Bed and Breakfast De Droomhoeve

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Droomhoeve
9,7

558 reviews over Bed and Breakfast De Droomhoeve in het Nederlands

Dit is thuiskomen echt fantastisch

Diane, 16-4-2018

Eigenlijk is alles hier goed. Het ontvangst is altijd erg warm en vriendelijk. Is altijd weer n feest om hier te zijn. Alles is af. Alle kamers inmiddels geprobeert en ze zijn allemaal schoon en sfeervol. Alles is er op de kamers en ook netjes. Goede bedden. Wij komen hier al 7 jaar minimaal 1x per jaar. Dus dat zegt wel genoeg denk ik.

Droom

Jansen, 16-4-2018

Heerlijke ontspannen korte vakantie gehad. Erg vriendelijk geholpen in een mooie omgeving

Aanrader!

Jellina, 10-4-2018

Erg mooie, schone kamer. Goede service en erg vriendelijke en behulpzame gastvrouw!

Een absolute aanrader!

C.A Bakker, 5-4-2018

Voor de 5e keer in kamer Riverstone. Wederom een hartelijk ontvangst van gastvrouw Deborah. Genoten van het heerlijke bed, het geweldige bad en het fantastisch ontbijt. Tot volgend jaar!

Aanrader!

Diana baars, 27-3-2018

Wij hadden de Riverstone kamer cadeau gekregen en hebben erg genoten van de luxe! Super goed gelegen aan rand van het centrum.Warm ontvangst en super schone en nette kamer ...niks ontbreekt hier!

Nergens wat op aan te merken zeker een aanrader !

Fantastisch! ook de zeer lieve hond !!

Marion Visser, 21-3-2018

Het was helemaal Top! Hartelijke ontvangst door Debora (leek wel of het een vriendin was, gaf ons een echt thuisgevoel!! ) de prachtige kamer heerlijk bed allemaal geweldig. Als je een keer bij de droomhoeve bent geweest, is het moeilijk om weer een andere vergelijkbare B&B te vinden die zich hier aan kan meten.

Absoluut een nummer 1 , geweldig !

Henny van Dijk, 19-3-2018

Ik kan eigenlijk alleen maar vertellen dat ik alles goed vond. Ontzettende leuke ontvangst door de eigenaresse en haar geweldig lieve hond. Prachtig gelegen in Nunspeet net even buiten het dorp. Ik ben samen met mijn vriendin lekker even ertussenuit geweest maar wij komen absoluut nog een keer terug. Het was even zoeken op internet naar iets leuks en zo kwamen we op De Droomhoeve. Je bent verbaasd als je de kamers ziet zo mooi en schoon !!. Heerlijk bed en wij hadden een sauna in de badkamer. Het is bijna jammer om de hele dag weg te blijven want het is zo relaxed en met een glas wijn erbij kan er echt niks meer stuk !!

Wij hadden de kamer Althea geboekt maar ik ga zelf absoluut ook nog een keer met mijn man terug maar dan de kamer met een prachtig bad erin.

Dus wie dit leest en er even tussenuit wil nou niet twijfelen hoor op naar " De Droomhoeve " in Nunspeet.

Genoten

Marilene, 6-3-2018

Wij hadden de athene kamer met o.a. sauna. Heerlijk ruime kamer. Het bed was voor ons wat aan de zachte kant. Geweldige ligging van de b&b in Nunspeet, heerlijk gegeten bij de kromsteert. Debohra is heel gastvrij. Wij komen zeker nog eens terug!

Wederom zeer genoten

Charley en suzanne., 12-2-2018

Weer ontzettend genoten en weer lekker gegeten bij Frans en Fat Alice in Nunspeet.

Tot de volgende keer.

Super, erg genoten!

Lisette, 15-1-2018

Erg hartelijk ontvangen door Debora en een goede vriendelijke uitleg gekregen mbt de kamer, het ontbijt en dergelijke. Wandelkaarten, magazines, ed beschikbaar. De kamer was prachtig en superschoon. Over alles was nagedacht. Haakjes, kastjes, .... Debora was altijd bereid een vraag te beantwoorden, een tip of advies te geven over de omgeving. Heerlijk gegeten in het dorp! Ideale ligging in centrum van Nunspeet. Winkels, kapper, restaurants op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor De Droomhoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Droomhoeve scoort een 9.69 uit 10 op basis van 564 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: