Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Droomhoeve

NederlandGelderlandNunspeet

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Droomhoeve voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 935 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

926 Reviews over De Droomhoeve

• 10Rudmilla16-06-2022

Een plekje om even op te laden...

We komen hier al een aantal jaar, dit is echt een plekje waar je even kan opladen. De kamers zijn mooi en schoon en van alle gemakken voorzien, en in de ochtend een heerlijk ontbijtje! De B&B ligt vllakbij het centrum van Nunspeet dus winkels en restaurantjes in de buurt maar ook de mooie bosrijke omgeving en gezellige dorpjes/stadjes. Debora zorgt dat iedereen het naar zijn zin heeft en zich "thuis" voelt en staat graag klaar voor allerlei tips. Wij vinden het hier geweldig en raden het iedereen aan😃👍

• 10Caroline27-05-2022

Een excellente B&B !!

Een excellente B&B, gerund door gastvrouw Debora. Zij verwelkomde ons heel hartelijk met thee/koffie/koek en gaf een rondleiding door de gehele B&B. Alle kamers zijn geweldig mooi, ruim van opzet en super schoon. Iedere kamer heeft een 'eigen' sfeer en entourage. De Althea-kamer ligt op de begane grond, beschikt over een boxspring bed, tv, een zitje, hoge tafel met barstoelen en is voorzien van een sfeerhaard. Daarnaast is de badkamer uitgerust met een infraroodsauna en een stoomdouche. Het heerlijke ontbijt wordt in een aparte ruimte geserveerd en is werkelijk om te smullen! Vers fruit, gebakken broodjes, sapjes, koffie/thee, heerlijk beleg, een eitje bereid naar eigen voorkeur etc. De keuze is reuze! Verder heeft Debora ons tips gegeven m.b.t. fietsroutes. Ze heeft zelfs een knooppuntenroute voor ons uitgeschreven, zodat we de prachtige omgeving konden verkennen. Kortom: een pareltje en een absolute aanrader!! Wij komen zéker terug!

• 9Jaap en Gretha25-05-2022

Top verblijf!!

In 2011 al op de Favorietenlijst in de pc gezet. Nu pas in de gelegenheid geweest naar dit B&B te gaan. Overtrof onze verwachtingen ruimschoots. Zeer hartelijke gastvrouw, super schone accomodatie, uitstekend ontbijt en geweldig mooi, luxe en modern sanitair. Voor herhaling vatbaar!!

• 10Ronald23-05-2022

Subliem!

Een sublieme Bed & Breakfast, waar het de gasten werkelijk aan niets ontbreekt. We werden buitengewoon hartelijk ontvangen door de eigenaresse Deborah. Wij hadden de “Althea” kamer geboekt, welke er prachtig, schoon en keurig verzorgd uitzag. Een riante kamer, kamer met twee zitgedeelten, mogelijkheden om koffie of thee op de kamer te zetten, een heerlijke sauna, zeer luxe en comfortabel bed en zelfs een stoomdouche; fantastisch gewoon! En na een weldadige nacht in de zeer rustig gelegen B&B is het eveneens genieten van een uitgebreid, vers ontbijt met overvloedige keuze aan brood, sapjes en beleg. Eigenaresse Deborah ziet er op toe dat het haar gasten aan werkelijk niets ontbreekt en gaf ons desgevraagd tips over bezienswaardigheden in de prachtige omgeving en zelfs uitgewerkte routebeschrijvingen, zodat wij lekker een paar dagen op pad konden.

Wij hebben echt genoten van al het moois en rust in de Droomhoeve en zullen hier zeker teru

• 10Jo21-05-2022

Onwaarschijnlijk mooi

Prachtige B&B met zeer mooie en ruime kamers die over alle luxe beschikken. Parking voor de auto op het domein van de B&B zelf en een zeer handige overdekte fiets stalling waar je fietsen veilig staan alsook binnen het afgesloten domein van de B&B. De ontvangst van de gastvrouw Debora was boven alle verwachtingen, vriendelijk lief en spontaan. We kregen een heerlijke uitleg over alles aan de B&B en de ruime omgeving van Nunspeet. Leuke tips over restaurants en fijne terrasjes. Ze heeft zelfs fietstochtjes uitgestippeld met behulp van de knooppunten met de mooiste plekjes die je kan vinden, onwaarschijnlijk mooi. Het is hier een echt fiets paradijs. Wil je er een paar dagjes tussenuit "B&B De Droomhoeve" is de perfecte plaats om te ontspannen en genieten.

Groetjes en tot binnenkort.

• 10Anita20-05-2022

Het was fantastisch!

We zaten in appartement Tumen. Een heerlijk appartement, fijn bed, mooie keuken, prachtige badkamer en een privé terras met tuintje. En superschoon! De eigenaren zijn zeer vriendelijk. De Droomhoeve ligt ideaal. Het ligt tegen het centrum van Nunspeet aan, dus op loopafstand van winkels, restaurants en gezellige terrasjes. AH is vlakbij en een groentenwinkel voor verse kant en klaar maaltijden en overheerlijke salades. De bosrijke omgeving is heel mooi. Ook leuke dorpen en stadjes in de omgeving, zoals Elburg en Deventer. Kortom, een superfijne plek om te verblijven! Wij komen graag terug!

• 10Luc en Hilde18-05-2022

Zalig verblijf !!

Vriendelijke gastvrouw, super kamer, lekker ontbijt. In de omgeving voor elk wat wils, bossen/water/horeca...

• 8M&M17-05-2022

Geweldig!

Prachtige kamers, vriendelijk, gastvrij en behulpzaam!

• 10Ad17-05-2022

Fantastisch appartement

De nieuwe appartementen zijn van uitzonderlijke klasse. Sunshowerdouche. Ligbad met jaccuzi, prima bed etc Een echte aanrader

• 9Anita & Ard12-05-2022

Geweldige B&B met een gezellige gastvrouw.

Wat een gastvrijheid en een mooie B&B! Echt een aanrader om een aantal dagen te boeken als uitvalsbasis voor mooie wande- en of fietstochten. Mooie ruime kamers en uitstekende bedden. Het heeft ons aan niets ontbroken.

Bed & Breakfast De Droomhoeve info

Het complex