Bed and Breakfast De Droomhoeve

598 reviews over Bed and Breakfast De Droomhoeve in het Nederlands

Gewoon fantastisch

Rini en Anneke
16-9-2018

hebben ontzettend genoten van de geweldige fietsroutes, zeker een aanrader.

Heerlijk luxe, en schone kamers met veel aandacht verzorgd. Heerlijk ontbijt en een fantastische gastvrouw die er alles aan doet om je een nog leukere ervaring te geven. Wij hebben ontzettend genoten en zullen deze fijne plek zeker aanraden aan andere mensen 🌹 geen minpunten te verzinnen het was echt genieten!

Geweldig , dit is echt genieten !!

Anton & Corrie
13-9-2018

Het was geweldig

Alles klopte

Hele vriendelijke en aardige gastvrouw die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken

Schiterende kamers echt top !!!

Prima locatie

In het centrum en toch rustig

Van alle gemakken voorzien

En alles brand en brandschoon

Er wordt elke dag schoongemaakt

En niet te vergeten een heeeeel uitgebreid en gevarieerd ontbijt

Een echte aanrader

Voor elk wat wils

Kan niet hoger geven dan een 10

Dus dan maaaaaar :

Een hele dikke 10 !!!

werkelijk aan te bevelen

Evert
9-9-2018

Een fantastische B&B tegen het centrum van Nunspeet. Bijzonder goede plek om te onthaasten. Prachtige kamers en een bijzonder goede gastvrouw

fantastisch

Jacqueline
9-9-2018

We hebben 2 geweldig leuke dagen gehad, zeer mooi B&B, prachtige kamers, zeer goede bedden, een prima ontvangst en een zeer goede verzorging!

Prima en hele aardige gastvrouw!

een fijne plek met een gezellige gastvrouw !

Alexander Odekerken
8-9-2018

een geweldige plek om te vertoeven in een mooie en gezellige omgeving

Geweldig

Jeroen van Kooten
3-9-2018

Geweldig als je van luxe houdt. Sauna was ik aan toe.

Fam Hill
27-8-2018

Een fantastische b&b, we zijn hier nu voor de 2e keer geweest. In kamer riverstone en nu in Altena. Heel erg schoon en een geweldige gastvrouw. Ligging ideaal vlakbij het dorp, leuke restaurantjes op loopafstand. Wij hebben scooters gehuurd, deze zijn ook bij de b&b aanwezig. Heerlijk getoerd over de Veluwe.

Buitengewoon uitmuntend!!

Sandra
27-8-2018

Na een hele spontane en enthousiast ontvangst door de gastvrouw, een geweldige kamer ter beschikking gekregen. Alles is top kwaliteit en prachtig ingericht. Het bad en de douche waren super en het bed was fantastisch. De kamer was ontzettend schoon. Er is/staat alles wat je nodig hebt, en zou je meer willen dat is dat

waarschijnlijk niet eens een probleem.

Het ontbijt is meer dan genoeg in keuze en hoeveelheid met heel veel variatie.

Bij uitstapjes weet de gastvrouw je heel veel tips en adviezen te geven. Er zijn E-bikes en scooters te huur, dus vervelen hoeft niet. Aan alles is gedacht. Super!!

Al voor de 2e keer teruggeweest.

E van Someren
25-8-2018

De ontvangst is geweldig!! Alsof de gastvrouw op de uitkijk stond om te ontvangen. Wat niet? misschien parkeerplek betegelen??

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.