Bed and Breakfast De Droomhoeve

637 reviews over Bed and Breakfast De Droomhoeve in het Nederlands

Top top top

Patricia
19-11-2018

Mooie locatie,zeer sfeervolle kamers,gastvrij ontvangen,zorgvuldig samengesteld ontbijt,enthousiaste en vriendelijke eigenaren!

Leuke gastvrouw, alles tot in de puntjes geregeld, welkomstdrankje met cake, heerlijk genoten van het stenen bad, haard aan, bedden waren heerlijk, ontbijt op de tijd die jij wenst, luxe ontbijt. We zijn er nu voor de 2de keer geweest en zeker niet voor de laatste keer!

Heerlijk genieten!

Inge
15-11-2018

Gastvrij, luxe, lekker kunnen genieten van het stenen bad, goed eten.

Super

K. Romijn
14-11-2018

Fantastisch. Schoon, gezellig en gastvrij

De Zwart
14-11-2018

Super gastvrouw,prima ligging ,heerlijk bed en badkamer.

We komen nog een keer terug

Zalig een echte droomhoeve!

Van Gelder Inge
7-11-2018

Na een lange rit en file leed toch goed aangekomen op deze prachtige locatie de droomhoeve!!...De gastvrouw stond al bij onze auto...heel erg vriendelijk en behulpzaam..het was alsof we thuiskwamen hoe we eigenlijk elkander pas voor de eerste keer zagen..de kamer was schitterend(Riverstone)..we kregen een tasje koffie en gebak. In het restaurant Frans had ze al een tafeltje gereserveerd...top!!!

S'morgens een verwen ontbijtje en ook veel vers fruit....de kamer kraaknet!!

Toen we s'morgens vertrokken nog een leuke tip om nog eens te passeren in Elburg...heel mooi dorpje..

We zeggen geen vaarwel maar misschien tot nog eens...

Liefs,

Inge en Nick

buutegeweun kan niet beter

Looij
6-11-2018

alles is tot in de puntjes verzorgt aan alles is gedacht heerlijk om hier te vertoeven en een zeer gastvrije gastvrouw buutegeweun doet veel om het naar je zin te hebben heel schoon en knusse kamers die vrij groot zijn .Dus een reden voor ons om hier zeker nog meerdere keren te vertoeven.

Heerlijk relaxed

Blom
6-11-2018

Een hele fijn B&B. Mooi ingericht, schoon en een hele vriendelijke gastvrouw. Niets kwam ons tekort. Bij terug komst alles weer netjes en schoon en een heerlijk ontbijt om de dag te beginnen. In onze kamer zat een stoomcabine en infra rood sauna heerlijk!!

Fantastische B &B

Fam. Looij
6-11-2018

Voldoet aan alle eisen voor een heerlijk verblijf!

Nu voor de 2e keer geweest, hopen zeker nog eens terug te komen.

Top; alles keurig verzorgd!

Paula
1-11-2018

Met een vriendin even een paar daagjes weg. Wat wandelen, winkelen, lekker uit eten. En op mindere momenten rusten/knutselen op de kamer.

Alles zag er geweldig goed verzorgd uit.

We werden ontvangen met koffie en gebak, kregen nog een schaaltje vers fruit.

's Ochtends kregen we een zeer uitgebreid ontbijt, inclusief zakje zodat we er ook nog een lunchpakket van konden maken.

Wanneer we er even op uit gingen werden we goed geïnformeerd over waar je bijv. mooie wandelroutes hebt of hoe je bij de leukste winkeltjes komt.

De ligging is prima; aan de rand van het dorp, maar toch op loopafstand van zowat alle voorzieningen. Voldoende parkeerplaats.

Het enige minpunt voor mij was dat de kamer is ingesteld op stellen en dat je daardoor de privacy mist; wastafel in de kamer en douche zichtbaar vanaf het bed.

Maar er is een centrale ruimte met veel boeken (en DVD's), waar je dan even kunt wachten tot je reisgenoot zich heeft opgefrist.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Droomhoeve in Nunspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Droomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.