Bed and Breakfast De Droomhoeve

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Briljante plek

Dirk Jan
15-7-2018

Tsja, gewoon gaan, want er is eigenlijk niks dat we kunnen verzinnen wat een reden zou zijn om niet te gaan. De accommodatie was schoon, mooi en ruim en de gastvrouw en heer hebben er alles aan gedaan om het ons naar ons zin te maken. Voordeel; op loopafstand van het leuke centrum van Nunspeet, met leuke eettentjes. Dikke tip: huur de fietsen en fiets de route die Deborah, de gastvrouw, heeft uitgestippeld. Heerlijk en mooi!

De service is fantastisch, je wordt hartelijk ontvangen en er wordt goed voor je gezorgd.

Kamer is top schoongemaakt en van alle gemakken voorzien.

Het ontbijt is fantastisch!

Dit is echt thuis komen na zware werk weken!

Helemaal super

Martin en Lia Bos
10-7-2018

Wij zijn door Deborah de eigenaresse spontaan en heel vriendelijk ontvangen. Wij houden van doe maar gewoon. Wij hebben boven gelogeerd in een prachtige kamer die ook vooral heel schoon was. Koffie/thee kon je gewoon gebruiken. Heerlijk gevuld was het koelkastje. Helemaal top. Dan het ontbijt alles erop en eraan. Wij troffen het mooie weer dus zaten heerlijk buiten waar Deborah even gezellig een praatje komt maken en of er nog wensen zijn. Ondanks dicht bij het dorp/stad heel rustig en heerlijk geslapen op de mooie boxspring. Al met al een echte aanrader als je eens heerlijk een weekendje weg wil. Je kan er heerlijk fietsen en wandelen door de bossen en Deborah regelt graag een mooie fietsroute voor je. Voor ons zeker een terugkomer. Een dikke plus van ons.

Geweldig

Hans
8-7-2018

Heerlijk verblijf met een uitermate goede gastvrouw. Een echte aanrader!

Volop genieten!

Louis
3-7-2018

Was hier met mijn vriendin, zoontje van 11 jaar en schoonmoeder. We hadden 2 mooie kamers. Het was zonnig weer dus we kregen 's-morgens buiten het ontbijt. Via Deborah hadden we fietsen besteld, was perfect geregeld. Het is een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen en verder kan je heerlijk ontspannen bij de B&B.

Meer dan fantastisch!

A. de Koning
3-7-2018

Ik ben hier nu al meerdere keren geweest met mijn vriend en nu ook met mijn moeder en iedere keer is het weer genieten. Deborah is een goede gastvrouw en het voelt bijna als thuiskomen. De kamers zijn ruim en sfeervol ingericht. Deze keer hadden we ook weer het geluk dat we buiten konden ontbijten. Er zijn buiten een paar gezellige zithoeken gemaakt waar je in alle rust kunt genieten, terwijl je de gezelligheid van Nunspeet op loopafstand hebt. We kijken er naar uit om in december weer te gaan.

Hele vriendelijke, gastvrije eigenaresse.

Ontbijt op kamer of de buitenplaats, op mooi opgemaakte etagère.

Kamers schoon, ruim, fraai ingericht, goed bed, koffie en thee, koelkastje.

Fraai sanitair in Rivièra-kamer! Nadeel van deze kamer is dat het grenst aan keukentje van waaruit je keukengeluiden hoort, als ook loopgeluiden van de kamer erboven.

Het was fantastisch

Z. Buter-Elders
1-7-2018

Ontbijt, goed bed, mooi sanitair

Zij maken de Droom waar.

Peter van de Rijt
21-6-2018

Ik ben al vaker daar geweest en de naam van hun hoeve klopt volledig met de ervaringen.Wat een aardige en leuke , gastvrije mensen en wat een superkamer .Het ontbijt ontstijgt die van vele tophotels.Ik heb weer genoten en meld me graag weer.

K. Huysman
17-6-2018

Super..... echt prachtige, schone kamers.... een heerlijk ontbijt..... geweldige gastvrouw!

We hebben een aantal aanbieders voor De Droomhoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Droomhoeve scoort een 9.69 uit 10 op basis van 589 reviews.