Bed and Breakfast De Droomhoeve

Tonen op kaart

775 reviews over Bed and Breakfast De Droomhoeve

• 9Marjoleine Bos18-02-2020

Fantastische locatie!

Een heerlijk verblijf! Schitterende kamer. Gezellige gastvrouw. Al met al een top locatie!

• 9Familie van Staveren16-02-2020

We werden erg vriendelijk ontvangen op een geweldige locatie. Op loopafstand van het centrum. De kamer was tip top. De persoonlijke touch van de gastvrouw was heel bijzonder. De kamer was luxe met een landelijke uitstraling. In de ochtend werd een heerlijk ontbijt op de kamer gereserveerd. We hebben erg genoten en komen zeer zeker terug.

• 10C. Verwoert09-02-2020

Geweldig!

Wij hebben overnacht in kamer riverstone, het is nog mooier dan op de foto's! Met het warme welkom van de eigenaresse, vanuit het grote bad of het heerlijke bed naar de open haard en/of tv kijken, wakker worden onder regendouche en met een uitgebreid ontbijt op de kamer is het de perfecte locatie om er even helemaal uit te zijn. Dichtbij de winkels en restaurantjes, op loopafstand van het theater. Wij hebben genoten!

• 10Marco Keizers26-01-2020

Fantastische locatie

Accomodatie is zeer luxe en schoon. Gastvrouw heel hartelijk en doet er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Ook het bed is zoals je hem thuis wilt hebben. Kortom een verblijf meer dan waard. Deze locatie zit in mijn top 3 van B&B’s

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Jaap13-01-2020

Heerlijk verblijf

Heerlijke kamer, met een mooi bad. Vriendelijk gastvrouw, die last minute nog een plaatsje bij een rastaurant reserveerde. Ontbijt was heerlijk. Al met al alleen maar lof!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Dennis Daling02-01-2020

Prachtige accommodatie en zeer vriendelijk

Het was echt een hartelijk ontvangst en en super mooie accommodatie. Ontbijt was echt super goed. Wij hebben hier oud en nieuw gevierd en werden uitgenodigd voor een drankje bij de vuurkorf.

Super gezellig.

Je moet alleen geen probleem hebben met dat het toilet in de open badkamer staat.
    Dat zou mijn tip zijn om daar privacy te creëren.

Verder echt een aanrader!

• 10Bas G01-01-2020

Werkelijk perfect!

Dit is de perfecte plek om de Veluwe te ontdekken. Heerlijke kamers om tot rust te komen. Ook in de zomer moet dit fantastisch zijn met de mooie tuin waar je dan kunt zitten. Wij hebben genoten en het was allemaal perfect; de ontvangst hartelijk, het ontbijt heerlijk en de locatie en kamer geweldig. Ga zo door, ik kan het iedereen aanraden.

• 2019
    10Hennie31-12-2019

Geweldig

Dat het een prachtige B&B is, zo schoon, en restaurant en winkels op loop afstand Wat een leuke gastvrouw die Debora En een super lekker ontbijt. mooie lokatie.

• 10E.V30-12-2019

Het is een prachtige B&B met een goed ontbijt. Een leuke spontane gastvrouw. Een centrale ligging dicht bij het dorp met de leuke winkels en restaurants en dichtbij het station wat voor ons heel fijn is omdat we altijd met de trein reizen. De gastvrouw haalt je op van het station mocht het nodig zijn. Goeie service. Mooie kamers en goede bedden. Een super gezellig verblijf. We komen zeker terug.

Groetjes E.V

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Nikita29-12-2019

Fantastische!

Het verblijf was fantastisch! Super aardige mensen, schoon, heerlijk ontbijt op de kamer en super mooie kamers! Heb er niks slechts op aan te merken.

83 tips over Bed and Breakfast De Droomhoeve

• J. den Breejen, 05-06-2014

scooters huren om de omgeving te verkennen. Leuk om naar Elburg of Harderwijk te rijden, verder is de omgeving erg mooi met verschillende andere leuke plaatsen in de buurt. De "Riverstone-kamer" is zeker aan te bevelen met het heerlijke ruime bad. Maar de andere kamers doen zeker niet onder qua netheid en inrichting.

• Eric en Rudmilla, 23-05-2014

Een scooter huren bij De Droomhoeve en heerlijk de omgeving verkennen.

• hans pigmans, 27-04-2014

Alle kamers zijn werkelijk fantastisch ingericht en onderhouden, de 2 grotere kamers zijn wel duurder maar bieden ook meer ruimte en luxe. Prima in verhouding tot de prijs. Verder een prachrige omgeving (midden in de Veluwe....) en op loopafstand van een leuk centrum waar volop te vinden is op culinair gebied. Kortom 100% genieten hier.

0 vragen over Bed and Breakfast De Droomhoeve

Bed and Breakfast De Droomhoeve info