de Droomhoeve!

Geweldig

Jan en Netty Geerets
20-9-2018

Het is er GEWELDIG mooi, de Gastvrouw is heel vriendelijk en sociaal fijne uitleg, en zet geweldige mooie routes uit om te fietsen.

Een woord geweldig

Anneke
20-9-2018

Alles was perfect er niks op aan te merken

Voor herhaling vatbaar

Luc
20-9-2018

Zeer goed gelegen. Super ontbijt. Hebben er zalig geslapen in een heel mooie propere kamer.

Hilde B.
20-9-2018

Lekker ontbijt. Super comfortabel bed. Heel proper. De Veluwe heeft iedereen wel iets te bieden : bos, water, stadjes, zoo,...

Gewoon fantastisch

Rini en Anneke
16-9-2018

hebben ontzettend genoten van de geweldige fietsroutes, zeker een aanrader.

Heerlijk luxe, en schone kamers met veel aandacht verzorgd. Heerlijk ontbijt en een fantastische gastvrouw die er alles aan doet om je een nog leukere ervaring te geven. Wij hebben ontzettend genoten en zullen deze fijne plek zeker aanraden aan andere mensen 🌹 geen minpunten te verzinnen het was echt genieten!

Geweldig , dit is echt genieten !!

Anton & Corrie
13-9-2018

Het was geweldig

Alles klopte

Hele vriendelijke en aardige gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken

Schiterende kamers echt top !!!

Prima locatie

In het centrum en toch rustig

Van alle gemakken voorzien

En alles brand en brandschoon

Er wordt elke dag schoongemaakt

En niet te vergeten een heeeeel uitgebreid en gevarieerd ontbijt

Een echte aanrader

Voor elk wat wils

Kan niet hoger geven dan een 10

Dus dan maaaaaar :

Een hele dikke 10 !!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.